Stafordšírský bulteriér-pochlubte se :)

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

5.9.2012 21:05
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.64.66

Pochlubte se svýma pejskama, my máme doma dva a zanedlouho nám přibyde fenečka :)

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 08:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pochlubte se svýma pejskama, my máme doma dva a zanedlouho nám přibyde fenečka :)

To jsou oba psi? Jak se snáší, jsou na tom líp než pitbullové....? děkuji za odpověď,Ilona

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 08:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.83.242

Oba jsou to krasavci.Ta čokoládová je nádherná. Můj brácha si pořídil taky staffbulinku.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 09:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.16

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Oba jsou to krasavci.Ta čokoládová je nádherná. Můj brácha si pořídil taky staffbulinku.

Ta je krásná!

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 09:29

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 09:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
moji dva :-))

Napište prosím odkud je máte, z jaké chovky, děkuji:-)

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 09:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Napište prosím odkud je máte, z jaké chovky, děkuji:-)

Pes je z Kerkin Bohemia - ale ti už nechovají, co vím
fenka : White dart

Plánujete koupi stafbulíka ?

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 09:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Pes je z Kerkin Bohemia - ale ti už nechovají, co vím
fenka : White dart

Plánujete koupi stafbulíka ?

Asi ano, ale až příští rok, máme doma stafordku a pitbulla, ale dcera se s pitbullem zřejmě bude stěhovat a tak bych pak chtěla kámoše ke stafordce, aby nebyla sama. Měli jsme tři roky i dva pitbully, ale bohužel se nemohli dostat k sobě, jinak to byl boj o život, tak proto jsem se tady i ptala, zda stafbulík je vůči stejnému pohlaví tolerantnější....mám vybranou CHS Moravia Lord:-))

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 09:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Asi ano, ale až příští rok, máme doma stafordku a pitbulla, ale dcera se s pitbullem zřejmě bude stěhovat a tak bych pak chtěla kámoše ke stafordce, aby nebyla sama. Měli jsme tři roky i dva pitbully, ale bohužel se nemohli dostat k sobě, jinak to byl boj o život, tak proto jsem se tady i ptala, zda stafbulík je vůči stejnému pohlaví tolerantnější....mám vybranou CHS Moravia Lord:-))

Takže si chcete brát od Peti. Ta má krásný psy, vymazlené :-)

JJ, fenky bývají tolerantnější - krom období hárání, tak se někdy musí oddělovat nebo hlídat, jak jsou nevrlé, ale většinou! potíže nebývají.
Ke psu - samci - bych si druhého psa osobně nevzala. Přecejen riziko, že se nebudou snášet je větší.

Tak přeji štastnou ruku ve výběru.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 09:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.186.254

To játrové zbarvení je naporsto excelentní, škoda že "vysoce nežádoucí". By mě zajímalo zda může být játrové zvíře chovné?

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 09:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Takže si chcete brát od Peti. Ta má krásný psy, vymazlené :-)

JJ, fenky bývají tolerantnější - krom období hárání, tak se někdy musí oddělovat nebo hlídat, jak jsou nevrlé, ale většinou! potíže nebývají.
Ke psu - samci - bych si druhého psa osobně nevzala. Přecejen riziko, že se nebudou snášet je větší.

Tak přeji štastnou ruku ve výběru.

Jojo od Peti:-), psala jsem si s ní, má nádherné fenky, má je lovecky vedené, vymazlené....chci si v zít holčičku k naší stafordce, kdyby pitbullák přijel někdy na návštěvu, tak bych psa nemohla, ale stafordka se snese s kýmkoli, tak z její strany problém nebude, takže proto radči holčičku:-)

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 10:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To játrové zbarvení je naporsto excelentní, škoda že "vysoce nežádoucí". By mě zajímalo zda může být játrové zvíře chovné?

ne, játrové zvíře ani čokoládové ani trikolora, pálení ... nemůže být uchovaněné a jít do chovu.
mohou dostat PP, ale chovat na nich nebudete :-))

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 10:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jojo od Peti:-), psala jsem si s ní, má nádherné fenky, má je lovecky vedené, vymazlené....chci si v zít holčičku k naší stafordce, kdyby pitbullák přijel někdy na návštěvu, tak bych psa nemohla, ale stafordka se snese s kýmkoli, tak z její strany problém nebude, takže proto radči holčičku:-)

já ke psu taky volila nakonec raději fenku. A nelituji. Snáší se skvěle, hrají si, hlídají se...

Stafík je super plemeno. Určitě budete spokojení.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.209.124

Taky s přítelem do budoucna plánujeme stafbula, fenku..nechceme žádného sportovního šílence nebo tak. Chceme hlavně zvíře po vyšetřených rodičích i jejich předcích, perfektně socializovaných, líbí se nám nejvíce zlatá barva s tmavší maskou..i když o barvu jak se často říká nejde, tak my pátráme hlavně po tomto odstínu rodičů. Jakou stanici byste doporučili?

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Taky s přítelem do budoucna plánujeme stafbula, fenku..nechceme žádného sportovního šílence nebo tak. Chceme hlavně zvíře po vyšetřených rodičích i jejich předcích, perfektně socializovaných, líbí se nám nejvíce zlatá barva s tmavší maskou..i když o barvu jak se často říká nejde, tak my pátráme hlavně po tomto odstínu rodičů. Jakou stanici byste doporučili?

ale stafbul je sportovec..... pokud ho někdo nezmrší a nemá ho jen na gauči :-(

nicméně pokud šíleným sportovcem neznamená, že s ním jen nechcete být venku 3-4 hodiny, ale jen 2 hodiny :-)))

Barva není to hlavní!! Pokud hledáte to, co píšete, tak budete rádi, když seženete - bohužel :-/

zkuste hanku innemanovou, ta by mohla mít to, po čem toužíte.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.16

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Taky s přítelem do budoucna plánujeme stafbula, fenku..nechceme žádného sportovního šílence nebo tak. Chceme hlavně zvíře po vyšetřených rodičích i jejich předcích, perfektně socializovaných, líbí se nám nejvíce zlatá barva s tmavší maskou..i když o barvu jak se často říká nejde, tak my pátráme hlavně po tomto odstínu rodičů. Jakou stanici byste doporučili?

Já zas chci černou barvu:-), ale už jsem si našla tu "svoji" chovkusmajlík

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.209.124

Vím, že barva není to hlavní, ale nebudu přece mít zvíře v třeba bílé barvě, kterou úplně nesnáším na stafbulech, i na dalších některých plemenech.
Jo, je to tak jak píšete - ne 4 hodiny, ale hodinu a půl:) tak jsem to přesně myslela.
Je to plán dlouhodobý, takže až za pár let, času na vybírání máme spousty.
Díky za tip.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.19.251

Také máme,měli jsme strach,ale zbytečný,jsou skvělí,i k jiným zvířatům.Skvělé plemeno k dětem/odrostlejším.kvůli přívalu lásky/,k lidem,ke všem zvířatům.Snášenliví,ale chtějí být s lidmi,tak ne kotec,i štěňátka máme v bytě,stejně jako jiné.Jsou i velmi čistotní,neničí doma nic.DOPORUČUJEME.Velké srdce v malém balení.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Vím, že barva není to hlavní, ale nebudu přece mít zvíře v třeba bílé barvě, kterou úplně nesnáším na stafbulech, i na dalších některých plemenech.
Jo, je to tak jak píšete - ne 4 hodiny, ale hodinu a půl:) tak jsem to přesně myslela.
Je to plán dlouhodobý, takže až za pár let, času na vybírání máme spousty.
Díky za tip.

Já nevidím důvod, proč by člověk nemohl preferovat tu "svoji" barvu, pokud to není jediné kritérium. Také jsem hledala CHS aby tam byli psi testovaní na dědičné nemoci, aby byli odchovávaní mezi lidskou smečkou a ne někde v kotci na druhým konci zahrady, aby byli předci lovecky či sportovně vedeni....no a pak ta černá barva (nebo černá s bílou):-))

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Také máme,měli jsme strach,ale zbytečný,jsou skvělí,i k jiným zvířatům.Skvělé plemeno k dětem/odrostlejším.kvůli přívalu lásky/,k lidem,ke všem zvířatům.Snášenliví,ale chtějí být s lidmi,tak ne kotec,i štěňátka máme v bytě,stejně jako jiné.Jsou i velmi čistotní,neničí doma nic.DOPORUČUJEME.Velké srdce v malém balení.

