Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
27.5.2016 15:10
hama

XXX.XXX.86.11

Dobrý den, mám k Vám obrovskou prosbu, zda někdo nemáte zkušenosti s krvácením týden po krytí. Nechala jsem fenečku nakrýt, Progesteron měla 4,5. Svázaní trvalo asi 20 minut. Po nakrytí již skoro vůbec nekrvácela. Pátý den se jí však spustila krev až skoro hnědé krvavé barvy trvalo to dva dny a nebylo to nijak silné, jen sem tam občas několik tmavých kapek. Nijak to nezapáchalo a fenka je hravá a veselá. Nyní již další dva dny úplně bez krve. Nemám s tím zkušenosti a moc prosím o radu. Moc jsme si štěňátka přáli, tak doufám, že nejde o potrat. Děkuji za každou reakci.

27.5.2016 17:25
jingless

XXX.XXX.31.7

U nás tohle probíhalo po každém krytí a nejen dva dny, i více, jedna fenka to měla do 28 dne od nakrytí, zabřezla a porodila krásný čtyři kluky, jinak do dvou týdnů normálka, že takový výtok trvá, vždy bez zápachu, ale hodně do tmava :).

27.5.2016 18:47
hama

XXX.XXX.86.11

Děkuji moc za reakci, snad tedy zbývá nějaká ta naděje, že štěňátka budou smajlík. Doufám, že to opravdu nic nebylo a vše bude v pořádku. Nemám s tím žádnou zkušenost a na internetu se nic s takovým průběhem nepíše. Ještě jednou děkuji smajlík

27.5.2016 19:00
jingless

XXX.XXX.31.7

Vůbec není za co, zkuste si tu vyhledat diskuze, zadejte krvácení po nakrytí a tam je nás hodně, co diskutujeme a probíráme a uvidíte, že to vůbec není nic divného :) Pokud to bylo opravdu bez zápachu, což by jste si všimla, opravdu to nic není, dva dny sou málo, umíme mnohem víc a vždy miminka byly :).

27.5.2016 19:18
koňadra

XXX.XXX.128.31

Už se to tady řešilo. Moje fenka krvácela (docela hodně) snad v polovině březosti. Přesto měla 7 štěňat. Pokud to není nějaký patologický (smradlavý) výtok, tak buďte v klidu.

27.5.2016 19:25
hama

XXX.XXX.86.11

Ne ne, byl uplně bez zápachu.Ale zmátlo mě, že právě pět dní po nakrytí nic a pak najednou dva dny tohle smajlík. Veterinářka začala právě něco o tom, že fenečka pravděpodobně potratila a pokud by byl nějaký problém, tak ať přijedu. Ale pokud říkáte, že se to stává, tak to asi tak bude a není všem nadějím konec smajlík

27.5.2016 19:26
jingless

XXX.XXX.31.7

Mně taky poprvé všichni vyděsili, že fenka určitě potratila, byla sem z toho uplně mimo a nešťastná, ona navíc to měla asi od 6-17 dne od nakrytí, takže dýl a vůbec, vše v pořádku, narodila se velká zdravá mimina smajlík

27.5.2016 19:40
hama

XXX.XXX.86.11

No vidíte a já už několik dní nespím a nervuji se, že všechno špatně dopadlo a ona tam naděje je :-D. Snad to tak bude a také se dočkáme miminek. Stejně ale nechápu veterinářku, jak může takhle jasně říci, že šlo pravděpodobně o potrat. Copak ona jako vet nemá žádné zkušenosti? Vždyť i ona to přeci musí tedy vědět, že to tak nemusí být a existuje možnost, kterou jste mi napsala. No 7.června jdeme na sono, tak se uvidí.

27.5.2016 19:51
jingless

XXX.XXX.31.7

Mně to taky říkal i veterinář :) Kromě té naší, mám kamarádku veterinářku a ta od začátku říkala, at jsem v klídku a měla pravdu, ale prostě ostatní veti, že prý potrat jednoznačně smajlík Moc držím palce, určitě to sem pak napište ! smajlík

27.5.2016 20:07
hama

XXX.XXX.86.11

Určitě napíšu jak vše dopadlo. Ať tak či onak, hlavně ať tu jsou informace o tomto tématu, kdyby někdo potřeboval. Je super, že sem člověk může jít a dostat tak rady od ostatních, kteří již mají nějaké zkušenosti s nějakým problémem a nejsou lhostejní. Ještě jednou děkuji a určitě dám vědět :-D.

