Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.187.159
Dobrý den na kolik asi vyjde čipování a vystavení pasu? Nejlépe okolí Brna(Tišnovsko, Kuřim a okolí)?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.62.254
Zrovna dneska jsem byla čipovat štěňata a čip 550,- Kč + petpas 300,- Kč, ale nejsem z Brna, je to Olomouc.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.8
Cena čipu - asi 140,- Kč, cena petpasu 45,- Kč - takové jsou nákupní ceny ...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.97.65
A jdo vám prodá za nákupku ? V krámě taky platíte plnou cenu, nikoliv velkoobchodní !
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.3
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
A jdo vám prodá za nákupku ? V krámě taky platíte plnou cenu, nikoliv velkoobchodní !
pokud si sám/sama objednáte čip z e-shopu, tak ho máte za 150-170,-. Píchnutí čipu u veta stojí 50-100,- Takže jste na nějakých 200-270,-. Což je ani ne polovina, co zaplatil někdo za čip v Olomouci.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.195.228
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
A jdo vám prodá za nákupku ? V krámě taky platíte plnou cenu, nikoliv velkoobchodní !
mám pocit, že velká část vetů už jsou jenom překupníci, a o jejich odborných kvalitách by se dalo hodně diskutovat. Jak jinak si vysvětlit, že si na jenom pytli granulí narazí 850 Kč, na vakcínu 300 Kč apod., a když psovi něco je, tak ho léčí metodou pokus-omyl, ale pytel chemickýho šrotu za nehorázný peníze (bez kterýho Váš pes údajně absolutně nemůže existovat), Vám vnutit nezapomene
Díky bohu i já mám hned několik zdrojů odkud získávat veterinární věci a krmiva za nákupku
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.157.22
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
pokud si sám/sama objednáte čip z e-shopu, tak ho máte za 150-170,-. Píchnutí čipu u veta stojí 50-100,- Takže jste na nějakých 200-270,-. Což je ani ne polovina, co zaplatil někdo za čip v Olomouci.
To jde ? Pokud ano můžete poradit kde ho seženu, využila bych tuto možnost, je možné objednat pouze jeden ks ? Veterinář to aplikuje bez problémů nebo bude mít řeči .... Děkuji
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.195.228
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
To jde ? Pokud ano můžete poradit kde ho seženu, využila bych tuto možnost, je možné objednat pouze jeden ks ? Veterinář to aplikuje bez problémů nebo bude mít řeči .... Děkuji
veterinář bude pobouřen zcela jistě, že ho připravujete o korunky (až na světlé vyjímky), ale pokud řeknete, že jste čip dostal/a přidělený z chovatelskýho klubu, tak by to měl vzít v pohodě.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.184.85
tedy o tom také slyším poprvé. A kde se dá ten čip koupit? A splňuje ty dnešní "normy"?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.227
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
mám pocit, že velká část vetů už jsou jenom překupníci, a o jejich odborných kvalitách by se dalo hodně diskutovat. Jak jinak si vysvětlit, že si na jenom pytli granulí narazí 850 Kč, na vakcínu 300 Kč apod., a když psovi něco je, tak ho léčí metodou pokus-omyl, ale pytel chemickýho šrotu za nehorázný peníze (bez kterýho Váš pes údajně absolutně nemůže existovat), Vám vnutit nezapomene
Díky bohu i já mám hned několik zdrojů odkud získávat veterinární věci a krmiva za nákupku
Naprosto souhlasím!!
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.157.22
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
tedy o tom také slyším poprvé. A kde se dá ten čip koupit? A splňuje ty dnešní "normy"?
Už jsem to našla, na netu fakt stojí 140 Kč, lze objednat i 1 kus, jelikož bydlím v Praze dojdu si tam pro něj sama.
www.mikrocipy.cz
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.119.206
Já teda jedině čip Datamars, máte v ceně registraci v Národním registru a na veterinární komoře, u jiných čipů si to musíte zaplatit.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.157.22
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Já teda jedině čip Datamars, máte v ceně registraci v Národním registru a na veterinární komoře, u jiných čipů si to musíte zaplatit.
Registrace v národním registru je zdarma ne ?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.8
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Už jsem to našla, na netu fakt stojí 140 Kč, lze objednat i 1 kus, jelikož bydlím v Praze dojdu si tam pro něj sama.
www.mikrocipy.cz
Já si je tedy objednávám čipy na www.mikrocipy.cz - na čipování štěňat a posílají mi to na dobírku - minimální odběr 10 kusů ( k prvním 10 kusům jsem dostal aplikátor zdarma ). Ale je to paráda mít 10 čipů za 1400,- Kč + poštovná. A veterinář mi potom čipuje za 50 Kč štěně - takže mne čip vyjde na 200,- Kč. Kdyby po mne chtěl veterinář 600 - 800,- Kč za čip - to bych toho zloděje nakopal do prdele zepředu, když vím co stojí ...
Kdyby nevyžadovali při čipování razítko veta , tak si takovýto jednoduchý úkon člověk udělá sám a veta na to vůbec nepotřebuje.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.184.85
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Registrace v národním registru je zdarma ne ?
ne, ne. Mě přišla z registru složenka na 170,-kč
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.157.22
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
ne, ne. Mě přišla z registru složenka na 170,-kč
to je divné, mě nepřišlo nic ale je fakt že to čipoval ještě chovatel a já už se jen zaregistrovala
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.8
Všichni čipovaní psi s PP jsou registrovaní v plemenné knize - to je asi nejobsáhlejší registr - a zdarma.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.131.113
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
mám pocit, že velká část vetů už jsou jenom překupníci, a o jejich odborných kvalitách by se dalo hodně diskutovat. Jak jinak si vysvětlit, že si na jenom pytli granulí narazí 850 Kč, na vakcínu 300 Kč apod., a když psovi něco je, tak ho léčí metodou pokus-omyl, ale pytel chemickýho šrotu za nehorázný peníze (bez kterýho Váš pes údajně absolutně nemůže existovat), Vám vnutit nezapomene
Díky bohu i já mám hned několik zdrojů odkud získávat veterinární věci a krmiva za nákupku
Né každý veterinář je takový.
My máme takového lidského veta s výbornou pověstí a nesčetně ocenění jak z ČR, tak ze zahraničí.
O granulích, které má v ordinaci řekne na rovinu, že to není nic moc (že jsou předražené, ale že výrobce nabízí dobrou korunu za to, že je tam má vystavené), že denta-tyčinky nemají na ošetření zubů žádný vliv, že stejné účinné látky jako přípravek X má i přípravek Y o několik set Kč levnější.
Takže asi tak.....
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.195.228
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Né každý veterinář je takový.
My máme takového lidského veta s výbornou pověstí a nesčetně ocenění jak z ČR, tak ze zahraničí.
O granulích, které má v ordinaci řekne na rovinu, že to není nic moc (že jsou předražené, ale že výrobce nabízí dobrou korunu za to, že je tam má vystavené), že denta-tyčinky nemají na ošetření zubů žádný vliv, že stejné účinné látky jako přípravek X má i přípravek Y o několik set Kč levnější.
