Hezký den!
Ráda bych poprosila o malou radu, týkající se ne zrovna profesionálního tématu. Abych řekla pravdu, co se psů týče jsem naprostý amatér - který po nich, jak se zdá, zatoužil. No, mít psa jsem vlastně tak nějak chtěla vždycky, ale znáte to, člověk má proste starostí nad hlavu a ještě aby se staral o zvíře...
Před pár dny mi ale záhadným způsobem začaly chodit na mail zprávy, ze kterých na mne koukali smutní a opuštění pejsci z útulků. Typický nátlak, kterému jsem, bohužel, podlehla. Stačilo si jen přečíst pár z těch mnoha příběhů a od té doby mi v hlavě vrtá - a vážně bych ho nemohla mít? Určitě? Jsem na tom tak špatně?
Osobně si myslím, že jsem, ale abych se zbavila výčitků svědomí (v tomhle směru umím být hrozná), řekla jsem si, že bych se měla obrátit na zkušené pejskaře a rovnou se jich zeptat, jak si jejich miláčci vlastně žijí. Pak bych to porovnala s životem, který bych pejskovi mohla nabídnout já.
Ale možná bych měla trochu upřesnit, jakého psa bych si kdyžtak vybrala - malou, nebo střední velikost, pokud možno ne úplně divokého. Takže abych se uměla zorientovat, uveďte, prosím, plemeno Vašeho pejska.
A to je asi vše. Těším se na Vaše příspěvky!
Idealizmus je hezká věc.... mohla byste se ale rychle vyléčit.
Chcete psa, začněte od štěněte.
Budete ho mít v bytě?
Máte dvorek - zahrádku ?
Útulkáč... to je (může být) složité - velmi složité.
Radila bych malé plemeno.
Dá velkou radost .
Vaše případné chyby nebudou nebezpečné Vám ani jiným.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Program psa. no když vám napíšu program mého psa tak ho asi mít nebudete ono opravdu strašně moc záleží na tom jakou rasu psa si zvolíte, jestli pejska staršího nebo štěňátko apod. Běžnému menšímu sídlištnímu psíkovi stačí vyvenčení 4 krát denně, cca 15 minut a z toho jedna procházka tak hodinová. Bude spokojený že se na vás může doma dívat a válet se v křesle když koukáte na televizi. pokud si zvolíte temperamentní pracovní plemeno pak je situace naprosto jiná.
Neregistrovaný uživatel