Dobry den, o víkendu navštívim chovatelsku stanicu, kde som si dopredu cez ich vebovu stránku vybrala a za finančnú zálohu rezervovala steniatko -fenku Cavaliera King Charles Španiela. Teraz idem na návštevu sa pozriet osobne a nakoľko som úplný laik neviem naco sa mam zamerať, na co sa mam spýtať, nechcem odísť so štenatom v hodnote niekoľko stoviek EUR, len za to ze budem hikat ake je krasne a zlate. Poradí niekto ako mam postupovať pri kupe šteňaťa s PP?
Http://www.ifauna.cz/psi/diskuse/?q=pozor+p%C5%99i+koupi+%C5%A1t%C4%9Bn%C4%9Bte&sort=1
https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/?q=n%C3%A1kup+%C5%A1t%C4%9Bn%C4%9Bte&sort=1
Já bych zálohu nikdy nedala.
Kavalír je dobrá volba - příjemný pes.
Janasim
napsal(a):
Dakujem, na váhu šteňaťa pri odbere by som sa teda urcite nepýtala, to by ma nenapadlo, zálohu som zložila z dovodu ze fenky sa predaju prve a kazdy si rezervuje za zálohu, co som volala do chovateľských staníc.
Záloha či rezervační poplatek jsou naprosto běžné a normální věci, které většina chovatelů požaduje. Toho se neděste. Ona rapotacka nedělá víc věcí jako jiní lidé. :D.
Já taky platila zálohu, tak fenku jsme chtěli tak takhle už jsem si vybrala když jí byl měsíc jakou . Chovatelka říkala že dřív zálohu nechtěla no a pak už si nikdo pro štěně nedojel takže zálohu chce a nedivim se . Jiné je pokud zavolam a štěně je zrovna k odběru
Já si sepsala otázky a řešila jsme vše namístě. Rodiče, stravu, pak jsem chtěla co možná nejklidnější ale kdž jsme si měla vybrat tak mě všechny fenky přišly stejné kavalírka je super výběr, fakt zlatej pes až na to línání no ale jinak zlatej pejsek. I velikostně akorát
Takhle nejdůležitější je si vybrat správnou chovku, pak už ten výber štěněte není až tak důležitý. I když! Strašně záleží na to co odm psa čekáte a co po něm budete chtít, takže vybírat štěně proste přibližně stejného temperamentu jaký máte vy.