Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
3.8.2015 00:23
burunduk

XXX.XXX.171.253

Máte také někdo doma toto úžasné plemeno?

3.8.2015 22:59
angí

XXX.XXX.243.79

Nemám. Nedávno jsem tuto rasu objevila a moc se mi líbi, i když naživo jsem ho, ještě nikdy neviděla. Vy ho máte?

3.8.2015 23:50
burunduk

XXX.XXX.171.253

Ano. :).

3.8.2015 23:58
angí

XXX.XXX.243.79

Četla jsem o nich, že i když je to větší pes, že nepotřebují tolik pohybu a zaměstnání jako ostatní větší psi a ze jsou snadno vychovatelny. Je to pravda? ☺.

4.8.2015 00:03
angí

XXX.XXX.243.79

Mé se právě velmi líbi Angl.Buldoci jen me odrazuje az takova mohutnost a tyhle se mi líbi, jako jejich alternativa, jen jestli mají i takovou náturu.

4.8.2015 01:47
burunduk

XXX.XXX.171.253

Mám ho doma teprve dva dny. Ale co jsem je viděla na výstavě a viděla jeho matku a ostatní sourozence z předchozího vrhu, tak povaha přesně odpovídá popisu. Jsou úžasní - nekonfliktní, pohodovii, žádná ultra akcnost, prostě vše tak akorát. Lepšího psa jsme si nemohli přát.

4.8.2015 09:02
angí

XXX.XXX.243.79

Tak, jestli si ještě vzpomenete, tak schválně časem napište, jak moc je akční. Mě by to zajímalo :).

4.8.2015 13:45
burunduk

XXX.XXX.171.253

Tak to si určitě nevzpomenu) mám potíže s pamětí. Ale kdyby naaaaaaahodou, napíšu.

5.11.2015 13:54
burunduk

XXX.XXX.171.253

Tak s tří měsíčním odstupem píšu ohledně povahy a akčnosti případné - kontinentální buldok (aspoň ten můj) je tak akorát, ani moc akční, ani úplná lemra. Prostě ideál. Je schopen běžet, nezadýchává se, ale nevyžaduje hodinové procházky, stačí mu pocházet si, občas popobehnout, pohoda. Ostatní psy má rád, lidi taky. Hodně socializujeme a chodím s ním na tři cvičáky. Jeden dnes skončil, poslední lekce, druhý jsem odbourala, a nechala si třetí, kde cvičíme pod vedením policisty psovoda. Je to super.
Kontinentálního buldoka bych doporučila každému, kdo shání vyrovnaného většího psa, a komu nevadí molossii způsob přemýšlení. :)
Už absolvoval tři výstavy a úžasný výsledky, více v odkazu.

Udělala jsem mu fb profil, můžete se podívat:
https://m.facebook.com/TIGER-Continental-Bulldog-1030683290316326/.

6.11.2015 20:33
kmichaal

XXX.XXX.213.198

burunduk napsal(a):
Tak s tří měsíčním odstupem píšu ohledně povahy a akčnosti případné - kontinentální buldok (aspoň ten můj) je tak akorát, ani moc akční, ani úplná lemra. Prostě ideál. Je schopen běžet, nezadýchává se, ale nevyžaduje hodinové procházky, stačí mu pocházet si, občas popobehnout, pohoda. Ostatní psy má rád, lidi taky. Hodně socializujeme a chodím s ním na tři cvičáky. Jeden dnes skončil, poslední lekce, druhý jsem odbourala, a nechala si třetí, kde cvičíme pod vedením policisty psovoda. Je to super.
Kontinentálního buldoka bych doporučila každému, kdo shání vyrovnaného většího psa, a komu nevadí molossii způsob přemýšlení. :)
Už absolvoval tři výstavy a úžasný výsledky, více v odkazu.

Udělala jsem mu fb profil, můžete se podívat:
https://m.facebook.com/TIGER-Continental-Bulldog-1030683290316326/.

Teda, to je parádní pes smajlík

11.11.2015 13:25
burunduk

XXX.XXX.171.253

kmichaal napsal(a):
Teda, to je parádní pes smajlík

Že? :)

11.2.2016 13:39
burunduk

XXX.XXX.124.17

Přidávám další fotky mého konti buldoka ve vývoji. Chodíme stále na cvičák, děláme obrany a jezdíme po výstavách.
Má čerstvě osm měsíců.

