Povaha huskyho a k čemu se hodí

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.3.2016 01:09
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Zdravím milovníky pesanů! Chci se zeptat na huskyho - komu byste jej doporučili, tj., co je s ním vhodné dělat? Teď proč se ptám. Sousedi museli nechat utratit starou ovčounku. Nechápu jak přišli na haskouně, ale už ho holt mají. NICMÉNĚ - pes je imrvére na malinkém prostoru na dvorku a skrze pletivo celé dny čučí ven. Občas vidím sousedy, že s ním zajdou na (nevelkou) procházku. Mě haskoun celkem ruší, protože - jak je známo - neštěká, ale při jakémkoli odjezdu sousedů (na nákup apod.) začne srdceryvně, ale hlavně veeelmi hlasitě výt. Dále jsem se dozvěděla, že navolno venku asi nikdy nebude, sousedům zadávil již několik slepic - měly průchod ve vratech, haskoun tam číhal, v momentě kdy slípka prostrčila hlavu, tak ji jí urval! Asi jednou či dvakrát jim zdrhl a zle pocuchal ovce, co chovají jiní sousedi o kus dál...
Přijde mi, že sousedi se prostě zamilovali do huskyho, teda jejich mladá (je jí 18), tak jej mají. Ale aktivity s ním nedělají žádné. Docela ráda bych jim poradila (i když pravděpodobně to bude házení hrachu na zeď), co s ním dělat. Co vím, naučili jej kravinky typu "Zvedni levou packu!", "Zvedni pravou packu!", apod. Vím, že huskyové milují zápřah, ale co ještě jiného je pro ně vhodné za aktivity? Děkuji za případné rady a nápady.

4.3.2016 01:16
fikovnice

XXX.XXX.99.69

fikovnice napsal(a):
Zdravím milovníky pesanů! Chci se zeptat na huskyho - komu byste jej doporučili, tj., co je s ním vhodné dělat? Teď proč se ptám. Sousedi museli nechat utratit starou ovčounku. Nechápu jak přišli na haskouně, ale už ho holt mají. NICMÉNĚ - pes je imrvére na malinkém prostoru na dvorku a skrze pletivo celé dny čučí ven. Občas vidím sousedy, že s ním zajdou na (nevelkou) procházku. Mě haskoun celkem ruší, protože - jak je známo - neštěká, ale při jakémkoli odjezdu sousedů (na nákup apod.) začne srdceryvně, ale hlavně veeelmi hlasitě výt. Dále jsem se dozvěděla, že navolno venku asi nikdy nebude, sousedům zadávil již několik slepic - měly průchod ve vratech, haskoun tam číhal, v momentě kdy slípka prostrčila hlavu, tak ji jí urval! Asi jednou či dvakrát jim zdrhl a zle pocuchal ovce, co chovají jiní sousedi o kus dál...
Přijde mi, že sousedi se prostě zamilovali do huskyho, teda jejich mladá (je jí 18), tak jej mají. Ale aktivity s ním nedělají žádné. Docela ráda bych jim poradila (i když pravděpodobně to bude házení hrachu na zeď), co s ním dělat. Co vím, naučili jej kravinky typu "Zvedni levou packu!", "Zvedni pravou packu!", apod. Vím, že huskyové milují zápřah, ale co ještě jiného je pro ně vhodné za aktivity? Děkuji za případné rady a nápady.

Ještě snad podotýkám - jde o malinkatou vesničku, o cvičáku v okolí o žádném nevím. Ale zase je tam spousta luk, polí apod. Nevím jak to má husky s loveckým pudem stran honění třeba vysoké...? Asi je na to expert, že? Ale i tak mi přijde, pokud se někdy neproběhne navolno v přírodě celkem daleko od civilizace, že je to hodně smutné.

4.3.2016 07:00
Bonnie650

XXX.XXX.249.120

Na netu jsem nasla odpoved na tvoji otazku. Chtela jsem si ho poridit protoze bavi me bikejoring, ale tyto body me odradily http://www.husky.estranky.sk/clanky/pre-koho-sa-hodi-sibirsky-husky-_-_-_-_/pre-koho-je-sibirsky-husky.html je to ve slovenstine ale snad to neva...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 07:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

"co s ním dělat"

pořídit mu postroj, zapřáhnout se a chodit a chodit a chodit...kilometry a kilometry...sportovně zdatní běhat.

4.3.2016 07:15
koňadra

XXX.XXX.236.227

Husky v těch podmínkách, jak uvádí Fikovnice, je tragédie. U nás takto na malinkem dvorečku měli malamuta, ale naštěstí se ho zbavili, snad se má lépe. Tito psi se nehodí na nic jiného než zápřah, případně chodit a chodit na postroji, jak píše hmn. Psi mají velký lovecký pud, minimální poslušnost a extrémně vyjí. Nechápu, proč si je lidi pořizují, když s nimi nic dělat nechtějí.

4.3.2016 07:47
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

koňadra napsal(a):
Husky v těch podmínkách, jak uvádí Fikovnice, je tragédie. U nás takto na malinkem dvorečku měli malamuta, ale naštěstí se ho zbavili, snad se má lépe. Tito psi se nehodí na nic jiného než zápřah, případně chodit a chodit na postroji, jak píše hmn. Psi mají velký lovecký pud, minimální poslušnost a extrémně vyjí. Nechápu, proč si je lidi pořizují, když s nimi nic dělat nechtějí.

Přesně tak a ještě bych dodala, že se nesnášejí s ostatními psy, což bych si u psů, kteří musí být společně v zápřahu nikdy nepomyslela...Na volno ho pravděpodobně nikdy nebudou moci pustit. Určitě existují i mezi husky vyjímky, ale tohle asi ten pes nebude, muselo by se s ním asi nějak extrémě a cílevědomě pracovat. Jestli milují zápřah nevím, můj samojed by taky měl a rozhodně ho nemiluje. Ano, chodili a běhali jsme kilometry a kilometry v postroji. Možná tahat koloběžku, kolo...Ale také je potřeba ho to dobře naučit. Také mám takové sousedy o kus dál, chodíme za huskynou každé ráno, teď jí budou myslím tři roky. Pořídil si ji vnuk, starý pán s ní chodí každé ráno na procházky cca 2km, mladý o víkendu, ale ten ještě kratší. Jinak s ní nedělá myslím nic. Z vodítka ji nepustí nikdy. Mé psy miluje, sousedovic fenu by sežrala, napadla i jednoho psa kámošky, když se pánovi vytrhla na ledu...Lovecký pud je u nich fakt velký, vyvraždili by sousedům všechno na potkání, je to téměř pravidlem, když nějaký husky zdrhne..

4.3.2016 08:00
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

Řekla bych, co vidím u nás, pořizují si je podivná individua.
Vytí ve městě + rozhodně nevhodné podmínky pro plemeno.
A 18 leté slečny ( ňuňu = haltinka), kdopak by odolal fotečkám v inzerci, že?
To co běžný člověk čeká od psa, to nedostane.
A tito psi u nás, taky nedostanou, co potřebují...

