Zánět mozku - máte zkušenosti?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 15:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

Pes, mimi plemeno.. Začal se motat.. Padat.. netrefil se ani do pelíšku.. dělali mu odběr mozkomíšního moku a magnetickou rezonanci.. prý těžký zánět mozku.. autoimunitní porucha.. Máte někdo takovou zkušenot? PŘÍČINA? LÉČBA? děkuji!

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 16:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.188.108

Měli jsme u jednoho našeho psa. Meningitida infekčního původu.
Léčba spočívala v dlouhodobém podávání atb. zavodňování organismu, v nejhorší fázi, kdy pes upadal do komatu umělá výživa v kapačkách. Přežil a zdá se, že bez následků.
Už je to dva roky.

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 16:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Měli jsme u jednoho našeho psa. Meningitida infekčního původu.
Léčba spočívala v dlouhodobém podávání atb. zavodňování organismu, v nejhorší fázi, kdy pes upadal do komatu umělá výživa v kapačkách. Přežil a zdá se, že bez následků.
Už je to dva roky.

podle výsledků je to mozková encefalitida..Moc článků se nedá najít a když už najdu,tak se tam píše že jde o dny..takže člověk nechce chybovat..Pejsek leží na klinice Jaggy a my hledáme dál.. obvolávám veterináře a zjištuju..snažím se kamarádce pomoci..

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 16:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

mozková encefalitida nezaviněná parazity..

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 17:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

Jéé, Vy máte stejnou IP... smajlík smajlík

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 17:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

Jinak nevím, ale zkusila bych volat Brno nebo zjistit zahraniční vety a jejich zkušenosti. Držím palce ať to dopadne dobře.

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 18:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.188.108

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
podle výsledků je to mozková encefalitida..Moc článků se nedá najít a když už najdu,tak se tam píše že jde o dny..takže člověk nechce chybovat..Pejsek leží na klinice Jaggy a my hledáme dál.. obvolávám veterináře a zjištuju..snažím se kamarádce pomoci..

Věřil bych veterináři, který vede léčbu. Vy toho stejně víc než on nesvedete. Navíc náhlá změna nebo přerušení léčby může mít fatální dopad.

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 18:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

Bohužel.. z toho už jsem vyrostla nechat vše na veterinářích.. den předtím byl 24 hodin na jiné klinice.. dělali uplné kraviny a stav se nehorázně zhoršil...

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 18:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

smajlík

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 18:56
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

ten smile měl být pod to že máme stejnou ip adresu..

Neregistrovaný uživatel

19.11.2013 21:13
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.188.108

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Bohužel.. z toho už jsem vyrostla nechat vše na veterinářích.. den předtím byl 24 hodin na jiné klinice.. dělali uplné kraviny a stav se nehorázně zhoršil...

No ona tahle choroba tak probíhá, že nejdřív jde stav střemhlav dolů až do kritického okamžiku, kde nastane zlom. V tu chvíli buď zemře nebo se začne pomalu zlepšovat.
Převážet zvíře z kliniky na kliniku ve fázi sešupu, to je hazard s jeho životem.
Mimochodem, jak víte, že na klinice dělali kraviny? Jste veterinářka nebo si to jen myslíte protože se zdravotní stav zhoršoval? To zhoršování zpočátku i přes sebelepší léčbu bývá.

Neregistrovaný uživatel

20.11.2013 17:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

čistili mu krev na první klinice.. na další dělali potřebná vyšetření která tak nějak vypoví o tom zda se jedná o encefalitidu či nikoli a podle toho se může rychle postupovat... Myslím že momentálně je opravdu v dobrých rukách..ale myslím že zjištovat je spíš k užitku než na škodu... Mimojiné.. neřeším první problém na veterině abych v klidu mohla říct.. pes když je na veterině,tak je v těch nejlepších rukách... není veterina jako veterina a není doktor jako doktor.. a kdo tvrdí že ano,tak je magor..

Neregistrovaný uživatel

20.11.2013 19:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.188.108

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
čistili mu krev na první klinice.. na další dělali potřebná vyšetření která tak nějak vypoví o tom zda se jedná o encefalitidu či nikoli a podle toho se může rychle postupovat... Myslím že momentálně je opravdu v dobrých rukách..ale myslím že zjištovat je spíš k užitku než na škodu... Mimojiné.. neřeším první problém na veterině abych v klidu mohla říct.. pes když je na veterině,tak je v těch nejlepších rukách... není veterina jako veterina a není doktor jako doktor.. a kdo tvrdí že ano,tak je magor..

Aha. Tak zjišťujte a nezapomeňte veterináře řádně poučit.
Ptala jste se na zkušenosti, tak jsem je napsal. Netvrdil jsem, že je doktor jako doktor, ale že bych nepřevážel zvíře v kritickém stavu, jsou i jiné způsoby, jak zajistit adekvátní léčbu.
Ovšem názory magora Vás nezajímají, omlouvám se, že jsem Vás svojí zkušeností vůbec obtěžoval. Budu si pamatovat, že na dotazy z téhle IP neodpovídat.
.... mimochodem.... můj pes přežil....smajlík

Neregistrovaný uživatel

20.11.2013 20:24
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

To je neuvěřitelný...někteří lidi mají pořád nějaký důvod machrovat na ostatní... lidi se snaží zjištovat co nejvíce informací.. nejsou laxní ale ještě jsou za idioty že se vůbec snaží.. poučovat doktory nemusím.. já když řeším svá zvířata tak s nimi debatuju a řeším možnosti.. inteligentní veterinář který není zakomplexovaný pako chce to nejlepší pro zvíře a hledá možnosti tak jako milující páníček!

Neregistrovaný uživatel

20.11.2013 21:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.188.108

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
To je neuvěřitelný...někteří lidi mají pořád nějaký důvod machrovat na ostatní... lidi se snaží zjištovat co nejvíce informací.. nejsou laxní ale ještě jsou za idioty že se vůbec snaží.. poučovat doktory nemusím.. já když řeším svá zvířata tak s nimi debatuju a řeším možnosti.. inteligentní veterinář který není zakomplexovaný pako chce to nejlepší pro zvíře a hledá možnosti tak jako milující páníček!

