Přibírání po kastraci

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 12:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.11

Dobrý den,

po zralé úvaze jsem nechala kastrovat svého 4letého pejska.
Pro ty, co by mě tu chtěli ukamenovat, uvádím důvody:
1. velký sexuální apetit, utíkání za fenkami, když v baráku něco háralo, tak doma plakal, háravou fenečku poznal na sto honů v podstatě 3 měsíce před a 3 měsíce po :), na ulici bezchybně detekoval menstruující ženy a strkal jim hlavu do klína;
2. ač je s PP, nemůže ze zdravotních důvodů krýt - štítná žláza, potravní alergie, špatná srst; kýla
3. neidentifikovatelná bulka na varlátkách, která prý byla nezhoubná a nic nemusí znamenat, ale raději s tím pryč

A teď ten dotaz: Je po kastraci pravidlo, že pes přibírá na váze. Nebo je to jen tím, že po kastraci může být pes lenivější, ale jíst by se mu chtělo stejně?
Jde mi o to, zda mám po kastraci automaticky snížit dávku krmiva, nebo dávat stejně jako dřív - tj. při vyšší zátěži víc, při menší zátěži méně,při běžné zátěži normálně.
Nerada bych měla doma tlustýho lenocha.

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 12:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.184.14

Ubrala bych krmení, až pokud by pes začal přibírat. Moje fenka po kastraci dokonce zhubla;-)

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 14:47
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.80.144

Jde o to, že po kastraci se díky snížené hladině hormonů zpomalí metabolismus, čili laicky řečeno je pes "záživnější" :-) Čili obvykle je opravdu vhodné krmnou dávku snížit s tím, že je nutné hlídat dostatečný přísun všech vitamínů a minerálií :-) Samozřejmě je to jedinec od jedince, výjimky jsou, ale všeobecně toto platí.
Moje kříženka jezevčíka, do kastrace lunt, ač snědla dávku málem pro ovčáka :-)), která byla dost akční, po kastraci konečně přibrala, tže jí to moc sluší, přičemž dávku jsem jí musela snížit cca o 1/3, její akčnost jí zůstala, ale tělíčku prostě stačí doplnit méně energie, ptž hormony už s ní necloumají ( ty jak známo spalují skoro nejvíc energie ).

Maťa

P.S. erotomaní pako mám doma taky, ještě obříka, tže vím, co jste zažívala a věřte, že jste pejskovi prokázala tu nejlepší službu, ptž i on tím vším velmi trpěl :-) Takto si konečně bude užívat naplno života a vy s ním. Jeden z důvodů, prč jsem svou fenu kastrovala, bylo i toto, byla jak pes erotoman, prostě sexuální pako :-|

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 15:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.108

Takhle vypadal můj vykastrovaný střeďák, když mu bylo 15,5 roku. Vykastrovaný byl asi od 6 nebo 7 let ( byl kryptorchid a bylo to nutné ). Po kastraci bašil přiměřeně, v podstatě stejně jako před. Byl čilý a netloustl.

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 15:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.80.144

Moje kříženka před kastrací, fakt byla hodně hubená, červen 2011 :-)

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 15:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.80.144

A po kastraci, krásně obrostla, přibrala necelá dvě kila, což jí sedne jak ušitý :-) Březen 2012.

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 15:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.80.144

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A po kastraci, krásně obrostla, přibrala necelá dvě kila, což jí sedne jak ušitý :-) Březen 2012.

Jo a podpis ještě.....

Maťa :-)

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 15:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.60

Kastrovala jsem psa před půl rokem, dávky dostává pořád stejný, pohybu má taky stejně a nepřibral, asi spíš záleží jak který jedinec, preventivně bych asi dávku nesnižovala, až podle situace.

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 18:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.16.77

mám fenu, kastrovanou v necelých dvou letech, zánět dělohy. hubená popelnice, sežere uplně všechno počínaje zeleninou, její granule, ovoce, suché pečivo, piškoty, mnamky, poktanní žrádlo, slunečnici z krmítka.. energie má šíleně a postavu jako proutek.. takže individuální. aleje pravda,že jsme si koupili kolobku a je v zátěži.