27.5.2016 20:18
koňadra

XXX.XXX.128.31

hama napsal(a):
Určitě napíšu jak vše dopadlo. Ať tak či onak, hlavně ať tu jsou informace o tomto tématu, kdyby někdo potřeboval. Je super, že sem člověk může jít a dostat tak rady od ostatních, kteří již mají nějaké zkušenosti s nějakým problémem a nejsou lhostejní. Ještě jednou děkuji a určitě dám vědět :-D.

Budeme rádi, když dáte vědět. Bohužel často tady někdo žádá o radu, ale výsledek se člověk nedozví - jaká rada zabrala, co se dál stalo... atd. A je to škoda.
Mně vet. také říkal, že by mohlo jít o potrat, to ale napadlo i mne. Jelikož vet ten výtok neviděl, mohl říct cokoliv a konec konců on netvrdil, že to byl skutečně potrat - stejně jako vaše veterinářka.
Tak ať vám to se štěníkama dobře dopadne.

27.5.2016 20:26
lev

XXX.XXX.253.186

Vy jste kryli při progesteronu 4.5 ? sice nepíšete čeho, ale pokud je to správný údaj, tak bylo brzo, ve všech jednotkách. Zabřeznout může. Feny po nakrytí normálně dohárají.

7.6.2016 18:36
hama

XXX.XXX.86.11

Tak jsme dneska byli na ultrazvuku a doktorka říkala, že tam nic moc nevidí smajlík. Je pravda, že také říkala, že je to 20 den od krytí a to je hraniční na to, aby se vůbec dalo něco maličko vidět a k oplodnění mohlo také klidně dojít i pozdější den. Takže nás objednala na příští týden. No moc nadějí tomu nedávám, ale uvidíme. Každopádně jsou to nervy.

7.6.2016 19:16
koňadra

XXX.XXX.128.31

hama napsal(a):
Tak jsme dneska byli na ultrazvuku a doktorka říkala, že tam nic moc nevidí smajlík. Je pravda, že také říkala, že je to 20 den od krytí a to je hraniční na to, aby se vůbec dalo něco maličko vidět a k oplodnění mohlo také klidně dojít i pozdější den. Takže nás objednala na příští týden. No moc nadějí tomu nedávám, ale uvidíme. Každopádně jsou to nervy.

Je také možnost, že vaše fenka zcela jednoduše nezabřezla a ono krvácení nemělo žádnou souvislost. A nebo mohlo jít o potrat, ale asi bych spíše věřila té první možnosti. A také je možné, že je na ultrazvuk brzy. Já s tím ultrazvukem nemám až tak dobré zkušenosti, asi záleží i na přístroji a doktorovi jak to umí "číst", ale často jsem se setkala s tím, že ani u vysokého stádia březosti doktor nedokázal určit počet plodů. Chápu, že se může o 1,2 splést, ale když se splete o více, tak to už je divné.

7.6.2016 20:13
hama

XXX.XXX.86.11

Ano ano, asi máte úplnou pravdu. Také jsem myslela na to, že možná ani nezabřezla a pak jednoduše jen dohárala. Je to sice smutné, ale je to život a s tím nic nenadělám. No hlavní je, že je v pořádku a těší se dobrému zdraví . A zbytek uvidíme příští týden.

7.6.2016 20:15
jingless

XXX.XXX.31.7

Já bych to ještě nevzdávala,20 den bývá opravdu hodně brzo, příští týden ukáže smajlík A jak píšete, hlavně, že je fenečka v pořádku a zdravá, když se nezadaří ted, příště určitě ano ! :) A třeba nějak jiná vám nepříjde, nějaká trošku změna ? :).

7.6.2016 20:51
hama

XXX.XXX.86.11

Ani ne, je pořád veselá jako vždy. Jen trochu přibrala smajlík, ale to je asi tím, že ji momentálně trošku rozmazluji

7.6.2016 20:53
jingless

XXX.XXX.31.7

Aaaaaaaa to znám ! :-D Tak uvidíte, držím palce, naděje pořád je a kdyby nic, tak příště zkuste později než na progesteronu 4,5, i když často tak lidi kryjí a taky to klapne, prostě uvidíte ! smajlík

7.6.2016 20:59
hama

XXX.XXX.86.11

Přibrala trochu jako pod hrudním košem, ale myslím, že kdyby to byl následek krytí, tak by se jí zvětšoval podbřišek. No pokud to nevyjde, tak to asi znovu zkusíme, ale jen jednou a pak už ne, protože jí je pět let a to bych už pak měla strach. Ale jak říkáte, naděje pořád je a já budu doufat, že máte pravdu , Děkuji za podporu.