Jo, máte pravdu jen Vám nějak uniklo, kdo tu machruje. Já nikoho neurážel, jen jsem napsal názor. Vy jste na to zareagovala povídačkama o magorech.

Neregistrovaný uživatel

21.11.2013 08:10
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.31.114

Pokud je ta příčina autoimunitní, je to spíš horší, ale možná se to podaří nějak podchytit. Zrovna na Jaggy bych moc nepochybovala, že dělají to nej, co umí, svého psa v podobném stavu bych nejradši taky viděla u nich. Pokud chcete konzultaci, zkuste zavolat na VFU, přece jen tam jim toho rukama prošlo hodně a nejspíš mají své zkušenosti. Jinak asi moc veterináři zkušenosti mít nebudou, protože tohle se na většině pracovišť ani nedodiagnostikuje - není to časté a ne každý na to má přístrojové vybavení. Pak můžete zkusit ještě Vídeň, ale paradoxně docela dost lidí odtud jezdí do Brna na Jaggy nebo VFU.

Neregistrovaný uživatel

25.11.2013 19:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.8.42

Díky moc za odpověd.. zkusíme! Byl na dva dny propuštěný a už jede zase zpět:( Je to moc těžké.. snažíme se mi i majitelka komunikovat s cizinou..ale není to lehké...

Neregistrovaný uživatel

25.11.2013 19:27
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.99.202

Dr. Vepřek Mimoň, má zkušenosti a lepší vybavení než Jaggy. Zachránil už toho mnoho.

Nikcaa

7.9.2016 20:02
Nikcaa

XXX.XXX.110.135

Dobry den, chtela bych se zeptat zakladatele teto diskuse, jak nakonec vse dopadlo? Mame take mini psika s touto diagnozou. Bohuzel na toto tema neni moc clanku apod. Dekuji za pripadne informace.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.9.2016 20:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jestli vám to pomůže, tak naše fenka právě prodělala zánět mozku. Vznikl špatně určenou diagnózou-vet. nám tvrdil že má nemocnou krční páteř a zatím měla zánět ucha, který se zvrhl v zánět mozku. Brala 1prednison denně, antibiotikum Enroxil 3/4 denně, Ranisan 1/2ráno 1/2večer a ještě jedno antibiotikum na jeho název si nedokážu vzpomenout 2xdenně. U veterináře ještě dostala mix antibiotik injekčně, na přesný počet si nevzpomínám, v tom nejhorším období. No na 5kilového pejska docela dost léků.
Během nemoci to vypadalo příšerně, vůbec se neudržela na nohách, měla křeče, dost hrůza.
Nicméně nyní zhruba tři měsíce od úplně prvních příznaků je už úplně vpořádku. Nemoc je to hrozná, ale i když jsem tomu už chvílemi nevěřila a mám pocit že ani veterinář ne, nemusí být fatální.

Jessica3

21.9.2016 14:02
Jessica3

XXX.XXX.29.165

Dobry den,

rada bych se podelila o nas pribeh, popripade slysela jakoukoli zpetnou vazbu, zkusenosti od vas, protoze jak jiz bylo receno, moc clanku na toto tema neni. Mame 9 mesicniho mopse. Pred nejakou dobou se objevily problemy souvisejici s ejakulaci. Pejsek dostaval zachvaty, nemohl se hybat nekolik minut. Na doporuceni lekare jsme nechali pejska vykastrovat. Zaroven trvdil, ze pejsek je na svuj vek, vahu {10 kg} atd hodne vyspely a ma hodne hormonu. Kastrace by mela pomoci. Asi 2-3 dny po zakroku se objevily zachvaty {pena u pusy apod}. Pejsek dostal leky na epilepsii. Pote, co lecba po par dnech nezabrala a pejsek dostal pres 40 horecky, zvracel, odvezli jsme ho do Brna na kliniku Jaggy. Po negativnich krevnich testech byl diky magneticke rezonanci zjisten zanet na mozku a mozkovych blan. Pejskovi hned nasadili leky {prednison, phenomaleten, antibiotika a leky na zaludek, protoze je to pry velka zatez na ten zaludek ted}. Pejska jsme si po 3 denni hospitalizaci odvezli domu, je v podstatne lepsim stavu, nez jsme ho tam odvezli. Problem je, ze nam bylo receno, ze nejsou vylouceny dalsi zachvaty a problemy se muzou po par mesicich i letech vratit. Snazime se s partnerem myslet pozitivne, ale je to velmi tezke, kdyz ostatni kolem nas jsou velmi skepticti, zda pejsek prezije a bude v poradku. Leky bychom podle lekare meli postupne vysazovat, pokud bude probihat vse, tak jak ma.
Dekuji za pripadne reakce a nazory.

3.11.2018 10:05
Amina1

XXX.XXX.62.31

Dobry den,
Mohu se prosim zeptat, jak to s vasim pejskem dopadlo? Potykame se nyni s necim podobnym.
Dekuji predem

8.1.2019 20:16
Sendy85

XXX.XXX.110.110

Dobrý den,mohla bych poprosit jak pejsek vypadal,když se horšil stav? Měl i boule po hlavičce a oči a krku?

10.1.2019 13:17
fikovnice

XXX.XXX.135.170

Sendy85 napsal(a):
Dobrý den,mohla bych poprosit jak pejsek vypadal,když se horšil stav? Měl i boule po hlavičce a oči a krku?

U meningitidy asi boule na krku, očích atd nebudou. Popište, co máte za problém. Spíš - nejedná se o meta skeletu...?