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 20:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.63.66

mě přibral po cca dvou letech, teď mu táhne ne pátý rok... krmení jsem preventivně přešla na lightku a stejně přibral a pohyb měl pořád stejný...
ale čiloučkej je pořád... až moc :)

Neregistrovaný uživatel

27.3.2012 23:44
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.11

Zadavatelka: Díky všem za víceméně povzbuzující odpovědi :)
Dávku tedy asi nechám stejnou, jen kdyby začal přibírat, tak ubereme granule a přidáme víc zeleniny - žaludek mu to zaplácne stejně, jen to bude méně kalorií.
Snad budu mít štěstí a pejsek nebude samovolně tloustnout :)

Geja

20.7.2019 07:53
Geja

XXX.XXX.74.215

Má fenka hrozně přibrala, měla 5kg, trpasličí pinč ratlík,a teď má skoro 9kg,ji stejně ,ale někdy je tak žravá že jsem už bezmocná co mám stim dělat.granulky moc nechce, vždy sem ji vařila, snažím se jí dávat 200g denně,ale někdy má málo a loudí.Lekari mě na to upozorňovali,ale kastrace byla nutná, měla rakovinu mléčné žlázy.Miluje piškoty,bez nich snad ani nevydrží, pořád štěká u skříňky,i hodinu ,jen aby ten piškot dostala.Piskoty se pro ni stali drogou.😧

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2019 08:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Geja napsal(a):
Má fenka hrozně přibrala, měla 5kg, trpasličí pinč ratlík,a teď má skoro 9kg,ji stejně ,ale někdy je tak žravá že jsem už bezmocná co mám stim dělat.granulky moc nechce, vždy sem ji vařila, snažím se jí dávat 200g denně,ale někdy má málo a loudí.Lekari mě na to upozorňovali,ale kastrace byla nutná, měla rakovinu mléčné žlázy.Miluje piškoty,bez nich snad ani nevydrží, pořád štěká u skříňky,i hodinu ,jen aby ten piškot dostala.Piskoty se pro ni stali drogou.😧

Nedivte se, že přibrala, když ji cpete piškoty...

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2019 08:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Geja napsal(a):
Má fenka hrozně přibrala, měla 5kg, trpasličí pinč ratlík,a teď má skoro 9kg,ji stejně ,ale někdy je tak žravá že jsem už bezmocná co mám stim dělat.granulky moc nechce, vždy sem ji vařila, snažím se jí dávat 200g denně,ale někdy má málo a loudí.Lekari mě na to upozorňovali,ale kastrace byla nutná, měla rakovinu mléčné žlázy.Miluje piškoty,bez nich snad ani nevydrží, pořád štěká u skříňky,i hodinu ,jen aby ten piškot dostala.Piskoty se pro ni stali drogou.😧

...piškoty zrovna moc dietní nejsou.......tak je prostě dejte pryč z domu.....časem pochopí, že piškoty zmizely a už nejsou a zkuste převést na nějaký dietnější pamlsek......

20.7.2019 08:49
Markéta80

XXX.XXX.176.4

sama si piškoty nekoupí tak prostě nejsou a hotovo. Piškoty jsme psům nedávala nikdy. štěkat může ale když zjistí že tam nejsou? Po piškotech by přibral každý. Kolik jich má na den? To je pořádný nárůst váhy

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2019 09:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

a na sladké opravdu závislost vzniká

20.7.2019 10:19
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a na sladké opravdu závislost vzniká

To si pište

20.7.2019 11:23
Markéta80

XXX.XXX.176.4

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a na sladké opravdu závislost vzniká

bohužel, je to taky jako droga jenže sacharidy jsou skoro všude. jen nevím proč do psa cpát mouku a cukr . To je jako kdyby člověk nabral skoro 100% své váhy . Okamžitě bych piškoty vyměnila za sušené maso . Ale kdo ví kolik dá pes dolů. Bude to těžké

20.7.2019 11:27
GAELLE

XXX.XXX.55.67

upéct domácí piškoty bez cukru a ze špaldové mouky. nebo pamlsky z mletého masa vloček mrkve vejce - náš pes to miloval..................

