Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj,
nemáte někdo zkušenost nebo nápad o co by se mohlo jednat když si pes hodně často olizuje zadek, několikrát denně, přes den i v noci? Není to že si ho 2x olízne, ale někdy to vydrží i 5 min v kuse a úplně chrochtá, až by si ten konečník vykousal.
Na veterině jsme samozřejmě byli, má ještě i zánět v uších - cytologií potvrzené kvasinky, každý den kapeme léčivé kapky co jsme dostali na vet. Má to od pondělí, dnes jsme byli na kontrole, uši jsou lepší. Zadek moc ne. Olizuje se trochu míň, ale pořád často. Může to nějak souviset? Vet tvrdí že ne, že psí netrpí na kvasinky ve střevech, že by měl spíš mezi prsty. A to nemá. Že to bude možná jeho zlozvyk. Přijde mně to divné že by tak najednou měl takový zlozvyk. Vypadá že ho to opravdu svědí.
V pondělí mu vymačkala anální žlázky, měl je zaplněné jen z části. Dnes jsem dávala vzorky stolice na parazitologické vyšetření, koprologické. Sbírala jsem 3 dny po sobě. Vše negativní. Takže odčervit nepotřebuje. Poslední týden často jí trávu a pak zvrací (žaludeční šťávy + trávu). Asi 3x za poslední týden, jinak to dělá tak jednou měsíčně. Někdy ani to ne. Dostali jsme na pár dní probiotika, že by to mohlo pomoct. Co myslíte?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Může se tak projevovat alergie.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ahoj,
nemáte někdo zkušenost nebo nápad o co by se mohlo jednat když si pes hodně často olizuje zadek, několikrát denně, přes den i v noci? Není to že si ho 2x olízne, ale někdy to vydrží i 5 min v kuse a úplně chrochtá, až by si ten konečník vykousal.
Na veterině jsme samozřejmě byli, má ještě i zánět v uších - cytologií potvrzené kvasinky, každý den kapeme léčivé kapky co jsme dostali na vet. Má to od pondělí, dnes jsme byli na kontrole, uši jsou lepší. Zadek moc ne. Olizuje se trochu míň, ale pořád často. Může to nějak souviset? Vet tvrdí že ne, že psí netrpí na kvasinky ve střevech, že by měl spíš mezi prsty. A to nemá. Že to bude možná jeho zlozvyk. Přijde mně to divné že by tak najednou měl takový zlozvyk. Vypadá že ho to opravdu svědí.
V pondělí mu vymačkala anální žlázky, měl je zaplněné jen z části. Dnes jsem dávala vzorky stolice na parazitologické vyšetření, koprologické. Sbírala jsem 3 dny po sobě. Vše negativní. Takže odčervit nepotřebuje. Poslední týden často jí trávu a pak zvrací (žaludeční šťávy + trávu). Asi 3x za poslední týden, jinak to dělá tak jednou měsíčně. Někdy ani to ne. Dostali jsme na pár dní probiotika, že by to mohlo pomoct. Co myslíte?
Přesně tohle jsme měli loni v listopadu - prosinci. Úporné olizování zadku (žlázky taky zaplněné jen zčásti), zánět v uších a ještě zánět v meziprstí - kvasinky. Na packu a zadek jsme dostali Atop7, na uši nějaký antibiotický sprej. Jen co se to vyléčilo, bylo to zpět. Ustoupilo to až po razantní změně krmení, za vším totiž byla potravinová alergie. Takže být vámi asi bych se zaměřila na možné alergie.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rájka999 a lliena: tak to úplně sedí, akorát ten zánět v meziprstí nemá. V uších má zánět v obou uších současně. Na ty uši jsme dostali 2 druhy - Malacetic Aural a Otimix, kapat máme 10 dní a ještě jednou přijít na kontrolu.
Zadek má prý úplně v pořádku. Jako vzhledově, jen to svědění. Olizuje se. Ale nesáňkuje. Potravinová alergie mě vůbec nenapadla, krmím ale pořád stejně. Granule Wolfsblut 2 roky kupuju - střídám různé masa, potom dostává pamlsky taky stejné, většinou sušené uši, hrtany, plíce... a jinak různé ovoce, zeleninu, tvaroh, jogurt, žloutek, občas místo granulí syrové maso. Ale to všechno mu dávám už několik let. Tak vůbec nevím na co z toho všeho by mohl mít alergii, nebo jak to zjistit
Jediné co mě napadá, začala jsem brát nový druh masa v granulích - Wolfsblut Wild Boar (je to kanec + buvol). Ale první pytel jsem koupila na konci dubna, hned ho začal jíst, potom byla kachna a teď má zase kance. To by se ale asi alergie projevila už dřív, ne?
A ještě mu teď dáváme o něco víc rajčat, máme domácí takže denně sní tak 5 malých cherry rajčátek.
Rájka999: Na co se potvrdila u vás alergie?
Andryseeek3: Na záněty uší právě nikdy netrpěl, je mu 5 let, ale co jsme byli naposledy plavat (na začátku srpna) tak to k tomu nejspíš přispělo. Takže tento rok už si asi nezaplave Vet říkala že na to nejvíc trpí psi co rádi plavou a co mají svěšené uši. Byly vedra a možná i to sehrálo roli, že se uši zapařily.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Rájka999 a lliena: tak to úplně sedí, akorát ten zánět v meziprstí nemá. V uších má zánět v obou uších současně. Na ty uši jsme dostali 2 druhy - Malacetic Aural a Otimix, kapat máme 10 dní a ještě jednou přijít na kontrolu.
Zadek má prý úplně v pořádku. Jako vzhledově, jen to svědění. Olizuje se. Ale nesáňkuje. Potravinová alergie mě vůbec nenapadla, krmím ale pořád stejně. Granule Wolfsblut 2 roky kupuju - střídám různé masa, potom dostává pamlsky taky stejné, většinou sušené uši, hrtany, plíce... a jinak různé ovoce, zeleninu, tvaroh, jogurt, žloutek, občas místo granulí syrové maso. Ale to všechno mu dávám už několik let. Tak vůbec nevím na co z toho všeho by mohl mít alergii, nebo jak to zjistit
Jediné co mě napadá, začala jsem brát nový druh masa v granulích - Wolfsblut Wild Boar (je to kanec + buvol). Ale první pytel jsem koupila na konci dubna, hned ho začal jíst, potom byla kachna a teď má zase kance. To by se ale asi alergie projevila už dřív, ne?
A ještě mu teď dáváme o něco víc rajčat, máme domácí takže denně sní tak 5 malých cherry rajčátek.
Rájka999: Na co se potvrdila u vás alergie?
Andryseeek3: Na záněty uší právě nikdy netrpěl, je mu 5 let, ale co jsme byli naposledy plavat (na začátku srpna) tak to k tomu nejspíš přispělo. Takže tento rok už si asi nezaplave Vet říkala že na to nejvíc trpí psi co rádi plavou a co mají svěšené uši. Byly vedra a možná i to sehrálo roli, že se uši zapařily.
Testy jsme zatím dělat nenechaly, ale zatím snese jen kloaní a pštrosí Wolfsblut a krůtí BH, plus tuňáka a makrelu.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Tyhle kapky jsme měli taky, a vět říkal, že to má taky z vody. Ale teď co baští jen kachnu a krůtu tak má puška krásná a i po včerejších dvou hodinách ve vodě. Tak snad vám kapky pomůžou a nebude to alergie.:).
Díky moc, snad to pomůže a bude líp. Uši jsou lepší, už ani tak často netřepe hlavou, ještě ten zadek aby si přestal olizovat.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prestige
napsal(a):
Zkuste mazat Pytiolem.
Dík, to bysme mohli zkusit.
Uživatel s deaktivovaným účtem

dadu
napsal(a):
Často mají psi alergii na kuřecí (moji psi se po kuřecím mase vždy řádně zes*rali) a to platí i na kuřecí a drůbeží tuky, které jsou snad v 95 % granulí, takže je opravdu těžké vybrat nějaké bez tohoto "sajrajtu"
Já krmím kvalitními granulemi Wolfsblut, ve spoustě řadách není kuřecí ani drůbeží tuk.
Střídáme kance, ryby, krůtu a kachnu. To ale tak dělám už 2 roky. A nikdy problém neměl.
Když mu dám párkrát do měsíce syrové maso místo granulí tak to buď kuřecí, vepřové nebo občas hovězí a tuňáka. Ale nemá průjem po žádném mase, ani kuřecím. To by měl asi v případě alergie, že?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Testy jsme zatím dělat nenechaly, ale zatím snese jen kloaní a pštrosí Wolfsblut a krůtí BH, plus tuňáka a makrelu.
Aspoň že některé vyhovují. Teď se dívám že Wolfsblut má 2 nové masa - hovězí a tuňáka. Možná vyzkoušíme při příští objednávce. Ještě před měsícem když jsem objednávala tak je neměli v nabídce.
AZ3

XXX.XXX.19.1
dadu
napsal(a):
Často mají psi alergii na kuřecí (moji psi se po kuřecím mase vždy řádně zes*rali) a to platí i na kuřecí a drůbeží tuky, které jsou snad v 95 % granulí, takže je opravdu těžké vybrat nějaké bez tohoto "sajrajtu"
Pokud se nepletu, tak na tuky alergie není. Ale nevím jestli jen nějaká intolerance?
Uživatel s deaktivovaným účtem

AZ3
napsal(a):
Pokud se nepletu, tak na tuky alergie není. Ale nevím jestli jen nějaká intolerance?
Moje fena má 100% alergii na hovězí a kuřecí maso, na kuř.tuk reaguje stejně, takže Vaši teorii nepotvrzuji.
AZ3

XXX.XXX.19.1
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Moje fena má 100% alergii na hovězí a kuřecí maso, na kuř.tuk reaguje stejně, takže Vaši teorii nepotvrzuji.
Tak to je divný, protože co se týče jenom čistého tuku, nemělo by to tělo rozeznat jako alergen. Ten tuk jste zkoušela jak?
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Já krmím kvalitními granulemi Wolfsblut, ve spoustě řadách není kuřecí ani drůbeží tuk.
Střídáme kance, ryby, krůtu a kachnu. To ale tak dělám už 2 roky. A nikdy problém neměl.
Když mu dám párkrát do měsíce syrové maso místo granulí tak to buď kuřecí, vepřové nebo občas hovězí a tuňáka. Ale nemá průjem po žádném mase, ani kuřecím. To by měl asi v případě alergie, že?
Nene pokud je na něco alergický nemusí mít průjem:).
Uživatel s deaktivovaným účtem

AZ3
napsal(a):
Tak to je divný, protože co se týče jenom čistého tuku, nemělo by to tělo rozeznat jako alergen. Ten tuk jste zkoušela jak?
Jak v granulích tak v syrové formě.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Já krmím kvalitními granulemi Wolfsblut, ve spoustě řadách není kuřecí ani drůbeží tuk.
Střídáme kance, ryby, krůtu a kachnu. To ale tak dělám už 2 roky. A nikdy problém neměl.
Když mu dám párkrát do měsíce syrové maso místo granulí tak to buď kuřecí, vepřové nebo občas hovězí a tuňáka. Ale nemá průjem po žádném mase, ani kuřecím. To by měl asi v případě alergie, že?
