Množírna a parvovirus

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.5.2016 23:17
Mamapsa

XXX.XXX.3.106

Nedávno jsem zde popisovala případ štěněte biewer yorkšíra z, chovné stanice'' které jsme koupili nakažené parvovirem, a tak jak jste mi odepsali, jedna se opravdu o množírnu, zjistili jsme o tom víc, a, chovatelka '' prodává štěňata s průkazem původu na smlouvu, pritom není registrovaná v žádném chovatelském klubu, ani v IBC, na jednou místě jsou množí psi více ras, dále terarijni zvířata a také papoušky.jedna se o množírnu v Dlouhopolsku okr.Hradec Kralove.inzeráty na prodej štěňat umisťuje na bazoš cz.s něčím podobným jsem se potkala poprvé, a je mi z toho na nic...

16.5.2016 01:44
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Mamapsa napsal(a):
Nedávno jsem zde popisovala případ štěněte biewer yorkšíra z, chovné stanice'' které jsme koupili nakažené parvovirem, a tak jak jste mi odepsali, jedna se opravdu o množírnu, zjistili jsme o tom víc, a, chovatelka '' prodává štěňata s průkazem původu na smlouvu, pritom není registrovaná v žádném chovatelském klubu, ani v IBC, na jednou místě jsou množí psi více ras, dále terarijni zvířata a také papoušky.jedna se o množírnu v Dlouhopolsku okr.Hradec Kralove.inzeráty na prodej štěňat umisťuje na bazoš cz.s něčím podobným jsem se potkala poprvé, a je mi z toho na nic...

Připomeňte prosím o jaké diskuzní vlákno se jednalo. Díky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2016 06:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Http://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3092495/parvovirus-u-stenete#a3092662

v profilu uživatele jsou témata, v nichž diskutoval

Sam 90210

16.5.2016 09:26
Sam 90210

XXX.XXX.148.220

Konečně někdo z těchto "parvo kauz" kdo má koule říct o koho se jedná. Řešíte to nějak ? pošlete tam kontrolu ze SVS a facebook je taky fajn drbna ;).

16.5.2016 09:35
ivulka2

XXX.XXX.155.174

Sam 90210 napsal(a):
Konečně někdo z těchto "parvo kauz" kdo má koule říct o koho se jedná. Řešíte to nějak ? pošlete tam kontrolu ze SVS a facebook je taky fajn drbna ;).

Jenže co je opravdu pravda...neříká tu někdo jen to co chceme všíchni slyšet... jake zveřejnění jména od anon.člověka které se pod to nepodepíše to není věrohodné..

16.5.2016 09:38
Mamapsa

XXX.XXX.0.199

Určitě to řešíme, tuhle věc nejde jen tak nechat být.budu tuhle množírnu hlásit na IBC, protože biewer je zatím neuznane plemeno, a není registrované v ČMKU.tohle se prostě musí zastavit, neumím si představit, že z toho místa vyjde víc štěňat, s touhle nákazou, která se tak snadno šíří.protože smrt toho našeho chudáka nesmí být zbytečná.navic, naše štěňátko, v 11 týdnech bylo větší než dospělý yorksir...trochu divné..asi tedy voříšek...ale i tak jsme ho chtěli mít a milovat... Bohužel, žilo necelých 5 dní...Prostě hrůza..

16.5.2016 09:47
Mamapsa

XXX.XXX.0.199

To je jednoduché, podívejte se na stránky, chovné stanice v Dlouhopolsku...podívejte se, kde je registrovaná.. Nic nenajdete.. No a nebo se tam zajeďte podívat..a když jsme vzniklou situaci chtěli řešit s chovatelkou, její první reakce byla, že má dost prostředků k tomu, aby se po nás svezla, a žalovala nás za pomluvy, a šíření poplašnych zpráv...množení psů totiž není trestné...bohužel..

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2016 09:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mamapsa napsal(a):
Určitě to řešíme, tuhle věc nejde jen tak nechat být.budu tuhle množírnu hlásit na IBC, protože biewer je zatím neuznane plemeno, a není registrované v ČMKU.tohle se prostě musí zastavit, neumím si představit, že z toho místa vyjde víc štěňat, s touhle nákazou, která se tak snadno šíří.protože smrt toho našeho chudáka nesmí být zbytečná.navic, naše štěňátko, v 11 týdnech bylo větší než dospělý yorksir...trochu divné..asi tedy voříšek...ale i tak jsme ho chtěli mít a milovat... Bohužel, žilo necelých 5 dní...Prostě hrůza..

A vy jste dostali falešné PP od IBC?

16.5.2016 10:11
sheepdog

XXX.XXX.131.110

Mamapsa napsal(a):
To je jednoduché, podívejte se na stránky, chovné stanice v Dlouhopolsku...podívejte se, kde je registrovaná.. Nic nenajdete.. No a nebo se tam zajeďte podívat..a když jsme vzniklou situaci chtěli řešit s chovatelkou, její první reakce byla, že má dost prostředků k tomu, aby se po nás svezla, a žalovala nás za pomluvy, a šíření poplašnych zpráv...množení psů totiž není trestné...bohužel..

Chovatelka je členem Colorful Yorkshire Terrier Club http://www.cytclub.com/, což je zřejmě nějaký neoficiální spolek chovatelů barevných jorků, který nemá nic společného s FCI či IBC. Pořádají však vlastní výstavy a bonitace a dokonce vydávají i vlastní rodokmeny.

Sam 90210

16.5.2016 11:40
Sam 90210

XXX.XXX.148.220

ivulka2 napsal(a):
Jenže co je opravdu pravda...neříká tu někdo jen to co chceme všíchni slyšet... jake zveřejnění jména od anon.člověka které se pod to nepodepíše to není věrohodné..

Reaguji na to co je tady psáno, kdyby příspěvek zněl - "paní si ode mne koupila štěně, dostalo parvovirus, jsem přesvědčená že se nenakazilo u mě, pomlouvá mě, co mám dělat ?" reakce by pochopitelně byli jiné, mě tenhle příspěvek připadá věrohodný, ale bez důkazů (foto, jméno atp..) to nejde nijak prokázat, jde přece jen o anonymní diskuzi.

16.5.2016 20:47
Mamapsa

XXX.XXX.3.106

Nedostali jsme žádné papíry, kromě průkazu s očkováním.Pp nám měl být dodám do měsíce od zakoupení.jelikoz štěňátko jsme měli doma 1 a půl dne, a zbylé dny už bylo v péči veterináře, a pak uhynulo, už jsme průkaz původu neviděli.informaci i tom, že průkazy původu z této stanice jsou falešné jsme získali z IBC. Doklady od veteriny pitevni nález a vše ostatní samozřejmě máme.bez toho bychom nemohli dále v téhle cause pokračovat. Pravda je, že to, že o téhle záležitosti vedeme diskuzi, už našemu štěňátku život nevrátí..ale to že tu diskuzi vedem možná pomůže tomu, že si alespoň pár lidí uvědomí, že při koupi psa si musí dát velký pozor na to, od koho kupují, a neudělají tu chybu, jakou jsme udělali my, a nepodpoří svou koupí jakoukoliv množírnu... Sama za sebe můžu prohlásit, že další pes do naší rodiny přijde už jedině z prověřené chovné stanice, která je registrovaná v CMKU, a nebo prostě zachráníme pejska z útulku...jde nám nejvíce o to, mít doma psa, kamaráda, společníka, kterému u nás bude dobře, a protože zvířata milujeme, nedokážu zkousnout to, jakým způsobem je množitelé, vyrábějí''...

