Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Nn

28.12.2016 21:08
Nn

XXX.XXX.115.199

Krizeni argentinske dogy a pit bula vas nazor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 21:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Krizeni argentinske dogy a pit bula vas nazor.

Koho chcete zabít?

28.12.2016 21:14
koňadra

XXX.XXX.128.31

Proč? K čemu to bude dobré? Další podvraťáci do útulků? Bez šance na další umístění - takoví psi se udávají hodně těžko - nikdo je nechce, nikdo jim nevěří.

28.12.2016 21:14
asurwic

XXX.XXX.1.73

Nn napsal(a):
Krizeni argentinske dogy a pit bula vas nazor.

Nevidím k tomu důvod. Vy ano?

Nn

28.12.2016 21:16
Nn

XXX.XXX.115.199

Na obranu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 21:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Na obranu.

Na obranu jsou mnohem lepší plemena.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 21:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fakt nevím, odkud se bere pocit, že pitbul - zvíře, které šlo do karbanátků v okamžiku, kdy se nenechalo vykoupat od úplně cizího člověka, totiž majitele soupeře - je nějaký obranář.

je to zvíře šlechtěné k boji se psy - ale k absolutní neagresivitě vůči člověku.

jestli máte pocit, že vás musí chránit drsně vypadající pes, pak stačí ta argentina. to je zvíře vyšlechtěné mimo jiné k obraně.

ale pozor, není to pes pro každého a namachrované blbečky překousne přednostně.

Nn

28.12.2016 21:20
Nn

XXX.XXX.115.199

Ale tohle bude vetsi richlejsi a mohutnejsi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 21:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Ale tohle bude vetsi richlejsi a mohutnejsi.

Hele a proti čemu se chceš bránit? proti jiným smažkám?

28.12.2016 21:22
koňadra

XXX.XXX.128.31

Nn napsal(a):
Na obranu.

Čeho - koho?
Kříženci pita a argentiny?
K čemu byla tato původní plemena vyšlechtěna? K přátelství s člověkem a nenávisti k jedincům svého druhu, Argentina třeba i k lovu pum. Argentina sice snad v sobě trochu obranářské sklony má, ale celkově - je toto křížení dobrá kombinace pro obranáře?
To chcete pro sebe? Co s těmi ostatními štěňaty?

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 21:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Ale tohle bude vetsi richlejsi a mohutnejsi.

Argentina ti nepřipadá dostatečně mohutná a rychlá?

28.12.2016 21:23
asurwic

XXX.XXX.1.73

Nn napsal(a):
Ale tohle bude vetsi richlejsi a mohutnejsi.

Jak to víte? Také můžete mít také malé, pomalé a hubené vořechy, kteří Vám nic bránit nebudou, ale projeví agresivní ke psům. Co s nimi potom?

Nn

28.12.2016 21:25
Nn

XXX.XXX.115.199

Bude vetsi nez pit bull silnejsi nez argentina.

Nn

28.12.2016 21:27
Nn

XXX.XXX.115.199

To zalezi na tom jake si viberete jedince a co bude fena a pes.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 21:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Koukám feťácká genetika 101.

Ne, chlapče, takhle to nefunguje.

Jako chápu, že mezi kámoši si pak můžeš připadat drsný, ale ten tvůj výsledný vořech nebude o nic hlídavější než argentina. Co se obrany týče, odradí jen babičky s pudlíkem a lidi, kteří se bojí široké palice.

28.12.2016 21:29
asurwic

XXX.XXX.1.73

Nn napsal(a):
Bude vetsi nez pit bull silnejsi nez argentina.

A když bude mít takové skvělé dispozice, určitě pro něj budete mít využití i když Vám nic bránit nebude, že?

Nn

28.12.2016 21:31
Nn

XXX.XXX.115.199

Na obranu pred vsim je.

28.12.2016 21:34
koňadra

XXX.XXX.128.31

Tohle je zase diskuse o ničem.
Buď se někdo nudí a prostě jen prudí.
Nebo to myslí vážně a tím hůř! Další bl.beček, co si potřebuje zvyšovat svoje ego prostřednictvím psa. Pitbul už je okoukaný, je potřeba mít něco, co partě jemu podobných nemá nikdo.

Nn

28.12.2016 21:34
Nn

XXX.XXX.115.199

To jako kdyz skrizili pit bula a rotwajlera to je to stejny a taky stoho nevznikla zadna sesukanina.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 21:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
To jako kdyz skrizili pit bula a rotwajlera to je to stejny a taky stoho nevznikla zadna sesukanina.

Ale vzniká.

já fakt nevím, proč mají blbečkové tendence produkovat křížence pitbulů a myslet si, že jsou králové světa.

s pudlíkem nebo mopsem to zkřížit nechceš?

Nn

28.12.2016 21:49
Nn

XXX.XXX.115.199

To podle toho za jakim ucelem to chces a krirz skriziz papirove s dobrou povahou tak nevim proc bise to nemelo podarit vim ocem mluvim.

28.12.2016 21:52
rapotacka11

XXX.XXX.32.147

Integrovanej ?

Eště by to chtělo koženou masku na ksift,
neřád uteče bez boje.
U nás takovej de...t pobíhá.
V černý kožený masce je od brady po nos,
na špagátě černýho stavbula... prostě sekáč,
Běhá volně, bez asistenta...

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 21:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak v tom případě si křiž co chceš. ono v čínským bistru se nějaká zpotvořenina zužitkuje vždycky. a když tě nebo nějakýho tvýho kámoše taková křižovatka poupraví, tak taky dobře.

Neregistrovaný uživatel

28.12.2016 21:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Nn napsal(a):
Na obranu.

na obranu, pitbull

28.12.2016 21:58
tapina

XXX.XXX.211.239

Tak aspoň jsme se dozvěděli, kam my s těma křižovatka nemáme chodit na veterinu. Fakt nezklamalo.

Jo, asi to bude pěkný pes, štěňata myslím taky udáte rychle. Akorát oboje maj aktuálně dost zdravotních problémů. Dobře vybrat. Nebo vybrat jinak.

28.12.2016 22:00
rapotacka11

XXX.XXX.32.147

Pardon- oprava
staFbula
- je mi zle, když na setkání s tím bl bem vzpomenu.

Nn

28.12.2016 22:02
Nn

XXX.XXX.115.199

Bude to dobrej krizenec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Bude to dobrej krizenec.

Máš oba psy ? Argentýnce aj pitbulici ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Tak aspoň jsme se dozvěděli, kam my s těma křižovatka nemáme chodit na veterinu. Fakt nezklamalo.

Jo, asi to bude pěkný pes, štěňata myslím taky udáte rychle. Akorát oboje maj aktuálně dost zdravotních problémů. Dobře vybrat. Nebo vybrat jinak.

Ale to tak, Ťapko. Naučit se číst a bude to.

Nemám nic proti křížencům, na jaře jsem jich jedenáct odchovala na lahvi, ale co neschvaluju a nikdy schvalovat nebudu je jejich záměrná tvorba divnými osobami, co trpí pocitem, že zkřížením s PITBULEM (Booo! Má velkou hlavu, je velký a silný a obranář!) je všechno lepší.

28.12.2016 22:13
tapina

XXX.XXX.211.239

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale to tak, Ťapko. Naučit se číst a bude to.

Nemám nic proti křížencům, na jaře jsem jich jedenáct odchovala na lahvi, ale co neschvaluju a nikdy schvalovat nebudu je jejich záměrná tvorba divnými osobami, co trpí pocitem, že zkřížením s PITBULEM (Booo! Má velkou hlavu, je velký a silný a obranář!) je všechno lepší.

No, super, máte za to plus. Vidíte, jak se ti kříženci udali. Dělala jste jim nějaké spešl pí ár? Kromě teda toho Vašeho superdrsoňského vystupování zde?

Jaký je rozdíl v tom, jestli to někdo udělá záměrně? No někdo to záměrně koupí, vytáhne z útulku... Nebo by se to mělo rovnou utrácet? Protože to má velkou hlavu a možná si to koupí někdo s malým mozkem?

28.12.2016 22:16
tapina

XXX.XXX.211.239

Já bych si klidně takového psa vzala. Protože krátkosrstý, pravděpodobně něco s bílou barvou. Hodně aktivní. Vázaný na člověka. Mně se takoví psi líbí. No aktuálně mám plno.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
No, super, máte za to plus. Vidíte, jak se ti kříženci udali. Dělala jste jim nějaké spešl pí ár? Kromě teda toho Vašeho superdrsoňského vystupování zde?

Jaký je rozdíl v tom, jestli to někdo udělá záměrně? No někdo to záměrně koupí, vytáhne z útulku... Nebo by se to mělo rovnou utrácet? Protože to má velkou hlavu a možná si to koupí někdo s malým mozkem?

Právě proto, že útulky jsou toho plné, fakt není důvod vyrábět další. Právě proto.

Nebo je to tak těžké pochopit?

28.12.2016 22:19
tapina

XXX.XXX.211.239

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Právě proto, že útulky jsou toho plné, fakt není důvod vyrábět další. Právě proto.

Nebo je to tak těžké pochopit?

Myslím, že ti by v útulku dlouho nebyli. Když tak fakt ty restaurace to jistí, bohužel.
Proč jste ta štěňata neutratila rovnou a odchovala je?
Věděla jste 1000% že žádné nikdy neskončí v útulku.100% je jediná věc.