Takže asi tak.....
taky mám takovýho veta, ale kolik jich takových je ...?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.157.22
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
taky mám takovýho veta, ale kolik jich takových je ...?
a není aspoň jeden z nich pražský ?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.131.113
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
a není aspoň jeden z nich pražský ?
Ten náš ne. Jezdím za ním z Plzně a rovnou vždycky navštívím rodiče. I když započítám benzín, tak mi očkování a další úkony vyjdou o dost levněji, než v Plzni.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.131.113
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
taky mám takovýho veta, ale kolik jich takových je ...?
Bohužel málo, ale JSOU
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.252.250
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Já si je tedy objednávám čipy na www.mikrocipy.cz - na čipování štěňat a posílají mi to na dobírku - minimální odběr 10 kusů ( k prvním 10 kusům jsem dostal aplikátor zdarma ). Ale je to paráda mít 10 čipů za 1400,- Kč + poštovná. A veterinář mi potom čipuje za 50 Kč štěně - takže mne čip vyjde na 200,- Kč. Kdyby po mne chtěl veterinář 600 - 800,- Kč za čip - to bych toho zloděje nakopal do prdele zepředu, když vím co stojí ...
Kdyby nevyžadovali při čipování razítko veta , tak si takovýto jednoduchý úkon člověk udělá sám a veta na to vůbec nepotřebuje.
A vydá Vám za tu pajdu i Euro pas, nebo to už je problém nových majitelů?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.77.210
Jééééééééé, kde takového veta máte???????V kterém městě??Při mém štěstí přes celou rebubliku:) jsem z Prahy.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.8
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
A vydá Vám za tu pajdu i Euro pas, nebo to už je problém nových majitelů?
Europas mi vystaví za 150,- Kč, za tu pajdu mi ho nedá, ale hlavně že mi za tu pajdu načipuje mojimi čipy, tam je největší úspora peněz.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.157.131
můžete mi někdo poradit kde koupím nové auto za výrobní cenu? Jsem chudý veterinář a ti co nás okrádají si tady v diskuzích plácají nesmysly, taky chci ušetřit
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.3
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
můžete mi někdo poradit kde koupím nové auto za výrobní cenu? Jsem chudý veterinář a ti co nás okrádají si tady v diskuzích plácají nesmysly, taky chci ušetřit
Jenže nic se nemá přehánět. Vezmu-li tedy cenu čipu cca těch 150,- a při 100% marži z toho máte 300,- + práce dejme tomu nějakých 50 ,- -) 350,- a ne nějakých 550,-, jak psala paní z Olomouce.
Moje známá, která má CHS koček jezdí raději o 30 km dále, protože u nás jí všechno vyjde 2x dráž než když dojede blíže ku Praze. Divné, že? My naštěstí chodíme k ,,normálnímu´´ vetovi, který vyloženě z lidí neždíme peníze a je natolik soudný, že člověku i řekne na rovinu, že může např. psa držet při životě dalších třeba 6 měsíců, kdy léčba bude stát x tisíc, ale že to stejně k ničemu nebude a psa budou muset nechat utratit. Takže ono je to různé. Ano, máme tu kousek veta, který dobře ždíme lidi a ví se to o něm, ale je to více méně specialista jen na psy. To náš vet je od morčeta až po koně.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.161.36
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ten náš ne. Jezdím za ním z Plzně a rovnou vždycky navštívím rodiče. I když započítám benzín, tak mi očkování a další úkony vyjdou o dost levněji, než v Plzni.
Jůů, a jak se jmenuje ten plzeňskej, prosím prosím
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.119.206
Ono taky asi je rozdíl v tom, jaký čip to je.... nám čipovala štěňata veterinářka čipy Datamars, říkala, že je jediný, který je dohledatelný i v zahraničí a že jiným by nečipovala. Je to naše dobrá známá, určitě by si na nás kapsu nemastila, očkování je od ní hodně levné. Jeden si počítala 500,- . Tak nevím. Říkala, že levnější ho nikde nedostane.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.195.228
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Ono taky asi je rozdíl v tom, jaký čip to je.... nám čipovala štěňata veterinářka čipy Datamars, říkala, že je jediný, který je dohledatelný i v zahraničí a že jiným by nečipovala. Je to naše dobrá známá, určitě by si na nás kapsu nemastila, očkování je od ní hodně levné. Jeden si počítala 500,- . Tak nevím. Říkala, že levnější ho nikde nedostane.
Mikročip Datamars má noviko v nabídce za 236 Kč.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.8
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Mikročip Datamars má noviko v nabídce za 236 Kč.
Jenže většina veterinářských zlodějů čipuje těmi nejlevnějšími čipy - co naleznete na - www.mikrocipy.cz - 140,- Kč nákupka - a prodávají je za 600 - 700.- Kč - a to je potom dost dobrá zlodějina - prodávat ho až 5 krát dráž než jsem koupil - to je sprosté okrádání, a uměl by to každý vůl ( i veterinář ) ....
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.195.228
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
můžete mi někdo poradit kde koupím nové auto za výrobní cenu? Jsem chudý veterinář a ti co nás okrádají si tady v diskuzích plácají nesmysly, taky chci ušetřit
koukám, že "chudý veterinář" jedl vtipnou kaši. Jak vás může okrádat někdo, kdo k vám nejde ... ? Nebo to automaticky všichni z širýho okolí musí jít k vám, a ten kdo jde jinam, tak vás okradl ...? Tohle je normální tržní prostředí - když nedokážete konkurovat cenou nebo službama, tak hold nemůžete ani prosperovat. Ke specialistovi každej rád příjde a bez řečí zaplatí i vyšší částku, ale pokud umíte jenom naočkovat, vymáčknout análky, napsat ATB na cokoliv, a ještě máte marže 300%, tak se nedivte, že nemáte každej den frontu až za roh.
A pokud nemáte na nový auto, tak si ho jednoduše nekupujte, našetřete, nebo si kupte levnější model (ale bacha aby se nebouřili třeba prodejci Audi, že jste je okradl, protože jste si nekoupil audinu, ale jenom fabii, nebo nedejbože auto v bazaru). Já když nemám na vaše předražený očkování, tak jdu taky tam kdy je to levnější
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.8
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
můžete mi někdo poradit kde koupím nové auto za výrobní cenu? Jsem chudý veterinář a ti co nás okrádají si tady v diskuzích plácají nesmysly, taky chci ušetřit
A jinak já osobně neznám žádného chudého veterináře, ale znám chudé lidi co dělají ve fabrikách a u soukromníků ...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.69.167
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jenže nic se nemá přehánět. Vezmu-li tedy cenu čipu cca těch 150,- a při 100% marži z toho máte 300,- + práce dejme tomu nějakých 50 ,- -) 350,- a ne nějakých 550,-, jak psala paní z Olomouce.
Moje známá, která má CHS koček jezdí raději o 30 km dále, protože u nás jí všechno vyjde 2x dráž než když dojede blíže ku Praze. Divné, že? My naštěstí chodíme k ,,normálnímu´´ vetovi, který vyloženě z lidí neždíme peníze a je natolik soudný, že člověku i řekne na rovinu, že může např. psa držet při životě dalších třeba 6 měsíců, kdy léčba bude stát x tisíc, ale že to stejně k ničemu nebude a psa budou muset nechat utratit. Takže ono je to různé. Ano, máme tu kousek veta, který dobře ždíme lidi a ví se to o něm, ale je to více méně specialista jen na psy. To náš vet je od morčeta až po koně.