Ne, průjem vůbec mít nemusí a hlavně alergie se může projevit v jakémkoliv věku. My taky testy nedělali, ale určitě vím, že naše nesmí kuře a vejce. Ale úplně jsem z jídelníčku vyřadila i hovězí, vepřové a samozřejmě obilí.
Všechno jídlo pro psa jsme vyházeli a "začali znovu" pouze s jedním druhem masa (Wolfsblut s koninou), týkalo se to i odměn a pamlsků. Postupně jsme začali přidávám i jiné druhy, teď už jich máme asi 6 co víme, že jsou OK.
Ten Atop7 se dá normálně koupit a tlumí svědění, na ten zadek byl super.
http://www.zbozi.cz/hledani/?q=atop7&sgId=&thru=&aq=#utm_source=seznam.cz&utm_medium=referral.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena
napsal(a):
Ne, průjem vůbec mít nemusí a hlavně alergie se může projevit v jakémkoliv věku. My taky testy nedělali, ale určitě vím, že naše nesmí kuře a vejce. Ale úplně jsem z jídelníčku vyřadila i hovězí, vepřové a samozřejmě obilí.
Všechno jídlo pro psa jsme vyházeli a "začali znovu" pouze s jedním druhem masa (Wolfsblut s koninou), týkalo se to i odměn a pamlsků. Postupně jsme začali přidávám i jiné druhy, teď už jich máme asi 6 co víme, že jsou OK.
Ten Atop7 se dá normálně koupit a tlumí svědění, na ten zadek byl super.
http://www.zbozi.cz/hledani/?q=atop7&sgId=&thru=&aq=#utm_source=seznam.cz&utm_medium=referral.
Díky, o tom Atopu popřemýšlím a kdyžtak koupím. Mě by ale spíš zajímalo z čeho ho to tak svědí.
No je fakt že se alergie může projevit v jakémkoliv věku, to jsem si ani neuvědomila. Máte pravdu. Já vůbec ale nevím kde začít, na co by tu alergii mohl mít. Kuřecí to určitě nebude, to nedostal minimálně 3 týdny. Syrově měl 2x po sobě vepřové, naposledy před cca 10 dny. V granulích kuřecí ani drůbeží tuk nemá.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Nene pokud je na něco alergický nemusí mít průjem:).
Ach jo, pořád něco. Teď jen zjistit na co tu alergii má... nevím jak na to.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ach jo, pořád něco. Teď jen zjistit na co tu alergii má... nevím jak na to.
Buď úplně jiné granule, třeba nějaký rybí, klokaní atd.. bez toho kuřecího tuku, nebo tak jak to děláme my teď a to jen jeden druh masa (kachna, krůta, králík) s jedním druhem zeleniny cca 3 týdny a pak zkoušet další, nám takhle teď zmizely ty záněty uší. Konečně
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Buď úplně jiné granule, třeba nějaký rybí, klokaní atd.. bez toho kuřecího tuku, nebo tak jak to děláme my teď a to jen jeden druh masa (kachna, krůta, králík) s jedním druhem zeleniny cca 3 týdny a pak zkoušet další, nám takhle teď zmizely ty záněty uší. Konečně
Fakt mám z vás radost
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Buď úplně jiné granule, třeba nějaký rybí, klokaní atd.. bez toho kuřecího tuku, nebo tak jak to děláme my teď a to jen jeden druh masa (kachna, krůta, králík) s jedním druhem zeleniny cca 3 týdny a pak zkoušet další, nám takhle teď zmizely ty záněty uší. Konečně
To mám radost že vám to pomohlo. Ale on granule s kuřecím tukem nedostává. Ani s drůbežím. Teď dojídá pytel (kančí) takže od příštího týdne budeme načínat jiné maso.
Já bych chtěla krmit nadále granulemi a syrové maso se zeleninou jen občas pro změnu jídelníčku. Myslíte že když alergie tak jedině na maso? Granule máme bez obilí.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
To mám radost že vám to pomohlo. Ale on granule s kuřecím tukem nedostává. Ani s drůbežím. Teď dojídá pytel (kančí) takže od příštího týdne budeme načínat jiné maso.
Já bych chtěla krmit nadále granulemi a syrové maso se zeleninou jen občas pro změnu jídelníčku. Myslíte že když alergie tak jedině na maso? Granule máme bez obilí.
A co mléčné výrobky nedostává? Může být třeba i něco v pamlscích co nesedí. My začínali s koninou (od Wolfsblutu granule) syrovou a na pamlsky sušené koňské vnitřnosti. Když tohle bylo ok zkoušeli jsme dál kozu pak králíka. Chtěli by to maso co nikdy neměl a jen jeden druh, pak přidávat. Krmíme stejně jako vy granule a 1-2x do týdne syrové maso se zeleninou
Andrýsek3
napsal(a):
Buď úplně jiné granule, třeba nějaký rybí, klokaní atd.. bez toho kuřecího tuku, nebo tak jak to děláme my teď a to jen jeden druh masa (kachna, krůta, králík) s jedním druhem zeleniny cca 3 týdny a pak zkoušet další, nám takhle teď zmizely ty záněty uší. Konečně
super, mám za vás radost
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena
napsal(a):
A co mléčné výrobky nedostává? Může být třeba i něco v pamlscích co nesedí. My začínali s koninou (od Wolfsblutu granule) syrovou a na pamlsky sušené koňské vnitřnosti. Když tohle bylo ok zkoušeli jsme dál kozu pak králíka. Chtěli by to maso co nikdy neměl a jen jeden druh, pak přidávat. Krmíme stejně jako vy granule a 1-2x do týdne syrové maso se zeleninou
Zrovna koně teda určitě ne, já neuznávám aby zabíjeli koně kvůli masu. Klokaní, jehněčí apod. Nemůžu si pomoct, vadí mně to.
Mléčné výrobky dostává, bílý jogurt aspoň 1x týdně nebo zakysanou smetanu, líznout smetany ke šlehání... on toho dostává moc, i zeleniny a ovoce, pamlsků kupovaných taky (sušené) tak právě nevím na co ta alergie mohla vzniknout. Teď máme koupený ještě jeden pytel - kachnu, tak vyhazovat to nebudu. Třeba mu nesedí ten kanec, toho má teprve podruhé. Pak můžu zkusit vzít hovězí, ten ještě neměl, je to novinka od wolfsblutu.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Zrovna koně teda určitě ne, já neuznávám aby zabíjeli koně kvůli masu. Klokaní, jehněčí apod. Nemůžu si pomoct, vadí mně to.
Mléčné výrobky dostává, bílý jogurt aspoň 1x týdně nebo zakysanou smetanu, líznout smetany ke šlehání... on toho dostává moc, i zeleniny a ovoce, pamlsků kupovaných taky (sušené) tak právě nevím na co ta alergie mohla vzniknout. Teď máme koupený ještě jeden pytel - kachnu, tak vyhazovat to nebudu. Třeba mu nesedí ten kanec, toho má teprve podruhé. Pak můžu zkusit vzít hovězí, ten ještě neměl, je to novinka od wolfsblutu.
Dala bych mu ty kachní granulky, ale pouze ty. Jen třeba sušené kachní maso jako pamlsky a nic k tomu. Jinak než vyřazováním to asi nezjistite :) a furt se mu to teda nelepší?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Dala bych mu ty kachní granulky, ale pouze ty. Jen třeba sušené kachní maso jako pamlsky a nic k tomu. Jinak než vyřazováním to asi nezjistite :) a furt se mu to teda nelepší?
Asi to tak uděláme a uvidíme jestli to pomůže. Je to o něco lepší, sice se olizuje, ale míň. V noci se většinou 2x za noc vzbudí a začne se olizovat. A přes den tak 5x co ho vidím. Teď ještě než dojí pytel vyzkoušíme nedávat mu vůbec rajčata. To jediné dostává ve větším množství než dřív - je sezona tak chodíme sbírat na zahradu a za den dostane 5-6 cherry rajčátek, dřív dostával tak 2 klasické rajčata za měsíc. Myslíte že by to mohl mít z toho?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Asi to tak uděláme a uvidíme jestli to pomůže. Je to o něco lepší, sice se olizuje, ale míň. V noci se většinou 2x za noc vzbudí a začne se olizovat. A přes den tak 5x co ho vidím. Teď ještě než dojí pytel vyzkoušíme nedávat mu vůbec rajčata. To jediné dostává ve větším množství než dřív - je sezona tak chodíme sbírat na zahradu a za den dostane 5-6 cherry rajčátek, dřív dostával tak 2 klasické rajčata za měsíc. Myslíte že by to mohl mít z toho?
A jaké ty kachní máte?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
A jaké ty kachní máte?
Máme Wolfsblut, krmím jen tuto značku a střídám masa - teď dojídá kance a máme v zásobě ještě nenačatý pytel kachny.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Zrovna koně teda určitě ne, já neuznávám aby zabíjeli koně kvůli masu. Klokaní, jehněčí apod. Nemůžu si pomoct, vadí mně to.
Mléčné výrobky dostává, bílý jogurt aspoň 1x týdně nebo zakysanou smetanu, líznout smetany ke šlehání... on toho dostává moc, i zeleniny a ovoce, pamlsků kupovaných taky (sušené) tak právě nevím na co ta alergie mohla vzniknout. Teď máme koupený ještě jeden pytel - kachnu, tak vyhazovat to nebudu. Třeba mu nesedí ten kanec, toho má teprve podruhé. Pak můžu zkusit vzít hovězí, ten ještě neměl, je to novinka od wolfsblutu.
No já sama nejím králíka ani jehněčí, prostě nemůžu. Všeobecně jsem zvířátkomil co nezabije ani myš, která běhá ve sklepě. ALE já míním pes mění. A když mi byla doporučená konina, tak ač mi to není milé šla jsem do toho. Pes je u mě na prvním místě.
Tím, že teď budete zkoušet každou chvíli jiné nic nezjistíte. Pokud je to alergie, tak to chce vyřazovací metodu. Jeden druh na vše (hlavní jídlo, odměny) a pak přidávat další, jinak to zjistit nelze, leda si zaplatit testy.
Iliena
napsal(a):
To je dobře A zjistili jste co mu vadilo?
Zatím nee, jsme u kachny a krůty teď. Ale my jsme už předtím krmili barfem a hlavně hovězí a kuřecí. Takže si myslím, že jedno z toho to bude. Ale ty ouška má už od štěněte, kdy jsme ještě krmili TOTW, takže podezírám kuřecí. Ale zatím jsme čistý, tak uvidíme co zkusíme dál. :).
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Asi to tak uděláme a uvidíme jestli to pomůže. Je to o něco lepší, sice se olizuje, ale míň. V noci se většinou 2x za noc vzbudí a začne se olizovat. A přes den tak 5x co ho vidím. Teď ještě než dojí pytel vyzkoušíme nedávat mu vůbec rajčata. To jediné dostává ve větším množství než dřív - je sezona tak chodíme sbírat na zahradu a za den dostane 5-6 cherry rajčátek, dřív dostával tak 2 klasické rajčata za měsíc. Myslíte že by to mohl mít z toho?