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2019 11:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Geja napsal(a):
Má fenka hrozně přibrala, měla 5kg, trpasličí pinč ratlík,a teď má skoro 9kg,ji stejně ,ale někdy je tak žravá že jsem už bezmocná co mám stim dělat.granulky moc nechce, vždy sem ji vařila, snažím se jí dávat 200g denně,ale někdy má málo a loudí.Lekari mě na to upozorňovali,ale kastrace byla nutná, měla rakovinu mléčné žlázy.Miluje piškoty,bez nich snad ani nevydrží, pořád štěká u skříňky,i hodinu ,jen aby ten piškot dostala.Piskoty se pro ni stali drogou.😧

Teda jestli si takhle piškot "vynucuje", tak jak bylo psáno výše, piškotky bych vůbec domu nekupovala, stávající dala pryč a pak bych jí klidně zvedla, aby se madam sama koukla, že tam fakty žádný piškoty nejsou......opravdu je spousta dietnějších pamlsků.........

Granulky dávat nemusíte......klidně dál vařte, ale dietně...nedávat moc tučný maso, spíš libovější, méně příloh, více zeleniny......
A spíš se jí třeba snažit zaměstnat nějakou činností....

Víte mám taky hodně žravou fenu, je taky kastrovaná, letos mi přišlo, že neshodila "zimní kila", ale je to spíš tím, že už se bábina prostě tolik nehejbá, na procházkách už to není žádné lítání, je to prostě prochajda.......ošidit na objemu krmný dávky jí nechci, ale zminimalizovala jsem přílohy a nahradila zeleninou......já musím být ta zodpovědná s ohledem na její zdraví, už není holka nejmladší a váha navíc je problém jak na klouby, tak si myslím, že ani srdíčku to moc neprospívá...

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.7.2019 19:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tohle byl můj kastrovaný pes. Na fotce mu bylo 15.5 roků. Zdá se vám tlustý ?
Takže ne, pes ( ani fena) nemusí po kastraci ztloustnout.
( Ta fotka tedy nic moc :-(( )

20.7.2019 21:52
impact

XXX.XXX.195.92

Geja napsal(a):
Má fenka hrozně přibrala, měla 5kg, trpasličí pinč ratlík,a teď má skoro 9kg,ji stejně ,ale někdy je tak žravá že jsem už bezmocná co mám stim dělat.granulky moc nechce, vždy sem ji vařila, snažím se jí dávat 200g denně,ale někdy má málo a loudí.Lekari mě na to upozorňovali,ale kastrace byla nutná, měla rakovinu mléčné žlázy.Miluje piškoty,bez nich snad ani nevydrží, pořád štěká u skříňky,i hodinu ,jen aby ten piškot dostala.Piskoty se pro ni stali drogou.😧

Vite, co si myslim? Ze jste si na fence hojili spatne svedomi z operace, rozmazlovali ji jako nemohouciho chudacka a ona se pekne naucila Vas vydirat. Tohle proste s kastraci jako takovou nesouvisi. Spis Vase velka neduslednost.

Jo a pokud nechce granule, tak ji prestante podstrojovat a zacnete ji krmit dietnimi granulemi. Aspon zhubne rychlejc. A nebudte otrokem petikiloveho psa. Vzdyt to je hruza..

Mimochodem mam fenu, ktera ma nadvahu. Ne moc, ale ma. Je totiz, stejne jako Vase fena, extremne fixla na jidlo a spase kazdej zapomenutej drobek rohliku, kazdou spadenou ganulku. A vite co? Kastrovana neni.

21.7.2019 09:52
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

A tak já souhlasím s tím, že z feny nebo psa po kastraci nemusí být válec, že jako kastrace neznamená to, že po ní pes automaticky začne přibírat. Ale že jsou kastrovaní psi žravější, tak to je fakt ne?