A k těm 350,- připočítejte 150,- za pas! Ejhle, jste na pětistovce.
Myslím, že cena 550,- za čipování s pasem vůbec není tak šílená zlodějna, jakou z toho děláte.
Lucie
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.195.228
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
A k těm 350,- připočítejte 150,- za pas! Ejhle, jste na pětistovce.
Myslím, že cena 550,- za čipování s pasem vůbec není tak šílená zlodějna, jakou z toho děláte.
Lucie
v našem okolí si většina vetů bere za čipování + europas 900-1000Kč - to je vyloženě charita
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.3
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
A k těm 350,- připočítejte 150,- za pas! Ejhle, jste na pětistovce.
Myslím, že cena 550,- za čipování s pasem vůbec není tak šílená zlodějna, jakou z toho děláte.
Lucie
Zrovna dneska jsem byla čipovat štěňata a čip 550,- Kč + petpas 300,- Kč, ale nejsem z Brna, je to Olomouc.
Takže jen samotný čip stál 550,- !!!
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.69.167
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Zrovna dneska jsem byla čipovat štěňata a čip 550,- Kč + petpas 300,- Kč, ale nejsem z Brna, je to Olomouc.
Takže jen samotný čip stál 550,- !!!
Ha, tam jsem to nedočetla. Takže se omlouvám já a uznávám, že takový veterinář je darebák!
Lucie
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.8
Většina z nich jsou zlatokopové a darebáci. Slušného , šikovného, se solidníma cenama, aby člověk pohledal ... Za petpas 300,- Kč, když stojí 45,- Kč, to je taky síla ...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.121.253
ježiši lidi, uvědomujete si, že veterináři se tímhle živí, mají nějaké náklady na nájem ošetřovny, museli vystudovat veterinu, což je jedna z nejtěžších škol? To chcete, aby vám to z dobré vůle dělali zadarmo? Vy asi taky nepracujete zadarmo a jen proto, že vás práce baví. Takže se prosím mírněte v tom, koho by jste za co nakopali do zadku.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.195.228
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
ježiši lidi, uvědomujete si, že veterináři se tímhle živí, mají nějaké náklady na nájem ošetřovny, museli vystudovat veterinu, což je jedna z nejtěžších škol? To chcete, aby vám to z dobré vůle dělali zadarmo? Vy asi taky nepracujete zadarmo a jen proto, že vás práce baví. Takže se prosím mírněte v tom, koho by jste za co nakopali do zadku.
zadarmo nechceme vůbec nic, ale pokud to vety živí, a chtějí aby je to uživilo, tak musí taky poskytovat kvalitní služby! O tom, že je veterina nejtěžší škola není diskuze, ale co je platný, že ji vet má, když tvrdí, že pes je všežravec (k tomu vám na hrb přibalí pytel šrotu konzervovanej BHTčkem), pes nesmí maso, vaše fena bude nejzdravější, když jí vykucháte břicho, a na kulhání vám napíše Rimadyl, aniž by vůbec tušil, proč pes kulhá ...
Není vám divný, že jsou veti, co nejsou zloději, a mají furt plno, lidi za nima dojíždí bůhví odkud, a pak jsou ti ostaní, kteří si za to můžou sami, že o jejich služby není zájem, a já k nim ze soucitu chodit prostě nebudu
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.8
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
zadarmo nechceme vůbec nic, ale pokud to vety živí, a chtějí aby je to uživilo, tak musí taky poskytovat kvalitní služby! O tom, že je veterina nejtěžší škola není diskuze, ale co je platný, že ji vet má, když tvrdí, že pes je všežravec (k tomu vám na hrb přibalí pytel šrotu konzervovanej BHTčkem), pes nesmí maso, vaše fena bude nejzdravější, když jí vykucháte břicho, a na kulhání vám napíše Rimadyl, aniž by vůbec tušil, proč pes kulhá ...
Není vám divný, že jsou veti, co nejsou zloději, a mají furt plno, lidi za nima dojíždí bůhví odkud, a pak jsou ti ostaní, kteří si za to můžou sami, že o jejich služby není zájem, a já k nim ze soucitu chodit prostě nebudu
A protože ti nekvalitní veti mají málo zákaznílů, tak se to potom snaží dohnat na předražených čipech, předražených petpasech a předraženém očkování. Uvědomte si, že chovatel není dojná kráva, aby platil pětkrát větší cenu než je nákupnka ... Lidi nejsou blbý a snadno si zjistí nákupní ceny.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.131.113
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jůů, a jak se jmenuje ten plzeňskej, prosím prosím
Není plzeňský. Psala jsem, že za ním jezdím Z Plzně. Ordinaci má 40 Km od Plzně.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.70.59
A protože ti nekvalitní veti mají málo zákaznílů, tak se to potom snaží dohnat na předražených čipech, předražených petpasech a předraženém očkování. Uvědomte si, že chovatel není dojná kráva, aby platil pětkrát větší cenu než je nákupnka ... Lidi nejsou blbý a snadno si zjistí nákupní ceny.
pokud na to nemáte, tak nečipujte, pokud chudý veterinář nemá na Audi - koupí si Fabii
zajímavé je, že předražený rohlík za 2,-Kč si koupí každý a nikoho nezajímá, kolik je jeho výrobní cena
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.195.228
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
A protože ti nekvalitní veti mají málo zákaznílů, tak se to potom snaží dohnat na předražených čipech, předražených petpasech a předraženém očkování. Uvědomte si, že chovatel není dojná kráva, aby platil pětkrát větší cenu než je nákupnka ... Lidi nejsou blbý a snadno si zjistí nákupní ceny.
pokud na to nemáte, tak nečipujte, pokud chudý veterinář nemá na Audi - koupí si Fabii
zajímavé je, že předražený rohlík za 2,-Kč si koupí každý a nikoho nezajímá, kolik je jeho výrobní cena
pokud na to nemáte, tak nečipujte, pokud chudý veterinář nemá na Audi - koupí si Fabii
a proč bych nečipovala, když můžu místo 550 Kč očipovat za 200, a za těch zbývajících 350 koupit psům třeba vitamíny, nebo jet na závody ... ?
Jsem přesvědčená, že kdyby měl vet možnost tu novou Audinu koupit, za cenu Fabie, tak by určitě nevypl hruď, a neřekl si "ty autosalony si taky potřebují vydělat, tak já to levný auto nechci, a koupím si to předražený, ať se páni prodejci maj"
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.91
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Není plzeňský. Psala jsem, že za ním jezdím Z Plzně. Ordinaci má 40 Km od Plzně.