Nechám to už na Rájce, ta vám poradí lépe. Já myslím, že jste psala, že ty příchutě často střídáte, tak třeba prostě nějaký pytel zrovna neseděl, asi ten kanec? Osobně bych se vrátila k příchuti jen jedné, z dřívějška a nechala ho baštit. Ale asi jen s jedním druhem pamlsků, jinak to nezjistite. :).
Andrýsek3
napsal(a):
Zatím nee, jsme u kachny a krůty teď. Ale my jsme už předtím krmili barfem a hlavně hovězí a kuřecí. Takže si myslím, že jedno z toho to bude. Ale ty ouška má už od štěněte, kdy jsme ještě krmili TOTW, takže podezírám kuřecí. Ale zatím jsme čistý, tak uvidíme co zkusíme dál. :).
Krůtu jsem teď zkoušela prvně, koupila jsem sušený krky a prošli, tak mám radost . Nám taky dělalo neplechu TOTW a slyším to docela často, on se tam totiž pod položkou aromata skrýval kuřecí tuk .
Zkuste králíka, ten bývá dobře snášený, akorát má moc tvrdé kosti. Já z nich dělám vývar - pro psa samozřejmě . Ocenila jsem ho v mrazáku třeba u toho bodnutí včelou, vůbec pak nechtěla pít, tak jsem vytáhla vývar, trochu ho naředila a v mžiku ho vymlaskla
Iliena
napsal(a):
Krůtu jsem teď zkoušela prvně, koupila jsem sušený krky a prošli, tak mám radost . Nám taky dělalo neplechu TOTW a slyším to docela často, on se tam totiž pod položkou aromata skrýval kuřecí tuk .
Zkuste králíka, ten bývá dobře snášený, akorát má moc tvrdé kosti. Já z nich dělám vývar - pro psa samozřejmě . Ocenila jsem ho v mrazáku třeba u toho bodnutí včelou, vůbec pak nechtěla pít, tak jsem vytáhla vývar, trochu ho naředila a v mžiku ho vymlaskla
No už bych právě radši zkusila nějaké levnější maso, pokud bude v pohodě hovězí, byla bych ráda, ale nevím nevím Jinak bude hlavní menu krůta s něčím.
Andrýsek3
napsal(a):
No už bych právě radši zkusila nějaké levnější maso, pokud bude v pohodě hovězí, byla bych ráda, ale nevím nevím Jinak bude hlavní menu krůta s něčím.
To mě nenapadlo, že je to dost nákladné my dáváme maso 2x týdně tak mi to tak nepřijde a hlavně králíky nemáme z obchodu, ale od známých co je chovají.
Iliena
napsal(a):
To mě nenapadlo, že je to dost nákladné my dáváme maso 2x týdně tak mi to tak nepřijde a hlavně králíky nemáme z obchodu, ale od známých co je chovají.
To potom jono, já měla právě zdroj hovězího ořezu z jatek, asi za 20/kg, což je nádhera, a teď vlastně kachna, krůta je třeba 50-70/kg. Takže by se i hodilo to hovězí, králíka zatím ani neměl.
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka
napsal(a):
Zase to vztáhnu na lidi, ale na dotaz, jestli mu můžou vadit třeba rajčata si myslím, že klidně jo. Tchán se po nich osype. Zkuste prostě vyřadit rajčata úplně a uvidíte.
Rajčata jsme už úplně vysadili,2 dny neměl žádné. Dneska se v noci zase olizoval,5x mě vzbudil Horší než včera.
Dneska jsme byli ještě na kontrole s ušima, dělala znovu cytologii a má to prý už perfektní. Ještě máme pár dní kapat čistící kapky. A mělo by to být ok.
Znovu mu prohlížela anální žlázky a jednu stranu měl plnou, tak mu to znovu vymáčkla a v pondělí se máme ozvat jestli to pomohlo. Přitom před 10 dny je měl ucpané jen minimálně. Každopádně si přeju aby to bylo ono a už ho zadek nesvědil.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena
napsal(a):
No já sama nejím králíka ani jehněčí, prostě nemůžu. Všeobecně jsem zvířátkomil co nezabije ani myš, která běhá ve sklepě. ALE já míním pes mění. A když mi byla doporučená konina, tak ač mi to není milé šla jsem do toho. Pes je u mě na prvním místě.
Tím, že teď budete zkoušet každou chvíli jiné nic nezjistíte. Pokud je to alergie, tak to chce vyřazovací metodu. Jeden druh na vše (hlavní jídlo, odměny) a pak přidávat další, jinak to zjistit nelze, leda si zaplatit testy.
Ano, pes je pro mě na prvním místě, ale pokud nebo dokud to není nutné krmit koňským, jehněčím, klokanem apod tak tím krmit nechci. Pokud by nebyla jiná cesta šla bych do toho.
Zkusíme tu vyřazovací metodu a jen jeden druh masa i pamlsků. Dnes mi veterinářka říkala že pokud by to byla alergie na jídlo tak by se ale škrábal různě po celém těle. Nesvědil by ho jen konečník.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Nechám to už na Rájce, ta vám poradí lépe. Já myslím, že jste psala, že ty příchutě často střídáte, tak třeba prostě nějaký pytel zrovna neseděl, asi ten kanec? Osobně bych se vrátila k příchuti jen jedné, z dřívějška a nechala ho baštit. Ale asi jen s jedním druhem pamlsků, jinak to nezjistite. :).
Jojo Já se modlím aby to ta alergie nebyla, bude to jinak dlouhý a náročný proces. Střídáme vždycky po 15kg pytli, to je cca měsíc a týden (35-40 dní), Je možné že nesedí ten kanec, ikdyž ho měl poprvé už duben-květen a tehdy problém nebyl. Uvidíme jak ho dojí, ještě máme na pár dní. Dnes mi ale veterinářka říkala že pokud by to měl alergii tak by se škrábal různě po celém těle, nesvědil by ho jenom konečník.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Jojo Já se modlím aby to ta alergie nebyla, bude to jinak dlouhý a náročný proces. Střídáme vždycky po 15kg pytli, to je cca měsíc a týden (35-40 dní), Je možné že nesedí ten kanec, ikdyž ho měl poprvé už duben-květen a tehdy problém nebyl. Uvidíme jak ho dojí, ještě máme na pár dní. Dnes mi ale veterinářka říkala že pokud by to měl alergii tak by se škrábal různě po celém těle, nesvědil by ho jenom konečník.
Doufám, že to budou jen ty anální žlázky. My právě s těma ušima měli problém, a poslední měsíc takové malé boláky na břichu, nějak mě ani nenapadlo, že by to byla alergie..myslela jsem že je to z vody..No nakonec změna jídla pomohla. Ale třeba mu prostě něco nesedlo No.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Jojo Já se modlím aby to ta alergie nebyla, bude to jinak dlouhý a náročný proces. Střídáme vždycky po 15kg pytli, to je cca měsíc a týden (35-40 dní), Je možné že nesedí ten kanec, ikdyž ho měl poprvé už duben-květen a tehdy problém nebyl. Uvidíme jak ho dojí, ještě máme na pár dní. Dnes mi ale veterinářka říkala že pokud by to měl alergii tak by se škrábal různě po celém těle, nesvědil by ho jenom konečník.
S vetkou nesouhlasím, alergie na cokoliv se může projevovat jakkoliv a to i tak, že by nás to nikdy nenapadlo
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Rajčata jsme už úplně vysadili,2 dny neměl žádné. Dneska se v noci zase olizoval,5x mě vzbudil Horší než včera.
Dneska jsme byli ještě na kontrole s ušima, dělala znovu cytologii a má to prý už perfektní. Ještě máme pár dní kapat čistící kapky. A mělo by to být ok.
Znovu mu prohlížela anální žlázky a jednu stranu měl plnou, tak mu to znovu vymáčkla a v pondělí se máme ozvat jestli to pomohlo. Přitom před 10 dny je měl ucpané jen minimálně. Každopádně si přeju aby to bylo ono a už ho zadek nesvědil.
A všimla jste si, že i v tom divočákovi jsou rajčata?
Uživatel s deaktivovaným účtem

A v těch krůtích taky, spíš byste měla na čas krmit jen jeden druh masa a přílohy.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
A všimla jste si, že i v tom divočákovi jsou rajčata?
Jo všimla, ale jsou až ke konci ve složení tak jich asi nebude moc, ne? On jedl vždycky rajčata, ale teď je má ve větším množství. Jak to ale udělat, vždycky je tam více druhů potravin v granulích. Mám krmit syrovým a dávat mu jen syrové maso bez zeleniny?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
S vetkou nesouhlasím, alergie na cokoliv se může projevovat jakkoliv a to i tak, že by nás to nikdy nenapadlo
Já právě nevím, zase tolik zkušeností nemám. Je ale pravda že u lidí se alergie taky projevuje různě
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Doufám, že to budou jen ty anální žlázky. My právě s těma ušima měli problém, a poslední měsíc takové malé boláky na břichu, nějak mě ani nenapadlo, že by to byla alergie..myslela jsem že je to z vody..No nakonec změna jídla pomohla. Ale třeba mu prostě něco nesedlo No.
Taky doufám, kéž by Jsem zvědavá na dnešní noc. A u vás je to alergie nakonec na co? Zmizely už i ty boláčky?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Jo všimla, ale jsou až ke konci ve složení tak jich asi nebude moc, ne? On jedl vždycky rajčata, ale teď je má ve větším množství. Jak to ale udělat, vždycky je tam více druhů potravin v granulích. Mám krmit syrovým a dávat mu jen syrové maso bez zeleniny?
Buď syrové nebo vařené s jedním druhem přílohy a zeleniny.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Buď syrové nebo vařené s jedním druhem přílohy a zeleniny.
Dobře, tak počkám pár dní jestli to nepomůže po vymačkání žlázek a když ne zkusíme to jak říkáte. Děkuju.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Dobře, tak počkám pár dní jestli to nepomůže po vymačkání žlázek a když ne zkusíme to jak říkáte. Děkuju.
Ok, ozvěte se, co a jak
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Ok, ozvěte se, co a jak
Určitě dám vědět.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Taky doufám, kéž by Jsem zvědavá na dnešní noc. A u vás je to alergie nakonec na co? Zmizely už i ty boláčky?