Rodiče mají fenu, která byla před kastrací nežravka, o maso a pamlsky neměla zájem vůbec, granule museli hledat a tak nějak si občas zobla, ale moc nežrala. A po kastraci? Vyluxuje misku během pěti vteřin a čeká, že dostane přidáno, žere s chutí i maso a vrhne se na pamlsky, od kterých předtím odvracela hlavu. Teď už je na nich, aby ji nepřekrmovali a aby měla dost pohybu a nebyla tlustá.

A pro zadavatelku - jak už psali ostatní - piškoty úplně odstraňte. A dávejte jen granule, nebo jí začněte vařit "dietně". Jako pamlsky klidně nějaké sušené maso, domácí játrové sušenky atd... a taky hlídat, kolik těch pamlsků přes den dostane a podle toho i upravovat krmnou dávku....

21.7.2019 10:24
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Nevím tedy, jestli jsou žravější? Asi jak kteří. Chtělo by to nabídnout jinou zábavu, než je ten žvanec. Mamky Mandy tlustá není a sladké moc ráda nemá. Když jí jako pamlsek nabídnu piškot, tak si ho nevezme, ale sušené maso si dá vždycky. Samozřejmě je kastrovaná, jinak bych to nepsala Kastrovaná v roce a je jí 8, malý pes.

21.7.2019 10:32
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

lesnížínka napsal(a):
Nevím tedy, jestli jsou žravější? Asi jak kteří. Chtělo by to nabídnout jinou zábavu, než je ten žvanec. Mamky Mandy tlustá není a sladké moc ráda nemá. Když jí jako pamlsek nabídnu piškot, tak si ho nevezme, ale sušené maso si dá vždycky. Samozřejmě je kastrovaná, jinak bych to nepsala Kastrovaná v roce a je jí 8, malý pes.

Jo tak určitě to bude hodně individuální. Rodiče mají ještě jorkšírku, kastrovanou už několik let - tam se její žravost nijak nezměnila, pořád je dost vybíravá, jo nažere se, ale nijak se nepřežere a pamlsky a maso nechce vůbec - ani před kastrací, ani po ní...

No a já mám oba dva psy extrémně žravé a kastrovaný není ani jeden....

21.7.2019 13:14
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

S tou žravostí to je stejně jako s jinými vedlejšími účinky kastrace. Není pravidlem, že každej pes či fena po kastraci má vedlejší účinky, ale nebudem zas popírat, že žádnej pes vedlejší účinky nemá. A ta žravost je jedním z nich.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.7.2019 13:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
S tou žravostí to je stejně jako s jinými vedlejšími účinky kastrace. Není pravidlem, že každej pes či fena po kastraci má vedlejší účinky, ale nebudem zas popírat, že žádnej pes vedlejší účinky nemá. A ta žravost je jedním z nich.

V tom máte asi pravdu....nicméně jak už bylo psáno výše i nekastrovaný jedinec může být extrémě žravej a pořád je to tak nějak na páníčkovi tu žravost ukočírovat tak, aby ze psa nebyl válec.

21.7.2019 13:30
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V tom máte asi pravdu....nicméně jak už bylo psáno výše i nekastrovaný jedinec může být extrémě žravej a pořád je to tak nějak na páníčkovi tu žravost ukočírovat tak, aby ze psa nebyl válec.

To musím souhlasit. Znám lidi, kteří mají fakt tlusté psy, a vymlouvají se na kastraci...