11.2.2016 14:02
milannn

XXX.XXX.90.222

Zajímavé plemeno
Píšete "větší".. jak je velký/těžký ten váš? Je opravdu krásný.

Nedávno jsem narazil na zmínku o plemeni Pacific bulldog, taky zajímavý (lze najít, nechci vám tady téma narušovat fotkami jiného plemene).

11.2.2016 16:14
burunduk

XXX.XXX.124.17

30 kg má.
Buldoků nového typu je více druhů, třeba renesanční atd. Na pacifickeho se podívám.

12.2.2016 05:52
Gerhild

XXX.XXX.149.104

Burunduku, velká závist (v dobrém slova smyslu), pejsek jedním slovem úchvatný.
Nějaký čas zpátky jsem se do kontinentálního buldoka na první pohled zamilovala na výstavě málopočetných plemen, navíc tam měli moc příjemnou paní majitelku, co mi ochotně zodpověděla všechny mé vlezlé dotazy. Odmala se mi buldoci líbili, ovšem dnešní angličtí už mi přijdou jako chudáci, kterým člověk značně uškodil, takže zdravější a atletičtější verze mě ihned zaujala.
Jenže můj partner je striktně proti čemukoli s placatým čumákem, takže jsem ostrouhala ;) Jedinou výjimku byl ochotný udělat u boxera, tam jsme se ale dočetli tak neveselé věci o zdraví plemene, že jsme z toho vycouvali.
Nakonec máme choďáčka, je mu půl roku a samozřejmě to je nejúžasnější pes pod sluncem, ale při pohledu na vaše fotky ve mně zahořela stará vášeň :) Asi to ještě doma zkusím, i když muž chce jako druhého psa jedině beaucerona. Ale koneckonců tři psy tady má kdekdo, žáno :)
Ještě jednou poklona pejskovi, je opravdu překrásný, navíc v mé zamilované barvě. A jste šikovní, obrany zní zajímavě.
Jdu se podívat na ten fb profil.

12.2.2016 11:03
burunduk

XXX.XXX.124.17

Gerhildo, díky za příspěvek. Závist chápu) já si ho skoro závidím sama sobě :D
Já zase mám (narozdíl od Vašeho muže) ráda placatky psy, mám ještě brabantíka. A měli jsme i šarpeje, ten umřel ( No a z dřívějších časů mám shibu. To jsem trochu šlápla vedle, ale co už, nějak to spolu doklepem.
Teď máme doma tři psy. Když byla štěňata (mám CHS), tak jich bylo doma i sedm :)
Boxer je na můj vkus moc sportovní, aktivní příliš, a slinta, takže to nechci. A ani se mi dnešní typy boxerů nelíbí, líbili se mi dřív, krásní statní psi, ne ti dnešní polochrti.
Konti buldoka Vám určitě doporučuji všemi deseti. Chce to dotáhnout chlapa na výstavu, ať je vidí naživo, to dá člověku nejvíc. Bude teď klubová výstava, v dubnu, tak můžete dorazit se pokochat.
Děkuji za poklonu, věřím, že si ho jednou taky pořídíte. Třeba zrovna štěně po Tigerovi.

12.2.2016 23:25
Gerhild

XXX.XXX.149.104

Moc děkuji za tip, pokud to jen trochu půjde, dorazím určitě na kochanou. A snad přesvědčím i toho mého - věřím, že mít buldoka doma, určitě by si ho zamiloval. Koneckonců kdysi nemusel kočky a dnes jich máme pět ;-) Jde o to nenápadně zlomit počáteční nevůli
S těmi boxery máte nejspíš pravdu, Bojara (boxera, kterého měli jedni moji příbuzní) mám v paměti jako majestátního pana Psa, dnešní už ten dojem nevyvolávají. Myslela jsem, že je to tím, že jsem byla dítě, ale lidé s daleko většími zkušenostmi než já mluví podobně.
Můj problém je, že se mi líbí řada psů a všichni mi podle popisů přijdou pro mě jako stvoření, takže musím brát zbytky rozumu do hrsti a přemýšlet, které plemeno je vhodné do podmínek, které můžeme nabídnout, a u kterých by to s velkou pravděpodobností haprovalo (mimochodem shibičky se mi taky líbí moc). Ale konti buldok kromě toho, že se mi líbí, splňuje naše podmínky a doufám, že bychom i my a náš životní styl vyhovovali jemu.
Ať se Vám i Tigerovi daří!

