Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.9.2015 23:46
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

Ahojte, som tu od dnes nova, chcem sa informovat.Prvy krat mam kotnu fenku nemeckeho boxera, ma 2 roky a je v 6 tyzdni, termin ma 28.septembra a teda moja otazka je, ze kedy je najlepsie fenu odcervit v kotnosti? ci vobec treba, ked ju mam odcervovat aj v oktobri? Nechcem jej nahodou niecim ublizit, tak sa radsej informujem, kedze som velmi stastna, ze budeme mat babatka steniatka <3 Prosim poradte mi, napiste vase skusenosti atd, budem vam moc vdacna.Posielam vam aj fotku nasej bielej buducej maminy, ta zihana fenka ma 14 tyzdnov ale na foto ma 9 a bola kupena pre nase deticky, pre radost.

Neregistrovaný uživatel

5.9.2015 23:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

helenkasabinka napsal(a):
Ahojte, som tu od dnes nova, chcem sa informovat.Prvy krat mam kotnu fenku nemeckeho boxera, ma 2 roky a je v 6 tyzdni, termin ma 28.septembra a teda moja otazka je, ze kedy je najlepsie fenu odcervit v kotnosti? ci vobec treba, ked ju mam odcervovat aj v oktobri? Nechcem jej nahodou niecim ublizit, tak sa radsej informujem, kedze som velmi stastna, ze budeme mat babatka steniatka <3 Prosim poradte mi, napiste vase skusenosti atd, budem vam moc vdacna.Posielam vam aj fotku nasej bielej buducej maminy, ta zihana fenka ma 14 tyzdnov ale na foto ma 9 a bola kupena pre nase deticky, pre radost.

Že by zase provokace nějakýho znuděnýho puboše...?

5.9.2015 23:56
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Že by zase provokace nějakýho znuděnýho puboše...?

Pubosa myslite 30 rocnu zenu? co je v tom prispevku pubertacke akoze?

5.9.2015 23:59
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Že by zase provokace nějakýho znuděnýho puboše...?

...nemyslím, že je to provokace.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2015 00:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

helenkasabinka napsal(a):
Pubosa myslite 30 rocnu zenu? co je v tom prispevku pubertacke akoze?

co je v tom prispevku pubertacke akoze
akoze všetko

6.9.2015 00:00
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

fikovnice napsal(a):
...nemyslím, že je to provokace.

Dakujem krasne za pochopenie a viete mi aj prosim poradit?

6.9.2015 00:00
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
co je v tom prispevku pubertacke akoze
akoze všetko

Nikto vam nekaze reagovat na moj prispevok.

6.9.2015 00:02
fikovnice

XXX.XXX.240.1

helenkasabinka napsal(a):
Dakujem krasne za pochopenie a viete mi aj prosim poradit?

Ne, neumím. Počkejte na zítra na zkušenější. Máme psa, takže odčervování v březosti jsem nikdy neřešila .

6.9.2015 00:04
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

fikovnice napsal(a):
Ne, neumím. Počkejte na zítra na zkušenější. Máme psa, takže odčervování v březosti jsem nikdy neřešila .

Dakujem pekne, ako vidim, tak tu sa dost lubia navazt do neskusenych, vahala som, ci napisem aby niekto neutocil a hla...

6.9.2015 00:05
fikovnice

XXX.XXX.240.1

helenkasabinka napsal(a):
Dakujem pekne, ako vidim, tak tu sa dost lubia navazt do neskusenych, vahala som, ci napisem aby niekto neutocil a hla...

Každopádně již máte k dispozici odkaz od "Rapotacky11"...
Mně děkovat nemáte zač .

Neregistrovaný uživatel

6.9.2015 00:06
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

helenkasabinka napsal(a):
Dakujem krasne za pochopenie a viete mi aj prosim poradit?

Těžko radit někomu, kdo nejdřív bezmyšlenkovitě nafláká bezpapíráky, protože chce "babatka", a pak se ptá kdy má odčervit fenu - tyhle informace si každý normální člověk zjišťuje už před krytím.

6.9.2015 00:16
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Těžko radit někomu, kdo nejdřív bezmyšlenkovitě nafláká bezpapíráky, protože chce "babatka", a pak se ptá kdy má odčervit fenu - tyhle informace si každý normální člověk zjišťuje už před krytím.

Podla vas BEZPAPIEROVY PES je odpad? taky pes nema pravo na nic? vas do toho absolutne nic akeho psa mam a veci mam nastudovanych dost, to nemusite mat strach z toho ale chcela som sa uistit, ci je to naozaj tak aj u skusenych... Neskutocne ma nasieraju take reci okolo PP, uvedomte si jedno, ze nie kazdy ma financie na psa s PP a tak sa velmi tesim aj obycajnemu, ktory tak isto rozdava lasku ako taky, co ma papiere.Ja by som ju nakryt nedala bez toho aby som si nebola ista, ci steniatka budu mat dalsich majitelov, su ludia ktori uz cakaju na ne, lebo maju zaujem kedze ona je biela a tym je zaujimava, ano nemusite mi nahodou pisat o tom, ze je biela a je to chyba chovu a genetiky, je zdrava, hlucha a ani slepa nie je a preto sme ju kupili lebo sa nam prave taka pacila... ak vam prekazam, tak absolutne na mna nereagujte a neutocne odtoho som tu neni

6.9.2015 00:18
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

rapotacka11 napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/psi/diskuse/?q=od%C4%8Derven%C3%AD+a+b%C5%99ezost&sort=1.

Veeeelmi pekne vam dakujem, velmi mi to pomohlo, uz vsetkemu rozumiem

Neregistrovaný uživatel

6.9.2015 00:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

helenkasabinka napsal(a):
Podla vas BEZPAPIEROVY PES je odpad? taky pes nema pravo na nic? vas do toho absolutne nic akeho psa mam a veci mam nastudovanych dost, to nemusite mat strach z toho ale chcela som sa uistit, ci je to naozaj tak aj u skusenych... Neskutocne ma nasieraju take reci okolo PP, uvedomte si jedno, ze nie kazdy ma financie na psa s PP a tak sa velmi tesim aj obycajnemu, ktory tak isto rozdava lasku ako taky, co ma papiere.Ja by som ju nakryt nedala bez toho aby som si nebola ista, ci steniatka budu mat dalsich majitelov, su ludia ktori uz cakaju na ne, lebo maju zaujem kedze ona je biela a tym je zaujimava, ano nemusite mi nahodou pisat o tom, ze je biela a je to chyba chovu a genetiky, je zdrava, hlucha a ani slepa nie je a preto sme ju kupili lebo sa nam prave taka pacila... ak vam prekazam, tak absolutne na mna nereagujte a neutocne odtoho som tu neni

a veci mam nastudovanych dost, to nemusite mat strach z toho ale chcela som sa uistit, ci je to naozaj tak aj u skusenych..
kdybyste to měla nastudované, tak už máte fenu dávno odčervenou

uvedomte si jedno, ze nie kazdy ma financie na psa s PP
když nemáte ani na psa, tak kde chcete vzít na odchov a veterinární péči o štěňata a matku...? Víte vy vůbec jak je kvalitní odchov drahá sranda? Vždyť jenom očkování, oddčervení a očipování vrhu stojí víc, než pořízení kvalitního psa s PP, a to ani nepočítám, že ten vrh s matkou sežere od 4 týdnů denně v průměru 6kg masa + doplňky! Odchov štěňat většího plemene není zábava pro chudý (teda pokud to nechcete odrbat, a odchovat nějaký podržený chcípáky).