4.3.2016 09:28
Danczéz

XXX.XXX.210.31

To je mazec. Shodou okolností jsme se o tom nedávno s kamarádkou bavily, že haskouna nikdy, ani za zlatý prase. Přitom nás strašně baví dogtreking a naše běžné vycházky jsou pravidelně 20+ km. Ale ani to by mu nestačilo. To chce vzít denně kolo a jet 40-50km, vždy na postroji, nikdy na volno. Líbí se mi, že chcete sousedům poradit, ale jak se to říká? "Komu není radno, tomu není pomoci"?

4.3.2016 10:38
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

Také přidám. Máme nového kámoše, malamuta. A je v Praze. Zatím se mu věk počítá na měsíce, snad devět, ale už je to tedy pořádný kus psa. Mají ho nějací slovenští "psí přátelé". Nevím, jestli je v bytě. Nicméně. Pes je perfektně vychovaný, běhá navolno, i když v místech, kde by neměl, neb tam je zákaz, ale není to pravda, že to je extrémně neposlušný pes. Asi mu tedy dali patřičnou výchovu. Přemýšlel jsem, proč Praha a proč malamut. Ale nějak je nezatracuju. Myslím, že s ním jezdí na SVK do Tater, těžko říct. Pes je to krásný, nic neloví, takové pudy u něj nevidím. Tedy aspoň zatím ne. Je vlídný, přátelský, hravý a vůči psům naprosto netečný. Tedy zatím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 10:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

My máme tři husky kámošky ve městě a naprosto v pohodě. Tedy až na to, že ten můj z nich blbne, i když nehárají. Jenže holky závodí, takže žádné frustrované chudinky. Samozřejmě mít je tady navolno neexistuje.

to Aliens - u těchto typů psů se může ještě lecos změnit, poslušnost bych hodnotila radši až po odeznění puberty. Taky jsem měla vychovaného psa, nikdo nevěřil. Teď už je z něj skoro typický zastupitel plemene.

4.3.2016 11:00
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My máme tři husky kámošky ve městě a naprosto v pohodě. Tedy až na to, že ten můj z nich blbne, i když nehárají. Jenže holky závodí, takže žádné frustrované chudinky. Samozřejmě mít je tady navolno neexistuje.

to Aliens - u těchto typů psů se může ještě lecos změnit, poslušnost bych hodnotila radši až po odeznění puberty. Taky jsem měla vychovaného psa, nikdo nevěřil. Teď už je z něj skoro typický zastupitel plemene.

Proto jsem tam dal to "zatím", neb čuchám, čuchám, potencionální problémy.

Ale. Seznámení s chrticí bylo na začátku opět klasika. Zuby, hrrr na něj, ale nakonec v klidu v pomalém přiblížení. Dostal se mi pod ruce a ona naprosto obrátila a jééé, on to je kámoš a už to bylo. Takže už ho známe a "zbožnujeme". Ovšem je proti němu teda tintítko, ale zase chápe její styl hry a umí se přizpůsobit, ale a to jsem si všiml, problém má v uzavřeném prostoru. Nějak ho nechápe a je v něm celkem nesvůj. Myslím tím olplocený prostor pro běhání. Ale to je normální, když ho drtí takový ďábel co mám.

4.3.2016 11:01
lev

XXX.XXX.253.186

Husky pokud zdrhne zabíjí co se kde šustne a je mu fuk, co to je za zvíře, takže klidně i psa, bohužel se rvou. Proč si myslíte, že je mají musheři na úvazech ? A vytí je otřesné a vyje i když má dostatek práce. Jak tu někdo psal - jedině zápřah, kolo, kára a desítky km, ale stejně zabíjet a výt bude a zdrahat taky. Není to pes pro každého a kamkoliv.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 11:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
Také přidám. Máme nového kámoše, malamuta. A je v Praze. Zatím se mu věk počítá na měsíce, snad devět, ale už je to tedy pořádný kus psa. Mají ho nějací slovenští "psí přátelé". Nevím, jestli je v bytě. Nicméně. Pes je perfektně vychovaný, běhá navolno, i když v místech, kde by neměl, neb tam je zákaz, ale není to pravda, že to je extrémně neposlušný pes. Asi mu tedy dali patřičnou výchovu. Přemýšlel jsem, proč Praha a proč malamut. Ale nějak je nezatracuju. Myslím, že s ním jezdí na SVK do Tater, těžko říct. Pes je to krásný, nic neloví, takové pudy u něj nevidím. Tedy aspoň zatím ne. Je vlídný, přátelský, hravý a vůči psům naprosto netečný. Tedy zatím.

Znám osobně dva malamuty, řekla bych že oproti husky jsou tihle psi víc klidnější a cvičitelnější. Sice se to nedá srovnávat s pracovními plemeny třeba typu ovčák, ale běžnou poslušnost jako je přivolání zvládají oba.

4.3.2016 11:09
Clayton

XXX.XXX.104.9

lev napsal(a):
Husky pokud zdrhne zabíjí co se kde šustne a je mu fuk, co to je za zvíře, takže klidně i psa, bohužel se rvou. Proč si myslíte, že je mají musheři na úvazech ? A vytí je otřesné a vyje i když má dostatek práce. Jak tu někdo psal - jedině zápřah, kolo, kára a desítky km, ale stejně zabíjet a výt bude a zdrahat taky. Není to pes pro každého a kamkoliv.

Úplně živě vidím to běžící spřežení, jak se cestou vyvražďujou navzájem...
Ne, husky se opravdu se psy nerve, je známý svou mírumilovnou, ovšem neposednou povahou, ale psa vám fakt nezabije. To, že sídlištní chudáci jsou nevylítaní a leze jim to na mozek, je jiná...
Na úvazech jsou proto, že zdrhají a plot bez problému přeskočí /podhrabou.Jinak bývají někdy společně v kotcích.Zchoulí se do klubíčka a jsou rádi pohromadě, případně hromadě vyjí-utužují smečku.

4.3.2016 11:11
Clayton

XXX.XXX.104.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Znám osobně dva malamuty, řekla bych že oproti husky jsou tihle psi víc klidnější a cvičitelnější. Sice se to nedá srovnávat s pracovními plemeny třeba typu ovčák, ale běžnou poslušnost jako je přivolání zvládají oba.

Malamut je pohodář, není tak impulzivní, jako husky.

4.3.2016 11:17
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

Clayton napsal(a):
Malamut je pohodář, není tak impulzivní, jako husky.

No vida.

4.3.2016 11:44
balisek

XXX.XXX.7.95

Clayton napsal(a):
Malamut je pohodář, není tak impulzivní, jako husky.

Pohodář asi ano, ale vyje stejně jako husky - alespoň ten, kterého znám já. Sousedé na chalupě mají krásného malamuta Maxe. Je to hodný a přátelský pes, bohužel má jednu nepříjemnou vlastnost - vydrží hodiny stát u plotu a výt na celou vesnici. Mimo jiné to přisuzuji nedostatku jakýchkoliv aktivit. Celý dny tráví na dvorku, ze kterého téměř nevytáhne paty. Nanejvýš jednou za čas potkám sousedovic osmnáctiletou holku, jak jí psisko vleče na vodítku vesnicí.