Tak přesně TAKHLE bych chtěla zbarvené štěndo jako je ta vaše fena, ta je úžasná. Jo a ta věta "velké srdce v malém balení", to si musím hned napsat!!!smajlík

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.19.251

naše holčička Adélka,to černé vylíná,říkala paní poradkyně.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Vím, že barva není to hlavní, ale nebudu přece mít zvíře v třeba bílé barvě, kterou úplně nesnáším na stafbulech, i na dalších některých plemenech.
Jo, je to tak jak píšete - ne 4 hodiny, ale hodinu a půl:) tak jsem to přesně myslela.
Je to plán dlouhodobý, takže až za pár let, času na vybírání máme spousty.
Díky za tip.

Tak zrovna bílá je u stafíků v menšině :-))
já to myslela tak, že bych se napřed zajímala o rodiče, zdraví a povahu a až z těchto vyselektrovaných chovek pak případně selektovala barvu :-)

Já jsem taky na zlatáky - mám dva, ale když "hrozilo" že ve vrhu budou jen žíhaní, tak jsem byla rozhodnutá si vzít i žíhanou fenu.

jinak, já chodím minimálně na hodinu a půl ven - odpoledne. Ráno na 40 minut a pak je na zahradě - když je hezky.
Jak zde někdo psal, že nic neničí - to je dáno výchovou. Když bude štěně přezubovat, tak ničit bude - hlodat a hlodat :-D Já to řešila tak, že byla v předsíni, kde neměla CO holodat ktom hraček :-)
K té snášenlivosti - je to pes od psa. Moje fena umí krásně lovit myši, potkany. kočky nemají rádi oba dva , kdyby ji chytili, zabijí ji. Přitom ale žijí v bytě s želvou - suchozemskou. Když jsme bydleli u mámy, tak v pohodě pes snášel králíky, olizoval je.. ( tehdy fena ještě nebyla) . Vůči psům je můj od mala domina, nemusí je. Vyjma pár vyjímek.
Fena se podřídí starší, silnější feně, ale kdyby po ní jiná vylítla, tak se bude razatně bránit. není to společenské plemeno, ale teriér a s tím je třeba počítat. :-))

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.19.251

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak přesně TAKHLE bych chtěla zbarvené štěndo jako je ta vaše fena, ta je úžasná. Jo a ta věta "velké srdce v malém balení", to si musím hned napsat!!!smajlík

Jmenuje se Vendulka/Celine Smaragd Smile/ a štěňáka mají taťku Bernard od Křemešníka.Máme 4 krásné kluky a 2 holky,víc jich je jako mamina v barvě.Jedna holka zlatá,černá maska.Kamse vrtla?No na dědečky.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

jinak se stafbulíkem se dá dělat téměř vše : coursing, DT, agility, lovečina, obrany, stopy, poslušnost, DD , odebience, záchránařina, canisterapie...

A fakt doporučuji něco dělat, třeba jen rekreačně. Děsně to psa unaví, posílí váš vztah a je to jiné, než "jen" chodit venčit do lesa nebo k rybníku :-))

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.19.251

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
jinak se stafbulíkem se dá dělat téměř vše : coursing, DT, agility, lovečina, obrany, stopy, poslušnost, DD , odebience, záchránařina, canisterapie...

A fakt doporučuji něco dělat, třeba jen rekreačně. Děsně to psa unaví, posílí váš vztah a je to jiné, než "jen" chodit venčit do lesa nebo k rybníku :-))

Ano dávám zapravdu,Venda v pohodě udělá OVVR pro retrívry.Jen nám to nedovolili,byť jsme to chtěli neoficiálně,jen se zúčastnit na konec,bohužel.Nosí,plave,vyhledává zvěř/nožky,kachnu/.Lépe než retrívři.Střelby se nebojí.Chceme příští sezonu oslovit myslivce,zda nás vezmou na kachny.Snad máme naději,mluvili jsme s hospodářem,bere nám retrívry s OVVR,tak proč nezkusit stafordíka v praxi.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jmenuje se Vendulka/Celine Smaragd Smile/ a štěňáka mají taťku Bernard od Křemešníka.Máme 4 krásné kluky a 2 holky,víc jich je jako mamina v barvě.Jedna holka zlatá,černá maska.Kamse vrtla?No na dědečky.

Nádherná!!!!!:-))

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 11:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ano dávám zapravdu,Venda v pohodě udělá OVVR pro retrívry.Jen nám to nedovolili,byť jsme to chtěli neoficiálně,jen se zúčastnit na konec,bohužel.Nosí,plave,vyhledává zvěř/nožky,kachnu/.Lépe než retrívři.Střelby se nebojí.Chceme příští sezonu oslovit myslivce,zda nás vezmou na kachny.Snad máme naději,mluvili jsme s hospodářem,bere nám retrívry s OVVR,tak proč nezkusit stafordíka v praxi.

Tak to smekám.. já letos rozplavala fenu s to s nasazením svého zdraví a pár modřinama ( jak se chtěla zachranovat :-D) , ted sice plave, ale kachnu by do huby asi nevzala...

Pes jde jen po bříško, hlouběji, to už musí mít echt motivaci :-)))

Já mám s fenou jen ZZO a ZOP, běháme neoficiální coursingy, letos jsme začaly s DT, a běháme agi - největší náš ouspěch byl zatím 2. a 3. místo na neofiko závodech...

Pes je na gauči kvůli zdraví, ale běhával coursingy, cvičák i 3 týdně a tak :-)))

jsou to skvělí psíci a je škoda je mít "jen" na prochajdy s páníkem, ikdyž i na to jsou bezvadní.

Ben a hra s figurantem :-D

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 12:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

a Ještěřice na agi :-))
( foto by Gwen)

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 12:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.19.251

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak to smekám.. já letos rozplavala fenu s to s nasazením svého zdraví a pár modřinama ( jak se chtěla zachranovat :-D) , ted sice plave, ale kachnu by do huby asi nevzala...

Pes jde jen po bříško, hlouběji, to už musí mít echt motivaci :-)))

Já mám s fenou jen ZZO a ZOP, běháme neoficiální coursingy, letos jsme začaly s DT, a běháme agi - největší náš ouspěch byl zatím 2. a 3. místo na neofiko závodech...

Pes je na gauči kvůli zdraví, ale běhával coursingy, cvičák i 3 týdně a tak :-)))

jsou to skvělí psíci a je škoda je mít "jen" na prochajdy s páníkem, ikdyž i na to jsou bezvadní.

Ben a hra s figurantem :-D

No tak já se potýkala s vodou s retrívry,někteří se doslova štítili tam vlézt,Venda ne prvně u vody hup,plavala,nosila,.Nyní mám bažanta,nosí na suchu.Zkusím udělat foto a dodám.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 12:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.177.9

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To jsou oba psi? Jak se snáší, jsou na tom líp než pitbullové....? děkuji za odpověď,Ilona

jojo,oba psi, jeden skoro sedmiletý, druhý má 9 měsíců. snášejí se velmi dobře, navzájem o sebe pečují, hrají si, žádné známky nesnášenlivosti :) prostě jako nejlepší kamarádi.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 12:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.177.9

myslím, že nemůže, ale je to škoda, protože hodně lidem se líbí

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 12:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.11.162

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
jojo,oba psi, jeden skoro sedmiletý, druhý má 9 měsíců. snášejí se velmi dobře, navzájem o sebe pečují, hrají si, žádné známky nesnášenlivosti :) prostě jako nejlepší kamarádi.

tak napište, až tomu malému budou 2 roky, teď to problém samozřejmě není, ale až mladej dospěje teprve zjistíte zda budou kámoši.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 13:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
tak napište, až tomu malému budou 2 roky, teď to problém samozřejmě není, ale až mladej dospěje teprve zjistíte zda budou kámoši.

Přesně tak ... ono 9 měsíců je ještě mladoch, ale až dospěje, tak může být problém.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 14:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No tak já se potýkala s vodou s retrívry,někteří se doslova štítili tam vlézt,Venda ne prvně u vody hup,plavala,nosila,.Nyní mám bažanta,nosí na suchu.Zkusím udělat foto a dodám.