Zatím nevíme, krmila jsem převážně kuřecí a hovězí maso, podezírám hlavně kuřecí, byl totiž kuřecí tuk v granulích, které jedl předtím, než jsme přešli na maso. Teď jí zatím jen kachnu a začínáme krůtu, zatím ouška dobrý, boláky zmizeli okamžitě. Teď dostal asi 3 dny granulky a našla jsem asi 3 boláky. Předtím měl i lisinky u tlamy a to se vždy zhoršovalo s vodou, měl to až do.krve, sice malinko, ale svědělo ho to. Vždy když běžel do vody, tak pak se válel v trávě, svěděli ho uši i tlama, teď je má trochu růžové. Zatím máme krůtu asi 4 den, takže je možný, že třeba taky nebude sedět. Uvidíme. Ale na veterině mi řekli, že to je jen z vody a kvasinky, a že když má uši dolů, tak na to bude trpět, pak jsem vypozorovala ve skupině Barfovaní na FB, že když mají pejskove alergii, tak mají někdy i záněty uší, tak jsem šla pro radu k Rájce.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Zatím nevíme, krmila jsem převážně kuřecí a hovězí maso, podezírám hlavně kuřecí, byl totiž kuřecí tuk v granulích, které jedl předtím, než jsme přešli na maso. Teď jí zatím jen kachnu a začínáme krůtu, zatím ouška dobrý, boláky zmizeli okamžitě. Teď dostal asi 3 dny granulky a našla jsem asi 3 boláky. Předtím měl i lisinky u tlamy a to se vždy zhoršovalo s vodou, měl to až do.krve, sice malinko, ale svědělo ho to. Vždy když běžel do vody, tak pak se válel v trávě, svěděli ho uši i tlama, teď je má trochu růžové. Zatím máme krůtu asi 4 den, takže je možný, že třeba taky nebude sedět. Uvidíme. Ale na veterině mi řekli, že to je jen z vody a kvasinky, a že když má uši dolů, tak na to bude trpět, pak jsem vypozorovala ve skupině Barfovaní na FB, že když mají pejskove alergii, tak mají někdy i záněty uší, tak jsem šla pro radu k Rájce.
A naštěstí Rájčina rada pomohla nejsem ale extrasens, abych mohla "léčit" na dálku zrovna dneska se moje čuba zase chtěla vykousat začínám mít pocit, že mimo žrádla má ještě alergii na vlastní podsadu... Děvčata, neporadíte?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
A naštěstí Rájčina rada pomohla nejsem ale extrasens, abych mohla "léčit" na dálku zrovna dneska se moje čuba zase chtěla vykousat začínám mít pocit, že mimo žrádla má ještě alergii na vlastní podsadu... Děvčata, neporadíte?
Mě když se fena vykusuje, tak jde většinou o osiny nebo něco podobného, pořád musí někde šmejdit, někdy mám pocit, že by byla nejšťastnější v pralese
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Mě když se fena vykusuje, tak jde většinou o osiny nebo něco podobného, pořád musí někde šmejdit, někdy mám pocit, že by byla nejšťastnější v pralese
To věřím ale to není náš případ, bohužel
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
A naštěstí Rájčina rada pomohla nejsem ale extrasens, abych mohla "léčit" na dálku zrovna dneska se moje čuba zase chtěla vykousat začínám mít pocit, že mimo žrádla má ještě alergii na vlastní podsadu... Děvčata, neporadíte?
Od toho máme přeci vás. Bohužel s mými pouze ročními (ne)zkušenostmi, vám asi nic neporadím. Nějaká havěť, třeba lidi jsou alergičtí na roztoče, nebo tak něco. (fakt nevím, střílím od boku) nebo tráva, vy teď krmite nějakými spešl granulkami ne? :).
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Od toho máme přeci vás. Bohužel s mými pouze ročními (ne)zkušenostmi, vám asi nic neporadím. Nějaká havěť, třeba lidi jsou alergičtí na roztoče, nebo tak něco. (fakt nevím, střílím od boku) nebo tráva, vy teď krmite nějakými spešl granulkami ne? :).
Tak jelikož jí to začalo už minulé Vánoce, tak tráva to nebude změnili jsme komplet stravu, nevadí jí od Wolsblutu pštros a klokan a teď zkoušíme cca 14dní krůtu od BH, tak nevím, že by ta krůta ne sedla? Už jsem z toho jelen a nerada bych si zopákla ty minulé stavy o svátcích
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak jelikož jí to začalo už minulé Vánoce, tak tráva to nebude změnili jsme komplet stravu, nevadí jí od Wolsblutu pštros a klokan a teď zkoušíme cca 14dní krůtu od BH, tak nevím, že by ta krůta ne sedla? Už jsem z toho jelen a nerada bych si zopákla ty minulé stavy o svátcích
Pryč s krůtou.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Pryč s krůtou.
Asi ale štve mě to
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Asi ale štve mě to
Z Prahy asi nejste, co? ;) Jedeme v BH kachna nebo ryba a krůtu chutnal jen ve vzorcích. Sice v ní pořád vidím to srajdící kuře, ale vypadá to v pohodě, tak do ní asi půjdem. Na houby je, že to není intolernce ke druhu masa jako takovému, ale jen v granulích, tak to nemůžu vyzkoušet na syrovém/sušeném, které je v pohodě všechno. Klidně by mohl vyrabovat kurník a bobek bude parádní. Sežere misku Artemis, ANF apod. a já se modlím, aby to nepustil na chodníku.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Z Prahy asi nejste, co? ;) Jedeme v BH kachna nebo ryba a krůtu chutnal jen ve vzorcích. Sice v ní pořád vidím to srajdící kuře, ale vypadá to v pohodě, tak do ní asi půjdem. Na houby je, že to není intolernce ke druhu masa jako takovému, ale jen v granulích, tak to nemůžu vyzkoušet na syrovém/sušeném, které je v pohodě všechno. Klidně by mohl vyrabovat kurník a bobek bude parádní. Sežere misku Artemis, ANF apod. a já se modlím, aby to nepustil na chodníku.
Jsme chcete poslat vzorek?
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
S vetkou nesouhlasím, alergie na cokoliv se může projevovat jakkoliv a to i tak, že by nás to nikdy nenapadlo
Mám na něco alergii a nevypozorovala jsem ještě na co. Není to nic hrozného, tak nějak nebádám Na konci snídaně, mne začne svědit nos a začnu kýchat, třeba 5x po sobě. Skoro každý den. Někdy i u jiného jídla, třeba u oběda, mne začne svědit nos tak strašně, že bych si ho prodrala, jak se snažím to škrabat, spíš tedy drhnout a hlavně tu střední přepážku, až venku, pod nosem. Někdy vypadám jak blbec, když už si nevím rady, co s tím. Pak náhle jak to začalo, tak to i odejde...Bude to asi nějaká složka v potravě, koření...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Pryč s krůtou.
Tak bohužel, krůta nám způsobila opět vykousaný kráter na zadku
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak bohužel, krůta nám způsobila opět vykousaný kráter na zadku
Jeejku..my na tom.taky nejsme moc dobře, má zase boláky na břichu. Ouška v pohodě, ale přijde mi to spíš jako nějaké puchýře, nemůže to být třeba od kopřiv nebo tak?
Později vyfotím.
Ale krůta mu hrozně chutná, a nevím jestli to břicho je z toho.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Jeejku..my na tom.taky nejsme moc dobře, má zase boláky na břichu. Ouška v pohodě, ale přijde mi to spíš jako nějaké puchýře, nemůže to být třeba od kopřiv nebo tak?
Později vyfotím.
Ale krůta mu hrozně chutná, a nevím jestli to břicho je z toho.
Prokletá krůta? U vás to mohou být i kopřivy, ale zkuste zase na pár dní najet jen na kachnu a uvidíte.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Asi jo. Zkusíme. A držím palce i vám.
Díky, u nás to zase bude léčba na týden
Andrýsek3
napsal(a):
Jeejku..my na tom.taky nejsme moc dobře, má zase boláky na břichu. Ouška v pohodě, ale přijde mi to spíš jako nějaké puchýře, nemůže to být třeba od kopřiv nebo tak?
Později vyfotím.
Ale krůta mu hrozně chutná, a nevím jestli to břicho je z toho.
Ještě mě napadlo: naše psí kámoška má taky každou chvíli na břiše různé pupínky a má to z trávy. Hlavně když je někde na loukách čerstvě posekáno tak je ta krátká tráva taková ostrá, no ona lítá a pak sebou plácne no a je to.
Iliena
napsal(a):
Ještě mě napadlo: naše psí kámoška má taky každou chvíli na břiše různé pupínky a má to z trávy. Hlavně když je někde na loukách čerstvě posekáno tak je ta krátká tráva taková ostrá, no ona lítá a pak sebou plácne no a je to.
On se právě taky hodně valí v trávě a čůrá na kopřivy, takže když zvedne nohu, tak ho mohou popálit. No uvidíme.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Co myslíte?
Troufám si tvrdit, že tohle je alergie, moje čubajs měla na břichu také + kolem cecíků takové černé stroupky, jakoby mastné...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Je to jak něco prasklého, černé stroupky okolo. Ach jo.
Jj, vidím + celkově ta kůže nevypadá moc zdravě
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Prokleta krůta.
Tak ještě lepší foto.
Vsadím krk, že viníkem je krůta chudáci kůže našich psů
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena
napsal(a):
Vy mě tou krůtou děsíte a to mám na poště krůtí krky...
Neděsíme, snad u vás bude vše ok
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena
napsal(a):
Jeden pytlík už měla a bylo to ok, ale Tara nikdy neměla takovéhle projevy alergie. Snad se vám to holky všechno zlepší
No, děkujeme a vás holky, ať tohle nikdy nepotká
Andrýsek3
napsal(a):
A je to tady. Teď jsem přišla domů a pejsa si drbal ucho a u toho vrčo-kňučel. No podívám se a zapálený jako blázen. Krůtu krmíme asi týden a něco, takže to bude ona. Ach jo. Musím, co nejdříve sehnat jiné maso, kachna došla.
Ou, chudinka co třeba ta konina? I když ta asi taky nebude za pár korun
Uživatel s deaktivovaným účtem

Krůtou nekrmim, ale překvapuje mě kolik pejsků jí teda nesnese
Iliena
napsal(a):
Bohužel já kupuji od Dopsimisky.
Já právě taky, ale malý výběr. Teď mají baby meat králíka, ale ta cena a za 0,5 kg. Nebo koninu za 120/kg Si nevyberu. Na vetacanu mají právě dost druhů a i dost levně, ale nějak nechápu ty jejich rozvozy, nepíšou tam trasy, tak jestli vůbec dováží a kdy. Asi jim zítra zavolám.
Andrýsek3
napsal(a):
Já právě taky, ale malý výběr. Teď mají baby meat králíka, ale ta cena a za 0,5 kg. Nebo koninu za 120/kg Si nevyberu. Na vetacanu mají právě dost druhů a i dost levně, ale nějak nechápu ty jejich rozvozy, nepíšou tam trasy, tak jestli vůbec dováží a kdy. Asi jim zítra zavolám.
Rozvozy tam mají napsané. Kopíruji
PRAVIDELNÉ ROZVOZY KAŽDÝCH 21 DNÍ
Trasa A Karlovy Vary-Lubenec- Krušovice-Kladno-Praha - Nehvizdy-Velký Osek-Kolín-Kutná Hora-Uhlířské Janovice-Český Štemberk-Benešov-Olbramovice-Sedlčany-Obory-Příbram-Žebrák-Králův Dvůr-Beroun-Rudná
https://www.google.cz/…/data=!4m55!4m54!1m5!1m1!1s0x47a0eb4…
30.4.21.5.11.6.2.7.23.7.13.8 3.9.24.9.15.10.5.11.26.11.17.12
Trasa B Bečov nad Teplou-Toužím-Úněšov-Plzeň-Rožmitál pod Třemšínem-Milevsko-Tábor-Veselí nad Lužnicí-Třeboň-České Budějovice-Dasný-Sedlec-Vodňany-Protivín-Písek-Strakonice-Horažďovice-Zavlekov-Klatovy-Švihov-Přestice-Nová Ves-Kladruby-Bezděkov-Kočov-Planá-Mariánské Lázně-Stará Voda-Dolní Žandov
https://www.google.cz/…/data=!4m56!4m55!1m5!1m1!1s0x47a0eb4…
7.5.28.5.18.6.9.7.30.7.20.8.10.9.1.10.22.10.12.11.3.12.