10.1.2019 13:25
Sendy85

XXX.XXX.53.150

Měla stipanec u oka,je-li jsme veterinu,večer a druhy den nic, 3.den se ji udělala boulicka pod krkem a vyjelo ji na právem oku třetí víčko,je-li jsme okamžitě na veterinu,dostali jsme nějaké atb injekčně týden,boule se největsovala,ale narostla ji boule na druhé straně krku a vylezli zase třetí víčko,dostávali jsme další atb a i pilulky,po dvou týdnech žádné zlepšení,dostali jsme ještě kortikoidy a atb, poté ji začalo z oči hlídat zelené. teď je to 4.tyden,nemůže se najíst sama,protože ji tlačí ty boule (myslím),když ji krmim, tak normálně žere. Nevidí,neslyší a asi ani necítí,postupně se ji udelal otok i na hlavě,ten opadnul.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2019 13:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

No.... a boule je co? to chce nějakou diagnostiku.

co je ta boule. mízní uzlina? pokud ano, tak to chce cytologii, přece. může to být lymfom a u něj se, pokud dostala kortikoidy, pak prudce snižuje odpovídatelnost na chemoterapii. například.

naslepo antibiotika jsou fajn, ale ne, když po měsíci pořád nevíte, co psovi je.

10.1.2019 20:47
Sendy85

XXX.XXX.110.110

Tak je to nakonec zánět očních bulvi, rozsáhlý. Nemáte s tím někdo zkusenost? Svy nemusela přijít o obě oči? A co ji mam uvařit,aby ji to chutnalo a dobre klouzalo a neměla zacpu?:(

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.1.2019 23:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sendy85 napsal(a):
Tak je to nakonec zánět očních bulvi, rozsáhlý. Nemáte s tím někdo zkusenost? Svy nemusela přijít o obě oči? A co ji mam uvařit,aby ji to chutnalo a dobre klouzalo a neměla zacpu?:(

polévku, jídlo do mixéru
maso s bramborou a řepou, losos, sardinka, živý jogurt, tradiční podmáslí,
vajíčka s medem..

4.8.2021 08:27
tetemondova.iva@seznam.cz

XXX.XXX.229.24

Dobrý den,
Už je to dlouho, ale jak to s pejskem dopadlo. Jak ta nemoc postupuje? Děkuji

4.8.2021 10:19
Sendy85

XXX.XXX.33.31

Dobrý den,nakonec to cele trvalo 2mesice,byla víc a víc bezvladna,hnisala ji celá tlamicka a dělali se ji ohromné boule.

4.8.2021 10:21
tetemondova.iva@seznam.cz

XXX.XXX.229.24

Dobrý den,
Už je to dlouho, ale jak to s pejskem dopadlo. Jak ta nemoc postupuje? Děkuji

4.8.2021 10:27
tetemondova.iva@seznam.cz

XXX.XXX.229.24

Děkuji za odpověď, můj pejsek má encefalitidu imunitne zprostredkovanou, léčíme se na Jaggy v Brně. Nastala recidiva klinických příznaků u snižování dávky prednisonu. Znovu nasazena léčba, prednison nezabral tak 3 den dostává injekcne Dexadreson, ale pořád se nic nelepší. Nevím co dál čekat.

Veronika11

20.9.2021 13:06
Veronika11

XXX.XXX.219.13

Dobrý den,jak to vypadá s vaším pejskem, děkuji za odpověď, taky máme diagnostikovany zanet na mozku, třetí den, spousta injekci a je to hrozný pohled, je mi jí tak líto.

20.9.2021 13:34
tetemondova.iva@seznam.cz

XXX.XXX.229.24

Dobrý den, bohužel před měsícem umřel.

22.9.2021 10:01
fikovnice

XXX.XXX.135.137

Veronika11 napsal(a):
Dobrý den,jak to vypadá s vaším pejskem, děkuji za odpověď, taky máme diagnostikovany zanet na mozku, třetí den, spousta injekci a je to hrozný pohled, je mi jí tak líto.

Dobrý den, nenechte pejsu trápit a nechte jej odejít zavčas...ať si pak nemusíte event. prodlevu vyčítat. Přeji Vám hodně sil a správné rozhodnutí!

Veronika11

26.9.2021 13:23
Veronika11

XXX.XXX.219.13

Dobrý den, Amálka je silná sice má 2,5kg ale bojuje. Ted se jeji stav zlepšil, Doktor řekl, že pokud se do pondělí nezlepší bude ji lepší uspat., ale zabojovala a začala zas běhat rovně a má chuť k jídlu, ale že i tak máme před sebou dlouhou cestu, tak doufám, že to zvládne.

28.9.2021 19:00
fikovnice

XXX.XXX.133.127

Veronika11 napsal(a):
Dobrý den, Amálka je silná sice má 2,5kg ale bojuje. Ted se jeji stav zlepšil, Doktor řekl, že pokud se do pondělí nezlepší bude ji lepší uspat., ale zabojovala a začala zas běhat rovně a má chuť k jídlu, ale že i tak máme před sebou dlouhou cestu, tak doufám, že to zvládne.

Tak snad jsou to dobré zprávy a skutečně předzvěst zlepšení!

NERESZKA

15.11.2021 10:21
NERESZKA

XXX.XXX.62.94

Dobrý den, vsem co mají svoje psí děťátko neurologicky postiženo doporučuji Hericium Erinacea (korálovec ježatý). Já děkuji Bohu a lidem, kteří její blahodárné účinky na CNS objevili a sdílejí s ostatními. Nebudu Vam zde líčit svuj pribeh, protoze to trvalo 3 mesice a muj jezevčík to malem nepřežil. Byl komplet ochrnuty a kdybych postupovala podle rad veta , uz by nežil. Všem co milují sve mazlíčky chci jen napsat: nevzdávejte to, hledejte informace na internetu a nenechavejte zbytecne sve psy operovat, uspávat ci jinak poškozovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2021 13:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

NERESZKA napsal(a):
Dobrý den, vsem co mají svoje psí děťátko neurologicky postiženo doporučuji Hericium Erinacea (korálovec ježatý). Já děkuji Bohu a lidem, kteří její blahodárné účinky na CNS objevili a sdílejí s ostatními. Nebudu Vam zde líčit svuj pribeh, protoze to trvalo 3 mesice a muj jezevčík to malem nepřežil. Byl komplet ochrnuty a kdybych postupovala podle rad veta , uz by nežil. Všem co milují sve mazlíčky chci jen napsat: nevzdávejte to, hledejte informace na internetu a nenechavejte zbytecne sve psy operovat, uspávat ci jinak poškozovat.