7.6.2016 21:02
jingless

XXX.XXX.31.7

Naopak, jako první se zvětšuje právě hrudní koš, bříško až o mnoho později smajlík Já si jako první všimnu vždycky zvětšeného hrudníčku, pak jakoby se přifoukne žalůdek, pak mi příjdou větší víc po jídle, pak spaskne a pak to jde do bříška, ale jako první vždy hrudník :).

7.6.2016 21:05
hama

XXX.XXX.86.11

Ahá, tedy jestli je to tak... no nebudu nic raději říkat . Tak teď jste mě úplně dostala. Jdu ji prozkoumat ať ukáže bříško :-D.

7.6.2016 21:06
jingless

XXX.XXX.31.7

At to nezakřiknem ! smajlík Ale je to opravdu tak smajlík Jako první si všimnu, že fenka přibere jakoby v posledních žebrech a vyboulí se jí pod žebry jakoby žalůdek :-D.

7.6.2016 21:08
hama

XXX.XXX.86.11

Jj, to je přesně ono, vyboulil se jí jakoby žalůdek, až jsem si chvilkama říkala, jestli nemá nějaký nález na žaludku . Ale přesně jak říkáte, ať to nezakřikneme

7.6.2016 21:09
jingless

XXX.XXX.31.7

Tohle je někdy už po dvacátém dni a navíc teda po jídle, ale normálně to takhle po jídle nikdy nemá a neměla :-D.

7.6.2016 21:13
hama

XXX.XXX.86.11

Ano, přesně takto to vypadá, jindy měla vidět hranu žeber a teď je to zhruba takto jako to máte na fotce.

7.6.2016 21:15
jingless

XXX.XXX.31.7

Tak nejsem teda veterinář, ani vědma, ale věřím, že příští týden budete koukat :) ono i píšou, že dvacátý den ještě mimi vidět nejsou, možná hooooodně hodně zkušený veterinář, by mohl, ale spíš ne, nicméně věřím, že krytí bylo úspěšné, držím moc palce :).

7.6.2016 21:18
hama

XXX.XXX.86.11

Tak to jsem tedy hodně zvědavá a jestli to vyjde, tak Vám pošlu věšteckou kouli létající koště

7.6.2016 21:21
jingless

XXX.XXX.31.7

Tak jo platí !

7.6.2016 21:25
hama

XXX.XXX.86.11

Jdu tedy za tím mým zlatíčkem a příští týden se ozvu Hezký večer.

7.6.2016 21:30
jingless

XXX.XXX.31.7

Jděte a budu se těšit na dobré zprávy :) já du ulehnout ke smečce, jestli mně na kousek pustí :-D.

7.6.2016 22:23
koňadra

XXX.XXX.128.31

jingless napsal(a):
Tohle je někdy už po dvacátém dni a navíc teda po jídle, ale normálně to takhle po jídle nikdy nemá a neměla :-D.

Nechci vám brát iluze, ale měla jsem už desítky "těhotných" fen a přesto bych nikdy nepoznala ve 20. dni po nakrytí jestli fena březí je nebo nikoliv. To všechno jsou jen výplody zbožného přání, že tu fenku více pozorujete, také jí určitě i trošku podstrojujete, takže fena přibere aniž by to mělo jiný důvod než bohatější stravu, někdy to může souviset i s falešnou březostí. Můžu říct, že to, jestli je či není fena březí, poznám až v 5. týdnu - většinou po nakrmení vidím, že to břicho je přece jen o něco větší.

7.6.2016 22:28
jingless

XXX.XXX.31.7

Mně iluze neberete, však taky píšu, že uviděj na dalším sonu a ne že je fenka březí, já třeba v březosti nepodstrojuju a ani nepřidávám na jídle dost dlouho, tedy rozhodně ne před půlkou a tohle je dvacátý den foceno koukám, mám hodně vysportovaný bígláky, takže určitě změny vypozoruju vždy, ale to neznamená, že to nemůže být ta faleška, taky vždy čekám do sona smajlík Píšu, že si myslím, že to dopadne dobře, ale kdyby ne, nic se neděje a zkusej to s fenkou znovu, ale přeju jim to :).