Trasa C Ostrov-Chomutov-Most-Tepice-DěčínÚstí nad Labem-Litoměřice- Česká Lípa-Liberec-Turnov-Mladá Boleslav-Mělník-Velvary- Slaný- Lubenec
https://www.google.cz/…/data=!4m72!4m71!1m5!1m1!1s0x47a0eb4…
14.5.4.6.25.6.16.7.6.8.27.8.17.9.8.10.29.10.19.11.10.12.
Rozvozy na Karlovarsku dle domluvy.
bhk
napsal(a):
Rozvozy tam mají napsané. Kopíruji
PRAVIDELNÉ ROZVOZY KAŽDÝCH 21 DNÍ
Trasa A Karlovy Vary-Lubenec- Krušovice-Kladno-Praha - Nehvizdy-Velký Osek-Kolín-Kutná Hora-Uhlířské Janovice-Český Štemberk-Benešov-Olbramovice-Sedlčany-Obory-Příbram-Žebrák-Králův Dvůr-Beroun-Rudná
https://www.google.cz/…/data=!4m55!4m54!1m5!1m1!1s0x47a0eb4…
30.4.21.5.11.6.2.7.23.7.13.8 3.9.24.9.15.10.5.11.26.11.17.12
Trasa B Bečov nad Teplou-Toužím-Úněšov-Plzeň-Rožmitál pod Třemšínem-Milevsko-Tábor-Veselí nad Lužnicí-Třeboň-České Budějovice-Dasný-Sedlec-Vodňany-Protivín-Písek-Strakonice-Horažďovice-Zavlekov-Klatovy-Švihov-Přestice-Nová Ves-Kladruby-Bezděkov-Kočov-Planá-Mariánské Lázně-Stará Voda-Dolní Žandov
https://www.google.cz/…/data=!4m56!4m55!1m5!1m1!1s0x47a0eb4…
7.5.28.5.18.6.9.7.30.7.20.8.10.9.1.10.22.10.12.11.3.12.
Trasa C Ostrov-Chomutov-Most-Tepice-DěčínÚstí nad Labem-Litoměřice- Česká Lípa-Liberec-Turnov-Mladá Boleslav-Mělník-Velvary- Slaný- Lubenec
https://www.google.cz/…/data=!4m72!4m71!1m5!1m1!1s0x47a0eb4…
14.5.4.6.25.6.16.7.6.8.27.8.17.9.8.10.29.10.19.11.10.12.
Rozvozy na Karlovarsku dle domluvy.
Děkuju, jsem úplně slepá asi. tak moje město tam není, takze stejně smůla.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Děkuju, jsem úplně slepá asi. tak moje město tam není, takze stejně smůla.
No možná i tak tam zkuste zavolat, u té firmy, co beru já, tak když město není uvedeno, ale je někde na trase nebo poblíž, tak se to dá taky domluvit...
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No možná i tak tam zkuste zavolat, u té firmy, co beru já, tak když město není uvedeno, ale je někde na trase nebo poblíž, tak se to dá taky domluvit...
Děkuju zkusím, ale není tam ani Hradec Králové, což je i od nás daleko, takže si myslím, že nee. Ale výběr měli pěkný.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Nemáte někdo zkušenosti s vetacanem?
Im omlouvám se, že vám przním téma, jak je vašemu hafoj?
V pohodě, to vůbec nevadí. Děkuju za optání, jste hodná. Musím to zaklepat, je to o něco lepší. Ještě se teda olizuje, ale daleko míň. A to teprve přecházíme na kachnu. Teprve dnes poprvé byla kachna, už pár dní se ale olizuje podstatně míň. Tak si říkám jestli to opravdu nebyly ty žlázky - nevím jestli by ho to mohlo přestat svědit až tak 4 dny po vymačkání.
A vám držíme palce ať se to zase srovná a je ok
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
V pohodě, to vůbec nevadí. Děkuju za optání, jste hodná. Musím to zaklepat, je to o něco lepší. Ještě se teda olizuje, ale daleko míň. A to teprve přecházíme na kachnu. Teprve dnes poprvé byla kachna, už pár dní se ale olizuje podstatně míň. Tak si říkám jestli to opravdu nebyly ty žlázky - nevím jestli by ho to mohlo přestat svědit až tak 4 dny po vymačkání.
A vám držíme palce ať se to zase srovná a je ok
Tak snad ano, třeba to jen byly ty anální žlázky. A už bude v pohodě.
No dnes jsem zjistila, že to má hodně zarudlé mezi prsty na tlapkách. A včera jsme byli ve vodě a to potom taky pěkně naříkal a škrábal si uši o postel. Snad už co nejdříve bude kachna ještě ho takhle trápím chudáka.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Tak snad ano, třeba to jen byly ty anální žlázky. A už bude v pohodě.
No dnes jsem zjistila, že to má hodně zarudlé mezi prsty na tlapkách. A včera jsme byli ve vodě a to potom taky pěkně naříkal a škrábal si uši o postel. Snad už co nejdříve bude kachna ještě ho takhle trápím chudáka.
Chudinka rozjíždí se mu to fest u nás situace stejná, kapu Fenistil kapky proti svědění, pomáhají, a čistím zahnojenou ránu
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Chudinka rozjíždí se mu to fest u nás situace stejná, kapu Fenistil kapky proti svědění, pomáhají, a čistím zahnojenou ránu
Tak jak jste na tom, nám teprve až zítra přijde kachna a pár kilo zvěřiny, ta myslím, byla v pohodě, takže ozkoušíme. Jinak se mu boláky na bříšku trochu stáhli, ale uši hrůza a už má zase tu tlamu rozškrábanou. Teď už asi 3 dny není ani krůta, takže musí hovězí a kuřecí, chudáka ho trápím. Ale zítra už bude dobře.
Ještě jsem se chtěla zeptat, můžu mu ke kachně dát jáhlové vločky? (Jsou vůbec vhodné?) Plus jsem se odvážila koupit neprané dršťky, akorát nevím, jestli to taky nebude problém, když je to hovězí, mám zkusit? Děkuji.
A Im29 co váš hafuša?
e

XXX.XXX.213.70
Jáhly jsem dávala své čubě při jaterní dietě, jsou výborným zdrojem minerálů, vitamínů a vlákniny. Jen je potřeba je před uvařením spařit horkou vodou, aby nebyly hořké. Pesa je baštila ráda
e
napsal(a):
Jáhly jsem dávala své čubě při jaterní dietě, jsou výborným zdrojem minerálů, vitamínů a vlákniny. Jen je potřeba je před uvařením spařit horkou vodou, aby nebyly hořké. Pesa je baštila ráda
Já mám doma jahly i jáhlové vločky, radši bych dávala ty vločky (spařené), vy jste myslela asi přímo jáhly?
e

XXX.XXX.213.70
Já jsem dávala přímo jáhly, vločky neznám.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Tak jak jste na tom, nám teprve až zítra přijde kachna a pár kilo zvěřiny, ta myslím, byla v pohodě, takže ozkoušíme. Jinak se mu boláky na bříšku trochu stáhli, ale uši hrůza a už má zase tu tlamu rozškrábanou. Teď už asi 3 dny není ani krůta, takže musí hovězí a kuřecí, chudáka ho trápím. Ale zítra už bude dobře.
Ještě jsem se chtěla zeptat, můžu mu ke kachně dát jáhlové vločky? (Jsou vůbec vhodné?) Plus jsem se odvážila koupit neprané dršťky, akorát nevím, jestli to taky nebude problém, když je to hovězí, mám zkusit? Děkuji.
A Im29 co váš hafuša?
Zdravím Vás, u nás (tfu, tfu, tfu) všechno zahojeno, madam dlabe klokana, takže už je O.K. Já bych mu klidně místo těch alergenů vařila třeba ty jáhlové nebo pohankové vločky v mléce, druhý den s rybou třeba..., takhle se vám doba léčení dost protáhne Jinak, jáhly jsou loupané proso, takže v klidu můžete ty hovězí dršťky bych nedávala.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Zdravím Vás, u nás (tfu, tfu, tfu) všechno zahojeno, madam dlabe klokana, takže už je O.K. Já bych mu klidně místo těch alergenů vařila třeba ty jáhlové nebo pohankové vločky v mléce, druhý den s rybou třeba..., takhle se vám doba léčení dost protáhne Jinak, jáhly jsou loupané proso, takže v klidu můžete ty hovězí dršťky bych nedávala.
Dobře děkuji:).
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Tak jak jste na tom, nám teprve až zítra přijde kachna a pár kilo zvěřiny, ta myslím, byla v pohodě, takže ozkoušíme. Jinak se mu boláky na bříšku trochu stáhli, ale uši hrůza a už má zase tu tlamu rozškrábanou. Teď už asi 3 dny není ani krůta, takže musí hovězí a kuřecí, chudáka ho trápím. Ale zítra už bude dobře.
Ještě jsem se chtěla zeptat, můžu mu ke kachně dát jáhlové vločky? (Jsou vůbec vhodné?) Plus jsem se odvážila koupit neprané dršťky, akorát nevím, jestli to taky nebude problém, když je to hovězí, mám zkusit? Děkuji.
A Im29 co váš hafuša?
No budu napjatě očekávat, co s mlaďochem kachna udělá...snad se to zlepší
Tak si taky zanadávám na krůtu leda že by to nebylo jídlem, ale něčím z venku. Ovšem nevím co by to tedy mohlo být. Udělali se jí malé puchýřky v podpaždí, tříslech a na hrudníku . Podobné jako ukazovala Andrysek, jen bez těch černých teček. Tak mažu řepíkovou mastí a čekám až to přejde...
Iliena
napsal(a):
Tak si taky zanadávám na krůtu leda že by to nebylo jídlem, ale něčím z venku. Ovšem nevím co by to tedy mohlo být. Udělali se jí malé puchýřky v podpaždí, tříslech a na hrudníku . Podobné jako ukazovala Andrysek, jen bez těch černých teček. Tak mažu řepíkovou mastí a čekám až to přejde...
Ach jo, ta krůta je zlo. No my už najizdime na kachnu, radši bych teda tu krůtu, z mleté kachny se mi lehce zvedá kufr.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Ach jo, ta krůta je zlo. No my už najizdime na kachnu, radši bych teda tu krůtu, z mleté kachny se mi lehce zvedá kufr.