6.9.2015 00:32
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
a veci mam nastudovanych dost, to nemusite mat strach z toho ale chcela som sa uistit, ci je to naozaj tak aj u skusenych..
kdybyste to měla nastudované, tak už máte fenu dávno odčervenou

uvedomte si jedno, ze nie kazdy ma financie na psa s PP
když nemáte ani na psa, tak kde chcete vzít na odchov a veterinární péči o štěňata a matku...? Víte vy vůbec jak je kvalitní odchov drahá sranda? Vždyť jenom očkování, oddčervení a očipování vrhu stojí víc, než pořízení kvalitního psa s PP, a to ani nepočítám, že ten vrh s matkou sežere od 4 týdnů denně v průměru 6kg masa + doplňky! Odchov štěňat většího plemene není zábava pro chudý (teda pokud to nechcete odrbat, a odchovat nějaký podržený chcípáky).

Nerobte z komara somara prosim vas, ja "chuda!" nie som, to neznamena, ze ked nemam papieroveho psa, tak som chudobna, dost ma svojimi prispevkami fascinujete, mate teda guraz. Nebojte sa na odchov a kvalitny odchov steniat mam a tak isto aj moje zvierata v zivote neboli o nic ukratene, tym moja debata s vami skoncila...len ziram, co vsetko dokazete v jednej teme rozoberat namiesto toho aby ste poradili

6.9.2015 07:37
scylla

XXX.XXX.150.32

helenkasabinka napsal(a):
Podla vas BEZPAPIEROVY PES je odpad? taky pes nema pravo na nic? vas do toho absolutne nic akeho psa mam a veci mam nastudovanych dost, to nemusite mat strach z toho ale chcela som sa uistit, ci je to naozaj tak aj u skusenych... Neskutocne ma nasieraju take reci okolo PP, uvedomte si jedno, ze nie kazdy ma financie na psa s PP a tak sa velmi tesim aj obycajnemu, ktory tak isto rozdava lasku ako taky, co ma papiere.Ja by som ju nakryt nedala bez toho aby som si nebola ista, ci steniatka budu mat dalsich majitelov, su ludia ktori uz cakaju na ne, lebo maju zaujem kedze ona je biela a tym je zaujimava, ano nemusite mi nahodou pisat o tom, ze je biela a je to chyba chovu a genetiky, je zdrava, hlucha a ani slepa nie je a preto sme ju kupili lebo sa nam prave taka pacila... ak vam prekazam, tak absolutne na mna nereagujte a neutocne odtoho som tu neni

Nemáte nastudované dost, protože byste pak věděla a neptala se tady na základy. Určitě se v březosti a v době kojení neodčervuje.

Tady vám nikdo nepíše, že psi bez PP jsou špatní, i když mohou být velmi nemocní, protože si jejich producenti nedají práci, aby nechali rodiče pořádně vyšetřit třeba na DKK a DLK a spondylozu, na kteoru zrovna boxíci velmi trpí. Pak vyprodukují štěňátka a místo rozdávání lásky pak pejsek půlku života trpí. Nehledě k tomu, že psů je výrazně víc, než potencionálních majitelů a lidé jako vy pomáhají různým psím "záchranářům" v dost špatném zacházení se psy, případně plněním útulků. Ten pes bez PP za nic nemůže, ale všehno toto odnese. A rozčilujte se jak chcete.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2015 10:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Těžko radit někomu, kdo nejdřív bezmyšlenkovitě nafláká bezpapíráky, protože chce "babatka", a pak se ptá kdy má odčervit fenu - tyhle informace si každý normální člověk zjišťuje už před krytím.

A Vy si myslíte, že když po někom takhle vystartujete, tak že se najednou otočí a nadchne se pro papíráka?Asi těžko, osvěta spočívá i v tom, že dotyčnému osvětlíme důvody, proč je lepší si pořídit jedince s pp, poradit s výběrem, atd, popř. jako v tomto případě, když změna je nezvratná, poradit kvalitně tak, aby i i bezpapírák byl v pohodě.Porád to jsou psi, živá stvoření.

6.9.2015 11:03
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A Vy si myslíte, že když po někom takhle vystartujete, tak že se najednou otočí a nadchne se pro papíráka?Asi těžko, osvěta spočívá i v tom, že dotyčnému osvětlíme důvody, proč je lepší si pořídit jedince s pp, poradit s výběrem, atd, popř. jako v tomto případě, když změna je nezvratná, poradit kvalitně tak, aby i i bezpapírák byl v pohodě.Porád to jsou psi, živá stvoření.

Jenže miminka jsou už na cestě, tak se s tím stejně nedá nic dělat, jen doufat, že budou mít dobrý odchova a v životě štěstí.

6.9.2015 11:10
lesnížínka

XXX.XXX.178.38

A to by mne celkem zajímalo...zadavatelka nechala nakrýt bezpapírovou fenu z důvodu? Nevím, podle odpovědí si nejsem jistá, jestli proto, aby si ta fenka užila štěňátek(nebo majitelka a její děti) a nebo proto, že o bílého boxera je hodně zájem? Ať už tak či tak, ani z jednoho nejsem nadšená a nedivím se, že někteří přímo vypěnili, když ona sice o psech ví vše, ale nakryje fenu bez základního vyšetření, protože jak předpokládám, u veterináře by se dozvěděla i vše postatné o odčervení...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2015 11:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
A to by mne celkem zajímalo...zadavatelka nechala nakrýt bezpapírovou fenu z důvodu? Nevím, podle odpovědí si nejsem jistá, jestli proto, aby si ta fenka užila štěňátek(nebo majitelka a její děti) a nebo proto, že o bílého boxera je hodně zájem? Ať už tak či tak, ani z jednoho nejsem nadšená a nedivím se, že někteří přímo vypěnili, když ona sice o psech ví vše, ale nakryje fenu bez základního vyšetření, protože jak předpokládám, u veterináře by se dozvěděla i vše postatné o odčervení...

Právě proto mělo být zadavatelce porazeno jaká vyšetření měla mít fena udělané, kdy ji odčervit i štěňata a neuškodil by u štěňat Baer test.

6.9.2015 11:31
Dasvo

XXX.XXX.83.28

Zadavatelko tvrdíte, že vaše fena je zdravá a slyšící. Můžu se vás zeptat jak to víte? Má vaše fenka BAER test? a nějaké jiné zdravotní testy? Má BAER test otec budoucích štěňat?
Pokud jste na otázky o BAERU odpověděla, že ne, pak lžete sama sobě i budoucím majitelům štěňat.
sice máte všechno nastudované, ale nevíte odpověď na tak banální a bazální otázku jakou je odčervení feny. Co potom víte o zdraví, správné výživě, porodu, odchovu a dalších důležitých věcech?
Pro mě (a nejen pro mě myslím) jste jen další prachsprostý množitel který si sobecky naseká štěňata, protože má "zajímavou fenu".¨
Běžte už do háje, množácí špinaví!

