Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
25.3.2015 23:43
johanesgal

XXX.XXX.96.10

Ahoj, mam 10ti měsíčního BOC psa, který mi přestal žrát. Trápí mě to, protože ještě roste a potřebuje přijímat potravu a místo toho hubne. Krmím N&D granulama, střevní potíže nemá, pohyb má každý den, je sportovní, věnuji se mu. Tento týden jsem mu zkusil přidát do granulí sardinky, na ovonění. Jednu porci sežral, další pak nechtěl. Krmím ráno a večer. Jakmile dám před něj misku, on se jen dívá kolem. Když odejdu a nechám ho nažrat, tak chvíli sedí ale potom vstane a odejde pryč od misky. Nechci mu ji tam nechávat, nechci aby měl "volný bufet" a chodil si k jídlu kdy chce. Žrádlo mu vezmu a jdu s ním pryč. Takhle mi jednou nežral 2dny. Vše do této doby bylo v pořádku, až poslední 2-3 týdny to pozoruji. Už jsem zkoušel spoustu věcí a pořád se mi do něj nedaří nacpat tu misku granulí.

26.3.2015 05:30
mgtka

XXX.XXX.36.4

A kapsičky má rád? Třeba zamíchat s granulema.

26.3.2015 05:41
fikovnice

XXX.XXX.99.69

mgtka napsal(a):
A kapsičky má rád? Třeba zamíchat s granulema.

Anebo spíš maso!

26.3.2015 05:50
scylla

XXX.XXX.109.99

Tak mu dejte něco pořádného k jídlu a klidně mu to nechte, ať se nají, kdy má chuť.

26.3.2015 05:51
scylla

XXX.XXX.109.99

A nechte ho vyšetřit, může být nemocný.

26.3.2015 06:57
johanesgal

XXX.XXX.96.10

Maso dostal, vybral z misky jen to a granule nechal. Kdy chce ? Já mu to vždy seberu, ať je teda hladnej, protože tak si toho žrádla vůbec neváží. V přírodě jsou vlci taky několik dní hladní...možná to myslím blbě, ale je to přirozený. Chtěl jsem jenom vědět, jestli je možné, že nechce žrát třeba i kvůli háravé feně. Dozvěděl jsem se, že psi takhle odmítli žrát, páč natolik touží po feně, že je zbytek nezajímá. Jak mu ale můžu pomoct?

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2015 07:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Johanesgal, co na to říct ? Můžeš změnit granule, přejít na maso...Kvůli háravé fence asi ještě blbnout nebude, na to je mlád, a to by sis všiml reakce na háravku venku. A musíš uvažovat i o tom zdravíčku, u mého psa bylo náhlé nechutenství známka vážného onemocnění (taky jsem řešila nechat vyhladovět x nemoc).

26.3.2015 07:16
scylla

XXX.XXX.109.99

Tím, že ho dáte vyšetřit, jestli je zdravý a dáte mu najíst něčeho, co mu chutná a prospívá mu a nebudete dělat kolem jídla komedie. Nemusíte fixovat psa na jídlo a dělat mu ho vzácné, máte štěně a máte hubené štěně a to je třeba řešit. Ihned řešit.

26.3.2015 07:36
papuchalk

XXX.XXX.96.38

Pokud vyšetření ukáže, že je zdravý, tak mu prostě granule nedělají dobře. Nesnažte se mu je za každou cenu cpát, asi ví, proč je nechce - ne každý pes granulovanou stravu snáší.
http://manwe.eu/index.php/uvod.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2015 08:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nacpat misku granulí ? Proč ? Psi tu byli dávno před granulema a šlo to. Tak mu dávejte maso s přílohou. Syrové, nebo vařené. Možná, že přes všechny kecy producentů granulí, by nakonec knedlíky s dobrou omáčkou byly lepší.

26.3.2015 08:23
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

Když psa cvičíte, používáte pamlsky ? Jaké ? Jednak může být nažraný i pamlsků, pokud jich dáte moc, nebo zjistil, že pamlsky jsou chutnější než králičí bobky smajlík

26.3.2015 11:37
johanesgal

XXX.XXX.200.194

Odměňují převážně balónkem, když cvičím povely, dostává psí piškoty. Né každý den je má. Běhá, hraje si s ostatními. Prostě funguje úplně normálně až na to, že někdy vynechá dávku žrádla.
Máte pravdu, pojedu s ním raději na vyšetření.

26.3.2015 11:45
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

johanesgal napsal(a):
Odměňují převážně balónkem, když cvičím povely, dostává psí piškoty. Né každý den je má. Běhá, hraje si s ostatními. Prostě funguje úplně normálně až na to, že někdy vynechá dávku žrádla.
Máte pravdu, pojedu s ním raději na vyšetření.

