Štěně - kývání hlavou

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
7.3.2016 22:31
conaf

XXX.XXX.25.154

Dobrý den, mám dotaz, mám doma teď 6-týdenní štěňata a jedno když chodí, tak tak trošku nepatrně kýve hlavou (ze strany na stranu). Je to ok, nebo to může něco být? Jinak je úplně normální, jí s velkou chutí, hraje si s hračkami i sourozenci, dobře slyší i vidí, žádné problémy s koordinací nemá...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 22:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
Dobrý den, mám dotaz, mám doma teď 6-týdenní štěňata a jedno když chodí, tak tak trošku nepatrně kýve hlavou (ze strany na stranu). Je to ok, nebo to může něco být? Jinak je úplně normální, jí s velkou chutí, hraje si s hračkami i sourozenci, dobře slyší i vidí, žádné problémy s koordinací nemá...

A jiné problémy s koordinací nemà? Třeba štěně jakoby chilinku balancuje?

7.3.2016 22:47
conaf

XXX.XXX.25.154

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A jiné problémy s koordinací nemà? Třeba štěně jakoby chilinku balancuje?

Nene, vůbec. Když běží a chce něco chytit (třeba hračku nebo jiné štěně za ocas) nemá s tím žádný problém - "trefí se" přesně. Nepadá, do ničeho nenaráží.
Ještě to občas dělá když stojí a třeba ji něco zaujme - hlasitě zatleskám, nebo nová neznámá věc...

7.3.2016 22:49
conaf

XXX.XXX.25.154

Není to úplně výrazné kývání, ale při chvilce pozorování si toho všimnete...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 22:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
Nene, vůbec. Když běží a chce něco chytit (třeba hračku nebo jiné štěně za ocas) nemá s tím žádný problém - "trefí se" přesně. Nepadá, do ničeho nenaráží.
Ještě to občas dělá když stojí a třeba ji něco zaujme - hlasitě zatleskám, nebo nová neznámá věc...

Tak uvidíte, jak se to bude vyvíjet...snad to nebude genetické...A doufám, že to není ta Vaše oblíbenkyně?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 22:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
Není to úplně výrazné kývání, ale při chvilce pozorování si toho všimnete...

Napadla mne leukodystrofie, ale snad ne...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 23:02
7.3.2016 23:07
conaf

XXX.XXX.25.154

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Viz tady http://www.articshine.eu/koikerhondje/index.php/ko-plemeni.

A kterou ze 6 popisovaných nemocí máte na mysli?

7.3.2016 23:09
conaf

XXX.XXX.25.154

conaf napsal(a):
A kterou ze 6 popisovaných nemocí máte na mysli?

Pokud ENM, tak to mít nemůže, je to u kooikrů sice se dříve vyskytující genetické onemocnění, ale všichni chovní jedinci jsou na něj povinně testováni a při spojení jedinců čistýxčistý nebo čistýxpřenašeč se nemocná štěňata nemůžou objevit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 23:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
Pokud ENM, tak to mít nemůže, je to u kooikrů sice se dříve vyskytující genetické onemocnění, ale všichni chovní jedinci jsou na něj povinně testováni a při spojení jedinců čistýxčistý nebo čistýxpřenašeč se nemocná štěňata nemůžou objevit.

Aha, to jsem nevěděla, tak se zeptejte veta, třeba poradí.

7.3.2016 23:16
conaf

XXX.XXX.25.154

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Aha, to jsem nevěděla, tak se zeptejte veta, třeba poradí.

Zeptám, v pátek jdeme na čipování... Ale nevím co mi řekne no, asi toho moc neuvidí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 23:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
Zeptám, v pátek jdeme na čipování... Ale nevím co mi řekne no, asi toho moc neuvidí...

Teď koukám na to povinné testování, a máte pravdu i na ENM i VWD se testují povinně.

7.3.2016 23:26
conaf

XXX.XXX.25.154

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Teď koukám na to povinné testování, a máte pravdu i na ENM i VWD se testují povinně.

To já samozřejmě vím, nebojte. ;) V plemeni se vyznám dobře, spolupracuji s poradkyní chovu - vedu "neoficiální" ale velmi obsáhlé stránky plemene www.kooikerhondje.info (žádné oficiální klubové nejsou).

VWD se testuje spíše už tak nějak ze zvyku, nemocní jedinci (ani přenašeči pokud u této nemoci existují) nejsou... A ENM - u něj je hodně jedinců přenašečů (v Čr tak 40%), ale jsou normálně zařazováni do chovu, jen s čistými jedinci. Povinné testování ENM je u nás od podzimu 2013.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 23:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
To já samozřejmě vím, nebojte. ;) V plemeni se vyznám dobře, spolupracuji s poradkyní chovu - vedu "neoficiální" ale velmi obsáhlé stránky plemene www.kooikerhondje.info (žádné oficiální klubové nejsou).

VWD se testuje spíše už tak nějak ze zvyku, nemocní jedinci (ani přenašeči pokud u této nemoci existují) nejsou... A ENM - u něj je hodně jedinců přenašečů (v Čr tak 40%), ale jsou normálně zařazováni do chovu, jen s čistými jedinci. Povinné testování ENM je u nás od podzimu 2013.

Zajímavé info, díky

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 23:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
Zeptám, v pátek jdeme na čipování... Ale nevím co mi řekne no, asi toho moc neuvidí...

Jestli je to kývání znatelné, zkuste pro veta natočit. :).

7.3.2016 23:37
conaf

XXX.XXX.25.154

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli je to kývání znatelné, zkuste pro veta natočit. :).

Právě se mi to nedaří ani natočit, je to dost nepatrné, na první pohled si nevšimnete...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 23:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je to 5.příspěvek, může to být to samé.
http://www.svetpejsku.cz/poradna/dotazy/tema-veterinarni/strana/200.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2016 23:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

A co Idiopatický třes hlavy, v článku až dole
http://www.dobrman.info/zdravi.htm.

8.3.2016 00:13
conaf

XXX.XXX.25.154

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A co Idiopatický třes hlavy, v článku až dole
http://www.dobrman.info/zdravi.htm.

Nevím, to mi úplně nesedí... Není to nijak výrazné, rozhodně to není třes... A rozhodně to není takový stav, ze kterého by šlo vyrušit, není to jako že si sedne, "čumí do blba" a kýve hlavou jako blázen... Jen prostě při chůzi s ní jakoby lehce pohupuje... Vypadá to jako "přirozený" pohyb, asi jako když koně při chůzi pohupují hlavou nahoru a dolů. Zkusím to zítra natočit, ale asi se to moc nepovede.

