Úzkostné štěňátko

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Anett780

4.12.2016 09:50
Anett780

XXX.XXX.112.7

Dobrý den, pořídila jsem si s přítelem štěňátko je to kříženec Německého pinče a kokršpaněla...v dobu kdy štěňátka rozdávala jim bylo pouhých 6 týdnů...a paní si myslela že je musí už dát pryč jelikož fena je už nechtěla kojit a výchovně je štípala...ale problém je v tom že stěně neustále kňučí a chvěje se a já už nevím co s tím zkoušela jsem ho ve chvíli kdy začal kňučet ignorovat protože tohle v něm nechci podporovat nechci aby se naučil že takhle si získá pozornost..to moc nefungovalo je schopný takhle kňučet i půl hodiny bez ustání tak jsem zkusila jej napomenout na vteřinu přestal ale pak začal znovu...a další problém je v tom že štěňátko je skoro bych řekla závislé na postel (jelikož paní místo toho aby nechala štěňátka s fenkou v pelíšku tak si je všechny tahali do postele a spali s nimi) a to je další velký problém mi totiž nechceme aby spalo v posteli chceme aby normálně spalo v pelíšku a další důvod je to že nechceme aby nám čůralo do postele...když jsme si ho dovezli domu vůbec jsme se nevyspali neustále kňučelo...o půl 12 pak ve 2...ve 3 a v 6 a to jsme už zůstali vzhůru a tohle dělá i přes den snaží se skákat na postel a strašně kňučí...nemůže to bezdůvodné kňučení (když zrovna nechce jít do postele) být tím že byl tak brzo odloučen od matky? Napadlo mě i jestli to nemůže být paničkou tohle úzkostné chování protože ona zrovna klidná nebyla když nám ho dávala tak ho hrozně mačkala a chvílemi to vypadalo že bude brečet...stěně to z ní samozřejmě vycítilo a začalo její pocity odrážet...začalo být neklidné a hrozně se klepalo a jak se začal klepat tak ho začala ještě víc mačkat a pusinkovat se slovy "chudáček on ví že jde pryč"...tak se v jeho přítomnosti snažím být klidná aby se i on uklidnil ale ne vždy to zabírá...tak bych se vás chtěla tímhle zeptat jestli někdo nemá zkušenosti s něčím podobným a jak to zvládal a samozřejmě budu ráda za každou osvědčenou radu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 09:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já bych takové štěně nikdy nebrala, a když už, tak bych ho vrátila.

4.12.2016 09:56
sisi58

XXX.XXX.191.1

Všechna štěňátka chtějí baštu, teplo a společnost.
Pokud toto bude mít, nebude mít problém a vy taky ne.

4.12.2016 09:57
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Co si s ním začít třeba hrát, když knučí a né ho okřikovat..stejně to nechápe..
Budí vás v noci? Beru štěně klidně 5x za noc a jdu s ním ven, nevyčůrá se do postele (mimochodem jaktože čůrá do postele, když tam nemuže a pravděpodobně sám nevyskočí? ) unaví se a bude spát. Spěte s ním na zemi u pelíšku. Hrajte si s ním, učte ho čistotnosti venku, dejte mu oporu a nekřičte na něj.

4.12.2016 10:00
scylla

XXX.XXX.150.32

Anett780 napsal(a):
Dobrý den, pořídila jsem si s přítelem štěňátko je to kříženec Německého pinče a kokršpaněla...v dobu kdy štěňátka rozdávala jim bylo pouhých 6 týdnů...a paní si myslela že je musí už dát pryč jelikož fena je už nechtěla kojit a výchovně je štípala...ale problém je v tom že stěně neustále kňučí a chvěje se a já už nevím co s tím zkoušela jsem ho ve chvíli kdy začal kňučet ignorovat protože tohle v něm nechci podporovat nechci aby se naučil že takhle si získá pozornost..to moc nefungovalo je schopný takhle kňučet i půl hodiny bez ustání tak jsem zkusila jej napomenout na vteřinu přestal ale pak začal znovu...a další problém je v tom že štěňátko je skoro bych řekla závislé na postel (jelikož paní místo toho aby nechala štěňátka s fenkou v pelíšku tak si je všechny tahali do postele a spali s nimi) a to je další velký problém mi totiž nechceme aby spalo v posteli chceme aby normálně spalo v pelíšku a další důvod je to že nechceme aby nám čůralo do postele...když jsme si ho dovezli domu vůbec jsme se nevyspali neustále kňučelo...o půl 12 pak ve 2...ve 3 a v 6 a to jsme už zůstali vzhůru a tohle dělá i přes den snaží se skákat na postel a strašně kňučí...nemůže to bezdůvodné kňučení (když zrovna nechce jít do postele) být tím že byl tak brzo odloučen od matky? Napadlo mě i jestli to nemůže být paničkou tohle úzkostné chování protože ona zrovna klidná nebyla když nám ho dávala tak ho hrozně mačkala a chvílemi to vypadalo že bude brečet...stěně to z ní samozřejmě vycítilo a začalo její pocity odrážet...začalo být neklidné a hrozně se klepalo a jak se začal klepat tak ho začala ještě víc mačkat a pusinkovat se slovy "chudáček on ví že jde pryč"...tak se v jeho přítomnosti snažím být klidná aby se i on uklidnil ale ne vždy to zabírá...tak bych se vás chtěla tímhle zeptat jestli někdo nemá zkušenosti s něčím podobným a jak to zvládal a samozřejmě budu ráda za každou osvědčenou radu.

Štěně je evidentně z velmi špatných podmínek. Ono nekňučí bezdůvodně, ono v tomhle věku potřebuje fyzický kontakt - živočišné teplo,5* denně dobré jídlo, spoustu mazlení a pozornosti. Dítě, které by plakalo zimou a strachem byste také ignorovala, aby nezískalo pozornost? Nevzali jste si mimino, vzali jste si kojence, tak se vykašlete na nějaké my chceme a my nechceme a starejte se o něj jako o toho kojence. Klidně ho vezměte do postele, v noci dostatečně venčete a budete mít klid na spaní i vy i štěně.

4.12.2016 10:08
Sam 90210

XXX.XXX.156.57

Je to mimino a prostě teskní, vzali jste jej od všech sourozenců a maminky, z jeho domova a smečky, potřebuje abyste se mu věnovali. Stejně teď rázně nepochopí co od něj chcete a co smí a co ne. Potřebuje váš kontakt, tak si s ním třeba hrajte když kňučí a věnujte se mu.