Reklama?

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2021 13:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

NERESZKA napsal(a):
Dobrý den, vsem co mají svoje psí děťátko neurologicky postiženo doporučuji Hericium Erinacea (korálovec ježatý). Já děkuji Bohu a lidem, kteří její blahodárné účinky na CNS objevili a sdílejí s ostatními. Nebudu Vam zde líčit svuj pribeh, protoze to trvalo 3 mesice a muj jezevčík to malem nepřežil. Byl komplet ochrnuty a kdybych postupovala podle rad veta , uz by nežil. Všem co milují sve mazlíčky chci jen napsat: nevzdávejte to, hledejte informace na internetu a nenechavejte zbytecne sve psy operovat, uspávat ci jinak poškozovat.

..takže reklama?

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

20.3.2023 15:59
Belinka miláček

XXX.XXX.42.214

Na klinice Jaggy v Brně jsme byli s naší milovanou čivavkou na magnetické rezonanci. Bohužel paní doktorka,která měla toto vyšetření provádět,nás neposlouchala, když jsme jí říkali, že naše Belinka je naprostý závislák,že nikdy v životě nenosila obojek ani náhubek,a že jí náhubek nesmí nikdo nasadit. Dobře,tak mi fenečku zabalte do deky a my si ji připravíme na vyšetření. Naše zlatíčko si odnesla paní doktorka na vyšetření a to bylo naposledy,co jsme jí viděli živou. Za pár minut nám doktorka volala,že museli nasadit naší Belince náhubek, protože nespolupracovala,a Belince se ze stresu zastavilo srdíčko. Zůstala jen obrovská bolest a smutek,dodnes jsme se s tím nesmířili,že nám doktorka naši lásku zabila. Jaggy už nikdy více. Stačilo zvednout telefon,byli jsme hned vedle kliniky,a naše Belinka mohla žít. Posmrtně jí doktorka diagnostikovala zánět mozku. Bylo jí devět roků a mohla nám ještě několik let dělat radost,byla členem rodiny.

20.3.2023 20:12
Varaxi

XXX.XXX.137.233

Fíha, no, tady si myslím, že paní doktorka nepochybila - resp. i kdyby ano, tak to nezapříčinilo smrt fenky.

20.3.2023 22:06
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Měla respektovat přání zákazníka!
I za cenu nevyšetření!

Číva je opravdu citlivý pes .

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 13:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Měla respektovat přání zákazníka!
I za cenu nevyšetření!

Číva je opravdu citlivý pes .

Ale na druhou stranu - pes, který není zvyklý na obojek ani náhubek mi nepřijde jako značka ideál.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 15:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Měla respektovat přání zákazníka!
I za cenu nevyšetření!

Číva je opravdu citlivý pes .

správě. čoklové, co jsou nemanipulovatelní a nesnesou vůbec nic, prostě mají zůstat bez ošetření a prostě zdechnout.

problém je v tom, že veterinář, co to dopustí, je zase ten zlej.

21.3.2023 15:32
Varaxi

XXX.XXX.191.80

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
správě. čoklové, co jsou nemanipulovatelní a nesnesou vůbec nic, prostě mají zůstat bez ošetření a prostě zdechnout.

problém je v tom, že veterinář, co to dopustí, je zase ten zlej.

No, o tom to je - pokud ta čivka skutečně uhynula proto, že jí veterinářka nasadila košík, tak to nasazení košíku není příčinou úhynu. Běžná manipulace nemůže být příčinou úhynu, ten pes uhynul na něco jiného, akorát se to při nasazení košíku projevilo.
To je jako umřít na nachlazení při AIDS - jasně, smrt způsobila to nachlazení, ale proč se člověk neubránil nemoci? Protože měl AIDS.
Nebo teď aktuálně - proč umřela dvouměsíční holčička? Udusila se hleny. A proč se udusila hleny? Protože rodičové jsou sobečtí idioti. Nebýt toho, byla by holčička naživu.
Ta fena uhynula, protože byla velice vážně nemocná, ne proto, že jí někdo nasadil košík...

21.3.2023 16:06
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Zažila jsem veta u "análek",
nač se zdržovat minutovým zklidněním
psa, který nic nedělal,
jen se klepal jako sulc ....
Žádná pohoda, žádný uklidňující hlas.
Hr frk, kousek nějakýho kovu do zadku,
máčk, máčk šup, šup ...
Pes do té doby krásně držel, jakoby
cítil, že to potřebuje vymačkat.
Klidně ničí důvěru-důvěřivost psa.

Naštěstí drží dál, jen kolem té ordinace se klepe.

21.3.2023 16:39
Varaxi

XXX.XXX.32.161

Rapotacka11:
Pokud to ten pes přežil nebo pokud se nejedná o téhož veterináře, nevidím souvislost s tou chuděrou čivkou.
Že existují veterináři, kterým do ruky nepatří živé zvíře, víme všichni. Ale u té čivy zatím není důvod se domnívat, že ke špatnému jednání došlo ani že mělo negativní následek ani že se smrti dalo předejít.

21.3.2023 16:45
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

nevidím souvislost

nevadí

21.3.2023 16:50
fikovnice

XXX.XXX.60.90

Varaxi napsal(a):
Rapotacka11:
Pokud to ten pes přežil nebo pokud se nejedná o téhož veterináře, nevidím souvislost s tou chuděrou čivkou.
Že existují veterináři, kterým do ruky nepatří živé zvíře, víme všichni. Ale u té čivy zatím není důvod se domnívat, že ke špatnému jednání došlo ani že mělo negativní následek ani že se smrti dalo předejít.