8.3.2016 07:10
ivulka2

XXX.XXX.155.174

conaf napsal(a):
Nevím, to mi úplně nesedí... Není to nijak výrazné, rozhodně to není třes... A rozhodně to není takový stav, ze kterého by šlo vyrušit, není to jako že si sedne, "čumí do blba" a kýve hlavou jako blázen... Jen prostě při chůzi s ní jakoby lehce pohupuje... Vypadá to jako "přirozený" pohyb, asi jako když koně při chůzi pohupují hlavou nahoru a dolů. Zkusím to zítra natočit, ale asi se to moc nepovede.

Možná rada trochu mimo... nesledujte je tak moc, začínám mít někdy dojem že chov je spíš o vyhledávání co nejnovějších nemoci a genetických vad

8.3.2016 16:09
conaf

XXX.XXX.25.154

ivulka2 napsal(a):
Možná rada trochu mimo... nesledujte je tak moc, začínám mít někdy dojem že chov je spíš o vyhledávání co nejnovějších nemoci a genetických vad

No, všímají si toho hlavně lidé co chodí na návštěvy.

Neregistrovaný uživatel

8.3.2016 16:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

conaf napsal(a):
No, všímají si toho hlavně lidé co chodí na návštěvy.

No, v první řadě bych ho vzala k veterináři...
Může jít o buď genetickou vadu a nebo zúžení cév do mozku - což je občas děje po odčervení.
A na to se většinou dává thiamin.

8.3.2016 16:25
Zrzavci

XXX.XXX.65.169

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No, v první řadě bych ho vzala k veterináři...
Může jít o buď genetickou vadu a nebo zúžení cév do mozku - což je občas děje po odčervení.
A na to se většinou dává thiamin.

Ty jo. . A dotaz k tomu stavu po odčervování- týká se to "jen" štěňat, nebo tuten stav může nastat i u dospělce? Tipuju si, že asi spíš ne? A je to stav tedy dočasný? Pořešitelný tím béčkem? Díky předem za info.

Neregistrovaný uživatel

8.3.2016 16:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Zrzavci napsal(a):
Ty jo. . A dotaz k tomu stavu po odčervování- týká se to "jen" štěňat, nebo tuten stav může nastat i u dospělce? Tipuju si, že asi spíš ne? A je to stav tedy dočasný? Pořešitelný tím béčkem? Díky předem za info.

U dospělce jsem se s tím ještě nesetkala, ale u starších psů tento problém může nastat taky...
Jinak tento stav se občas děje - nemusíš ho ani postřehnout, ale jinak thiaminem je to řešitelný úplně v pohodě. U starších psů je to spíš dočasný u štěňat může být i trvalý... pokud se to včas neřeší.

8.3.2016 16:33
Zrzavci

XXX.XXX.65.169

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
U dospělce jsem se s tím ještě nesetkala, ale u starších psů tento problém může nastat taky...
Jinak tento stav se občas děje - nemusíš ho ani postřehnout, ale jinak thiaminem je to řešitelný úplně v pohodě. U starších psů je to spíš dočasný u štěňat může být i trvalý... pokud se to včas neřeší.

Díky moc, netušila jsem.. Je fakt, že odčervovadla jsou hrozná chemie, takže by to vlastně nemělo překvapit.
jestli je to tedy nervového původu - napadá mě... jestli tedy podání odčervovadel nemůže u starého psa rozeběhnout třeba mrtvici?
každopádně mám starou feňuli, takže za tuhle informaci fakt díky.

Neregistrovaný uživatel

8.3.2016 16:50
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Zrzavci napsal(a):
Díky moc, netušila jsem.. Je fakt, že odčervovadla jsou hrozná chemie, takže by to vlastně nemělo překvapit.
jestli je to tedy nervového původu - napadá mě... jestli tedy podání odčervovadel nemůže u starého psa rozeběhnout třeba mrtvici?
každopádně mám starou feňuli, takže za tuhle informaci fakt díky.

On "starý" a štěněčí organizmus reaguje úplně jinak než organismus zdravého dospělého psa, takže je možné prakticky cokoliv... Myslím, že blíž by ti řekl určitě veterinář

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2016 17:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
On "starý" a štěněčí organizmus reaguje úplně jinak než organismus zdravého dospělého psa, takže je možné prakticky cokoliv... Myslím, že blíž by ti řekl určitě veterinář

Já tomu nijak extra nerozumím, názory jsou na tohle různé, ale já tu chemii nemám ráda, pořád do psa něco cpát. My teda neodčervujeme preventivně.3x do roka nechávám dělat koprologické vyšetření stolice na parazity a pokud je negativní tak vůbec neodčervuju. Sbírám ale vždycky 3 dny po sobě.

A když je to potřeba odčervit, (naštěstí za poslední 2 roky nebylo) tak mu kupuji nějakou speciální pipetu co taky odčerví. Má citlivý žaludek a vždycky když jsem mu dala tu tabletku tak buď zvracel nebo 2 dny chodil a kňučel (ne v kuse), ale bylo vidět že mu není dobře. Myslím si že ho hodně bolel žaludek. Pořád totiž chodil a ukazoval mně že chce jíst. Asi si myslel že má hlad. Tak jsem si řekla že tohle mu teda dávat už nikdy nebudu. Sice ta pipeta stojí 500kč, oproti tabletkám o hodně dražší, ale z těch pipet mu není zle. A navíc nejsou potřeba často když děláme vyšetření. Nedáváme je preventivně. A jak čtu že to může způsobit takové problémy, tak vidím že je to ještě větší svinstvo než jsem si myslela.

8.3.2016 18:17
conaf

XXX.XXX.25.154

Tak jsem natočila, takhle to je hned po probuzení po dlouhém spaní, to je nejvýraznější asi...
https://www.youtube.com/watch?v=pgmp7wLTxMs&feature=youtu.be.

8.3.2016 18:39
Terven

XXX.XXX.110.147

conaf napsal(a):
Tak jsem natočila, takhle to je hned po probuzení po dlouhém spaní, to je nejvýraznější asi...
https://www.youtube.com/watch?v=pgmp7wLTxMs&feature=youtu.be.

Štěně nádherné, každopádně je to zvláštní, jako by mělo těžkou hlavu...vzpomněla jsem si na starou francouzskou komedii Velký šéfsmajlík
Trochu mi to připomíná kojence, když ještě úplně dobře nedrží hlavičku, taky mu občas takhle ujede do strany.
Poslala bych video nějakému veterináři, asi...

8.3.2016 18:42
conaf

XXX.XXX.25.154

Terven napsal(a):
Štěně nádherné, každopádně je to zvláštní, jako by mělo těžkou hlavu...vzpomněla jsem si na starou francouzskou komedii Velký šéfsmajlík
Trochu mi to připomíná kojence, když ještě úplně dobře nedrží hlavičku, taky mu občas takhle ujede do strany.
Poslala bych video nějakému veterináři, asi...