Také by mě to zajímalo, jsem 30 km od Plzně, jen nevím zda na správnou stranu
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.179.148
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Také by mě to zajímalo, jsem 30 km od Plzně, jen nevím zda na správnou stranu
Souhlasím, jsem na tom stejně
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.108.42
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
zadarmo nechceme vůbec nic, ale pokud to vety živí, a chtějí aby je to uživilo, tak musí taky poskytovat kvalitní služby! O tom, že je veterina nejtěžší škola není diskuze, ale co je platný, že ji vet má, když tvrdí, že pes je všežravec (k tomu vám na hrb přibalí pytel šrotu konzervovanej BHTčkem), pes nesmí maso, vaše fena bude nejzdravější, když jí vykucháte břicho, a na kulhání vám napíše Rimadyl, aniž by vůbec tušil, proč pes kulhá ...
Není vám divný, že jsou veti, co nejsou zloději, a mají furt plno, lidi za nima dojíždí bůhví odkud, a pak jsou ti ostaní, kteří si za to můžou sami, že o jejich služby není zájem, a já k nim ze soucitu chodit prostě nebudu
Pes, nebo spíše jeho předek vlk je masožravec. Dnešní pes je opravdu už spíše všežravec. Je to oportunista, který nepohrdne ničím. Narozdíl od kočky, která je výhradní masožravec a látky obsažené v mase nemá čím jiným nahradit, pes to dokáže celkem hravě obejít a tak maso není nezbytnou součástí, ikdyž samozřejmě důležitou.
Ivana, studentka veteriny ;)
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.224.4
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
pokud na to nemáte, tak nečipujte, pokud chudý veterinář nemá na Audi - koupí si Fabii
a proč bych nečipovala, když můžu místo 550 Kč očipovat za 200, a za těch zbývajících 350 koupit psům třeba vitamíny, nebo jet na závody ... ?
Jsem přesvědčená, že kdyby měl vet možnost tu novou Audinu koupit, za cenu Fabie, tak by určitě nevypl hruď, a neřekl si "ty autosalony si taky potřebují vydělat, tak já to levný auto nechci, a koupím si to předražený, ať se páni prodejci maj"
Přesně. Na co podporovat veterináře sráče, co umí jen očkovat a čipovat a prodávat granule - a to to vše značně a několikanásobně předražené. Někteří jsou opravdu nenažraní, tak se nedivte, že ten co má více vrhů do roka nekupuje čipy u veterináře, ale kupuje je přímo tam co veterináři.
A ono je rozdíl mít při třeba při dvou až třech vrzích za rok čip za 700,- nebo 150,- Kč.
To už jsou rozdíly v řádu tisíců korun.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.128.28
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
A protože ti nekvalitní veti mají málo zákaznílů, tak se to potom snaží dohnat na předražených čipech, předražených petpasech a předraženém očkování. Uvědomte si, že chovatel není dojná kráva, aby platil pětkrát větší cenu než je nákupnka ... Lidi nejsou blbý a snadno si zjistí nákupní ceny.
pokud na to nemáte, tak nečipujte, pokud chudý veterinář nemá na Audi - koupí si Fabii
zajímavé je, že předražený rohlík za 2,-Kč si koupí každý a nikoho nezajímá, kolik je jeho výrobní cena
to proto, že bez čipu člověk žít může, ale bez toho rohlíku ne...
obávám se, že tohle bylo trošku nesmyslný srovnání... Osobně mám veterináře, který je doslova "poklad" - čipuje mi čipem, který si přinesu sama, nenutí mě v případě nemoci lítat se psem denně dvacet km k němu, ale dá mi s sebou injekce s antibiotiky, atd...
Navíc při našem počtu osm psů, čtyři kočky, čtyři králíci a dvě kamerunský kozy u něj máme trvalou 20ti % slevu na vše - ať jsou to úkony, nebo vitamíny, léčiva atd...
Dřív jsem chodila k vetovi, co mi čipoval za 700kč +150kč za petpass (spočítejte si to při vrhu devíti koťat), očkoval štěňata za 600kč (1.očkování) a když byla moje fena nemocná, tak ani nepřišel na to, co jí je a kdybych neodešla k mému nynějšímu vetovi, tak bych o ni bývala přišla...
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.5.216
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Cena čipu - asi 140,- Kč, cena petpasu 45,- Kč - takové jsou nákupní ceny ...
toto uz tu bylo viz tema "ocipovani .." petpas stoji 45 nakupni ale reknete kdo vam ho proda a verte ze si dotycny pujde sednou do basy :-)
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.141.96
Možná se měli chudí lidé ve fabrikách víc učit a mohli být také finančně zajištění. Jako pokud si rozumný člověk uvědomí, kolik úsilí a těžké dřiny je nutné k tomu, aby byl člověk veterinářem, tak přestane mít nemožné komentáře na jejich účet. Hihihi, mne by zrovna zajímalo, kolik lidí by nepropadlo už v prvním ročníku veteriny, pokud by udělali přijímačky....Já teda rozhodně! Proto si vážím péči veterinářů, protože to jsou lékaři a je jedno, že zvířátek!!! Který šikula by si třeba sám sobě dělal lékařské úkony doma v obýváku? A hazardovat se životy zvířat se lidé odváží.......Já když vidím, jak náš veterinář maká jak to zvíře přes časy a jezdí k lidem do bytů pomáhat a zachraňovat mazlíky v denní i noční hodinu...opravdu mu přeju ty penízky, co si vydělá!!! Protože si musíme uvědomit, že to fakt není sranda!
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.176.138
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Možná se měli chudí lidé ve fabrikách víc učit a mohli být také finančně zajištění. Jako pokud si rozumný člověk uvědomí, kolik úsilí a těžké dřiny je nutné k tomu, aby byl člověk veterinářem, tak přestane mít nemožné komentáře na jejich účet. Hihihi, mne by zrovna zajímalo, kolik lidí by nepropadlo už v prvním ročníku veteriny, pokud by udělali přijímačky....Já teda rozhodně! Proto si vážím péči veterinářů, protože to jsou lékaři a je jedno, že zvířátek!!! Který šikula by si třeba sám sobě dělal lékařské úkony doma v obýváku? A hazardovat se životy zvířat se lidé odváží.......Já když vidím, jak náš veterinář maká jak to zvíře přes časy a jezdí k lidem do bytů pomáhat a zachraňovat mazlíky v denní i noční hodinu...opravdu mu přeju ty penízky, co si vydělá!!! Protože si musíme uvědomit, že to fakt není sranda!
přesně tak - lékař ať vydělává penízky léčením, když na to pracně studoval
... a ne přeprodáváním 4x přdražených čipů a vakcín!
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.97.56
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Možná se měli chudí lidé ve fabrikách víc učit a mohli být také finančně zajištění. Jako pokud si rozumný člověk uvědomí, kolik úsilí a těžké dřiny je nutné k tomu, aby byl člověk veterinářem, tak přestane mít nemožné komentáře na jejich účet. Hihihi, mne by zrovna zajímalo, kolik lidí by nepropadlo už v prvním ročníku veteriny, pokud by udělali přijímačky....Já teda rozhodně! Proto si vážím péči veterinářů, protože to jsou lékaři a je jedno, že zvířátek!!! Který šikula by si třeba sám sobě dělal lékařské úkony doma v obýváku? A hazardovat se životy zvířat se lidé odváží.......Já když vidím, jak náš veterinář maká jak to zvíře přes časy a jezdí k lidem do bytů pomáhat a zachraňovat mazlíky v denní i noční hodinu...opravdu mu přeju ty penízky, co si vydělá!!! Protože si musíme uvědomit, že to fakt není sranda!