6.9.2015 11:47
anonymx

XXX.XXX.226.250

Dasvo napsal(a):
Zadavatelko tvrdíte, že vaše fena je zdravá a slyšící. Můžu se vás zeptat jak to víte? Má vaše fenka BAER test? a nějaké jiné zdravotní testy? Má BAER test otec budoucích štěňat?
Pokud jste na otázky o BAERU odpověděla, že ne, pak lžete sama sobě i budoucím majitelům štěňat.
sice máte všechno nastudované, ale nevíte odpověď na tak banální a bazální otázku jakou je odčervení feny. Co potom víte o zdraví, správné výživě, porodu, odchovu a dalších důležitých věcech?
Pro mě (a nejen pro mě myslím) jste jen další prachsprostý množitel který si sobecky naseká štěňata, protože má "zajímavou fenu".¨
Běžte už do háje, množácí špinaví!

Baer test je u dospelych naprosta zbytecnost. Zadavatelka nenapsala jakym psem kryla a pokud bilym, tak u stenat se da cekat cokoliv.
Ale obavam se, ze vubec netusi co ji ceka. A nam nezbyva nez stenatum drzet palce a doufat, ze si to zadavatelka podruhe rozmysli.

6.9.2015 12:42
Dasvo

XXX.XXX.83.28

anonymx napsal(a):
Baer test je u dospelych naprosta zbytecnost. Zadavatelka nenapsala jakym psem kryla a pokud bilym, tak u stenat se da cekat cokoliv.
Ale obavam se, ze vubec netusi co ji ceka. A nam nezbyva nez stenatum drzet palce a doufat, ze si to zadavatelka podruhe rozmysli.

BAER test samozřejmě není u dospělých zbytečnost! jinak souhlasím s každým slovem.

6.9.2015 13:26
conie

XXX.XXX.206.202

helenkasabinka napsal(a):
Nerobte z komara somara prosim vas, ja "chuda!" nie som, to neznamena, ze ked nemam papieroveho psa, tak som chudobna, dost ma svojimi prispevkami fascinujete, mate teda guraz. Nebojte sa na odchov a kvalitny odchov steniat mam a tak isto aj moje zvierata v zivote neboli o nic ukratene, tym moja debata s vami skoncila...len ziram, co vsetko dokazete v jednej teme rozoberat namiesto toho aby ste poradili

Tak jen pro vaši informaci, i když to již jistě víte, boxeři občas rodí císařem: 5 - 8 tisíc jen operace, fena může podlehnout komplikacím, nemusí mít mléko, tj. umělý odchov štěňat, při průměrném počtu 5 cca štěňat, kojení 6x denně, náklady na štěněčí mléko budou v tisících, atd. Jste na to po všech stránkách připravena (čas, prostory, finance)? Zodpovědný chovatel počítá i touto horší variantou. A uvidíte, kolik "vážných " předběžných zájemců si nakonec štěně skutečně vezme. Prckům určitě přeji dobré páníky, ale poznáte sama...

6.9.2015 14:09
anonymx

XXX.XXX.226.250

Dasvo napsal(a):
BAER test samozřejmě není u dospělých zbytečnost! jinak souhlasím s každým slovem.

Jestli je pes hluchy poznate bez testu. A nehrozi vady sluchu, ale uplna hluchota. A test, ktery by nebezpeci genu ukazal neexistuje. Takze mozna ma smysl u stenat, ale zrovna tuhle vadu pozna snad kazdy i bez special testu.

6.9.2015 14:44
umpa.lumpa

XXX.XXX.54.225

anonymx napsal(a):
Jestli je pes hluchy poznate bez testu. A nehrozi vady sluchu, ale uplna hluchota. A test, ktery by nebezpeci genu ukazal neexistuje. Takze mozna ma smysl u stenat, ale zrovna tuhle vadu pozna snad kazdy i bez special testu.

Jednostrannou hluchotu fakt nepoznáte..

Neregistrovaný uživatel

6.9.2015 15:46
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Neustále se tu omílají papíráci x bezpapíráci a s tím související chov psů a množení bezprizorných kříženců čehosi...
No, evidentně málo!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2015 17:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

..." náklady na štěněčí mléko budou v tisících, atd."... Daleko větší zátěž než finance je čas, který umělý odchov štěňat vyžaduje. Ale nebudeme malovat čerta na zeď, třeba to fenka zvládne všechno a v pohodě. Dětičky už jedno štěně na hraní mají, tak snad štěňátka neutahají a dobře to dopadne. Zadavatelka třeba měla tu kliku, že bílý pes nebyl "po ruce".

6.9.2015 18:55
anonymx

XXX.XXX.143.169

umpa.lumpa napsal(a):
Jednostrannou hluchotu fakt nepoznáte..

Uprimne-jednostranna neni problem. Jsou mnohem zavaznejsi, spondyloza, srdce, DKK, DLK, ...

6.9.2015 19:09
umpa.lumpa

XXX.XXX.54.225

anonymx napsal(a):
Uprimne-jednostranna neni problem. Jsou mnohem zavaznejsi, spondyloza, srdce, DKK, DLK, ...

Což nic nemění na tom, že by dospělí jednostranně hluší psi neměli zasahovat do chovu. A také to nemění nic na tom, že jednostrannou hluchotu na psovi nemáte šanci opravdu bezpečně rozeznat.

6.9.2015 19:27
anonymx

XXX.XXX.143.169

Tady se jedna o "boxery" bez PP.

6.9.2015 19:48
umpa.lumpa

XXX.XXX.54.225

anonymx napsal(a):
Tady se jedna o "boxery" bez PP.

To jste na omylu. Tady se jedná o Váš komentář: Jestli je pes hluchy poznate bez testu. A nehrozi vady sluchu, ale uplna hluchota. A test, ktery by nebezpeci genu ukazal neexistuje. Takze mozna ma smysl u stenat, ale zrovna tuhle vadu pozna snad kazdy i bez special testu.

Ne, jednostranně hluchého psa nepoznáte. A má smysl testovat i dosud netestované dospělé chovné jedince. Když už se teď BAER test dělá bez narkózy, není snad problém s vrhem vzít na testy i matku.

6.9.2015 20:00
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

Ako mam dost,...nemam slov z tychto tu prispevkov, namiesto rady sa tu radsej do ludi navazate a starate sa do veci, ktore vas nemusia zaujimat, lutujem, ze som prosila o radu a co sa tyka odcervenia, bola som u 3 veterinaroch a kazdy mi povedal ine o odcerveni, tak som sa chcela este tu spytat, ale lutujem toho a na tuto stranku viac ani nenapisem... citala som tu dnes x prispevkov a aj tie, co prosia o radu a do kazdeho sa tu len navaza a robi z neho najhorsieho cloveka...


a co sa tyka nakrytia! nie som tak tupa aby som moju fenu dala nakryt bielym psom ale je nakryta zlatym boxerom a navyse obaja maju BAER test urobený, to ste necakali vsak? a mozete aj nadalej do mna utocit, nech sa paci! ju som s BAER testom kupovala a navyse ten pes, co ju kryl ma aj PP... je to kamaratov pes, viem do coho som isla, z kazdej strany, chovam viac zvierat nie len 2 boxerov.