Přesně tak mi to připadá no, akorát u štěněte to asi úplně běžné nebude...

Neregistrovaný uživatel

8.3.2016 18:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já tomu nijak extra nerozumím, názory jsou na tohle různé, ale já tu chemii nemám ráda, pořád do psa něco cpát. My teda neodčervujeme preventivně.3x do roka nechávám dělat koprologické vyšetření stolice na parazity a pokud je negativní tak vůbec neodčervuju. Sbírám ale vždycky 3 dny po sobě.

A když je to potřeba odčervit, (naštěstí za poslední 2 roky nebylo) tak mu kupuji nějakou speciální pipetu co taky odčerví. Má citlivý žaludek a vždycky když jsem mu dala tu tabletku tak buď zvracel nebo 2 dny chodil a kňučel (ne v kuse), ale bylo vidět že mu není dobře. Myslím si že ho hodně bolel žaludek. Pořád totiž chodil a ukazoval mně že chce jíst. Asi si myslel že má hlad. Tak jsem si řekla že tohle mu teda dávat už nikdy nebudu. Sice ta pipeta stojí 500kč, oproti tabletkám o hodně dražší, ale z těch pipet mu není zle. A navíc nejsou potřeba často když děláme vyšetření. Nedáváme je preventivně. A jak čtu že to může způsobit takové problémy, tak vidím že je to ještě větší svinstvo než jsem si myslela.

No, tohle je sice pěkný, ale pokud se ti narodí štěňata a neodčervuješ, se zlou se potážeš...
To, co píšeš je dobrý pro dospělého psa, ale pro takhle malé štěně to co píšeš je jaxi k prdu...
Štěně je potřeba odčervovat až do půl roku věku, pak už si můžeš dělat rozbory

8.3.2016 19:07
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Mne to trosku pripada jako problem s krcni pateri...

8.3.2016 19:39
Zrzavci

XXX.XXX.127.37

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
On "starý" a štěněčí organizmus reaguje úplně jinak než organismus zdravého dospělého psa, takže je možné prakticky cokoliv... Myslím, že blíž by ti řekl určitě veterinář

To je pravda. Ještě jednou díky. Zařídím se podle toho.

Neregistrovaný uživatel

8.3.2016 19:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Zrzavci napsal(a):
To je pravda. Ještě jednou díky. Zařídím se podle toho.

8.3.2016 19:40
Zrzavci

XXX.XXX.127.37

conaf napsal(a):
Přesně tak mi to připadá no, akorát u štěněte to asi úplně běžné nebude...

Taky mi to přijde, jako kdyby "tu hlavičku" neunesl. Myslím, že z tohodle už veterinář bude moci něco vidět, podařilo se to natočit tak dobře, že to vidět je. Držím palce. Je nádherný.

8.3.2016 19:41
Zrzavci

XXX.XXX.127.37

Lexaurin napsal(a):
Mne to trosku pripada jako problem s krcni pateri...

Jsem laik - mě to přijde spíš, jako kdyby svaly neunesly?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2016 19:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
No, tohle je sice pěkný, ale pokud se ti narodí štěňata a neodčervuješ, se zlou se potážeš...
To, co píšeš je dobrý pro dospělého psa, ale pro takhle malé štěně to co píšeš je jaxi k prdu...
Štěně je potřeba odčervovat až do půl roku věku, pak už si můžeš dělat rozbory

Ale však to já vím, když byl štěně tak jsme normálně pravidelně odčervovali. Ale pokaždé mně to vyzvracel, takže nevím jestli to k něčemu bylo. U chovatelky s pastou problém prý neměl.

Bavím se samozřejmě o dospělém psovi.

Neregistrovaný uživatel

8.3.2016 19:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale však to já vím, když byl štěně tak jsme normálně pravidelně odčervovali. Ale pokaždé mně to vyzvracel, takže nevím jestli to k něčemu bylo. U chovatelky s pastou problém prý neměl.

Bavím se samozřejmě o dospělém psovi.

My se tu bavíme o štěňatech...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2016 19:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo vím. Reagovala jsem spíš na tyto zprávy, viz níže (kopie):


Ty jo.. A dotaz k tomu stavu po odčervování- týká se to "jen" štěňat, nebo tuten stav může nastat i u dospělce? Tipuju si, že asi spíš ne? A je to stav tedy dočasný? Pořešitelný tím béčkem? Díky předem za info.

Díky moc, netušila jsem.. Je fakt, že odčervovadla jsou hrozná chemie, takže by to vlastně nemělo překvapit.
jestli je to tedy nervového původu - napadá mě... jestli tedy podání odčervovadel nemůže u starého psa rozeběhnout třeba mrtvici?
každopádně mám starou feňuli, takže za tuhle informaci fakt díky.


U dospělce jsem se s tím ještě nesetkala, ale u starších psů tento problém může nastat taky...
Jinak tento stav se občas děje - nemusíš ho ani postřehnout, ale jinak thiaminem je to řešitelný úplně v pohodě. U starších psů je to spíš dočasný u štěňat může být i trvalý... pokud se to včas neřeší.

8.3.2016 20:12
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Zrzavci napsal(a):
Jsem laik - mě to přijde spíš, jako kdyby svaly neunesly?

No ja pracuji sice v humanni medicine, ale prijde mi to jako volne vazy, slabe svaly.Muze to byt porodem, sazela byvh, ze to samo vymizi.Pokud kuprikladu stenatko netrpelo behem porodu hypoxii a neni to dusledek toho.

8.3.2016 20:19
conaf

XXX.XXX.25.154

Lexaurin napsal(a):
No ja pracuji sice v humanni medicine, ale prijde mi to jako volne vazy, slabe svaly.Muze to byt porodem, sazela byvh, ze to samo vymizi.Pokud kuprikladu stenatko netrpelo behem porodu hypoxii a neni to dusledek toho.

Netrpělo ničím, je štěně divoké, zlobivé a žravé jako ostatní štěňata... V pátek jdeme na čipování a očkování, tak se zeptám...

8.3.2016 20:21
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

conaf napsal(a):
Netrpělo ničím, je štěně divoké, zlobivé a žravé jako ostatní štěňata... V pátek jdeme na čipování a očkování, tak se zeptám...

Tož dejte vedet a at to dobre dopadne!

8.3.2016 20:38
Zrzavci

XXX.XXX.127.37

Lexaurin napsal(a):
No ja pracuji sice v humanni medicine, ale prijde mi to jako volne vazy, slabe svaly.Muze to byt porodem, sazela byvh, ze to samo vymizi.Pokud kuprikladu stenatko netrpelo behem porodu hypoxii a neni to dusledek toho.