Vyšetřit určitě, píšete, že krmíte 2x denně a že jednu dávku vynechá. Dle mého jsou na něj dvě dávky moc, tedy pokud nemá nějaký ten zdravotní problém. Ale nechová-li se jako nemocný pes...

26.3.2015 11:48
anonymx

XXX.XXX.27.66

10ti měsíční puberťák může naopak prožívat hárání feny v okolí dost intenzivně, mě psi nežerou klidně i týden. Pokud nemá průjem, nezvrací a hlavně je jinak naprosto v pohodě, nepanikařte. A jestli jen někdy vynechá dávku krmení, tak asi má prostě dost. Já jsem odpůrcem "rozmazlování" psů při krmení, prostě nechceš, máš smůlu. Naši psi misku vypucují během setiny vteřiny a večer co večer dělají "Hujera" - mami, už je čas, máme hlad.10ti měsíční pes už fakt neroste, nevím jakými granulemi krmíte. Pro štěňata na něj můžou být už moc "nabité" a chtělo by to přejít na normal nebo sport (nevím, jak moc sportujete), ale tam musíte ubrat na množství.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2015 11:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

"10ti měsíční puberťák může naopak prožívat hárání feny v okolí dost intenzivně"
to by asi bylo znát i jinak než jenom na žrádle

26.3.2015 12:08
anonymx

XXX.XXX.27.66

Těžko říct, jestli je někde v okolí tak ani ne. My je máme doma, takže je mají přímo pod nosem, ale jsou jen nalepený na kotci a prostě nežerou. Pokud je někde v blízkém okolí, kde se k ní nedostane,...

26.3.2015 12:30
johanesgal

XXX.XXX.200.194

Jojo, Krmím N&D pro štěňata, jeho 2 kamarádky fenky z vesnice hárají. Všichni se právě domníváme, že je to skrz fenu. Nevypadá nemocně, je hravý.

26.3.2015 12:34
anonymx

XXX.XXX.27.66

Tak klidně snižte dávky. Pes už neroste a tolik nepotřebuje. Podumejte nad tím, čím krmit dál.
Nevím jak vy, ale já bych ho fakt nerozmazlovala stylem, nechutná ti, tak já dám něco lepšího... Prostě chceš, nechceš - máš smůlu. Jak se říká mezi námi "starými" pejskaři: žádný pes ještě neumřel dobrovolně hlady.

26.3.2015 12:37
koně

XXX.XXX.205.252

Máme 11ti měsíční fenku doteď jsme jí krmili dvakrát denně, dáváme maso.
Ona poslední dobou také sežere jednu dávku, tu večerní.V té druhé se tak jako ponípe, vybere si něco a zbytek nechá.
Neřeším to, je pěkná, tak jí asi trošku přidáme na večerní a ranní dávat nebudeme.

26.3.2015 12:50
scylla

XXX.XXX.159.45

Jsem sice věkem stará, ale nejsem asi starý pejskař, abych nutila psa jíst něco, co mu nechutná.

26.3.2015 13:31
pidla

XXX.XXX.106.11

anonymx napsal(a):
Tak klidně snižte dávky. Pes už neroste a tolik nepotřebuje. Podumejte nad tím, čím krmit dál.
Nevím jak vy, ale já bych ho fakt nerozmazlovala stylem, nechutná ti, tak já dám něco lepšího... Prostě chceš, nechceš - máš smůlu. Jak se říká mezi námi "starými" pejskaři: žádný pes ještě neumřel dobrovolně hlady.

Víte, oni nejsou až takovou vzácností psi, kterým je po granulích prostě blbě, takže sežerou jen tolik, aby opravdu úplně neumřeli hlady. Kdyby vás po každém jídle bolel žaludek, taky byste toho asi moc nesnědla, ne? A asi byste začala odmítat jídlo, které vám nedělá dobře, a zkusila najít nějaké, které vašemu zažívání vyhovuje. To není rozmazlování, to je normální zajištění základních potřeb psa.
Lidi si myslí, že dokud pes neblije a neprůjmuje, ale "jen" nemá chuť k jídlu, že nemá se žrádlem problém a je jen zmlsaný. Většinou to tak není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2015 13:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

No a navíc zadavatel konstatuje, že pes hubne...

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2015 13:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

anonymx napsal(a):
Tak klidně snižte dávky. Pes už neroste a tolik nepotřebuje. Podumejte nad tím, čím krmit dál.
Nevím jak vy, ale já bych ho fakt nerozmazlovala stylem, nechutná ti, tak já dám něco lepšího... Prostě chceš, nechceš - máš smůlu. Jak se říká mezi námi "starými" pejskaři: žádný pes ještě neumřel dobrovolně hlady.