21.7.2019 13:35
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Většinou je problém hlavně v těch pamlskách a v tom,co všechno psi během dne dostanou, ani tak ne v krmné dávce jako takové. Babička měla BSP - to byla vyloženě koule, fotku sem dávat snad ani nebudu, já tu fenu litovala, protože funěla a sotva se valila. Jo a kastrovaná nebyla. No a když jsem se babičce snažila domluvit, tak vždy argumentovala tím, že dostává malinkou mističku granulí - a to brala jako to hlavní. Jenže pak ji přes den navařila hrnec těstovin s masem, od snídaně kousek dostala, od oběda kousek dostala, od svačiny kousek, do toho jak pořád loudila tak piškoty a další psí sušenky, rohlíky...... Prostě by se dalo říct, že ta fena žrala nonstop, ale dostávala přece jen malou mističku granulí

21.7.2019 13:37
Terven

XXX.XXX.110.147

Určitě všichni známe štíhlé kastráty a tlusté nekastrované psy. Příklady by šly dávat donekonečna.
Výživovou kondici ovlivňuje víc faktorů než jeden...v každém případě je fakt, že kastrát má pomalejší bazální metabolismus a zvýšený sklon k ukládání tuku. U psa, který je hodně fyzicky aktivní a nepatří k plemeni, které má k obezitě sklony, se to nemusí vůbec nijak projevit.
Dost psů se ale po kastraci, při zachování stejného příjmu a výdeje jako před, začne zakulacovat, zvláště ti,kteří před kastrací byli tak akorát či spíš mírně na hraně.
U psů, které majitelé mají jen jako mazlíka s žádným extra výdejem, to obvykle skončí obezitou, pokud nedojde k důslednému ubrání žrádla, což většinou nedojde.
Že by kastrace přímo způsobovala žravost, to asi ne. Spíš touha po sexu ji potlačuje a když po kastraci choutky vymizí, psovi často zůstane jedinej zájem a to žrádlo. Zvláště, je-li starší a pohyb už ho až tolik nebere. Nežravkové se po kastraci často jakž takž rozežerou a ti co k žrádlu měli kladný vztah i před, z těch se stanou chodící popelnice.
Samozřejmě to všechno lze korigovat úpravou režimu a krmné dávky a rozumnej majitel to dělá, ale pro mě je to zbytečná komplikace, do které bych nešla, pokud by to nebylo nutné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.7.2019 14:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Většinou je problém hlavně v těch pamlskách a v tom,co všechno psi během dne dostanou, ani tak ne v krmné dávce jako takové. Babička měla BSP - to byla vyloženě koule, fotku sem dávat snad ani nebudu, já tu fenu litovala, protože funěla a sotva se valila. Jo a kastrovaná nebyla. No a když jsem se babičce snažila domluvit, tak vždy argumentovala tím, že dostává malinkou mističku granulí - a to brala jako to hlavní. Jenže pak ji přes den navařila hrnec těstovin s masem, od snídaně kousek dostala, od oběda kousek dostala, od svačiny kousek, do toho jak pořád loudila tak piškoty a další psí sušenky, rohlíky...... Prostě by se dalo říct, že ta fena žrala nonstop, ale dostávala přece jen malou mističku granulí

Klasika : jednou denně ( celý den )

21.7.2019 14:37
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V tom máte asi pravdu....nicméně jak už bylo psáno výše i nekastrovaný jedinec může být extrémě žravej a pořád je to tak nějak na páníčkovi tu žravost ukočírovat tak, aby ze psa nebyl válec.

To jsem si myslela taky. Ale ta žravost po kastraci je jiná. V podstatě to je chorobná žravost, tady jeden příklad, jak vypadá žravost po kastraci.
Barry je bígl, to samo o sobě je u žrádla diagnóza. Ale celý aktivní život cvičil na pamlsky. A používal při tom mozek, dokázal přiaportovat i buřta. Po kastraci se pažravost zvětšila na maximum. Cvičení na pamlsky není možné, pes jde okamžitě do přeskoku. Aktuálně je schopný žrát klacky, hlínu, trávu, žaludy... a samozřejmě COKOLIV sežratelného. Včetně česneku, křenu,... Krmím přibližně stejně, už kvůli práškům, ale půlhodina mi žíly netrhá (bere Euthyrox na štítnou žlázu). V době žrádla bývá protivný ve smyslu "už je čas, pane profesore". Přenesl to na Vaška, takže často Barouš relativně klidně leží a Vašek se chodí ptát kdy už jako bude žrádlo.
Co ale předvedl dnes před večeří, to je buď opravdu choroba nebo nevím. A nevím co s tím. Podotýkám že krmím +- v 7 a začal kravit už o půl. Kňučení, třes celého psa až tak že mu cvakají zuby, ocas mezi nohama. video - pusťte si zvuk, to cvakání jsou opravdu zuby.
Co s tím? Přerazit nepomůže, krmit častěji se mi moc nelíbí (žere 2x denně), čím víc to kvůli divadlu oddaluju, tím je to horší. Nakrmit musím, musí dostat prášky se žrádlem.
Každopádně se to řešit musí, ale rozhodně ne ubráním žrádla, ale podle mě prostě přidáním nějakýho balastu....hodně zeleniny.