7.6.2016 22:56
koňadra

XXX.XXX.128.31

jingless napsal(a):
Mně iluze neberete, však taky píšu, že uviděj na dalším sonu a ne že je fenka březí, já třeba v březosti nepodstrojuju a ani nepřidávám na jídle dost dlouho, tedy rozhodně ne před půlkou a tohle je dvacátý den foceno koukám, mám hodně vysportovaný bígláky, takže určitě změny vypozoruju vždy, ale to neznamená, že to nemůže být ta faleška, taky vždy čekám do sona smajlík Píšu, že si myslím, že to dopadne dobře, ale kdyby ne, nic se neděje a zkusej to s fenkou znovu, ale přeju jim to :).

OK. Také samozřejmě přeji, aby se dočkala hama štěňátek. Doufám, že to sem napíše, jak vše dopadlo.

8.6.2016 07:31
hama

XXX.XXX.69.34

Ano, máte úplnou pravdu, nemusí to být vůbec známka březosti a určitě to může být jen zbožné přání, ale přeci jen ta troška naděje tam je a člověk v dnešní době i když realita může být krutá, musí být optimista . Každopádně děkuji za reakci a nebojte, určitě napíšu. Nejsem z těch, co z někoho vytáhnou rady a pak se už s výsledkem neozvou. A konec konců, když to dopadne dobře, tak jsem přeci slíbila koště a kouli a sliby se musí dodržet

8.6.2016 08:20
jingless

XXX.XXX.31.7

Jo ! Koště a kouli prostě chci!

8.6.2016 17:44
koňadra

XXX.XXX.128.31

jingless napsal(a):
Jo ! Koště a kouli prostě chci!

Já taky!

8.6.2016 17:45
jingless

XXX.XXX.228.27

9.6.2016 07:28
hama

XXX.XXX.69.34

15.6.2016 10:26
hama

XXX.XXX.69.34

Tak jsem byla včera na tom ultrazvuku a... jsou tam. Vet napočítala zhruba 5 bublinek. Jsem úplně šťastná a doufám, že vše bude OK. Nicméně chci jingless a koňadře moc poděkovat za rady a podporu, která mi opravdu hodně pomohla. Byly to nervy a vím, že ještě budou, ale doufám, že vše bude probíhat tak jak má . A také prosím o zaslání zprávičky s adresou, ať mám kam poslat to koště a kouli . Sliby se přeci musí dodržovat

15.6.2016 10:35
jingless

XXX.XXX.31.7

Juuuuu ja to rikala! :) moc gratuluju a drzim pesti i nadale! Urcite piste jak ste na tom ! Je ja mam radost :D.

15.6.2016 10:39
hama

XXX.XXX.69.34

Moc děkuji, já měla dokonce včera narozeniny, tak to byl ten úplně nej dárek . Až mi z toho ukápla i slzička. Nicméně určitě napíšu, nebojte
A pošlete mi zprávičkou tu adresu

15.6.2016 10:41
jingless

XXX.XXX.31.7

Pošlu, jestli mi opravdu příjde poštou věštecká koule a koště, tak to bude fakt úžasný ! :D No a kdy to čekáte, cca měsíc ? :).

15.6.2016 10:51
hama

XXX.XXX.69.34

Tak to se v tom případě těšte
No veterinářka si není úplně jistá, že došlo k oplodnění 19.5.16 ( den kdy jsem kryla). Myslí si, že to bylo trošku ( asi o den až dva později), takže termín nám dala 58 den 18.7.2016.
Ale bude jí prý muset dát těsně před porodem nějaké prášky ( vápník ) aby se neodvápnila. Prý se to takto dává. Po prvním porodu se totiž úplně odvápnila a vypadalo to bledě a po porodu to nepoznala, tak prý to nyní vychytáme, aby se to nestalo. Je to prý běžné, ale to nedokážu posoudit, takové zkušenosti nemám.

15.6.2016 10:52
jingless

XXX.XXX.31.7

Aha ty jo tak to je dobré, že to budete mít pod palcem ! Jo to je možné, že k oplodnění došlo takhle o maličko později, ono i jestli je změřila, tak se to pak pěkně pozná podle toho kalendáře, co mají vytvořené u těch RR, to je príma věc, znáte ? :).