Vyfotte, to bych chtěla vidět :-)

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 15:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.1.30

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Přesně tak ... ono 9 měsíců je ještě mladoch, ale až dospěje, tak může být problém.

Jasně, neříkám, že to takhle vpohodě bude pořád. Jen se mě někdo ptal, jak se snáší, tak sem dopověděla, za dva roky může být vše jinak.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 15:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jasně, neříkám, že to takhle vpohodě bude pořád. Jen se mě někdo ptal, jak se snáší, tak sem dopověděla, za dva roky může být vše jinak.

Vzhledem k tomu, že se posledních pár týdnů o stafbulíky hodně zajímám a hledám info kde se dá, tak jsem si hodně všimla, že u nich není tolik problém být ve smečce více psů (i stejného pohlaví)jako třeba u těch pitbullů nebo stafordů.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 15:58
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.209.124

Takovýhle typy se mi líbí:
(i když to jsou asi psi, ne feny)

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 15:59

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 16:00

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 16:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.209.124

A poslední - má oblíbenkyně z autorskýho fóra na ifauně - ITHAKA.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 18:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.249.234

Krásní, první a druhá fotka :-)

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 20:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.64.4

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A poslední - má oblíbenkyně z autorskýho fóra na ifauně - ITHAKA.

No co to vidím?Děkujeme za oblíbenkyni :-)
Já bych si dovolila trošku nesouhlasit s tím snášením.Ono totiž hodně záleží na výchově a povaze psa.A to jestli se snesou ve smečce je opravdu ve hvězdách.U psů bych měla asi větší strach i když čuby se můžou servat taky.Oni můžou fungovat klidně i 7-8let a pak najednou prásk a je rvačka.Nejlepší kombinace když jsou v bytě je asi pes a fena.Když máte možnost rozdělit v době kdy nejste doma tak je to jiná.Ale i tak se musí furt hlídat,stačí klacek a můžou se servat.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 21:01

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 21:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.64.4

A tohle byla naše mimča narozená v červnu :-)

Neregistrovaný uživatel

6.9.2012 21:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.209.124

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No co to vidím?Děkujeme za oblíbenkyni :-)
Já bych si dovolila trošku nesouhlasit s tím snášením.Ono totiž hodně záleží na výchově a povaze psa.A to jestli se snesou ve smečce je opravdu ve hvězdách.U psů bych měla asi větší strach i když čuby se můžou servat taky.Oni můžou fungovat klidně i 7-8let a pak najednou prásk a je rvačka.Nejlepší kombinace když jsou v bytě je asi pes a fena.Když máte možnost rozdělit v době kdy nejste doma tak je to jiná.Ale i tak se musí furt hlídat,stačí klacek a můžou se servat.

To jsem já, burunduk )

Neregistrovaný uživatel

7.9.2012 07:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.16

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No co to vidím?Děkujeme za oblíbenkyni :-)
Já bych si dovolila trošku nesouhlasit s tím snášením.Ono totiž hodně záleží na výchově a povaze psa.A to jestli se snesou ve smečce je opravdu ve hvězdách.U psů bych měla asi větší strach i když čuby se můžou servat taky.Oni můžou fungovat klidně i 7-8let a pak najednou prásk a je rvačka.Nejlepší kombinace když jsou v bytě je asi pes a fena.Když máte možnost rozdělit v době kdy nejste doma tak je to jiná.Ale i tak se musí furt hlídat,stačí klacek a můžou se servat.

No my máme dost prostor, velikou zahradu (2400 m2)a specielní výběh jen pro pejsky cca 600 m2, takový rodinný minicvičák s překážkama apod. Máme tři kotce, barák s několika místnostmi. Bez dozoru by psi nikdy sami nebyli, vždy je někdo doma, když jsou spolu. Přes den jsou venku (výběh, kotce), večer doma a v noci spí s námi v postýlce:-)). Zatím mám vybranou CHS, a to zda holčičku či chlapečka ještě rozmyslím, poradím se, uvidíme....:-)

Neregistrovaný uživatel

7.9.2012 07:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.16

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Můj borec :-)

Ten jesmajlík

Neregistrovaný uživatel

7.9.2012 09:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.226.212

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No my máme dost prostor, velikou zahradu (2400 m2)a specielní výběh jen pro pejsky cca 600 m2, takový rodinný minicvičák s překážkama apod. Máme tři kotce, barák s několika místnostmi. Bez dozoru by psi nikdy sami nebyli, vždy je někdo doma, když jsou spolu. Přes den jsou venku (výběh, kotce), večer doma a v noci spí s námi v postýlce:-)). Zatím mám vybranou CHS, a to zda holčičku či chlapečka ještě rozmyslím, poradím se, uvidíme....:-)

To zní jako ideál podmínky :-))))
Takový dům s pozemkem bych si taky přála.
Ohledně toho zda fenku nebo psa ... brala bych dle psů, co máte už doma. Je zybtečné si případně přidělávat potíže do budoucna :-)

Neregistrovaný uživatel

7.9.2012 09:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To zní jako ideál podmínky :-))))
Takový dům s pozemkem bych si taky přála.
Ohledně toho zda fenku nebo psa ... brala bych dle psů, co máte už doma. Je zybtečné si případně přidělávat potíže do budoucna :-)

No nakonec to bude asi chlapeček. Stafordce jsou tři roky a tutově zůstane nafurt u nás. Pitbull (7,5) by se měl stěhovat s dcerou. No a pokud bych ho někdy měla na hlídání, tak by se hold pár dní oddělovalo.... Je mně jasné, že fenka a pes je ideál. Nyní můžou být stafina a piťák klidně celej den bez dozoru a vyblbnou se spolu:-)

Neregistrovaný uživatel

7.9.2012 18:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.64.4

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To jsem já, burunduk )

Nevím proč ale myslela jsem si to :-)

Neregistrovaný uživatel

7.9.2012 18:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.64.4

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No my máme dost prostor, velikou zahradu (2400 m2)a specielní výběh jen pro pejsky cca 600 m2, takový rodinný minicvičák s překážkama apod. Máme tři kotce, barák s několika místnostmi. Bez dozoru by psi nikdy sami nebyli, vždy je někdo doma, když jsou spolu. Přes den jsou venku (výběh, kotce), večer doma a v noci spí s námi v postýlce:-)). Zatím mám vybranou CHS, a to zda holčičku či chlapečka ještě rozmyslím, poradím se, uvidíme....:-)

Borec děkuje :-)
Tak to máte opravdu ideální podmínky,fakt závidím.V tom případě bych vybrala co je Vám milejší,jestli fena nebo pes.
Jestli jste psala o chovce Moravia Lord tak určitě to je super výběr,Petra má krásný a úspěšný odchovy :-).Hodně štěstí při výběru :-)

Neregistrovaný uživatel

13.11.2012 13:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.35.102

Neregistrovaný uživatel

13.11.2012 14:38
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.15

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Náš 7 měsíční stafbulík

Tak ten je fakt krásnej!!:-)

Neregistrovaný uživatel

13.11.2012 18:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.175

Sice chovám jiné plemeno, ale každý pejsek je krásný. Proč se však mezi vás motám. Jak si tak pročítám vaší diskusi, nedalo mně to a ráda bych upozornila na skutečnost, že letos bylo vyhlášeno 1. mistrovství české republiky psů malých plemen - podle nového národního zkušebního řádu. Zůčastnilo se hodně lidí a poměrně i dost plemen pejsků, kde bylo zastoupeno i vaše preferované plemeno. Soutěžilo se v kategoriích ZMMP, ZMP1, ZMP2, ZMP3 - mistr ČR byl vyhlášen z kategorie ZMP3 a 1. mistrem ČR se stal majitel právě stafordšírského teriéra. Takže jsou to vynikající pracanti a nenechte je zahálet.

Neregistrovaný uživatel

13.11.2012 18:45
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Sice chovám jiné plemeno, ale každý pejsek je krásný. Proč se však mezi vás motám. Jak si tak pročítám vaší diskusi, nedalo mně to a ráda bych upozornila na skutečnost, že letos bylo vyhlášeno 1. mistrovství české republiky psů malých plemen - podle nového národního zkušebního řádu. Zůčastnilo se hodně lidí a poměrně i dost plemen pejsků, kde bylo zastoupeno i vaše preferované plemeno. Soutěžilo se v kategoriích ZMMP, ZMP1, ZMP2, ZMP3 - mistr ČR byl vyhlášen z kategorie ZMP3 a 1. mistrem ČR se stal majitel právě stafordšírského teriéra. Takže jsou to vynikající pracanti a nenechte je zahálet.

stafbulík pana Vančury ?