21.7.2019 14:39
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

Ono něco takovýho asi neni žádnej med, oproti tomu, že pes dobře žere.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.7.2019 15:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

No dovedu si představit, že pro majitele, který měl před kastrací nežravku nebo "normálního" jedlíka to problém být může nebo alespoň nezvyk.....já měla před kastrací fenu popelnici a po kastraci se to nezměnilo.......
Celou dobu krmím stejně jí i nekastrovaného psa a žádnej problém. Letos poprvé mi přišlo, že ty zimní kilečka (pesani prostě na zimu vždycky 3-5 kilo naberou) neshodila a přišla mi...ne tlustá, ale kulatější.....ale to opravdu připisuju tomu pohybu, plus možná dalším parametrem bude ten metabolismus kastráta, i když s pesama chodím téměř každý den na procházku, protože jinak by se celej boží den váleli, tak ty procházky už začaly být opravdu poklidnější, dřív toho pesani nalítali podstatně víc.......takže jsme nahradili větší část přílohy zeleninou a masem...což si ale myslím, že je nic proti ničemu spíš plus než problém. No a místo chleba s máslem k svačině jim prostě dám jablko nebo jogurtík......ještě mám rezervu ve snídaních, ty jsou teda kaloričtější, ale zatím myslím není potřeba to měnit.

21.7.2019 15:25
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Sardullah Omlouvám se, ale já musela

jí i nekastrovaného psa a žádnej problém

Samozřejmě jsem pochopila, jak to bylo myšleno .

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.7.2019 15:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Sardullah Omlouvám se, ale já musela

jí i nekastrovaného psa a žádnej problém

Samozřejmě jsem pochopila, jak to bylo myšleno .

tak to mi nedošlo když jsem to psala

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.7.2019 21:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
tady je to video https://www.youtube.com/watch?v=S9WnkEzVu_w&feature=youtu.be

Já si nemůžu pomoct, ale Barry má na videu viditelně podváhu. Možná ten stres pramení i z toho, že je vyhladovělý, ne?

21.7.2019 22:15
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já si nemůžu pomoct, ale Barry má na videu viditelně podváhu. Možná ten stres pramení i z toho, že je vyhladovělý, ne?

Můj pes to neni, tak nevim. Ale, že by měl viditelnou podváhu mi nepřijde, žebra, kyčle, vše je obalený, má jen vtažený břicho....

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.7.2019 23:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Huskyjanina napsal(a):
Můj pes to neni, tak nevim. Ale, že by měl viditelnou podváhu mi nepřijde, žebra, kyčle, vše je obalený, má jen vtažený břicho....

Já žebra vidím, hlavně ke konci videa, když se postaví. Nejen pár zadních, ale po celé délce hrudníku. Navíc je to bígl a ti nebývají až takhle hubení, viz fotky z výstav.

22.7.2019 14:57
fikovnice

XXX.XXX.135.131

marcelaamax napsal(a):
A tak já souhlasím s tím, že z feny nebo psa po kastraci nemusí být válec, že jako kastrace neznamená to, že po ní pes automaticky začne přibírat. Ale že jsou kastrovaní psi žravější, tak to je fakt ne?