15.6.2016 10:56
hama

XXX.XXX.69.34

TAk to neznám

15.6.2016 10:57
jingless

XXX.XXX.31.7

Http://rr.sk/modules.php?name=Preg_kal&vybrany_jazyk=czech Tady vše vyplňte a můžete sledovat smajlík

15.6.2016 11:01
hama

XXX.XXX.69.34

Jinak zatím je neměřila, ještě tam toho zase tak moc vidět nebylo, takže nevím, podle čeho soudila, ale asi možná že minulý týden tam neviděla nic a teď ano. Fakt vůbec nevím. Ale na rentgen kvůli hlavičkám nás chtěla poslat až právě toho 18.7. a to mi přišlo docela pozdě, tak jsem ji přemluvila o 3 dny dříve. Bála bych se, že už začně rodit, protože jestli došlo k oplodnění toho 19.5., tak termín porodu ( 58 den ) je právě toho 15.7. A kdyby byly hlavičky moc velké, tak by byl asi problém.

15.6.2016 11:05
jingless

XXX.XXX.31.7

Určitě vše proběhne ja má, věřím tomu smajlík U nás ten čas hrozně letí, dětem už byl měsíc, tak hrozně sem si je zamilovala, že vůbec netuším, jak to pak bez nich zvládnu !

15.6.2016 11:09
hama

XXX.XXX.69.34

No ti jsou úžasní , tak tomu úplně rozumím, loučení je hrozné a ještě když jsou tak sladcí.

15.6.2016 15:22
Dasvo

XXX.XXX.101.12

hama napsal(a):
Jinak zatím je neměřila, ještě tam toho zase tak moc vidět nebylo, takže nevím, podle čeho soudila, ale asi možná že minulý týden tam neviděla nic a teď ano. Fakt vůbec nevím. Ale na rentgen kvůli hlavičkám nás chtěla poslat až právě toho 18.7. a to mi přišlo docela pozdě, tak jsem ji přemluvila o 3 dny dříve. Bála bych se, že už začně rodit, protože jestli došlo k oplodnění toho 19.5., tak termín porodu ( 58 den ) je právě toho 15.7. A kdyby byly hlavičky moc velké, tak by byl asi problém.

Můžu se zeptat, proč pořád kalkulujete s termínem porodu 58. den?
Nerýpu, opravdu mě to zajímá!

15.6.2016 15:46
hama

XXX.XXX.69.34

Ano, samozřejmě nemusí rodit 58 den, ale může a to kdybych šla na rentgen až 18.7., což je 60 tý den, tak by již mohlo být po porodu. Jinak samozřejmě nemusí takto přesně rodit smajlík, nebylo v tom nic jen, minimální počet dnů.

15.6.2016 16:10
ivulka2

XXX.XXX.155.174

hama napsal(a):
Ano, samozřejmě nemusí rodit 58 den, ale může a to kdybych šla na rentgen až 18.7., což je 60 tý den, tak by již mohlo být po porodu. Jinak samozřejmě nemusí takto přesně rodit smajlík, nebylo v tom nic jen, minimální počet dnů.

A proč jdete na rtg ?
Termím porodu je 63 den ale porod se muže uskutečnit +- 8 dní.Předpoklad je pokud se jedná o větši počet štěnat tak je to j té spodní hranici a u menšího počtu k té horní hranici, dalším faktorem ovlivnující datum porodu je i to jestli je fena prvnička tam se doba březosti muže protáhnout a nebo je to už fena na druhém nebo dalším vrhu kdy to muže být zas o něco dřív.Určit termín porodu... to musí být hodně zkušenej veterinář a i tak je to spíš věštění z koule.

15.6.2016 16:18
hama

XXX.XXX.69.34

No právě kvůli hlavičkám, protože bostoni je mají velké, tak aby je vet změřila, jestli bude vše v pořádku. A i z důvodu že oni právě často rodí císařem.
Jinak štěnda bude mít po druhé a poprvé rodila v 59 dnu. Takže bude-li se historie opakovat, tak nás to čeká zhruba také tak.
Veterinářka zatím napočítala 5 bublinek smajlík a to je na bostonka spíše více než méně.

23.6.2016 11:37
jingless

XXX.XXX.31.7

Dorazil balíček, moc díky ! ! A jak jste na tom ? :).