Neregistrovaný uživatel

13.11.2012 21:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.234.175

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
stafbulík pana Vančury ?

Stafbulík pana Vanžury staršího a bígl pana Vanžury mladšího byl na 1. místě v kategorii ZMP2.

Neregistrovaný uživatel

14.11.2012 16:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.131

Z fotek i z příspěvků vesměs vyplývá, že jde o super plemeno. Nemůže někdo doporučit, kde a za kolik koupit pěkné štěně SBT bez PP?

Neregistrovaný uživatel

14.11.2012 17:12
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Z fotek i z příspěvků vesměs vyplývá, že jde o super plemeno. Nemůže někdo doporučit, kde a za kolik koupit pěkné štěně SBT bez PP?

Při koupi štěněte bez PP je vysloveně otázka náhody, když narazíte na pěkného, povahově typického a zdravého jedince. Často jsou to i kříženci s jinými plemeny či trpí dědičnými chorobami...
Pokud chcete opravdu stafbulíka s jeho vzhledem i povahou a chcete co nejvíc zvýšit svoje šance na zdravé pohodové štěně, doporučuju zvolit štěně s PP z kvalitní chovatelské stanice, po testovaných rodičích. Pokud vám stačí "něco podobného stafbulovi", poohlédněte se v útulku.

Neregistrovaný uživatel

14.11.2012 17:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Z fotek i z příspěvků vesměs vyplývá, že jde o super plemeno. Nemůže někdo doporučit, kde a za kolik koupit pěkné štěně SBT bez PP?

Bez PP je to jiný pes, jiné plemeno.
Pokud chcete stafbula, kupte jen s PP od prověřených rodičů, z dobré chovky .

Neregistrovaný uživatel

14.11.2012 17:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Z fotek i z příspěvků vesměs vyplývá, že jde o super plemeno. Nemůže někdo doporučit, kde a za kolik koupit pěkné štěně SBT bez PP?

Bez PP je to jiný pes, jiné plemeno.
Pokud chcete stafbula, kupte jen s PP od prověřených rodičů, z dobré chovky .

Neregistrovaný uživatel

14.11.2012 18:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.131

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Bez PP je to jiný pes, jiné plemeno.
Pokud chcete stafbula, kupte jen s PP od prověřených rodičů, z dobré chovky .

A kde asi na něj jako penzista mám vzít, když se ceny pohybují přes dvacítku? Věřím, že se některý zodpovědný ne množitel ale chovatel bezpapírových STB najde. Mimochodem, zajděte se někdy podívat na výstavě do kruhu STB. Jenom podle přerostlých drápků dost velké části vystavovaných pejsků je úplně jasné, jak se jim asi rádoby úspěšní chovatelé věnují. Vypadá to, jako by se z kotců dostávali ven velmi sporadicky.

Neregistrovaný uživatel

14.11.2012 18:11
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.150.131

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Bez PP je to jiný pes, jiné plemeno.
Pokud chcete stafbula, kupte jen s PP od prověřených rodičů, z dobré chovky .

A kde asi na něj jako penzista mám vzít, když se ceny pohybují přes dvacítku? Věřím, že se některý zodpovědný ne množitel ale chovatel bezpapírových STB najde. Mimochodem, zajděte se někdy podívat na výstavě do kruhu STB. Jenom podle přerostlých drápků dost velké části vystavovaných pejsků je úuplně jasné, jak se jim asi rádoby úspěšní chovatelé věnují. Vypadá to, jako by se z kotců dostávali ven velmi sporadicky.

Neregistrovaný uživatel

14.11.2012 18:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.203.136

Zdravim vsechny priznivce zabicek:) Hledam pro kamarada stene - psa, tmavsiho zbarveni, pokud mozno z nejake mensi chovky (rozumejte od lidi, kteri to delaji srdcem), samozrejmosti jsou co nejelepsi zdravotni predpoklady - vcetne demodexu (nelibi se mi pristup, ze o nic nejde a vesele chovame dal). Budu vdecna za jakekoli tipy, doporuceni, varovani komu se vyhnout.. Muzete pripadne na email ( bandassocka@gmail.com ).

S pozdravem Anna

Neregistrovaný uživatel

14.11.2012 22:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.111

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A kde asi na něj jako penzista mám vzít, když se ceny pohybují přes dvacítku? Věřím, že se některý zodpovědný ne množitel ale chovatel bezpapírových STB najde. Mimochodem, zajděte se někdy podívat na výstavě do kruhu STB. Jenom podle přerostlých drápků dost velké části vystavovaných pejsků je úuplně jasné, jak se jim asi rádoby úspěšní chovatelé věnují. Vypadá to, jako by se z kotců dostávali ven velmi sporadicky.

Cena štěněte bez PP je 5-10tis, cena štěně s PP určeného na mazlíka je od 8-10 tis. Žádný převratný rozdíl v částce, že? Bez PP bych si nekoupila žádné plemeno a už vůbec ne plemeno typu bull. Pokud si pořizujete psa, vybírejte pečlivě a trpělivě, čas od času se štěně s drobnou vadou, která ho vylučuje z chovu, ale nebrání mu být mazlíkem, narodí i v sebelepší chovatelské stanici.

Neregistrovaný uživatel

14.11.2012 22:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.111

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravim vsechny priznivce zabicek:) Hledam pro kamarada stene - psa, tmavsiho zbarveni, pokud mozno z nejake mensi chovky (rozumejte od lidi, kteri to delaji srdcem), samozrejmosti jsou co nejelepsi zdravotni predpoklady - vcetne demodexu (nelibi se mi pristup, ze o nic nejde a vesele chovame dal). Budu vdecna za jakekoli tipy, doporuceni, varovani komu se vyhnout.. Muzete pripadne na email ( bandassocka@gmail.com ).

S pozdravem Anna

Demodex se u SBT vyskytuje téměř v celé populaci. Zvláště u tmavého zbarvení se mu prostě vyhnout nedá, na to neplatí žádná selekce. Vyskytuje se po fenách, kterého sami nikdy neměly, i ve vrzích, kde jej neměl ani jeden z rodičů. Demodex však u SBT probíhá bez komplikací a často stačí pouze Advocate, který se doporučuje podat u tmavých štěňat preventivně.

Neregistrovaný uživatel

15.11.2012 07:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.102

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Demodex se u SBT vyskytuje téměř v celé populaci. Zvláště u tmavého zbarvení se mu prostě vyhnout nedá, na to neplatí žádná selekce. Vyskytuje se po fenách, kterého sami nikdy neměly, i ve vrzích, kde jej neměl ani jeden z rodičů. Demodex však u SBT probíhá bez komplikací a často stačí pouze Advocate, který se doporučuje podat u tmavých štěňat preventivně.

Naprostý souhlas.. Máme odchované 2 vrhy na jedné feně, v prvním vrhu měla demodex skoro všechna štěnda, v druhém vrhu nemělo demodex ani jedno.. A naše fenka demodex neměla..

Neregistrovaný uživatel

15.11.2012 10:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.228.189

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A kde asi na něj jako penzista mám vzít, když se ceny pohybují přes dvacítku? Věřím, že se některý zodpovědný ne množitel ale chovatel bezpapírových STB najde. Mimochodem, zajděte se někdy podívat na výstavě do kruhu STB. Jenom podle přerostlých drápků dost velké části vystavovaných pejsků je úuplně jasné, jak se jim asi rádoby úspěšní chovatelé věnují. Vypadá to, jako by se z kotců dostávali ven velmi sporadicky.

Když jste penzista, nekupujte stafbulíka - nemáte na něj fyzicky. Jinak znám dobrou chovku, kde tohoto pejska seženete již za 15 tisíc. Jinak souhlasím s tvrzením aby jste si pořídil psa s PP. Psi bez PP nejsou nic, jen vořeši bez prokázaného a prokazetelného původu. Vůbec nevíte co si pořizujete, ano můžete mít štěstí a pořídíte skvělé zvíře, většinou vša lidem zbydou jen oči pro pláč. Pokud vám jde jen o cenu, jděte do útulku, tam možná seženete i s PP za hubičku. Nevím proč se lidé zaměřili hlavně na negativa u psů s PP a hledají každou veš, aby nás očernili. Každý přece ví, že normální je chovat na uchovněných psech s PP a chov bez PP je nežádoucí i podle chovatelského řádu. A pokud někdo chová bez PP chová na nežádoucích jedincích, kteří by nikdy chovní být nemohli. Ale kdo chce kam ......