13.2.2016 01:28
burunduk

XXX.XXX.124.17

Děkuji a přeji, ať dobře vyberete!

e

15.2.2016 15:43
e

XXX.XXX.213.70

Taky po tomto plemeni vážně pokukuji - můžu se zeptat, jak jsou na tom s dýcháním v létě a vůbec v teplém počasí? A jak jsou na tom s dýcháním při běhu/sportu?
Dívala jsem se, že se letos očekává vrh v CHS Snug - víte o ní a jejích psech něco prosím?

Moc díky!

16.2.2016 19:37
burunduk

XXX.XXX.124.17

Nejsou dychavicni, ale určitě vybírejte spíše neanglickyy typ psa, rodičů. S delším čumákem. Spousta lidí chová kontinentální buldoky, kteří už vypadají skoro jako Angličani. A Snug má právě ty krátkonosee dost. Však se sama podívejte. Záleží jestli Vám jde o zdraví nebo o vzhled. Mně jde o zdraví plemene.

Love vera

17.2.2016 19:34
Love vera

XXX.XXX.68.148

Hello good day i am happy to connect with you my name is vera i will be happy to Talk to you please send me mail so that you will know me more pleasure to read from you thanks
(verazokaya@hotmail.com)

Dobrý deň, dobrý deň Som rád, že sa s vami spojiť volám sa vera Budem rád s vami hovoriť, prosím pošlite mi e-mail, takže mi bude vedieť viac potešenie čítať z vás vďaka.

Love vera

17.2.2016 19:55
Love vera

XXX.XXX.68.148

Hello good day i am happy to connect with you my name is vera i will be happy to Talk to you please send me mail so that you will know me more pleasure to read from you thanks
(verazokaya@hotmail.com)

Dobrý deň, dobrý deň Som rád, že sa s vami spojiť volám sa vera Budem rád s vami hovoriť, prosím pošlite mi e-mail, takže mi bude vedieť viac potešenie čítať z vás vďaka.

majara

20.2.2016 14:52
majara

XXX.XXX.65.78

Vypadá dobře. Hodně komplexní článek o tomto plemeni a dalších alternativních buldocích jsem našla tady. Hlavně renesanční buldok je impozantní:

http://ppeettaann.txt.cz/clanky/87142/kontinentalni-buldok.

21.2.2016 12:56
burunduk

XXX.XXX.124.17

majara napsal(a):
Vypadá dobře. Hodně komplexní článek o tomto plemeni a dalších alternativních buldocích jsem našla tady. Hlavně renesanční buldok je impozantní:

http://ppeettaann.txt.cz/clanky/87142/kontinentalni-buldok.

Jo, tady si taky chodívám počíst) dobrý web.

18.4.2016 09:06
burunduk

XXX.XXX.124.17

Tiger (Ben Thai Bull) v deseti měsících.

19.4.2016 08:33
iki

XXX.XXX.92.85

Dobrý den,
chceme si letos pořídit kontíka (už víc jak rok sleduji toto plemeno), vzhledově s delším čumáčkem, ale bohužel jsem nenarazila na žádnou chovatelskou stanici, která by na letošní rok plánovala štěňátka (Magic Dash i Thaibull štěňátka neplánují). Ostatní CHS mají kontíky s krátšími čumáčky. Nevíte náhodou o nějaké další, ideálně kolem Brna? Děkuji moc za informaci. I.

19.4.2016 19:23
burunduk

XXX.XXX.124.17

Tak pak už kolem Brna nic není. A u tohoto plemene bych se určitě nelimitovala nějakými kilometry od bydliště. Lepší dojet si za vysněným štěnětem kamkoliv.
A kontuu je fakt malinko, takže klidně jeďte do Prahy, tam možná bude vrh. A nebo importovat z Německa. Ale pozor na UCI, musí to být pod FCI ten chov.