Nemohu říct, že by sousedé psa vysloveně zanedbávali - má dobrou stravu, udržovaný kožich, pravidelnou preventivní veterinární péči... Přesto mi je ho líto, jelikož majitelé očividně více hleděli na to, za se pes bude hodit k jejich novému baráku než zda budou s to uspokojit jeho skutečné potřebysmajlík.

4.3.2016 11:51
lavacca

XXX.XXX.141.145

Tak to chudák pes. Měli jsme samojeda - slabý odvar malamuta a huskyho a i tak už bych si ho nepořídila. A huskyho či malamuta?Nikdy! Ani kdyby mi platili.. to je pes do zápřahu a šup s ním do pevného kotce (dole beton, nahoře pevná střecha) nebo na úvaz. Jinak neee...

Obávám se, že se sousedy moc rozumná řeč nebude...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 12:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
Také přidám. Máme nového kámoše, malamuta. A je v Praze. Zatím se mu věk počítá na měsíce, snad devět, ale už je to tedy pořádný kus psa. Mají ho nějací slovenští "psí přátelé". Nevím, jestli je v bytě. Nicméně. Pes je perfektně vychovaný, běhá navolno, i když v místech, kde by neměl, neb tam je zákaz, ale není to pravda, že to je extrémně neposlušný pes. Asi mu tedy dali patřičnou výchovu. Přemýšlel jsem, proč Praha a proč malamut. Ale nějak je nezatracuju. Myslím, že s ním jezdí na SVK do Tater, těžko říct. Pes je to krásný, nic neloví, takové pudy u něj nevidím. Tedy aspoň zatím ne. Je vlídný, přátelský, hravý a vůči psům naprosto netečný. Tedy zatím.

Jak se říká, všeho dočasu. V pubertě a po ní bude všechno jinak. Zatím je to děcko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 13:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Clayton napsal(a):
Malamut je pohodář, není tak impulzivní, jako husky.

Ja poznám jednoho malamuta. Je to kľudný pes, ale napáda iné psy aj feny.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2016 15:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kousek od nás si jedna slečna zrovna nedávno přivezla štěně huskyho. Není nijak sportovně založená a aktivní, takže každodenní několikakilometrové běhání se psem fakt nehrozí. Navíc se psy zkušeností moc nemá... Zřejmě se do budoucna máme na co těšit.

5.3.2016 00:38
A-jgis

XXX.XXX.245.129

Náhodou.. Husky není tak špatný pes (i když ano, připouštím, jak pro koho ), jednoho mám nečekaně doma - nechtěného, rodinka si ho pořídila na parádu a problém byl na světě. Musím říct že je z mých 4 psů(ESP, NO, Xbull) nejméně povahově výrazný, je svůj, přirozený, tak trochu "kočkovitý", také by lovil co utíká, je vyloženě decentní - nevtírá se ale o pozornost si nenápadně říci umí.. ale takoví už seveřani jsou, s tím musí člověk počítat. Vzala jsem si ho v jeho 2 letech a žádný problém, žije v bytě(i s dalším nekastrovaným, stejně starým samcem), venku být nechtěl - vyl a naříkal, doma je naopak hodný, vděčný, spí. Jinak mají samozřejmě všichni sportovní vyžití - běh, zápřah.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2016 09:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Už jsem to zde v nějaké diskuzi psala...teta měla haskounku v pražském byté...neměla žádné sportovní vyžití-zápřah a pod., stačilo jí odpoledne 2-3 hodiny lítání se psy na letenské pláni a ráno a večer procházka cca hoďku, jinak byla zlatíčko. Můj známý měl dva, když byl po operaci a nemohl s nimi dělat sportovní aktivity, tak za ně zapřahal pneumatiky a takhle provozovali procházky, aby se psi alespoň trochu utahali.

5.3.2016 15:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

koňadra napsal(a):
Husky v těch podmínkách, jak uvádí Fikovnice, je tragédie. U nás takto na malinkem dvorečku měli malamuta, ale naštěstí se ho zbavili, snad se má lépe. Tito psi se nehodí na nic jiného než zápřah, případně chodit a chodit na postroji, jak píše hmn. Psi mají velký lovecký pud, minimální poslušnost a extrémně vyjí. Nechápu, proč si je lidi pořizují, když s nimi nic dělat nechtějí.

Ano, naprosto souhlasím! Je mi toho psa velmi líto, i když jsem naštvaná za to jeho vytí. Přece jen, když si chce člověk třeba v neděli ráno přispat, sousedi odjedou do kostela...a začne vyjící serenáda a já mám po spánku. Jsem si jistá, že pro ně by býval vhodný zase NO, mívali je odpradávna, nikdy s nimi žádné problémy nebyly. A teď vymysleli jednu z nejhorších možných variant!

5.3.2016 15:50
fikovnice

XXX.XXX.99.69

rapotacka11 napsal(a):
Řekla bych, co vidím u nás, pořizují si je podivná individua.
Vytí ve městě + rozhodně nevhodné podmínky pro plemeno.
A 18 leté slečny ( ňuňu = haltinka), kdopak by odolal fotečkám v inzerci, že?
To co běžný člověk čeká od psa, to nedostane.
A tito psi u nás, taky nedostanou, co potřebují...

No, já měla se sousedy dobré vztahy, ale v poslední době se začali projevovat...jaksi neférově. Takže souhlasím s těmi "podivnými individui" - i když to sem až tak nepatří a možná je to jen můj dojem. Hlavně je mi líto psa. Co ale musím napsat, rádi jej mají všichni z jejich rodiny, myslím, že stran "materiálního" zabezpečení se o něj starají slušně, ale to ostatní - bída!

5.3.2016 16:52
Clayton

XXX.XXX.104.9

No dneska jsem se byla trošku projít po centru Prahy a po Staromáku si to kráčí blondýnka s krásným husky.Diamantový růžový oboječek, kytičkové Flexi...slečínka podpatečky, bylo mi toho psa líto.
Podle mě je to pes výlučně do spřežení a nikam jinam.Pro běžného smrtelníka je to pes sprominutím k ničemu, protože s ním bude akorát trpět.Miluje svoji smečku a zápřah, jinak je pes chudák.

5.3.2016 17:31
Verčav

XXX.XXX.59.54

fikovnice napsal(a):
Zdravím milovníky pesanů! Chci se zeptat na huskyho - komu byste jej doporučili, tj., co je s ním vhodné dělat? Teď proč se ptám. Sousedi museli nechat utratit starou ovčounku. Nechápu jak přišli na haskouně, ale už ho holt mají. NICMÉNĚ - pes je imrvére na malinkém prostoru na dvorku a skrze pletivo celé dny čučí ven. Občas vidím sousedy, že s ním zajdou na (nevelkou) procházku. Mě haskoun celkem ruší, protože - jak je známo - neštěká, ale při jakémkoli odjezdu sousedů (na nákup apod.) začne srdceryvně, ale hlavně veeelmi hlasitě výt. Dále jsem se dozvěděla, že navolno venku asi nikdy nebude, sousedům zadávil již několik slepic - měly průchod ve vratech, haskoun tam číhal, v momentě kdy slípka prostrčila hlavu, tak ji jí urval! Asi jednou či dvakrát jim zdrhl a zle pocuchal ovce, co chovají jiní sousedi o kus dál...
Přijde mi, že sousedi se prostě zamilovali do huskyho, teda jejich mladá (je jí 18), tak jej mají. Ale aktivity s ním nedělají žádné. Docela ráda bych jim poradila (i když pravděpodobně to bude házení hrachu na zeď), co s ním dělat. Co vím, naučili jej kravinky typu "Zvedni levou packu!", "Zvedni pravou packu!", apod. Vím, že huskyové milují zápřah, ale co ještě jiného je pro ně vhodné za aktivity? Děkuji za případné rady a nápady.