Toto je zajímavý a moc smutný případ...
Asi by to chtělo vidět nálezy (včetně pitevního) té fenky.
Ono je to těžké, na MRI asi nikoho z majitelů na přidržování fenky nechtěli, ale vlastně úplně nechápu proč. Není tam záření, je tam jen silné magnetické pole. Pokud by sundali vše kovové (náušnice, řetízky, hodinky), mohli být průběhu vyšetření přítomni.
Respektive, úplně jsem nepochopila, zda třeba fenka nebyla pro vyšetření sedována...?

21.3.2023 16:52
fikovnice

XXX.XXX.60.90

Belinka miláček napsal(a):
Na klinice Jaggy v Brně jsme byli s naší milovanou čivavkou na magnetické rezonanci. Bohužel paní doktorka,která měla toto vyšetření provádět,nás neposlouchala, když jsme jí říkali, že naše Belinka je naprostý závislák,že nikdy v životě nenosila obojek ani náhubek,a že jí náhubek nesmí nikdo nasadit. Dobře,tak mi fenečku zabalte do deky a my si ji připravíme na vyšetření. Naše zlatíčko si odnesla paní doktorka na vyšetření a to bylo naposledy,co jsme jí viděli živou. Za pár minut nám doktorka volala,že museli nasadit naší Belince náhubek, protože nespolupracovala,a Belince se ze stresu zastavilo srdíčko. Zůstala jen obrovská bolest a smutek,dodnes jsme se s tím nesmířili,že nám doktorka naši lásku zabila. Jaggy už nikdy více. Stačilo zvednout telefon,byli jsme hned vedle kliniky,a naše Belinka mohla žít. Posmrtně jí doktorka diagnostikovala zánět mozku. Bylo jí devět roků a mohla nám ještě několik let dělat radost,byla členem rodiny.

Zadavatelko, skutečně vetka řekla přímo větu, že se "fence ze stresu zastavilo srdíčko"?

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 16:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Toto je zajímavý a moc smutný případ...
Asi by to chtělo vidět nálezy (včetně pitevního) té fenky.
Ono je to těžké, na MRI asi nikoho z majitelů na přidržování fenky nechtěli, ale vlastně úplně nechápu proč. Není tam záření, je tam jen silné magnetické pole. Pokud by sundali vše kovové (náušnice, řetízky, hodinky), mohli být průběhu vyšetření přítomni.
Respektive, úplně jsem nepochopila, zda třeba fenka nebyla pro vyšetření sedována...?

MRI je u zvířete vždy vyšetření v celkové anestezii

ono jaksi není to za minutu a to zvíře nikdo nepřesvědčí, aby celou dobu v divném hluku leželo bez hnutí. uspávají se na to i děti.

21.3.2023 16:59
fikovnice

XXX.XXX.60.90

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
MRI je u zvířete vždy vyšetření v celkové anestezii

ono jaksi není to za minutu a to zvíře nikdo nepřesvědčí, aby celou dobu v divném hluku leželo bez hnutí. uspávají se na to i děti.

No ano, to jsem i předpokládala...

Děti - dle věku a spolupráce; malé samozřejmě ano.

Ale zajímalo by mě, zda dr. skutečně popsala úmrtí fenky tak, jak píše zadavatelka.

21.3.2023 17:00
fikovnice

XXX.XXX.60.90

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
MRI je u zvířete vždy vyšetření v celkové anestezii

ono jaksi není to za minutu a to zvíře nikdo nepřesvědčí, aby celou dobu v divném hluku leželo bez hnutí. uspávají se na to i děti.

Chtěla jsem tím říct, že k zástavě mohlo dojít i při uspávání/sedaci.

Edit: Mám za sebou více než 40 MRI; doba vyšetření u mě bývá přes hodinu a skutečně to není příjemné, a to netrpím klaustrofobií. Mmch. moje dr. mi řekla, že si jednou zkusmo do tunelu MRI lehla a že musela ihned ven, že by to prostě nedala.

21.3.2023 21:01
Varaxi

XXX.XXX.137.233

fikovnice napsal(a):
Toto je zajímavý a moc smutný případ...
Asi by to chtělo vidět nálezy (včetně pitevního) té fenky.
Ono je to těžké, na MRI asi nikoho z majitelů na přidržování fenky nechtěli, ale vlastně úplně nechápu proč. Není tam záření, je tam jen silné magnetické pole. Pokud by sundali vše kovové (náušnice, řetízky, hodinky), mohli být průběhu vyšetření přítomni.
Respektive, úplně jsem nepochopila, zda třeba fenka nebyla pro vyšetření sedována...?

Mně se třeba na nic neptali, udělali rentgen plic, jestli Axi zvládne uspání, a na MRI ho uspali. Vůbec jsem nezvažovala alternativu...
A to měl vážné podezření na meningoencefalitidu, takže mi to připadá dost podobné. Teda až na to, že Axi byl labrador bez PP a MRI normálně přežil, i když jsem ho už kvůli nálezu nedávala probrat.
Takže to nechápu taky a celé se mi to zdá divné - a já netvrdím, že je Jaggy dokonalá, ale prostě pes ve vážném zdravotním stavu umřít prostě může jakoby z ničeho nic, a pak se to svádí na nasazování košíku.
Smutné to je, samozřejmě, fenky je mi nesmírně líto. Jen prostě nechápu, proč z toho vinit veterináře. Protože ano, on nějaký důvod pro to být může, ale nic takového v příspěvku nevidím.

21.3.2023 21:05
Varaxi

XXX.XXX.137.233

Já myslím, že ji na tu MRI nakonec ani nevzali - přeložila jsem si to tak, že fence nasadili náhubek, protože vyšilovala při uspávání, a fenka umřela.
Je to nešťastné, je to smutné, ale nevím, jak z toho můžu vinit veta. Třeba to Belinka ještě upřesní.

