Všude píšou že začátečník nezvládne jrt. Proto kdo má, měl nebo zná někoho kdo má či měl jrt jako začátečník tak do téhle diskuze napište jestli jste nebo váš známí či kamarád jrt zvládal nebo ne.Také jsem začátečník a chci jrt a nechci si pořizovat nějaké jine plemeno na 15 let a až potom jrt. Proto se chci zeptat jestli jste to zvládli.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ty se zakládáním diskuzí na stejné téma bavíš?
https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3144725/jack-russell-terier#a3146446.
napsal(a):
Ty se zakládáním diskuzí na stejné téma bavíš?
https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3144725/jack-russell-terier#a3146446.
Ona totiž pořád čeká na tu správnou odpověď - ano, pořiď si toho levného bezpapíráčka s labilní povahou, i jako dítě ho zvládneš a bude to super pes.
Nedokáže pochopit, že tuhle odpověď prostě nikdy od nikoho zodpovědného nedostane..
Pravý JRT - JRT s průkazem původu z kvalitní chovatelské stanice je naprosto úžasný a poslušný pes, kterého zvládne i dítě dejme tomu 12+. Za podpory chovatele, který se vším bude radit a vybere vhodného jedince z vrhu. A samozřejmě za finanční podpory rodičů.
Labilní, hysteričtí, vzteklí a agresívní bezpapíráči a rádobyflekatí zaručeně čistokrevní JRT tohle prostě nikdy nesplní.
impact
napsal(a):
Ona totiž pořád čeká na tu správnou odpověď - ano, pořiď si toho levného bezpapíráčka s labilní povahou, i jako dítě ho zvládneš a bude to super pes.
Nedokáže pochopit, že tuhle odpověď prostě nikdy od nikoho zodpovědného nedostane..
Pravý JRT - JRT s průkazem původu z kvalitní chovatelské stanice je naprosto úžasný a poslušný pes, kterého zvládne i dítě dejme tomu 12+. Za podpory chovatele, který se vším bude radit a vybere vhodného jedince z vrhu. A samozřejmě za finanční podpory rodičů.
Labilní, hysteričtí, vzteklí a agresívní bezpapíráči a rádobyflekatí zaručeně čistokrevní JRT tohle prostě nikdy nesplní.