Jojo jo, to jsem právě myslela, slabé svaly, či vazy, že ne páteř samotná - to mi tak přišlo.

8.3.2016 20:39
Zrzavci

XXX.XXX.127.37

conaf napsal(a):
Netrpělo ničím, je štěně divoké, zlobivé a žravé jako ostatní štěňata... V pátek jdeme na čipování a očkování, tak se zeptám...

Bych se - pokud to teda nemáte v úmyslu, což asi nejspíš ano - zeptala před těmi úkony ještě. Aby to případně nezhoršilo. To jen tak přemýšlím nahlas.

8.3.2016 20:59
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Zrzavci napsal(a):
Jojo jo, to jsem právě myslela, slabé svaly, či vazy, že ne páteř samotná - to mi tak přišlo.

No ja to blbe napsala, bud toto, pokud to neni neurologicka zalezitost z hypoxie, ktera muze vzniknout za porodu, napriklad kdyz je pupecnik obtoceny kolem krku nebo vyhrezly, proste kdyz se byt treba kratkodobe snizi prutok krve pupecnikem.To, ze plod trpi se pozna pouze pri monitoraci ozev, tekze normalne behem porodu nic videt neni, stene to muze zvladnout, ale muze to mit vliv na mozek. U lidi je z toho napr.lehka mozkova dysfunkce az po tezke postizeni jako je DMO.

8.3.2016 21:08
conaf

XXX.XXX.25.154

Lexaurin napsal(a):
No ja to blbe napsala, bud toto, pokud to neni neurologicka zalezitost z hypoxie, ktera muze vzniknout za porodu, napriklad kdyz je pupecnik obtoceny kolem krku nebo vyhrezly, proste kdyz se byt treba kratkodobe snizi prutok krve pupecnikem.To, ze plod trpi se pozna pouze pri monitoraci ozev, tekze normalne behem porodu nic videt neni, stene to muze zvladnout, ale muze to mit vliv na mozek. U lidi je z toho napr.lehka mozkova dysfunkce az po tezke postizeni jako je DMO.

To nevím... Porod byl naprosto v pořádku, tohle štěně bylo první a bylo nejživější už při narození.

8.3.2016 21:13
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

conaf napsal(a):
To nevím... Porod byl naprosto v pořádku, tohle štěně bylo první a bylo nejživější už při narození.

Prvni = razilo cestu.Cim slo napred?

8.3.2016 21:17
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

A jeste, pomahala jste mu, nebo slo samo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.3.2016 21:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
Tak jsem natočila, takhle to je hned po probuzení po dlouhém spaní, to je nejvýraznější asi...
https://www.youtube.com/watch?v=pgmp7wLTxMs&feature=youtu.be.

Nemůže mít štěně nějak porušený vestibulární aparát? Určitě nechte štěně před očkováním důkladně vyšetřit, pusťte veterináři i tu nahrávku. Držím palce, ať to není nic vážného. Ale normální chování to určitě není.

8.3.2016 21:37
conaf

XXX.XXX.25.154

Lexaurin napsal(a):
A jeste, pomahala jste mu, nebo slo samo?

Porod byl úplně normální a rychlý.

8.3.2016 21:49
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

conaf napsal(a):
Porod byl úplně normální a rychlý.

No a rodilo se hlavickou napred nebo koncem panevnim? Tezko hadat, kdyby melo fontanelu nebylo by spatne udelat UTZ mozku.

8.3.2016 21:54
conaf

XXX.XXX.25.154

Lexaurin napsal(a):
No a rodilo se hlavickou napred nebo koncem panevnim? Tezko hadat, kdyby melo fontanelu nebylo by spatne udelat UTZ mozku.

Hlavičkou, jako všechna... Jakou to může mít souvislost?

8.3.2016 22:04
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

conaf napsal(a):
Hlavičkou, jako všechna... Jakou to může mít souvislost?

Jen hledam souvislosti- u konce panevniho muze hlava chvili "zustat viset" v porodnich cestach.

9.3.2016 12:28
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

conaf napsal(a):
Tak jsem natočila, takhle to je hned po probuzení po dlouhém spaní, to je nejvýraznější asi...
https://www.youtube.com/watch?v=pgmp7wLTxMs&feature=youtu.be.

Jéžiš, ten je roztomilej, přesladkej...
Nerozumím tomu teda vůbec, jen mi to připomnělo, že náš kavalír KCHS, než jsme ho koupili, prodělal zánět středního ucha, což jsem následně zjistila až poté, co ztrácel rovnováhu. On tohle hlavičkou dělal taky, akorát že pak vždycky spadl.

9.3.2016 19:58
conaf

XXX.XXX.25.154

RomčaJelča napsal(a):
Jéžiš, ten je roztomilej, přesladkej...
Nerozumím tomu teda vůbec, jen mi to připomnělo, že náš kavalír KCHS, než jsme ho koupili, prodělal zánět středního ucha, což jsem následně zjistila až poté, co ztrácel rovnováhu. On tohle hlavičkou dělal taky, akorát že pak vždycky spadl.

To ne, ona má rovnováhu i koordinaci dobrou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2016 20:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
To ne, ona má rovnováhu i koordinaci dobrou.

A nezkoušela jste dávat video na Veterináře? Mám pocit, že vás tam vídám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2016 21:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
?
http://www.kooikerhondje.info/o-plemeni/prakticke-informace/zdravi/
?

Ále, o tom už jsme mluvily

9.3.2016 21:45
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

Myslíte, že o tom doktoři u nás něco vědí ?

9.3.2016 22:05
conaf

XXX.XXX.25.154

rapotacka11 napsal(a):
?
http://www.kooikerhondje.info/o-plemeni/prakticke-informace/zdravi/
?

Prosímvás, já tu nechovám žádné pouliční nemocemi prolezlé vořechy. Oba rodiče jsou samozřejmě testovaní na genetické choroby a jsou v pořádku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.3.2016 22:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

conaf napsal(a):
Prosímvás, já tu nechovám žádné pouliční nemocemi prolezlé vořechy. Oba rodiče jsou samozřejmě testovaní na genetické choroby a jsou v pořádku.

Klid

10.3.2016 00:56
conaf

XXX.XXX.25.154

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Klid

Nojo, jsem z toho nervní...
Projela jsem si spoustu různých onemocnění, ale žádné mi k tomu nesedí... U každého je to spojeno ještě s jinými problémy, nebo tak něco...

10.3.2016 07:46
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Nečetla jsem celou tuto diskuzi, ale co teda na to říkal veterinář?

10.3.2016 08:04
ivulka2

XXX.XXX.155.174

conaf napsal(a):
Prosímvás, já tu nechovám žádné pouliční nemocemi prolezlé vořechy. Oba rodiče jsou samozřejmě testovaní na genetické choroby a jsou v pořádku.