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.5.2016 20:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

To Mampsa

No odskákali jste si to šeredně, tak držím palce, ať se vám podaří s množitelkou zabojovat.

30.7.2019 19:14
Isugun

XXX.XXX.232.171

Tak teď jsem zjistila, že mám štěně, předpokládám, ze stejného vrhu a množírny jako vy. Koupili jsme si feničku v březnu, z chovatelské stanice v Dlouhopolsku blízko Nového Bydžova a Městce Králové. Se stanicemi nemáme zkušenosti, a tak jsme neměli žádné podezření, dokud jsem neviděla tuhle konverzaci, protože našemu štěňátku je teď sedm měsíců a je to zdravá fena, doufám, nemáme s ní žádné problémy. O parvoviru nevím také vůbec nic. Je možné, že sedmi měsíční štěně je také v ohrožení?

30.7.2019 19:29
lupus4

XXX.XXX.205.61

O parvoviru nevím také vůbec nic.

co si takhle PŘED pořízením živého tvora něco nastudovat o jeho potřebách, výživě, chorobách a jejich prevenci atd...atd...
Tenhle "nepřístup" je ale stejný u tera, ptáků i drůbeže - lidstvo blbne
návod na suprčupr mobil máte určitě prostudovanej , co ? Živej tvor vám za to nestojí...chybí "blicí" smajlík velebnosti

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.7.2019 19:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Isugun napsal(a):
Tak teď jsem zjistila, že mám štěně, předpokládám, ze stejného vrhu a množírny jako vy. Koupili jsme si feničku v březnu, z chovatelské stanice v Dlouhopolsku blízko Nového Bydžova a Městce Králové. Se stanicemi nemáme zkušenosti, a tak jsme neměli žádné podezření, dokud jsem neviděla tuhle konverzaci, protože našemu štěňátku je teď sedm měsíců a je to zdravá fena, doufám, nemáme s ní žádné problémy. O parvoviru nevím také vůbec nic. Je možné, že sedmi měsíční štěně je také v ohrožení?

Ta diskuze je z roku 2016, tak těžko máte psa ze stejného vrhu. Myslete!

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.10.2019 07:29
25.10.2019 08:17
impact

XXX.XXX.195.92

Stene s parvou uz neni nic neobvykleho.. Jeste pred par lety veterinari rikali jezis parva? To neni mozny. To jsem nevidel dvacet let.. A dneska ji clovek potka raz dva..

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.10.2019 08:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Stene s parvou uz neni nic neobvykleho.. Jeste pred par lety veterinari rikali jezis parva? To neni mozny. To jsem nevidel dvacet let.. A dneska ji clovek potka raz dva..

No, působí to na mě jako štěně z množky a majitelé nemají peníze, tak ho dají na veterinu utratit. Nevím, co na to říct. Ale asi bude takových případů hodně, vy určitě víte víc.

ryguska

22.4.2020 19:31
ryguska

XXX.XXX.96.58

zdravím,my si taky koupili za 13 t fenečku s vadou zoubku,pately zadních nohou 2+3stupen a s ušima,co by ji záviděl i krysařík,papiry take za měsíc a ukrajinské ..pořad se nemuže nadechnout,když ma radost,takže,musi na operaci zubů,nožiček a toho krku,kdyz jsme jí volalili,tak byla drzá a peníze nechtěla vrátit..ale my by jsme ji stejně nevrátili a na to ona spoléhá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.4.2020 20:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Njn, komu není rady, tomu není pomoci :)

22.4.2020 20:22
GAELLE

XXX.XXX.55.67

ryguska napsal(a):
zdravím,my si taky koupili za 13 t fenečku s vadou zoubku,pately zadních nohou 2+3stupen a s ušima,co by ji záviděl i krysařík,papiry take za měsíc a ukrajinské ..pořad se nemuže nadechnout,když ma radost,takže,musi na operaci zubů,nožiček a toho krku,kdyz jsme jí volalili,tak byla drzá a peníze nechtěla vrátit..ale my by jsme ji stejně nevrátili a na to ona spoléhá.

no to si můžete nadávat akorát sami sobě.........................jste chtěli ušetřit a nějak to neklaplo

Moona

30.4.2020 05:09
Moona

XXX.XXX.219.25

ryguska napsal(a):
zdravím,my si taky koupili za 13 t fenečku s vadou zoubku,pately zadních nohou 2+3stupen a s ušima,co by ji záviděl i krysařík,papiry take za měsíc a ukrajinské ..pořad se nemuže nadechnout,když ma radost,takže,musi na operaci zubů,nožiček a toho krku,kdyz jsme jí volalili,tak byla drzá a peníze nechtěla vrátit..ale my by jsme ji stejně nevrátili a na to ona spoléhá.

Bohužel, jedou fakt ve velkém. Dále chovají papoušky, jezky.

Zdeněk132

25.6.2020 17:08
Zdeněk132

XXX.XXX.213.5

Zdravím, scháníme nového pejska, a dneska přišel známej, právě s yorkšírkou z dlouhopolska s PP , teď to tu čtu, paní sem si chtěl trochu prověřit, jak to dopadlo?

1.7.2020 12:58
Marcela1972

XXX.XXX.140.10

Tak asi kazdemu logicky uvazujicimu cloveku dojde,ze kdyby byla v chovu tato nemoc,tak dotycni budou pestovat leda okurky na hrobech psu a ne odchovavat.Doporucuji chs navstivit a ne koukat na anonymni recenze.Pomluvit pod prezdivkou umi kazdy a deje se tak ve vsech sferach podnikani.
Pani tady dala vykrik do tmy a pak ticho po pesine.Dojedte se tam podivat a udelejte si nazor sam.

1.7.2020 13:41
Andrea Třísková

XXX.XXX.137.184

Dobrý den, ráda bych zde zmínila své poznatky ohledně chovu YT z Dlouhopolska. Předem avizuji, že s dotyčnou paní nejsem v žádném kamarádském vztahu, náš vztah je čistě obchodní - dá-li se to to tak říci. Od paní mám v průběhu cca 1,5 roku 3 fenečky. Klasický YT, Biewer a Choco. Všechny fenečky jsem přebírala v perfektním stavu, dostala jsem veškeré vyčerpávající informace k plemenu a mohla jsem se kdykoliv obrátit na chovatelku a kdykoliv mi bylo zodpovězeno vše co jsem aktuálně potřebovala vědět. Takže za mě 100% ve všem. Nerada vstupuji do takových to debat, ale bohužel když z mého pohledu není pravda to co čtu viz výše, měla jsem potřebu uvést minimálně za sebe skutečnost jaká je. Věřím, že každý, kdo bude mít zájem v této CHS koupít své psí štěstíčko, tak nedá nejen na recenze na forech, ale třeba se s paní zkontaktuje a udělá si obrázek sám. Děkuji a přeji všem krásný den. Andrea Třísková

3.7.2020 16:03
lukaskonecny

XXX.XXX.129.79

Pravda to je bohužel, jsou to množáci jak vyšití. Luxusní dům se zahradou a na druhé straně dvoupatrová garáž ve které je jen utrpení. Chovají Yorky, Pomeraniany, ježky a papoušky. Spousta pejsků má vrozené vady, jsou nemocní. Toto bohužel noví majitelé zjištují až po koupi, to pak "chovatelé" vyhrožují trestním oznámením pro pomluvu. Jestli mohu všem doporučit, tak na facebooku existuje skupina spolehlivé a nespolehlivé chovatelky, tam Vám rádi poradí od koho koupit a od koho ne!!!! Rozhodně nedoporučuji!!!!