Nn

28.12.2016 22:23
Nn

XXX.XXX.115.199

Proto ze to krizi blbci ale ja mam stemito obema plemeni skusenosn a vim o co go jasni.

28.12.2016 22:27
koňadra

XXX.XXX.128.31

Nn napsal(a):
Proto ze to krizi blbci ale ja mam stemito obema plemeni skusenosn a vim o co go jasni.

Skvělá úroveň vašeho vyjadřování! Asi máte podobné znalosti českého jazyka jako genetiky a křížení, že?

28.12.2016 22:29
tapina

XXX.XXX.211.239

koňadra napsal(a):
Skvělá úroveň vašeho vyjadřování! Asi máte podobné znalosti českého jazyka jako genetiky a křížení, že?

Ale tak celkem jsme to všichni pochopili. Co Vy a neurologie, například?

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Myslím, že ti by v útulku dlouho nebyli. Když tak fakt ty restaurace to jistí, bohužel.
Proč jste ta štěňata neutratila rovnou a odchovala je?
Věděla jste 1000% že žádné nikdy neskončí v útulku.100% je jediná věc.

Mno, protože je mám načipovaný a kontaktní adresa jsem já, tak tak maximálně skončí u mě na zahradě. nějaké jiné otázky?

28.12.2016 22:32
tapina

XXX.XXX.211.239

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mno, protože je mám načipovaný a kontaktní adresa jsem já, tak tak maximálně skončí u mě na zahradě. nějaké jiné otázky?

A Vy tu budete 100%?

Sorry, nad některými věcmi ani Vy nemáte moc.

28.12.2016 22:35
koňadra

XXX.XXX.128.31

tapina napsal(a):
Ale tak celkem jsme to všichni pochopili. Co Vy a neurologie, například?

Všichni pochopili? Já ne.
Neurologie? Chtěla jsem se vás zeptat například na psychiatrii.
Jste příliš rychlá se svými soudy.
Do bodlinky se moc nenavážejte, myslím, že mnoho z nás strčí svými znalostmi a zkušenostmi do kapsy.

Nn

28.12.2016 22:37
Nn

XXX.XXX.115.199

Proc to odsuzujete kdyz nevite o co de a nemate stim skusenosti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

koňadra napsal(a):
Všichni pochopili? Já ne.
Neurologie? Chtěla jsem se vás zeptat například na psychiatrii.
Jste příliš rychlá se svými soudy.
Do bodlinky se moc nenavážejte, myslím, že mnoho z nás strčí svými znalostmi a zkušenostmi do kapsy.

"Všichni pochopili? Já ne."
A tak poproste o vysvětlení, přece smajlík
Některé strčit do kapsy nedá moc práce ;-).

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Proc to odsuzujete kdyz nevite o co de a nemate stim skusenosti.

Ale já toho psa chcu
se ptám, jestli máš oba rodiče.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Proc to odsuzujete kdyz nevite o co de a nemate stim skusenosti.

Protože se mi nelíbí cílená výroba kříženců. Ani u fetek, ani různý designer dogs, tak maximálně pracovní křížení retrívrů pro účely slepeckého výcviku jsem schopná pochopit, protože tam je předem jasný, kam psi půjdou a taky jsou kastrovaní.

Jako štěňata byla naprosto super, ale kdyby teďka někdo přišel, že má super kavkazandu a že by se k ní hodil tamten moskevák, tak má reakce je naprosto stejná: "vy jste se zbláznili?"

Protože prostě tohle je jen vyrábění psů pro útulky a čínská bistra.

A křížit argentinu s čímkoliv, výsledkem není rodinný pejsek, čímž se spektrum vhodných majitelů hodně zužuje.

28.12.2016 22:43
tapina

XXX.XXX.211.239

koňadra napsal(a):
Všichni pochopili? Já ne.
Neurologie? Chtěla jsem se vás zeptat například na psychiatrii.
Jste příliš rychlá se svými soudy.
Do bodlinky se moc nenavážejte, myslím, že mnoho z nás strčí svými znalostmi a zkušenostmi do kapsy.

Já? Soudy? Moje soudy? Koho? Čeho?

Do nikoho se nenavážím. Nikomu nekomolím Nick.

A ano, znalosti a sebeprezentaci bodlinky obdivuji už hodnou chvíli. Zkušenosti. No. Taky.

Čapkovy pohádky mám taky ráda.

28.12.2016 22:47
tapina

XXX.XXX.211.239

No shrňme to, nějaký blbeček to musí vyrobit, aby nějaký inteligent mohl být šťastný. Já su tak šťastná :+)

Někomu k radosti stačí i ten nápad smajlík

Nn

28.12.2016 22:51
Nn

XXX.XXX.115.199

Dim vam to rikam k cemu to bube a take sem musel hodne premislet a vibirit ktera plemena sou k tomuto ucelu vhodna.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
No shrňme to, nějaký blbeček to musí vyrobit, aby nějaký inteligent mohl být šťastný. Já su tak šťastná :+)

Někomu k radosti stačí i ten nápad smajlík

Jenomže ten nápad byl můj, odvčera.
3 si nechám na zahradě,4 chcou lidé s kapucou. A Ty. No samí takoví divní lidé smajlík smajlík

28.12.2016 22:52
tapina

XXX.XXX.211.239

Nn napsal(a):
Dim vam to rikam k cemu to bube a take sem musel hodne premislet a vibirit ktera plemena sou k tomuto ucelu vhodna.

Co teda přesně do detailu je Vaše představa?

28.12.2016 22:52
jahodapavel

XXX.XXX.225.3

Nn napsal(a):
Bude vetsi nez pit bull silnejsi nez argentina.

To už tu byl jeden šlechtitel, jež křížil vlka s něm. ovčákem. počítal, žepotomci si vezmou ty lepší vlastnosti rodičů, ale stal se pravý opak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zajímavá porucha ČJ. Spousta chyb, ale ta plemena. Hm
Tak dobrou, argentýno smajlík

28.12.2016 22:57
tapina

XXX.XXX.211.239

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jenomže ten nápad byl můj, odvčera.
3 si nechám na zahradě,4 chcou lidé s kapucou. A Ty. No samí takoví divní lidé smajlík smajlík

Tu kapucí mám protože mi je zima na hlavu. Málo vlasů. Co je na tom divného. Černé boty protože ortopedické. Bože.
Jako jenomže Ty hlavně chceš, ať je to modrý. Na jaře to byl výmar. Ta Argentina Ti tu šanci dost snižuje. Fakt, že Výmar má malou hlavu, to jsme nedomysleli.

Potřebuju nějakého tažného psa pro svůj Cart, však víš. Pitbul s malamutem je dost brutální mix. Ale fakt brutální. Viděla jsem 2. Doufám, že zrovna tohle nikoho nenapadlo. Kam se hrabe argentýna.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 22:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Proc to odsuzujete kdyz nevite o co de a nemate stim skusenosti.

A víte o tom, že všechno se po rodičích nedědí? Že třeba prabába měla povahu úplně mimo, přesto se dostala do chovu a některé štěně bude po ní? Známý kdysi dostal zmršeného mladého pita na převýchovu, který byl naturelem trouba, doma ho asi kvůli tomu řezali a bál se čehokoliv a kohokoliv bez špetky agrese. Bafla čivava a on málem omdlel hrůzou. Když jsem na chovatele zírala jak tele na nový vrata, že ho udal málo aktivním důchodcům, tak mi vysvětlil, že i u pitů se někdy povaha takhle zadaří a že konkrétně tenhle pes bude šťastný na gauči a hlavně v klidu. A taky že jo, když jsem se po roce ptala. Pořád ťunťa i ve vztahu k ostatním psům, ale šťastný.

Jinak samozřejmě záměr bez jasného výsledku moc nechápu, jsou plemena, kde máte daleko větší jistotu a nemusíte kvůli jednomu štěněti vyprodukovat x dalších psů, kteří můžou skončit v útulku a hůř.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 23:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Tu kapucí mám protože mi je zima na hlavu. Málo vlasů. Co je na tom divného. Černé boty protože ortopedické. Bože.
Jako jenomže Ty hlavně chceš, ať je to modrý. Na jaře to byl výmar. Ta Argentina Ti tu šanci dost snižuje. Fakt, že Výmar má malou hlavu, to jsme nedomysleli.

Potřebuju nějakého tažného psa pro svůj Cart, však víš. Pitbul s malamutem je dost brutální mix. Ale fakt brutální. Viděla jsem 2. Doufám, že zrovna tohle nikoho nenapadlo. Kam se hrabe argentýna.

Hehe kapuce je snad základ, ne.
Argentýna je tažný, pitbulík taky. Fakt, vozili mě do krámu, daleko, předaleko.
Bože. Co máš s tou modrou. Jo, fialový pes, to by bylo něco. Jenže to nevím jak se dělá.

Nn

28.12.2016 23:13
Nn

XXX.XXX.115.199

Velky mohutny pes na obranu protore argentyna lovila 200 kilovi prasata a pit bull zase zapasil s biki.

28.12.2016 23:18
rapotacka11

XXX.XXX.32.147

Jsi Čech ?
Kolik ti je ?

Nn

28.12.2016 23:30
Nn

XXX.XXX.115.199

Sem cech jemi 25.

28.12.2016 23:33
rapotacka11

XXX.XXX.32.147

Hm.
Tak nic...

28.12.2016 23:33
Zrzavci

XXX.XXX.132.208

Nn napsal(a):
Velky mohutny pes na obranu protore argentyna lovila 200 kilovi prasata a pit bull zase zapasil s biki.

