Ahoj, jelikož jsem pejskař začátečník, bez žádných zkušeností, tak bych se vás chtěla zeptat, zda je normální, že naše 2,5 měsíční fenka berňáka chytá amok poté co se seznamuje s ostatními psi. Jelikož ještě nemá poslední třetí přeočkování, tak od veterináře máme dovoleno chodit pouze u nás v ulici a tak se dostane do styku jenom se psy, které známe. Nevíme právě, ale jak ji správně uklidnit a jestli ji vůbec uklidňovat a nebo nechat ať se vyvzteká, akorát že její záchvat se projevuje tak, že lítá jak neřízené střela, vrčí a kouše nás. Beru, že je to štěně a chce si hrát, ale když ji nabídnu hračku, se kterou si za normálních okolností hraje, tak i stejně tak se snaží kousnout mě do ruky nebo do nohy. Takové záchvaty chytá i normálně během dne. Tak nevím jak se k tomu správně postavit a jak řešit takovou situaci. Za každou radu budu ráda :).
Záchvaty? Je to štěně, chce si hrát. Při kontaktu s jiným psem lítá, kouše a psů se bojí? Jestli dobře chápu? Pak najděte nějakého klidného vyrovnaného psa a nechte je, aby pochopila, že se nic neděje, že si může hrát.
A s tím kousáním, to je také normální. Jak jí nabízíte hračku? Musíte tu hru udělat zajímavější. Dát hračku třeba na provázek, hýbat s ní. Hračka která se hýbe je pro psa zajímavější.
Nee právěže těch psů se vůbec nebojí, vždycky když si jich za plotem všimne tak za nima letí, vrtí ocasem a prostrkuje k nim čumák. A sousedé mají hodnou klidnou fenku, která s ní u toho plotu vydrží.
S tou hračkou to vím, snažím se s ní běhat a různě do stran rozhazovat, ale po chvíli ji to přestane bavit a začne vrčet a kousat.
Už jsem si toho přečetla dost, ať už tady na internetu nebo v knížkách, že jsou to štěňata, chtějí si hrát a poznávají svět pusou potažmo zuby. Ale furt nevím jak ji správně vysvětlit, že to už přehání.
Uživatel s deaktivovaným účtem