Anett780

4.12.2016 10:22
Anett780

XXX.XXX.112.7

Nebojte se nekřičím na něj a všechno co potřebuje má...věnujeme se mu celý den má pořád společnost a ano i si s ním hraji a já nepsala že nám čůrá do postele ale že nechceme aby nám tam čůralo a jinak na gauči je s námi furt má všechno co potřebuje...zimou a hladem rozhodně nekňučí tak snad si nepořídím psa do zimy a nebudu ho krmit...a věnujeme se mu dost ale jakmile začne kňučet prostě si ho nevšímám (jak už jsem psala nechci v něm podporovat nějaké úzkostné chování) a jakmile se za nějákou dobou uklidní tak si ho vezmeme a mazlíme se s ním...a venčit ho ven zatím nechodíme protože je na takovou zimu moc malý a slabý zkusila jsem ho vzít na vteřinku a hrozně se klepal takže se učí na noviny až trochu zesílí a povyroste tak ho začneme postupně dávat čůrat na zahradu...a ohledně těch podmínek nemyslím si že byli nějak špatné měli tam čisto, teplo záleželo jim i na tom aby štěňátka jedla kvalitní granule a tak všechno co štěňátko potřebuje ale spíš to chování podle mě nebylo moc vhodné už jen to že je začaly dávat pryč tak brzo...

4.12.2016 10:27
scylla

XXX.XXX.150.32

Nejde jen o to, že měli čisto, ale o to, že fena buzerovala štěňata, lidi je tahali a dali je pryč v 6 týdnech. To je prasečina a proto si myslím, že je ze špatných podmínek.

Když nechcete pochopit, že tím, že si vezmete na klín mimino, které chce teplo a fyzický kontakt, nepodporujete úzkostné chování, ale budujete vztahy mezi vámi, je to těžké.

Anett780

4.12.2016 10:35
Anett780

XXX.XXX.112.7

scylla napsal(a):
Nejde jen o to, že měli čisto, ale o to, že fena buzerovala štěňata, lidi je tahali a dali je pryč v 6 týdnech. To je prasečina a proto si myslím, že je ze špatných podmínek.

Když nechcete pochopit, že tím, že si vezmete na klín mimino, které chce teplo a fyzický kontakt, nepodporujete úzkostné chování, ale budujete vztahy mezi vámi, je to těžké.

Jo takhle tak to potom jo a je to tak no ale tak radši jsem to nějak nekomentovala jen se divila že jsem tak překvapená z toho že řekla že jim je 6 týdnů...tak dobře dám na vás ale já se jen bála aby to nedopadlo jako u sestry mého přítele jakmile si stěně zakňučelo tak ho začaly utěšovat a dopadlo to tak že má i separační úzkost a neví jak ji to odnaučit a bydlí v bytě a když odešly jen na pár minut tak 3měsíční stěně bylo přes všechna zavřená okna slyšet až před dům a sousedi si dost stěžují...

4.12.2016 10:36
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Koupila bych takového toho mazlícího měkkého plyšáka, co se kupují teďka dětem, sama bych ho nějakou dobu mačkala, třeba na něm seděla večer na sedačce a ještě mu na noc navlíknula svou špinavou fusekli...a dala pak pejskovi na noc do pelíšku. U nás moc pomohlo, že pejsa dostal od chovatelky malý ručníček, co měla štěňátka s mamkou v bedně. Přidali jsme své tričko a štěník byl sám! na noc v boudě. On tam tedy sám nebyl, měl tam i kocourka, kterého jsme brali zároveň, ale neznali se a spíš báli jeden druhého. Jen jednou nad ránem vyšel z boudičky, rozhlídnul se kníknul a zase zalezl, dokud jsme za ním ráno nepřišli.

4.12.2016 10:37
Atheira

XXX.XXX.153.109

Anett780 napsal(a):
Nebojte se nekřičím na něj a všechno co potřebuje má...věnujeme se mu celý den má pořád společnost a ano i si s ním hraji a já nepsala že nám čůrá do postele ale že nechceme aby nám tam čůralo a jinak na gauči je s námi furt má všechno co potřebuje...zimou a hladem rozhodně nekňučí tak snad si nepořídím psa do zimy a nebudu ho krmit...a věnujeme se mu dost ale jakmile začne kňučet prostě si ho nevšímám (jak už jsem psala nechci v něm podporovat nějaké úzkostné chování) a jakmile se za nějákou dobou uklidní tak si ho vezmeme a mazlíme se s ním...a venčit ho ven zatím nechodíme protože je na takovou zimu moc malý a slabý zkusila jsem ho vzít na vteřinku a hrozně se klepal takže se učí na noviny až trochu zesílí a povyroste tak ho začneme postupně dávat čůrat na zahradu...a ohledně těch podmínek nemyslím si že byli nějak špatné měli tam čisto, teplo záleželo jim i na tom aby štěňátka jedla kvalitní granule a tak všechno co štěňátko potřebuje ale spíš to chování podle mě nebylo moc vhodné už jen to že je začaly dávat pryč tak brzo...

Dost by mě zajímalo, jakej blázen zas vymyslel, že když štěně kňučí, má se ignorovat. Bože, je to mládě! Když brečí, máte mu poskytnou pocit bezpečí a ne se na něj vykašlat.

Vzala jsem si fenu, která byla jako malá taky uzlíček nervů, a to tak, že ani nechtěla chodit ven. Když už jsem ji tam dostala, stála na jednom místě a klepala se jak blázen, případně utíkala domů. V hromadě situací jsem ji prostě musela nosit v ruce (a že ani to se pří výchově prý nedoporučuje). Pokaždé, když začala kňourat nebo se rozklepala strachy, brala jsem si ji pod mikinu nebo doma pod peřinu do postele. S takovým hrozným podporováním úzkostného chování jsem docílila jen toho, že ze štěněte roste vyrovnaná a zdravě sebevědomá fena, která sice je pořád k neznámým věcem ostražitá a nedůvěřivá, nicméně už to není ječící ustrašená koule, která se hlava nehlava rozeběhne pryč, když foukne vítr.
Kašlete na nějaký pseudorady kdovíodkud, zkuste se řídit zdravým rozumem. Ten vám přece nemůže radit nechat to chůdě malinký brečet někde v koutě.
Jediné, co budete podporovat tím, že mu dáte najevo, že není samo, když začne kňučet, je jeho vzrůstající důvěra ve vás a v to, že tu jste pro něj, ne, že se na něj vykašlete, když vás bude potřebovat.