21.3.2023 21:13
Terven

XXX.XXX.110.191

Pokud by pes opravdu umřel následkem stresu po nasazení košíku, tak dle mýho jasnej viník je majitel.
Prostě, mít léta psa, o kterém vím, že - slovy majitelky- "je naprostý závislák,že nikdy v životě nenosila obojek ani náhubek,a že jí náhubek nesmí nikdo nasadit."
a nijak to neřešit, jen to konstatovat....to nemám slov.
To je zločin na tom psu a zanedbání úplně elementární socializace. Co jim bránilo psa na obojek zvykat postupně, v klidu a za pomoci odměn? Náhubek dtto...
Pokud psa v době té nešťastné události měli doma týden z útulku, beru zpět a omlouvám se. Ale nemyslím si...
Opakovaně žasnu, na jaký elementární věci co se týče manipulace, nejsou lidi schopni psy navyknout. A prostě to konstatujou "on je takovej" - a vydávají to za povahovej rys

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 21:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Pokud by pes opravdu umřel následkem stresu po nasazení košíku, tak dle mýho jasnej viník je majitel.
Prostě, mít léta psa, o kterém vím, že - slovy majitelky- "je naprostý závislák,že nikdy v životě nenosila obojek ani náhubek,a že jí náhubek nesmí nikdo nasadit."
a nijak to neřešit, jen to konstatovat....to nemám slov.
To je zločin na tom psu a zanedbání úplně elementární socializace. Co jim bránilo psa na obojek zvykat postupně, v klidu a za pomoci odměn? Náhubek dtto...
Pokud psa v době té nešťastné události měli doma týden z útulku, beru zpět a omlouvám se. Ale nemyslím si...
Opakovaně žasnu, na jaký elementární věci co se týče manipulace, nejsou lidi schopni psy navyknout. A prostě to konstatujou "on je takovej" - a vydávají to za povahovej rys

normální.

a víte, jak to dopadá? ta zvířata prostě hynou nebo jsou utrácena. protože takového nemůžete hospitalizovat, nemůžete jakkoliv ošetřovat cokoliv, co je potřeba ošetřovat a prostě to nedopadá.

ale umřel svobodnej...

21.3.2023 21:42
Varaxi

XXX.XXX.137.233

Já na svého psa věšela kde co od vánočních řetězů přes ponožky po kolíčky na prádlo (samozřejmě tak, aby to nebolelo) a chtěla jsem, aby to snesl. On to bral, hráli jsme si tak, ale tolik lidí mi tvrdilo, že to je týrání zvířat - a pak si rozsekl tlapku a snesl na noze botičku naprosto bez keců. Dvakrát třikrát zatřepal tlapkou a tím to haslo.
Já neřeknu - cizí lidi, veterina, nervy, ale pokud ten pes opravdu umřel na stres způsobený nasazením košíku, tak byl chudák třema tlapama v hrobě. Třeba by pomohlo, kdyby přijeli dřív, nebo nevím.
Chudáček malá ňafatá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 21:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Chtěla jsem tím říct, že k zástavě mohlo dojít i při uspávání/sedaci.

Edit: Mám za sebou více než 40 MRI; doba vyšetření u mě bývá přes hodinu a skutečně to není příjemné, a to netrpím klaustrofobií. Mmch. moje dr. mi řekla, že si jednou zkusmo do tunelu MRI lehla a že musela ihned ven, že by to prostě nedala.

Už jsem psala. Já v tom tunelu opakovaně usnula.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 21:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Já myslím, že ji na tu MRI nakonec ani nevzali - přeložila jsem si to tak, že fence nasadili náhubek, protože vyšilovala při uspávání, a fenka umřela.
Je to nešťastné, je to smutné, ale nevím, jak z toho můžu vinit veta. Třeba to Belinka ještě upřesní.

Neupřesní.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2023 21:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Pokud by pes opravdu umřel následkem stresu po nasazení košíku, tak dle mýho jasnej viník je majitel.
Prostě, mít léta psa, o kterém vím, že - slovy majitelky- "je naprostý závislák,že nikdy v životě nenosila obojek ani náhubek,a že jí náhubek nesmí nikdo nasadit."
a nijak to neřešit, jen to konstatovat....to nemám slov.
To je zločin na tom psu a zanedbání úplně elementární socializace. Co jim bránilo psa na obojek zvykat postupně, v klidu a za pomoci odměn? Náhubek dtto...
Pokud psa v době té nešťastné události měli doma týden z útulku, beru zpět a omlouvám se. Ale nemyslím si...
Opakovaně žasnu, na jaký elementární věci co se týče manipulace, nejsou lidi schopni psy navyknout. A prostě to konstatujou "on je takovej" - a vydávají to za povahovej rys

Jako kamarádka u svého koně - no, on je ve výběhu nechytatelný. A její 4 psi - no, oni moc neposlouchají. Ale té kočce neublíží, jenom ji proženou.

21.3.2023 22:06
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako kamarádka u svého koně - no, on je ve výběhu nechytatelný. A její 4 psi - no, oni moc neposlouchají. Ale té kočce neublíží, jenom ji proženou.

Tak majitelé, co mívají problém chytit koně ve výběhu, jsou pro mě taky sci-fi
to mi hlava nebere...

21.3.2023 22:18
Doron

XXX.XXX.30.211

Jestli měl ten pejsek encefalitidu, tak asi musel být dost oslabenej.
Co je to vlastně umřít na stres? Infarkt?
Jinak, já jsem u uspávání svých psů vždycky byla, i u probouzení z narkózy, psi tak byli klidný a veterináři to tak i chtěli.
Už dlouho jsem se nesetkala s tím, aby po mně na veterině chtěli košík, dřív to bylo běžný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.3.2023 16:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

smrt z leknutí existuje
strkala bych na tak malého psa košík? houby
zabalit do ručníku
heryot říkal
to mi teda přijde jednodušší chytit, píchnout, počkat
naše vet by mě nevyhodila
bych se vyhodila sama

22.3.2023 20:08
fikovnice

XXX.XXX.63.128

Varaxi napsal(a):
Mně se třeba na nic neptali, udělali rentgen plic, jestli Axi zvládne uspání, a na MRI ho uspali. Vůbec jsem nezvažovala alternativu...
A to měl vážné podezření na meningoencefalitidu, takže mi to připadá dost podobné. Teda až na to, že Axi byl labrador bez PP a MRI normálně přežil, i když jsem ho už kvůli nálezu nedávala probrat.
Takže to nechápu taky a celé se mi to zdá divné - a já netvrdím, že je Jaggy dokonalá, ale prostě pes ve vážném zdravotním stavu umřít prostě může jakoby z ničeho nic, a pak se to svádí na nasazování košíku.
Smutné to je, samozřejmě, fenky je mi nesmírně líto. Jen prostě nechápu, proč z toho vinit veterináře. Protože ano, on nějaký důvod pro to být může, ale nic takového v příspěvku nevidím.

