Martina2109

XXX.XXX.104.1
Dobrý den,
jsem studentkou České zemědělské univerzity v Praze a jako téma bakalářské práce zpracovávám myxomatózu králíků. Jelikož je celkem problém na internetu sehnat jakékoli české (hlavně odborné/vědecké) články nebo alespoň zjistit ve kterém časopise a čísle takový článek vyšel, chtěla bych tak poprosit místní chovatele, zda o takových článcích neví, případně zda by byl někdo schopný a ochotný mi jej nějakým způsobem poskytnout. Samozřejmě mě napadly časopisy Veterinářství, Veterinární klinika, ale nedaří se mi zjistit kdy a ve kterém čísle takový článek třeba vyšel.
Předem děkuji všem za ochotu
Martina P.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Martina2109
napsal(a):
Dobrý den,
jsem studentkou České zemědělské univerzity v Praze a jako téma bakalářské práce zpracovávám myxomatózu králíků. Jelikož je celkem problém na internetu sehnat jakékoli české (hlavně odborné/vědecké) články nebo alespoň zjistit ve kterém časopise a čísle takový článek vyšel, chtěla bych tak poprosit místní chovatele, zda o takových článcích neví, případně zda by byl někdo schopný a ochotný mi jej nějakým způsobem poskytnout. Samozřejmě mě napadly časopisy Veterinářství, Veterinární klinika, ale nedaří se mi zjistit kdy a ve kterém čísle takový článek třeba vyšel.
Předem děkuji všem za ochotu
Martina P.
Já nevím, ale když si zadám na gůglu myxomatóza, vyběhne mi hafo více méně odborných článků. Ohledně konzultace bych oslovila SVÚ a praktické veterinární lékaře. Když bych měla nějaké nejasnosti.

k dispozici je online celý archiv veterinářství.
Martina2109

XXX.XXX.61.25
napsal(a):
Já nevím, ale když si zadám na gůglu myxomatóza, vyběhne mi hafo více méně odborných článků. Ohledně konzultace bych oslovila SVÚ a praktické veterinární lékaře. Když bych měla nějaké nejasnosti.