To co popisujete je pro huskouna holé neštěstí. Já jednoho vlastním, sice v bytě, ale denně dáme 20 - 70 km (procházky, běh, kolo). Člověk fakt musí chtít s tím psem prostě sportovat. Jinou aktivitu moc nečekejte, třeba na aport se vám vyprdne. Hodíte jednou... přinese, hodíte podruhý ještě taky občas přinese, hodíte potřetí..., já ti pro to běhat nebudu, když to pořád odhazuješ". Vytí, útočení na ostatní psy, a částečně lovecký pud se dá zvládnout dobrou výchovou a včasnou socializací. Lovecký pud jen částečně např. nelovit kočky, koně a tahle běžná zvířa, ke kterým ho člověk bere už od štěněte, u zvěře se tohle nedá čekat. Na volno se dá pustit na místech, kde není zvěř nebo tam jsou třeba jen myši. I husky se dá naučit jakž takž přivolání, ale musí se vědět, kde ho můžeme pustit a nezdrhne a chce to hodně trpělivosti! Zajímavé je, že musheři a dobří chovatelé mají své psy vycvičené, i když je to husky, že si huskouny pořizují tady v ČR samá individua, která si myslí, že je to plyšák už je věc jiná...

5.3.2016 18:53
tapina

XXX.XXX.211.42

Prej údajně i u tohoto plemene existují exteriérové linie. Tak třeba, možná, budou takoví tlumenější.

Znám resp. znala jsem dva panelákové psy - samce - oba pohodoví, k fenkám něžní, ke psům vyloženě nevšímaví. Jeden z nich dokonce chodíval věčně na volno, tak na 3 m od paničky.

Znám taky pár dvorkových, to je děs. Moje kamarádka měla grónského psa, měl akční zdrhací radius 30km a byl to rváč. Poté zachránila husky samce, to je taky rváč a erotoman k tomu. Zvukové projevy stojí fakt za to.

U nás zas holka má dvě fenky, venčí je na volno, ona na kole, fenky v rozptylu 200m a víc, ale drží se jí.

Na těch "individuích" možná taky něco bude - každý plemeno má takovýho nějakýho typický ho, ke kterýmu patří.

5.3.2016 21:45
Huskyjanina

XXX.XXX.252.7

To co popisuje Fikovnice je další nešťastný husky. Husky se hodí pro sportovce a turisty, kteří chtějí parťáka na treky a nevadí jim, že nejspíš nebudou moct mít psa na volno. I když i vyjímky se najdou. To, že s huskym musíte nalítat nejmíň 50 km je blbost. Čim víc se psem chodíte a jezdíte, tim víc je natrénovaný a tudíž neunavený. Většinou rodinnému huskymu stačí procházky kolem 10 km, protože pokud chcete psa opravdu unavit, tak mu musíte unavit hlavu, ne nohy, ale každodenní aspoň 2 hodinová procházka je základ. Ideální je vzít psa ke kolu. Než nějakým honěním kilometrů huskouna unavíte hrou, kde musí myslet. I huskoun se dá cvičit, ale ne drilem, spíš pozitivně. To, že je huskoun rvavý pes je další blbost. Pokud je správně socializovaný je kontaktní, jak k lidem, tak i ke psům. Jeho nevýhodou je opravdu silný lovecký pud a volnomyšlenkářství, ale to se dá vše do určité míry zvládnout. Tu míru si musí každý určit sám co a jak mu vyhovuje. Jinak tohle je moje Káča poprvé navolno v kontaktu se zvířaty.
http://janapf.rajce.idnes.cz/vylet_s_Kacisou_u_Lenky/.

6.3.2016 00:17
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Danczéz napsal(a):
To je mazec. Shodou okolností jsme se o tom nedávno s kamarádkou bavily, že haskouna nikdy, ani za zlatý prase. Přitom nás strašně baví dogtreking a naše běžné vycházky jsou pravidelně 20+ km. Ale ani to by mu nestačilo. To chce vzít denně kolo a jet 40-50km, vždy na postroji, nikdy na volno. Líbí se mi, že chcete sousedům poradit, ale jak se to říká? "Komu není radno, tomu není pomoci"?

Vím vím, máte pravdu! Jenže mně je jej hodně líto. Když jsem na chalupě s mým vořešákem, tak na nás skrze pletivo hledí a ten pohled je strašně smutný...

6.3.2016 00:22
fikovnice

XXX.XXX.99.69

lev napsal(a):
Husky pokud zdrhne zabíjí co se kde šustne a je mu fuk, co to je za zvíře, takže klidně i psa, bohužel se rvou. Proč si myslíte, že je mají musheři na úvazech ? A vytí je otřesné a vyje i když má dostatek práce. Jak tu někdo psal - jedině zápřah, kolo, kára a desítky km, ale stejně zabíjet a výt bude a zdrahat taky. Není to pes pro každého a kamkoliv.

Ach jo. Tušila jsem, že je to pes pro náročné. Mladá, co si jej pořídila, navíc se chystá jít studovat jinam. Psa hodí na krk rodičům. Prostě klasika - nezodpovědnost do nebe volající!

6.3.2016 00:25
fikovnice

XXX.XXX.99.69

balisek napsal(a):
Pohodář asi ano, ale vyje stejně jako husky - alespoň ten, kterého znám já. Sousedé na chalupě mají krásného malamuta Maxe. Je to hodný a přátelský pes, bohužel má jednu nepříjemnou vlastnost - vydrží hodiny stát u plotu a výt na celou vesnici. Mimo jiné to přisuzuji nedostatku jakýchkoliv aktivit. Celý dny tráví na dvorku, ze kterého téměř nevytáhne paty. Nanejvýš jednou za čas potkám sousedovic osmnáctiletou holku, jak jí psisko vleče na vodítku vesnicí.

Nemohu říct, že by sousedé psa vysloveně zanedbávali - má dobrou stravu, udržovaný kožich, pravidelnou preventivní veterinární péči... Přesto mi je ho líto, jelikož majitelé očividně více hleděli na to, za se pes bude hodit k jejich novému baráku než zda budou s to uspokojit jeho skutečné potřebysmajlík.