4.12.2016 10:39
scylla

XXX.XXX.150.32

Anett780 napsal(a):
Jo takhle tak to potom jo a je to tak no ale tak radši jsem to nějak nekomentovala jen se divila že jsem tak překvapená z toho že řekla že jim je 6 týdnů...tak dobře dám na vás ale já se jen bála aby to nedopadlo jako u sestry mého přítele jakmile si stěně zakňučelo tak ho začaly utěšovat a dopadlo to tak že má i separační úzkost a neví jak ji to odnaučit a bydlí v bytě a když odešly jen na pár minut tak 3měsíční stěně bylo přes všechna zavřená okna slyšet až před dům a sousedi si dost stěžují...

Počítejte s tím, že je vysoká pravděpodobnost toho, že budete mít nervozního, nejistého psa, který bude na vás fixovaný - nic jiného mu nezbývá, nikoho jiného nemá. Některá takto brzy odebraná štěňátka pak vyrostou v nerváky psy. Právě potřebuje ne utěšování, to je cesta do pekla, ale spoustu fyzického kontaktu, musí mít ve vás oporu a podporu, ne nikoho, kdo ho bude utěšovat. On prostě potřebuje ještě tak měsíc náhradní "mámu". Po celý život bude potřebovat vás jako oporu a pokud mu jí poskytnete, bude to super.

4.12.2016 10:49
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Atheira napsal(a):
Dost by mě zajímalo, jakej blázen zas vymyslel, že když štěně kňučí, má se ignorovat. Bože, je to mládě! Když brečí, máte mu poskytnou pocit bezpečí a ne se na něj vykašlat.

Vzala jsem si fenu, která byla jako malá taky uzlíček nervů, a to tak, že ani nechtěla chodit ven. Když už jsem ji tam dostala, stála na jednom místě a klepala se jak blázen, případně utíkala domů. V hromadě situací jsem ji prostě musela nosit v ruce (a že ani to se pří výchově prý nedoporučuje). Pokaždé, když začala kňourat nebo se rozklepala strachy, brala jsem si ji pod mikinu nebo doma pod peřinu do postele. S takovým hrozným podporováním úzkostného chování jsem docílila jen toho, že ze štěněte roste vyrovnaná a zdravě sebevědomá fena, která sice je pořád k neznámým věcem ostražitá a nedůvěřivá, nicméně už to není ječící ustrašená koule, která se hlava nehlava rozeběhne pryč, když foukne vítr.
Kašlete na nějaký pseudorady kdovíodkud, zkuste se řídit zdravým rozumem. Ten vám přece nemůže radit nechat to chůdě malinký brečet někde v koutě.
Jediné, co budete podporovat tím, že mu dáte najevo, že není samo, když začne kňučet, je jeho vzrůstající důvěra ve vás a v to, že tu jste pro něj, ne, že se na něj vykašlete, když vás bude potřebovat.

Přesně tak, my to taky tak měli s kotětem. Kotě bylo hrozně maličké asi tak 4 týdenní, naštěstí už jedlo samo a pořád brečelo a klepalo se, ještě aby ne, bylo samo venku, máma někde na lovu, sourozenci nikde. Tak ani by mě nenapado nic jiného, než mu dát přesně to co potřebuje: jídlo, teplo, kontakt. Takže jsme ho zabalili do deky, a hezky do náruče, v noci, v dece spal se mnou v posteli, a pořád dostával najít, najdl se a pěkně si to šupajdil ke mně pod bradu. Brečel celý jeden den, pak už to bylo v pohodě. Teď je to malý rošťák.

Anett780

4.12.2016 10:55
Anett780

XXX.XXX.112.7

scylla napsal(a):
Počítejte s tím, že je vysoká pravděpodobnost toho, že budete mít nervozního, nejistého psa, který bude na vás fixovaný - nic jiného mu nezbývá, nikoho jiného nemá. Některá takto brzy odebraná štěňátka pak vyrostou v nerváky psy. Právě potřebuje ne utěšování, to je cesta do pekla, ale spoustu fyzického kontaktu, musí mít ve vás oporu a podporu, ne nikoho, kdo ho bude utěšovat. On prostě potřebuje ještě tak měsíc náhradní "mámu". Po celý život bude potřebovat vás jako oporu a pokud mu jí poskytnete, bude to super.

Přesně takhle to vidím i já s tím utěšováním...ale jak vidíte někteří lidi to považují za hrozné...každý pes musí umět se se svými emocemi vypořádat pokud to neumí jelikož to za něj dělají lidé pak nastává problém...

Štěndo

4.12.2016 11:00
Štěndo

XXX.XXX.49.145

Máme půl roční štěndo čivaváčka smajlík u nás to bylo úúúplně to samé smajlík teď je mu půl roku a je zlatý smajlík ale je fakt, že jsme se mu všichni věnovali jako miminku. smajlík Spal asi tři měsíce se mnou v posteli, ale pomalinku jsem ho učila na pelíšek v kuchyni smajlík a už je u nás pohodička jako na zámku smajlík spinká sám celou noc. smajlík V pelíšku má svoje plyšáčky smajlík a také možná pomohlo moje oblečení u něho v pelíšku. smajlík Musíte mít s ním trpělivost a vydržet. smajlík Odebraný v šesti týdnech je tedy hrůza pro to štěňátko. smajlík Mějte ho hodně rádi.. smajlík

Anett780

4.12.2016 11:04
Anett780

XXX.XXX.112.7

Štěndo napsal(a):
Máme půl roční štěndo čivaváčka smajlík u nás to bylo úúúplně to samé smajlík teď je mu půl roku a je zlatý smajlík ale je fakt, že jsme se mu všichni věnovali jako miminku. smajlík Spal asi tři měsíce se mnou v posteli, ale pomalinku jsem ho učila na pelíšek v kuchyni smajlík a už je u nás pohodička jako na zámku smajlík spinká sám celou noc. smajlík V pelíšku má svoje plyšáčky smajlík a také možná pomohlo moje oblečení u něho v pelíšku. smajlík Musíte mít s ním trpělivost a vydržet. smajlík Odebraný v šesti týdnech je tedy hrůza pro to štěňátko. smajlík Mějte ho hodně rádi.. smajlík

Mi ho nemáme rádi mi ho milujeme vypadá jak andílek a chtěla bych se zeptat jak zvládá váš odchod jestli jsou tedy chvíle kdy je sám :) no není úžasný?