Tak s bikinama svého času zápasil třeba i můj drahý manžel a přes to bych ho nerada s něčím křítila

Nn

28.12.2016 23:35
Nn

XXX.XXX.115.199

Haha

Nn

28.12.2016 23:35
Nn

XXX.XXX.115.199

Nechapete o co gou.

28.12.2016 23:38
Zrzavci

XXX.XXX.132.208

Nn napsal(a):
Nechapete o co gou.

No to opravdu ne. Protože např vámi zmiňovaný rotobul, byl pes do velmi specifických rukou a podmínek a ještě ne všichni psi byli využitelní. Jen pevně doufám, že se jen tak bavíte a nejde o reálné plány. Protože jinak je mi líto těch psů a těch kteří budou bydlet v jejich blízkosti.

Nn

28.12.2016 23:44
Nn

XXX.XXX.115.199

Dizkuze ukoncena.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 23:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Sem cech jemi 25.

Dokončil jsi základní školní docházku a každou třídu absolvoval pouze jednou?

28.12.2016 23:48
tapina

XXX.XXX.211.239

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dokončil jsi základní školní docházku a každou třídu absolvoval pouze jednou?

A co když jo?

A co když ne?

Co z toho plyne? Polepší nebo pohorší to nějak něco z toho, co tu napsal?

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2016 23:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám větší strach z border kolií a labroušů. Jsou všude. Úplně všude. Všude.

Ale mám jen základní docházku, tak co já vím.

28.12.2016 23:53
tapina

XXX.XXX.211.239

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám větší strach z border kolií a labroušů. Jsou všude. Úplně všude. Všude.

Ale mám jen základní docházku, tak co já vím.

A chodila jsi na cvičák? To stačí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 00:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
A chodila jsi na cvičák? To stačí.

Ne
Takže jsem v loji.

29.12.2016 00:06
tapina

XXX.XXX.211.239

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne
Takže jsem v loji.

Ale ne. I fauna je víc. Poloviční univerzita. Takže v pohodě.

29.12.2016 00:07
dadu

XXX.XXX.61.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hehe kapuce je snad základ, ne.
Argentýna je tažný, pitbulík taky. Fakt, vozili mě do krámu, daleko, předaleko.
Bože. Co máš s tou modrou. Jo, fialový pes, to by bylo něco. Jenže to nevím jak se dělá.

Modrý gen + čokoládový gen dá občas fialovou (lila)...

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 00:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, díky smajlík Megí má takovou sestřičku. Je to tmavě..jak tmavé monterky s metalízou smajlík
No. A argentýna má modrou nebo čokoládovou ?
Nebo má pitbulík oboje. No a teď aby to ten argentýn nenaředil. To je prekérka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 00:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Ale ne. I fauna je víc. Poloviční univerzita. Takže v pohodě.

Mg.Megííí, těší mě. Takhle ? Dobré, není z toho poznat magor, ne.

konkon

29.12.2016 00:19
konkon

XXX.XXX.150.103

Jak muze mit nekdo 25 a byt dutej jak sud... vyjadruje se jako 12ti lety fracek, podle projevu bud totalne vygumovany a nebo b*b, co se sem prisel pobavit a tim tak nastvat diskutujici. Pan/chlapec se asi musi hodne nudit...

Accuracy

29.12.2016 02:37
Accuracy

XXX.XXX.129.250

Nn napsal(a):
Proc to odsuzujete kdyz nevite o co de a nemate stim skusenosti.

Ptal(a) jste se na názor, tak Vám ho lidi píší. Pokud si jste jist(a), že je to dobrý nápad, nerozumím, proč jste založil(a) tuto diskuzi. Dokud nám nevysvětlíte, o co jde, tak Vám nemůžou pomoci.

29.12.2016 06:36
paulí&majk

XXX.XXX.22.21

Proč se vlastně ptáte na názor když Vás to vůbec nezajímá a uděláte si po svém. To jste chtěl povzbudit jak máte skvělý nápad a že lepší pes nebude - tak to bohužel, to budete muset někde mezi své kolegy.

29.12.2016 07:42
ivulka2

XXX.XXX.155.174

Nějaký osel se nudí a píše kraviny a všichni ho krmí zájmem... kašlete na něj ten kdo by chtěl takove křížení opravdu udělat tak ho udělá a ten co tu o tom mele tou super češtinou nejspíš nemá ani jednoho z těchto psu.. tak ho nechte žít

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 07:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nn napsal(a):
Dizkuze ukoncena.

Vyprdni se na křížení, zopakuj si první stupeň základky a nauč se psát.

29.12.2016 08:01
Atheira

XXX.XXX.240.44

Nn napsal(a):
Na obranu.

Proti blbosti vám žádný pes nepomůže. Ta už vás dostala.

Nn

29.12.2016 08:59
Nn

XXX.XXX.115.199

Uz je to.

Nn

29.12.2016 09:06
Nn

XXX.XXX.115.199

Dnes se to uskutecnilo to skrizeni.

29.12.2016 09:09
Atheira

XXX.XXX.240.43

Škoda, že tu pravděpodobně trollíte a není to pravda. Kdyby byla, za dva tři roky byste možná mohl být mediální hvězdou na novinkách, jak vám pes ukousl kus ksichtu. V horším případě někomu, kdo za nic nemůže. Ovšem, přála bych takovým, co koukají jen na to, se kterým psem budou vypadat hustě, aby si to řádně vyžrali.
Kdyby tím aspoň netrpěli ti psi.

29.12.2016 09:32
rapotacka11

XXX.XXX.32.140

Nn napsal(a):
Proc to odsuzujete kdyz nevite o co de a nemate stim skusenosti.

My víme vo co de, neboj.

Píšeš sem čas od času.
Čeho se furt bojíš ?
Přihlaš se do karate, na box a pochlap se !

29.12.2016 10:00
Cat cat

XXX.XXX.43.80

Křížit už nemusíš, zrovna jednoho darujou v inzerci...asi je tak skvělý, že ho raději pošlou o dům dál..

29.12.2016 10:28
tapina

XXX.XXX.211.234

Atheira napsal(a):
Škoda, že tu pravděpodobně trollíte a není to pravda. Kdyby byla, za dva tři roky byste možná mohl být mediální hvězdou na novinkách, jak vám pes ukousl kus ksichtu. V horším případě někomu, kdo za nic nemůže. Ovšem, přála bych takovým, co koukají jen na to, se kterým psem budou vypadat hustě, aby si to řádně vyžrali.
Kdyby tím aspoň netrpěli ti psi.

No já nevím, to bylo tak za mého mládí, vypadat se psem hustě. Dneska mají mladí jiné starosti, jiné věci pro image. Jestli to trochu pozorujeme, teď se to přesouvá jinam. "Feťáci", to už vůbec. Ano, pořád jsou plné útulky, ale vesměs "rodinní psi". Pokousaných taky zdaleka nejvíc v kruhu rodinném, tak to bylo i dříve i dnes. Jo jako ukázat si, v útulku je takový kříženec, protože asi nic extra. Co ti všichni NO, labradoři, tisíce jiných psů. Taky nic extra? Ne, můžou za to lidi.

Útulky jsou plné, jenomže takhle se to nevyřeší, zvlášť, když je to evidentně něčí večerní, imaginární zábava. Akorát vylezlo zas na spoustu světonázoru. Hon na čarodějnice.

Nevím, proč by z takovéhoto křížení měla vzniknout nějaká víc bestie než jakýkoli jiný podobně velký kříženec. Tu běhá celkem dost mixů evidentně s labradorem, výkvět krásy a inteligence smajlík Jeden pitbul x husky, dobrman x pitbul, a mraky takových co mají velký úsměv a zbytek těžko říct po kom. Psi. Lidi co je mají - instalatér, kominík, prodavačka, učitelka ve školce,2 paní z finančáku, strašně moc slušných a chytrých lidí, jedinej magor s podobným psem, kterého znám, jsem já. Ani jeden svého psa nepovažujeme za nějak zvlášť problematického. Chováme se líp než mraky jiných pejskařů. Mikinu s kapucí máme všichni, protože je to tak nejlíp, co si vzít ven se psem. Většina si to vzala jako štěně, spousta by si vzala podobného psa z útulku. Jenomže útulky dělají obstrukce.

Fakt asi žiju na jiné planetě. Omlouvám se.

Omlouvám se, že jsem to napsala s citací, není to tak úplně na Vás, původně jsem chtěla napsat něco jiného, ale šudlám to na mobilu, nemám sílu znova smajlík

29.12.2016 10:41
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Nn napsal(a):
Proto ze to krizi blbci ale ja mam stemito obema plemeni skusenosn a vim o co go jasni.

No, když máte s oběma plemeny zkušenosti, tak proč se tady ptáte na jejich křížení? Za mně pit není obranář, při dobré výchově ani rváč na potkání, lidi miluje no ne všechny, ale moji by návštěvám uvařili i kafe, pouze fenečka nesnášela ožralce to jí duněly i záda a dotyčný radši velmi rychle vystřízlivěl a vycouval. Jenom velmi důsledným výcvikem by možná šlo donutit pita nebo jemu podobné se na povel vrhnout na člověka a ne na psa, což je jim přirozenější, ale proč by je proboha někdo takto cvičil?