23.6.2016 11:56
hama

XXX.XXX.69.34

Tak to jsem ráda smajlík. Moc s tím asi čarovat nebudete, je to takové mini nářadí, ale malá kouzla snad zvládnete
No zatím se držíme, kromě toho, že nechce pít je vše Ok smajlík. Úplně jsem zapoměla přiložit fotku, tak to zkusím odpoledne napravit. Je to na ní už vidět, zvětšuje se jí bříško a cecíky a je děsně líná

23.6.2016 12:00
jingless

XXX.XXX.31.7

Momentálně sem si vyčarovala oběd, takže to funguje ! :-D Malá kouzla stačí ! :-D Tak zkuste koupit glukopur a do vody přimíchávat, nevím jestli něco poradí i někdo další, já ho dávám psům taky a pak při porodu fenkám, aby měly energii smajlík Mají ho v lékárně normálně smajlík A na fotku se těším ! Je hrozné horko, tak at je líná pěkně, žádná námaha !

23.6.2016 12:08
hama

XXX.XXX.69.34

Oki, zkusím smajlík děkuji za radu. Vet mi radila med do vody, ale ten nechce smajlík. Tak zkusím Vaši radu a uvidíme. Pak mě už jen napadlo rozmíchat do vody trochu masové konzervy pro pejsky, aby voda dostala vůni. To by mohlo také zabrat.
Teď jsme 36 den, tak to začalo docela utíkat smajlík.

23.6.2016 12:17
jingless

XXX.XXX.31.7

No a nebo ještě udělat slabší vývar, toho by se mohla napít dost, to zkuste smajlík Nic silného, at nedostane prujem, ale jen takovej lehoučkej a vychladit smajlík Ty jo tak to už je za pár smajlík U nás už je mimi 5,5 týdnů a řádíme venku :).

23.6.2016 12:22
hama

XXX.XXX.69.34

No tak to je taky super smajlík. To už je pěkná bandička . Kolik jich máte?

23.6.2016 12:23
hama

XXX.XXX.69.34

To už Vám půjdou za chvilku z domu co? Smutná záležitost

23.6.2016 14:42
jingless

XXX.XXX.31.7

Jo už za tři týdny jde holčička a pejsek, neumim si to představit, je to naprosto užasná banda ! Jsou 4 (jedna holčička nám zemřela při porodu bohužel) a jsou uplně nejvíc nejlepší smajlík

23.6.2016 14:55
hama

XXX.XXX.69.34

No to je krásný mrňousek
holčičky je mi líto, ale alespoň Vás těší ti ostatní lumpíci . Jé jak já se těším na ty naše, už se nemůžu dočkat

23.6.2016 19:29
hama

XXX.XXX.86.11

Tak tady je ta moje srdeční psí láska

23.6.2016 19:46
jingless

XXX.XXX.31.7

Ta je krásná ! A sluší jí to bříško ! smajlík

23.6.2016 19:53
hama

XXX.XXX.86.11

Děkuji moc, je to moje zlatíčko

23.6.2016 19:54
jingless

XXX.XXX.31.7

Budu čekat na pokračování, klidně pak pište soukromě, at to tu nezahlcujeme smajlík A napište, jestli se holčička napila toho vývárku nebo glukopuru smajlík

23.6.2016 20:03
hama

XXX.XXX.86.11

Už mě to také napadlo smajlík, takže napíšu soukromě :-D.

23.6.2016 20:32
manbea

XXX.XXX.18.54

Né, je nás určitě víc co vás tu sledujeme a jsme stejně napnutí

23.6.2016 21:22
hama

XXX.XXX.86.11

23.6.2016 21:24
jingless

XXX.XXX.31.7

Ale věštecká koule a košťátko byly jen pro mně, nedám

23.6.2016 21:24
hama

XXX.XXX.86.11

Příběh na pokračování .No určo napíšu, jak vše dopadlo

23.6.2016 23:00
lev

XXX.XXX.253.186

Kryla jste dost brzo, takže fena zřejmě zabřezla o pár dnů déle. Takže může rodit např.68. den. od krytí. Žádný vápník nepřídávejte, tím akorát feně ublížíte, ten se dává až po porodu.A má přesná pravidla. Na rtg. můžete od 50. dne. Takže 55. den by byl ok. Ultrazvukem u psa nic nezměří, to není jako u lidí. To už namě vet taky zkoušel, jedno štěně, že ho fena neporodí a nakonec bylo i dost malé. Pokud fena neřere, tak jí sežeňte něco, co jí bude chutnat, i feny mají chutě...a jsou dny, kdy prostě nežerou. Ona se po 5. týdnu rozežere, nebojte.