4.12.2016 11:05
manbea

XXX.XXX.18.54

scylla napsal(a):
Počítejte s tím, že je vysoká pravděpodobnost toho, že budete mít nervozního, nejistého psa, který bude na vás fixovaný - nic jiného mu nezbývá, nikoho jiného nemá. Některá takto brzy odebraná štěňátka pak vyrostou v nerváky psy. Právě potřebuje ne utěšování, to je cesta do pekla, ale spoustu fyzického kontaktu, musí mít ve vás oporu a podporu, ne nikoho, kdo ho bude utěšovat. On prostě potřebuje ještě tak měsíc náhradní "mámu". Po celý život bude potřebovat vás jako oporu a pokud mu jí poskytnete, bude to super.

Scylla má pravdu a jí navrhovaný postup je správný. Známí si koupili štěně setra, také cca v 6 týdnech a přestože se mu 24 hodin denně věnovali, vyrostl z něj bázlivý pes, který má dodnes bezdůvodné problémy např. s jízdou autem, vysavačem apod.
Věk 6 - 10 týdnů je období, ve kterém se štěněti víc než kdy jindy formuje pohled na svět, na nové zvuky, pachy, vjemy a úzký kontakt s matkou a sourozenci je pro něj ve smyslu psychického vývoje bohužel nenahraditelný. Vaše štěně se chová normálně, zoufale volá o pomoc a pozornost, potřebuje vedení a pocit, že na tomto světě nezůstal bez opory. To, že matka ta štěňata štípala, byla úplně normální výchova, právě díky těmto lekcím ze štěňat vyrůstají psi, kteří vědí, co si mohou a nemohou dovolit vůči svým "nadřízeným",. Vaše štěně tuto možnost výchovy nenávratně ztratilo, bohužel psy množí lidé, kteří o psím chování nic nevědí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 11:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak jsem ráda, že u nás putujou štěňata hned do postele...u těch uplakanějších jedinců noční kňučení odpadá, proč by taky brečeli, když jsou k někomu přitulený...když se štěně v noci probudí, tak o tom hned vim, je popadnuto a odneseno ven na čůrandu (odpadají noční nehody na podlaze) a já se prostě vyspim, i když přerušovaně (většinou vynáším tak 3x za noc, víckrát se štěndo nevzbudí)...v šesti týdnech je to ještě hodně malý mimčo, o to víc bych mu poskytla tělesný kontakt...učení na pelíšek bych začala prostě praktikovat později...

Anett780

4.12.2016 11:14
Anett780

XXX.XXX.112.7

manbea napsal(a):
Scylla má pravdu a jí navrhovaný postup je správný. Známí si koupili štěně setra, také cca v 6 týdnech a přestože se mu 24 hodin denně věnovali, vyrostl z něj bázlivý pes, který má dodnes bezdůvodné problémy např. s jízdou autem, vysavačem apod.
Věk 6 - 10 týdnů je období, ve kterém se štěněti víc než kdy jindy formuje pohled na svět, na nové zvuky, pachy, vjemy a úzký kontakt s matkou a sourozenci je pro něj ve smyslu psychického vývoje bohužel nenahraditelný. Vaše štěně se chová normálně, zoufale volá o pomoc a pozornost, potřebuje vedení a pocit, že na tomto světě nezůstal bez opory. To, že matka ta štěňata štípala, byla úplně normální výchova, právě díky těmto lekcím ze štěňat vyrůstají psi, kteří vědí, co si mohou a nemohou dovolit vůči svým "nadřízeným",. Vaše štěně tuto možnost výchovy nenávratně ztratilo, bohužel psy množí lidé, kteří o psím chování nic nevědí...

To já vím že to bylo výchovné ale paní si nejspíš myslela že by jim fenka mohla ublížit nebo tak něco protože tohle byl pro ni důvod štěňata rozdat...máme doma ještě dvě fenky které si myslím že by ve výchově dost pomohly..ukázali by mu hranice jak se chovat a jak ne a mohl by se od nich přiučit správnému chování ale štěňátko ještě není očkované a na očkování půjde zítra tak jsem je zatím dohromady radši nedávala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 11:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
To já vím že to bylo výchovné ale paní si nejspíš myslela že by jim fenka mohla ublížit nebo tak něco protože tohle byl pro ni důvod štěňata rozdat...máme doma ještě dvě fenky které si myslím že by ve výchově dost pomohly..ukázali by mu hranice jak se chovat a jak ne a mohl by se od nich přiučit správnému chování ale štěňátko ještě není očkované a na očkování půjde zítra tak jsem je zatím dohromady radši nedávala.

A z jakého důvodu, jste si z takového prostředí, štěně brala?

4.12.2016 11:19
scylla

XXX.XXX.150.32

Anett780 napsal(a):
To já vím že to bylo výchovné ale paní si nejspíš myslela že by jim fenka mohla ublížit nebo tak něco protože tohle byl pro ni důvod štěňata rozdat...máme doma ještě dvě fenky které si myslím že by ve výchově dost pomohly..ukázali by mu hranice jak se chovat a jak ne a mohl by se od nich přiučit správnému chování ale štěňátko ještě není očkované a na očkování půjde zítra tak jsem je zatím dohromady radši nedávala.

Nepotřebuje ukazovat žádné hranice, potřebuje opečovávat.

4.12.2016 11:23
rapotacka11

XXX.XXX.32.209

Anet
Paní byla nejspíš na palici !

Žádná fena, která je sytá, je o ni řádně pečováno, nic ji nebolí,
svým štěňatům neublíží !
Mělo být u mámy klidně 10 týdnů. !
Vy jste se tady měla stavit před odběrem !
Baba měla nejspíš strach, že jí zůstanou,
tak je rychle vymetla z domu.

4.12.2016 11:25
rapotacka11

XXX.XXX.32.209

Anett780 napsal(a):
Mi ho nemáme rádi mi ho milujeme vypadá jak andílek a chtěla bych se zeptat jak zvládá váš odchod jestli jsou tedy chvíle kdy je sám :) no není úžasný?

Chudinka...

Štěndo

4.12.2016 11:27
Štěndo

XXX.XXX.49.145

Anett780 napsal(a):
Mi ho nemáme rádi mi ho milujeme vypadá jak andílek a chtěla bych se zeptat jak zvládá váš odchod jestli jsou tedy chvíle kdy je sám :) no není úžasný?