Ako vidim, tu sa oblubuju len psy s PP ale aj pes bez *PP* moze mat vsetko, co treba.Zalezi len od toho aky je clovek.Veterinara mam u nas v dedine suseda, je skuseny, spolahlivy a navyse vzdy na telefone aj v noci...

6.9.2015 20:14
Žaneta kocková

XXX.XXX.80.130

Je opravdu smutné, jak zase hloupost zvítězila nad rozumem...

Neregistrovaný uživatel

6.9.2015 20:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

helenkasabinka napsal(a):
Ako mam dost,...nemam slov z tychto tu prispevkov, namiesto rady sa tu radsej do ludi navazate a starate sa do veci, ktore vas nemusia zaujimat, lutujem, ze som prosila o radu a co sa tyka odcervenia, bola som u 3 veterinaroch a kazdy mi povedal ine o odcerveni, tak som sa chcela este tu spytat, ale lutujem toho a na tuto stranku viac ani nenapisem... citala som tu dnes x prispevkov a aj tie, co prosia o radu a do kazdeho sa tu len navaza a robi z neho najhorsieho cloveka...


a co sa tyka nakrytia! nie som tak tupa aby som moju fenu dala nakryt bielym psom ale je nakryta zlatym boxerom a navyse obaja maju BAER test urobený, to ste necakali vsak? a mozete aj nadalej do mna utocit, nech sa paci! ju som s BAER testom kupovala a navyse ten pes, co ju kryl ma aj PP... je to kamaratov pes, viem do coho som isla, z kazdej strany, chovam viac zvierat nie len 2 boxerov.


Ako vidim, tu sa oblubuju len psy s PP ale aj pes bez *PP* moze mat vsetko, co treba.Zalezi len od toho aky je clovek.Veterinara mam u nas v dedine suseda, je skuseny, spolahlivy a navyse vzdy na telefone aj v noci...

Ako vidim, tu sa oblubuju len psy s PP ale aj pes bez *PP* moze mat vsetko, co treba.Zalezi len od toho aky je clovek.Veterinara mam u nas v dedine suseda, je skuseny, spolahlivy a navyse vzdy na telefone aj v noci...
vy máte všechno nastudované, veterináře máte zkušeného, tak na co se tady té " nepřející chovatelské lůzy" ptáte, když vlasně máte všechno v malíčku...?

6.9.2015 20:31
anonymx

XXX.XXX.143.169

helenkasabinka napsal(a):
Ako mam dost,...nemam slov z tychto tu prispevkov, namiesto rady sa tu radsej do ludi navazate a starate sa do veci, ktore vas nemusia zaujimat, lutujem, ze som prosila o radu a co sa tyka odcervenia, bola som u 3 veterinaroch a kazdy mi povedal ine o odcerveni, tak som sa chcela este tu spytat, ale lutujem toho a na tuto stranku viac ani nenapisem... citala som tu dnes x prispevkov a aj tie, co prosia o radu a do kazdeho sa tu len navaza a robi z neho najhorsieho cloveka...


a co sa tyka nakrytia! nie som tak tupa aby som moju fenu dala nakryt bielym psom ale je nakryta zlatym boxerom a navyse obaja maju BAER test urobený, to ste necakali vsak? a mozete aj nadalej do mna utocit, nech sa paci! ju som s BAER testom kupovala a navyse ten pes, co ju kryl ma aj PP... je to kamaratov pes, viem do coho som isla, z kazdej strany, chovam viac zvierat nie len 2 boxerov.


Ako vidim, tu sa oblubuju len psy s PP ale aj pes bez *PP* moze mat vsetko, co treba.Zalezi len od toho aky je clovek.Veterinara mam u nas v dedine suseda, je skuseny, spolahlivy a navyse vzdy na telefone aj v noci...

Ja vas nejak nechapu proc jste chtela radu nebo jen nazor od laiku a pritom mate informace od odborniku.
Vite, vsichni tady milujeme psy; asi bez rozdilu ras (samozrejme mame kazdy sve favority).
Ale asi nikdo neni nadseny z.mnozeni nestandardnich jedincu. A to vase fena je.
Je hezke, ze vite ze vase fena neni hlucha, ale muze mit hlucha stenata. A co spondyloza, srdce a RTG? Podle meho je to mnohem dulezitejsi.
A je vcelku jedno jakou barvu ma pes, dulezite je jestli se bila barva vyskytla u jeho sourozencu nebo rodicu. A to asi nevite.

6.9.2015 20:32
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ako vidim, tu sa oblubuju len psy s PP ale aj pes bez *PP* moze mat vsetko, co treba.Zalezi len od toho aky je clovek.Veterinara mam u nas v dedine suseda, je skuseny, spolahlivy a navyse vzdy na telefone aj v noci...
vy máte všechno nastudované, veterináře máte zkušeného, tak na co se tady té " nepřející chovatelské lůzy" ptáte, když vlasně máte všechno v malíčku...?

Aby ste sa nenudili a utocili do mna... dufam, ze vam staci taka odpoved, ocividne vas to tu tak bavi.

6.9.2015 20:34
helenkasabinka

XXX.XXX.94.66

anonymx napsal(a):
Ja vas nejak nechapu proc jste chtela radu nebo jen nazor od laiku a pritom mate informace od odborniku.
Vite, vsichni tady milujeme psy; asi bez rozdilu ras (samozrejme mame kazdy sve favority).
Ale asi nikdo neni nadseny z.mnozeni nestandardnich jedincu. A to vase fena je.
Je hezke, ze vite ze vase fena neni hlucha, ale muze mit hlucha stenata. A co spondyloza, srdce a RTG? Podle meho je to mnohem dulezitejsi.
A je vcelku jedno jakou barvu ma pes, dulezite je jestli se bila barva vyskytla u jeho sourozencu nebo rodicu. A to asi nevite.

Akoze neviem? jasne, ze viem, ona jedina vo vrhu bola biela a rodicia biely neboli...

6.9.2015 20:37
anonymx

XXX.XXX.143.169

A otec stenat? A co dalsi vysetreni obou rodicu?

6.9.2015 20:44
conie

XXX.XXX.206.202

helenkasabinka napsal(a):
Aby ste sa nenudili a utocili do mna... dufam, ze vam staci taka odpoved, ocividne vas to tu tak bavi.