Nejsem teda odborník, ale do teď jsem si myslela, že 10-měsíční pes, který už má možná výšku dospělce je stále v kategorii mladý pes- to znamená zvýšené nároky na některé živiny a minerály oproti dospělci.

26.3.2015 14:08
scylla

XXX.XXX.159.45

pidla napsal(a):
Víte, oni nejsou až takovou vzácností psi, kterým je po granulích prostě blbě, takže sežerou jen tolik, aby opravdu úplně neumřeli hlady. Kdyby vás po každém jídle bolel žaludek, taky byste toho asi moc nesnědla, ne? A asi byste začala odmítat jídlo, které vám nedělá dobře, a zkusila najít nějaké, které vašemu zažívání vyhovuje. To není rozmazlování, to je normální zajištění základních potřeb psa.
Lidi si myslí, že dokud pes neblije a neprůjmuje, ale "jen" nemá chuť k jídlu, že nemá se žrádlem problém a je jen zmlsaný. Většinou to tak není.

Přesně tak, krmit psa dostatečně a nedělat mu s jídlem drahoty, aby vymetal misku v řádu vteřin, protože je hladový a krmit ho tím, co mu vyhovuje a chutná patří podle mého názoru k základnímu psímu wellfare.

26.3.2015 20:06
anonymx

XXX.XXX.226.155

No a podle.meho je to krmit psa tak, aby byl.v dokonale kondici a zdravy. Pojem dostatecne je dost pofiderni. Znamens to, aby mel sam dost nebo tolik kolik potrebuje? Krmit ho tim vo mu chutna nebo tim co potrebuje?

26.3.2015 20:11
papuchalk

XXX.XXX.96.38

anonymx napsal(a):
No a podle.meho je to krmit psa tak, aby byl.v dokonale kondici a zdravy. Pojem dostatecne je dost pofiderni. Znamens to, aby mel sam dost nebo tolik kolik potrebuje? Krmit ho tim vo mu chutna nebo tim co potrebuje?

Když hubne, tak asi nemá tolik, kolik potřebuje. A možná je to pro vás novinka, ale i bez granulí se dá pes nakrmit tak, aby měl všechno, co potřebuje.

26.3.2015 20:37
anonymx

XXX.XXX.226.155

Verim a leta jsem krmila NF masem - odpadem z jatek. Ale ceny jsou uz trochu jine s vzhledem k poctu psu diky za granule.

27.3.2015 06:20
scylla

XXX.XXX.150.32

anonymx napsal(a):
No a podle.meho je to krmit psa tak, aby byl.v dokonale kondici a zdravy. Pojem dostatecne je dost pofiderni. Znamens to, aby mel sam dost nebo tolik kolik potrebuje? Krmit ho tim vo mu chutna nebo tim co potrebuje?

Nejlepší je připravit jídlo tak, aby měl co potřebuje a chutnalo mu to.

27.3.2015 08:45
anonymx

XXX.XXX.27.66

Papuchalk - jojo, pokud nemáte smečku, štěňata, důchodce, mladý, aktivní na závody. Asi bych se musela zbláznit připravovat každému něco jiného. Takhle mám super granule, kterými krmím už léta (psi se ve zdraví a vynikající kondici dožívají vysokého věku). Každý má takové, které potřebuje a já místo shánění krmení a jeho složité přípravy radši trávím čas prací s nimi.

31.3.2015 15:55
NakrmPsa.cz

XXX.XXX.124.78

Dobrý den johanesgal,
to je otázkou, samozřejmě může být více příčin. Jestli ale Váš pejsek maso tzv.vyzobe a granule nechá, tak už mu jednoduše prostě nevoní... Ikdyž značka ND má kvalitní granule, tak není vůbec od věci jednou za čas granule změnit (značku, příchuť) - naopak zase měnit granule každý měsíc také nedoporučujeme.
Další věcí také je, jak už psali pejskaři přede mnou, tak s pamlsky určitě opatrně a s mírou.

Co se týče zdraví, věřím a doufám, že Vašemu pejskovi nic není, protože chuť k jídlu má a to je důležitý. I sám byste viděl a pozoroval, že třeba není tak vitální a aktivní, spíš leží a prostě něco není v pořádku - tak je to jasný signál navštívit pana veterináře.
Ale i přesto, jestli chcete mít klid na duši, tak kontrolou nikdy nic nezkazíte smajlík

Přidejte reakci

Přidat smajlík