Hejkal na celou chalupu smajlík dokonce jsme měli všichni v rodině služba na jeho hlídání smajlík a když jsme jeli na půl dne pryč, tak přijel syn s vnučkou hlídat. smajlík Teď už to jde, ale když tu je třeba vnučka na víkend a potom odjede smajlík tak druhý den hejká smajlík ale není to tak hrozné, jako to bylo když byl mrňous. smajlík

4.12.2016 11:29
sisi58

XXX.XXX.191.1

Anett780 napsal(a):
Přesně takhle to vidím i já s tím utěšováním...ale jak vidíte někteří lidi to považují za hrozné...každý pes musí umět se se svými emocemi vypořádat pokud to neumí jelikož to za něj dělají lidé pak nastává problém...

Ano, vymazlená štěňata a koťata, která jdou od matky ve správném věku, zdravá, spokojená, která se začínají sama zvědavě rozhlížet po světě, taková mláďata mají dobrý základ a malá chybka ve výchově je nerozloží.
Ale roztřepaný uzlíček, nedorostlý, příliš brzy od mámy a sourozenců není vhodným objektem na ráznou výchovu.Když vy bulíte a máte trauma, tak vám taky nepomůže, že vás někdo sešikanuje. Chcete lásku a pochopení.

4.12.2016 11:29
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Andrýsek3 napsal(a):
Co si s ním začít třeba hrát, když knučí a né ho okřikovat..stejně to nechápe..
Budí vás v noci? Beru štěně klidně 5x za noc a jdu s ním ven, nevyčůrá se do postele (mimochodem jaktože čůrá do postele, když tam nemuže a pravděpodobně sám nevyskočí? ) unaví se a bude spát. Spěte s ním na zemi u pelíšku. Hrajte si s ním, učte ho čistotnosti venku, dejte mu oporu a nekřičte na něj.

No asi tak.

Anett780

4.12.2016 11:29
Anett780

XXX.XXX.112.7

scylla napsal(a):
Nepotřebuje ukazovat žádné hranice, potřebuje opečovávat.

Ano to by od fenek určitě měla protože jsou velmi přátelské ale také by ji ukázali co se smí a co ne stejně jako jejich máma ta dělá to samé pečuje o svá štěňátka ale zároveň vychovává.

Štěndo

4.12.2016 11:32
Štěndo

XXX.XXX.49.145

Máte krásné štěňátko smajlík buďte trpěliví a zapřáhněte celou rodinu, máme pejsky celý život a vždy se starala celá rodina. smajlík

Anett780

4.12.2016 11:32
Anett780

XXX.XXX.112.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A z jakého důvodu, jste si z takového prostředí, štěně brala?

Protože se mi prostě moc líbil a přece jen není jedno jestli si stěně vemu z takového prostředí já nebo kdokoli jiný? Tak jak tak by si jej někdo vzal...

4.12.2016 11:35
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Anettko, rozhodně štěňátko ňuchejte a mazlete.
Je opravdu moc malinké a evidentně potřebuje bezpečí a spřízněnou dušičku (náhradu maminky).
Myslím, že když ho teď uklidníte v pelíšku (tedy v posteli), tak se svět nezboří. Než nemít ani chlup na polštáři a naopak mít vystresovaného psíka, to bych to radši obrátila.
Všímám si, že hodně mladých si pořídí zvíře, ale tak jaksi bez lásky; představují si, že pes bude reagovat jen na povely a bude se chvat vlastně jako řízený robot. Ale to zvířátko má duši, neví, co se s ním v novém prostředí děje a vlastně se bojí.
Honem rychle hladit, do pelíšku s ním a mazlit a dávat mu najevo, že ve vás má oporu, A klidným, tichým hlasem na něho mluvit.

4.12.2016 11:36
sisi58

XXX.XXX.191.1

Anett780 napsal(a):
Ano to by od fenek určitě měla protože jsou velmi přátelské ale také by ji ukázali co se smí a co ne stejně jako jejich máma ta dělá to samé pečuje o svá štěňátka ale zároveň vychovává.

To dělají všechny normální fenky, co mají štěňátka. Je to jejich přirozenost.
Ale to, co některé lidské matky nezvládnou za celý život, dát dětem správné základy do života, musí fenka zvládnout, než jí štěňata seberou. Takže každý den navíc u matky, je pro štěňátka velké plus a v jejich dalším soužití s lidmi jim to velmi prospěje
Proto nechápu lidi, co si berou mrňata, jen co se naučí jíst sama.

4.12.2016 11:37
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Štěndo napsal(a):
Hejkal na celou chalupu smajlík dokonce jsme měli všichni v rodině služba na jeho hlídání smajlík a když jsme jeli na půl dne pryč, tak přijel syn s vnučkou hlídat. smajlík Teď už to jde, ale když tu je třeba vnučka na víkend a potom odjede smajlík tak druhý den hejká smajlík ale není to tak hrozné, jako to bylo když byl mrňous. smajlík

Tak jsem se tu musela zasmát představě, jak pes hejká .

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 11:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
Protože se mi prostě moc líbil a přece jen není jedno jestli si stěně vemu z takového prostředí já nebo kdokoli jiný? Tak jak tak by si jej někdo vzal...

Aha, takže podporujete množku kvůli blbosti

Anett780

4.12.2016 11:38
Anett780

XXX.XXX.112.7

rapotacka11 napsal(a):
Chudinka...

A to z jakého důvodu?

4.12.2016 11:40
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Anett780 napsal(a):
Mi ho nemáme rádi mi ho milujeme vypadá jak andílek a chtěla bych se zeptat jak zvládá váš odchod jestli jsou tedy chvíle kdy je sám :) no není úžasný?

Ježišmárja, takové sametové štěně bych ani nepustila z náruče smajlík. Jaképak okřikování a že musí být jen u postele? smajlík Štěněti se prostě člověk musí věnovat jak miminu.

Anett780

4.12.2016 11:49
Anett780

XXX.XXX.112.7

RomčaJelča napsal(a):
Ježišmárja, takové sametové štěně bych ani nepustila z náruče smajlík. Jaképak okřikování a že musí být jen u postele? smajlík Štěněti se prostě člověk musí věnovat jak miminu.

Už je to tu tak po 50ty já ho neokřikla doslova že bych na něj řvala nebo zvyšovala hlas jak vy si pod tím představujete..