Ne, nebaví nás to. Věnujeme se kynologii - výcviku, chovu atd. jako koníčku, stojí nás to mnoho času, často nervů, o financích nemluvě. A právě proto se snažíme dělat osvětu mezi "nekynologickou" veřejností, tzv. laiky. Chápeme, že ne všichni se zajímají o chovatelství podrobně, zodpovědně. A právě proto se snažíme upozorňovat na nešvary chovu bez PP. Většina z nás stejně pomáhá zachraňovat psíky z útulků - vesměs bez PP, věnujeme svůj čas tomu, že se snažíme na různých diskuzích vysvětlovat, proč má smysl chovat pejsky s PP - když pro nic jiného (původ, zdravotní stav rodičů, povaha, dohledatelnost chovatele atd.), tak proto, že pes s PP NEMŮŽE BÝT ANONYMNÍ! A množitelé jako vy nám dokazují, že musíme šířit osvětu nadále...

6.9.2015 23:29
milannn

XXX.XXX.90.222

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
a veci mam nastudovanych dost, to nemusite mat strach z toho ale chcela som sa uistit, ci je to naozaj tak aj u skusenych..
kdybyste to měla nastudované, tak už máte fenu dávno odčervenou

uvedomte si jedno, ze nie kazdy ma financie na psa s PP
když nemáte ani na psa, tak kde chcete vzít na odchov a veterinární péči o štěňata a matku...? Víte vy vůbec jak je kvalitní odchov drahá sranda? Vždyť jenom očkování, oddčervení a očipování vrhu stojí víc, než pořízení kvalitního psa s PP, a to ani nepočítám, že ten vrh s matkou sežere od 4 týdnů denně v průměru 6kg masa + doplňky! Odchov štěňat většího plemene není zábava pro chudý (teda pokud to nechcete odrbat, a odchovat nějaký podržený chcípáky).

Ad pořizovací cena psa: Věc omílaná dokola a dokola... Je tak těžké pochopit jeden ze zákonů trhu, že pořizovací cena je velmi důležitým kritériem? Byla, je a bude, ať se nám to líbí, nebo ne. Je úsměvné, jak se tady tomu může ještě někdo divit. Ti lidé prostě NECHTĚJÍ dát za psa více peněz. Že je potom bude stát výživa a vše další úplně stejně (a třeba ne málo), to neřeší. A to je jeden z důvodů, proč stále existují a existovat budou psi bez PP.

Ad kvalitní odchov je drahá sranda: Ale vůbec to nemusí být drahá sranda. Pokud se něco nepřihodí, zvlášť zdravotní komplikace, žádná drahá sranda to není. Ano, může to prodražit krytí, cestování (což tady asi odpadlo) a zmíněné komplikace. A dál? Se stravou štěňátek snad každý, kdo do toho jde, počítá, nebo ne? A co si vzpomínám můj poslední odchov (plemeno v dospělosti cca 20kg), ani jsem nepoznal, že by to něco stálo v krmení. Vet. péče (snad 500 Kč na štěně, víc to nebylo), ale nebylo kupírování ani komplikace, to by byla samozřejmě jiná cena.
Myslím, že není třeba se pořád navzájem strašit. Vím, taková oblíbená zábava - malovat čerta na zeď - ale chce to víc optimismu a radosti smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2015 23:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

helenkasabinka napsal(a):
Ahojte, som tu od dnes nova, chcem sa informovat.Prvy krat mam kotnu fenku nemeckeho boxera, ma 2 roky a je v 6 tyzdni, termin ma 28.septembra a teda moja otazka je, ze kedy je najlepsie fenu odcervit v kotnosti? ci vobec treba, ked ju mam odcervovat aj v oktobri? Nechcem jej nahodou niecim ublizit, tak sa radsej informujem, kedze som velmi stastna, ze budeme mat babatka steniatka <3 Prosim poradte mi, napiste vase skusenosti atd, budem vam moc vdacna.Posielam vam aj fotku nasej bielej buducej maminy, ta zihana fenka ma 14 tyzdnov ale na foto ma 9 a bola kupena pre nase deticky, pre radost.

Mohu se zeptat kdy a jak (čím) budete odstavovat štěňata a jak budete krmit fenu po porodu?
Díky.

Neregistrovaný uživatel

6.9.2015 23:47
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

milannn napsal(a):
Ad pořizovací cena psa: Věc omílaná dokola a dokola... Je tak těžké pochopit jeden ze zákonů trhu, že pořizovací cena je velmi důležitým kritériem? Byla, je a bude, ať se nám to líbí, nebo ne. Je úsměvné, jak se tady tomu může ještě někdo divit. Ti lidé prostě NECHTĚJÍ dát za psa více peněz. Že je potom bude stát výživa a vše další úplně stejně (a třeba ne málo), to neřeší. A to je jeden z důvodů, proč stále existují a existovat budou psi bez PP.

Ad kvalitní odchov je drahá sranda: Ale vůbec to nemusí být drahá sranda. Pokud se něco nepřihodí, zvlášť zdravotní komplikace, žádná drahá sranda to není. Ano, může to prodražit krytí, cestování (což tady asi odpadlo) a zmíněné komplikace. A dál? Se stravou štěňátek snad každý, kdo do toho jde, počítá, nebo ne? A co si vzpomínám můj poslední odchov (plemeno v dospělosti cca 20kg), ani jsem nepoznal, že by to něco stálo v krmení. Vet. péče (snad 500 Kč na štěně, víc to nebylo), ale nebylo kupírování ani komplikace, to by byla samozřejmě jiná cena.
Myslím, že není třeba se pořád navzájem strašit. Vím, taková oblíbená zábava - malovat čerta na zeď - ale chce to víc optimismu a radosti smajlík

Tak to asi odchovávám nějaká divná štěňata, protože když nepočítám krycí poplatek, tak mě vrh na podestýlce, krmení a veterině stojí cca 30 tis., a to vím naprosto spolehlivě protože si účty schovávám!

6.9.2015 23:56
milannn

XXX.XXX.90.222

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak to asi odchovávám nějaká divná štěňata, protože když nepočítám krycí poplatek, tak mě vrh na podestýlce, krmení a veterině stojí cca 30 tis., a to vím naprosto spolehlivě protože si účty schovávám!

Pak vidím jen dvě možnosti...
1) Dopřáváte pejskům nadstandardní luxus (maso ze svíčkové a na pití evian), nebo 2) Někdo vás pořádně oje.., teda bere na hůl smajlík

Neregistrovaný uživatel

7.9.2015 00:05
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

milannn napsal(a):
Pak vidím jen dvě možnosti...
1) Dopřáváte pejskům nadstandardní luxus (maso ze svíčkové a na pití evian), nebo 2) Někdo vás pořádně oje.., teda bere na hůl smajlík

Ne, maso žerou hrubomleté + kvalitní granule a doplňky, protože máme početné vrhy, tak dokrmuju i mlíkem pro štěňata, a to taky není levná záležitost. Pod sebou mají první 3 týdny zdravotní posložky (balík na 5/300kč), později bezprašné hobliny cena přibližně stejná), a očkování, odčervení, čipování + petpas je u početného vrhu taky docela darda.
... ale jasně jde to udělat tak, že jsou štěňata na smradlavých hadrech, krmí je fena, co dostává nějakej šunt za 500, -/15kg, a veterina se neřeší - to se ten odchov pak výrazně zlevní, a člověk ani nepozná, že má štěňata

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.9.2015 00:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ne, maso žerou hrubomleté + kvalitní granule a doplňky, protože máme početné vrhy, tak dokrmuju i mlíkem pro štěňata, a to taky není levná záležitost. Pod sebou mají první 3 týdny zdravotní posložky (balík na 5/300kč), později bezprašné hobliny cena přibližně stejná), a očkování, odčervení, čipování + petpas je u početného vrhu taky docela darda.
... ale jasně jde to udělat tak, že jsou štěňata na smradlavých hadrech, krmí je fena, co dostává nějakej šunt za 500, -/15kg, a veterina se neřeší - to se ten odchov pak výrazně zlevní, a člověk ani nepozná, že má štěňata

Početný vrh berete třeba 10 štěňat?