Vy uz to nepijte ani redeny
Dispečer.1

XXX.XXX.139.239
Je tu někdo kdo využívá služeb veterinární stanice v Ústí u zoologické zahrady??Já tam jezdím s čubinou už dvanáct roků a předtím jsem jezdil se psem .toho nám mimochodem zachránil když ho vet v Teplicích málem vnitřně utopil .Ale moje otázka :nevíte kolik stojí čip u tohoto veta?? Pipině ne už dvanáct a půl roku (zlatej retriver)a nemám tušení, jestli to má ještě smysl do ní cpát jakousi hloupost kterou vymyslel nějakej d-ment .Nemám tucha kolik ještě ta holka vydrží .běžně se dožívají dvanáct až třináct roků.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dispečer.1
napsal(a):
Je tu někdo kdo využívá služeb veterinární stanice v Ústí u zoologické zahrady??Já tam jezdím s čubinou už dvanáct roků a předtím jsem jezdil se psem .toho nám mimochodem zachránil když ho vet v Teplicích málem vnitřně utopil .Ale moje otázka :nevíte kolik stojí čip u tohoto veta?? Pipině ne už dvanáct a půl roku (zlatej retriver)a nemám tušení, jestli to má ještě smysl do ní cpát jakousi hloupost kterou vymyslel nějakej d-ment .Nemám tucha kolik ještě ta holka vydrží .běžně se dožívají dvanáct až třináct roků.
Psa narozeného před rokem 2010 už čipovat nemusíte. Aspoň takové info proběhlo v médiích. Já čipovat skoro 10ti letou fenu taky nebudu.
Uživatel s deaktivovaným účtem

jahodapavel
napsal(a):
Blbost. pas - 85 Kč, čip 85-220 Kč vše bez DPH - nákupní cena
To je ale příspěvek z roku 2012, třeba to bylo levnější.
Qwerts

XXX.XXX.234.166
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Psa narozeného před rokem 2010 už čipovat nemusíte. Aspoň takové info proběhlo v médiích. Já čipovat skoro 10ti letou fenu taky nebudu.
Výjimku budou mít pouze starší psi a to, pokud jsou označeni jasně čitelným tetováním, které bylo provedeno před 3. červencem 2011.
Qwerts
napsal(a):
Výjimku budou mít pouze starší psi a to, pokud jsou označeni jasně čitelným tetováním, které bylo provedeno před 3. červencem 2011.
Na druhou stranu od 1.1.2020 se nečipovaný pes bere jako nevakcinovaný proti vzeklině. Z toho plyne, že by ho bez čipu nikdo neměl vakcinovat.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor
napsal(a):
Tak ho ještě před koncem roku naočkuju 3 letou vzteklinou, a všichni mi pak můžou ... víte co!
A nevíte název? Abych věděla, co po vetovi chtít. 10ti letou babču fakt čipovat nebudu.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
A nevíte název? Abych věděla, co po vetovi chtít. 10ti letou babču fakt čipovat nebudu.
Třeba Rabisin (Eurican) je 3 letá vakcína, ale je důležité, aby to vet zapsal do očkováku, že je tam tříletá platnost - oni ty viceleté vakcíny rádi zapisují jako jednoletou. Buď z neznalosti, ale spíš proto, abyste tak každý rok přišla a donesla zlaťáky (proč vám prodat jednu, když může prodat 3... )
Qwerts

XXX.XXX.234.166
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
Třeba Rabisin (Eurican) je 3 letá vakcína, ale je důležité, aby to vet zapsal do očkováku, že je tam tříletá platnost - oni ty viceleté vakcíny rádi zapisují jako jednoletou. Buď z neznalosti, ale spíš proto, abyste tak každý rok přišla a donesla zlaťáky (proč vám prodat jednu, když může prodat 3... )
Tím to neobejdete, pokud nemá k 1.1.2020 čip, je jako neočkovaný, bez ohledu na typ vakcíny.
V mnoha bodech je to celkově dost nedotažený, co mě zaráží nejvíc-pes musí být čipován, ale čip není povinné nikde registrovat, tím to dost ztrácí smysl
Qwerts
napsal(a):
Tím to neobejdete, pokud nemá k 1.1.2020 čip, je jako neočkovaný, bez ohledu na typ vakcíny.
V mnoha bodech je to celkově dost nedotažený, co mě zaráží nejvíc-pes musí být čipován, ale čip není povinné nikde registrovat, tím to dost ztrácí smysl
V tom čipování je výjimka pro tetované psy narozené do roku 2011, takže pokud je pes očkovaný v souladu s platnou legislativou, tak nemůže být brán jako neockovaný - to je nesmysl.
Naočkovaný je, má to zapsané v očkováku. Přes to nejede vlak. Takže ta tříletá vakcína je jisté řešení pro staré psy. Pokud někdo bude chtít psa normálně přeočkovat běžným každoročním očkováním, to vet asi už provést bez čipu nesmí. Ale pokud ne(někdo už staré psy neočkuje) tak to řešením je. Jinak...já čipovala Worku jako 9letého, protože jsme jednou nohou na Slovensku.
Qwerts

XXX.XXX.234.166
lesnížínka
napsal(a):
Naočkovaný je, má to zapsané v očkováku. Přes to nejede vlak. Takže ta tříletá vakcína je jisté řešení pro staré psy. Pokud někdo bude chtít psa normálně přeočkovat běžným každoročním očkováním, to vet asi už provést bez čipu nesmí. Ale pokud ne(někdo už staré psy neočkuje) tak to řešením je. Jinak...já čipovala Worku jako 9letého, protože jsme jednou nohou na Slovensku.
Ne, 3letá vakcína není řešením, pokud pes nemá k 1.lednu čip nebo není onou tetovanou vyjímkou, je z pohledu zákona neočkován. Toť info od SVS, ty by v tom měli mít jasno.
Qwerts
napsal(a):
Ne, 3letá vakcína není řešením, pokud pes nemá k 1.lednu čip nebo není onou tetovanou vyjímkou, je z pohledu zákona neočkován. Toť info od SVS, ty by v tom měli mít jasno.
V tom případě by ale museli všechny nově očipované psy rovnou i naockovat, protože jejich dosavadní očkování by bylo neplatné. A o tom se nikde nepíše - nebo ano?
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
Tak ho ještě před koncem roku naočkuju 3 letou vzteklinou, a všichni mi pak můžou ... víte co!
To je nesmysl, protoze dle zakona ten pes ockovany proste nebude. Nemate jak dolozit, ze to dane ockovani patri tomu danemu psovi. Timhle z toho opravdu nevybruslite.
impact
napsal(a):
To je nesmysl, protoze dle zakona ten pes ockovany proste nebude. Nemate jak dolozit, ze to dane ockovani patri tomu danemu psovi. Timhle z toho opravdu nevybruslite.
Já se ale bavím o psovi narozeném 2011 a dřív, který spadá do výjimky.