29.12.2016 10:42
rapotacka11

XXX.XXX.32.140

Cat cat napsal(a):
Křížit už nemusíš, zrovna jednoho darujou v inzerci...asi je tak skvělý, že ho raději pošlou o dům dál..

A může ho mít už hotovýho .
Nemusí čekat, než...

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2900111/daruji-mladeho-psa/.
2,5letej kizenec argentinsky dogy s pitem x bernsky salasnicky-golden retriever.

29.12.2016 13:27
Cat cat

XXX.XXX.45.68

rapotacka11 napsal(a):
A může ho mít už hotovýho .
Nemusí čekat, než...

https://www.ifauna.cz/psi/inzerce/r/detail/2900111/daruji-mladeho-psa/.
2,5letej kizenec argentinsky dogy s pitem x bernsky salasnicky-golden retriever.

Nechápu proč lidi furt dokola maji potřebu množit...všechno...Psů je plno a věřím, že to tady dopadne tak, že se nakonec budou utrácet jako na Slovensku, v Americe atd..díky těmto rádoby chovatelům bez PP i s PP. Projíždím inzerci a je to furt dokola, jedni a ti samí...a kde pak ti chudáci neprodni psi končí...raději ani nechci vědět. Např. Chodouň...čivavy..každý měsíc..jak na běžícím pásu...k čemu? Finanční úřad na ně...jo prachy dokážou zatemnit mozek...
A proto nemá cenu na takové zřejmě integrované pako se skvělým pravopisem vůbec reagovat...jen je mi líto těch psů...co musí trpět, kvůli takovým de..ům.

29.12.2016 14:04
jazzinka

XXX.XXX.41.2

Není na obranu lepší pepřák nebo plynovka? Nemusíte to krmit a 2 roky, čekat, až dospěje, koupíte počet, který potřebujete, v případě vady můžete reklamovat, má to jednodušší ovládání...

29.12.2016 15:12
mouse

XXX.XXX.169.221

Cat cat napsal(a):
Nechápu proč lidi furt dokola maji potřebu množit...všechno...Psů je plno a věřím, že to tady dopadne tak, že se nakonec budou utrácet jako na Slovensku, v Americe atd..díky těmto rádoby chovatelům bez PP i s PP. Projíždím inzerci a je to furt dokola, jedni a ti samí...a kde pak ti chudáci neprodni psi končí...raději ani nechci vědět. Např. Chodouň...čivavy..každý měsíc..jak na běžícím pásu...k čemu? Finanční úřad na ně...jo prachy dokážou zatemnit mozek...
A proto nemá cenu na takové zřejmě integrované pako se skvělým pravopisem vůbec reagovat...jen je mi líto těch psů...co musí trpět, kvůli takovým de..ům.

Prachy, prachy, prachy. Nic jiného v tom není. Teď zrovna lítá po FB inzerát z Bazoše, kde nabízí někdo bezpapírovou merle čivavu za 18! tisíc.

29.12.2016 16:52
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

mouse napsal(a):
Prachy, prachy, prachy. Nic jiného v tom není. Teď zrovna lítá po FB inzerát z Bazoše, kde nabízí někdo bezpapírovou merle čivavu za 18! tisíc.

To už je snad neprodejné, ne?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 17:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
To už je snad neprodejné, ne?

Co by nebylo. Je prostě určitá množina lidí, co chce mít něco extra, a pro kterou je pořizovací cena důkazem, že mají opravdu špičku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 17:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak téma více méně o ničem, ale zato jsem se fakt pobavila ...holky nezklamaly jste hlavně tapina a megii ...fialová barva mě nadchla, modrou už má každej

29.12.2016 17:22
tapina

XXX.XXX.11.201

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak téma více méně o ničem, ale zato jsem se fakt pobavila ...holky nezklamaly jste hlavně tapina a megii ...fialová barva mě nadchla, modrou už má každej

Však. Legendarna crew.

Vy jste tu chyběla, přiznejte, že máte pitbul x malamuty a kolik jste za ně dala. Kolik lidí už je bez obličeje a jakou máte kapucu. Nebo radši ne. smajlík smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 17:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak já povím pravdu. My tyhle psy nemáme kvůli image.
Víte proč ?
Jeden jediný jednoduchý důvod, pobere každý, slibuji ;-)

Jsme sami o sobě kouzelně drsní, inteligentní, zábavní a odzbrojující.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 17:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Však. Legendarna crew.

Vy jste tu chyběla, přiznejte, že máte pitbul x malamuty a kolik jste za ně dala. Kolik lidí už je bez obličeje a jakou máte kapucu. Nebo radši ne. smajlík smajlík

A kapucu máme, protože na maják nám nakapalo již až až smajlík smajlík

Mám novou mikinu, pruhovanou, tzv. doplněk, když pes je flekatý.
Co Ty.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 18:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Však. Legendarna crew.

Vy jste tu chyběla, přiznejte, že máte pitbul x malamuty a kolik jste za ně dala. Kolik lidí už je bez obličeje a jakou máte kapucu. Nebo radši ne. smajlík smajlík

Ty "picbully" si můžete nechat, já mám čistokrevný BER-BERY ...to je zákeřnější než pitbul, protože to vypadá jako hodnej minibernardýneček, ale zdání klame...kapucu nenosim, mám kulicha a v ranních a večerních hodinách ještě svítilnu-čelovku...ve tmě na lesní cestě jsme opravdu sestava na mrtvici ...obličej jsme zatím nikomu neukousli...zatím nikdo nepřekročil kritickou ukousávací vzdálenost

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 18:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak já povím pravdu. My tyhle psy nemáme kvůli image.
Víte proč ?
Jeden jediný jednoduchý důvod, pobere každý, slibuji ;-)

Jsme sami o sobě kouzelně drsní, inteligentní, zábavní a odzbrojující.

No a já se zrovna chtěla chvástat, že mám je mám kvůli image ...přeci si nepořídim obyčejnýho berňáka...to dá rozum, toho už má dneska každej, tak s nim nemůžete machrovat...
jen mě trochu mrzí, že si nás nový soused spletl s moskevákama...takový tuctový plemeno

29.12.2016 18:53
tapina

XXX.XXX.11.201

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ty "picbully" si můžete nechat, já mám čistokrevný BER-BERY ...to je zákeřnější než pitbul, protože to vypadá jako hodnej minibernardýneček, ale zdání klame...kapucu nenosim, mám kulicha a v ranních a večerních hodinách ještě svítilnu-čelovku...ve tmě na lesní cestě jsme opravdu sestava na mrtvici ...obličej jsme zatím nikomu neukousli...zatím nikdo nepřekročil kritickou ukousávací vzdálenost

Minibernardýneček no to už je vrchol ovšem smajlík a zlejší a zákeřnější.

Když je dobrá kapuca, vejde se pod ní i kulich. Ale hlavní je mít pod čepicí. Až někomu ten obličej ukousnete, stejnak to bude zas na pitbula. Protože kdo kdy slyšel o minibernardýnečkovi, že jo. Nebo možná mimozemsťani. No vlastně. Ta mrtvice to jistí smajlík

29.12.2016 19:13
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co by nebylo. Je prostě určitá množina lidí, co chce mít něco extra, a pro kterou je pořizovací cena důkazem, že mají opravdu špičku.

Protože móda merle čivav už je tak nějak za zenitem. Kdo chtěl, už ji má a snaží se ji množit sám. Jen v dnešní nabídce na bazoši mini blue merle bez pp za 4 tisíce, včerejší nabídka čokomerle za 5 a půl. Tak za 18 tisíc je asi fakt neprodejná.
Podobné je to s barevnými yorky, taky už je přeyorkováno, přebiewerováno, přegoldováno, přečokováno a kdovíjakováno

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 21:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Minibernardýneček no to už je vrchol ovšem smajlík a zlejší a zákeřnější.

Když je dobrá kapuca, vejde se pod ní i kulich. Ale hlavní je mít pod čepicí. Až někomu ten obličej ukousnete, stejnak to bude zas na pitbula. Protože kdo kdy slyšel o minibernardýnečkovi, že jo. Nebo možná mimozemsťani. No vlastně. Ta mrtvice to jistí smajlík

Pod čepicí mám...vlasy ...
A nebojte, až někomu ukousneme obličej, tak to nikdo na piťáky nesvede, protože dotyčného budu muset umlčet navždy, aby proti nám nemohl svědčit...to dá rozum, když se teda nepovede ta mrtvice

Jen mě mrzí, že máme takovou "obyč" barvu...rezavo-hnědá? ...nic moc, když teď už není in ani modrá a pojede se ve fialové za chvíli to bude duble merle zelená a co pak...takže to budu muset alespoň nějak zajímavě pojmenovat...plemeno BER-BER barva RED DEVIL a je to...a jsem cool i bez kapuce ...teď už jen koupit fenu BSP a krýt bernardýnem a to bude teprve vejvar na štěňatech.. ale nebudu prodávat lidem s kapucou, jen s kulichem...

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 21:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pod čepicí mám...vlasy ...
A nebojte, až někomu ukousneme obličej, tak to nikdo na piťáky nesvede, protože dotyčného budu muset umlčet navždy, aby proti nám nemohl svědčit...to dá rozum, když se teda nepovede ta mrtvice

Jen mě mrzí, že máme takovou "obyč" barvu...rezavo-hnědá? ...nic moc, když teď už není in ani modrá a pojede se ve fialové za chvíli to bude duble merle zelená a co pak...takže to budu muset alespoň nějak zajímavě pojmenovat...plemeno BER-BER barva RED DEVIL a je to...a jsem cool i bez kapuce ...teď už jen koupit fenu BSP a krýt bernardýnem a to bude teprve vejvar na štěňatech.. ale nebudu prodávat lidem s kapucou, jen s kulichem...