Neregistrovaný uživatel

15.11.2012 10:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.248.111

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Když jste penzista, nekupujte stafbulíka - nemáte na něj fyzicky. Jinak znám dobrou chovku, kde tohoto pejska seženete již za 15 tisíc. Jinak souhlasím s tvrzením aby jste si pořídil psa s PP. Psi bez PP nejsou nic, jen vořeši bez prokázaného a prokazetelného původu. Vůbec nevíte co si pořizujete, ano můžete mít štěstí a pořídíte skvělé zvíře, většinou vša lidem zbydou jen oči pro pláč. Pokud vám jde jen o cenu, jděte do útulku, tam možná seženete i s PP za hubičku. Nevím proč se lidé zaměřili hlavně na negativa u psů s PP a hledají každou veš, aby nás očernili. Každý přece ví, že normální je chovat na uchovněných psech s PP a chov bez PP je nežádoucí i podle chovatelského řádu. A pokud někdo chová bez PP chová na nežádoucích jedincích, kteří by nikdy chovní být nemohli. Ale kdo chce kam ......

To nemusí být tak úplně pravda, že penzista by si neměl pořizovat SBT. Tři mnou odchovaná štěňata jsou u penzistů, jsou vychovaná, zvládnutá a mají vše, co potřebují, jejich pánečci jsou stále velmi aktivní lidé. Záleží na konkrétním člověku, to nemůžete paušalizovat.

Neregistrovaný uživatel

15.11.2012 10:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.228.189

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To nemusí být tak úplně pravda, že penzista by si neměl pořizovat SBT. Tři mnou odchovaná štěňata jsou u penzistů, jsou vychovaná, zvládnutá a mají vše, co potřebují, jejich pánečci jsou stále velmi aktivní lidé. Záleží na konkrétním člověku, to nemůžete paušalizovat.

OK trochu jsem to přepískla, ale já viděla praví opak.

Neregistrovaný uživatel

15.11.2012 15:19
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A kde asi na něj jako penzista mám vzít, když se ceny pohybují přes dvacítku? Věřím, že se některý zodpovědný ne množitel ale chovatel bezpapírových STB najde. Mimochodem, zajděte se někdy podívat na výstavě do kruhu STB. Jenom podle přerostlých drápků dost velké části vystavovaných pejsků je úuplně jasné, jak se jim asi rádoby úspěšní chovatelé věnují. Vypadá to, jako by se z kotců dostávali ven velmi sporadicky.

a kde vemete na veta, když se psu něco stane?

Odkládejte si měsíčně to, co vás bude pes stát a za chvíli na něho máte našetřeno. Psíci s PP jsou už od 10 000 kč. Zrovna nedávno jsme viděla inzerát s touto cenou.
chce to jen hledat, chctít psa na mazla a obepsat několik stanic, vše jim popsat a pozeptat se zda nevědí o někom, kdo má třeba nestan. jedince za nižší cenu .

Na výstavy chodím na čumendu, ano, jsou chovky, kde jsou psíci drženi ne zrovna ok, ale je jich minimum!
Většina je jich z domáckých chovek, kde se psy žijí, dělají sporty, mají je v bytě/ v baráku uvnitř.

Zvažte taky svou fyzickou a zdravotní situaci. Mám 2 stafbuly a každej den minimálně 3 hodiny venku, nemluvě o cvičáku .
Zrovna ted mám horečky a bude mi je venčit kamarádka, jinak netuším co bych s nima dělala, když mám neschopenku a nemohu ven :-/

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 07:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.24.26

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Když jste penzista, nekupujte stafbulíka - nemáte na něj fyzicky. Jinak znám dobrou chovku, kde tohoto pejska seženete již za 15 tisíc. Jinak souhlasím s tvrzením aby jste si pořídil psa s PP. Psi bez PP nejsou nic, jen vořeši bez prokázaného a prokazetelného původu. Vůbec nevíte co si pořizujete, ano můžete mít štěstí a pořídíte skvělé zvíře, většinou vša lidem zbydou jen oči pro pláč. Pokud vám jde jen o cenu, jděte do útulku, tam možná seženete i s PP za hubičku. Nevím proč se lidé zaměřili hlavně na negativa u psů s PP a hledají každou veš, aby nás očernili. Každý přece ví, že normální je chovat na uchovněných psech s PP a chov bez PP je nežádoucí i podle chovatelského řádu. A pokud někdo chová bez PP chová na nežádoucích jedincích, kteří by nikdy chovní být nemohli. Ale kdo chce kam ......

Takže podle Vášeho názoru patří například majitel psa SBT Flasch Wizard Bull pan F. Vanžura co by mistr ČR malých plemen do dorostenecké kategorie. Nebo co takhle pan Karel Antoš jako majite dalšího úspěšného psa SBT Flavia z Brixiho dvora - maximálně junior, že? Nestačil by příklad obou těchto dvou závodníků, z nichž jeden se blíží svým věkem sedmdesátce, na změnu Vašeho názoru?

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 09:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Takže podle Vášeho názoru patří například majitel psa SBT Flasch Wizard Bull pan F. Vanžura co by mistr ČR malých plemen do dorostenecké kategorie. Nebo co takhle pan Karel Antoš jako majite dalšího úspěšného psa SBT Flavia z Brixiho dvora - maximálně junior, že? Nestačil by příklad obou těchto dvou závodníků, z nichž jeden se blíží svým věkem sedmdesátce, na změnu Vašeho názoru?

Jenže toto jsou vyjímky ! kolik seniorů lítá po cvičáku - i s jinými plemeny ? Minimum ...

Chovatel musí vědět komu psa prodává, ale upřímně, když vidím někdy staré lidi, jak vlají za psem, ani mu nestačí, nemají na něho sílu, elán ...

Prostě stafbul je akční pes, je to teriér a člověk musí sakra dobře zvážit zda na něho bude mít . Nevidím v tom nic špatného upozornit, že senior už nemusí být pro stafbula to pravé ořechové.

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 12:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.196.16

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Když jste penzista, nekupujte stafbulíka - nemáte na něj fyzicky. Jinak znám dobrou chovku, kde tohoto pejska seženete již za 15 tisíc. Jinak souhlasím s tvrzením aby jste si pořídil psa s PP. Psi bez PP nejsou nic, jen vořeši bez prokázaného a prokazetelného původu. Vůbec nevíte co si pořizujete, ano můžete mít štěstí a pořídíte skvělé zvíře, většinou vša lidem zbydou jen oči pro pláč. Pokud vám jde jen o cenu, jděte do útulku, tam možná seženete i s PP za hubičku. Nevím proč se lidé zaměřili hlavně na negativa u psů s PP a hledají každou veš, aby nás očernili. Každý přece ví, že normální je chovat na uchovněných psech s PP a chov bez PP je nežádoucí i podle chovatelského řádu. A pokud někdo chová bez PP chová na nežádoucích jedincích, kteří by nikdy chovní být nemohli. Ale kdo chce kam ......

Kolik penzistů znáte?? Mému otci je 81 let a má daleko lepší fyzičky než já v 47.....

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 14:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Kolik penzistů znáte?? Mému otci je 81 let a má daleko lepší fyzičky než já v 47.....

hmm amoje babička v 73 letech sotva chodí.. to, že váš táta má štěstí na zdraví nic nedokazuje.. štěně bych takto starému člověku nekoupila...

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 15:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
hmm amoje babička v 73 letech sotva chodí.. to, že váš táta má štěstí na zdraví nic nedokazuje.. štěně bych takto starému člověku nekoupila...

Takže radši prodáte štěně třicetiletému podnikateli, který pracuje šestnáct hodin denně, ale má základní kvalifikaci - věk?

Myslím si, že absolutně nezáleží na věku. Buď člověk na psa má čas, podmínky, schopnosti a kondici, nebo nemá. A může mu být dvanáct stejně jako pětašedesát. Pro psa není lepší majitel, než akční penzista, který se mu může věnovat celé dny.