Marabu

24.7.2020 22:30
Marabu

XXX.XXX.211.33

Dobrý večer,

máme od paní K. Křížové také yorka. Asi po 2 dnech, co jsme si ho dovezli, začal kašel, všimli jsme si zanedbané srsti. Před předanim ho vykoupala. Na veterine se jim nezdal věk, aplikované přípravky v ockovaku, které se zdravým štěňatům neaplikuji. Původ prý ukrajinský,což má i v papírech. Na veterine ihned rentgen, zda nemá zuzenou prudusnici,coz se naštěstí nepotrvdilo. Kasel se podařilo vyléčit a srst také. Jen doufám, že nemá vrozenou vadu ale zatím žádné problémy. Budou mu 2 roky. Rodiče ukázat nechtěla. Samozřejmě nám hned bylo jasné, že to celé smrdí ale když my si ho hned zamilovali.

Vždy jsme měli psy z CHS s výbornýma rodokmenama a třeba u předešlé jorksirsky nám také nebyli ukazani rodiče. Po 4 letech se ukázalo, že měla vrozenou vadu ledvin,takze celý život dietní strava. Tím chci říct, že ne vždy má člověk štěstí i u ověřené CHS a po rodičích s výborným rodokmenem.

Pokud je vše výše uvedené pravda, mrzí mě, že jsme podpořili paní K. v jejich praktikách, které se mi opravdu příčí. Každopádně už bych toho našeho stejně nedala. Hned v autě, kdy jsme si ho od ní odvazeli, začal na nás dorazet a hrát si s námi, doma se choval jako kdyby tu žil odjakživa. Uz to asi o něčem svědčí, protoze předchozí naše štěňátka vždy první dny smutnila po mámě.

Na druhou stranu musím říct, že se vším mi paní K. po telefonu vždy ochotně poradila, o kašli jsem ji informovala, byla ke mně slušná. Pokud by však zdravotní problém byl horší, těžko říct, jak by se k tomu postavila.

Asi snad jen dodám, že byla naše chyba hledat na netu a ne u ověřené CHS jako předtím. Nevím, co nás to napadlo za blbost..😕 I tak jsem ráda, že toho naseho máme a má se u nás krásně.

24.7.2020 22:40
fikovnice

XXX.XXX.134.11

Marabu napsal(a):
Dobrý večer,

máme od paní K. Křížové také yorka. Asi po 2 dnech, co jsme si ho dovezli, začal kašel, všimli jsme si zanedbané srsti. Před předanim ho vykoupala. Na veterine se jim nezdal věk, aplikované přípravky v ockovaku, které se zdravým štěňatům neaplikuji. Původ prý ukrajinský,což má i v papírech. Na veterine ihned rentgen, zda nemá zuzenou prudusnici,coz se naštěstí nepotrvdilo. Kasel se podařilo vyléčit a srst také. Jen doufám, že nemá vrozenou vadu ale zatím žádné problémy. Budou mu 2 roky. Rodiče ukázat nechtěla. Samozřejmě nám hned bylo jasné, že to celé smrdí ale když my si ho hned zamilovali.

Vždy jsme měli psy z CHS s výbornýma rodokmenama a třeba u předešlé jorksirsky nám také nebyli ukazani rodiče. Po 4 letech se ukázalo, že měla vrozenou vadu ledvin,takze celý život dietní strava. Tím chci říct, že ne vždy má člověk štěstí i u ověřené CHS a po rodičích s výborným rodokmenem.

Pokud je vše výše uvedené pravda, mrzí mě, že jsme podpořili paní K. v jejich praktikách, které se mi opravdu příčí. Každopádně už bych toho našeho stejně nedala. Hned v autě, kdy jsme si ho od ní odvazeli, začal na nás dorazet a hrát si s námi, doma se choval jako kdyby tu žil odjakživa. Uz to asi o něčem svědčí, protoze předchozí naše štěňátka vždy první dny smutnila po mámě.

Na druhou stranu musím říct, že se vším mi paní K. po telefonu vždy ochotně poradila, o kašli jsem ji informovala, byla ke mně slušná. Pokud by však zdravotní problém byl horší, těžko říct, jak by se k tomu postavila.

Asi snad jen dodám, že byla naše chyba hledat na netu a ne u ověřené CHS jako předtím. Nevím, co nás to napadlo za blbost..😕 I tak jsem ráda, že toho naseho máme a má se u nás krásně.

"Samozřejmě nám hned bylo jasné, že to celé smrdí ale když my si ho hned zamilovali."

Neznám paní ani její CHS. Ale Vaše věta (viz výše) je ukázkou VAŠÍ ignorance a i kdyby měl pejsek tisíc nemocí (což mu samozřejmě vůbec nepřeji), tak Vy byste neměl/a vůbec důvod si stěžovat. (Pokud něco smrdí, tak to nekupuji!!!)

Marabu

24.7.2020 23:12
Marabu

XXX.XXX.211.33

fikovnice napsal(a):
"Samozřejmě nám hned bylo jasné, že to celé smrdí ale když my si ho hned zamilovali."

Neznám paní ani její CHS. Ale Vaše věta (viz výše) je ukázkou VAŠÍ ignorance a i kdyby měl pejsek tisíc nemocí (což mu samozřejmě vůbec nepřeji), tak Vy byste neměl/a vůbec důvod si stěžovat. (Pokud něco smrdí, tak to nekupuji!!!)

Já si ale přece vůbec nestezuji, jen přidávám svou zkušenost. Jak jiz bylo zmíněno v mém příspěvku výše ,předchozí jorksirka měla vadu ledvin, což nemohl nikdo vědět (přišlo se na to pri banální, zákroku, kdy se pomaleji probírala z narkozy) a to byla z Top CHS a chovatelka také dělala ofuky, neukázala rodiče, z čehož jsme také neměli dobrý pocit. Celkove na mne u každého psa chovatele působili zvláštním dojmem s těmi omáčkami okolo toho. Kdybych se tím měla řídit, nemám psa žádného. Děkuji za váš lehce útočný příspěvek a přeji hezký večer

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 06:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marabu napsal(a):
Já si ale přece vůbec nestezuji, jen přidávám svou zkušenost. Jak jiz bylo zmíněno v mém příspěvku výše ,předchozí jorksirka měla vadu ledvin, což nemohl nikdo vědět (přišlo se na to pri banální, zákroku, kdy se pomaleji probírala z narkozy) a to byla z Top CHS a chovatelka také dělala ofuky, neukázala rodiče, z čehož jsme také neměli dobrý pocit. Celkove na mne u každého psa chovatele působili zvláštním dojmem s těmi omáčkami okolo toho. Kdybych se tím měla řídit, nemám psa žádného. Děkuji za váš lehce útočný příspěvek a přeji hezký večer

Rodiče ukázat nechtěla. Samozřejmě nám hned bylo jasné, že to celé smrdí ale když my si ho hned zamilovali.

Tak doufám, že si to další zájemce přečte. Dřív než si štěndo pořídí a teprve následně popíše zkušenost.

Asi snad jen dodám, že byla naše chyba hledat na netu a ne u ověřené CHS jako předtím. Nevím, co nás to napadlo za blbost..


Co na to říct.....myslím, že toto platí dvoujnásob u "profláklých" plemen.