Jasně, já s Tebou souhlasím...
Ono vždy nám bude chybět vyjádření druhé strany a to je zásadní věc.

22.3.2023 20:10
fikovnice

XXX.XXX.63.128

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jsem psala. Já v tom tunelu opakovaně usnula.

Ale to já také...
Ostatně jdu na MRI teď v neděli. Dr. "vyhrožovala", že to bude asi brzy ráno, tak plánuji, že se v tunelu dospím!

smrd

26.3.2023 17:42
smrd

XXX.XXX.42.34

Doron napsal(a):
Jestli měl ten pejsek encefalitidu, tak asi musel být dost oslabenej.
Co je to vlastně umřít na stres? Infarkt?
Jinak, já jsem u uspávání svých psů vždycky byla, i u probouzení z narkózy, psi tak byli klidný a veterináři to tak i chtěli.
Už dlouho jsem se nesetkala s tím, aby po mně na veterině chtěli košík, dřív to bylo běžný.

očkovat nebo neočkovat?

28.3.2023 00:58
fikovnice

XXX.XXX.61.41

smrd napsal(a):
očkovat nebo neočkovat?

???

28.3.2023 01:01
fikovnice

XXX.XXX.61.41

fikovnice napsal(a):
Ale to já také...
Ostatně jdu na MRI teď v neděli. Dr. "vyhrožovala", že to bude asi brzy ráno, tak plánuji, že se v tunelu dospím!

Tak tentokrát jsem se na MRI nevyspala...
Bylo v neděli brzy ráno a ještě se posouval čas. Byla jsem nervózní, že zaspím, tak jsem raději ani spát nešla...a plánovala, že třeba schrupnu v tunelu . No a tentokrát mě tam začala chytat panika...asi poprvé v životě. Navíc jsem měla protokol, který trval asi hodinu a čtvrt. A nemoct se ani o milimetr pohnout...je takové blbé.

28.3.2023 01:10
Doron

XXX.XXX.30.211

fikovnice napsal(a):
Tak tentokrát jsem se na MRI nevyspala...
Bylo v neděli brzy ráno a ještě se posouval čas. Byla jsem nervózní, že zaspím, tak jsem raději ani spát nešla...a plánovala, že třeba schrupnu v tunelu . No a tentokrát mě tam začala chytat panika...asi poprvé v životě. Navíc jsem měla protokol, který trval asi hodinu a čtvrt. A nemoct se ani o milimetr pohnout...je takové blbé.

To je mi Vás líto:(.
Před týdnem byla na MRI moje dcerka a taky si stěžovala, že je to nepříjemný.
Byla tam natřikrát, aby to nebylo tak dlouhý.
A už tam nemusíte?

29.3.2023 10:32
fikovnice

XXX.XXX.62.212

Doron napsal(a):
To je mi Vás líto:(.
Před týdnem byla na MRI moje dcerka a taky si stěžovala, že je to nepříjemný.
Byla tam natřikrát, aby to nebylo tak dlouhý.
A už tam nemusíte?

Noo, to byla moje cca 40. MRI...
Takže předpokládám, že to číslo poroste, chodím na pravidelné kontroly. A bohužel nejen na MRI páteře (i když teď ta nedělní to byla právě páteř).

Dcerce je cca kolik, smím-li se zeptat? Paniku tam, co vím, chytá víc lidí. Děti si v tom tunelu více než hodinu nehnutě ležet neumím představit vůbec.

29.3.2023 10:34
fikovnice

XXX.XXX.62.212

Doron napsal(a):
To je mi Vás líto:(.
Před týdnem byla na MRI moje dcerka a taky si stěžovala, že je to nepříjemný.
Byla tam natřikrát, aby to nebylo tak dlouhý.
A už tam nemusíte?

Jo a laborantka mi "pohrozila", že jestli se pohnu, že se bude nově zaměřovat, což vezme tak nových 10min času. Tak jsem fakt sotva dýchala... Ruku jsem pak vůbec necítila, měla jsem ji úplně přeleženou.
Otíkovy sluchátka jsem, bůhví proč, odmítla...

29.3.2023 11:05
Fatia

XXX.XXX.205.210

Já mám na MR vždy největší problém s tím, že v omažiku, kdy zajedu do tunelu, mě neodbytně začne svědit nos, čelo, levá podkolení jamka, pravé rameno, slzet oko... Prostě drobné diskomforty, které normálně nevnímám, protože se podrbu, promnu oko... :D Základní vybavení je pohodlné a teplé oblečení, radši dlouhou sukni než kalhoty, svetr, vše bez kovu, samozřejmě. Nechat si podložit nohy, ať nemusím ležet jako prkno. A prostě vydržet, je spousta vyšetření, které jsou daleko horší, než nutnost hodinu ležet rovně.

29.3.2023 12:50
fikovnice

XXX.XXX.62.212

Fatia napsal(a):
Já mám na MR vždy největší problém s tím, že v omažiku, kdy zajedu do tunelu, mě neodbytně začne svědit nos, čelo, levá podkolení jamka, pravé rameno, slzet oko... Prostě drobné diskomforty, které normálně nevnímám, protože se podrbu, promnu oko... :D Základní vybavení je pohodlné a teplé oblečení, radši dlouhou sukni než kalhoty, svetr, vše bez kovu, samozřejmě. Nechat si podložit nohy, ať nemusím ležet jako prkno. A prostě vydržet, je spousta vyšetření, které jsou daleko horší, než nutnost hodinu ležet rovně.