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 17:26
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Takže radši prodáte štěně třicetiletému podnikateli, který pracuje šestnáct hodin denně, ale má základní kvalifikaci - věk?

Myslím si, že absolutně nezáleží na věku. Buď člověk na psa má čas, podmínky, schopnosti a kondici, nebo nemá. A může mu být dvanáct stejně jako pětašedesát. Pro psa není lepší majitel, než akční penzista, který se mu může věnovat celé dny.

nepřekrucujte ..

Za a, nechovám .
za b, věk není jediné kritérium, nebo ano ? Akční penzista je krásná představa, škoda, že v mém okolí jich moc není. Většina má co dělat sama se sebou, natož aby ukočírovali akčního teriéra. Pokud takový penzista je, at si psa pořídí - pokud má někoho, kdo se o psa postará až zde nebude ( ono věk je daný a nikdo nemládeme a spousty psů v útulků je právě po zemřelých majitelů penzistů :-( )

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 17:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
nepřekrucujte ..

Za a, nechovám .
za b, věk není jediné kritérium, nebo ano ? Akční penzista je krásná představa, škoda, že v mém okolí jich moc není. Většina má co dělat sama se sebou, natož aby ukočírovali akčního teriéra. Pokud takový penzista je, at si psa pořídí - pokud má někoho, kdo se o psa postará až zde nebude ( ono věk je daný a nikdo nemládeme a spousty psů v útulků je právě po zemřelých majitelů penzistů :-( )

Někoho, kdo se o psa případně postará, by měl mít každý, bez ohledu na věk.
Ano, souhlasím, že mezi penzisty je fyzicky zdatných lidí méně než mezi třicátníky. Ale reagovala jsem na vaši větu "štěně bych takto starému člověku nekoupila", stejně jako na formulaci jiného pisatele " Když jste penzista, nekupujte stafbulíka - nemáte na něj fyzicky.", kde jste pisatele odsoudili VÝHRADNĚ JEN podle věku. Ne podle žádného jiného kritéria. Neznáte ho, absolutně nevíte, jak na tom je, ale prostě by si podle vás neměl stafbula pořizovat, protože je "moc starej". :-(

Je v pořádku upozornit na specifika plemene, aby člověk mohl zvážit, zda "na to má" (a nemyslím finančně). Ale nelíbí se mi paušální odsouzení někoho jen na základě data narození.

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 17:48
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Někoho, kdo se o psa případně postará, by měl mít každý, bez ohledu na věk.
Ano, souhlasím, že mezi penzisty je fyzicky zdatných lidí méně než mezi třicátníky. Ale reagovala jsem na vaši větu "štěně bych takto starému člověku nekoupila", stejně jako na formulaci jiného pisatele " Když jste penzista, nekupujte stafbulíka - nemáte na něj fyzicky.", kde jste pisatele odsoudili VÝHRADNĚ JEN podle věku. Ne podle žádného jiného kritéria. Neznáte ho, absolutně nevíte, jak na tom je, ale prostě by si podle vás neměl stafbula pořizovat, protože je "moc starej". :-(

Je v pořádku upozornit na specifika plemene, aby člověk mohl zvážit, zda "na to má" (a nemyslím finančně). Ale nelíbí se mi paušální odsouzení někoho jen na základě data narození.

no, pokud má akční penzista 81 let, tak bych mu štěně jakéhokoliv ! plemene nedoporučovala.
Jak dlouho bude penzista akční a zdravej ?
koukněte se do outulků kolik je tam psů po zemřelých majitelích, kolik psů se zachranuje, neb majitel zemřel a děti na psa kašlou :-(

je to možná hnusné, ale pokud seniorovi štěně, tak jen s tím, že má zaručeno, že se o psa postará někdo důvěryhodný , pokud by musel senior do nemocnice, nebo třeba zemřel.
tohle je taky důležité zvážit, ne jen to, že penzista nad 80 chce psa , tak si ho pořídí a po něm potopa ...

P.S. Jsem mladá a toto mám také vyřešeno a zajištěno.

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 17:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.106.11

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
no, pokud má akční penzista 81 let, tak bych mu štěně jakéhokoliv ! plemene nedoporučovala.
Jak dlouho bude penzista akční a zdravej ?
koukněte se do outulků kolik je tam psů po zemřelých majitelích, kolik psů se zachranuje, neb majitel zemřel a děti na psa kašlou :-(

je to možná hnusné, ale pokud seniorovi štěně, tak jen s tím, že má zaručeno, že se o psa postará někdo důvěryhodný , pokud by musel senior do nemocnice, nebo třeba zemřel.
tohle je taky důležité zvážit, ne jen to, že penzista nad 80 chce psa , tak si ho pořídí a po něm potopa ...

P.S. Jsem mladá a toto mám také vyřešeno a zajištěno.

A on tu někdo psal, že má pán 81 let? Teda je fakt, že věk odchodu do důchodu se zvyšuje rychleji, než to stíhám sledovat, ale nevšimla jsem si, že by to už bylo kolem osmdesátky:-)))

Jinak rozhodně souhlasím, že pořízení štěněte je potřeba zvážit vždycky, a ve starším věku dvojnásob. Jen se mi prostě nelíbí, když lidi odsoudí člověka na základě jediného slova ("penzista", "cikán", "blondýna"...)

Neregistrovaný uživatel

16.11.2012 20:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.64.4

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A kde asi na něj jako penzista mám vzít, když se ceny pohybují přes dvacítku? Věřím, že se některý zodpovědný ne množitel ale chovatel bezpapírových STB najde. Mimochodem, zajděte se někdy podívat na výstavě do kruhu STB. Jenom podle přerostlých drápků dost velké části vystavovaných pejsků je úuplně jasné, jak se jim asi rádoby úspěšní chovatelé věnují. Vypadá to, jako by se z kotců dostávali ven velmi sporadicky.

Dobrý den,ceny u SBT šly dost dolu.Není těžký sehnat štěně za 10-13tisíc.
K těm drápkům,nevím ale neřekla bych že má většina psů přerostlý drápy.Třeba moje fena si je neobrousí sama protože má packy jinak stavěný.Pes je má kraťounký ale je to i díky tahání na vodítku,fena chodí převážně na volno.A to se psama dělám sportovku,nezahálej a nejsou doma v klecích.Mají celej byt k dispozici.
A jak už někdo psal,kolikrát je cena za bezpapíráka stejná jako za papíráka.

Neregistrovaný uživatel

17.11.2012 10:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A on tu někdo psal, že má pán 81 let? Teda je fakt, že věk odchodu do důchodu se zvyšuje rychleji, než to stíhám sledovat, ale nevšimla jsem si, že by to už bylo kolem osmdesátky:-)))

Jinak rozhodně souhlasím, že pořízení štěněte je potřeba zvážit vždycky, a ve starším věku dvojnásob. Jen se mi prostě nelíbí, když lidi odsoudí člověka na základě jediného slova ("penzista", "cikán", "blondýna"...)

někdo zde dával za příklad svého tatínka, co má 81 let a je fit :-)))

Neodsuzuji, kde jste na tom byla ??? Jen říkám, že straší člověk si musí uvědomit, že taky na to své plemeno nemusí mít už dost sil, co zdraví atd atd ... a je to u všceh plemen, ne jen u SBT.

Neregistrovaný uživatel

17.11.2012 10:16
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.52.6

Prosím, sdílejte také Vábkovo video: mel smulu jen vtom ze proste ze je hodny vzali si ho duchodci a myslim ze toot plemeno ikyz je hodne neni pro duchodce sou to akcni psiii kort ty mladyy ...
http://www.facebook.com/photo.php?v=479070718790044&set=vb.346065465466485&type=2&theater

Příklad psa, co doplatil jen an to, že si vzla někdo, kdo nedokázal fyzicky psu zajistit to, co potřebuje ..

Proto říkám : důchodci ano, ale jen po zralé úvaze a v případě, že člověk ví do čeho jde ...

Neregistrovaný uživatel

20.11.2012 14:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.35.102

Děkuji děkuji:-)

Stafbull keneel

30.1.2016 11:15
 Stafbull keneel

XXX.XXX.250.50

Pokud chcete opravdu stafbulla tak doporučuji štěně s PP.