25.7.2020 06:20
fikovnice

XXX.XXX.134.11

Marabu napsal(a):
Já si ale přece vůbec nestezuji, jen přidávám svou zkušenost. Jak jiz bylo zmíněno v mém příspěvku výše ,předchozí jorksirka měla vadu ledvin, což nemohl nikdo vědět (přišlo se na to pri banální, zákroku, kdy se pomaleji probírala z narkozy) a to byla z Top CHS a chovatelka také dělala ofuky, neukázala rodiče, z čehož jsme také neměli dobrý pocit. Celkove na mne u každého psa chovatele působili zvláštním dojmem s těmi omáčkami okolo toho. Kdybych se tím měla řídit, nemám psa žádného. Děkuji za váš lehce útočný příspěvek a přeji hezký večer

Nezlobte se, ale pokud napíšete, že to v dané CHS "celé smrdí" (respektive koupě Vašeho psa z CHS), tak to dle mě stěžování si je. Přeji Vám hezký den!

Edit: A třeba máte pravdu, třeba fakt ta CHS není v pořádku, ale sama píšete, že to není Váš první pes, tak už byste měla být obeznámena s pravidly koupě psa. Narážím teď na jednu z nejdůležitějších věcí - vidět rodiče štěněte a zázemí CHS. Vám rodiče (nebo aspoň matku) odmítli ukázat a Vy jste si přesto štěně koupila. Nechápu! Pochopila bych u vořešáka, u něhož mi bude jedno, co mi z něj vyroste, ale ne u papíráka.

25.7.2020 07:31
sisi58

XXX.XXX.191.1

fikovnice napsal(a):
Nezlobte se, ale pokud napíšete, že to v dané CHS "celé smrdí" (respektive koupě Vašeho psa z CHS), tak to dle mě stěžování si je. Přeji Vám hezký den!

Edit: A třeba máte pravdu, třeba fakt ta CHS není v pořádku, ale sama píšete, že to není Váš první pes, tak už byste měla být obeznámena s pravidly koupě psa. Narážím teď na jednu z nejdůležitějších věcí - vidět rodiče štěněte a zázemí CHS. Vám rodiče (nebo aspoň matku) odmítli ukázat a Vy jste si přesto štěně koupila. Nechápu! Pochopila bych u vořešáka, u něhož mi bude jedno, co mi z něj vyroste, ale ne u papíráka.

Kdysi dávno jsem mamince koupila Kavalíra s PP. Matku jsme viděli a na miminech nic moc nepoznáte, pokud neobhlížíte vrhy průběžně. Všechna se vrtěla ,popocházela a byla krásná.
Až časem jsem zjistila, že paní byla už v té době množitelka, nikoli chovatelka. Každé štěně bylo, na svodu, jiné a ten maminčin pejsek byl celý život-12 let - nemocný. A to je nějakých 25 let.
Ani mě nenapadlo, že by mohlo být něco špatně.
My jsme si totiž před tím koupili jezevčíka, trpasličího,dlouhosrstého s PP. A to byla ukázková CHS. Vyrovnaný vrh. Rodiče lovecky vedení. Štěňata byla v bytě, nikde žádný nepořádek. Jeli jsme pro něj až na Slovensko.
Takže jsem myslela, že když je pes s PP, je to ve všech CHS stejně dobré.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 09:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Kdysi dávno jsem mamince koupila Kavalíra s PP. Matku jsme viděli a na miminech nic moc nepoznáte, pokud neobhlížíte vrhy průběžně. Všechna se vrtěla ,popocházela a byla krásná.
Až časem jsem zjistila, že paní byla už v té době množitelka, nikoli chovatelka. Každé štěně bylo, na svodu, jiné a ten maminčin pejsek byl celý život-12 let - nemocný. A to je nějakých 25 let.
Ani mě nenapadlo, že by mohlo být něco špatně.
My jsme si totiž před tím koupili jezevčíka, trpasličího,dlouhosrstého s PP. A to byla ukázková CHS. Vyrovnaný vrh. Rodiče lovecky vedení. Štěňata byla v bytě, nikde žádný nepořádek. Jeli jsme pro něj až na Slovensko.
Takže jsem myslela, že když je pes s PP, je to ve všech CHS stejně dobré.

A tak stát se to může.
Myslím, že jde spíš o to, snažit se nasbírat co nejvíc dostupných informací, aby se riziko minimalizovalo.
Mě prostě trochu rozčiluje, že před odběrem nikdo nic nehledá, informace neshání, ale pár dní na to, ale sem napíšou, že je spousta věcí špatně....takže až když je průšvih, tak si umím najít diskuzi, kam to napíšu?? To najednou s internetem pracovat umím....?

A bohužel tomu nahrává dogma....pes s PP je ok, PP záruka na všechno , tak si lidi řeknou ok, všude čtu, že si nemám kupovat psa bez papírů, tak si koupím papíráka a následně mají pocit, že už není třeba nic hledat...

25.7.2020 10:01
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

A bohužel tomu nahrává dogma....pes s PP je ok, PP záruka na všechno , tak si lidi řeknou ok, všude čtu, že si nemám kupovat psa bez papírů, tak si koupím papíráka a následně mají pocit, že už není třeba nic hledat...

Jojo, ale ono to přesně tak je. Ono lidi ani nenapadne, že by na štěňatech s PP mohlo být něco špatně. Často to není ani o tom, že by neuměli s internetem, umí, ale prostě neví, co všechno se má hlídat a že by měli hledat informace na netu o dané CHS atd...

Jinak třeba u jednoho plemene je známá chovka "množka", od které fakt radši nebrat. Znám ji i já - a to je to plemeno, která nemám, ale docela často se objeví někde na nějaké diskuzi. No a objevila se zrovna nedávno - když se na ní nějaká paní ptala. Asi tak 70 % odpovědí bylo, že odsud štěně nebrat, že se tam mrská jeden vrh za druhým a že některé odchovy mají zdravotní problémy, chovatel že přestal komunikovat... Jenže pár lidí tam začalo psát, že se vše moc řeší, že odtamtud psa mají, že byl levnější než v jiných CHS, že je zdravý, že odběr proběhl v pohodě a že by si tam klidně štěně vzali znovu. No a tak to paní zakončila tak, že chce "jen" parťáka, nechce jezdit po výstavách, nechce psa po šampionech a tak že jí vlastně pes z této CHS stačí ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 10:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
A bohužel tomu nahrává dogma....pes s PP je ok, PP záruka na všechno , tak si lidi řeknou ok, všude čtu, že si nemám kupovat psa bez papírů, tak si koupím papíráka a následně mají pocit, že už není třeba nic hledat...

Jojo, ale ono to přesně tak je. Ono lidi ani nenapadne, že by na štěňatech s PP mohlo být něco špatně. Často to není ani o tom, že by neuměli s internetem, umí, ale prostě neví, co všechno se má hlídat a že by měli hledat informace na netu o dané CHS atd...

Jinak třeba u jednoho plemene je známá chovka "množka", od které fakt radši nebrat. Znám ji i já - a to je to plemeno, která nemám, ale docela často se objeví někde na nějaké diskuzi. No a objevila se zrovna nedávno - když se na ní nějaká paní ptala. Asi tak 70 % odpovědí bylo, že odsud štěně nebrat, že se tam mrská jeden vrh za druhým a že některé odchovy mají zdravotní problémy, chovatel že přestal komunikovat... Jenže pár lidí tam začalo psát, že se vše moc řeší, že odtamtud psa mají, že byl levnější než v jiných CHS, že je zdravý, že odběr proběhl v pohodě a že by si tam klidně štěně vzali znovu. No a tak to paní zakončila tak, že chce "jen" parťáka, nechce jezdit po výstavách, nechce psa po šampionech a tak že jí vlastně pes z této CHS stačí ...

