Štěně BSP chytá "amok"

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
11.9.2016 21:20
michaaela

XXX.XXX.112.69

Ahoj, jelikož jsem pejskař začátečník, bez žádných zkušeností, tak bych se vás chtěla zeptat, zda je normální, že naše 2,5 měsíční fenka berňáka chytá amok poté co se seznamuje s ostatními psi. Jelikož ještě nemá poslední třetí přeočkování, tak od veterináře máme dovoleno chodit pouze u nás v ulici a tak se dostane do styku jenom se psy, které známe. Nevíme právě, ale jak ji správně uklidnit a jestli ji vůbec uklidňovat a nebo nechat ať se vyvzteká, akorát že její záchvat se projevuje tak, že lítá jak neřízené střela, vrčí a kouše nás. Beru, že je to štěně a chce si hrát, ale když ji nabídnu hračku, se kterou si za normálních okolností hraje, tak i stejně tak se snaží kousnout mě do ruky nebo do nohy. Takové záchvaty chytá i normálně během dne. Tak nevím jak se k tomu správně postavit a jak řešit takovou situaci. Za každou radu budu ráda :).

11.9.2016 21:27
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Záchvaty? Je to štěně, chce si hrát. Při kontaktu s jiným psem lítá, kouše a psů se bojí? Jestli dobře chápu? Pak najděte nějakého klidného vyrovnaného psa a nechte je, aby pochopila, že se nic neděje, že si může hrát.

A s tím kousáním, to je také normální. Jak jí nabízíte hračku? Musíte tu hru udělat zajímavější. Dát hračku třeba na provázek, hýbat s ní. Hračka která se hýbe je pro psa zajímavější.

11.9.2016 21:49
michaaela

XXX.XXX.112.69

Nee právěže těch psů se vůbec nebojí, vždycky když si jich za plotem všimne tak za nima letí, vrtí ocasem a prostrkuje k nim čumák. A sousedé mají hodnou klidnou fenku, která s ní u toho plotu vydrží.
S tou hračkou to vím, snažím se s ní běhat a různě do stran rozhazovat, ale po chvíli ji to přestane bavit a začne vrčet a kousat.