Uživatel s deaktivovaným účtem
Andrýsek3
napsal(a):
Ale povedl se.
No to právě ani ne...
4letý pes, který ani nevypadá jak Kavkazský pastevecký pes - na Slovensku tedy Kavkazský čuvač... - za 75 e...?
Cena sic nízká, ale plemenná příslušnost? Fakt pochybuju.
Co mě zde na ifauně, není zcela jasné-proč se proboha podobná vlákna zakládají?

bhk
napsal(a):
No to právě ani ne...
4letý pes, který ani nevypadá jak Kavkazský pastevecký pes - na Slovensku tedy Kavkazský čuvač... - za 75 e...?
KPP=Kaukazký ovčiak.
Tak ta fotka zrovna moc hezká není, ale pročpak se jakože "nepovedl"? Jsem laik, ale připadá mi třeba jako tenhle:
http://kavkazsky-ovcak.hafici.cz/
čuvače měl můj děda, znám ho jen jako bílého...
napsal(a):
KPP=Kaukazký ovčiak.
Já tomu rozumím - u nás může být KPP na Slovensku třeba KO..
ale K.čuvač jak je uvedeno? Nesmysl...
No vidíte, ptala jsem se, proč podobná témata vznikají - myšleno tím at si každý inzeruje co hrdlo ráčí, proč to pitvat...
A mám tedy odpověd - vždy je co rozebrat, pitvat, nějakým směrem to půjde...
Ok, sorry, máte recht
I tak... vlastně jsem zvědavá, jestli třeba zrovna tohle vlákno se někam posune a nebo zmizí..
Uvidíme.
Za mě by zmizet mělo, protože základ je absolutně o ničem...Oprava - je o nějakém inzerátu..
RomčaJelča
napsal(a):
Tak ta fotka zrovna moc hezká není, ale pročpak se jakože "nepovedl"? Jsem laik, ale připadá mi třeba jako tenhle:
http://kavkazsky-ovcak.hafici.cz/
čuvače měl můj děda, znám ho jen jako bílého...
Slovenský Čuvač a Kavkaz se opravdu nejen exterierem diametrálně liší..