Jo jo, toto je v kategorii v podstatě příjemných vyšetření...
Akorát jsme jiné - já jsem výrazně studenomilná a ve vedru se mi začne dělat zle. No a ta magnetická cívka se zahřívá jak blázen, takže zrovna pod zády je to jako by vám někdo přitápěl! :-)
Tak já vždy poprosím nezakrývat. Vtipné je také oblíct si anděla šňůrkami dopředu... , což je požadavek Žluťáku...

29.3.2023 12:51
fikovnice

XXX.XXX.62.212

Fatia napsal(a):
Já mám na MR vždy největší problém s tím, že v omažiku, kdy zajedu do tunelu, mě neodbytně začne svědit nos, čelo, levá podkolení jamka, pravé rameno, slzet oko... Prostě drobné diskomforty, které normálně nevnímám, protože se podrbu, promnu oko... :D Základní vybavení je pohodlné a teplé oblečení, radši dlouhou sukni než kalhoty, svetr, vše bez kovu, samozřejmě. Nechat si podložit nohy, ať nemusím ležet jako prkno. A prostě vydržet, je spousta vyšetření, které jsou daleko horší, než nutnost hodinu ležet rovně.

Jo, počkejte, Vás tam nechávají ležet oblečenou???
Tak to teda na Žluťáku ani náhodou! Vše dolů, jen kalhotky povoleny, a na to ten anděl...

A také jsem jednou hlásila, že mám kašel, tak že se to bude muset odložit. Laborantka ani nemrkla okem a řekla, že budu odkašlávat, aniž bych se pohla, jen tak jako krkem - takový ehm, ehm, nejde to písmeny popsat :-). Ale dala jsem to...

29.3.2023 21:46
Fatia

XXX.XXX.205.210

Jo, mě nesvlékají, v Praze na Karláku. Kontrolují mi teda většinou mozek, ale i když mi dělají páteř, tak oblečení nevadí, jen prostě bez kovu, žádné zipy, cvočky, patentky... A nikdy jsem si teda nevšimla, že by to odspoda hřálo :D Příště budu sledovat.

29.3.2023 23:41
Doron

XXX.XXX.30.211

fikovnice napsal(a):
Noo, to byla moje cca 40. MRI...
Takže předpokládám, že to číslo poroste, chodím na pravidelné kontroly. A bohužel nejen na MRI páteře (i když teď ta nedělní to byla právě páteř).

Dcerce je cca kolik, smím-li se zeptat? Paniku tam, co vím, chytá víc lidí. Děti si v tom tunelu více než hodinu nehnutě ležet neumím představit vůbec.

Dcerce je 36:))
Co se paniky týče, lékařka z MRI mi říkala, že ona by to nedala :))
Jestli Vám to vadí, vzala bych si klidně příště nějaké anxiolytytikum, jakýpak štráchy!

30.3.2023 09:50
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Fatia napsal(a):
Jo, mě nesvlékají, v Praze na Karláku. Kontrolují mi teda většinou mozek, ale i když mi dělají páteř, tak oblečení nevadí, jen prostě bez kovu, žádné zipy, cvočky, patentky... A nikdy jsem si teda nevšimla, že by to odspoda hřálo :D Příště budu sledovat.

jestli vono to nejni marný namáhání, ta kontrola mozku, páč že jo...kontrolovat něco co nejni? To de?

Hm, po tomhle ,asi už na to společný venčení nedojte , musím říct Rumíčkovi, že jsem mu to zkazila

30.3.2023 11:52
Fatia

XXX.XXX.205.210

Zrzavci napsal(a):
jestli vono to nejni marný namáhání, ta kontrola mozku, páč že jo...kontrolovat něco co nejni? To de?

Hm, po tomhle ,asi už na to společný venčení nedojte , musím říct Rumíčkovi, že jsem mu to zkazila

To ale pozor, oni mi ten mozek vždycky najdou! Dokonce mi ukazují i jeho fotky! Kdo to má, momentky mozku :D :D

30.3.2023 12:03
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Fatia napsal(a):
To ale pozor, oni mi ten mozek vždycky najdou! Dokonce mi ukazují i jeho fotky! Kdo to má, momentky mozku :D :D

Najdou? Fakt? Ale dá to práci asi, že jo?
Já bych fotky neměla, ani kdyby sebevíc úporně někdo hledal

30.3.2023 14:03
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Fatia napsal(a):
Jo, mě nesvlékají, v Praze na Karláku. Kontrolují mi teda většinou mozek, ale i když mi dělají páteř, tak oblečení nevadí, jen prostě bez kovu, žádné zipy, cvočky, patentky... A nikdy jsem si teda nevšimla, že by to odspoda hřálo :D Příště budu sledovat.

Asi záleží na typu a stáří přístroje. Navíc z jedné strany tam fouká klimatizace. Ale zespoda to hřeje fest. Však uvidíte...

30.3.2023 14:05
fikovnice

XXX.XXX.20.198

Doron napsal(a):
Dcerce je 36:))
Co se paniky týče, lékařka z MRI mi říkala, že ona by to nedala :))
Jestli Vám to vadí, vzala bych si klidně příště nějaké anxiolytytikum, jakýpak štráchy!

Já právě nikdy paniku nemívala; až teď v neděli to bylo dost hrozný...
Vždycky ty zvuky ustaly, tak jsem se těšila, že už je konec...a za chvíli zas a jinou frekvencí! Bylo to tentokrát nekonečné...

Edit: Moje dr. to stejný. Prý se tam nechala položit a zasunout do tunelu a už křičela, ať ji vyndají ven!

Bibopek

1.5.2023 19:52
Bibopek

XXX.XXX.65.159

Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, jak to dopadlo s Vaší Amálkou? Jak se nemoc projevovala? Měla nejaky nález v mozkomíšním moku nebo na mozku? Máme 4.mesicni štěňátko, v Brně zjistili nález na mozku, ale nevědí zda autoim.zanet nebo nádor 😔. Předem děkuji a držím palce všem, které trápí podobné problémy 😔...

Přidejte reakci

Přidat smajlík