25.4.2016 15:58
iki

XXX.XXX.92.85

burunduk napsal(a):
Tak pak už kolem Brna nic není. A u tohoto plemene bych se určitě nelimitovala nějakými kilometry od bydliště. Lepší dojet si za vysněným štěnětem kamkoliv.
A kontuu je fakt malinko, takže klidně jeďte do Prahy, tam možná bude vrh. A nebo importovat z Německa. Ale pozor na UCI, musí to být pod FCI ten chov.

Děkuji za informace. Snad na něco narazím

25.4.2016 19:10
burunduk

XXX.XXX.124.17

iki napsal(a):
Děkuji za informace. Snad na něco narazím

Nebo si počkejte na náš vrh, co plánujeme (když vše vyjde) příští rok s kamarádkou, která vlastní fenku konti buldoka. :) záleží jak moc spěcháte na štěně.

3.5.2016 21:18
burunduk

XXX.XXX.124.17

Z Mezinárodní výstavy v Praze (V1, CAJC, BOJ)
Necelých 11 měsíců

nejakapaniconemaregi

3.5.2016 22:45
nejakapaniconemaregi

XXX.XXX.75.25

Co ta víčka, to je normální?

4.5.2016 10:20
burunduk

XXX.XXX.124.17

Milý anonyme 'nějaká paní, co nemá registraci': Ano, u molossoidních lymfatických ras je to běžné a normální. Pro svůj klid již dříve konzultováno s odborníkem na oči MVDr. Beránkem, který potvrdil, že má oči a víčka zcela v pořádku.

4.5.2016 21:34
Paprinka

XXX.XXX.4.136

Hezké vidět někoho, koho znám (byť jen z fb), na ifaune, hehe :) zdraví černoušek Charlie a panička a ať se vám daří jako do teď

5.5.2016 10:23
bartrand

XXX.XXX.62.36

Dobrý den,
myslím, že nejsem jediný koho b v tomto případě zajímala cena. Na internetu i na několika stránkách chs jsem toho přečetl už asi hodně, čerpal jsem i z jiných webů ze zahraničí, ale nikde jsem se nedozvěděl cenu, a to tak že vůbec, ani orientační, nic. Když jsem se chtěl domluvit na návštěvě chs která měla na svých stránkách napsáno že nezávazná návštěva je možná, bylo mi řečeno že pokud mám zájem o tohle plemeno mám kontaktovat právě snug, kteří mi o tom řeknou, jinými slovy mi bylo řečeno, že tady mi pšenka nepokvete a alespoň odkázáno jinam, prostě abych neotravoval když nemám momentálně zájem o štěně (mám doma dvanáctiletou fenu retrívra a nebudu pořizovat štěně dokud bude mezi námi). Proto bych vás chtěl požádat, slečno brunduk, zda byste mohla sdělit cenu, za kterou jste loni tohle plemeno koupila, alespoň formou soukromých zpráv, pokud to nechcete uvádět veřejně, a zda se jedná o import či je to tuzemský odchov. Sám se nebráním dovozu psa, nejlépe ze švýcarska (protože tam mám rodinu) a rád bych se spojil i s nějakým chovatelem v okolí Basileje či Bernu, avšak bohužel moje plynulá angličtina na jejich švýcarskou němčinu nestačí, takže se musím spokojit s tuzemskem.
Přiznám se že moje představa co jsem si uděll z cen anglických a amerických buldoků je okolo 25000kč za štěně, ale nemám se bohužel od čeho odrazit a nechci každou chs otravovat pouze s otázkou jaká je cena a na druhou stranu nechci plýtat svým i jejich časem dotazy, na které už odpověď znám, abch se jen tak "mimochodem" zeptal na psolední věc, co nevím.
Matýšek L.

5.5.2016 11:23
burunduk

XXX.XXX.124.17

Paprinka napsal(a):
Hezké vidět někoho, koho znám (byť jen z fb), na ifaune, hehe :) zdraví černoušek Charlie a panička a ať se vám daří jako do teď

Děkujeme a zdravíme :).

