Chůvička japonská

Prodám Chůvičku japonskou - Dobrý den, prodám mladé chůvičky japonské 100 K...
100 Kč
Dobrý den,
prosím zkušenější o radu. Jsem úplný laik a před několika dny jsem dceři pořídila párek chůviček japonských. Ptáčci se zdáli být v pořádku, sameček zpíval a zajímal se o samičku. Po několika dnech se nám zdál být trochu načepýřenější než dřív, ale to jsme přičítali tomu, že chce imponovat samičce. Postupně byl ale spavější a unavenější a po pár dnech uhynul. Celkem žil u nás jen 9 dní, vše se seběhlo tak rychle, že jsem ani jsem nestačila sehnat veterináře, který by se zabýval exoty. Do posledního večera ptáček ještě přijímal potravu a vodu, průjem asi neměl, tedy neměl mokré okolí kloaky. Víc posoudit nedokážu, možná jen ještě, že asi docela hodně pil. Vůbec se nezdálo, že je na tom tak špatně a tak teď máme strach o pozůstalou samičku. Zatím nemocná nevypadá, ale sameček uhynul tak rychle, že se bojíme, aby nedopadla stejně. Co můžu udělat, mám ji radši vzít k veterináři? Vím, že by chůvka neměla být sama, ale je dobrý nápad dokoupit další, když nevíme, na co sameček uhynul?
Předem děkuju za případné odpovědi.