Fena rotvajlera - výcvik k vyšší ostrosti?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
11.5.2015 09:15
enemy77

XXX.XXX.6.185

Dobrý den, Naše Máňa nehlídá a kupodivu ani nevrčí nic, spíš, mazel, no konec, chodím s ní do práce, ale asi byla chyba, že od mala s pejskem bylo jednáno jako s dítětem, miminkem, no konec, no, ale pracuji jako ostraha, ale jen na kamerách a občas si přivydělávám jako psovod, no Maruška sedne, lehne, nesmíš, drží krok, odložení, aportuje, no šikovná, ael jediný problém je ten, že je moc hodná a já bych chtěl, aby byla ostřejší, razantnější, sice ja pravda, že už sama o sobě vytváří a budí se svým vzhledem respekt, mohutná hlava, postava, no fakt, že jo, ale jak jsem už spomínal až příliš hodňoučká, proto se ptám, co dál, v podstatě je Naše Maruška ještě štěnátko, má dva roky, ale hodně povedená, bez nemocí...

11.5.2015 09:18
colectiv

XXX.XXX.146.86

Budte rad, ze je takova. Agresivniho magora (nadsazka)si neprejte. Naucte ji stekat a vrcet na povel a vyuzivejte toho.

11.5.2015 09:56
ivulka2

XXX.XXX.155.174

enemy77 napsal(a):
Dobrý den, Naše Máňa nehlídá a kupodivu ani nevrčí nic, spíš, mazel, no konec, chodím s ní do práce, ale asi byla chyba, že od mala s pejskem bylo jednáno jako s dítětem, miminkem, no konec, no, ale pracuji jako ostraha, ale jen na kamerách a občas si přivydělávám jako psovod, no Maruška sedne, lehne, nesmíš, drží krok, odložení, aportuje, no šikovná, ael jediný problém je ten, že je moc hodná a já bych chtěl, aby byla ostřejší, razantnější, sice ja pravda, že už sama o sobě vytváří a budí se svým vzhledem respekt, mohutná hlava, postava, no fakt, že jo, ale jak jsem už spomínal až příliš hodňoučká, proto se ptám, co dál, v podstatě je Naše Maruška ještě štěnátko, má dva roky, ale hodně povedená, bez nemocí...