A v tom případě nemáte jak doložit, že dosavadní očkování patří k danému psovi ani u těch čipovaných, protože doteď se u očkování žádné kontroly identity nedělalaly, a upřímně ani nevěřím, že se po novým roce dělat budou (spousta vetů na dědinách ani nemá čtečku, přestože čipují)
impact
napsal(a):
To je nesmysl, protoze dle zakona ten pes ockovany proste nebude. Nemate jak dolozit, ze to dane ockovani patri tomu danemu psovi. Timhle z toho opravdu nevybruslite.
A to, že je pes očkovaný proti vzteklině prokazatelné je i bez čipu - stačí mu udělat titr na protilátky!
Uživatel s deaktivovaným účtem

No tak já mám trochu smolíčka, že mám křížence, takže nespadáme do té vyjímky starších tetovaných psů.......pesanům bude 3.září deset let, je docela dobře možné, že máme před sebou poslední rok života (teda samozřejmě doufám, že těch roků bude o něco víc, ale jsem realista a přestože jsou pesani zdraví a v pořádku, tak během toho roku může být všechno jinak), takže já už čipovat ani očkovat nebudu, prostě to risknem, do "civilizace" už vůbec nechodíme a na prochajdy defakto chodím v tak nekřesťanský hodiny, že ani nikoho nepotkáme a když mám volno, tak naložím psy do auta a odjíždíme ještě dál "do větší" divočiny, protože kolem nás se hodně rozmohla cyklistika a my si chceme procházku v klidu a na volno užít. Tak už to prostě nehodlám hrotit.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No tak já mám trochu smolíčka, že mám křížence, takže nespadáme do té vyjímky starších tetovaných psů.......pesanům bude 3.září deset let, je docela dobře možné, že máme před sebou poslední rok života (teda samozřejmě doufám, že těch roků bude o něco víc, ale jsem realista a přestože jsou pesani zdraví a v pořádku, tak během toho roku může být všechno jinak), takže já už čipovat ani očkovat nebudu, prostě to risknem, do "civilizace" už vůbec nechodíme a na prochajdy defakto chodím v tak nekřesťanský hodiny, že ani nikoho nepotkáme a když mám volno, tak naložím psy do auta a odjíždíme ještě dál "do větší" divočiny, protože kolem nás se hodně rozmohla cyklistika a my si chceme procházku v klidu a na volno užít. Tak už to prostě nehodlám hrotit.
Já to mám takhle s tou labradorkou z dočasky, úplně stejně. Uvidíme, co na to náš veterinář. Nejde mi o peníze, ale na co čipovat fenu, která se mně už nikdy nezaběhne, nebude mít štěňata, jen si prostě doma v klidu dožije.
A když nad tím tak přemýšlím, spousta lidí na vesnicích o nějakém povinném čipování ani neví a pokud se to dozví, až přijede vet jako každoročně k obecnímu úřadu očkovat, tak se na to vykašlou a nebudou ani očkovat. Ti psi často nevytáhnou vůbec paty z baráku. Bude toto někdo kontrolovat, chodit dům od domu? Počítám, že tak jedině na udání. V poslední době taky dost sleduju nabídky útulků a skoro u každýho psa je napsáno: bez čipu, bez tetování. Pochybuju, že do 1. ledna všichni načipují.....nebo to bude dělat útulek?
Uživatel s deaktivovaným účtem

jahodapavel
napsal(a):
Na druhou stranu od 1.1.2020 se nečipovaný pes bere jako nevakcinovaný proti vzeklině. Z toho plyne, že by ho bez čipu nikdo neměl vakcinovat.
a na první stranu platí to tetování........
ze stránek SVS :
Na koho se povinnost povinného označení mikročipem bude vztahovat, kdy začíná platit?
Od 1. ledna 2020 bude povinné očkování psa proti vzteklině platné pouze v případě, že je pes označený mikročipem. Od tohoto data by měl být na území České republiky označený každý pes.
Štěňata musí být označena mikročipem nejpozději v době prvního očkování proti vzteklině (tedy nejpozději v půl roce věku).
Mikročipem nemusí být označeni psi, kteří mají jasně čitelné tetování provedené před 3. 7. 2011.
Jak již bylo uvedeno výše, na základě zmíněné novely veterinárního zákona je s účinností od 1. ledna 2020 očkování psa proti vzteklině platné pouze pokud je pes označen mikročipem, případně označen čitelným tetováním provedeným před 3. červencem 2011.
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
Já se ale bavím o psovi narozeném 2011 a dřív, který spadá do výjimky.
A v tom případě nemáte jak doložit, že dosavadní očkování patří k danému psovi ani u těch čipovaných, protože doteď se u očkování žádné kontroly identity nedělalaly, a upřímně ani nevěřím, že se po novým roce dělat budou (spousta vetů na dědinách ani nemá čtečku, přestože čipují)
To mi uniklo, beru tedy zpět.. Moje poznámka se vztahuje na psy, kteří nejsou označeni tetováním. (ani čipem)
A jak může někdo čipovat, když nemůže po aplikaci ověřit funkčnost čipu?
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Já to mám takhle s tou labradorkou z dočasky, úplně stejně. Uvidíme, co na to náš veterinář. Nejde mi o peníze, ale na co čipovat fenu, která se mně už nikdy nezaběhne, nebude mít štěňata, jen si prostě doma v klidu dožije.
A když nad tím tak přemýšlím, spousta lidí na vesnicích o nějakém povinném čipování ani neví a pokud se to dozví, až přijede vet jako každoročně k obecnímu úřadu očkovat, tak se na to vykašlou a nebudou ani očkovat. Ti psi často nevytáhnou vůbec paty z baráku. Bude toto někdo kontrolovat, chodit dům od domu? Počítám, že tak jedině na udání. V poslední době taky dost sleduju nabídky útulků a skoro u každýho psa je napsáno: bez čipu, bez tetování. Pochybuju, že do 1. ledna všichni načipují.....nebo to bude dělat útulek?
Anébrž jak mi potvrdila místní vetka,bojí se,že díky tomuhle za pár let budou zase běžné nemoci,které jsou teď vcelku udržované pod kontrolou díky očkování. Protože ty lidi nebudou čipovat, tudíž nebudou očkovat ani vzteklinu, ani nic jiného. Psa mají i baráku, jenže co si budeme povídat, právě z těhle psů se většinou rekrutují vesnický tuláci a pobíhači. Zákon úplně na hovno,naprosto bez smyslu
impact
napsal(a):
To mi uniklo, beru tedy zpět.. Moje poznámka se vztahuje na psy, kteří nejsou označeni tetováním. (ani čipem)
A jak může někdo čipovat, když nemůže po aplikaci ověřit funkčnost čipu?
A jak může někdo čipovat, když nemůže po aplikaci ověřit funkčnost čipu?