Bazz

7.2.2016 22:24
Bazz

XXX.XXX.178.61

Též doporučuji štěndo s PP. Sama mám fenečku bez PP a dost často lituji svého neuváženého rozhodnutí. Už jsem za ní vydala tolik peněz, že se hravě vyrovná pejskům s PP a to nekončíme. Příště už jen prověřený chov. Jsem poučená. Naštěstí na její léčbu zatím finance máme. Na druhou stranu, pominu-li zdravotní stav naší fenečky, je to báječné, milé, rozpustilé a aktivní 8 měsíční štěňátko, které miluje všechny pejsky včetně těch největších a o lidech ani nemluvě. Povahu má báječnou a též má přirozenou vysokou inteligenci. Krásně poslouchá a její rošťárny nás vždy pobaví. Takže za mě STB každému doporučuji, ale bez PP už nikdy. Za ty nervy a časté návštěvy u Veta to nestojí.

Bazz

7.2.2016 22:28
Bazz

XXX.XXX.178.61

Nějak jsem si nevšimla jak stará diskuze to je. Takže vše je asi už dávno vyřešeno.

7.2.2016 22:30
noemi

XXX.XXX.64.236

Některé informace jsou aktuální stále .

7.2.2016 22:36
milannn

XXX.XXX.90.222

Bazz: Pokud můžete, napíšete, jakými neduhy vaše fenka trpí? Měl jsem SBT, choval jsem je a asi jsem měl štěstí, nemoci se nám vyhýbaly.

Bazz

11.2.2016 22:50
Bazz

XXX.XXX.178.61

Nám se bohužel nemoci nějak lepí na paty. Po pár dnech od pořízení nám začala kašlat, takže jsme to řešili, čajíčky, sirupky, ATB, vše bez efektu, až RTG u jiného Veta prozradilo vrozenou vadu, zúžení trachey po celé délce, bez možnosti operace, naštěstí fenečka už vyrostla a trachea trochu taky, takže nám v noci již nekašle, aby mohla dýchat, ale vyhráno nemáme. No a potom trudník, škrkavky a nyní ekzém a svědění. Tipuji to na Alergii. Do toho si nevím jak, ( stála jsem v tu chvíli k ní zády)zlomila nějaký výrůstek kosti na zadní noze, takže bez operace by asi už po 4 nikdy neběhala, ale to je moje chyba. Chtěla jsem jí nechat vyběhat a zařádit s jiným pejskem, ale bylo náledí a jak jsem lovila naší druhou fenku ze země, která si s pejskem hrát nechtěla tak jsem nedávala pozor. Teď mě nejvíc ale trápí že se pořád drbe. Vybírám hypoalergenní granule a uvidíme. Před tímhle zlatíčkem jsme měli křížence dobrmana s dalmatinem a s ním takovéto problémy nebyli. Vy jste měl opravdu STB úplně pohodě. Hodně jsem o nich načetla a asi opravdu nepatří mezi úplně nejzdravější plemena.

11.2.2016 23:13
milannn

XXX.XXX.90.222

To je mi líto, že máte takovou smůlu. Já jsem opravdu nezaznamenal jediný zdravotní problém. Ale měl jsem jich jen 6, tedy žádný velký "reprezentativní vzorek" :) Nevím odkud máte fenku (linie?, chovka?). Bohužel SBT, jakožto i spousta jiných se stávají velice trendy plemenem, což vede k brutálnímu poklesu kvality zdraví, povah, plemene celkově. Je to obrovská škoda, protože je to fantastické plemeno s mimořádně zajímavou historií a charakterem.
Na svoji první fenku často vzpomínám - povahobě absolutně skvělý pes. Ne ale až tak v dnešním měřítku - nebyla žádné výstavní ořezávátko s měkkou povahou. Už nějaký čas se SBT nevěnuji, ale už před X lety byl klub a i někteří jedinci dost k smíchu (nebo pláči?). Bylo by to na delší psaní. Bohužel i toto nádherné plemeno zachvátil rys moderní business doby, kdy trh jasně rýsuje vývoj jednotlivých plemen.

Vaši fenku neznám a rady na dálku by tak nezněly dobře, ale pokud má potravní alergii, vykašlete se na granule. Krmte masem, barfem, chcete-li. Mám jiné plemeno, potravně náročnější, krmím jen masem a nemám (zatím, díky bohu) žádný problém. Neřešte moc granule, složení, triky prodejců. Krmte tím, čím se psovité šelmy živí v přírodě. Možná budete překvapena, jaké změny na vaší fence brzy zpozorujete.

11.2.2016 23:19
milannn

XXX.XXX.90.222

Člen rodiny, jeden z našich SBT. Bohuže už není mezi námi smajlík

Bazz

12.2.2016 05:31
Bazz

XXX.XXX.178.61

Já STB prosadila proti synkovi který chtěl Bulteriera. Hlavně kvůli povaze. Já jsem naopak měla vždy pocit, že STB nikdo zas tak moc nechce, protože to není bojový pejsek byť tak vypadá a že ten kdo chce frajeřit si koupi Pitbula atp. Že je to módní plemeno a k tomu dost drahé jsem zjistila, až když jsem ho narychlo( po úmrtí našeho předchozího pejska) sháněla. Tak jsem udělala blbost a teď nezbývá než se s tím poprat. Každopádně Moc díky za tip. Krmení masem také zvažuji, jen se to musím naučit. Taky chci mít tak krásného pejska jako jste měl vy. S pozdravem Bazz.

12.2.2016 10:07
milannn

XXX.XXX.90.222

Bazz: SBT nemá povahu "bojového pejska" právě z důvodu pokročilé destrukce plemene. Původní pejsi vypadali a chovali se dost jinak než dnešní oplácané soudky na gaučích. SBT je v podstatě evropská větev APBT, resp. ten je odnoží původních SBT, kteří byli vyvezeni do Ameriky. Je o tom hodně materiálů, zajímavého čtení. Naštěstí do dneška jsou zachovány více či méně pracovní linie, nebo existuje i maličko vyšší verze - Irský SBT, která by měla mít původní povahy. Původní ovšem neznamená jakkoli agresivní k lidem, tento rys SBT nikdy neměli a nemá, snad neznám milejšího psa. Ostatně tak by to mělo být i u klasického bullteriéra.

Na krmení masem nehledejte nic složitého. Je to prastarý a naprosto jednoduchý způsob. To jen "barf" je hezký marketingový trik, který přináší dávno známé věci v trendy kabátě s mnohdy neskutečnými designovými kreacemi ve psích miskách smajlík.

bazz

15.2.2016 21:58
bazz

XXX.XXX.226.5

Moc Vám děkuji za informace a za tipy na čtení, zas tak moc jsem asi nečetla. Irský STB je pro mě neznámý pojem. Zkusím někde najít nějaké články. Naše fenečka je ted tedy taky gaučák. Má 13 kg a jestli jí MVDr brzy nevytáhne ty dráty s nohy tak nevím nevím. Syn by s ní strašně rád sportoval, jenže teď nemužeme procvičovat ani základní lehni a sedni a venku přivolání, protože musí chodit na vodítku, a o hře s ostatními pejsky, a že by moc chtěla, si musí nechat jen zdát. No a začínáme krmit masem. Uvidíme jak to budeme zvládat. Je to opravdu zlatíčko nejen na lidi, ale i na ostatní psy, ale to je možná i proto, že je štěně a ještě ji nikdo neublížil. Můžu se Vás zeptat jestli jste měl někdy fenku STB, nebo jen pejsky? S pozdravem Bazz.

bazz

15.2.2016 22:20
bazz

XXX.XXX.226.5

Jé teď jsem si znova přečetla Váš příspěvek a tam jste jasně psal, že jste měl fenku. Tak se omlouvám za blbý dotaz. Já se chtěla totiž hlavně zeptat jestli máte s fenkama zkušenost, jde mi o to jak se STB změní povahově po hárání. Ještě nás to u ní nepotkalo, ale už teď bych řekla, že s ní někdy cloumá puberta. Někdy mi připadá, že trucuje, jako by nám měla za zlé, že jí nepustíme vyřádit se a vyběhat. Neumím si představit, že by třeba měla být vzpurná, nebo nám třeba utéct. S Háráním nemám žádné zkušenosti. S pozdravem Bazz.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2016 22:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

bazz napsal(a):
Moc Vám děkuji za informace a za tipy na čtení, zas tak moc jsem asi nečetla. Irský STB je pro mě neznámý pojem. Zkusím někde najít nějaké články. Naše fenečka je ted tedy taky gaučák. Má 13 kg a jestli jí MVDr brzy nevytáhne ty dráty s nohy tak nevím nevím. Syn by s ní strašně rád sportoval, jenže teď nemužeme procvičovat ani základní lehni a sedni a venku přivolání, protože musí chodit na vodítku, a o hře s ostatními pejsky, a že by moc chtěla, si musí nechat jen zdát. No a začínáme krmit masem. Uvidíme jak to budeme zvládat. Je to opravdu zlatíčko nejen na lidi, ale i na ostatní psy, ale to je možná i proto, že je štěně a ještě ji nikdo neublížil. Můžu se Vás zeptat jestli jste měl někdy fenku STB, nebo jen pejsky? S pozdravem Bazz.