5.5.2016 11:28
burunduk

XXX.XXX.124.17

bartrand napsal(a):
Dobrý den,
myslím, že nejsem jediný koho b v tomto případě zajímala cena. Na internetu i na několika stránkách chs jsem toho přečetl už asi hodně, čerpal jsem i z jiných webů ze zahraničí, ale nikde jsem se nedozvěděl cenu, a to tak že vůbec, ani orientační, nic. Když jsem se chtěl domluvit na návštěvě chs která měla na svých stránkách napsáno že nezávazná návštěva je možná, bylo mi řečeno že pokud mám zájem o tohle plemeno mám kontaktovat právě snug, kteří mi o tom řeknou, jinými slovy mi bylo řečeno, že tady mi pšenka nepokvete a alespoň odkázáno jinam, prostě abych neotravoval když nemám momentálně zájem o štěně (mám doma dvanáctiletou fenu retrívra a nebudu pořizovat štěně dokud bude mezi námi). Proto bych vás chtěl požádat, slečno brunduk, zda byste mohla sdělit cenu, za kterou jste loni tohle plemeno koupila, alespoň formou soukromých zpráv, pokud to nechcete uvádět veřejně, a zda se jedná o import či je to tuzemský odchov. Sám se nebráním dovozu psa, nejlépe ze švýcarska (protože tam mám rodinu) a rád bych se spojil i s nějakým chovatelem v okolí Basileje či Bernu, avšak bohužel moje plynulá angličtina na jejich švýcarskou němčinu nestačí, takže se musím spokojit s tuzemskem.
Přiznám se že moje představa co jsem si uděll z cen anglických a amerických buldoků je okolo 25000kč za štěně, ale nemám se bohužel od čeho odrazit a nechci každou chs otravovat pouze s otázkou jaká je cena a na druhou stranu nechci plýtat svým i jejich časem dotazy, na které už odpověď znám, abch se jen tak "mimochodem" zeptal na psolední věc, co nevím.
Matýšek L.

Cena kontinentálních buldoků se v České republice pohybuje kolem 30-35 tisíc, za český odchov.
Tiger má importovaneho otce, matka se narodila v ČR.
Chovatelé s tématem "cena" hrozně nadělají. Naštěstí existuje početná skupina chovatelů (myšleno celkově napříč všemi plemeny), kteří nemají se sdělováním cenového rozptylu žádný problém a ochotně cenu řeknou.

5.5.2016 12:17
burunduk

XXX.XXX.124.17

A slečnou už nějaký ten pátek nejsem, Bartrand, ale děkuji.

5.5.2016 18:34
bartrand

XXX.XXX.203.180

burunduk napsal(a):
Cena kontinentálních buldoků se v České republice pohybuje kolem 30-35 tisíc, za český odchov.
Tiger má importovaneho otce, matka se narodila v ČR.
Chovatelé s tématem "cena" hrozně nadělají. Naštěstí existuje početná skupina chovatelů (myšleno celkově napříč všemi plemeny), kteří nemají se sdělováním cenového rozptylu žádný problém a ochotně cenu řeknou.

Dík, cena je zhruba jen lehce nad rámec toho, co jsem očekával, a za rok-dva když to pro mě bude aktuální bude možná cena zase jinde, myslíte že byste mi mohla do soukromých zpráv napsat chs ze které váš pes pochází? Podobnou barvu bych totiž požadoval, je to krásnej pes.
Co se týká slečna/paní, etika nám určuje že žen u které neznáme její rodinný stav je, nezávisle na věku, vždy slečna :).

27.6.2016 08:16
burunduk

XXX.XXX.124.17

Tak Tiger oslavil své první narozeniny. Hodně se změnil a začíná být opravdu široký :)
Absolvoval už 21 výstav, největší náš úspěch je BIG 2 (dokonce 2x) a stal se Junior Šampionem.

nejakapaniconemaregi

9.8.2016 14:24
nejakapaniconemaregi

XXX.XXX.75.25

Můžu přidat ještě pár dotazů? Chápu, že je to i o osobnosti každého jedince, ale je to pes, který se bude držet u mne (obejdeme se i bez vodítka) a bude rád za pozornost nebo individuaslista, co si někde čmuchá svoje a na zavolání přijde až když sám uzná za vhodné? Povahově mi vždy přišli skvělí zlaťáci ale je to už celkem velký pes a je z něj sposta chlupů. (bude v bytě) Jak je na tom s línáním kontinentální buldok?

nejakapaniconemaregi

9.8.2016 15:31
nejakapaniconemaregi

XXX.XXX.75.25

Nezadýchává se teď v létě nebo při námaze příliš? Chrochtá? A slintá? Díky =).