Ehm
Joe Corvino - Red devil pitbull
Sorry smajlík smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 22:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ehm
Joe Corvino - Red devil pitbull
Sorry smajlík smajlík

...tak jakože něco vymyslim a už je to vymyšleno a ještě se do toho plete opět pitbull ...já padám

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 22:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Minibernardýneček no to už je vrchol ovšem smajlík a zlejší a zákeřnější.

Když je dobrá kapuca, vejde se pod ní i kulich. Ale hlavní je mít pod čepicí. Až někomu ten obličej ukousnete, stejnak to bude zas na pitbula. Protože kdo kdy slyšel o minibernardýnečkovi, že jo. Nebo možná mimozemsťani. No vlastně. Ta mrtvice to jistí smajlík

Mít kapucu je teď dobrý hlavně na Letný, kde je večír tma jak v pytli, pod nulu už ani osamělí běžci, pejskař ani jeden, jen pár podivných individuí. Kdyby mě někdo přepadl, tak budu v horším případě zavražděná a sralbotka zdrhne domů. Kapuce dobře maskuje, k tomu adekvátně drsnou chůzi v teniskách a nikdo nepozná, že nejsem chlap.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 22:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mít kapucu je teď dobrý hlavně na Letný, kde je večír tma jak v pytli, pod nulu už ani osamělí běžci, pejskař ani jeden, jen pár podivných individuí. Kdyby mě někdo přepadl, tak budu v horším případě zavražděná a sralbotka zdrhne domů. Kapuce dobře maskuje, k tomu adekvátně drsnou chůzi v teniskách a nikdo nepozná, že nejsem chlap.

Tak to bych taky chodila v kapuci...a v černym bombru...a v kanadách ...a ještě bych si pořídila ten...nevím jak se to jmenuje...měnič hlasu? a mluvila bych jako Darth Vader z hvězdných válek a pod kapucu masku "vřískot"...popř. klaunský oblek by snad taky mohl být bezpečný, ale zase tahat sebou jako doplněk třeba motorovou pilu?, ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 22:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to bych taky chodila v kapuci...a v černym bombru...a v kanadách ...a ještě bych si pořídila ten...nevím jak se to jmenuje...měnič hlasu? a mluvila bych jako Darth Vader z hvězdných válek a pod kapucu masku "vřískot"...popř. klaunský oblek by snad taky mohl být bezpečný, ale zase tahat sebou jako doplněk třeba motorovou pilu?, ...



Chtěla jsem si po letech koupit Marteny na venčení, ale zjistila jsem, že už se dělají v Číně a prd vydrží, tak budu muset zůstat u pseudopohorek. Ale vínového bombra ještě někde mám, tuším.

Ty nástroje jsou strašně zatěžující, možná by stačilo se naučit chrchlat s následným plivem do dálky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.12.2016 22:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):


Chtěla jsem si po letech koupit Marteny na venčení, ale zjistila jsem, že už se dělají v Číně a prd vydrží, tak budu muset zůstat u pseudopohorek. Ale vínového bombra ještě někde mám, tuším.

Ty nástroje jsou strašně zatěžující, možná by stačilo se naučit chrchlat s následným plivem do dálky.

Jo ten chrchel by možná stačil

30.12.2016 00:10
bhk

XXX.XXX.210.114

No te je zase srandy
Zadavatel je vůl.
Mimochodem pitbull je v argentýně dávno přikřížen. A není to vtip ani nesmysl, ale holá pravda a fakt.

Neregistrovaný uživatel

30.12.2016 00:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.151.25

koňadra napsal(a):
Všichni pochopili? Já ne.
Neurologie? Chtěla jsem se vás zeptat například na psychiatrii.
Jste příliš rychlá se svými soudy.
Do bodlinky se moc nenavážejte, myslím, že mnoho z nás strčí svými znalostmi a zkušenostmi do kapsy.

Znalosti a tituly nejsou všechno! Mně přijde tapina jako člověk s dobrými názory a normální zato bodlinka děsně nadutá.
Tak a teď se třeba po...

30.12.2016 00:50
rapotacka11

XXX.XXX.32.215

Bodlinka nadutá ?
Protože je věcná ?
A že nás všechny průběžně poučí a pomůže radou?
Nezištně...

U nás se u veta platí i za rozhovor...
A myslím, že Ťapka má taky titul.
Jste si tedy kvit, né ?

Nechci být servilní, ale Bodlinka je nejspíš
dokonalá, po tom, co předvedla s těmi štěňaty...

30.12.2016 00:51
Lexaurin

XXX.XXX.42.98

Fiona.Praha napsal(a):
Protože móda merle čivav už je tak nějak za zenitem. Kdo chtěl, už ji má a snaží se ji množit sám. Jen v dnešní nabídce na bazoši mini blue merle bez pp za 4 tisíce, včerejší nabídka čokomerle za 5 a půl. Tak za 18 tisíc je asi fakt neprodejná.
Podobné je to s barevnými yorky, taky už je přeyorkováno, přebiewerováno, přegoldováno, přečokováno a kdovíjakováno

S temi yorky, nevim, kdyz mrknu na "fejsbuuuuk"smajlík

30.12.2016 07:33
koňadra

XXX.XXX.128.31

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Znalosti a tituly nejsou všechno! Mně přijde tapina jako člověk s dobrými názory a normální zato bodlinka děsně nadutá.
Tak a teď se třeba po...

S tím, že tituly nejsou všechno, souhlasím. Ale jinak to je věc názoru. Není na světě člověk ten, který by se líbil lidem všem... každý z nás má (i tady) svoje příznivce i odpůrce.

30.12.2016 09:20
tapina

XXX.XXX.211.176

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Znalosti a tituly nejsou všechno! Mně přijde tapina jako člověk s dobrými názory a normální zato bodlinka děsně nadutá.
Tak a teď se třeba po...

Tak dík, no nevím, jestli mám být ráda smajlík

Víte, občas tu bodlince něco napíšu, protože mě prostě rozčiluje, jak je se vším hned hotová. Rozčiluje se nad nesmysly. Občas napíše něco, co není tak úplně pravda. Nemá smysl pro humor. Hrubost pro mě není věčnost. To jako není nic proti ní. Určitě bych neřekla, že je nadutá a i kdyby, možná má proč. Je to o tom, že prostě tento styl komunikace nemám ráda. To je prostě můj problém. Jako někoho čílí PP, bez PP, bojoví psi, kastrace a já nevím co, mě čílí tady to, u kohokoli. Celkem dost krát jsem nic nenapsala, přestože bych i měla celkem co, protože jsem si říkala, ona je svatá, protože zachránila ta štěňata. To mě fakt drží. Já bych to udělat nemohla. Great respect.

Lidi, nekomolte mi ten nick, já vím, že si myslíte, že to je Ťapina, Ťapka, ale ono to je jinak. Taky tu nikomu neříkám Terezko natožpak Ježečku. Nebo začnu taky :+) Ne nezačnu. Není to vtipné. Dík za pochopení. :+).

30.12.2016 09:39
tapina

XXX.XXX.211.176

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):


Chtěla jsem si po letech koupit Marteny na venčení, ale zjistila jsem, že už se dělají v Číně a prd vydrží, tak budu muset zůstat u pseudopohorek. Ale vínového bombra ještě někde mám, tuším.

Ty nástroje jsou strašně zatěžující, možná by stačilo se naučit chrchlat s následným plivem do dálky.

Maj i edici Made in UK, ale rozdíl v tom moc není. Teda spíš takové věci pro oko. Teda v ceně rozdíl je.
Víte co jsou ještě dobré boty? Tak samozřejmě jsme na fauně a lidi to tu stopro vědí, ale pro mě to byl skvělý objev. Normálně jezdecké boty "pérka", zn. Kentaur třeba, kolem 1000kč kožené boty, od bláta se to jen setře. Takové lepší gumáky. Jako, Martensky Chelsea jsou lepší, ty si vezmu se psama, ale na vyvenčení ráno, v poledne a dojití do práce mi stačí tyhle.

30.12.2016 09:41
tapina

XXX.XXX.211.176

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to bych taky chodila v kapuci...a v černym bombru...a v kanadách ...a ještě bych si pořídila ten...nevím jak se to jmenuje...měnič hlasu? a mluvila bych jako Darth Vader z hvězdných válek a pod kapucu masku "vřískot"...popř. klaunský oblek by snad taky mohl být bezpečný, ale zase tahat sebou jako doplněk třeba motorovou pilu?, ...

No k minibernardýnečkovi jedině minisoudek. Pak už to půjde samo.

Nn

30.12.2016 11:46
Nn

XXX.XXX.115.199

Tak že sem vyhral.

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2016 11:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Maj i edici Made in UK, ale rozdíl v tom moc není. Teda spíš takové věci pro oko. Teda v ceně rozdíl je.
Víte co jsou ještě dobré boty? Tak samozřejmě jsme na fauně a lidi to tu stopro vědí, ale pro mě to byl skvělý objev. Normálně jezdecké boty "pérka", zn. Kentaur třeba, kolem 1000kč kožené boty, od bláta se to jen setře. Takové lepší gumáky. Jako, Martensky Chelsea jsou lepší, ty si vezmu se psama, ale na vyvenčení ráno, v poledne a dojití do práce mi stačí tyhle.