V klidu někdy se u štěnat objeví ruzné neduhy které nemusí nic znamenat a prostě samotné odezní a zmizí a nikdy se už neobjeví.

10.3.2016 10:59
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Několik vrhů jsme měli, ale byli to obyč voříšci, takže je nikdo nijak zvlášť nepozoroval. Tohle mi přijde jako skoro normální, ještě slabší štěndo. Tím slabší myslím, jak už holky psaly, jako dítě, co ještě špatně drží hlavičku. Já myslím, že to chce jen čas. Tedy doufám i za vás, že to bude OK.

10.3.2016 11:02
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Ale musím zopakovat, že je teda opravdu nádherné...
Já bych brala všecky, kdybych mohla smajlík.

10.3.2016 13:08
conaf

XXX.XXX.225.192

RomčaJelča napsal(a):
Ale musím zopakovat, že je teda opravdu nádherné...
Já bych brala všecky, kdybych mohla smajlík.

No, kdyby jste měla zájem, jeden pejsek je teď volný :D.

10.3.2016 13:09
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

conaf napsal(a):
No, kdyby jste měla zájem, jeden pejsek je teď volný :D.

Což o zájem, ale jsme v třípokojáku 4 lidi a 5 zvířat.

10.3.2016 13:11
conaf

XXX.XXX.225.192

RomčaJelča napsal(a):
Což o zájem, ale jsme v třípokojáku 4 lidi a 5 zvířat.

To máte pěknou smečku

10.3.2016 13:12
conaf

XXX.XXX.225.192

10.3.2016 13:14
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

conaf napsal(a):
To máte pěknou smečku

No ano, jsem měkká matka, povolím skoro všecko. smajlík Protestovala jsem, protože 12 hodin strávím prací, a nakonec venčím, krmím, uklízím smajlík smajlík. Představa naklizeného bytu vzala za své. Ale zvířatiska prostě miluju.

10.3.2016 13:15
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

conaf napsal(a):
"A" de Diamond Koomet.

To mi děláte schválně. smajlík smajlík

10.3.2016 13:17
Aliens_II

XXX.XXX.77.30

RomčaJelča napsal(a):
To mi děláte schválně. smajlík smajlík

To je citové jasné vydírání. Já to prostě

10.3.2016 13:20
Sapp

XXX.XXX.224.129

conaf napsal(a):
"A" de Diamond Koomet.

Conaf, jsou nádherní! Já už včera večer slintala u pouštění vašich videí.

10.3.2016 13:38
conaf

XXX.XXX.232.185

Moc děkujeme Snad budou i všichni v pořádku...

11.3.2016 21:44
conaf

XXX.XXX.25.154

Tak jsme dnes byli na veterině, štěně prohlíželi postupně 2 doktoři, ale ani jeden z toho nic nevyvodil... Kontrolovali ji celkem důkladně, teplota, srdce, oči, uši, kompletní důkladné prohmatání, pak různé reakce (ohýbání tlapek, koordinace, apod.)... To je prý všechno úplně ok.
Což je možná bohužel, protože byla šance že je to nějaká prkotina třeba nějaký zánět,...
Takhle prý těžko říct a teprve se uvidí. Ale tvářili se dost divně... Každopádně se mi udělalo dost zle poté co začali vyjmenovávat a popisovat různé vrozené vady mozku, skoro to znělo jako bych ji rovnou měla nechat utratit...
Já to nechápu Ona se zdá tak naprosto v pohodě a normální

11.3.2016 22:00
aj

XXX.XXX.5.173

To conaf: nezoufejte, je příliš brzo na to, aby jste to vzdávala. Stejně je to štěňátko, co jste si chtěla nechat, tak alespoň bude u vás a budete ho moc sledovat. Možná je to fakt jen něco dočasného, vždyť i mozek se nějak vyvíjí a časem se to může samo spravit.

11.3.2016 22:10
Terven

XXX.XXX.110.147

Jj, nezoufejte, medicína není všemocná a příroda je naopak mocná...víte, kolik záhadných a nevysvětlitelných příznaků mívají novorozenci a kojenci? Doktoři si nad tím lámou hlavu, obvykle dítě projde mašinérií všech možných vyšetření, kde se nic nezjistí - a pak z toho dítě prostě vyroste

12.3.2016 00:10
conaf

XXX.XXX.25.154

Díky... Byla bych moc ráda kdyby to zmizelo, nebo se to alespoň nijak nezhoršovalo...
Ona je jinak opravdu úplně normální... Viz. video, poprvé venku
https://www.youtube.com/watch?v=giI32q8-0Wc&feature=youtu.be.

12.3.2016 00:16
aj

XXX.XXX.5.173

No ti jsou sladcí ! U vás musí být veselo a mamina už očividně není tak úzkostlivá, docela si to užívá.

12.3.2016 06:46
koňadra

XXX.XXX.128.31

conaf napsal(a):
Díky... Byla bych moc ráda kdyby to zmizelo, nebo se to alespoň nijak nezhoršovalo...
Ona je jinak opravdu úplně normální... Viz. video, poprvé venku
https://www.youtube.com/watch?v=giI32q8-0Wc&feature=youtu.be.

Tak na tom videu nevidím, že by se nějaké štěně vůbec nějak zvláštně chovalo. Je to pěkný vyrovnaný vrh. V každém případě nezoufejte! Je to už pár let, co kamarádka "vyrobila" štěňata ohařů. Vzhledem k časovém odstupu, už si ty příznaky tak moc přesně nepamatuji, ale vybavuji si, že tak od jejich 4 týdnů začala pozorovat, že se nějak divně chovají, vypadalo to, že neumí chodit, ale "plavou", později dostávali něco jako epileptické záchvaty, vypadalo to hrozně... Kamarádka to konzultovala s několika veterináři, video posílala po různých kapacitách, včetně VŠV v Brně, ale nikdo neuměl stanovit diagnózu. Myslela si, že půjde o vrozenou nějakou vadu a většinu vrhu nechala utratit, nechala asi 3 nejméně postižené jedince. A on se stal skoro zázrak, měla je doma snad do 3 měsíců a čím byla štěňata starší, tím se chovala normálněji. Prostě z toho vyrostla. Když tu fenu nakryla znovu (jiným otcem), stalo se totéž. Ovšem to už nepanikařila, ale štěňata nechala žít a všechna se srovnala do normálu. Dodnes nikdo neví, proč to bylo, co to bylo, žádný majitel toho štěněte si nikdy neztěžoval na nějaké potíže jeho psa. Prostě jsou věci mezi nebem a zemí... Věřím, že i Vaše štěně bude nakonec úplně v pohodě.