9.8.2016 21:43
grey wolf

XXX.XXX.58.251

Kdyby se chovatelé anglických buldokú vykašlali na honbu za výstavními ůspěchy a snažili se plemeno rozumným chovem ozdravit, např. krýt lehčími psi, nešampiony, tak bychom se ted nemuseli rozplývat nad kříženci typu KB a utrácet za ně nesmyslné částky. Lidi rozum do hrsti, jsou to prachobyčejní kříženci. Čím se bude lišit například kříženec a. buldoka a staforda od vašeho slavného KB? Vůbec ničím. Vlastně ano, nebude stát 30 litrů.

kontík

10.8.2016 15:59
kontík

XXX.XXX.149.11

bartrand napsal(a):
Dík, cena je zhruba jen lehce nad rámec toho, co jsem očekával, a za rok-dva když to pro mě bude aktuální bude možná cena zase jinde, myslíte že byste mi mohla do soukromých zpráv napsat chs ze které váš pes pochází? Podobnou barvu bych totiž požadoval, je to krásnej pes.
Co se týká slečna/paní, etika nám určuje že žen u které neznáme její rodinný stav je, nezávisle na věku, vždy slečna :).

O ceně 30tisíc kč si ale ve švýcarsku i kdekoliv jinde mimo čr můžete nechat jen zdát.Tam je cena 1800EUR.

10.8.2016 20:19
burunduk

XXX.XXX.124.17

nejakapaniconemaregi napsal(a):
Můžu přidat ještě pár dotazů? Chápu, že je to i o osobnosti každého jedince, ale je to pes, který se bude držet u mne (obejdeme se i bez vodítka) a bude rád za pozornost nebo individuaslista, co si někde čmuchá svoje a na zavolání přijde až když sám uzná za vhodné? Povahově mi vždy přišli skvělí zlaťáci ale je to už celkem velký pes a je z něj sposta chlupů. (bude v bytě) Jak je na tom s línáním kontinentální buldok?

Mě se drží, ale ne extrémně nějak slepě, že by mi šel za patama. Prostě tak nějak přirozeně krouží kolem mě při procházce, když je na volno.
Přivolání je u každého plemene o důslednosti a výcviku. Buď ho pes má, nebo nemá. Nezávisle na rase. Jen u některých plemen je to těžší vydrilovat.
Línání..normálně líná, jako každý jiný krátkosrstý pes. :).

10.8.2016 20:21
burunduk

XXX.XXX.124.17

nejakapaniconemaregi napsal(a):
Nezadýchává se teď v létě nebo při námaze příliš? Chrochtá? A slintá? Díky =).

Nezadýchává. Neslinta, jen když se napije třeba, tak mu utru doma tlamu. Určitě neslinta ve stylu cane corso, německá doga a pod.
Nechrochta absolutně.

nejakapaniconemaregi

23.8.2016 18:03
nejakapaniconemaregi

XXX.XXX.75.25

Máte názor na ChS Orvet?

30.8.2016 00:12
burunduk

XXX.XXX.124.17

Mám. Mám názor na všechny CHS u nás v ČR. :)
Ale přestože Vám rozumím, tohle sondování nemám ráda.
Přečtěte si standard a studujte, sledujte rodiče, odchovy, informace, fotky, zajeďte na pár výstav...a za pár dnů/týdnů si uděláte názor na stanice sama/sám.

Zajimave

2.9.2016 11:37
Zajimave

XXX.XXX.234.124

"Mně jde o zdraví plemene." - jistě, proto nabádám k příbuzenskému krytí, hlavně aby můj pes kryl. Proto jdu vystavovat zraněného psa s přetrženými vazy, až jsem vykázána. A proto zatěžuji psa na obrany už ve věku, kdy ještě není kostra hotová a usiluji tak o dysplasii (mimochodem, jak dopadlo vyšetření kloubů?).