Neregistrovaný uživatel

7.9.2015 00:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Početný vrh berete třeba 10 štěňat?

Ano, to je náš průměr.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.9.2015 00:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ano, to je náš průměr.

Tak to tak vychází, trojku na jedno štěně za celou dobu.

Neregistrovaný uživatel

7.9.2015 00:17
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to tak vychází, trojku na jedno štěně za celou dobu.

No, já nechápu, co na tom někomu příjde přemrštěnýho - podle mě to jsou normální reálný náklady na slušně odchovaný štěně, a ten kdo se chystá nakrýt by tu částku měl mít připravenou + rezervu pro případ komplikací nebo císaře. Takže pokud někdo napíše, že mrská bezpapíráky, protože nemá na psa s PP, tak by mě opravdu zajímalo, kde chce vzít na ten odchov...?

7.9.2015 00:30
milannn

XXX.XXX.90.222

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ne, maso žerou hrubomleté + kvalitní granule a doplňky, protože máme početné vrhy, tak dokrmuju i mlíkem pro štěňata, a to taky není levná záležitost. Pod sebou mají první 3 týdny zdravotní posložky (balík na 5/300kč), později bezprašné hobliny cena přibližně stejná), a očkování, odčervení, čipování + petpas je u početného vrhu taky docela darda.
... ale jasně jde to udělat tak, že jsou štěňata na smradlavých hadrech, krmí je fena, co dostává nějakej šunt za 500, -/15kg, a veterina se neřeší - to se ten odchov pak výrazně zlevní, a člověk ani nepozná, že má štěňata

Tak to potom ano, to zřejmě vychází a platí obě možnosti, co jsem vám psal. Štěnátka mají nadstandard a ještě se necháváte brát na hůl. Zdravotní podložka pro štěňata? Bezprašné hobliny? Co to je? Pak se nedivme, že mají psi xy alergií apod., z takových chovů.
Jinak vaše náklady chápu, máte početné vrhy, u nás to byly 4 - 6 štěňat. No a představte si, že nebyla na smradlavých hadrech, ale v denně vyměňované slámě, krmila je opravdu jenom fena, protože měla dost mléka a později dostávala štěňata maso (hovězí, skopové a něco zvěřiny) + nějakej ten šunt (tenkrát jsem krmil FirstMate, cenu už si nevzpomenu). A překvapivá věc - štěňátka byla odčervená, očkovaná a s petpasem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.9.2015 07:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

milannn napsal(a):
Tak to potom ano, to zřejmě vychází a platí obě možnosti, co jsem vám psal. Štěnátka mají nadstandard a ještě se necháváte brát na hůl. Zdravotní podložka pro štěňata? Bezprašné hobliny? Co to je? Pak se nedivme, že mají psi xy alergií apod., z takových chovů.
Jinak vaše náklady chápu, máte početné vrhy, u nás to byly 4 - 6 štěňat. No a představte si, že nebyla na smradlavých hadrech, ale v denně vyměňované slámě, krmila je opravdu jenom fena, protože měla dost mléka a později dostávala štěňata maso (hovězí, skopové a něco zvěřiny) + nějakej ten šunt (tenkrát jsem krmil FirstMate, cenu už si nevzpomenu). A překvapivá věc - štěňátka byla odčervená, očkovaná a s petpasem.

Taky záleží jaké má kdo zdroje.

Neregistrovaný uživatel

7.9.2015 07:39
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

milannn napsal(a):
Tak to potom ano, to zřejmě vychází a platí obě možnosti, co jsem vám psal. Štěnátka mají nadstandard a ještě se necháváte brát na hůl. Zdravotní podložka pro štěňata? Bezprašné hobliny? Co to je? Pak se nedivme, že mají psi xy alergií apod., z takových chovů.
Jinak vaše náklady chápu, máte početné vrhy, u nás to byly 4 - 6 štěňat. No a představte si, že nebyla na smradlavých hadrech, ale v denně vyměňované slámě, krmila je opravdu jenom fena, protože měla dost mléka a později dostávala štěňata maso (hovězí, skopové a něco zvěřiny) + nějakej ten šunt (tenkrát jsem krmil FirstMate, cenu už si nevzpomenu). A překvapivá věc - štěňátka byla odčervená, očkovaná a s petpasem.

Zdravotní podložka pro štěňata? Bezprašné hobliny? Co to je? Pak se nedivme, že mají psi xy alergií apod., z takových chovů.
tím chcete říct, že štěně, co je v suchu, a není opatlané od ho... (což u slámy je o početnýho vrhu vždycky), tak bude mít alergii... ?!
podložky nejsou pro psy, ale pro lidi, a mám je v porodní bedně, protože dobře sají (10 štěňat už něco načůrá). Asi jsme každý zvyklí na jiný standard.

7.9.2015 09:47
manbea

XXX.XXX.70.116

Osvěty není nikdy dost, sama štěňata neodchovávám, mám pouze krycí psy s PP, ale chovatelům štěňat s PP jejich práci nezávidím. Takové bezhlavé množení jako předvádí zadavatelka se svou boxerkou či namátkou ten dnešní inzerát na chov maltézáků bez PP, kterému paní vyrobila vlastní web stránky a chlubí se desítkami odchovaných štěňat je fakt k pláči. Nikdo nikomu nezakazuje pěstovat si koníčka ve formě vlastnění a množení psů, ale i tento koníček (jako všechny ostatní) by měl mít svá pravidla a člověk, který ho provozuje by měl tato pravidla dodržovat a ctít. A základním pravidlem je chov pouze na psech s PP v souladu s plemenným standardem a zdravotními či pracovními testy. Nevím, co lidi nutí pořád sekat ty bezpapíráky. Lenost ?

Neregistrovaný uživatel

7.9.2015 13:20
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

milannn napsal(a):
Tak to potom ano, to zřejmě vychází a platí obě možnosti, co jsem vám psal. Štěnátka mají nadstandard a ještě se necháváte brát na hůl. Zdravotní podložka pro štěňata? Bezprašné hobliny? Co to je? Pak se nedivme, že mají psi xy alergií apod., z takových chovů.
Jinak vaše náklady chápu, máte početné vrhy, u nás to byly 4 - 6 štěňat. No a představte si, že nebyla na smradlavých hadrech, ale v denně vyměňované slámě, krmila je opravdu jenom fena, protože měla dost mléka a později dostávala štěňata maso (hovězí, skopové a něco zvěřiny) + nějakej ten šunt (tenkrát jsem krmil FirstMate, cenu už si nevzpomenu). A překvapivá věc - štěňátka byla odčervená, očkovaná a s petpasem.