Nad těmi UK jsem přemýšlela, ale sem je nikdo nevozí a bez vyzkoušení se mi do toho dvakrát nechtělo. Dík za tip na Kentaury - podrážka vydrží? Ta je na dlažbě dost zásadní a Marteny s ní šli prý úplně do háje. Ostatně dovozce se v kamenném obchodě tvářil, že asi skončí.

30.12.2016 11:58
ivulka2

XXX.XXX.155.174

Nn napsal(a):
Tak že sem vyhral.

a je to vítězství blbe

30.12.2016 13:17
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Nebylo náhodou téma křížení ?

Zvire

30.12.2016 17:59
Zvire

XXX.XXX.159.196

Nn napsal(a):
Tak že sem vyhral.

A nad kým?

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.12.2016 18:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

kačíkačka napsal(a):
Nebylo náhodou téma křížení ?

A co jste od bab čekala ?
smajlík

30.12.2016 19:51
Terven

XXX.XXX.110.147

tapina napsal(a):
Tak dík, no nevím, jestli mám být ráda smajlík

Víte, občas tu bodlince něco napíšu, protože mě prostě rozčiluje, jak je se vším hned hotová. Rozčiluje se nad nesmysly. Občas napíše něco, co není tak úplně pravda. Nemá smysl pro humor. Hrubost pro mě není věčnost. To jako není nic proti ní. Určitě bych neřekla, že je nadutá a i kdyby, možná má proč. Je to o tom, že prostě tento styl komunikace nemám ráda. To je prostě můj problém. Jako někoho čílí PP, bez PP, bojoví psi, kastrace a já nevím co, mě čílí tady to, u kohokoli. Celkem dost krát jsem nic nenapsala, přestože bych i měla celkem co, protože jsem si říkala, ona je svatá, protože zachránila ta štěňata. To mě fakt drží. Já bych to udělat nemohla. Great respect.

Lidi, nekomolte mi ten nick, já vím, že si myslíte, že to je Ťapina, Ťapka, ale ono to je jinak. Taky tu nikomu neříkám Terezko natožpak Ježečku. Nebo začnu taky :+) Ne nezačnu. Není to vtipné. Dík za pochopení. :+).

No, ano.
Já vím, že nad některými dotazy tu zůstává člověku rozum stát. Jenže je třeba si uvědomit, že jsou lidi, kteří prostě mají strop, nad který se nedostanou, i kdyby se na hlavu postavili a i tací mají zvířata - a mají je rádi. Jen prostě neví a některé věci jim dochází pomaleji anebo vůbec.
Že se na ně sesype třičtvrtě ifauny, to už je místní folklór. Ale když ironicky machruje i vet s mokrým diplomem, zdá se mi to nefér - i vůči těm zvířatům.
A toto mi prostě vadí, je to jen můj názor - myslím, že to není nadutost, ale - jak píše tapina - styl komunikace. Jsou prostě lidi, co jsou se vším hned hotoví - nemám to moc ráda, radši se se vším babrám.
To, že mi na někom jistá věc vadí, neznamená, že je špatný

30.12.2016 20:07
Terven

XXX.XXX.110.147

tapina napsal(a):
Maj i edici Made in UK, ale rozdíl v tom moc není. Teda spíš takové věci pro oko. Teda v ceně rozdíl je.
Víte co jsou ještě dobré boty? Tak samozřejmě jsme na fauně a lidi to tu stopro vědí, ale pro mě to byl skvělý objev. Normálně jezdecké boty "pérka", zn. Kentaur třeba, kolem 1000kč kožené boty, od bláta se to jen setře. Takové lepší gumáky. Jako, Martensky Chelsea jsou lepší, ty si vezmu se psama, ale na vyvenčení ráno, v poledne a dojití do práce mi stačí tyhle.

K těm pérkům - celá léta jsem měla tenhle typ
http://www.konikum.cz/kozena-perka-light-riders-cerna-p16190/
na koně samozřejmě super, na pochůzky okolo taky. V zimě v nich nezebe.
Do bahna ale nic moc a na dlouhou turistiku to taky není extra pohodlné. Jinak super boty, pořád je mám (od r.2009) a jsou provozuschopné.
Pérka Kentaur má dcera a kvalita je o třídu níž. Opakovaně z nich padají takové ty kovové čuflíky na uchycení tkaniček.
Obecně pérka jsou super boty, ale asi ne na dlouhou turistiku. Primárně nejsou určené k chození po zemi

30.12.2016 22:18
rapotacka11

XXX.XXX.32.30

Ale když ironicky machruje i
vet s mokrým diplomem, zdá se mi to nefér - i vůči těm zvířatům.
A toto mi prostě vadí, je to jen můj názor - myslím, že to není nadutost, ale - jak píše tapina - styl komunikace. Jsou prostě lidi, co jsou se vším hned hotoví - nemám to moc ráda,
radši se se vším babrám.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Nefér vůči zvířatům je, když si je pořídí blb.
Mně zase babrání vadí, ale zrovna tady, se tedy
Bodlinka babrala až až, evidentně marně.
Mokrej diplom... a je hned hotová ?
Poradila tady snad někomu špatně?

Všimly jste si, kolik lidí odtud odpadlo ?
Stačí aby si rýpla Flip=kvalita
a připojíte se jak vosy.
Jestli sem přestane chodit, tak si můžete gratulovat.
Doufám, že ne.

30.12.2016 22:57
Terven

XXX.XXX.110.147

Všimly jste si, kolik lidí odtud odpadlo ?
Stačí aby si rýpla Flip=kvalita
a připojíte se jak vosy.
Jestli sem přestane chodit, tak si můžete gratulovat.
Doufám, že ne.


Taky doufám, že ne - kvůli jistým výhradám dvou osob.
Kolik lidí odpadlo, jsem si nevšimla, ale nedivila bych se. Celkem pravidelně tu na slušně položený, jen naivní nebo neznalý dotaz někoho, kdo je tu prvně, následuje rýpavá ironická odpověď a jisté nicky se na to specializují.
Víte, on člověk tisíckrát může mít pravdu, ale pokud ji podá tak, že to tazatele urazí, zesměšní nebo vyděsí, je ta pravda k ničemu.

31.12.2016 07:20
rapotacka11

XXX.XXX.32.126

- že to tazatele urazí, zesměšní
"""""""""""""""""""""""
Když dospělá ženská napíše: podělává mi postel - co mám dělat ? !
Na to se mi nedá odpovědět taktně...
A dát operovat zvíře - seniora,
stresovat ho kvůli následným 4 měs "kvalitního" života,
no tak odpovím:
neprodlužovala bych to trápení... všem.
Nebo, co až budeme mít mimi ? Bojíím !
To mi příjde úplně nenormální.

31.12.2016 07:25
koňadra

XXX.XXX.128.31

Terven napsal(a):
Všimly jste si, kolik lidí odtud odpadlo ?
Stačí aby si rýpla Flip=kvalita
a připojíte se jak vosy.
Jestli sem přestane chodit, tak si můžete gratulovat.
Doufám, že ne.


Taky doufám, že ne - kvůli jistým výhradám dvou osob.
Kolik lidí odpadlo, jsem si nevšimla, ale nedivila bych se. Celkem pravidelně tu na slušně položený, jen naivní nebo neznalý dotaz někoho, kdo je tu prvně, následuje rýpavá ironická odpověď a jisté nicky se na to specializují.
Víte, on člověk tisíckrát může mít pravdu, ale pokud ji podá tak, že to tazatele urazí, zesměšní nebo vyděsí, je ta pravda k ničemu.

Ono je to někdy těžké. Anonymní diskuse vytvářejí virtuální realitu (i díky tomu, že psané mnohdy vyznívá jinak než ústně podané z očí do očí). Vytváříme si potom názory na lidi, které ale vůbec nemusí být objektivní - z jedné třeba špatně podané nebo pochopené poznámky. Já si myslím, že i když s určitými lidmi zde vzájemně asi nesdílíme sympatie, možná by to bylo jiné, kdybychom se poznali osobně.
Taky nepatřím k lidem, co se s věcmi moc "cicají", to většinou stejně k ničemu nevede. Věcně položené argumenty pro mne mají větší cenu než kecy okolo. Ale někteří to holt nepobírají. Každý jsme jiný. Ale od toho diskuse jsou - sto lidí, sto názorů a každý ať si vybere podle svého.

31.12.2016 09:19
Terven

XXX.XXX.110.147

koňadra napsal(a):
Ono je to někdy těžké. Anonymní diskuse vytvářejí virtuální realitu (i díky tomu, že psané mnohdy vyznívá jinak než ústně podané z očí do očí). Vytváříme si potom názory na lidi, které ale vůbec nemusí být objektivní - z jedné třeba špatně podané nebo pochopené poznámky. Já si myslím, že i když s určitými lidmi zde vzájemně asi nesdílíme sympatie, možná by to bylo jiné, kdybychom se poznali osobně.
Taky nepatřím k lidem, co se s věcmi moc "cicají", to většinou stejně k ničemu nevede. Věcně položené argumenty pro mne mají větší cenu než kecy okolo. Ale někteří to holt nepobírají. Každý jsme jiný. Ale od toho diskuse jsou - sto lidí, sto názorů a každý ať si vybere podle svého.