Mě se dělá zle z každý mletiny (mimo mleté svaloviny)...a ani ten Pinďa (v našem případě Jack) už to nežere...moji pesani asi jednou dojedou na to, že jí málo vnitřností a to už jsem s tím zkoušela psí kusy, podusit na kmíně, s trochou česneku na tymiánu (syrový to nežerou vůbec) a stejně je to smrad, že by jeden pad...fena to do sebe teda nasouká, ale pes sní tak půlku a to u něj musím stát a říkat mu papej a jde od toho...asi bude po mě nebo co, taky vnitřnosti nejim, no holt "maminčin chlapeček"
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Mě se dělá zle z každý mletiny (mimo mleté svaloviny)...a ani ten Pinďa (v našem případě Jack) už to nežere...moji pesani asi jednou dojedou na to, že jí málo vnitřností a to už jsem s tím zkoušela psí kusy, podusit na kmíně, s trochou česneku na tymiánu (syrový to nežerou vůbec) a stejně je to smrad, že by jeden pad...fena to do sebe teda nasouká, ale pes sní tak půlku a to u něj musím stát a říkat mu papej a jde od toho...asi bude po mě nebo co, taky vnitřnosti nejim, no holt "maminčin chlapeček"
Jaký pán takový pes. Náš taky moc nemusí, játra jsou prej bleee, i.kdyz někdy sní, někdy nechá, kupují hodně srdce, ale to je svalovina (ale má prý podobný minerály jako jiné vnitřnosti, tak nevím), ale jinak taky nic moc, ale mletinu miluje, tam schovám zeleninu, prášky, přílohy (který samotné ani za nic). Takže fajn. Akorát ta kachní má nějak moc kostí a smrdí. Krůtí byla voňavá ale jakožto alergen, měl z ní řidší bobek, ach jo. A ještě bude za chvíli taky tlustej, když bude baštit jen kachnu.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Jaký pán takový pes. Náš taky moc nemusí, játra jsou prej bleee, i.kdyz někdy sní, někdy nechá, kupují hodně srdce, ale to je svalovina (ale má prý podobný minerály jako jiné vnitřnosti, tak nevím), ale jinak taky nic moc, ale mletinu miluje, tam schovám zeleninu, prášky, přílohy (který samotné ani za nic). Takže fajn. Akorát ta kachní má nějak moc kostí a smrdí. Krůtí byla voňavá ale jakožto alergen, měl z ní řidší bobek, ach jo. A ještě bude za chvíli taky tlustej, když bude baštit jen kachnu.
No my máme převážně hovězí srdce, kuřecí žaludky a kachní srdce a žaludky (srdce a žaludky jsou oboje svalovina) k tomu kuřecí křídla, s játry jako takovými problém nemáme (s povařenými), ale zase játra do nich nemůžu ládovat horem dolem...teď se psychicky připravuju na to, že objednám plíce...ale to musím nejdřív rozdejchat...přílohu a zeleninku nemusím schovávat, to spapáme vždycky...
Jinak o krůtě jsem si vždycky myslela, že je to dietní maso...dokonce jsem přemejšlela, ře jí zkusíme, u nás mají mletou - vařenou a není drahá, ale po tom, co už jsem tady všechno přečetla do toho nejdu...pesani jsou takhle v pohodě, tak nebudu experimentovat.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Mě se dělá zle z každý mletiny (mimo mleté svaloviny)...a ani ten Pinďa (v našem případě Jack) už to nežere...moji pesani asi jednou dojedou na to, že jí málo vnitřností a to už jsem s tím zkoušela psí kusy, podusit na kmíně, s trochou česneku na tymiánu (syrový to nežerou vůbec) a stejně je to smrad, že by jeden pad...fena to do sebe teda nasouká, ale pes sní tak půlku a to u něj musím stát a říkat mu papej a jde od toho...asi bude po mě nebo co, taky vnitřnosti nejim, no holt "maminčin chlapeček"
U nás je to také tak, ale zkusila jsem ty zelené dršťky v konzervě od Lunderlandu (na syrové nemám odvahu) a všichni ti moji estéti se mohli přetrhnout. Hned jak jsem konzervu otevřela, zakroutili nosem a seběhli se bez zavolání. Kupodivu se po tom ani jeden nepo..., ale vypadá a smrdí to opravdu strašně. Nicméně občas kvůli pestré stravě se přemůžu a konzervu teda vydám . Jinak jakéhokoliv mletého masa pro psy se ani nedotknou.
Andrýsek3
napsal(a):
Jaký pán takový pes. Náš taky moc nemusí, játra jsou prej bleee, i.kdyz někdy sní, někdy nechá, kupují hodně srdce, ale to je svalovina (ale má prý podobný minerály jako jiné vnitřnosti, tak nevím), ale jinak taky nic moc, ale mletinu miluje, tam schovám zeleninu, prášky, přílohy (který samotné ani za nic). Takže fajn. Akorát ta kachní má nějak moc kostí a smrdí. Krůtí byla voňavá ale jakožto alergen, měl z ní řidší bobek, ach jo. A ještě bude za chvíli taky tlustej, když bude baštit jen kachnu.
Á tak to u nás jatýrka jojo. Já teda mletinu nekupuju páč má maso k večeři 2x týdně (občas konzervu, protože kozí maso jsem jinak nesehnala) dávám ji svalovinu, nastrouhanou zeleninu a kousek nějakých vnitřností, kupuju kachní žaludky a játra s pak mám vnitřnosti z králíka, to mi vždycky stojí i vlasy na hlavě když se probírám ledvinama a plícema . Odkud bereš tu kachní mletinu? Možná bych ji taky zkusila.
Iliena
napsal(a):
Á tak to u nás jatýrka jojo. Já teda mletinu nekupuju páč má maso k večeři 2x týdně (občas konzervu, protože kozí maso jsem jinak nesehnala) dávám ji svalovinu, nastrouhanou zeleninu a kousek nějakých vnitřností, kupuju kachní žaludky a játra s pak mám vnitřnosti z králíka, to mi vždycky stojí i vlasy na hlavě když se probírám ledvinama a plícema . Odkud bereš tu kachní mletinu? Možná bych ji taky zkusila.
Všechno beru od dopsimisky.eu, kvalita masa super, ta kachna nesmrdí nějak hrozně, ale kupuju 4kg balení (je levnější), tak když to porcuju na davky, tak to občas cítím. Jen mě vadí, že mají malý výběr druhů masa, pro nás alergiky na nic. Teď přidali baby měst králíka. Ale ta cena fuj, tak doufám že přidají i normálního.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Tak jak jste na tom, nám teprve až zítra přijde kachna a pár kilo zvěřiny, ta myslím, byla v pohodě, takže ozkoušíme. Jinak se mu boláky na bříšku trochu stáhli, ale uši hrůza a už má zase tu tlamu rozškrábanou. Teď už asi 3 dny není ani krůta, takže musí hovězí a kuřecí, chudáka ho trápím. Ale zítra už bude dobře.
Ještě jsem se chtěla zeptat, můžu mu ke kachně dát jáhlové vločky? (Jsou vůbec vhodné?) Plus jsem se odvážila koupit neprané dršťky, akorát nevím, jestli to taky nebude problém, když je to hovězí, mám zkusit? Děkuji.
A Im29 co váš hafuša?
U nás je to lepší, o hodně. Den předtím než jsem nasadila kachní pamlsky a kachní granule tak se olizoval minimálně a teď se olizuje tak jednou denně, ale normálně chvilinku. V noci většinou vůbec. Doufám že to nezakřiknu, musím zaklepat Ale stejně mně to nejde do hlavy čím to teda bylo.
Každopádně děkuju že na nás myslíte, snad to bude i u vás už dobré
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
U nás je to lepší, o hodně. Den předtím než jsem nasadila kachní pamlsky a kachní granule tak se olizoval minimálně a teď se olizuje tak jednou denně, ale normálně chvilinku. V noci většinou vůbec. Doufám že to nezakřiknu, musím zaklepat Ale stejně mně to nejde do hlavy čím to teda bylo.
Každopádně děkuju že na nás myslíte, snad to bude i u vás už dobré
Tak to jsem ráda.
My jsme taky v pohodě teď. Teď zkoušíme zvěřinu, a hrozně mu chutná, zatím se alergie neprojevuje, tak uvidíme. Je kachně už se moc nehrne. Rozmazlenec.
Uživatel s deaktivovaným účtem

U nás taktéž v pohodě, čubajs zahojená, jen kocour si vytvořil na tváři hotspot takže dneska jsme byli na veterině, kde mi to ošetřili a dostali jsme Surolan s sebou
U nás také OK (jakž takž) a tu krůtu jsem za viníka asi označila neprávem. Ve stejnou dobu jako měla ty puchýřky tahali jsme domů od řeky na botách a kalhotách nějaký hnědý pyl či co to bylo. Takže jsem nedávala ani krůtu a k řece jsme nechodili. Když byla zahojená šli jsme to ve čtvrtek k řece zkusit... a ejhle v pátek puchýře a pupínky . Akorát nevím z čeho to v tuhle dobu je, ale snad to ty lijáky spláchly a bude pokoj.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vím, že název diskuze je trochu mimo...ale probírali jsme zde i kožní problémy, tak se zeptám...
Dnes jsem u psa našla kožní problém...stopro to není svrab a nemyslím, že by se jednalo o alergii, máme sice širší záběr jídelníčku, ale nekrmila jsem nic neobvyklého.
Pes má v "podpaží" u přední nohy, tam kdy se mu tvoří záhyby kůže něco, co bych možná přirovnala k "potničkám"...nevím jestli je možné, aby to byla nějaká zapařenina, ještě to žádný z mých psů neměl. Zatím nic velkého, takže nechci hned šílet a utíkat na veterinu...myslíte, že by pomohlo mu to třeba zasypat pudrem nebo nemáte vyzkoušené nějaké mastičky?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Vím, že název diskuze je trochu mimo...ale probírali jsme zde i kožní problémy, tak se zeptám...
Dnes jsem u psa našla kožní problém...stopro to není svrab a nemyslím, že by se jednalo o alergii, máme sice širší záběr jídelníčku, ale nekrmila jsem nic neobvyklého.
Pes má v "podpaží" u přední nohy, tam kdy se mu tvoří záhyby kůže něco, co bych možná přirovnala k "potničkám"...nevím jestli je možné, aby to byla nějaká zapařenina, ještě to žádný z mých psů neměl. Zatím nic velkého, takže nechci hned šílet a utíkat na veterinu...myslíte, že by pomohlo mu to třeba zasypat pudrem nebo nemáte vyzkoušené nějaké mastičky?
Nechci Vás děsit, ale rudé podpaží je také jeden z příznaků alergie.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Nechci Vás děsit, ale rudé podpaží je také jeden z příznaků alergie.
No tak to teda bude oříšek...no zkusíme tedy klasiku, v úterý mi přijde maso, takže zruším kuřecí a uvidíme... ...a to jsem se tady nedávno bila v prsa, že my naštěstí alergici nejsme... ...
Doufala jsem, že teď když je furt venku vlhko by to fakt mohlo být zapařený...
No uvidíme...
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Vím, že název diskuze je trochu mimo...ale probírali jsme zde i kožní problémy, tak se zeptám...
Dnes jsem u psa našla kožní problém...stopro to není svrab a nemyslím, že by se jednalo o alergii, máme sice širší záběr jídelníčku, ale nekrmila jsem nic neobvyklého.