"Pohodář asi ano, ale vyje stejně jako husky - alespoň ten, kterého znám já. Sousedé na chalupě mají krásného malamuta Maxe. Je to hodný a přátelský pes, bohužel má jednu nepříjemnou vlastnost - vydrží hodiny stát u plotu a výt na celou vesnici. Mimo jiné to přisuzuji nedostatku jakýchkoliv aktivit. Celý dny tráví na dvorku, ze kterého téměř nevytáhne paty. Nanejvýš jednou za čas potkám sousedovic osmnáctiletou holku, jak jí psisko vleče na vodítku vesnicí. "

Přemýšlím, zda nepíšete o tom stejném psovi, co já. Vše, opravdu úplně vše tam sedí, vyjma toho, že v "našem" případě jde o huskouna. Jinak opravdu vše, co popisujete, je jak přes kopírák.

6.3.2016 00:26
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ja poznám jednoho malamuta. Je to kľudný pes, ale napáda iné psy aj feny.

Promiňte, ale Vaše druhá věta je prakticky protimluv!

6.3.2016 00:29
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kousek od nás si jedna slečna zrovna nedávno přivezla štěně huskyho. Není nijak sportovně založená a aktivní, takže každodenní několikakilometrové běhání se psem fakt nehrozí. Navíc se psy zkušeností moc nemá... Zřejmě se do budoucna máme na co těšit.

To jo, u nás odhaduji, že tomu sousedovic je tak nějak rok (plus mínus). A mám děsnej strach o své kocoury - až tam s nimi opět začnu jezdit...že pokud se náhodou zatoulají k nim (což není vůbec vyloučené - máme společnou zeď), tak že mi je jejich pes zakousne...

6.3.2016 00:30
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jsem to zde v nějaké diskuzi psala...teta měla haskounku v pražském byté...neměla žádné sportovní vyžití-zápřah a pod., stačilo jí odpoledne 2-3 hodiny lítání se psy na letenské pláni a ráno a večer procházka cca hoďku, jinak byla zlatíčko. Můj známý měl dva, když byl po operaci a nemohl s nimi dělat sportovní aktivity, tak za ně zapřahal pneumatiky a takhle provozovali procházky, aby se psi alespoň trochu utahali.

"Sardullah", nemyslíte ale, že to je spíš výjimka u husky? Ptám se úplně vážně, abyste si nemyslela, že jde o rýpání.

6.3.2016 00:34
fikovnice

XXX.XXX.99.69

tapina napsal(a):
Prej údajně i u tohoto plemene existují exteriérové linie. Tak třeba, možná, budou takoví tlumenější.

Znám resp. znala jsem dva panelákové psy - samce - oba pohodoví, k fenkám něžní, ke psům vyloženě nevšímaví. Jeden z nich dokonce chodíval věčně na volno, tak na 3 m od paničky.

Znám taky pár dvorkových, to je děs. Moje kamarádka měla grónského psa, měl akční zdrhací radius 30km a byl to rváč. Poté zachránila husky samce, to je taky rváč a erotoman k tomu. Zvukové projevy stojí fakt za to.

U nás zas holka má dvě fenky, venčí je na volno, ona na kole, fenky v rozptylu 200m a víc, ale drží se jí.

Na těch "individuích" možná taky něco bude - každý plemeno má takovýho nějakýho typický ho, ke kterýmu patří.

Sice to nevím jistě, ale jak znám sousedy, tak jde o huskyho bez PP. Vím - teď mi všichni namítnete, že to tedy není husky. Ale vzhledově, chováním, vytím atd. - tak podle těchto vlastností to husky je. Bohužel...

6.3.2016 00:36
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Jinak vám všem, co jste napsali své názory a zkušenosti, moc děkuji!

6.3.2016 07:14
Majka14

XXX.XXX.120.7

Já měla huskynu.. první rok dva trochu divočila a pak se z ní stala vysloveně lemra . Někdy jsem jí musela nutit jít na procházku, venku pak už procházkovala spokojeně jakkoliv dlouhou dobu. Tahat v zápřahu nikdy nechtěla, když jsem vytáhla postroj, chodila se schovat a dělala, že neexistuje. Do cca 10 let zdrhla při každé příležitosti, přibližně ve 13 letech dostala "rozum" a od té doby mohla chodit na volno. Hlučná nebyla vůbec, vyla jen když hárala. Docela si tuhle fenku k pražské paničce na podpadcích představit dokážu, ale uznávám, že to pravděpodobně byla výjimka. Zjišťovat to s dalším huskym ale už nechci

6.3.2016 10:31
garmia

XXX.XXX.34.242

Máme doma křížence malamuta, povaha je z 90% malamutí. Je to pes se kterým se rozhodně nenudíme, soužití přináší radost, ale stejnou měrou i starost:(, to si myslím, že je pro tahle plemena typický a málokdo si dovede představit při pořízení prvního psa, co ho čeká, protože to se načíst nebo předat nedá, to se musí zažít. Máti kdysi četla nějakou knížku o foxíkovi, byly to nějaký povídky z jeho života, ale ten náš by ho strčil hravě do kapsy, protože, je to pes samých překvapení a pokud ho člověk nemiluje, bude skutečně z jejich soužití nešťastnej. Je rvavej, zdrhá za zvěří, pokouší se lovit vše co se pohne, chvilku trvalo než pochopil, že náš shitzun není lovná, ale člen rodiny a tak dále atd. Ale i když je život s ním problematickej, máme ho neskutečně rádi a víme, že i on nás. Já vidím v malamutovi psa, ale psa s vlčím instinktem a pudem, mně to imponuje, ale zároveň drží v napětí, kde zdrhne, co napadne, srážka autem atd., každé venčení je trochu v tomto režimu, protože ho pouštím navolno a i když se snažím předcházet situacím jako vyběhnutí za zvěří, napadení druhýho psa, né vždy však dovedu situaci přečíst s předstihem, ale volnej pohyb mu na přehlednějších místech dopřávám, nedovedu si představit, že by neměl alespoň jedenkrát denně možnost se proběhnout navolno. Ale místo kochání se krajinou při společných procházkách, koukám na psa a jeho projevy, no a občas zavolám do práce, že přijdu pozdějš, protože se mi zaběhl pes za zajícem... :), ale neměnil bych a nelituju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2016 11:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

garmia napsal(a):
Máme doma křížence malamuta, povaha je z 90% malamutí. Je to pes se kterým se rozhodně nenudíme, soužití přináší radost, ale stejnou měrou i starost:(, to si myslím, že je pro tahle plemena typický a málokdo si dovede představit při pořízení prvního psa, co ho čeká, protože to se načíst nebo předat nedá, to se musí zažít. Máti kdysi četla nějakou knížku o foxíkovi, byly to nějaký povídky z jeho života, ale ten náš by ho strčil hravě do kapsy, protože, je to pes samých překvapení a pokud ho člověk nemiluje, bude skutečně z jejich soužití nešťastnej. Je rvavej, zdrhá za zvěří, pokouší se lovit vše co se pohne, chvilku trvalo než pochopil, že náš shitzun není lovná, ale člen rodiny a tak dále atd. Ale i když je život s ním problematickej, máme ho neskutečně rádi a víme, že i on nás. Já vidím v malamutovi psa, ale psa s vlčím instinktem a pudem, mně to imponuje, ale zároveň drží v napětí, kde zdrhne, co napadne, srážka autem atd., každé venčení je trochu v tomto režimu, protože ho pouštím navolno a i když se snažím předcházet situacím jako vyběhnutí za zvěří, napadení druhýho psa, né vždy však dovedu situaci přečíst s předstihem, ale volnej pohyb mu na přehlednějších místech dopřávám, nedovedu si představit, že by neměl alespoň jedenkrát denně možnost se proběhnout navolno. Ale místo kochání se krajinou při společných procházkách, koukám na psa a jeho projevy, no a občas zavolám do práce, že přijdu pozdějš, protože se mi zaběhl pes za zajícem... :), ale neměnil bych a nelituju.