Pes patří spíš k těm hezčím, ale od burunduk štěně preventivně raději ne-e, speciálně kvůli "zdraví plemene".

Rejsíček

2.9.2016 21:04
Rejsíček

XXX.XXX.220.50

Já já já, já si počkám :) ale až jednoooou, vždyť víš :)

16.10.2016 19:35
burunduk

XXX.XXX.38.17

Tiger se dnešním dnem stal JUNIOR ŠAMPIONEM České republiky (slovenským Junior šampionem už je také) a byl uchovněn. :).

1.11.2016 17:17
sufle

XXX.XXX.161.21

burunduk napsal(a):
Podzimní náladovky. :).

Je fakt krásný.

1.11.2016 17:28
Evv

XXX.XXX.116.3

Myslím že jsem vás potkala v Letňanech, je to možné? Fešák je to.

2.11.2016 11:38
burunduk

XXX.XXX.38.17

sufle napsal(a):
Je fakt krásný.

Děkuji. :).

2.11.2016 11:40
burunduk

XXX.XXX.38.17

Evv napsal(a):
Myslím že jsem vás potkala v Letňanech, je to možné? Fešák je to.

Je to možné, vlastně je to jisté :)jojo, byli jsme tam. My jsme výstavně-všudezdejší, jezdíme na každou výstavu.
Byla jste vedle našeho kruhu někde?

2.11.2016 12:42
Evv

XXX.XXX.109.2

Nebyla ale procházela jsem náhodou kolem když jste šli do kruhu. Když jste psovi řekla jménem tak jsem začala přemýšlet co mi to říká. Je krásný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2016 13:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

On má takový správný trouboidní pohled, je boží

2.11.2016 14:44
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

burunduk napsal(a):
Podzimní náladovky. :).

Krasavec

2.11.2016 23:17
burunduk

XXX.XXX.38.17

Evv napsal(a):
Nebyla ale procházela jsem náhodou kolem když jste šli do kruhu. Když jste psovi řekla jménem tak jsem začala přemýšlet co mi to říká. Je krásný.

:)

2.11.2016 23:17
burunduk

XXX.XXX.38.17

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
On má takový správný trouboidní pohled, je boží

Jo, pohled ala blbecek, hhhh.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.11.2016 09:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

burunduk napsal(a):
Jo, pohled ala blbecek, hhhh.

Nj, to holt placatky mívaj ;).

MJ2

14.11.2016 12:36
MJ2

XXX.XXX.65.78

grey wolf napsal(a):
Kdyby se chovatelé anglických buldokú vykašlali na honbu za výstavními ůspěchy a snažili se plemeno rozumným chovem ozdravit, např. krýt lehčími psi, nešampiony, tak bychom se ted nemuseli rozplývat nad kříženci typu KB a utrácet za ně nesmyslné částky. Lidi rozum do hrsti, jsou to prachobyčejní kříženci. Čím se bude lišit například kříženec a. buldoka a staforda od vašeho slavného KB? Vůbec ničím. Vlastně ano, nebude stát 30 litrů.

Dobrý den, dovolím si reagovat. Chovatelé anglických buldoků se pokoušeli ozdravění svého plemene. Právě ve Švýcarsku. Ale bohužel se ukázalo, že to už bez křížení nepůjde a za pomocí krve amerického plemene old english bulldog vznikl buldok kontinentální. Co je a co není plemeno můžeme mít různý názor. U CB je ale argumentace dost silná. Bohužel pro Vás odpůrce z perspektivy oficiálního chovu. FCI totiž přijala žádost na provizorní uznání CB. Aby mohla být tato přijata, musí se splnit mimo jiné podmínky jako minimální počet nepříbuzných linií, minimální počet generaci bez křížení s jinými plemeny. K tomu samozřejmě musí existovat určitý počet jedinců. Tedy míra "čistoty krve" je jasně definována. FCI připustila CB jako aspiranta na uznání, což by u křížence neudělala. Osobně se domnívám, že se nad "kříženci" rozplývali naši předci i u raných boxerů, byť to byli zpočátku kříženci brabanterů s buldoky, bullmastifů, nebo tedy kříženců buldoků s mastify. Teď jsem chtěl ve stejném duchu uvést argentinskou dogu, ale mám strach, že výčet plemen, ze kterých vznikla, by zabral většinu tohoto okénka smajlík. Nevyčítal bych tedy nikomu rozplývání a nadšení, protože to je základ u kterékoliv pejskařiny a bez těchto jevů bychom neměli většinu moderních plemen. Legitimní je i rozplývání nad vlastním křížencem, protože je Váš a máte spolu "vztah"..