Anett780

4.12.2016 11:53
Anett780

XXX.XXX.112.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Aha, takže podporujete množku kvůli blbosti

Množírnu? A vy víte z jakého je prostředí? To rozhodně množírna nebyla pokud vím tak množírny jsou za účelem výdělku a ta paní je rozdávala což znamená že byli ZDARMA a rozhodně to nebylo prostředí podobné množírně takže to tu píšu asi po 150...první si vše důkladně přečtěte co a jak je a až potom suďte a pište nějaké závěry...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 11:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
Množírnu? A vy víte z jakého je prostředí? To rozhodně množírna nebyla pokud vím tak množírny jsou za účelem výdělku a ta paní je rozdávala což znamená že byli ZDARMA a rozhodně to nebylo prostředí podobné množírně takže to tu píšu asi po 150...první si vše důkladně přečtěte co a jak je a až potom suďte a pište nějaké závěry...

Ne, pletete se, jelikiž vše, co se množí bez jakýchkoliv znalostí, cíle a nezodpovědnosti je prachsprosté množení, ve Vašem případě z blbosti.

Anett780

4.12.2016 12:01
Anett780

XXX.XXX.112.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, pletete se, jelikiž vše, co se množí bez jakýchkoliv znalostí, cíle a nezodpovědnosti je prachsprosté množení, ve Vašem případě z blbosti.

Jednou naší fenku neplánovaně obskákal pes a měla štěňátko a jelikož jsme nebyli chovatelé, neměly jsme zkušenosti a štěňátko jsme daly dobré rodině tak jsme teda podle vás doma taky rozjížděli množírnu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 12:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
Jednou naší fenku neplánovaně obskákal pes a měla štěňátko a jelikož jsme nebyli chovatelé, neměly jsme zkušenosti a štěňátko jsme daly dobré rodině tak jsme teda podle vás doma taky rozjížděli množírnu?

Proč byste měli něco rozjíždět? Prostě jste rozmnožili voříška z nezodpovědnosti

Anett780

4.12.2016 12:04
Anett780

XXX.XXX.112.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, pletete se, jelikiž vše, co se množí bez jakýchkoliv znalostí, cíle a nezodpovědnosti je prachsprosté množení, ve Vašem případě z blbosti.

A tak trochu nechápu co je v mém případě z blbosti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 12:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
A tak trochu nechápu co je v mém případě z blbosti.

No, ze strany množitelky, že vůbec vyprodukovala tato štěňata a následně jim ani nebyla schopna poskytnout potřebnou péči a z Vaší, že jste si ho vzala a tím umožnila množitelce další vrh.

Anett780

4.12.2016 12:11
Anett780

XXX.XXX.112.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proč byste měli něco rozjíždět? Prostě jste rozmnožili voříška z nezodpovědnosti

No však a to je podle vás množírna...a nezodpovědnost? Prostě jsme se jen na chvíli otočili a už to bylo...a bylo to tak rychle zaraženo že jsme mysleli že jsme to stihli ale nakonec z toho bylo jedno štěňátko...tohle se prostě může stát každému takže bych tyhle případy vůbec nenazývala množírnou...jste tím moc zaujatá...

4.12.2016 12:11
Sam 90210

XXX.XXX.156.57

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, pletete se, jelikiž vše, co se množí bez jakýchkoliv znalostí, cíle a nezodpovědnosti je prachsprosté množení, ve Vašem případě z blbosti.

A není to v tomto případě jedno ? Chovatelka to podle mě udělala z blbosti, ne schválně, dřív se odstavovala štěňata co začali sami žrát a nikdo se nad tím nepozastavoval, třeba to má chovatelka zajeté pořád, ale tímto se jí samozřejmě nechci zastávat, jen mi přijde zbytečné teď rozebírat kdo je množka a kdo ne, když je diskuze o něčem jiném, zase toto téma spadne tam kam spadne vždycky...

4.12.2016 12:11
rapotacka11

XXX.XXX.32.209

Anett780 napsal(a):
A tak trochu nechápu co je v mém případě z blbosti.

Předčasný odběr !

Anett780

4.12.2016 12:13
Anett780

XXX.XXX.112.7

rapotacka11 napsal(a):
Předčasný odběr !

To je její blbost ne moje já si neurčila kdy se mají odebírat to určila ona takže s tímhle běžte někam jinam.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 12:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
No však a to je podle vás množírna...a nezodpovědnost? Prostě jsme se jen na chvíli otočili a už to bylo...a bylo to tak rychle zaraženo že jsme mysleli že jsme to stihli ale nakonec z toho bylo jedno štěňátko...tohle se prostě může stát každému takže bych tyhle případy vůbec nenazývala množírnou...jste tím moc zaujatá...

Nejsem tím moc zaujatá, jen mi tohle vadí. Byli jste prostě nezodpovědní, a ne, že ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 12:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
To je její blbost ne moje já si neurčila kdy se mají odebírat to určila ona takže s tímhle běžte někam jinam.

Proberte se, Vy jste jí prostě měla říct, že si ho vezmete až za dva týdny, ať Vám ho podrží. Ale to asi ne, co?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 12:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
To je její blbost ne moje já si neurčila kdy se mají odebírat to určila ona takže s tímhle běžte někam jinam.

A navíc to neurčila ona, ale je to v zákoně, který ona porušuje.

Anett780

4.12.2016 12:16
Anett780

XXX.XXX.112.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, ze strany množitelky, že vůbec vyprodukovala tato štěňata a následně jim ani nebyla schopna poskytnout potřebnou péči a z Vaší, že jste si ho vzala a tím umožnila množitelce další vrh.

A kdo říkal že plánuje další vrh? Z jejich strany to nebylo plánované proto také byli zdarma...a není jedno jestli si ho vemu já nebo kdokoli jiný? Tak jak tak by si jej někdo vzal to je snad logické ne...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 12:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
A kdo říkal že plánuje další vrh? Z jejich strany to nebylo plánované proto také byli zdarma...a není jedno jestli si ho vemu já nebo kdokoli jiný? Tak jak tak by si jej někdo vzal to je snad logické ne...

A jak Vy víte, že neplánují? Nechají fenu vykastrovat? A třeba ne, nevzal, a o to jde, kdyby jim ta štěňata zůstala na krku, tak vy si to pro příště rozmysleli.

4.12.2016 12:27
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Anettko, množírna je v podstatě jakákoliv odchovna bezpapírových zvířat. A nejde jen o peníze, ale o to, že vznikají nové životy zvířátek kdovíjaké kvality. Určitě budou dál fungovat, protože tak, jak so kupujeme oblečení ve značkových obchodech, u Vietnamců nebo v sekáčích, budou lidé pořizovat i psíky v různých odchovnách. Bohužel každý nemá peníze na papíráka, no jo.