Rodiče mají fenu, která byla před kastrací nežravka, o maso a pamlsky neměla zájem vůbec, granule museli hledat a tak nějak si občas zobla, ale moc nežrala. A po kastraci? Vyluxuje misku během pěti vteřin a čeká, že dostane přidáno, žere s chutí i maso a vrhne se na pamlsky, od kterých předtím odvracela hlavu. Teď už je na nich, aby ji nepřekrmovali a aby měla dost pohybu a nebyla tlustá.

A pro zadavatelku - jak už psali ostatní - piškoty úplně odstraňte. A dávejte jen granule, nebo jí začněte vařit "dietně". Jako pamlsky klidně nějaké sušené maso, domácí játrové sušenky atd... a taky hlídat, kolik těch pamlsků přes den dostane a podle toho i upravovat krmnou dávku....

Mně by to celkem zajímalo jak to je. Myslím, že v tomto lze srovnávat psy s kočkami. Můj nejstarší kocour po kastraci hodně přibral a dá se říct, že jídlo je jeho koníčkem, i když ho krotím. Má i přístup ven, na rozdíl od dvou zbývajících koček, přesto by prostě něco shodit potřeboval. Kdežto prostřední po kastraci žere úplně stejně jako před, je štíhlý, až atletický, je nejvíc hravý a logicky nejvíc mrštný. Tak v čem to teda je? Přístup k jídlu samozřejmě všichni stejný. Asi genetika...

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2019 15:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

kastrace je jeden z více vlivů
a genetika je samozřejmě základ

22.7.2019 15:31
Terven

XXX.XXX.110.147

fikovnice napsal(a):
Mně by to celkem zajímalo jak to je. Myslím, že v tomto lze srovnávat psy s kočkami. Můj nejstarší kocour po kastraci hodně přibral a dá se říct, že jídlo je jeho koníčkem, i když ho krotím. Má i přístup ven, na rozdíl od dvou zbývajících koček, přesto by prostě něco shodit potřeboval. Kdežto prostřední po kastraci žere úplně stejně jako před, je štíhlý, až atletický, je nejvíc hravý a logicky nejvíc mrštný. Tak v čem to teda je? Přístup k jídlu samozřejmě všichni stejný. Asi genetika...

Ono nejenom psy s kočkami, ale i s lidmi lze srovnávat. Ženská po přechodu má sklon přibírat a většinou i přibere, ale určitě ne každá.
Pokud má někdo k něčemu sklon, ještě neznamená, že ho to tutově postihne. Jasně, že hraje roli genetika a i způsob života.

22.7.2019 16:13
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já žebra vidím, hlavně ke konci videa, když se postaví. Nejen pár zadních, ale po celé délce hrudníku. Navíc je to bígl a ti nebývají až takhle hubení, viz fotky z výstav.

No já bych zrovna neporovnávala s fotkou z výstav. Když třeba kouknu co chodí v labradorech za vypasený čuníky. Ono dost lidí má tendence psa překrmovat.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2019 16:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

teda -to je nerv!
me zase tak uplne vyhubly nepripada - lesknout by se mohl vic, ale jinak nejde soudit.
Plus vim, ze tohle vyvadet dokazou i psy v blahobitne kondici - to je o hlave.

bych mu teda hlavne rozbila ten casovy stereotyp.
anebo -nepohlo by nejake oblbnuti ?
treba v sest mu dat hrsticku. a za hodinu ho normalne dokrmit? aby se vubec do tehle tocek nedostaval?

22.7.2019 16:26
impact

XXX.XXX.41.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
teda -to je nerv!
me zase tak uplne vyhubly nepripada - lesknout by se mohl vic, ale jinak nejde soudit.
Plus vim, ze tohle vyvadet dokazou i psy v blahobitne kondici - to je o hlave.

bych mu teda hlavne rozbila ten casovy stereotyp.
anebo -nepohlo by nejake oblbnuti ?
treba v sest mu dat hrsticku. a za hodinu ho normalne dokrmit? aby se vubec do tehle tocek nedostaval?

To je pes uplne nekoho jineho a uz je to podle me teda slusne stary. Dost si myslim, jestli uz davno neni po smrti. Majitelka to tenkrat hodne resila. Ale je to proste jen zkopirovane odjinud, nez uvedeni autora. A myslim, ze tenkrat vyzkousela fakt vsechno.