Co na to říct, taky nebudu jezdit na výstavy a už vůbec ne chovat....mohla jsem mít pyrenejku o 10 tis. levnější a takřka ihned k odběru ani jsem moc informací nemusela nehledat, stačila první na stránkách klubu a i když jsem štěně potřebovala hned a štěněcí holky prostě nebyly k mání, tak jsem do toho nešla.
Třeba by bylo vše ok, ale stojí mi to za to riziko?? Za ušetřených 10 tis. za zvíře, které se mnou bude minimálně 10 let a ty náklady jsou po celý život psa o hodně vyšší.

25.7.2020 10:38
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Asi tak no...

Já když se mrknu jen na stránky té CHS, tak by mě odradilo už to.

3.3.2020 - narodilo se nám 5 miminek
11.4.2020 - narodila se štěňátka
9.6.2020 - narodil se 1 kluk
15.6.2020 - narodilo se 10 štěňat

Ono to sice nemusí nic znamenat, mohlo to jen tak "blbě" vyjít (i když celkově mají hrozně moc odchovů), třeba se stará celá rodina a o všechna štěnda je dobře postaráno... To netvrdím, že ne. Ale já osobně bych radši chtěla štěndo odněkud, kde prostě není tolik vrhů...

No a navíc pak když čtu, že většina lidí mělo se štěndem nějaké problémy a následně vlastně i s chovatelem, kterému to bylo jedno, a stejně si odtamtud psa vezmu? No tak to mi hlava nebere... Neřeknu, samozřejmě, že i v PP chovu se může vyskytnout nějak nemocné štěně, ale tady to podle těch diskuzí bylo ve velkém.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2020 17:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

OT : Už je mi jasné, proč dnes holky nechtějí děti. Kdyby naše generace přemýšlela před narozením dítěte tolik, jako dnes mají lidi přemýšlet před pořízením psa, další generace už by se nenarodila a už bychom vymřeli po meči i po přeslici :-))
A to pes je závazek jen na cca 10 let, dítě na celý život.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.7.2020 18:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
OT : Už je mi jasné, proč dnes holky nechtějí děti. Kdyby naše generace přemýšlela před narozením dítěte tolik, jako dnes mají lidi přemýšlet před pořízením psa, další generace už by se nenarodila a už bychom vymřeli po meči i po přeslici :-))
A to pes je závazek jen na cca 10 let, dítě na celý život.

No ono si myslím, že u těch psů je to na místě....nečteme inzeráty typu "kvůli stěhování daruji dítě do dobrých rukou"..."daruji...v rodině se vyskytla alergie na dítě"..."z důvodu nedostatku času daruji chlapečka, je hodný, ale hyperaktivní..pouze do aktivní rodiny zkušeným rodičům"

A hlavně není riziko, že si dítě pořídíme v nějaké množírně...co jsme si porodily to máme, na to nenadávejme....(teď myslím vlastní děti) a u adopce se myslím si přemýšlí hodně.

Kdyby se totiž děti pořizovaly stejně jako psy, tak nevím, jestli by nefrčely spíš "výběrové chovy"...dítě s PP po zdravotně vyšetřených rodičích, nejlépe vysokoškolácích a sportovcích, s požadovanou povahou a ono ruku na srdce ne každá potenciální matka by byla uchovněná.......a samozřejmě i otec...

Vím blbé přirovnání, ale takhle to vidím...

27.7.2020 16:12
fikovnice

XXX.XXX.135.227

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No ono si myslím, že u těch psů je to na místě....nečteme inzeráty typu "kvůli stěhování daruji dítě do dobrých rukou"..."daruji...v rodině se vyskytla alergie na dítě"..."z důvodu nedostatku času daruji chlapečka, je hodný, ale hyperaktivní..pouze do aktivní rodiny zkušeným rodičům"

A hlavně není riziko, že si dítě pořídíme v nějaké množírně...co jsme si porodily to máme, na to nenadávejme....(teď myslím vlastní děti) a u adopce se myslím si přemýšlí hodně.

Kdyby se totiž děti pořizovaly stejně jako psy, tak nevím, jestli by nefrčely spíš "výběrové chovy"...dítě s PP po zdravotně vyšetřených rodičích, nejlépe vysokoškolácích a sportovcích, s požadovanou povahou a ono ruku na srdce ne každá potenciální matka by byla uchovněná.......a samozřejmě i otec...

Vím blbé přirovnání, ale takhle to vidím...

Vidíš, po Tvém příspěvku mě napadá, jak je to s lidskými dárkyněmi vajíček a dárci spermatu...? Jsou tam nějaká omezení...? Fyzický fond, psychika, vzdělání,... Budu se na to muset kouknout.
Vím, že za darované sperma se snad platilo - něco se mi plete, že kdysi můj kamarád chodil darovávat na kliniku za nějaký obnos.

Neregistrovaný uživatel

27.7.2020 16:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.38.113

fikovnice napsal(a):
Vidíš, po Tvém příspěvku mě napadá, jak je to s lidskými dárkyněmi vajíček a dárci spermatu...? Jsou tam nějaká omezení...? Fyzický fond, psychika, vzdělání,... Budu se na to muset kouknout.
Vím, že za darované sperma se snad platilo - něco se mi plete, že kdysi můj kamarád chodil darovávat na kliniku za nějaký obnos.

U zenskejch byl jen limit veku a nejaka zdravotni vysetreni ale nic extra.

27.7.2020 20:17
fikovnice

XXX.XXX.134.179

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
U zenskejch byl jen limit veku a nejaka zdravotni vysetreni ale nic extra.

Jj, taky myslím nebo se mi něco takového plete.
Ale napadla mě taková věc: Kdyby tam přišel darovat někdo jiného etnika (), ale české národnosti, tak jak by s takovým dárcem/dárkyní naložili...?

27.7.2020 20:26
Terven

XXX.XXX.110.191

fikovnice napsal(a):
Jj, taky myslím nebo se mi něco takového plete.
Ale napadla mě taková věc: Kdyby tam přišel darovat někdo jiného etnika (), ale české národnosti, tak jak by s takovým dárcem/dárkyní naložili...?

Pokud je mi známo, tak si budoucí rodiče mohou zvolit přibližnou výšku, váhu, barvu očí a vlasů a vzdělání dárce. Logicky by asi museli být upozorněni, že dárce je jiného etnika.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2020 21:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

S tím údajem naložit musí.. nevím nevím, jestli by afroameričani chtěli překvapení v podobě blond miminka. Ne že by ho vrátili.. Ale vybírá se co nejpodobnější rodičům nebo nejchytřejší atp., ale vlastně si můžete vybrat cokoli. Není to systém "přidělíme vám tento vzoreček", je to požadavek příjemce.
Nedávno jsem někde na nějakém přiblblém webu četla, že se dá koupit domácí sada, ze které vám vyroste dítě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.7.2020 21:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jj, taky myslím nebo se mi něco takového plete.
Ale napadla mě taková věc: Kdyby tam přišel darovat někdo jiného etnika (), ale české národnosti, tak jak by s takovým dárcem/dárkyní naložili...?

Myslíte, že by ho poslali domů? S dárkyní je to v pohodě, bílý otec "vyhrává". Max z toho bude hodně pěkné dítě mulat nebo modro/zelenooké blond miminko.
Mimochodem, a to by Vás mohlo zajímat, černoši jsou prý vnímavější ke Covidu. Info jsem neověřovala.