Ano, s prvním odstavečkem naprosto souhlasím. Myslím, že s většinou lidí, co znám naživo, bych byla schopná se neshodnout v internetové diskuzi
K tomu "cicání" - to možná mluvíme každá o něčem jiném. Já jsem měla na mysli, že nemám ráda tzv. rychlé soudy - třeba mít jasno o člověku a jeho postupech na základě minima informací.
Než o někom prohlásím, že je úplně blbej a dělá to úplně blbě, chvilku mi to trvá a dost často je to úplně jinak než se zpočátku zdálo. Přijde mi dobré zkoumat věci do hloubky, kecy okolo často mohou mít svou váhu.
Já zas nepatřím k lidem, kteří za všech okolností vyznávají "rychle do toho, půl je hotovo". Ono se pak snadno něco důležitého přehlédne. Dnes je taková doba, kdy frčí zkratky a rychlá a snadná řešení. Co je pomalu, je špatné a nestojí za povšimnutí.
Přitom v některých oblastech by trocha toho "cicání" nebyla vůbec na škodu.

31.12.2016 10:18
Terven

XXX.XXX.110.147

Když dospělá ženská napíše: podělává mi postel - co mám dělat ? !
Na to se mi nedá odpovědět taktně..


Proč by se na to nedalo odpovědět taktně?

31.12.2016 10:25
tapina

XXX.XXX.211.81

Jenomže, rapotacka11, i intelogenčně slabší lidi mají psy, dokonce mají ty své psy rádi. A i inteligenčně slabší lidi, nebo děti, mají city. Co to je za argumenty, co Vy furt máte, dost často, kolik komu je, jak je kdo chytrý nebo ne.

Můžu dát asi tak 100 i víc naprosto debilních z příkladů ze života, protože já fakt jiné příklady nemám. Nejsem veterinář, ale prostě, psy mám takové konverzační, rozptylující téma. Lidi naprosto běžně, krmí sebe i psy úplně blbě. Výchovné metody jsou různé. Nezávisí to na inteligenci, vůbec.

Žena,28 let, zbavená způsobosti k právním úkonům, vdala se, zdědila dům se psem. Příbuzenstvo jí říkalo, ať dá psa pryč, ona si ho nechala. Normálně chodí na internet, tak si ji klidně dokážu představit, jak by ten její dotaz vypadal. Nevěděla, čím psa krmit (teta dávala granule, nevím, co to bylo, on jiné nechce, dávám mu teda rohlík se šunkou, ale to není pro psa, on ale nic jiného nechce), nevěděla, jak s ním chodit ven - chtěla s ním chodit na procházku, jenomže ten pes v životě venku nebyl. Přesto dokázala to, nechodí s ním nikam do města, ale kousek od domu k řece.

Jednou přišla k nám pozdě - ptám se, Co je, už tu na tebe 20 min čekáme. - Hrála jsem si s Beníkem. Byla jsem od bláta, musela jsem se převlíknout. - No musíš koukat na hodiny. - Když on pak na mě ještě skočil, tak jsem si pak vzala věci do tašky a šla jsem se převlíknout do centra. Ona měla víc jak hodinu rezervu, aby tu byla včas, vlastně.

Pak k nám jezdí "cvičákovci". Inteligentní lidi. Umí cvičit psy. Dobře je krmí. Mají je s PP a zkouškami. Věčně špinaví, spocení, zabahnění, věčně se zpožděním nebo nepřijdou vůbec, bez omluvy. Jo jako já to beru, mraky lidí chodí pozdě, klidně jim furt dokola budu říká, ať se aspoň zujou. Sestra po nich uklidí jako něco jiného po jiných lidech. Jednou jsem měla sestru na zástup a ta je sjezdila už v čekárně, že jsou pozdě a ať si jdou koupit něco čistého naproti. Nebylo mi to milé. Ale oni v pohodě. Sestra říkala, tak, a teď příště přijdou normálně. Jo. Přišli zas zabahnění a pozdě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 10:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Když dospělá ženská napíše: podělává mi postel - co mám dělat ? !
Na to se mi nedá odpovědět taktně..


Proč by se na to nedalo odpovědět taktně?

Je to strašně pracné ;-)
V live verzi znám i spoustu sprostých slov, ale napsat tak, to už musíte být jiný level smajlík

Náhodou, ifauna je docela (pozoruji téměř rok) výchovná. Podívejte, koňadra, jak vyměkla smajlík smajlík

31.12.2016 10:38
tapina

XXX.XXX.211.81

Jestli nechápete, co tím chci říct, můžete se zeptat, koňadra.

Protože Váš obvyklý "agrument" je, dost často jen to, že něco nechápete. Ne že byste se zeptala. No tak když to nechápete, chápat nechcete, k čemu taková věta je? Tohle se podle mě nazývá omezenost. To není nic hanlivého. To je konstatování toho, že prostě nemáte kapacitu akceptovat něco, co je jinak než Vaše chápání normy. Nejste pes, tak to chabou socializací pochopitelně není. Tak prostě lidi takoví jsou. Nenavážím se do Vás. To vůbec. Klidně se mě na tu psychiatrii můžete zeptat, něco o tom vím.


Lidi, nepřijde vám, že když se tu dlouho nic neobjeví, diskuse je jakoby mrtvá, někdo nadhodí takové úplně nesmyslné téma s nesmyslnou češtinou a "pak to žije"?

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 10:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Jestli nechápete, co tím chci říct, můžete se zeptat, koňadra.

Protože Váš obvyklý "agrument" je, dost často jen to, že něco nechápete. Ne že byste se zeptala. No tak když to nechápete, chápat nechcete, k čemu taková věta je? Tohle se podle mě nazývá omezenost. To není nic hanlivého. To je konstatování toho, že prostě nemáte kapacitu akceptovat něco, co je jinak než Vaše chápání normy. Nejste pes, tak to chabou socializací pochopitelně není. Tak prostě lidi takoví jsou. Nenavážím se do Vás. To vůbec. Klidně se mě na tu psychiatrii můžete zeptat, něco o tom vím.


Lidi, nepřijde vám, že když se tu dlouho nic neobjeví, diskuse je jakoby mrtvá, někdo nadhodí takové úplně nesmyslné téma s nesmyslnou češtinou a "pak to žije"?

OT: chci vyzkoušet, jestli a jak se mušle "poperou" s obyč komponenty kloubních doplňků
http://www.finefish.cz/musle-green-ve-schrance-nz-pulky-mrazene-e1148.htm.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 11:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Socializací to právě je, jenže mezi pejskaři se traduje, že se socializuje jen pes/štěkanátko a v dětství. Nesmysl. Ale těm, co máme v moci, to našlapeme do hlaviček snáz, to ano. Nene, je to "práce" na 24/7, all life stage smajlík
Zajímavé jak je socializovaný zadavatel vlákna - ani jednou nepoužil ostrý tón nebo expresívní výraz. Až si budu pořizovat křížence argentýny a pita, rozhodně půjdu raději k podobným, než za držitelem 8 diplomů, z jehož mluvy a postoje je vidět "dobrý" vztah ke zvířatům.

31.12.2016 11:46
dadu

XXX.XXX.61.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Socializací to právě je, jenže mezi pejskaři se traduje, že se socializuje jen pes/štěkanátko a v dětství. Nesmysl. Ale těm, co máme v moci, to našlapeme do hlaviček snáz, to ano. Nene, je to "práce" na 24/7, all life stage smajlík
Zajímavé jak je socializovaný zadavatel vlákna - ani jednou nepoužil ostrý tón nebo expresívní výraz. Až si budu pořizovat křížence argentýny a pita, rozhodně půjdu raději k podobným, než za držitelem 8 diplomů, z jehož mluvy a postoje je vidět "dobrý" vztah ke zvířatům.

"práce" na 24/7, all life stage - můžete mi ti prosím přeložit do češtiny?

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 14:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

dadu napsal(a):
"práce" na 24/7, all life stage - můžete mi ti prosím přeložit do češtiny?

Radost 24 hodin,7 dní v týdnu, pro všecky věkové kategorie.

31.12.2016 15:28
tapina

XXX.XXX.211.165

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Socializací to právě je, jenže mezi pejskaři se traduje, že se socializuje jen pes/štěkanátko a v dětství. Nesmysl. Ale těm, co máme v moci, to našlapeme do hlaviček snáz, to ano. Nene, je to "práce" na 24/7, all life stage smajlík
Zajímavé jak je socializovaný zadavatel vlákna - ani jednou nepoužil ostrý tón nebo expresívní výraz. Až si budu pořizovat křížence argentýny a pita, rozhodně půjdu raději k podobným, než za držitelem 8 diplomů, z jehož mluvy a postoje je vidět "dobrý" vztah ke zvířatům.

24/7 aneb ďábel nikdy nespí ;-).

31.12.2016 15:32
tapina

XXX.XXX.211.165

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
OT: chci vyzkoušet, jestli a jak se mušle "poperou" s obyč komponenty kloubních doplňků
http://www.finefish.cz/musle-green-ve-schrance-nz-pulky-mrazene-e1148.htm.

Kolik toho budete krmit? Normálně, teď jsem přemýšlela na zahradními šneky, ale už je jich málo, tak nic.

Naši měli 3 slávky,2 krevety,2 chobotničky - fena 25 kg, kocour 4.5kg, štěně 6 kg všichni stejně a kousek makrely a nic jim to neudělalo smajlík ale krmit s tím nebudu - vývar z toho byl pěkně slaný - vůbec jsem to nemusela dosolovat a i po přidání zeleniny to bylo furt slané

31.12.2016 15:40
koňadra

XXX.XXX.128.31

tapina napsal(a):
Jestli nechápete, co tím chci říct, můžete se zeptat, koňadra.