Pokud budete chtit poradit ohledne krmeni masem, tak mi napiste do zprav. Rada poradim.

16.2.2016 00:09
milannn

XXX.XXX.90.222

bazz napsal(a):
Jé teď jsem si znova přečetla Váš příspěvek a tam jste jasně psal, že jste měl fenku. Tak se omlouvám za blbý dotaz. Já se chtěla totiž hlavně zeptat jestli máte s fenkama zkušenost, jde mi o to jak se STB změní povahově po hárání. Ještě nás to u ní nepotkalo, ale už teď bych řekla, že s ní někdy cloumá puberta. Někdy mi připadá, že trucuje, jako by nám měla za zlé, že jí nepustíme vyřádit se a vyběhat. Neumím si představit, že by třeba měla být vzpurná, nebo nám třeba utéct. S Háráním nemám žádné zkušenosti. S pozdravem Bazz.

Já jsem žádné zvláštní či větší změny nálad u fenek v době hárání nepozoroval. Možná snad jen, že pokud nebyly ty "správné dny", tak k sobě tolik nepouštěla psy, ale jinak to probíhalo absolutně v pohodě, nemám nic, co by stálo za zmínku. Pochopitelně v době hárání na vodítku. Nešlo o to, že bych se přímo bál útěku, ale jistota je jistota.
Pokud je v pubertě, tak ta sama o sobě může být "vzpurná" (ale ve smyslu bull plemen, tedy v tom dobrém smyslu). smajlík Navíc jak píšete, není vyřáděná, tak se to v ní možná hromadí.

Píšete "dráty v noze" - co se jí přihodilo? Úraz?

Love vera

17.2.2016 19:39
Love vera

XXX.XXX.68.148

Hello good day i am happy to connect with you my name is vera i will be happy to Talk to you please send me mail so that you will know me more pleasure to read from you thanks
(verazokaya@hotmail.com)

Dobrý deň, dobrý deň Som rád, že sa s vami spojiť volám sa vera Budem rád s vami hovoriť, prosím pošlite mi e-mail, takže mi bude vedieť viac potešenie čítať z vás vďaka.

Bazz

4.3.2016 01:15
Bazz

XXX.XXX.178.61

Nestíhám, tak se omlouvám za dlouhou dobu odpovědi. Fenečka si zlomila na začátku ledna nohu. Tedy abych byla přesná tak ne celou nohu, ale nějaký výběžek na zadní noze. V únoru zase po jedné větší vycházce začala pajdat, protože se jí to dislokovalo, dostala jsem sprdnuto od Veta, že moc řádí, tak teď musí chodit venku jen na lonži a hlavně neběhat a neblbnout s ostatníma, takže jí držíme zkrátka a ona je z toho smutná a opruzená a občas trucuje. No a problém s kůží se jí neustále zhoršuje. Má další ATB, ale ty bere 5 den a bez efektu. Také jsem zkoušela maso, ale zatím to odkládám, když jsem jí dala syrové (rozmrazené vepřové kousky) tak to ani nechtěla, takže jsem to pak začala lehce vařit s rýží a to docela jedla, ale to není to co bych chtěla já. Dost často mě musí zastoupit děti a pro ty je to problém, zvládnou jen nasypat granule. Objednala jsem jí teda granule s koňským masem a nechám jí testovat na alergie a pak se uvidí. Krmení masem se nevzdávám. Načítám různé diskuze a dělám si obrázek. Zase tak snadný to není. Určitě ráda uvítám dobrou radu a tipy. Děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 09:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bazz napsal(a):
Nestíhám, tak se omlouvám za dlouhou dobu odpovědi. Fenečka si zlomila na začátku ledna nohu. Tedy abych byla přesná tak ne celou nohu, ale nějaký výběžek na zadní noze. V únoru zase po jedné větší vycházce začala pajdat, protože se jí to dislokovalo, dostala jsem sprdnuto od Veta, že moc řádí, tak teď musí chodit venku jen na lonži a hlavně neběhat a neblbnout s ostatníma, takže jí držíme zkrátka a ona je z toho smutná a opruzená a občas trucuje. No a problém s kůží se jí neustále zhoršuje. Má další ATB, ale ty bere 5 den a bez efektu. Také jsem zkoušela maso, ale zatím to odkládám, když jsem jí dala syrové (rozmrazené vepřové kousky) tak to ani nechtěla, takže jsem to pak začala lehce vařit s rýží a to docela jedla, ale to není to co bych chtěla já. Dost často mě musí zastoupit děti a pro ty je to problém, zvládnou jen nasypat granule. Objednala jsem jí teda granule s koňským masem a nechám jí testovat na alergie a pak se uvidí. Krmení masem se nevzdávám. Načítám různé diskuze a dělám si obrázek. Zase tak snadný to není. Určitě ráda uvítám dobrou radu a tipy. Děkuji.

Pokud byste chtěla sestavit jídelníček s jednoduchým podupem přípravy vařené stravy, tak Vàm to můžu poslat třeba do zpráv, ale nejste registrovaná...

4.3.2016 19:29
noemi

XXX.XXX.64.236

Zkratka stafbulika je sbt...smajlík StB je neco zcela jiného.

21.8.2016 21:54
juventusturin

XXX.XXX.82.33

Krásný pejsci.

9.7.2019 04:52
Malej Tyson

XXX.XXX.9.18

Moje 2 Děti :)

18.2.2020 14:01
zizivti

XXX.XXX.245.195

Zdravíme :)

Bíla SBT - Mona - bez PP - nyní již jako zasloužilá 13ti letá babička, celý život měla hodně aktivní a zdraví drží. Rodiče se dožili 15ti let tak možná, že je trufneme.
Modrá SBT - Sky - s PP - Una Blue Sky Fransimo Bohemia 2,5roku je to náše milovaná lachtano kachno netopýrek. Jakmile narazí na vodu tak nevidí neslyší, ale plavat se samo bojí, vleze jen tam kde stačí.....

18.2.2020 14:14
rapotacka11

XXX.XXX.212.34

eli22 napsal(a):
Hlídáčka

Má hezký oči.

25.3.2020 18:59
marq

XXX.XXX.160.41

Naše Bomber. Výraz "Dobby" :-).

25.3.2020 19:56
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

marq napsal(a):
Naše Bomber. Výraz "Dobby" :-).

Klubovka v Poděbradech, že? 😁. Taky odtamtud máme :-)

25.3.2020 20:56
marq

XXX.XXX.160.41

Nene, tam jsme měli hrozně špatné spojení, ale chtěli jsme původně jet. Tohle je tuším Brno Duo cacib. Měla jsem na Vás dotaz na jiném vlákně. Moc se mi líbí, že jste řešila zdravotní testy, protože to mám stejně i přesto, že fenka je uchovněná a testy jsou pro nás z pohledu chovu informace "navíc". Můžu se zeptat na celkové náklady? Dnes srdíčko 1750 plus krev 1000 kč a rentgeny příští týden s vyhodnocením 5000...

25.3.2020 21:02
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Už jsem odpovídala tam :)

Zatím máme hotove vyšetření srdce a komplet všechny RTG s vyhodnocením a toto vše vyšlo okolo 6 000.

25.3.2020 21:44
marq

XXX.XXX.160.41

Dík moc za odpověď, gratuluju k výborným výsledkům. Tak u nás to je teda o dost drahší..

Přidejte reakci

Přidat smajlík