Pes má v "podpaží" u přední nohy, tam kdy se mu tvoří záhyby kůže něco, co bych možná přirovnala k "potničkám"...nevím jestli je možné, aby to byla nějaká zapařenina, ještě to žádný z mých psů neměl. Zatím nic velkého, takže nechci hned šílet a utíkat na veterinu...myslíte, že by pomohlo mu to třeba zasypat pudrem nebo nemáte vyzkoušené nějaké mastičky?
To mě mrzí... Psala jsem o kousek výš, že jsme taky měli pupínky a taky jsme mysleli, že to bude něco jako potničky. Nejdřív to měla v podpaží pak na břiše a i na tříslech. Tak jsem ji držela v suchu, ale stále byly nové, pak jsem podezírala jídlo, ale bylo to něco venku z trávy
Třeba to nebude hned alergie.
Na všechny ranky, škrábance a i na tyhle pupínky používám řepíkovou mast a nemůžu si ji vynachválit
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena
napsal(a):
To mě mrzí... Psala jsem o kousek výš, že jsme taky měli pupínky a taky jsme mysleli, že to bude něco jako potničky. Nejdřív to měla v podpaží pak na břiše a i na tříslech. Tak jsem ji držela v suchu, ale stále byly nové, pak jsem podezírala jídlo, ale bylo to něco venku z trávy
Třeba to nebude hned alergie.
Na všechny ranky, škrábance a i na tyhle pupínky používám řepíkovou mast a nemůžu si ji vynachválit
Díky za radu, zkusíme, tou mastí snad nemůžu nic pokazit...
Taky doufám, že to alergie nebude...sedmiletej pes, tři roky krmenej masem (střídáme jen kuřecí a hovězí) všechno v klidu a teď tohle, ale vím moc dobře, že i ta blbá alergie je nevyzpytatelná...
a u něj bych se nedivila, jednu alergii stopro má-na vosí bodnutí...
Začnu tou mastí a příští týden začnem krmit jen hovězí a uvidíme...
Nasadila jste mi brouka do hlavy i s tou trávou, chodíme teď večer už asi 14 dní na takovou loučku, je tam vysoká suchá tráva a pesani se tam mají tendence válet i když to nikdy nedělali, furt jim za to nadávám, protože na sebe nabalej takový ty chytlavý malý kuličky (nevím jak se to se to jmenuje takový ty pidi bodláčky) tak asi i změníme lokalitu...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Díky za radu, zkusíme, tou mastí snad nemůžu nic pokazit...
Taky doufám, že to alergie nebude...sedmiletej pes, tři roky krmenej masem (střídáme jen kuřecí a hovězí) všechno v klidu a teď tohle, ale vím moc dobře, že i ta blbá alergie je nevyzpytatelná...
a u něj bych se nedivila, jednu alergii stopro má-na vosí bodnutí...
Začnu tou mastí a příští týden začnem krmit jen hovězí a uvidíme...
Nasadila jste mi brouka do hlavy i s tou trávou, chodíme teď večer už asi 14 dní na takovou loučku, je tam vysoká suchá tráva a pesani se tam mají tendence válet i když to nikdy nedělali, furt jim za to nadávám, protože na sebe nabalej takový ty chytlavý malý kuličky (nevím jak se to se to jmenuje takový ty pidi bodláčky) tak asi i změníme lokalitu...
Tak snad to bude jen tou trávou, ale krmit jen kuřecí a hovězí je o pusu, pokud není domácí
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Díky za radu, zkusíme, tou mastí snad nemůžu nic pokazit...
Taky doufám, že to alergie nebude...sedmiletej pes, tři roky krmenej masem (střídáme jen kuřecí a hovězí) všechno v klidu a teď tohle, ale vím moc dobře, že i ta blbá alergie je nevyzpytatelná...
a u něj bych se nedivila, jednu alergii stopro má-na vosí bodnutí...
Začnu tou mastí a příští týden začnem krmit jen hovězí a uvidíme...
Nasadila jste mi brouka do hlavy i s tou trávou, chodíme teď večer už asi 14 dní na takovou loučku, je tam vysoká suchá tráva a pesani se tam mají tendence válet i když to nikdy nedělali, furt jim za to nadávám, protože na sebe nabalej takový ty chytlavý malý kuličky (nevím jak se to se to jmenuje takový ty pidi bodláčky) tak asi i změníme lokalitu...
Ty pidibodláčky jsou právě semeníky řepíku ale nevylučuje to, že pokud se jim nachytají do podpaží, kde je jemná kůže, můžou je tam podráždit, přeci jen jsou osinaté, stejně jako to může být trochu popícháno od suchých stébel. Zatím bych byla v klidu. Je fakt, že já takové drobnosti vůbec neřeším, jen pozoru, jestli se to nezhoršuje, maximálně to máznu buďto tou řepíkovou, nebo klidně zapudruju. Já tedy u psa místo pudru používám kukuřičný škrob(u samojedů se používá místo suchého šamponu ).
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka
napsal(a):
Ty pidibodláčky jsou právě semeníky řepíku ale nevylučuje to, že pokud se jim nachytají do podpaží, kde je jemná kůže, můžou je tam podráždit, přeci jen jsou osinaté, stejně jako to může být trochu popícháno od suchých stébel. Zatím bych byla v klidu. Je fakt, že já takové drobnosti vůbec neřeším, jen pozoru, jestli se to nezhoršuje, maximálně to máznu buďto tou řepíkovou, nebo klidně zapudruju. Já tedy u psa místo pudru používám kukuřičný škrob(u samojedů se používá místo suchého šamponu ).
Mast už jsem koupila tak uvidíme...ono mi to zatím připadá taky jak pidiproblémek, jenže pes se tam každou chvíli drbe(nevim teda do jaký míry se na to místo trefí) a z toho by za chvilku už problém mohl býti...už jsem pár pěkně rozdrbanech míst viděla
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak snad to bude jen tou trávou, ale krmit jen kuřecí a hovězí je o pusu, pokud není domácí
No ještě prokládáme kachnou, to jsem zapomněla zmínit...když se dostanu ke zvěřině, tak dáváme i zvěřinu...
Z jakýho důvodu je to o pusu?...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No ještě prokládáme kachnou, to jsem zapomněla zmínit...když se dostanu ke zvěřině, tak dáváme i zvěřinu...
Z jakýho důvodu je to o pusu?...
Nevím, z jakých zdrojů maso berete, ale tak 90% krmného, ale i pro lidskou spotřebu, masa pro psy je nevalné kvality, nejsem si jistá, jestli se alergie na kuřecí a hovězí objevují u čím dál tím víc psů, kvůli tomu, jak jsou ta zvířata chována a čím jsou krmena, ale já osobně jsem v posledních letech zaregistrovala velký vzrůst alergií právě na tyto dva druhy masa.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No ještě prokládáme kachnou, to jsem zapomněla zmínit...když se dostanu ke zvěřině, tak dáváme i zvěřinu...
Z jakýho důvodu je to o pusu?...
Můžu se zeptat, proč nekrmíte všechny druhy masa?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Můžu se zeptat, proč nekrmíte všechny druhy masa?
Maso beru od masozravci.cz konkrétně třeba ty kuřecí žaludky a srdíčka, křídla jsou často vodňanský kuře a pak dokupuju normálně v krámě pro lidi...jinak je maso většinou Pošvář a nebo Do psí misky
Na co jsem zapomněla, co máme pravidelně, tak 2x týdně je kachna...
No takže koninu zkrmovat nemůžu čistě z osobních důvodů...
Vzhledem k mé momentální finanční situaci si nemůžu dovolit "drahý druhy" masa, takže třeba právě králíka nebo zvěřinu maj pesani jen když mě někdo obdaruje...
Lososa nejíme (teda pes, ale připravovat jídlo pro každýho psa extra se mi nechce), ostatní ryby máme když nějaký známý rybář podaruje...a občas koupim tresku.
Dřív jsem krmila i krůtu, ale když vidim, kolik psů je na ní alergickejch, tak jsem jí vyškrtla...
Přemýšlela jsem i nad vepřovým, pesani by to určitě baštili, ale nevím jestli je to pro pesany úplně nejlepší...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak do koniny Vás snad nikdo nutit nebude
A o drahých(exo) druzích masa taky nebyla řeč
Chce to střídat, http://shop.zufrikteam.cz/
vepřové je super, není na něm nic špatného, v případě Vašeho psa zkuste vyřazovací dietku třeba 3 neděle jen na té kachně a uvidíte.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Maso beru od masozravci.cz konkrétně třeba ty kuřecí žaludky a srdíčka, křídla jsou často vodňanský kuře a pak dokupuju normálně v krámě pro lidi...jinak je maso většinou Pošvář a nebo Do psí misky
Na co jsem zapomněla, co máme pravidelně, tak 2x týdně je kachna...
No takže koninu zkrmovat nemůžu čistě z osobních důvodů...
Vzhledem k mé momentální finanční situaci si nemůžu dovolit "drahý druhy" masa, takže třeba právě králíka nebo zvěřinu maj pesani jen když mě někdo obdaruje...
Lososa nejíme (teda pes, ale připravovat jídlo pro každýho psa extra se mi nechce), ostatní ryby máme když nějaký známý rybář podaruje...a občas koupim tresku.
Dřív jsem krmila i krůtu, ale když vidim, kolik psů je na ní alergickejch, tak jsem jí vyškrtla...
Přemýšlela jsem i nad vepřovým, pesani by to určitě baštili, ale nevím jestli je to pro pesany úplně nejlepší...
A nebo i tady, nemají drahé
http://obchod.tutani.cz/mrazene-maso/.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak jsem se právě pochlapila a čubě objednala po třičtvrtě roce první várku masa, losa, soba, makrely, šproty a zkusíme první alergen: králíka... Tak nám držte palce, děvčata, ať to čubajs ustojí
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak do koniny Vás snad nikdo nutit nebude
A o drahých(exo) druzích masa taky nebyla řeč
Chce to střídat, http://shop.zufrikteam.cz/
vepřové je super, není na něm nic špatného, v případě Vašeho psa zkuste vyřazovací dietku třeba 3 neděle jen na té kachně a uvidíte.
No uvidíme, začnu vylučovat postupně, koupila jsem mast a nebudem pro jistotu chodit na tu loučku...pak eventuelně nasadíme jednodruhovou masovou dietu, pořád doufám, že je to jen nějaká zapařenina, venku furt vlhko a v baráku už topíme a nebo že by to mohlo být tou trávou...
To vepřový zkusíme...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No uvidíme, začnu vylučovat postupně, koupila jsem mast a nebudem pro jistotu chodit na tu loučku...pak eventuelně nasadíme jednodruhovou masovou dietu, pořád doufám, že je to jen nějaká zapařenina, venku furt vlhko a v baráku už topíme a nebo že by to mohlo být tou trávou...
To vepřový zkusíme...