Protože Váš obvyklý "agrument" je, dost často jen to, že něco nechápete. Ne že byste se zeptala. No tak když to nechápete, chápat nechcete, k čemu taková věta je? Tohle se podle mě nazývá omezenost. To není nic hanlivého. To je konstatování toho, že prostě nemáte kapacitu akceptovat něco, co je jinak než Vaše chápání normy. Nejste pes, tak to chabou socializací pochopitelně není. Tak prostě lidi takoví jsou. Nenavážím se do Vás. To vůbec. Klidně se mě na tu psychiatrii můžete zeptat, něco o tom vím.


Lidi, nepřijde vám, že když se tu dlouho nic neobjeví, diskuse je jakoby mrtvá, někdo nadhodí takové úplně nesmyslné téma s nesmyslnou češtinou a "pak to žije"?

No, já dost často nechápu megiíí a jednou jsem nepochopila ani vás - zdáte se mně často obě jako "z jednoho hnízda". Možná to je způsob humoru, ale ten já - bohužel - nesdílím. Moje mínus. Jo, jsem holt suchar (ale suchý anglický humor - ten můžu).

31.12.2016 15:41
koňadra

XXX.XXX.128.31

Terven napsal(a):
Ano, s prvním odstavečkem naprosto souhlasím. Myslím, že s většinou lidí, co znám naživo, bych byla schopná se neshodnout v internetové diskuzi
K tomu "cicání" - to možná mluvíme každá o něčem jiném. Já jsem měla na mysli, že nemám ráda tzv. rychlé soudy - třeba mít jasno o člověku a jeho postupech na základě minima informací.
Než o někom prohlásím, že je úplně blbej a dělá to úplně blbě, chvilku mi to trvá a dost často je to úplně jinak než se zpočátku zdálo. Přijde mi dobré zkoumat věci do hloubky, kecy okolo často mohou mít svou váhu.
Já zas nepatřím k lidem, kteří za všech okolností vyznávají "rychle do toho, půl je hotovo". Ono se pak snadno něco důležitého přehlédne. Dnes je taková doba, kdy frčí zkratky a rychlá a snadná řešení. Co je pomalu, je špatné a nestojí za povšimnutí.
Přitom v některých oblastech by trocha toho "cicání" nebyla vůbec na škodu.

Pokud se na to podíváme takto, pak s vámi souhlasím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 15:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Kolik toho budete krmit? Normálně, teď jsem přemýšlela na zahradními šneky, ale už je jich málo, tak nic.

Naši měli 3 slávky,2 krevety,2 chobotničky - fena 25 kg, kocour 4.5kg, štěně 6 kg všichni stejně a kousek makrely a nic jim to neudělalo smajlík ale krmit s tím nebudu - vývar z toho byl pěkně slaný - vůbec jsem to nemusela dosolovat a i po přidání zeleniny to bylo furt slané

Ještě nevím, kolik psi snesou ;) Slané? Tak uvidím, myslíte, že je "odsolují", když je suší a melou na prášek?

31.12.2016 15:52
tapina

XXX.XXX.211.165

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ještě nevím, kolik psi snesou ;) Slané? Tak uvidím, myslíte, že je "odsolují", když je suší a melou na prášek?

Těžko říct, ale pokud to je potravní doplněk pro lidi, bude tam obsah sodíku, pokud bude vyšší.

Jinak je to v některých granulích, ale asi ne nijak moc. Trainer fitness.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 15:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šnek - 75% proteinů
to je mraky
málo kalorií, málo tuku
jak dlouho by to bylo v papiňáku ?
tak to abych si ty indické kachny nepořizovala teda smajlík
tapino, sníš to také ?

31.12.2016 15:56
tapina

XXX.XXX.211.165

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Šnek - 75% proteinů
to je mraky
málo kalorií, málo tuku
jak dlouho by to bylo v papiňáku ?
tak to abych si ty indické kachny nepořizovala teda smajlík
tapino, sníš to také ?

Jo, už jsem to jedla, na česnekovém másle, s jemně opečenou bagetkou, dobrý.

31.12.2016 15:57
tapina

XXX.XXX.211.165

Ještě jsem chtěla říct, normálně to nekupuju, možná to bude i způsobem zpracování. Ty slávky.

31.12.2016 16:08
dadu

XXX.XXX.61.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Radost 24 hodin,7 dní v týdnu, pro všecky věkové kategorie.

Děkuji smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 16:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

A ta bagetka je domácí ?
smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 16:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Ještě jsem chtěla říct, normálně to nekupuju, možná to bude i způsobem zpracování. Ty slávky.

No, předpokládám, že je prodávají syrové. Uvidím, vezmu kilčo na zkoušku.

31.12.2016 16:45
tapina

XXX.XXX.211.165

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, předpokládám, že je prodávají syrové. Uvidím, vezmu kilčo na zkoušku.

Pokud nebudou v celku, spíš budou lehce ovařené.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 19:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Pokud nebudou v celku, spíš budou lehce ovařené.

Hodně lidí mořské příšery nemůže. Co když pes bude mít nějakou špatnou reakci ? A nejbližší vet 50km, ledovka, stávka vlaků smajlík
Nebo psi to tak nemají, hrozné jak lidé, že nemůžou dýchat a tak ?

31.12.2016 19:34
tapina

XXX.XXX.211.165

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hodně lidí mořské příšery nemůže. Co když pes bude mít nějakou špatnou reakci ? A nejbližší vet 50km, ledovka, stávka vlaků smajlík
Nebo psi to tak nemají, hrozné jak lidé, že nemůžou dýchat a tak ?

Psi pravděpodobně spíš ne, u lidí to dělá histamin, který v těch rybách atd. je nebo jeho předstupně. Psi mají ty alerg. reakce spíš jiného typu. Ale vyloučené to není.

Sója je alergen protože gmo s kešu.

31.12.2016 19:39
dadu

XXX.XXX.61.94

I psi to tak mají - znám boloňačku, která se dusila po jednom soustu ryby (a kost tam opravdu nebyla).

31.12.2016 19:47
tapina

XXX.XXX.211.165

Zajímavé třeba je, že je jiný alergen u ryb a jiný u korýšů a měkkýšů. Zároveň třeba u těch korýšů je něco podobného jako u blech. Plus kumulace a zpracováním navíc různé toxiny...

No jo no, stát se to může, jako se včelou atd. To nikdy nevíte, nevyhnete se, nezjistíme, dokud...

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 19:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslím kraby, ústřice a tak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 20:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Psi pravděpodobně spíš ne, u lidí to dělá histamin, který v těch rybách atd. je nebo jeho předstupně. Psi mají ty alerg. reakce spíš jiného typu. Ale vyloučené to není.

Sója je alergen protože gmo s kešu.

S kešu?!

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
S kešu?!

Ano, proto, jinak je sója jen nanic, takhle šlechtěná nanic a nanic.

A to nejen sója.

31.12.2016 21:08
tapina

XXX.XXX.211.165

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, proto, jinak je sója jen nanic, takhle šlechtěná nanic a nanic.

A to nejen sója.

Para, ne kešu. To byl test postřehu.1. GMO.

Tož aspoň jsme se vrátili k tomu křížení. :+).

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 21:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Para, ne kešu. To byl test postřehu.1. GMO.

Tož aspoň jsme se vrátili k tomu křížení. :+).

Jsem si říkala, co to ta juvie plodí.
Argentýna skoro, ne smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.12.2016 21:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
Para, ne kešu. To byl test postřehu.1. GMO.

Tož aspoň jsme se vrátili k tomu křížení. :+).

Už jsem to našla. Soja u mě nefrčí, tak jsem netušila, ale i tak zírám. Dík, budu za chytrou ve společnosti.

1.1.2017 22:00
avalin

XXX.XXX.132.104

Nn napsal(a):
Proto ze to krizi blbci ale ja mam stemito obema plemeni skusenosn a vim o co go jasni.

Jak můžeš mít skušenosti s takovými psi když ani neumíš gramatiku? Takže buď je ti 11 a nudíš se nebo...

1.1.2017 22:21
stop týrání

XXX.XXX.236.4

Laické křížení stylem - copak z toho vyleze, je nesmysl. Jinak samozřejmě k úmyslnému křížení dochází a psi z generace F1 jsou vyrovnaného vzhledu i povahy a jsou, zejména v zahraničí a hlavně v USA velmi oblíbeni a také velmi drazí, chov s nimi pak ale nepřichází v úvahu, protože další generace se dále štěpí a nelze odhadnout, jak bud pes vypadal´ta jaké bude mít vlohy.

Ke křížení pro první skvělou a odolnou generaci dochází ale spíše u mírnějších a méně samostatných psů, u mnoha je základem pudl.

1.1.2017 22:24
Terven

XXX.XXX.110.147

avalin napsal(a):
Jak můžeš mít skušenosti s takovými psi když ani neumíš gramatiku? Takže buď je ti 11 a nudíš se nebo...

Já normálně pravopisné chyby v internetových diskuzích nekomentuju, ale tady jaksi, vzhledem k obsahu příspěvku, nemůžu jinak ...v jednom a čtvrt řádečku tři hrubky

Přidejte reakci

Přidat smajlík