4.12.2016 12:29
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Anett780 napsal(a):
To je její blbost ne moje já si neurčila kdy se mají odebírat to určila ona takže s tímhle běžte někam jinam.

Anett, ale Vy jste přistoupila na její hru, na její špatná pravidla. Ale tak, o to už nejde. Hlavně aby psík byl v klidu.

4.12.2016 12:32
Andrýsek3

XXX.XXX.212.44

Tohle bych opradu neresila,.jesli bylo stene zadarmo nikoho tim nemohla podporit, ja taky koukam po stenatech krizencu zadarmo, kdyz.uz.jsou.zadarmo a jsou na svete, tak.aspon neskonci.v utulku. A oni nemaji duvod dal.mnozit, kdyz z toho nic mit nebude.

4.12.2016 13:00
sisi58

XXX.XXX.191.1

RomčaJelča napsal(a):
Ježišmárja, takové sametové štěně bych ani nepustila z náruče smajlík. Jaképak okřikování a že musí být jen u postele? smajlík Štěněti se prostě člověk musí věnovat jak miminu.

Já mám co dělat, abych cizím lidem nebrala jejich štěňata z rukou. Ne vážně. Asi by mi doma veškerá práce stála, pokud bych měla nového pejska.Vždyť malí jsou jen chvilku

4.12.2016 13:30
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

sisi58 napsal(a):
Já mám co dělat, abych cizím lidem nebrala jejich štěňata z rukou. Ne vážně. Asi by mi doma veškerá práce stála, pokud bych měla nového pejska.Vždyť malí jsou jen chvilku

Přesně tak, strašně to letí.
Čím jsem starší, tím jsem nějak alergičtější na prohlášení lidí o někom, hlavně teda o bezbranném zvířeti : to musí vydržet. smajlík
Celý život jsem se snažila o kariéru, dobře pracovat atd., prací jsem žila. Ale asi nějak stárnu, nebo si uvědomuji, že zatímco v minulosti bych šla do důchodu a tedy se mohla věnovat něčemu, co mě baví, za nějaké 4 roky, tak teď mě čeká ještě dobrých 11 -13 let. Při pohledu na ta naše zvířata se mi myšlení trošku obrací do lítosti, že kvůli zaměstnání člověk ani nestíhá to, co ho v životě baví a uspokojuje, třeba právě to věnování se psovi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 13:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neumím si představit, že bych měla doma šestitýdenní štěndo, nynější feňulku jsem chtěla odebrat až v devátém týdnu, u proto, že vyrůstala s oběma rodiči, což je z mého pohledu k nezaplacení a ne vždycky se člověk k takovému štěněti dostane. Nakonec jsme jí brali v nedokončeném osmém týdnu a musím říct, že dodnes mě to mrzí...pro jejího bratra jsme jeli, když mu bylo osm týdnů a narovinu a zpětně můžu říct, že tomu by ten týden navíc prospěl.
V šesti týdnech pro mě není štěně ještě "hotové" takže já bych do toho teda nešla.

Opravdu zatím cíleně nevychovávejte, teď jsou pro vás důležitý tři věci, aby mělo štěňátko pocit bezpečí, aby hezky papalo a nemělo střevní potíže...takže ho mazlindejte, milujte, hrejte si s ním...když už to takhle dopadlo...prostě mu tu mámu a sourozence musíte nahradit.

aktevi

4.12.2016 14:34
aktevi

XXX.XXX.243.228

Otázka pre ostatných nakolko si to neviem predsaviť: máte šteniatko a píšete že s ním aj v noci idete aj 3-4 x von cikať.

Bývate v činžiaku ? na ktorom poschodí ?

nebudíte výťahom susedov ?

ak pripočítate venčenie aj počas dňa a noci je to cca 10 x denne - nevyčítajú vám, že kolko beháte na výťahu hore a dole ? ( ak napríklad bývate na 4-6-8 poschodí predpokladám, že nebeháte po schodoch so psíkom na rukách 10 x denne peši :) )

a ako daleko chodíte od vchodu venčiť ? neviem si predstaviť cca 10 x denne chodiť cikať niekde o dve tri ulice dalej niekde do parku či podobne

a ak venčíte blízko vchodu, nevyčítajú vám susedia, že cca 10 x denne močí váš pes na trávnik a že ho ničí a je z toho pach a podobne ?

sorry za primitívne otázky, ale ja som sa ujala už staršieho psíka a chodíme von 4 x preto si neviem predstaviť ak chcete šteniatko naučiť cikať vonku ako to zvládate v praxi ! obdivujem vás !

aktevi

4.12.2016 14:45
aktevi

XXX.XXX.243.228

Este doplnim svoj prispevok aby ste ma naukamenovali ze sa pytam primitivne otazky ohladom vencenia. Moje zlaticko je teraz chorucke, ma vodu na plucach a chodime na injekcie na odvodnenie. psika nosim von na rukach kazde dve hodinky cikat no mam blby pocit co povedia susedia ze chodim tolko vytahom a cika pobliz vchodu lebo je slabinka a je aj zima. ved viete nie kazdy ma vztah ku zvieratam. Je mi jedno kto si co pomysli psik je pre mna najdolezitejsi ale aj tak mam blby pocit.

4.12.2016 15:00
sisi58

XXX.XXX.191.1

Asi bych se vyhnula místům, kde mohou chodit děti, ale jinak bych to neřešila. Pro mě je mnohem horší plivanec od nějakého dědka plesnivého na chodníku, než čuránky od štěněte či psíka drženého v čistotě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 15:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

aktevi napsal(a):
Otázka pre ostatných nakolko si to neviem predsaviť: máte šteniatko a píšete že s ním aj v noci idete aj 3-4 x von cikať.

Bývate v činžiaku ? na ktorom poschodí ?

nebudíte výťahom susedov ?

ak pripočítate venčenie aj počas dňa a noci je to cca 10 x denne - nevyčítajú vám, že kolko beháte na výťahu hore a dole ? ( ak napríklad bývate na 4-6-8 poschodí predpokladám, že nebeháte po schodoch so psíkom na rukách 10 x denne peši :) )

a ako daleko chodíte od vchodu venčiť ? neviem si predstaviť cca 10 x denne chodiť cikať niekde o dve tri ulice dalej niekde do parku či podobne

a ak venčíte blízko vchodu, nevyčítajú vám susedia, že cca 10 x denne močí váš pes na trávnik a že ho ničí a je z toho pach a podobne ?

sorry za primitívne otázky, ale ja som sa ujala už staršieho psíka a chodíme von 4 x preto si neviem predstaviť ak chcete šteniatko naučiť cikať vonku ako to zvládate v praxi ! obdivujem vás !