29.6.2016 13:15
hama

XXX.XXX.69.34

lev napsal(a):
Kryla jste dost brzo, takže fena zřejmě zabřezla o pár dnů déle. Takže může rodit např.68. den. od krytí. Žádný vápník nepřídávejte, tím akorát feně ublížíte, ten se dává až po porodu.A má přesná pravidla. Na rtg. můžete od 50. dne. Takže 55. den by byl ok. Ultrazvukem u psa nic nezměří, to není jako u lidí. To už namě vet taky zkoušel, jedno štěně, že ho fena neporodí a nakonec bylo i dost malé. Pokud fena neřere, tak jí sežeňte něco, co jí bude chutnat, i feny mají chutě...a jsou dny, kdy prostě nežerou. Ona se po 5. týdnu rozežere, nebojte.

Děkuji za informace, určitě jsou a ještě budou užitečné . Prozatím jsme tedy +- 42 den a stále vyvařujeme masíčko, apod. a opravdu jí velmi chutná. Granule se nám již baštit asi nechce. No já se jí vlastně ani nedivím, je to stejné asi jako u lidí. K lepšímu a chutnějšímu se vždy přivykne rychle smajlík. Bříško roste jako z vody a je pravda, že na chutě různé manýry má stejně jako každá fenka v jejím stavu nárok .

21.7.2016 07:32
hama

XXX.XXX.86.11

Tak dnes jsme 64 den a zatím nic. Tedy již dva dny má teplotu 37 a dnes ráno 36,8. Od večera 22:00 až do teď, tedy celou noc poposedávala nebo stála a hlavou se opírala o mně a chtěla hladit. Rychle dýchala skoro vůbec nespala. Až teď zabrala a pěkně chrní. Doufala jsem, že už to bude a zase nic. Je to lumpice smajlík.Ale snad tyto příznaky znamenají, že by už to mohlo být. Jen nevím, za jak dlouho smajlík, Hlenová zátka zatím neodešla, nebo jsem to alespoň nezaznamenala. Doma určitě ne, tak možná venku při venčeni a nebo ještě vůbec. Tak to zatím pro info

21.7.2016 08:35
lev

XXX.XXX.253.186

Klídek, je vedro, při poklesu teploty se zase ta teplota prudce vyšplhá k normálu a od té doby by měla do 36 hodin porodit. Ale už bych jí hlídala.

22.7.2016 07:16
hama

XXX.XXX.69.34

Tak to máme za sebou . Včera ve 13:50 to začalo. Porod byl celkem v pohodě až na jednoho chlapečka, který byl docela veliký, tak musela fenečka trochu víc zabrat než u ostatních, ale zvládlo se to . Jinak to jsou 4 holčičky a 2 kluci. Všem v průběhu diskuze moc děkuji za rady. Je úžasné, že tu jste a snažíte se pomáhat a podělit se o svoje zkušenosti

22.7.2016 09:37
manbea

XXX.XXX.18.54

hama napsal(a):
Tak to máme za sebou . Včera ve 13:50 to začalo. Porod byl celkem v pohodě až na jednoho chlapečka, který byl docela veliký, tak musela fenečka trochu víc zabrat než u ostatních, ale zvládlo se to . Jinak to jsou 4 holčičky a 2 kluci. Všem v průběhu diskuze moc děkuji za rady. Je úžasné, že tu jste a snažíte se pomáhat a podělit se o svoje zkušenosti

Posíláme velkou gratulaci šťastné mamině i chovatelce ! Teď vám jen přeji ať odchov proběhne bez problémů, loučení se štěňátky zvládnete statečně a jim v nových domovech jen hodně zdraví a super páníčky.
A když sem občas hodíte fotku jak "nám" to roste, budeme rádi

22.7.2016 09:42
hama

XXX.XXX.69.34

Děkujeme moc za přáníčko Určitě sem nějakou fotečku hodím, jen jsem ještě neměla moc času, ale to určitě znáte . Jakmile však budu moci, tak to napravím

22.7.2016 11:21
jingless

XXX.XXX.31.7

I zde moc gratuluju ! Nádhera jak to šlo rychle a bez problémů, šikovná mamina, užasné ! :).

22.7.2016 11:33
hama

XXX.XXX.69.34

Přidejte reakci

Přidat smajlík