Evidentně může - jenom loni jsem se s tím setkala 2x u různých vetů, co nabízeli čipování, a čtečku nemají (jedno byla mladá holka, co dělá koně, druhé starý vet, co dělá všechno a má i ambulanci)
janaa
napsal(a):
Anébrž jak mi potvrdila místní vetka,bojí se,že díky tomuhle za pár let budou zase běžné nemoci,které jsou teď vcelku udržované pod kontrolou díky očkování. Protože ty lidi nebudou čipovat, tudíž nebudou očkovat ani vzteklinu, ani nic jiného. Psa mají i baráku, jenže co si budeme povídat, právě z těhle psů se většinou rekrutují vesnický tuláci a pobíhači. Zákon úplně na hovno,naprosto bez smyslu
tak ten zákon je na palici od samého začátku, protože ačkoliv se při jeho tvorbě oháněli regulací množíren, tak na množírny nijak nedopadne, a zase to schytá ten, co si od tam ty neoznačené chudáky koupí …
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
tak ten zákon je na palici od samého začátku, protože ačkoliv se při jeho tvorbě oháněli regulací množíren, tak na množírny nijak nedopadne, a zase to schytá ten, co si od tam ty neoznačené chudáky koupí …
Přesně, plus další buzerace slušných chovatelů. A množíren se to nedotkne vůbec
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa
napsal(a):
Anébrž jak mi potvrdila místní vetka,bojí se,že díky tomuhle za pár let budou zase běžné nemoci,které jsou teď vcelku udržované pod kontrolou díky očkování. Protože ty lidi nebudou čipovat, tudíž nebudou očkovat ani vzteklinu, ani nic jiného. Psa mají i baráku, jenže co si budeme povídat, právě z těhle psů se většinou rekrutují vesnický tuláci a pobíhači. Zákon úplně na hovno,naprosto bez smyslu
Přesně tak. Pokud nebude žádná kontrola, tak to prostě nebude fungovat. Na lidi neplatí žádný nařízení ani zákony, prostě to dělat nebudou, když nebudou chtít.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Inspektor Pišišvor
napsal(a):
tak ten zákon je na palici od samého začátku, protože ačkoliv se při jeho tvorbě oháněli regulací množíren, tak na množírny nijak nedopadne, a zase to schytá ten, co si od tam ty neoznačené chudáky koupí …
Přesně, mám ten samý názor, co se regulací množíren týče.....v ideálním světě budou tedy všichni psi po prvním očkování na vzteklinu označeni a registrováni, takže by měl být tedy každý pes označen tak, že pokud se někde ztratí a následně najde, tak by měl být lehko dohledatelný majitel....a i v tom jsem trochu skeptická.
Nicméně množky tedy dál můžou prodávat nečipovaná a neočkovaná štěňata a očkování+čip+registraci provede nový majitel a já v tom tedy absolutně postrádám smysl.
Jinak u dalšího psa jsem plánovala očipování ještě než vyšel tenhle zákon, ale tak i tohle budu jistit standardně obojkem s tel.číslem, ono když se náhodou pes zaběhne...i když se mi to ještě nikdy nestalo, tak je pro nálezce jednodušší mi okamžitě zavolat, než lítat se psem někam, kde mají čtečku.
Že je to u nás de.ilně nastaveno, nikoho nepřekvapí. Opravdu netuším v čem je problém, kouknout se na kteroukoliv zemi kolem, kde to funguje a zákon prostě zkopírovat. S čipováním souhlasím, nějak a někdy se prostě začít musí a někdo to odskáče. To je tak vždy a se vším. Nevím v čem byl problém uzákonit to, že štěně se může prodat jen načipované, s jasnou smlouvou, ve které bude identifikace chovatele. A že starý pes už dožije bez čipu, na čehož posouzení by měl mít pravomoc veterinář.
Už teď vím o mnoha vesnických psech, které majitelé prostě nebudou už ani očkovat, jen aby je nemuseli čipovat. A pochybuji, že bude na vesnicích pak někdo kontrolovat, jestli jsou psi očkovaní.
A ještě dotaz - oni si ti vetové, kteří budou čipovat budou i někam zapisovat majitelé psů podle čipů? Protože pokud je povinností pouze čipování, bez registrace čipu, tak je to přece k ničemu..
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax
napsal(a):
Už teď vím o mnoha vesnických psech, které majitelé prostě nebudou už ani očkovat, jen aby je nemuseli čipovat. A pochybuji, že bude na vesnicích pak někdo kontrolovat, jestli jsou psi očkovaní.
A ještě dotaz - oni si ti vetové, kteří budou čipovat budou i někam zapisovat majitelé psů podle čipů? Protože pokud je povinností pouze čipování, bez registrace čipu, tak je to přece k ničemu..
Mně bylo od chovatelů většinou řečeno, že registrovat čip si musí sám majitel psa, že oni to nedělají. Ale štěně, který teď mám, mně registrovala už veterinářka, která štěňátka u chovatelky čipovala, takže jde to. Jen nevím, jestli za to chovatelka platila a kolik. Já jsem jen musela přeregistrovat na sebe a to bylo zdarma.
V některých obcích, aby právě lidi byli jaksi nějak donuceni ty psy čipovat, jim to zaplatí obecní úřad nebo jim za to odpustí poplatek za psa.
Tak vet má psa zapsaného pod majitelem, stejně tak čip, tudíž on si psa a majitele podle čipu vyhledá. Mě teď u posledního očkování na veterině říkali: od 1.ledna bude muset být pes očipovaný. A já: on ale je!. Jejda, my to tady nemáme poznačeno, hned to musím napravit(hned po očipování psa, jsme přešli na jinou, tuto - veterinu) Chyba byla na její straně, že si nepřepsali všechny údaje z pasu.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka
napsal(a):
Tak vet má psa zapsaného pod majitelem, stejně tak čip, tudíž on si psa a majitele podle čipu vyhledá. Mě teď u posledního očkování na veterině říkali: od 1.ledna bude muset být pes očipovaný. A já: on ale je!. Jejda, my to tady nemáme poznačeno, hned to musím napravit(hned po očipování psa, jsme přešli na jinou, tuto - veterinu) Chyba byla na její straně, že si nepřepsali všechny údaje z pasu.
Popravdě, žádnej veterinář, ani na klinice, se mně na čip nikdy neptal, zatím. Tak jsem zvědavá, jak to bude po tom 1. lednu.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Mně bylo od chovatelů většinou řečeno, že registrovat čip si musí sám majitel psa, že oni to nedělají. Ale štěně, který teď mám, mně registrovala už veterinářka, která štěňátka u chovatelky čipovala, takže jde to. Jen nevím, jestli za to chovatelka platila a kolik. Já jsem jen musela přeregistrovat na sebe a to bylo zdarma.
V některých obcích, aby právě lidi byli jaksi nějak donuceni ty psy čipovat, jim to zaplatí obecní úřad nebo jim za to odpustí poplatek za psa.
No já si psa registrovala sama, ale fenu jsem si od chovatelky brala už registrovanou - na chovatelku a tak to zůstalo. Chovatelka má o všech svých vrzích přehled, já jí věřím a kdyby něco, tak registrace je prostě na ní. Případně si mohu ještě registrovat někde jinde na sebe.