Pak dejte vědět, jak se to vyvíjí, kdyby se to rozlézalo i do stehen (po čase), tak to bude alergie. Držím palce
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Pak dejte vědět, jak se to vyvíjí, kdyby se to rozlézalo i do stehen (po čase), tak to bude alergie. Držím palce
No prohlídla jsem ho komplet a zatím je to jen to jedno podpážo
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No prohlídla jsem ho komplet a zatím je to jen to jedno podpážo
Tak budeme doufat
Dobrý den, jen tak pro zajímavost uvádím, že jsem taky jako vy hledala a zkoušela co bych své fence dávala jíst, protože měla trávicí potíže a jiné. Nechci to tady celé vypisovat, dopadlo to tak, že moje fenka má chronické potíže hlavně s trávením. Když jí bylo 13 roků, ze zoufalství jsem s ní vyhledala veterináře v krajském městě, ten jí nechal udělat testy na alergii v Laboklinu v Německu ( teď je dělají i u nás v Praze) a bylo prokázáno, že má alergii na většinu mas a nejvíc právě na doporučované druhy např. jehněčí, koňské, klokaní, sobí, hovězí, vepřové, kuřecí, ... nebo na rýži, pšenici, kukuřici, mléčné výrobky. Dostává pouze granule kde je ryba, jen rybí tuk a brambory, přidávám ledový salát. Peču jí piškoty z pohankové mouky. Po této stravě se její potíže výrazně zlepšily, ale už zůstaly, protože jsem zbytečně dlouho váhala a hledala. Oslavila 16. narozeniny.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nonetka
napsal(a):
Dobrý den, jen tak pro zajímavost uvádím, že jsem taky jako vy hledala a zkoušela co bych své fence dávala jíst, protože měla trávicí potíže a jiné. Nechci to tady celé vypisovat, dopadlo to tak, že moje fenka má chronické potíže hlavně s trávením. Když jí bylo 13 roků, ze zoufalství jsem s ní vyhledala veterináře v krajském městě, ten jí nechal udělat testy na alergii v Laboklinu v Německu ( teď je dělají i u nás v Praze) a bylo prokázáno, že má alergii na většinu mas a nejvíc právě na doporučované druhy např. jehněčí, koňské, klokaní, sobí, hovězí, vepřové, kuřecí, ... nebo na rýži, pšenici, kukuřici, mléčné výrobky. Dostává pouze granule kde je ryba, jen rybí tuk a brambory, přidávám ledový salát. Peču jí piškoty z pohankové mouky. Po této stravě se její potíže výrazně zlepšily, ale už zůstaly, protože jsem zbytečně dlouho váhala a hledala. Oslavila 16. narozeniny.
To máte koukám pěkně veselo, no naštěstí jste to nakonec vyřešili...a velká gratulace k šestnáctým narozeninám
Nonetka
napsal(a):
Dobrý den, jen tak pro zajímavost uvádím, že jsem taky jako vy hledala a zkoušela co bych své fence dávala jíst, protože měla trávicí potíže a jiné. Nechci to tady celé vypisovat, dopadlo to tak, že moje fenka má chronické potíže hlavně s trávením. Když jí bylo 13 roků, ze zoufalství jsem s ní vyhledala veterináře v krajském městě, ten jí nechal udělat testy na alergii v Laboklinu v Německu ( teď je dělají i u nás v Praze) a bylo prokázáno, že má alergii na většinu mas a nejvíc právě na doporučované druhy např. jehněčí, koňské, klokaní, sobí, hovězí, vepřové, kuřecí, ... nebo na rýži, pšenici, kukuřici, mléčné výrobky. Dostává pouze granule kde je ryba, jen rybí tuk a brambory, přidávám ledový salát. Peču jí piškoty z pohankové mouky. Po této stravě se její potíže výrazně zlepšily, ale už zůstaly, protože jsem zbytečně dlouho váhala a hledala. Oslavila 16. narozeniny.
Teda já koukám jako blázen Ty trávící potíže měla odjakživa, nebo se to nabalovalo postupně? Velká, převeliká gratulace k 16.narozeninám, protože dožít se s takovýma potížema takového věku, je obdivuhodné
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak jsem se právě pochlapila a čubě objednala po třičtvrtě roce první várku masa, losa, soba, makrely, šproty a zkusíme první alergen: králíka... Tak nám držte palce, děvčata, ať to čubajs ustojí
Držíme snad bude králík v pohodě, to není zase tak častý alergen ne?
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena
napsal(a):
Tak snad to bude v pořádku.
Věřím, že ano...už jsme namazali řepíkovou mastí, naštěstí je to na místě, kde si to pesan nemá šanci olízat
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Věřím, že ano...už jsme namazali řepíkovou mastí, naštěstí je to na místě, kde si to pesan nemá šanci olízat
To mi připomnělo, když jsem ji mazala ty pupínky tak jsem si vedle ní položila otevřený kelímek s tou mastičkou a ta potvora se přetočila s hezky tam zabořila jazyk kupodivu se ani nepos*
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena
napsal(a):
Držíme snad bude králík v pohodě, to není zase tak častý alergen ne?
Děkujeme uvidíme, snad to bude v pohodě
Uživatel s deaktivovaným účtem

Iliena
napsal(a):
To mi připomnělo, když jsem ji mazala ty pupínky tak jsem si vedle ní položila otevřený kelímek s tou mastičkou a ta potvora se přetočila s hezky tam zabořila jazyk kupodivu se ani nepos*
My bysme to určitě taky vylízali... ...to by mu šlo, ale sežrat mletinu s vnitřnostma to ne
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak jsem se právě pochlapila a čubě objednala po třičtvrtě roce první várku masa, losa, soba, makrely, šproty a zkusíme první alergen: králíka... Tak nám držte palce, děvčata, ať to čubajs ustojí
Tenhle příspěvek jsem v tom svym patlání s pupínkem přehlídla...
Takže držím palečky...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tenhle příspěvek jsem v tom svym patlání s pupínkem přehlídla...
Takže držím palečky...
Díky Uvidíme.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak hlásíme, že mažeme řepíkovou mastí, ještě to nemáme úplně pryč, ale vypadá to, že se to zlepšuje, pes si to i přestal drbat, tak snad to bude dobrý
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak hlásíme, že mažeme řepíkovou mastí, ještě to nemáme úplně pryč, ale vypadá to, že se to zlepšuje, pes si to i přestal drbat, tak snad to bude dobrý
Sláva! Gratulujeme
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak hlásíme, že mažeme řepíkovou mastí, ještě to nemáme úplně pryč, ale vypadá to, že se to zlepšuje, pes si to i přestal drbat, tak snad to bude dobrý
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
My hrůza. Objevily se zase boláky. Ty už teda zmizely, ale ušiska hrozná, rudá, bolestivá. A to nic jiného, než kachnu a zvěřinu nebaštil.
Holka moje, vy se toho snad nezbavíte, doufala jsem, že tou kachnou se to vyřeší...
Nepamatuju si, jestli si nechala dělat testy na alergie, ale pokud ne, tak bych to asi zkusila...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
My hrůza. Objevily se zase boláky. Ty už teda zmizely, ale ušiska hrozná, rudá, bolestivá. A to nic jiného, než kachnu a zvěřinu nebaštil.
Vyřaďte zvěřinu.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Holka moje, vy se toho snad nezbavíte, doufala jsem, že tou kachnou se to vyřeší...
Nepamatuju si, jestli si nechala dělat testy na alergie, ale pokud ne, tak bych to asi zkusila...
Noo nedělali, ale nějak to zkusím zase vypozorovat, je pravda, že jsem mu teď občas dala ochutnat lidské jídlo. Tak to budeme dělat zase poctivě.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Noo nedělali, ale nějak to zkusím zase vypozorovat, je pravda, že jsem mu teď občas dala ochutnat lidské jídlo. Tak to budeme dělat zase poctivě.
No tak držim palečky...oni jsou ty psi potvory, pánbůh jim nadělil "psí oči" to potom nevyměknout je těžký...pro mě by to byla katastrofa, kdybych psa nemohla "krmit od stolu, když vařím a tak"...myslím, že pro mě by to bylo větší trauma než pro toho psa
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No tak držim palečky...oni jsou ty psi potvory, pánbůh jim nadělil "psí oči" to potom nevyměknout je těžký...pro mě by to byla katastrofa, kdybych psa nemohla "krmit od stolu, když vařím a tak"...myslím, že pro mě by to bylo větší trauma než pro toho psa
Vy jste ale slaboch
Uživatel s deaktivovaným účtem

Andrýsek3
napsal(a):
Po té se to dle mě zase zlepšilo, alespoň ty boláky. Spíš podezřívám kachnu.
Aha, tak to jo, pak se ozvěte, jak se situace vyvíjí
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No tak držim palečky...oni jsou ty psi potvory, pánbůh jim nadělil "psí oči" to potom nevyměknout je těžký...pro mě by to byla katastrofa, kdybych psa nemohla "krmit od stolu, když vařím a tak"...myslím, že pro mě by to bylo větší trauma než pro toho psa
Já si to "krmení od stolu", které je pro nás tabu, vynahrazuju alespoň tím, že si nakrájím ovoce nebo zeleninu a dlabeme spolu
Andrýsek3
napsal(a):
My hrůza. Objevily se zase boláky. Ty už teda zmizely, ale ušiska hrozná, rudá, bolestivá. A to nic jiného, než kachnu a zvěřinu nebaštil.
Ou to mě mrzí My teď taky měli horší jedno ucho (a to v jídle nebyla vůbec žádná změna) naštěstí jsme to chytli včas a dva dny po sobě jsme ho čistili a nechali větrat, už je to OK. Podezírám to mizerné vlhké počasí
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Vy jste ale slaboch
No oni za to ani psi nemůžou, jsou takhle naučený od malička, jsem chronickej krmič...když jsem byla malá, tak jsem hodně času trávila u tety a tam se vždycky stolovalo se psy nebo když teta vařila, tak dávala psům odřezky a pod. a já to po ní převzala, teta vždycky pesany rozmazlovala, nesmírně milovala a byla k nim vždycky laskavá a psi jí to opláceli, prostě to jinak ani neumím...
Někde v nějaký knížce jsem četla, že pes by měl dostat minimálně vaše poslední sousto, aby mu nepuklo žalem srdíčko.. jasně, že vim, že jim nepukne, ale minimálně poslední sousto dostanou vždycky
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No oni za to ani psi nemůžou, jsou takhle naučený od malička, jsem chronickej krmič...když jsem byla malá, tak jsem hodně času trávila u tety a tam se vždycky stolovalo se psy nebo když teta vařila, tak dávala psům odřezky a pod. a já to po ní převzala, teta vždycky pesany rozmazlovala, nesmírně milovala a byla k nim vždycky laskavá a psi jí to opláceli, prostě to jinak ani neumím...
Někde v nějaký knížce jsem četla, že pes by měl dostat minimálně vaše poslední sousto, aby mu nepuklo žalem srdíčko.. jasně, že vim, že jim nepukne, ale minimálně poslední sousto dostanou vždycky
Tak, s Vaší povahou by moje čuba byla už pod drnem
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Tak, s Vaší povahou by moje čuba byla už pod drnem
No tak jasně, pokud by měl mít pes problém, tak to dělat nebudu, ale bylo by to fakt těžký...samozřejmě pro mě, pes se dá naučit nacokoliv, ale u mě by to byla řehole
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
No tak jasně, pokud by měl mít pes problém, tak to dělat nebudu, ale bylo by to fakt těžký...samozřejmě pro mě, pes se dá naučit nacokoliv, ale u mě by to byla řehole
Jasný, chápu