28.7.2020 07:30
sisi58

XXX.XXX.191.1

marcelaamax napsal(a):
A bohužel tomu nahrává dogma....pes s PP je ok, PP záruka na všechno , tak si lidi řeknou ok, všude čtu, že si nemám kupovat psa bez papírů, tak si koupím papíráka a následně mají pocit, že už není třeba nic hledat...

Jojo, ale ono to přesně tak je. Ono lidi ani nenapadne, že by na štěňatech s PP mohlo být něco špatně. Často to není ani o tom, že by neuměli s internetem, umí, ale prostě neví, co všechno se má hlídat a že by měli hledat informace na netu o dané CHS atd...

Jinak třeba u jednoho plemene je známá chovka "množka", od které fakt radši nebrat. Znám ji i já - a to je to plemeno, která nemám, ale docela často se objeví někde na nějaké diskuzi. No a objevila se zrovna nedávno - když se na ní nějaká paní ptala. Asi tak 70 % odpovědí bylo, že odsud štěně nebrat, že se tam mrská jeden vrh za druhým a že některé odchovy mají zdravotní problémy, chovatel že přestal komunikovat... Jenže pár lidí tam začalo psát, že se vše moc řeší, že odtamtud psa mají, že byl levnější než v jiných CHS, že je zdravý, že odběr proběhl v pohodě a že by si tam klidně štěně vzali znovu. No a tak to paní zakončila tak, že chce "jen" parťáka, nechce jezdit po výstavách, nechce psa po šampionech a tak že jí vlastně pes z této CHS stačí ...

Jasně chci Lamborghini, ale vlastně sportovní vůz mít až tak nemusím, tak přijedu domů v autě z AAA.
Moje maminka říkávala, lacené, dvakrát placené. A u pejsků to platí dvojnásob. Když si koupim blbý vysavač, jak se to po 35 letech podařilo teď mě, tak s ním mrsknu do sklepa a už vím, co koupit příště.
Ovšem se psem,na kterém jsem ušetřila (čas i peníze) nikam mrsknout nemůžu. Pokud jsem tedy trochu slušný člověk.
Chudáci psi.

28.7.2020 07:41
sisi58

XXX.XXX.191.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
OT : Už je mi jasné, proč dnes holky nechtějí děti. Kdyby naše generace přemýšlela před narozením dítěte tolik, jako dnes mají lidi přemýšlet před pořízením psa, další generace už by se nenarodila a už bychom vymřeli po meči i po přeslici :-))
A to pes je závazek jen na cca 10 let, dítě na celý život.

Holky nechtějí děti, protože jsou rozmazlené, chtějí být štíhlé a taky nezávislé.
Za mě to bylo tak, že ženská, co nebyla do 23 let vdaná a s jedním dítětem, byla nějaká "divná". Netvrdím,že to je takto správně.
Ono taky v té době dělat kariéru, jako žena, vlastně ani nešlo. A jako single jste třeba vůbec nesehnali bydlení. Atd.,atp.
Navíc, sledujete masmédia, být vdaná a mít děti, před 35 rokem, není v módě. Tak nějak všeobecně dochází k degradaci rodiny. Té normální.
Bohužel právě to odsouvání rození nejspíš povede k vymření některých ras. Přemýšlet a kalkulovat můžete, jak chcete. Příroda vám buď bude nebo nebude nakloněná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 07:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Otázka je, kolik času musím vyplácat, kolik je ještě zdravé. Mám si pročítat i každý zápis z jednání klubu, čmku,...? V jisté chvíli mě to přestane bavit.. A to úplně náhodou ale já vím, že nějaká čmku existuje :-)
Pak můžu vznést dotaz na fb nebo ifaunu. A to se dovím následující: co? chs že by něco udělala špatně? pomluva!
Nejlepší je Alík od sousedů. Jenže ti už nějak nejsou. Je to těžké!

28.7.2020 12:45
fikovnice

XXX.XXX.134.227

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslíte, že by ho poslali domů? S dárkyní je to v pohodě, bílý otec "vyhrává". Max z toho bude hodně pěkné dítě mulat nebo modro/zelenooké blond miminko.
Mimochodem, a to by Vás mohlo zajímat, černoši jsou prý vnímavější ke Covidu. Info jsem neověřovala.

Až tak mě to nezajímá, na populaci Afriky se korona (zatím) nijak výrazně neprojevuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 13:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Holky nechtějí děti, protože jsou rozmazlené, chtějí být štíhlé a taky nezávislé.
Za mě to bylo tak, že ženská, co nebyla do 23 let vdaná a s jedním dítětem, byla nějaká "divná". Netvrdím,že to je takto správně.
Ono taky v té době dělat kariéru, jako žena, vlastně ani nešlo. A jako single jste třeba vůbec nesehnali bydlení. Atd.,atp.
Navíc, sledujete masmédia, být vdaná a mít děti, před 35 rokem, není v módě. Tak nějak všeobecně dochází k degradaci rodiny. Té normální.
Bohužel právě to odsouvání rození nejspíš povede k vymření některých ras. Přemýšlet a kalkulovat můžete, jak chcete. Příroda vám buď bude nebo nebude nakloněná.

Někdy nejsou rozmazlené, ale nemůžou najít zodpovědnýho chlapa, který se postará o rodinu, zatímco ona bude na MD. Dnes to u těch mladých mužů není IN, chtějí si užívat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 13:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Někdy nejsou rozmazlené, ale nemůžou najít zodpovědnýho chlapa, který se postará o rodinu, zatímco ona bude na MD. Dnes to u těch mladých mužů není IN, chtějí si užívat.

Děvčata za nimi pozadu nezůstávají. A když vídám ty kreatury, které si říkají mladé ženy, ani se těm mladým mužům nedivím. Stále víc chodí ve dvojici muž-muž.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 20:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děvčata za nimi pozadu nezůstávají. A když vídám ty kreatury, které si říkají mladé ženy, ani se těm mladým mužům nedivím. Stále víc chodí ve dvojici muž-muž.

Mám doma obojí, už jsem to tady tuším psala kdysi a fakt můžu zodpovědně říct, že holka rozmazlená není, od 20 let měla vždy práci, svůj byt, auto a všechno si taky platila. Ale co se na ni občas přilepilo, škoda mluvit. Ale myslím, že to nejde jednoznačně říct, že holky jsou rozmazlené a kluci mamánci, je to o výchově.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 21:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

To není o tom - rozmazlené. To je o tom, že jsou divné. Zanedbané, rozkydnuté, potetované, v keckách, šmajdavé......a s cigárem.
To jde třeba matka padesátnice a s ní dcera. Matka má šmrnc a dcera je totální buchta se studentským průkazem.
Navíc na ty kluky odevšad čumí nahaté zadky a umělá poprsí.....Z toho by byl impotent i Casanova.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 21:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To není o tom - rozmazlené. To je o tom, že jsou divné. Zanedbané, rozkydnuté, potetované, v keckách, šmajdavé......a s cigárem.
To jde třeba matka padesátnice a s ní dcera. Matka má šmrnc a dcera je totální buchta se studentským průkazem.
Navíc na ty kluky odevšad čumí nahaté zadky a umělá poprsí.....Z toho by byl impotent i Casanova.

A slyšela jste, jak se říká "prvních 30 let dětství chlapa je pro něj těžký"?