Předtím jste psal: Vet. péče (snad 500 Kč na štěně, víc to nebylo)

chcete snad říct, že se u štěněte vejdete s několikerým odčervením, očkováním, čipem a petpasem (ten vám bez čipu nikdo nevydá) do 500 Kč... ? Ale notak

7.9.2015 14:07
milannn

XXX.XXX.90.222

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Zdravotní podložka pro štěňata? Bezprašné hobliny? Co to je? Pak se nedivme, že mají psi xy alergií apod., z takových chovů.
tím chcete říct, že štěně, co je v suchu, a není opatlané od ho... (což u slámy je o početnýho vrhu vždycky), tak bude mít alergii... ?!
podložky nejsou pro psy, ale pro lidi, a mám je v porodní bedně, protože dobře sají (10 štěňat už něco načůrá). Asi jsme každý zvyklí na jiný standard.

Ne, tím nechci říct, že štěně, co je v suchu, bude mít alergii. Tím jsem chtěl naznačit, že nevyznávám postupy (obvyklé i u dětí), kdy je snaha o co největší izolaci od všeho přirozeného, přírodního, všeho byť jen trochu "nečistého", co se neslučuje s našimi představami o čistotě. A tyto trendy, podle mého názoru, přispívají k menší odolnosti a také i např. k alergiím. Dal bych rozhodně přednost měněné slámě než pročůrané nasáté podložce. Ale to je věc názoru, neberu vám to. Liškám, vlkům, potažmo aborigenním psům jistě nikdo podložky ba ani tu slámu nemění, štěňata vesele čůrají a kakají a o jejich zdraví si mnohá psí plemena, šlechtěná a chovaná s největší péčí, mohou nechat jenom zdát, bohužel.

...chcete snad říct, že se u štěněte vejdete s několikerým odčervením, očkováním, čipem a petpasem (ten vám bez čipu nikdo nevydá) do 500 Kč... ?
Možná to bylo víc, ale ne o moc, záznamy si nevedu a je to už nějaký ten rok zpět, navíc vet. ceny jsem měl tzv. "kamarádské", omlouvám se za generalizaci té ceny.
Ale i tak, k tématu, co se tady diskutuje - vždyť každý, kdo jde do nakrytí své feny, musí počítat s tím, že bude mít vrh několika (a třeba ne málo) štěňat, musí počítat s náklady, mít představu čím a jak bude krmit a hlavně by měl mít vůli udělat pro štěňata to nejlepší včetně zajištění nových domovů. Bohužel u bezpapíráků je to horší v tom, že cena za štěně (často i nulová) nemusí pokrýt náklady. I to se stává a i s tím musí množitel počítat a přesto by měl zajistit štěňatům vše co potřebují v odpovídající kvalitě. BY MĚL.. a v tom je problém - často opak je skutečností.

Neregistrovaný uživatel

7.9.2015 14:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.42.7

milannn napsal(a):
Ne, tím nechci říct, že štěně, co je v suchu, bude mít alergii. Tím jsem chtěl naznačit, že nevyznávám postupy (obvyklé i u dětí), kdy je snaha o co největší izolaci od všeho přirozeného, přírodního, všeho byť jen trochu "nečistého", co se neslučuje s našimi představami o čistotě. A tyto trendy, podle mého názoru, přispívají k menší odolnosti a také i např. k alergiím. Dal bych rozhodně přednost měněné slámě než pročůrané nasáté podložce. Ale to je věc názoru, neberu vám to. Liškám, vlkům, potažmo aborigenním psům jistě nikdo podložky ba ani tu slámu nemění, štěňata vesele čůrají a kakají a o jejich zdraví si mnohá psí plemena, šlechtěná a chovaná s největší péčí, mohou nechat jenom zdát, bohužel.

...chcete snad říct, že se u štěněte vejdete s několikerým odčervením, očkováním, čipem a petpasem (ten vám bez čipu nikdo nevydá) do 500 Kč... ?
Možná to bylo víc, ale ne o moc, záznamy si nevedu a je to už nějaký ten rok zpět, navíc vet. ceny jsem měl tzv. "kamarádské", omlouvám se za generalizaci té ceny.
Ale i tak, k tématu, co se tady diskutuje - vždyť každý, kdo jde do nakrytí své feny, musí počítat s tím, že bude mít vrh několika (a třeba ne málo) štěňat, musí počítat s náklady, mít představu čím a jak bude krmit a hlavně by měl mít vůli udělat pro štěňata to nejlepší včetně zajištění nových domovů. Bohužel u bezpapíráků je to horší v tom, že cena za štěně (často i nulová) nemusí pokrýt náklady. I to se stává a i s tím musí množitel počítat a přesto by měl zajistit štěňatům vše co potřebují v odpovídající kvalitě. BY MĚL.. a v tom je problém - často opak je skutečností.

Podložky mám jen v porodní bedně, protože ji mám v domě, ale ve 3 týdnech jsou do venkovního boxu, kde spí v ohrádce na slámě, ale mimo ohrádku mají hobliny do kterých se i venčí. Mimochodem těm vlkům a liškám nikdo ani nestele, o pořádek se v začátku stará fena, ale taky je u nich o proti domácím psům mnohem větší úmrtnost mláďat, protože ta fena ví moc dobře kolik je schopná reálně odchovat a uživit (+ něco padne na infekce a parazitozy). Ve volné přírodě se nestane, aby fena odchovala vrh 8 -10 mláďat.

7.9.2015 15:56
Dasvo

XXX.XXX.101.12

anonymx napsal(a):
Uprimne-jednostranna neni problem. Jsou mnohem zavaznejsi, spondyloza, srdce, DKK, DLK, ...

Jednostranná hluchota samozřejmě JE problém. jednostranně hluchý rodič může dát zcela hluchého potomka. A je tam ta pravděpodobnost vyšší než u slyšícího rodiče. genetika je zrádná. A opravdu nevěřím tomu, že je každý chovatel schopní hluchotu poznat. (O jednostané ani nemluvě.)
čímž nijak nerozporuju tvrzení, že jsou další závažné problémy v chovu boxerů!

7.9.2015 16:15
anonymx

XXX.XXX.143.169

Dasvo napsal(a):
Jednostranná hluchota samozřejmě JE problém. jednostranně hluchý rodič může dát zcela hluchého potomka. A je tam ta pravděpodobnost vyšší než u slyšícího rodiče. genetika je zrádná. A opravdu nevěřím tomu, že je každý chovatel schopní hluchotu poznat. (O jednostané ani nemluvě.)
čímž nijak nerozporuju tvrzení, že jsou další závažné problémy v chovu boxerů!

