Elenka

XXX.XXX.210.48
Ahoj, chtěla bych psa Jack Russella teriéra. Moc se mi toto plemeno líbí. Vím že je hodně aktivní. Chodím na základku chtěla bych si ho pořídit na začátku příštích prázdnin po prázdninách by jsem chodila do sedmé třídy. Doma je celý den mamka protože podniká. Zahradu máme o velikosti 60 metrů čtverečních. Chodila bych s ním na cvičák a na asi dvě procházky denně přičemž by sem s ním došla na louku která je asi dva tři kilometry od nás od nás a na louce by jsem si s ním hrála třeba by jsem mu házela míček. A tu druhou procházku by jsem s ním chodila tak půl kilometru po ulicích. Jinak bych ho pouštěla na zahradu. Jsem začátečník ještě jsem psa neměla jenom sestřenice má tři psi a to zlatého retrívra, yokšíra a maltézského psíka. Doma máme králíka a dvě želvy. Dům máme rodiný. Na jediný kroužek který bych chodila by byl dramaťák. Jednou týdně máme zkoušku a asi třikrát do roka jsme tři dny pryč. Na dovolenou by jsme ho vezli s sebou autem. Myslíte že ho budu zvládat?
Mě tvůj režim, nepřijde špatný a pokud budeš další celý rok studovat literaturu o psech a.rodice ti psa dovolí a zafinancují, tak proč ne. Ale vybrala bych jiné plemeno, russlove jsou teriéři, myslím, že by jsi mohla mít problém s jejich paličatostí a jsou to docela střely, a to by pak chtělo asi více zaměstnání, než 3km procházka s házením míčku. Navíc je to lovecké plemeno, takže by bylo asi blbý, kdydy jsi s ním nemohla chodit na louku, protože by ho zajímala zvěř. Jinak pes bude bydlet doma? Co takový kavalír? Nebo pudlík, jsou učenlivý..
Elenka

XXX.XXX.210.48