Čínský chocholatý pes příprava na výstavu

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.8.2016 13:08
N.u

XXX.XXX.228.7

Dobrý den, je tu někdo kdo má čínského chocholatèho psa? Mám v plánu ho uchovnit, ale jsem začátečník jak s tímto plemenem tak i s výstavama.Zajímalo by mě jak připravujete pejska na výstavu. Jaký přípravky používáte a celkově váš postup. Předem děkuji.

6.8.2016 16:37
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

Nikdo neví?

7.8.2016 06:19
Dája6

XXX.XXX.40.42

Dobrý den,
asi tady není nikdo s Číňakem, ale poradím toto vyhledat někoho na internetu s chovkou kdo vystavuje a zkusit mu napsat. Určitě rádi poradí a pomohou a nebo najít v okolí salón kde dokážou upravit psa na výstavu.
Dája.

7.8.2016 07:52
N.u

XXX.XXX.217.5

Ano děkuji, podívám se tedy jinde smajlík

7.8.2016 08:28
Šarina

XXX.XXX.231.146

No, hledejte nejdřív info u svého chovatele.
Kdo jiný by si na vás měl najít více času a dát vám dobré rady do začátku?

7.8.2016 11:11
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

Měla jsem dojem, že tu někdo naháče má.
To je škoda, že tady nikdo neporadí, docela by mne to zajímalo a goooooglit to nebudu.
Z laického pohledu bych ho oholila, umyla, zastřihla chlupy do roviny, namazala a učesala.

A tak by mne to docela zajímalo z "profi" pohledu.

7.8.2016 12:25
N.u

XXX.XXX.217.5

Chovatelce jsem psala, ale je to malá chovatelská stanice s prvním vrhem.Proto bych ráda názor i jiných chovatelů, zkušenějších,.Hlavně mi jde jakè šampóny a kondicionéry se osvědčily na trhu jich je hodně. Také mě zajímá jakým stylem se fenuje. Na netu jsem našla že proti srsti.Čím holí cumaček bojím se abych ho žiletkou nefikla.Zatím holím strojkem a tělo žiletkou. Bohužel buď neumim hledat na internetu ale moc jsem tam toho o úpravě nenašla. Taky jsem tu párkrát viděla naháče, ale už jsem dostala kontakt na letitou chovatelku tak ji zavolám.Děkuji za ochotu

7.8.2016 12:58
Lexaurin

XXX.XXX.159.244

N.u napsal(a):