Teď už bydlim v baráku, ale na sídlišti, kde jsem bydlela je hodně psů, takže lidi byli vždycky tolerantní...na trávě se pravidelně venčí vícero psů, takže několikrát denně čůrající štěně není problém a také štěně se dá postavit na trávu kousek dál od baráku.
A s tím výtahem zatím nevím, že by si někdo stěžoval, je úplně normální, že se lidi třeba o víkendu vracejí ze zábavy během noci a taky jedou normálně výtahem a způsobí větší hluk než ženská se štěnětem v náručí...tak bych si s tím nedělala hlavu, tedy pokud v domě nebydlí nějakej hnidopich, to je pak nepříjemná sousedská situace.

4.12.2016 15:56
neregistrovan

XXX.XXX.248.249

aktevi napsal(a):
Este doplnim svoj prispevok aby ste ma naukamenovali ze sa pytam primitivne otazky ohladom vencenia. Moje zlaticko je teraz chorucke, ma vodu na plucach a chodime na injekcie na odvodnenie. psika nosim von na rukach kazde dve hodinky cikat no mam blby pocit co povedia susedia ze chodim tolko vytahom a cika pobliz vchodu lebo je slabinka a je aj zima. ved viete nie kazdy ma vztah ku zvieratam. Je mi jedno kto si co pomysli psik je pre mna najdolezitejsi ale aj tak mam blby pocit.

Kdyby náhodou někdo ze sousedů hloupé řeči měl, tak si sebou vemte půl litru pet láhve vody a ty čůranky prolijte vodou a budete mít klid.

4.12.2016 16:03
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

Bydlíme v paneláku a 10x ze den jsme teda asi nechodili nikdy, nicméně sousedi jsou fajn. Ostatně, jejich děti někdy křičí, jeden soused se vrací ze směn v noci a hlavně, zdaleka nejen jediní, kdo tu mají psa smajlík.. Vždycky jsem říkala, že lidi v paneláku musí být mnohdy tolerantnější, no. V některých domech se začíná prosazovat použití výtahu na čip, takže je pak přehled, kdo použil výtah víckrát...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.12.2016 16:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Anett780 napsal(a):
Ano to by od fenek určitě měla protože jsou velmi přátelské ale také by ji ukázali co se smí a co ne stejně jako jejich máma ta dělá to samé pečuje o svá štěňátka ale zároveň vychovává.

Okamžitě k vašim dlaším fenkám a bude klid, když mrně vezmou.


Ta milá producentka, co zkomplikovala život štěňatům a následně jejich majitelům tím, že prcky vyšoupla v šesti týdnech, podle mě stejně vědomě lhala s tím, že už nemůžou být s fenou. I laikovi dojde, že i když jich má máma v tomhle věku už trochu plné zuby, že je to přesně ta fáze, kdy je začne vychovávat a připravuje na odchod. Některé štěně se s tím srovná, další může mít problémy po celý život. Madam se podle mě jen nechtělo investovat do očkování a další péče.

Já si vzala štěňáka v 9 týdnech, i když jsem na něj čekala přes rok a už jsem šílela z každé hodiny navíc. Nakráčel večer domů, asi hodinu zkoumal, nadlábl se a plácnul sebou. Takhle dokola až do přesunu do postele. Tam si dvakrát fňuknul, usnul na 6 h v kuse a ráno už mě sebevědomě dloubal do oka při protahování.

4.12.2016 20:23
Markéta80

XXX.XXX.176.2

Anett780 napsal(a):
To je její blbost ne moje já si neurčila kdy se mají odebírat to určila ona takže s tímhle běžte někam jinam.

Její blbost to neni, ona se štěněte zbavila ale ten kdo přistoupí na to že koupí štěně co má být u mámy dělá blbost. může z něj být nevyrovnaný labilní pes a ty následky si ponese nový majitel psa. Pokud paní byla v pohodě tak by přistoupila na to že si štěně zájemce vezme v řádném termínu. Tohle štěně mělo být s fenou a jak je vidět moc v pohodě štěně neni. my si ted brali štěně skoro 9 týdnech, ve čtvrtek jí bude už 11 týdnů a mimino to je i teď. navíc si vzít nenaočkované štěně, nejspíš i neodčervené . ale nejvíc bych se bálo o jeho duševní vývoj

4.12.2016 20:52
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

To víš, Markét, když je to zadarmo...

4.12.2016 20:54
RomčaJelča

XXX.XXX.33.61

My jsme si jeli pro naši kozu poměrně pozdě, asi až po 10. týdnu. Dcera strašně chtěla dřív, samozřejmě se těšila, ale nějak mi to časově nevyšlo, od chovatelky nás dělilo 200 km.Dnes jsem za to ráda.

4.12.2016 21:27
Markéta80

XXX.XXX.176.2

RomčaJelča napsal(a):
To víš, Markét, když je to zadarmo...

já bych se bála, už vlastně koupit štěně s tim že je psychicky mimo . Bud by paní přistoupila na tom co chci nebo nic. Kidně zaplatim očkování, odčervení, nějakou stravu ae tohle ne. mě chovatelka řekla že dává od 8 týdne, dřív ne a my si jí brali bez 1 dne v 9 týdnech a i tak je to prostě mimino, vidim na ní jak je nejraději na mě což zase nejde pořád no, tak alespoň si lehne ke mě na stůl a spí . by mě vadilo učit štěně venčit doma, s naší choidm od prvního dne, sice je venku chvilku ae už chodí trošku lépe jen musí mít svetr no což se jí nelíbí . fenku jorka jsem taky brala po 8 týdnů, neni důvod něco uspěchat. v 6 týdnu bych si prostě psa nevzala, protože ty následky nemusí ale můžou být na celý život. a ted štěně jsme donesli a hned se tady chovala jako doma ale je to závislák na člověku no, takže jdu na wc a ona si tam jde lehnout , ale změna prostředí, lidí úplně ok, proti straší byla 100% v pohodě

Přidejte reakci

Přidat smajlík