Vzhledem k tomu, ze se nejedna o chov, je vcelku jedno jake geny budou predavat stenata. Jedna se o konkretne ocekavana stenata po nechovnych rodicich a hluchota je to nejmensi nebezpeci, ktere nove.majitele muze potkat. Pes s handikepem je jeste dobre, ale nemocny pes je jen trapeni.

7.9.2015 16:22
rapotacka11

XXX.XXX.32.236


Na svět se valí katastrofa !
Horda štěňat !
Hrůza !
Jistojistě to jsou chcípáci.
Babu odsoudit a přinejmenším(!) zavřít !

7.9.2015 16:48
anonymx

XXX.XXX.143.169

Aleale, jen kdyby si milujici majitele nestandardnich jedincu uvedomili, ze mnozit je je prinejmensim nesvedomite a nezodpovedne.

7.9.2015 16:52
rapotacka11

XXX.XXX.32.236

Co bychom pak řešili ?
Podzim je dlouhý...
Nebudem někde lítat se psy, přece.
Tady je to lepčejší .

7.9.2015 17:16
anonymx

XXX.XXX.143.169

Prave chvilku neleje, tak my se radsi jdeme vylitat...

7.9.2015 18:15
milannn

XXX.XXX.90.222

Mimochodem těm vlkům a liškám nikdo ani nestele, o pořádek se v začátku stará fena, ale taky je u nich o proti domácím psům mnohem větší úmrtnost mláďat, protože ta fena ví moc dobře kolik je schopná reálně odchovat a uživit (+ něco padne na infekce a parazitozy). Ve volné přírodě se nestane, aby fena odchovala vrh 8 -10 mláďat.

Souhlas
A o tom to právě je - přirozená selekce.

7.9.2015 23:26
fikovnice

XXX.XXX.240.1

manbea napsal(a):
Osvěty není nikdy dost, sama štěňata neodchovávám, mám pouze krycí psy s PP, ale chovatelům štěňat s PP jejich práci nezávidím. Takové bezhlavé množení jako předvádí zadavatelka se svou boxerkou či namátkou ten dnešní inzerát na chov maltézáků bez PP, kterému paní vyrobila vlastní web stránky a chlubí se desítkami odchovaných štěňat je fakt k pláči. Nikdo nikomu nezakazuje pěstovat si koníčka ve formě vlastnění a množení psů, ale i tento koníček (jako všechny ostatní) by měl mít svá pravidla a člověk, který ho provozuje by měl tato pravidla dodržovat a ctít. A základním pravidlem je chov pouze na psech s PP v souladu s plemenným standardem a zdravotními či pracovními testy. Nevím, co lidi nutí pořád sekat ty bezpapíráky. Lenost ?

"...namátkou ten dnešní inzerát na chov maltézáků bez PP, kterému paní vyrobila vlastní web stránky a chlubí se desítkami odchovaných štěňat..."

O co jde? Dejte prosím odkaz. Dotyčná se objevila i zde v diskuzi?

8.9.2015 08:37
manbea

XXX.XXX.70.116

fikovnice napsal(a):
"...namátkou ten dnešní inzerát na chov maltézáků bez PP, kterému paní vyrobila vlastní web stránky a chlubí se desítkami odchovaných štěňat..."

O co jde? Dejte prosím odkaz. Dotyčná se objevila i zde v diskuzi?

Http://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2584979/maltezsky-psik/

Dotyčná se zde v diskuzi asi neobjevila, uvedla jsem tento inzerát pouze jako další příklad bezhlavého množení psů bez PP...

8.9.2015 08:57
Dája6

XXX.XXX.40.42

Dotyčná se objevila i zde v diskuzi?

To byla paní s Havířova, ale ta má s PP.
Dája.

8.9.2015 09:02
Hodonak

XXX.XXX.126.173

rapotacka11 napsal(a):
Co bychom pak řešili ?
Podzim je dlouhý...
Nebudem někde lítat se psy, přece.
Tady je to lepčejší .

Sakra, ženská! čím to je, že se vždycky u tvých komentářů musím řehtat jako blázen?

8.9.2015 10:19
Lexaurin

XXX.XXX.83.128

manbea napsal(a):
Osvěty není nikdy dost, sama štěňata neodchovávám, mám pouze krycí psy s PP, ale chovatelům štěňat s PP jejich práci nezávidím. Takové bezhlavé množení jako předvádí zadavatelka se svou boxerkou či namátkou ten dnešní inzerát na chov maltézáků bez PP, kterému paní vyrobila vlastní web stránky a chlubí se desítkami odchovaných štěňat je fakt k pláči. Nikdo nikomu nezakazuje pěstovat si koníčka ve formě vlastnění a množení psů, ale i tento koníček (jako všechny ostatní) by měl mít svá pravidla a člověk, který ho provozuje by měl tato pravidla dodržovat a ctít. A základním pravidlem je chov pouze na psech s PP v souladu s plemenným standardem a zdravotními či pracovními testy. Nevím, co lidi nutí pořád sekat ty bezpapíráky. Lenost ?

Co je nutí ? Poptávka, lenost, neznalost, naivita až omezenost, nedomýšlení důsledků... pominu-li špinavé množírny pro prachy...atd atp.

8.9.2015 11:52
fikovnice

XXX.XXX.240.1

manbea napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2584979/maltezsky-psik/

Dotyčná se zde v diskuzi asi neobjevila, uvedla jsem tento inzerát pouze jako další příklad bezhlavého množení psů bez PP...

Děkuji, kouknu na ten "zázrak"!

8.9.2015 11:53
fikovnice

XXX.XXX.240.1

rapotacka11 napsal(a):

Na svět se valí katastrofa !
Horda štěňat !
Hrůza !
Jistojistě to jsou chcípáci.
Babu odsoudit a přinejmenším(!) zavřít !

"Hodonaku", tento příspěvek mě pobavil víc než ten, který citujete Vy!

8.9.2015 11:55
Hodonak

XXX.XXX.126.173

manbea napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2584979/maltezsky-psik/

Dotyčná se zde v diskuzi asi neobjevila, uvedla jsem tento inzerát pouze jako další příklad bezhlavého množení psů bez PP...

Tak to je celkem masakr... naprosto jasná množírna pro prachy... hnus fialový!

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2015 12:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hodonak napsal(a):
Tak to je celkem masakr... naprosto jasná množírna pro prachy... hnus fialový!

Jo, navíc i s hotelem.

8.9.2015 12:50
fikovnice

XXX.XXX.240.1

Hodonak napsal(a):
Tak to je celkem masakr... naprosto jasná množírna pro prachy... hnus fialový!

Hmm, toto nepochopím, webovky a dalších x služeb si ženská zřídí...a proč teda už feny neuchovní a neprovozuje normální PP chov?!

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2015 15:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Podle mě začla s fenkou bez PP, nechala si dceru, postupně se dostala na těch 5 fen, ale žádná nemá šanci na PP. Pak k nim nějak získala psa s PP ( snad ). Začla mazlíkem a pak jí teprve přišel ten nápad na množárnu.

Přidejte reakci

Přidat smajlík