Doufám jen, že nosí náhubek...

6.3.2016 12:47
garmia

XXX.XXX.34.242

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Doufám jen, že nosí náhubek...

To je jasný, jinak by to nešlo. Další "výhodou" je jeho věk, má ty nejlepší léta za sebou, takže pokud se za něčím žene, je zpátky do několika minut, když jsme si ho před čtyřmi roky brali, pravda vůbec jsme nevěděli do čeho jdeme, zdrhl třeba na hodinu a to byly neskutečný nervy, ale přesto jsme ho nemohli uvázat natrvalo na vodítko. Vím, že se najdou lidi, kteří malují čerta na zeď a mají částečně pravdu, průser se může stát celkem snadno, nicméně dám přednost tomu, že se proběhne, před tím, co by se mohlo stát kdyby...

6.3.2016 14:10
lavacca

XXX.XXX.164.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Doufám jen, že nosí náhubek...

Jo, taky jsem si to u čtení toho příspěvku hnedka říkala... a co stopovačka? ta 10 metrová?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2016 15:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

garmia napsal(a):
To je jasný, jinak by to nešlo. Další "výhodou" je jeho věk, má ty nejlepší léta za sebou, takže pokud se za něčím žene, je zpátky do několika minut, když jsme si ho před čtyřmi roky brali, pravda vůbec jsme nevěděli do čeho jdeme, zdrhl třeba na hodinu a to byly neskutečný nervy, ale přesto jsme ho nemohli uvázat natrvalo na vodítko. Vím, že se najdou lidi, kteří malují čerta na zeď a mají částečně pravdu, průser se může stát celkem snadno, nicméně dám přednost tomu, že se proběhne, před tím, co by se mohlo stát kdyby...

Jste asi volnomyšlenkáři, každý to má jinak...

6.3.2016 15:26
Clayton

XXX.XXX.104.9

Já osobně, mít psa, co zdrhá, bych ho na volno teda nikdy nepustila.Je rozdíl, pokud pobíhá daleko od Vás, a pokud opravdu zdrhnul, ignorujíc paničku.Existují i 20 nebo 50 metrové stopovačky.

6.3.2016 15:33
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

garmia napsal(a):
To je jasný, jinak by to nešlo. Další "výhodou" je jeho věk, má ty nejlepší léta za sebou, takže pokud se za něčím žene, je zpátky do několika minut, když jsme si ho před čtyřmi roky brali, pravda vůbec jsme nevěděli do čeho jdeme, zdrhl třeba na hodinu a to byly neskutečný nervy, ale přesto jsme ho nemohli uvázat natrvalo na vodítko. Vím, že se najdou lidi, kteří malují čerta na zeď a mají částečně pravdu, průser se může stát celkem snadno, nicméně dám přednost tomu, že se proběhne, před tím, co by se mohlo stát kdyby...

No páni..nebylo by lepší zkusit ten zápřah? nebo stopovačka, potkat rvavýho seveřana bez páníčka musí být asi paráda...třeba se už něco stalo a ani o tom nevíte

6.3.2016 15:36
nexxi

XXX.XXX.228.56

Clayton napsal(a):
Já osobně, mít psa, co zdrhá, bych ho na volno teda nikdy nepustila.Je rozdíl, pokud pobíhá daleko od Vás, a pokud opravdu zdrhnul, ignorujíc paničku.Existují i 20 nebo 50 metrové stopovačky.

Dvacetimetrovou stopku nikdyyyy. Kdyz jsme se prestehovaly s oharovou na vesnici pobliz frekventovane silnice, tak jsem ji kvuli zdrhani tu dvacetimetrovou stopku poridila.. a jako uznavam ze jsem zenska a nejsem kulturista.. ale nejsem ani zadnej chcipacek co ma tricet kilo i s posteli.. ale ve chvili kdy je mladej silnej pes na jednom konci stopovacky a uvidi v dalu srnku ve smeru uplne opacnem.. tak to je solidni mazec.. kdyz vystreli a plnym tempem preleti vlastne dvakrat dvacet metru kdxz vezmu ze clovek je uprostred.. uz nikdy vic.stopovacka mela akorat tu vyhodu ze se psici v lese zamotala do krovi a tim ji zabrzdila..ale ja mela ruku oteklou jeste hodne dlouho.od ty doby radej zapraham a se psem beham cilene.

6.3.2016 15:43
Huskyjanina

XXX.XXX.252.7

Bohužel tohle jsou lidi, co dělají seveřanům tu špatnou reklamu. Pokud pes neposlechne aspoň na 90% tak nejde z vodítka. A nechápu, co lidi s těma psama dělaj, že se jim rvou.Vlastně chápu, nedělaj s nima nic. Když jsem jezdila závody, tak jsem měla smečku 11 husky. Ani jeden nebyl rvavý a konfliktní.

6.3.2016 15:47
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Huskyjanina napsal(a):
Bohužel tohle jsou lidi, co dělají seveřanům tu špatnou reklamu. Pokud pes neposlechne aspoň na 90% tak nejde z vodítka. A nechápu, co lidi s těma psama dělaj, že se jim rvou.Vlastně chápu, nedělaj s nima nic. Když jsem jezdila závody, tak jsem měla smečku 11 husky. Ani jeden nebyl rvavý a konfliktní.

Nemáte nějakou fotku smečky? Husky jsou nádherní psi, naštěstí jsem dostatečně soudná a vím, že na něj nemám čas a zkušenosti.

6.3.2016 16:22
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Huskyjanina napsal(a):
Bohužel tohle jsou lidi, co dělají seveřanům tu špatnou reklamu. Pokud pes neposlechne aspoň na 90% tak nejde z vodítka. A nechápu, co lidi s těma psama dělaj, že se jim rvou.Vlastně chápu, nedělaj s nima nic. Když jsem jezdila závody, tak jsem měla smečku 11 husky. Ani jeden nebyl rvavý a konfliktní.

6.3.2016 16:35
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jste asi volnomyšlenkáři, každý to má jinak...

No, tak hlavně, aby jednou nezíral.
Taky by mohl platit.
A hodně.
Třeba celý život.
Viz tragická dopravní nehoda...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.3.2016 17:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Technická poznámka k tomuto:

"ale ve chvili kdy je mladej silnej pes na jednom konci stopovacky a uvidi v dalu srnku ve smeru uplne opacnem.. tak to je solidni mazec.. kdyz vystreli a plnym tempem preleti vlastne dvakrat dvacet metru kdxz vezmu ze clovek je uprostred.. "

to není problém stopovačky jako takové, ale špatné, respektive patrně žádné techniky používání...

