Jaké máte výstražné cedulky na vratech, brankách, dveřích... ? A jsou vůbec výstražné cedulky "pozor pes" něčemu platné ?
My máme obyčejnou ale chtěla bych sehnat ještě "pozor pes, vstup na vlastní nebezpečí".
Sledovala jsem jednu kauzu, kdy zloděj vlezl do oplocené zahrady, kde ho pes pokousal.
Jednak byl soudce zřejmě normální a druhak měl majitel na plotech ze všech stran cedule "POZOR PES".
Tedy ne, "POZOR PES, NEBEZPEČNÉ ZVÍŘE!" to by musel být pes zabezpečený, ale pouhé upozornění, že na pozemku JE pes.
Chtělo by to vyjádření někoho, kdo má s tímto zkušenosti a nikoli jen jedna paní povídala.
A taková by nestačila ?
http://www.smaltovna-tupesy.cz/zbozi/1099-kavkazsky-ovcak-ii.
Ptala jsem se známého právníka a na ceduli hlavně nesmí být žádný zlý, nebezpečný apod., to pak máte mít prý psa ještě více zajištěného. Čili neutrální výrazy: Objekt střežen psem. Pozor pes. apod. Ale měl by být i obrázek (pro negramotné, cizince a děti - prý) a cedulí víc a v různé výšce.
Já jsem si na vrata chtěla vyrobit ceduli s nápisem " Pes, který štěká, nekouše. My toho moc nenaštěkáme..." A fotku mých potvůrek, jak jsou vycenění...Tak teď nevím, jestli by tohle mohlo být. Oni totiž, když přijde někdo, kdo je schválený námi, tak není problém (nesmí si jich příchozí všímat), ale pokud by přišel zloděj, tak by se asi hodně divil... Ale pro jistotu je máme taky pojištěný...
awake
napsal(a):
A taková by nestačila ?
http://www.smaltovna-tupesy.cz/zbozi/1099-kavkazsky-ovcak-ii.
Dobrý tip. Jelikož ale neměli cedulku s foxteriérem tak byli ochotni mi ji vyrobit z mnou zaslané fotografie. Velmi vstřícní. Cena 167 Kč, plus poštovné. Bude to trvat asi 3 týdny.