22.7.2019 16:28
impact

XXX.XXX.41.254

Jo, tak si to pamatuju dobre. Pet let je to zpatky, tady si muzete precist original.

http://www.psycholog-psu.com/poradna/viewtopic.php?f=43&t=8707

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2019 16:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Jo, tak si to pamatuju dobre. Pet let je to zpatky, tady si muzete precist original.

http://www.psycholog-psu.com/poradna/viewtopic.php?f=43&t=8707



asi jsem teda ten příspěvek tady nepochopila - nikde není uvedeno, ze se jedna o cizího psa a cituje se nejaka stoleta diskuze .

22.7.2019 16:44
impact

XXX.XXX.41.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):


asi jsem teda ten příspěvek tady nepochopila - nikde není uvedeno, ze se jedna o cizího psa a cituje se nejaka stoleta diskuze .

Ja jsem to nepochopila hned, jak jsem to cetla, takze v klidu.

22.7.2019 17:19
Huskyjanina

XXX.XXX.255.12

Co jste na tom nepochopily? Řešila se žravost po kastraci, tak jsem hodila odkaz na příspěvek, kde ta slečna řeší skutečnej problém žravosti po kastraci. Každej si to totiž představuje tak, že psovi jen víc chutná a stačí mu ubrat dávka.Jak vidno, tak je to větší problém, než jen "víc chutná".

22.7.2019 19:00
impact

XXX.XXX.41.254

Huskyjanina napsal(a):
Co jste na tom nepochopily? Řešila se žravost po kastraci, tak jsem hodila odkaz na příspěvek, kde ta slečna řeší skutečnej problém žravosti po kastraci. Každej si to totiž představuje tak, že psovi jen víc chutná a stačí mu ubrat dávka.Jak vidno, tak je to větší problém, než jen "víc chutná".

No tak hlavne, ze hned prvni komentar je od holky, co ma stejnej problem s pazravosti feny, ktera je mesic po harani. Cili nekastrovana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.7.2019 21:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Mně by to celkem zajímalo jak to je. Myslím, že v tomto lze srovnávat psy s kočkami. Můj nejstarší kocour po kastraci hodně přibral a dá se říct, že jídlo je jeho koníčkem, i když ho krotím. Má i přístup ven, na rozdíl od dvou zbývajících koček, přesto by prostě něco shodit potřeboval. Kdežto prostřední po kastraci žere úplně stejně jako před, je štíhlý, až atletický, je nejvíc hravý a logicky nejvíc mrštný. Tak v čem to teda je? Přístup k jídlu samozřejmě všichni stejný. Asi genetika...

1) mi přijde, že majitelé už si dopředu říkají, že to zvíře bude mít po kastraci hlad nebo co
2) zkuste jít po ulici se psem, co je akorát, tak jak má vypadat, to bude pomluv, jak jej týráte hlady
3) dva stejní psi nejsou, a tak se každému asi jinak změní skladba hormonů, tím i látková výměna, konkrétně
leptin a ghrelin, ten druhý má mimo to souvislost i s rakovinou, třeba hypothyreóza - hospodaření s energií, vápník pryč z kostí,..

24.7.2019 13:51
fikovnice

XXX.XXX.135.131

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
1) mi přijde, že majitelé už si dopředu říkají, že to zvíře bude mít po kastraci hlad nebo co
2) zkuste jít po ulici se psem, co je akorát, tak jak má vypadat, to bude pomluv, jak jej týráte hlady
3) dva stejní psi nejsou, a tak se každému asi jinak změní skladba hormonů, tím i látková výměna, konkrétně
leptin a ghrelin, ten druhý má mimo to souvislost i s rakovinou, třeba hypothyreóza - hospodaření s energií, vápník pryč z kostí,..

"Megí", Vy už sem přestanete chodit? vím, že tento příspěvek byl od Vás...

Přidejte reakci

Přidat smajlík