6.3.2016 17:03
garmia

XXX.XXX.34.242

Měl jsem 30 m stopovačku. Používal jsem ji, když jsme se pohybovali v místech, kde bylo hodně srnčí a jiné zvěře, pokud se za něčím rozeběhnul, udržel jsem ho, v tom nebyl problém, i když cuknutí bylo nepříjemný, ale on při tom udělal občas salto, chtělo se to držet neustále na jeho úrovni nebo za ním a s nataženou stopkou, protože jakmile se dostal za mě a vyběhlo něco přede mnou, šlo skutečně o úraz, jak jeho krční páteře nebo vykloubením prstu apod. párkrát se podařilo, že se stopka omotala kolem palce, stáhla prsty apod. Teď to řešíme v místech, kde se vyskytuje zvěř a není přehlednej terén 3m vodítkem a jak vidím, pouštím ho, ale přesto občas někde něco vyběhne. Na zápřah nikdy nebyl, jakmile cítil tah, povolil, navíc má problém s klouby, takže to už není ani ke kolu :( Se rvavostí je to problém, snažím se na maximum předejít takovým situací, ale za čytři roky, co ho máme, jsem se dostal třikrát do situace, kdy jsem ho neuhlídal a napadnul psa, naštěstí s košem, bez jakýchkoliv následků a jednou byl napadenej on leonbergrem, takže bohužel to není 0 případů, ale děláme maximum. Poslušnost není sto%, ale nemůžu říct, že neposlouchá, na přivolání přiběhne, i když to občas chvillku trvá, na povel čekej, stůj, taky nějakej ten krůček navíc udělá, ale není to nezvladatelný hovado, co si dělá co chce, problém je zvěř a ti psi, ale to je obecně problém seveřanů. Jinak miluju komentáře typu, nechápu jak ten váš pes může být zlej, když ti všichni moji jsou v poho, věřte, že to vždy není vaše chyba nebo naopak zásluha, nemám zkušenosti s haskounama, ale slyšel jsem, že jsou mírnější než malamuti, další věcí je socializace, kterou asi člověk neovlivní, pokud se k němu dostane šesti letej pes, navíc s neznámou minulostí...A jestli dělám seveřanům špatnou reklamu, milá dámo, my jsme se s přítelkyní ujali cizího dospělýho problematickýho psa, otočili vlastní život vzhůru nohama a nelitovali jsme a nelitujeme tohoto rozhodnutí a dělám špatnou reklamu:) Vůbec nevíte, co jsou někteří lidi schopni pro svoje psiska udělat a soudíte podle pár řádků. Vy například obden vaříte čistou svalovinu, protože má v p.deli trávení a syrovou ani granulovanou stravu nestráví, vy jste kvůli psům přešla na třísměnný provoz, kdy se s partnerem nebo partnerkou střídáte tak, aby byl někdo 24 hod doma, vy koupíte domů klimatizaci, aby zvládal letní vedra? A to už vůbec nemluvím o úptravách v bytě, kdy se vyházeli nový koberce a nahradili linem. Víte prdlačky a kritizujete, byl bych šťastnej, kdyby lidi milovali zvířata tak jako já a moje přítelkyně a občas se strachovali, co ten jejich ňoum, kde udělá, i když máte pravdu, strach máme...

6.3.2016 17:12
Terven

XXX.XXX.160.10

Pro Garmia- nikdo vám přece neříká, že pro svého psa neděláte první poslední...já jen, že sám přiznáváte, že průser se může stát celkem snadno a že váš malamut má problém se psy...
Pokud ohrozíte jen sebe nebo svého psa- budiž, vaše věc, ale je to trochu bezohledné vůči jiným majitelům, pro něž je jejich pes taky vším...
Já bych vašeho psa navolno potkat nechtěla

6.3.2016 17:18
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

garmia napsal(a):
Měl jsem 30 m stopovačku. Používal jsem ji, když jsme se pohybovali v místech, kde bylo hodně srnčí a jiné zvěře, pokud se za něčím rozeběhnul, udržel jsem ho, v tom nebyl problém, i když cuknutí bylo nepříjemný, ale on při tom udělal občas salto, chtělo se to držet neustále na jeho úrovni nebo za ním a s nataženou stopkou, protože jakmile se dostal za mě a vyběhlo něco přede mnou, šlo skutečně o úraz, jak jeho krční páteře nebo vykloubením prstu apod. párkrát se podařilo, že se stopka omotala kolem palce, stáhla prsty apod. Teď to řešíme v místech, kde se vyskytuje zvěř a není přehlednej terén 3m vodítkem a jak vidím, pouštím ho, ale přesto občas někde něco vyběhne. Na zápřah nikdy nebyl, jakmile cítil tah, povolil, navíc má problém s klouby, takže to už není ani ke kolu :( Se rvavostí je to problém, snažím se na maximum předejít takovým situací, ale za čytři roky, co ho máme, jsem se dostal třikrát do situace, kdy jsem ho neuhlídal a napadnul psa, naštěstí s košem, bez jakýchkoliv následků a jednou byl napadenej on leonbergrem, takže bohužel to není 0 případů, ale děláme maximum. Poslušnost není sto%, ale nemůžu říct, že neposlouchá, na přivolání přiběhne, i když to občas chvillku trvá, na povel čekej, stůj, taky nějakej ten krůček navíc udělá, ale není to nezvladatelný hovado, co si dělá co chce, problém je zvěř a ti psi, ale to je obecně problém seveřanů. Jinak miluju komentáře typu, nechápu jak ten váš pes může být zlej, když ti všichni moji jsou v poho, věřte, že to vždy není vaše chyba nebo naopak zásluha, nemám zkušenosti s haskounama, ale slyšel jsem, že jsou mírnější než malamuti, další věcí je socializace, kterou asi člověk neovlivní, pokud se k němu dostane šesti letej pes, navíc s neznámou minulostí...A jestli dělám seveřanům špatnou reklamu, milá dámo, my jsme se s přítelkyní ujali cizího dospělýho problematickýho psa, otočili vlastní život vzhůru nohama a nelitovali jsme a nelitujeme tohoto rozhodnutí a dělám špatnou reklamu:) Vůbec nevíte, co jsou někteří lidi schopni pro svoje psiska udělat a soudíte podle pár řádků. Vy například obden vaříte čistou svalovinu, protože má v p.deli trávení a syrovou ani granulovanou stravu nestráví, vy jste kvůli psům přešla na třísměnný provoz, kdy se s partnerem nebo partnerkou střídáte tak, aby byl někdo 24 hod doma, vy koupíte domů klimatizaci, aby zvládal letní vedra? A to už vůbec nemluvím o úptravách v bytě, kdy se vyházeli nový koberce a nahradili linem. Víte prdlačky a kritizujete, byl bych šťastnej, kdyby lidi milovali zvířata tak jako já a moje přítelkyně a občas se strachovali, co ten jejich ňoum, kde udělá, i když máte pravdu, strach máme...

co ho máme, jsem se dostal třikrát do situace, kdy jsem ho neuhlídal a napadnul psa, naštěstí s košem, bez jakýchkoliv následků

Mno, třeba bez nějakých fyzických následků. Ale ten druhý pes z toho může mít psychické následky. Už jsem to tady někde psala, ale třeba moje kamarádka má fenu z útulku, která měla hrozný strach ze psů a ze strachu byla agresivní... Intenzivně s ní každý den pracovali a dostali se do fáze, kdy si fena se psema i hrála. Jenže pak potkali někoho podobného jako jste vy, a všechna ta snaha byla pryč a začínali s fenou úplně od začátku.