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 21:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vy si děláte legraci, ale nedávno mi jeden 26. letý tvrdil, že do 26. jsou dětské lístky. Dřív přišel v 21. kluk z vojny a mohl se ženit a založit rodinu. Před vojnou to bylo brzy, po vojně v pohodě. O tom, že nastoupil do zaměstnání - to ani nezmiňuju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 21:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A slyšela jste, jak se říká "prvních 30 let dětství chlapa je pro něj těžký"?

A těch dalších 30 je těžký pro všechny okolo. I tak se to dá brát :-))

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 21:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To není o tom - rozmazlené. To je o tom, že jsou divné. Zanedbané, rozkydnuté, potetované, v keckách, šmajdavé......a s cigárem.
To jde třeba matka padesátnice a s ní dcera. Matka má šmrnc a dcera je totální buchta se studentským průkazem.
Navíc na ty kluky odevšad čumí nahaté zadky a umělá poprsí.....Z toho by byl impotent i Casanova.

Ježíš
No, dcera nemá ani umělý prsa, ani není buchta. A vlastně ani žádnou takovou neznám, asi žiju v jiným světě. Kde to vůbec bydlíte? Ty vaše zážitky jsou jedno velký panoptikum. Teda nic ve zlým, není to nic proti vám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 21:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ježíš
No, dcera nemá ani umělý prsa, ani není buchta. A vlastně ani žádnou takovou neznám, asi žiju v jiným světě. Kde to vůbec bydlíte? Ty vaše zážitky jsou jedno velký panoptikum. Teda nic ve zlým, není to nic proti vám.

Já hlavně pracuju v instituci, kde mi před očima prochází.....Zadek jak vrata, stehna se jim mydlí o sebe, takže od kolen dolů X, všechno se na nich klepe. Klenby spadlé už ve 20. ( možná 16. ), páteře v háji jakbysmet - do 30. musí skončit na vozíku.
A ty nahé zadky a umělá prsa? Stačí pustit počítač.......Na pravé straně obrazovky mám Super, nejde se tomu vyhnout ( když tedy chodím do počítače přes Seznam ), na ulici bych to nepoznala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 22:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já hlavně pracuju v instituci, kde mi před očima prochází.....Zadek jak vrata, stehna se jim mydlí o sebe, takže od kolen dolů X, všechno se na nich klepe. Klenby spadlé už ve 20. ( možná 16. ), páteře v háji jakbysmet - do 30. musí skončit na vozíku.
A ty nahé zadky a umělá prsa? Stačí pustit počítač.......Na pravé straně obrazovky mám Super, nejde se tomu vyhnout ( když tedy chodím do počítače přes Seznam ), na ulici bych to nepoznala.

Aha. No, já Seznam zrušila, takže ani Super na mě nevykukuje, emailovou schránku mám na Centrum.cz a tu mám pořád otevřenou, takže žádné zprávy, ani ty bulvární, číst nemusím. A u nás ve firmě nic takového nepotkávám, ani spolužačky našeho nejmladšího takhle nevypadají. :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 22:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jenom technická...

Vlastně si ohledně dnešní mládeže a dětí říkám něco podobného, ale není to situace, která se v každé generaci opakuje?....Neříká to každá generace? "jó to když my jsme byli mladí, tak jsme byli takoví a makoví a podívejte se na tu mládež dneska...to za našich mladých let to chodilo tak a tak a podívejte se dneska, kam ten svět spěje"

Jsem už stará....nechápu proč je teď milion pohlaví, já rozlišuju stále jen dvě...buď se člověk narodí s pindíkem a nebo s pipinou takže pohlaví může být tak max mužské a ženské a možná nějaká vyjímka potvrzující pravidlo nějaká anatomická anomálie....
To jestli se někdo cítí mužem nebo ženou nebo ani mužem nebo ani ženou, něčím mezi nebo něčím se cítí, ale neumí to pojmenovat...to je věc druhá.....a hlavně jak já mám poznat na ženský, že se někdy cítí mužem někdy ženou někdy něčím mezi (všechno tohle má cizí názvy, který neznám.....)
Doufám, že mi bude umožněno dožít jako heterosexuální žena a že kvůli tomu jednou nebudu muset lézt kanálama, že mi neřeknou, že do dotazníku nemohu vyplnit kolonku pohlaví-žena, protože to by nebylo bezpohlavní...
A těch věcí je spousta...nebo minimálně víc...

A říkám si...kam ten svět spěje.....a ti mladí mi na to tak max můžou říct, že jsem nemoderní, že tomu nerozumím.......jo to si asi myslela každá nastupující generace, že tomu ti staromódní rodiče nerozumí

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2020 23:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nikdo vás nutit nebude, nebojte, zní to blbě, ale není to zas taková záhada, svět je dál, než býval, takže např. homosexualita už není nemoc (i když to také trvalo do roku 1973 a 1983) a již se za ni nevězní a nepopravuje (výjimky jsou), a s tím pohlavím je to tak, že můžete mít v dokladech X, což je "mezi".. v dávných dobách byli lidé nuceni si vybrat F/M, v současnosti, v rámci zachování zbytku zdravého rozumu, je možnost třetího pohlaví a není to výmysl moderní doby, nýbrž běžná věc u jistých náboženství a zemí. Takže dnes se ten, kdo neví, nemusí cítit jako na zavření do léčebny pro choromyslné, ale může mít v ID písmeno X a nemusí nic vysvětlovat. Pokud vám ten člověk neubližuje, nemusí vás to vztekat.

Ano, každá generace říká "když my jsme byli.." .. a to taky nebyl toaletní papír a plíny se praly na valše a dělaly se šestnáctky
a minulé generace říkaly "až budete mít mladý, tak si zabírám první štěně!" a pes se ohnal a šel se sousedem do lesa a už ho nikdy nikdo neviděl, toho psa,
totálně dobrá doba podle mě :-)
A dnešní dospělí, mladí, tlustí, tencí, chytří i nechytří, ženy a muži a ti, co se možná narodili s nejednoznačnými znaky na těle či na duši, chtějí čivavy, yorky, retrívry a bordery :-)
Ale filmy, filmy byly lepší!
Ještě bych dodala.. množírny jsou také vina dneška.. ale nejsou.. pojem množírna byl znám už v 1984.. a děcka, co jim je dnes 15 - 30 .. jsme vychovali my.

29.7.2020 07:20
sisi58

XXX.XXX.191.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ježíš
No, dcera nemá ani umělý prsa, ani není buchta. A vlastně ani žádnou takovou neznám, asi žiju v jiným světě. Kde to vůbec bydlíte? Ty vaše zážitky jsou jedno velký panoptikum. Teda nic ve zlým, není to nic proti vám.

Ale já mám stejné zážitky. Mohu ještě přidat, že děvčata jsou sprostá,jak dlaždič. Některé trumfnou i kluky.
A to bydlím v Jeseníku, což je 15000 městečko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 09:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Ale já mám stejné zážitky. Mohu ještě přidat, že děvčata jsou sprostá,jak dlaždič. Některé trumfnou i kluky.
A to bydlím v Jeseníku, což je 15000 městečko.

Tak na to jsem zapomněla. Aby dohnaly kluky, kteří se léta oslovují "vole", začaly se oslovovat "p.íčo".
Když se tak oslovují, tak na ně tak kluci i pokřikují : "hele p.íčo, poď sem" "co je, vole?" "naval cígo".