13.3.2016 15:58
conaf

XXX.XXX.25.154

koňadra napsal(a):
Tak na tom videu nevidím, že by se nějaké štěně vůbec nějak zvláštně chovalo. Je to pěkný vyrovnaný vrh. V každém případě nezoufejte! Je to už pár let, co kamarádka "vyrobila" štěňata ohařů. Vzhledem k časovém odstupu, už si ty příznaky tak moc přesně nepamatuji, ale vybavuji si, že tak od jejich 4 týdnů začala pozorovat, že se nějak divně chovají, vypadalo to, že neumí chodit, ale "plavou", později dostávali něco jako epileptické záchvaty, vypadalo to hrozně... Kamarádka to konzultovala s několika veterináři, video posílala po různých kapacitách, včetně VŠV v Brně, ale nikdo neuměl stanovit diagnózu. Myslela si, že půjde o vrozenou nějakou vadu a většinu vrhu nechala utratit, nechala asi 3 nejméně postižené jedince. A on se stal skoro zázrak, měla je doma snad do 3 měsíců a čím byla štěňata starší, tím se chovala normálněji. Prostě z toho vyrostla. Když tu fenu nakryla znovu (jiným otcem), stalo se totéž. Ovšem to už nepanikařila, ale štěňata nechala žít a všechna se srovnala do normálu. Dodnes nikdo neví, proč to bylo, co to bylo, žádný majitel toho štěněte si nikdy neztěžoval na nějaké potíže jeho psa. Prostě jsou věci mezi nebem a zemí... Věřím, že i Vaše štěně bude nakonec úplně v pohodě.

Kéž by tomu také tak bylo v tomto případě, díky za "příběh".
Celý vrh jsem měla z trošku sobeckých důvodů, prakticky jen proto abych si po své fence mohla nechat fenečku, na agility a případně pokračování chovu. O vrh jsem se snažila přes 2 roky. Obětovala jsem tomu dost času, stresu, zdraví i "agilitní kariéry" své fenky...
Ostatní fenky už jsou zadané, nemohla bych je už majitelům vzít. Jestli se mi tahle nesrovná...

13.3.2016 16:03
conaf

XXX.XXX.25.154

Tedy nechci říct že bych chovala jen abych měla druhého psa a ostatní mě nezajímali, to rozhodně ne. Velmi mi záleží na všech štěňátkách, hlavně jsem se snažila opravdu dobře vybrat budoucí majitele, všechna mám moc ráda a myslím že mají nadprůměrnou péči. Jen prostě ten podnět byl, že si chci po své fence jednu fenečku nechat...

Neregistrovaný uživatel

13.3.2016 17:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.10

A ptala ses v lékárně na ten Thiamin?
Třeba opravdu jde jen o lehké zúžení cév do mozku (což asi doktoři nezkoumali)...

13.3.2016 17:26
conaf

XXX.XXX.25.154

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A ptala ses v lékárně na ten Thiamin?
Třeba opravdu jde jen o lehké zúžení cév do mozku (což asi doktoři nezkoumali)...

Ne, ale tak přeci nebudu dávat štěněti nějaké prášky jen tak, bez diagnózy...
A podle veta se teď dá jedině čekat.

13.3.2016 17:31
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

conaf napsal(a):
Ne, ale tak přeci nebudu dávat štěněti nějaké prášky jen tak, bez diagnózy...
A podle veta se teď dá jedině čekat.

No, mne zacal mit pes neurologicke priznaky o vikendu, ja mu hned nasadila B komplex forte a pak jsem od veterinare dostala doporuceni ho davat a pochvalu po te, co jsem rikala, ze uz ho bere Na neurologii obecne je dobry Pyridoxin+ Thiamin, + injekcne B 12.

Neregistrovaný uživatel

13.3.2016 17:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.10

conaf napsal(a):
Ne, ale tak přeci nebudu dávat štěněti nějaké prášky jen tak, bez diagnózy...
A podle veta se teď dá jedině čekat.

Thyamin je B1 vitamín
Ti pro štěně nebudu radit nějaký chemický svinstvo... tohle je jen vitamín, nic víc smajlík

13.3.2016 17:33
conaf

XXX.XXX.25.154

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Thyamin je B1 vitamín
Ti pro štěně nebudu radit nějaký chemický svinstvo... tohle je jen vitamín, nic víc smajlík

Aha, koukám vitamin B1... A myslíte že je vhodné to podávat "jen tak", bez toho abych znala nějakou diagnózu?
Také pak nevím jaké dávkování...

13.3.2016 17:34
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Thyamin je B1 vitamín
Ti pro štěně nebudu radit nějaký chemický svinstvo... tohle je jen vitamín, nic víc smajlík

Thiamin je konkretne B1, predavkovani nemozne.

Neregistrovaný uživatel

13.3.2016 17:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.10

conaf napsal(a):
Aha, koukám vitamin B1... A myslíte že je vhodné to podávat "jen tak", bez toho abych znala nějakou diagnózu?
Také pak nevím jaké dávkování...

Na vitamín nepotřebuješ diagnózu
Ty bys taky denně měla brát multivitamín

13.3.2016 17:35
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Lexaurin napsal(a):
Thiamin je konkretne B1, predavkovani nemozne.

Pozde ale prece

Neregistrovaný uživatel

13.3.2016 17:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.238.10

Lexaurin napsal(a):
Thiamin je konkretne B1, predavkovani nemozne.

Přesně tak

13.3.2016 17:37
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

K Thiaminu urcite i ten Pyridoxin- je to B6. Takze klidne tabletku B komplex a nebala bych se.

14.3.2016 00:47
Felow

XXX.XXX.215.197

Lexaurin napsal(a):
Thiamin je konkretne B1, predavkovani nemozne.

Thiamin dávám obden a k tomu 3x týdně tabletu B komplexu již dva roky mé staré feně labradora. Je jí dnes již 13 let, netrpí stařeckou demencí, zlepšil se jí i pohyb a hlavně je stále duševně velice aktivní.On konkrétně Thyamin nerozšiřuje přímo cévy, ale podporuje regeneraci nervových zakončení- všude, nejen v mozku.Specielní kombinace vitaminů B spolu s vitaminemA a E se například již mnohokrát osvědčila u ochrnutých psů z důvodu vyhřezlé ploténky, kterým se po indikaci kombinace těchto vitaminů obnovila citlivost končetin a začali znovu i chodit.