6.3.2016 17:27
Clayton

XXX.XXX.104.9

Http://www.muj-pes.cz/plemena/sibirsky-husky-278.html
Ta diskuze úplně dole...je to k smíchu a zároveň k pláči.Jakoby tam diskutovali mimozemšťani, na co se všechno dokážou zeptat...

6.3.2016 17:34
adam77

XXX.XXX.230.6

Mě štve jak se teď po zimě vynořili sezoní pejskaři, mají psy na volno a ti psi do nás často jdou.Chcem jen projít a běžet dál.No naštvaný malamut v kondici co váží víc než půl metráku si nenechá nic líbit.A výt mi o takových 90% přestal asi v roce a půl.Lépe řečeno vyje jen radostí nebo na psy co jdou kolem plotu když je doma.A ze stezku už nevyje.

6.3.2016 17:36
Huskyjanina

XXX.XXX.252.7

Andryseeeek3 tady jsou fotky
http://janapf.rajce.idnes.cz/Nase_smecka_-/
pokud si všimnete těch plotů, tak stačilo do nich fouknout a spadly by...moji psi neměli potřebu zdrhat. U huskyho to je stejné, jak u jiných plemen...největší problém je na straně vodítka, kde není pes smajlík

6.3.2016 17:41
Huskyjanina

XXX.XXX.252.7

Garmia, co to je napravovat staršího psa, vím moc dobře...z těch 11 byli jen 4 od štěněte, jinak 7 jich bylo posbíraných od lidí co chtěli huskyho jen jako okrasu na zahradu.

6.3.2016 17:50
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Huskyjanina napsal(a):
Andryseeeek3 tady jsou fotky
http://janapf.rajce.idnes.cz/Nase_smecka_-/
pokud si všimnete těch plotů, tak stačilo do nich fouknout a spadly by...moji psi neměli potřebu zdrhat. U huskyho to je stejné, jak u jiných plemen...největší problém je na straně vodítka, kde není pes smajlík

Děkuji, to je nádhera. Krása vidět, když jim dá člověk to pro co jsou stvořeni
Jinak ten hnědej je nádherný jako všichni teda.

6.3.2016 17:55
Huskyjanina

XXX.XXX.252.7

Pokud si najedete na to janapf, tak vám vyjedou všechna alba...teď už mám jen dva, pejsci postupně umírali, přibyly děti, kočky a ze zdravotních důvodů už jen procházkujem :).

6.3.2016 17:56
marcelaamax

XXX.XXX.141.4

Huskyjanina napsal(a):
Andryseeeek3 tady jsou fotky
http://janapf.rajce.idnes.cz/Nase_smecka_-/
pokud si všimnete těch plotů, tak stačilo do nich fouknout a spadly by...moji psi neměli potřebu zdrhat. U huskyho to je stejné, jak u jiných plemen...největší problém je na straně vodítka, kde není pes smajlík

Krásný smajlík

6.3.2016 18:14
nexxi

XXX.XXX.228.56

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Technická poznámka k tomuto:

"ale ve chvili kdy je mladej silnej pes na jednom konci stopovacky a uvidi v dalu srnku ve smeru uplne opacnem.. tak to je solidni mazec.. kdyz vystreli a plnym tempem preleti vlastne dvakrat dvacet metru kdxz vezmu ze clovek je uprostred.. "

to není problém stopovačky jako takové, ale špatné, respektive patrně žádné techniky používání...

Mate pravdu.. protoze do tyhle udalosti to proste byla jenom pojistka..psice.cmuchala ja vedela ze si ji kdykoli pritahnu.. a jak to dopadlo pisu vyse. To uz je mi stokrat milejsi vzit.psa na.postroj a.behat s nim a vyblbnem se obe;) a narozdil od mych kolegyn (napriklad) neresim drahe fitko ci kila po vanocich.pro nas zaprah to nejlepsi co jen muze byt.pes se unavi - je to mix ohare a jak jsem psala uz jinde, zaprah miluje a.panicka si udrzuje postavu ;).

HX

26.4.2016 14:18
HX

XXX.XXX.215.99

Banda kecu idiotu, kteri Huskyho nikdy nemeli. To ze se lidi nestaraji, pes je nekde zavreny cely den v kotci a pak se divi. Daji se cvicit jako jini psy, chce to ale od mala a venovat se.
Tyhle diskuze typu - jedna kamoska rikala atd... to je fakt masaker, tyhle kydy by mel nekdo mazat.

26.4.2016 14:37
sheepdog

XXX.XXX.131.110

HX napsal(a):
Banda kecu idiotu, kteri Huskyho nikdy nemeli. To ze se lidi nestaraji, pes je nekde zavreny cely den v kotci a pak se divi. Daji se cvicit jako jini psy, chce to ale od mala a venovat se.
Tyhle diskuze typu - jedna kamoska rikala atd... to je fakt masaker, tyhle kydy by mel nekdo mazat.

Tak se s námi podělte o úspěchy ve výcviku vašeho huskyho. Ukažte těm, co huskyho nikdy neměli, jak je toto plemeno snadno cvičitelné a schopné dosáhnout skvělé poslušnosti za všech situací, tedy ne jen za kus salámu doma v obýváku

26.4.2016 14:53
iwuskkaa

XXX.XXX.34.1

Kousek u nás bydlí 2 husky a borec s něma chodí tak max na 15 minut co ho vídám bez náhubku ale tak na 50m šnůře každého v jedné ruce :/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 21:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, tady u nas maj taky jednu mladou fenuli. Hodne se ji venujou, vencej na stopce, furt se snazej o poslusnost, pamlskujou, vodej ji vsude s sebou...
Chvalim jejich snahu, fakt se to na vsi moc nevidi. Bohuzel to nezvladaj, takhle to dopadlo po te, co ji neudrzeli, kdyz jsme prochazeli kolem..

Edit: opravena gramatika.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.4.2016 21:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, tady u nas maj taky jednu mladou fenuli. Hodne se ji venujou, vencej na stopce, furt se snazej o poslusnost, pamlskujou, vodej ji vsude s sebou...
Chvalim jejich snahu, fakt se to na vsi moc nevidi. Bohuzel to nezvladaj, takhle to dopadlo po te, co ji neudrzeli, kdyz jsme prochazeli kolem..

Edit: opravena gramatika.

chudáček.

Přidejte reakci

Přidat smajlík