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 09:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, tak vybraný slovník taky slýchávám. Ale to bylo i za našich mladých let, i když ne tolik. A pravda, o takovou holku nikdy ze strany kluků vážný zájem nebyl. A naopak.
A vy děvčata, máte dcery?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 09:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, tak vybraný slovník taky slýchávám. Ale to bylo i za našich mladých let, i když ne tolik. A pravda, o takovou holku nikdy ze strany kluků vážný zájem nebyl. A naopak.
A vy děvčata, máte dcery?

Tak, že si mezi sebou kluci říkali "vole" - jo. Ale že bychom my kluky oslovovaly "vole" - nedovedu si představit.
A mezi sebou jsme si říkaly jménem, často přezdívkou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 09:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak, že si mezi sebou kluci říkali "vole" - jo. Ale že bychom my kluky oslovovaly "vole" - nedovedu si představit.
A mezi sebou jsme si říkaly jménem, často přezdívkou.

Tak já taky nepíšu o sobě, u nás neexistovalo a pokud jsem přinesla ze školy nějaké nové slovíčko, jehož významu jsem ani nerozuměla, dostala jsem po hubě tak, že jsem chytla druhou o zeď.
Ale myslím, že primárně tady nebyla řeč o slovníku, ale o tom, jak dnes vypadají a proč nemají děti. A můj příspěvek byl o tom, že dcera by dítě chtěla, ale bohužel tak zodpovědnýho mladýho muže do třicítky nenašla a skončit s dítětem u rodičů nechtěla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 09:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já taky nepíšu o sobě, u nás neexistovalo a pokud jsem přinesla ze školy nějaké nové slovíčko, jehož významu jsem ani nerozuměla, dostala jsem po hubě tak, že jsem chytla druhou o zeď.
Ale myslím, že primárně tady nebyla řeč o slovníku, ale o tom, jak dnes vypadají a proč nemají děti. A můj příspěvek byl o tom, že dcera by dítě chtěla, ale bohužel tak zodpovědnýho mladýho muže do třicítky nenašla a skončit s dítětem u rodičů nechtěla.

Já to chápu, oni se mladí muži chtějí hlavně bavit a užívat si, když se do 26. pokládají za děti. Hlavně nechtějí nastoupit do zaměstnání na 8 hodin denně. Fluktuují, vydělají peníze a zas jedou. A s tím se opravdu rodina neslučuje.
( Tedy asi budu hnusná, ale vojna jim chybí, jak praseti drbání. )

29.7.2020 09:57
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já to chápu, oni se mladí muži chtějí hlavně bavit a užívat si, když se do 26. pokládají za děti. Hlavně nechtějí nastoupit do zaměstnání na 8 hodin denně. Fluktuují, vydělají peníze a zas jedou. A s tím se opravdu rodina neslučuje.
( Tedy asi budu hnusná, ale vojna jim chybí, jak praseti drbání. )

Já teda takových moc neznám. Neříkám, že nejsou, ale znám většinu normálních mladých kluků, kteří hned po škole nastoupili do práce (na 8 hodin denně, nebo i na 12ctky) a normálně pracují doteď. A řada z nich se stala otci mnohem dříve než v těch 26ti letech, a o rodinu se starají.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 11:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Já teda takových moc neznám. Neříkám, že nejsou, ale znám většinu normálních mladých kluků, kteří hned po škole nastoupili do práce (na 8 hodin denně, nebo i na 12ctky) a normálně pracují doteď. A řada z nich se stala otci mnohem dříve než v těch 26ti letech, a o rodinu se starají.

Ono hodně asi záleží na tom, v jakých kruzích se člověk pohybuje. A někdo možná i ty blbý typy přitahuje. :-)

29.7.2020 12:07
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ono hodně asi záleží na tom, v jakých kruzích se člověk pohybuje. A někdo možná i ty blbý typy přitahuje. :-)

Hlavně ty blbý typy jsou víc vidět a slyšet, takže to vypadá, že je jich většina.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 15:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ono hodně asi záleží na tom, v jakých kruzích se člověk pohybuje. A někdo možná i ty blbý typy přitahuje. :-)

Tak já přitahuju vlak, autobus a tramvaj. Bohužel jezdím do práce v čase, kdy jezdí i omladina do škol.

29.7.2020 17:37
janajana65

XXX.XXX.13.241

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já hlavně pracuju v instituci, kde mi před očima prochází.....Zadek jak vrata, stehna se jim mydlí o sebe, takže od kolen dolů X, všechno se na nich klepe. Klenby spadlé už ve 20. ( možná 16. ), páteře v háji jakbysmet - do 30. musí skončit na vozíku.
A ty nahé zadky a umělá prsa? Stačí pustit počítač.......Na pravé straně obrazovky mám Super, nejde se tomu vyhnout ( když tedy chodím do počítače přes Seznam ), na ulici bych to nepoznala.

Já nějak nevím... Patřím do té Vámi popisované skupiny (je mi 22). Souhlasím, že dnes mladé holky děti nechtějí. Na druhou stranu je také častý tlak rodičů na studium vysoké školy, to se úplně s brzkým těhotenstvím neslučuje. Dříve neměl vysokou školu zdaleka každý, dnes už skoro ano. Všude slyšíte "nejdřív kariéra, potom děti". Když má holka dítě v mém věku, je za divnou. Nemyslím si, že je to správně, ale nic jiného většině nezbývá... A ty tělesné proporce bych si vyprošovala, přeci nemůžete takhle hodit všechny do jednoho pytle. Nevím, kde pozorujete, ale já se celý život hýbu, většina holek okolo mě také. Asi záleží jakou "kategorii" mladých holek máte na mysli, pokud pracujete např. na obezitologickém oddělení, chápu, že to může vypadat úplně jinak. Ale v mém okolí je teď naopak cvičení módní vlna, všichni se snaží jíst hrozně zdravě atp. Mě osobně se to úplně netýká, mám problém opačný, potřebovala bych tak 5 kilo nabrat. Ale i když se podívám třeba na spolužačky z gymplu, tak do obezity má drtivá většina daleko. Samozřejmě se najdou lemry, ale ty byly vždycky. Většina aktivně sportovala nebo i stále sportují (basketbal, florbal, házená, atletika, tenis, volejbal...). Takže nejsme zdaleka všechny rozkydlý, prdelatý nádhery, které se neumí ani rozeběhnout.

S nahými zadky a umělými prsy snad i souhlasím, nahých zadků je opravdu moc. Ale neznám nikoho, kdo by si nechával zvětšovat prsa. Možná že se fakt pohybuju v nějaký bublině.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 18:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
OT :
https://www.novinky.cz/auto/clanek/snazil-se-natankovat-benzin-do-tesly-prozreni-je-nadherne-40331884#seq_no=5&source=hp&dop_ab_variant=395501&dop_req_id=QL5BMZRnou6-202007291421&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Nakonec si vygůglil, že to nepůjde !
( Když jsme si tu o těch mladých tak pěkně pokecaly )

Vtipné, ale on Teslu nejspíše ukradl. To je ještě horší, co :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 19:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já přitahuju vlak, autobus a tramvaj. Bohužel jezdím do práce v čase, kdy jezdí i omladina do škol.

Tak to jo, to jsou ještě děcka, taky s nimi ráno nerada jezdím. Možná z toho ještě vyrostou. :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 19:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to jo, to jsou ještě děcka, taky s nimi ráno nerada jezdím. Možná z toho ještě vyrostou. :-)

Většina naštěstí ano.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.7.2020 21:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vtipné, ale on Teslu nejspíše ukradl. To je ještě horší, co :-)

To je další video ( po těch důchodcích na výletě ), kde se řehtám, až brečím :-))

Přidejte reakci

Přidat smajlík