Ale já to myslela spíš už u dospělých psů, které teď majitelé nechají očipovat. Nebo později i u těch štěňat, které nejspíš nechá očipovat taky až majitel - v případě těch neseriozních "množek". Kdy si někdo prostě na benzině koupí štěně, nechá očipovat, ale nemusí registrovat, za pár měsíců psa vyhodí a nikdo stejně neví, komu ten pes patřil. V tomhle směru jsem myslela, že je to k ničemu...
V některých obcích, aby právě lidi byli jaksi nějak donuceni ty psy čipovat, jim to zaplatí obecní úřad nebo jim za to odpustí poplatek za psa.
no u nás je poplatek za psa 100 korun a navíc dost lidi ho ani neplatí, nebo má psů více a platí jen za jednoho...Jako takoví ti zodpovědnější lidi a mladší generace ty psy očipovat nechá. Ale starší důchodci v tom naprosto postrádají smysl a radši nebudou očkovat, než aby museli čipovat - protože přece oni s tím psem stejně nikam nechodí, tak co je to za blbost...
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Popravdě, žádnej veterinář, ani na klinice, se mně na čip nikdy neptal, zatím. Tak jsem zvědavá, jak to bude po tom 1. lednu.
Mám stejnou zkušenost. Oba psy mám čipované, náš veterinář má možná čipy zapsané v kartě, ale nikdy je nekontroloval. Jen jednou u psa na mojí žádost, protože se mi zdálo, že se čip přemístil. U feny nekotroloval ani při "vstupní" prohlídce. Na klinikách se mě nikdy na čipy neptali a a nikdy nekontrolovali.
Lesnížinka: jo, že má vet psa zapsaného pod majitelem a i čip to chápu. Ale pokud se najde třeba vyhozený pes, někde daleko od jeho veteriny a načte se neregistrovaný čip - tak se asi majitel prostě nedohledá ne?
Já myslela jestli třeba nebude pro všechny vety nějaká jednotná webovka nebo něco, kam se ty čipy budou zadávat a kde k tomu každý vet bude mít přístup a dohledá to. Ale vzhledem k tomu, že někteří veti nemají ani PC, tak je to asi blbost... A nebo prostě povinnost majitele registrovat si čip, ale jak by se to kontrolovalo, nevím....
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax
napsal(a):
No já si psa registrovala sama, ale fenu jsem si od chovatelky brala už registrovanou - na chovatelku a tak to zůstalo. Chovatelka má o všech svých vrzích přehled, já jí věřím a kdyby něco, tak registrace je prostě na ní. Případně si mohu ještě registrovat někde jinde na sebe.
Ale já to myslela spíš už u dospělých psů, které teď majitelé nechají očipovat. Nebo později i u těch štěňat, které nejspíš nechá očipovat taky až majitel - v případě těch neseriozních "množek". Kdy si někdo prostě na benzině koupí štěně, nechá očipovat, ale nemusí registrovat, za pár měsíců psa vyhodí a nikdo stejně neví, komu ten pes patřil. V tomhle směru jsem myslela, že je to k ničemu...
V některých obcích, aby právě lidi byli jaksi nějak donuceni ty psy čipovat, jim to zaplatí obecní úřad nebo jim za to odpustí poplatek za psa.
no u nás je poplatek za psa 100 korun a navíc dost lidi ho ani neplatí, nebo má psů více a platí jen za jednoho...Jako takoví ti zodpovědnější lidi a mladší generace ty psy očipovat nechá. Ale starší důchodci v tom naprosto postrádají smysl a radši nebudou očkovat, než aby museli čipovat - protože přece oni s tím psem stejně nikam nechodí, tak co je to za blbost...
Já třeba dvouletou fenu registrovala nedávno, protože jsem nevěděla, jak na to a kde, chovatelka byla bohužel z těch, kteří mi neřekli skoro nic. Přišla jsem na to až u psa, ke kterýmu jsem dostala plastovou kartičku od NRMZ.
Jinak si myslím, že u nás v obci to bude stejný, důchodci to řešit nebudou, u nás jsou někteří psi pořád na řetězu u boudy nebo v maličkým kotci, třeba u souseda, kterýmu je přes 60 to vím jistě, že řešit to nebude.
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax
napsal(a):
Mám stejnou zkušenost. Oba psy mám čipované, náš veterinář má možná čipy zapsané v kartě, ale nikdy je nekontroloval. Jen jednou u psa na mojí žádost, protože se mi zdálo, že se čip přemístil. U feny nekotroloval ani při "vstupní" prohlídce. Na klinikách se mě nikdy na čipy neptali a a nikdy nekontrolovali.
Já taky přišla sama s tím, že chci zjistit, kde čip je a jestli ho pes vůbec má. Čtečku měl, ale nikam určitě nic nezapisoval.
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax
napsal(a):
Lesnížinka: jo, že má vet psa zapsaného pod majitelem a i čip to chápu. Ale pokud se najde třeba vyhozený pes, někde daleko od jeho veteriny a načte se neregistrovaný čip - tak se asi majitel prostě nedohledá ne?
Já myslela jestli třeba nebude pro všechny vety nějaká jednotná webovka nebo něco, kam se ty čipy budou zadávat a kde k tomu každý vet bude mít přístup a dohledá to. Ale vzhledem k tomu, že někteří veti nemají ani PC, tak je to asi blbost... A nebo prostě povinnost majitele registrovat si čip, ale jak by se to kontrolovalo, nevím....
Nedohledá,no.
Ta povinnost čipování spočívá v tom,že aby měl pes platnou vakcinaci proti vzteklině musí být zapsaná v průkazu ve kterém je vylepená nálepka od jeho čipu.
To je všechno.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Včera jsem byla u našeho veterináře a ptala jsem se, jak to udělat u té staré feny. Bylo mi řečeno, že mám počkat a zatím nečipovat s tím, že snad možná se ti nahoře uvolí a povolí nějakou výjimku. Pokud ne, mám přijít na očkování proti vzteklině těsně před koncem roku a následně celý rok 2020 stále vyčkávat bez čipování. Až pak, pokud se nic nezmění, fenu v nejhorším načipujeme. Taky se mu to nelíbí, má na to stejný názor jako já, ale pokud se nic nezmění, načipovat budeme muset, jinak by prý mohl dostat pokutu až 50 tisíc.
Sajmona

XXX.XXX.245.50
Ahoj, dneska sem byla nechat nacipovat svého psa a když mi řekla cenu 800 tak sem vyvalila oci, nikde sem se tady takové ceny nedočetla a to jsme na vysočině
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Mně bylo od chovatelů většinou řečeno, že registrovat čip si musí sám majitel psa, že oni to nedělají. Ale štěně, který teď mám, mně registrovala už veterinářka, která štěňátka u chovatelky čipovala, takže jde to. Jen nevím, jestli za to chovatelka platila a kolik. Já jsem jen musela přeregistrovat na sebe a to bylo zdarma.
V některých obcích, aby právě lidi byli jaksi nějak donuceni ty psy čipovat, jim to zaplatí obecní úřad nebo jim za to odpustí poplatek za psa.
U nás byl čip už před léty zadarmo. S tím, že bude pes zaregistrovaný na městském úřadu. Městu se to vyplatí, protože bude mít všechny psy pod kontrolou a páníčky vlastně taky.