14.3.2016 01:16
conaf

XXX.XXX.25.154

Felow napsal(a):
Thiamin dávám obden a k tomu 3x týdně tabletu B komplexu již dva roky mé staré feně labradora. Je jí dnes již 13 let, netrpí stařeckou demencí, zlepšil se jí i pohyb a hlavně je stále duševně velice aktivní.On konkrétně Thyamin nerozšiřuje přímo cévy, ale podporuje regeneraci nervových zakončení- všude, nejen v mozku.Specielní kombinace vitaminů B spolu s vitaminemA a E se například již mnohokrát osvědčila u ochrnutých psů z důvodu vyhřezlé ploténky, kterým se po indikaci kombinace těchto vitaminů obnovila citlivost končetin a začali znovu i chodit.

Díky...
Nojo, když my vůbec netušíme, co s fenkou je. A podle veta nemá teď smysl se za tím pídit, stejně by se prý ani na speciálních vyšetřeních nic najít nemuselo. Nezbývá než čekat, jak se to bude vyvíjet...

14.3.2016 02:04
Felow

XXX.XXX.215.197

conaf napsal(a):
Díky...
Nojo, když my vůbec netušíme, co s fenkou je. A podle veta nemá teď smysl se za tím pídit, stejně by se prý ani na speciálních vyšetřeních nic najít nemuselo. Nezbývá než čekat, jak se to bude vyvíjet...

Jasně, ale to B čko se nemusíte bát zkusit, nelze se jím opravdu předávkovat a v případě, že by to byl neurologický problém mohlo by to zlepšit.

14.3.2016 07:30
conaf

XXX.XXX.224.108

Felow napsal(a):
Jasně, ale to B čko se nemusíte bát zkusit, nelze se jím opravdu předávkovat a v případě, že by to byl neurologický problém mohlo by to zlepšit.

Ok, díky, půjdu se na něj dnes zeptat do zveráče :).

14.3.2016 08:54
Felow

XXX.XXX.215.105

conaf napsal(a):
Ok, díky, půjdu se na něj dnes zeptat do zveráče :).

Do zveráče ne, tam ho nemají. Koupíte ho v lékárně pod názvem Thiamin.

14.3.2016 09:15
conaf

XXX.XXX.224.108

Felow napsal(a):
Do zveráče ne, tam ho nemají. Koupíte ho v lékárně pod názvem Thiamin.

Já myslela tedy celý bkomplex.

Neregistrovaný uživatel

14.3.2016 09:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.15.2

conaf napsal(a):
Já myslela tedy celý bkomplex.

Koupíš v lékárně, ve zveráči maj prd

14.3.2016 09:33
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

conaf napsal(a):
Já myslela tedy celý bkomplex.

B komplex není "celý".

14.3.2016 09:41
Felow

XXX.XXX.215.105

rapotacka11 napsal(a):
B komplex není "celý".

Ano, Bkomplex neobsahuje vitamin B1 (Thiamin), který v tomto případě by mohl pomoci nejvíce. Kdyžtak zkusit podat oboje, nebo jen Thiamin a počkat cca týden až 14 dnů, jestli se něco změní. Oboje se koupí v lékarně.Stojí to pár brďol.

14.3.2016 10:00
conaf

XXX.XXX.224.108

Ok, díky. Ale, jaké dávkování?

14.3.2016 10:33
Felow

XXX.XXX.215.105

conaf napsal(a):
Ok, díky. Ale, jaké dávkování?

Dávkování je na příbalovém letáku, ve vašem případě bych dávkování napasovala na "dítě " a upravila váhově. Já dávám pro 35 kg fenu jednu tabletu denně z preventivních důvodů ( mohou být až 3 tabley) štěněti bych dala půl tablety jedenkrát denně - když to má při potížích. Nemusíte se bát -nelze se tím předávkovat.

14.3.2016 10:37
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Ostatní fenky už jsou zadané, nemohla bych je už majitelům vzít. Jestli se mi tahle nesrovná...


To má nějakou souvislost?
Video je nádherné, děkuji za zpříjemnění dne.

14.3.2016 11:54
conaf

XXX.XXX.224.108

Felow napsal(a):
Dávkování je na příbalovém letáku, ve vašem případě bych dávkování napasovala na "dítě " a upravila váhově. Já dávám pro 35 kg fenu jednu tabletu denně z preventivních důvodů ( mohou být až 3 tabley) štěněti bych dala půl tablety jedenkrát denně - když to má při potížích. Nemusíte se bát -nelze se tím předávkovat.

Ok, děkuji. Štěnda teď mají asi 2 kg.

14.3.2016 14:22
conaf

XXX.XXX.224.108

Tak už jsem obojí koupila. Děkuji.

14.3.2016 14:30
Felow

XXX.XXX.215.130

conaf napsal(a):
Tak už jsem obojí koupila. Děkuji.

Držím palce

18.3.2016 19:23
aj

XXX.XXX.5.173

Můžu poprosit o info, jak se to vyvíjí ?

18.3.2016 19:29
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Felow napsal(a):
Ano, Bkomplex neobsahuje vitamin B1 (Thiamin), který v tomto případě by mohl pomoci nejvíce. Kdyžtak zkusit podat oboje, nebo jen Thiamin a počkat cca týden až 14 dnů, jestli se něco změní. Oboje se koupí v lékarně.Stojí to pár brďol.

Ale B komplex i B komplex forte Thiamin obsahuje

18.3.2016 20:32
Felow

XXX.XXX.215.71

Lexaurin napsal(a):
Ale B komplex i B komplex forte Thiamin obsahuje

Já kupuji ten nejlevnější v té úzké krabičce a ten vím, že je bez Thiaminu.Myslím, ale že ve vašem případě by stačil jen samotný thiamin, jak jsem se zmiňovala výše.

18.3.2016 20:51
Lexaurin

XXX.XXX.190.168

Felow napsal(a):
Já kupuji ten nejlevnější v té úzké krabičce a ten vím, že je bez Thiaminu.Myslím, ale že ve vašem případě by stačil jen samotný thiamin, jak jsem se zmiňovala výše.

Asi ano, u nas totiz neurologove detem s neurologickymi problemy pisi Thiamin a ten Pyridoxin.Ob den injekcne B12

25.3.2016 10:52
aj

XXX.XXX.5.173

Vytahuji téma s otázkou- jak se to vyvíjí ?

25.3.2016 11:41
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conaf napsal(a):
Díky... Byla bych moc ráda kdyby to zmizelo, nebo se to alespoň nijak nezhoršovalo...
Ona je jinak opravdu úplně normální... Viz. video, poprvé venku
https://www.youtube.com/watch?v=giI32q8-0Wc&feature=youtu.be.

To je nádhera - také se teď dojímám u Vašich videí! A věřte, že když štěně prospívá, je hravé a žravé a nemá jiné problémy, že to nakonec bude OK! Strašně moc držím pěsti!

25.3.2016 11:42
fikovnice

XXX.XXX.99.69

aj napsal(a):
No ti jsou sladcí ! U vás musí být veselo a mamina už očividně není tak úzkostlivá, docela si to užívá.