kontik

14.11.2016 18:23
kontik

XXX.XXX.17.239

grey wolf napsal(a):
Kdyby se chovatelé anglických buldokú vykašlali na honbu za výstavními ůspěchy a snažili se plemeno rozumným chovem ozdravit, např. krýt lehčími psi, nešampiony, tak bychom se ted nemuseli rozplývat nad kříženci typu KB a utrácet za ně nesmyslné částky. Lidi rozum do hrsti, jsou to prachobyčejní kříženci. Čím se bude lišit například kříženec a. buldoka a staforda od vašeho slavného KB? Vůbec ničím. Vlastně ano, nebude stát 30 litrů.

Čím se bude lišit kříženec a.buldoka a staforda od Kontinentálního buldoka ? Třeba tím, že bude mít naprosto nevyzpytatelnou povahu a třeba vám jednou zakousne dítě, což se s opravdovým kontíkem fakt nemůže stát...

14.11.2016 19:50
asurwic

XXX.XXX.36.3

kontik napsal(a):
Čím se bude lišit kříženec a.buldoka a staforda od Kontinentálního buldoka ? Třeba tím, že bude mít naprosto nevyzpytatelnou povahu a třeba vám jednou zakousne dítě, což se s opravdovým kontíkem fakt nemůže stát...

Nějak nevím, proč by měl kříženec zakusovat dítě, když a.buldoci jsou opravdu už jen apatické mírumilovné koule a stafíci mají ke svým dětem výborný vztah, ale budiž - možné to je. Bohužel stejně možné (a hodně, opravdu hodně nepravděpodobné) jako u kontinentálního buldoga.

Jinak jsem také zastáncem uznávání a šlechtění nových plemen (vždyť téměř naprosté většina novodobých ras vznikla křížením nějakých stávajících), ale takový důvod, co jste uvedl/a, je vážně absurdní.

22.8.2017 20:35
Tereza8

XXX.XXX.67.44

Zdravim :)Rada bych se pripojila do teto diskuze.Cetla jsem si tu nekolik komentaru se zkusenostmi ohledne kontinentalniho buldoka a jsem rada, ze jsem se v mych predstavach nemylila o teto rase :) Cca za rok si chcem toto plemeno s pritelem poridit, protoze splnuje vse, co pozadujem a naopak.:) Jen me vrta hlavou to opravdu stoji 30 000 tisic?

23.8.2017 11:41
burunduk

XXX.XXX.38.17

I víc. :).

24.8.2017 11:42
Tereza8

XXX.XXX.67.44

Já viděla totiž většinou na netu, že se cena pohybuje v Čr od 15 000-20 000tisíc s PP, tak to mě zaskočilo teď.Žiji v německu a pokud tomu opravdu je, tak to už vyjde rozhodně levněji tady v Německu, teď se tu prodávají momentálně Continental Bulldog s PP za 850 euro.A to jsrm si myslela, že v Čr to bude levnější:(.

sh

24.8.2017 11:47
sh

XXX.XXX.53.125

To vychazi prece stejne.

24.8.2017 11:50
Tereza8

XXX.XXX.67.44

850Euro= 22 000 kč.V Čr stojí 30 000 tisíc i víc.Takže na stejno to určitě nevýjde.

24.8.2017 11:56
Tereza8

XXX.XXX.67.44

U Anglických buldoku se cena pohybuje v Čr v jakem rozmezi zhruba?

kontikonti

12.9.2017 18:22
kontikonti

XXX.XXX.148.10

850EUR za kontinentálního buldoka? To nebude s PP pod VDH potažmo FCI, že?

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

Přidejte reakci

Přidat smajlík