Jo, to jsem si také všimla!

25.3.2016 11:45
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conaf napsal(a):
Díky...
Nojo, když my vůbec netušíme, co s fenkou je. A podle veta nemá teď smysl se za tím pídit, stejně by se prý ani na speciálních vyšetřeních nic najít nemuselo. Nezbývá než čekat, jak se to bude vyvíjet...

Jen se zeptám - vyšetřoval to štěndo vet-neurolog? Anebo vet-ortoped?

25.3.2016 11:47
fikovnice

XXX.XXX.99.69

conaf napsal(a):
Ok, díky, půjdu se na něj dnes zeptat do zveráče :).

Má ještě jednu výhodu. Ti, co jej konzumují, tak pak svým pachem odpuzují klíšťata. A ve zveráči jej možná neseženete, spíš v normální humánní lékárně.

25.3.2016 11:50
fikovnice

XXX.XXX.99.69

aj napsal(a):
Vytahuji téma s otázkou- jak se to vyvíjí ?

Hmm, také by mě to velmi zajímalo, teď jsem pročetla celé vlákno. Jinak na neurologické problémy se doporučují klidně megadávky Bvit. Ne "normální" dávkování. Jak už tu bylo opakovaně psáno, nelze jím předávkovat, na rozdíl např. od vit. A, toho bych se bála.

23.4.2016 21:44
conaf

XXX.XXX.25.154

Dobrý den,
po delší době jsem si vzpomněla, omlouvám se že jsem nepodala info.

Každopádně,4 lumpíci už jsou 2-4 týdny v nových domovech, zatím to vypadá že jsem všechny majitele vybrala skvěle, všichni jsou z pejsků nadšení, píšou, posílají fotky a zítra máme s 2 sraz.

A k té mojí "kývací" holčičce, se kterou to nevypadalo nic moc? K neorologovi jsem jí nakonec nebrala, nevím, nechtěla jsem aby na ní dělal kdoví co... Viděla jí vynikající fyzioterapeutka, nic moc nenašla, ale uvolnila jí celý krk a od té doby je to jen a jen lepší. No, nevím jestli to s tím vlastně souviselo, doteď nevím cože to je/bylo, ale už to skoro nedělá, jen občas maličko a je to nevýrazne.

Každopádně je naprosto fantastická, nedokážu si představit že by mohla být lepší!
Je neuvěřitelně šikovná a učenlivá, naprosto nebojácná a pohodářská, úžasná holčička!
Tady je její video ve 12 týdnech (což bylo teď v úterý).
https://www.youtube.com/watch?v=pPdiu43yUmI&feature=youtu.be.

23.4.2016 21:54
aj

XXX.XXX.5.173

Ta je naprosto dokonalá ! Moc se povedla. Holka šikovná.

23.4.2016 21:55
Felow

XXX.XXX.211.29

Je nádherná a opravdu moooc šikovná. Ať vám dělá jen radost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.4.2016 22:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šikovné mrně. A vyrůstá v nádherném prostředí, ten výhled poznávám. Vzhledem k absenci zahrady se často poflakujeme kolem, i když to ta potvora zrzavá neocení. Toho nejvíc baví našlapaná cyklostezka za ZOO a podobná davová šílenství, což zas nebere mě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.4.2016 22:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

I když jsem spíš na velký plemena, tak vaše holčička je opravdu supééér a jsem ráda, že se jí to tak zlepšilo...držela jsem vám palečky

23.4.2016 23:42
conaf

XXX.XXX.25.154

Děkujeme!
Spousta lidí tomu nevěřilo, jednu dobu ani já ne, veterinář kroutil hlavou v 9 týdnech že ještě vůbec žije,... A ona je teď po fyzické i psychické stránce více než v pořádku!

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.4.2016 00:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
I když jsem spíš na velký plemena, tak vaše holčička je opravdu supééér a jsem ráda, že se jí to tak zlepšilo...držela jsem vám palečky

Celé plemeno je super. Jak říkal kamarád - takovýho chytrýho, praktickýho, skladnýho, nenáročnýho, odolnýho a krásnýho vořecha jsem furt hledal po útulcích. To píšu jako majitel jednoho kousku, který odpovídá mým představám a původní záměr byl najít něco podobného mezi voříšky s neidentifikovatelným původem. Tj. normální stavba těla a citované.
Kamarád si psa ještě nepořídil, ale ve finálním výběru má bretaňského ohaře a kooikerhondje. Zatím vede Holanďan.

24.4.2016 18:20
noemi

XXX.XXX.64.236

Supeeeer, potvůrka malá šíkovná.
Držíme palečky, ať už je vše v pořádku.

29.7.2016 13:38
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

conaf napsal(a):
Děkujeme!
Spousta lidí tomu nevěřilo, jednu dobu ani já ne, veterinář kroutil hlavou v 9 týdnech že ještě vůbec žije,... A ona je teď po fyzické i psychické stránce více než v pořádku!

Jak se holčička má?
Už je asi v "pubertě", ne?

3.10.2016 21:35
conaf

XXX.XXX.25.154

Zdravím, náhodou jsem po delší době opět na tuto diskuzi narazila... :)
Co ke Kessynce říct... Je to pes, jak má být!
Z toho malého kývacího štěňátka je už dnes 8-měsíční slečna. Plná energie a elánu, nebojácná, hravá, veselá (a občas trošku zlobivá ).
Už přerostla svojí maminku, jak je vidět na fotce (Kessy vlevo, její mamka Afi vpravo).
Miluje agility jak jen může, do toho dává vše a už si zkusila i neoficiální psí výstavu (suveréně ovládla třídu štěňat 4-12 měsíců a umístila se tedy 1. z 11 - hlavně díky svojí úžasné povaze).

Je prostě úžasná, moje Kess.
Tady je její poslední video z agi (z konce srpna) a přikládám pár fotek.
https://www.youtube.com/watch?v=196bTb8xRZk


Pokud si tuhle diskuzi pročte někdo, kdo se trápí s podobným nebo i jiným problémem, vezměte si z toho to, že nic se nesmí vzdávat - a někdy je lepší vyčkat a ono se uvidí, příroda je mnohem mocnější než ten nejlepší veterinář...

4.10.2016 12:25
Andrýsek3

XXX.XXX.118.51

Už 8 měsíců? Páni to letí. Diskuzi jsem sledovala a jsem ráda, že je malá v pořádku a že se jí tak daří, tak přeji mnoho úspěchů a radostí s ní.

4.10.2016 15:24
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

No tak super, že pejsanka je OK Je pěkná (jako její mamka, jak přes kopírák ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.10.2016 18:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

No je úžasná, jsem ráda, že to takhle dopadlo

Přidejte reakci

Přidat smajlík