Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Honza T.

20.1.2017 11:17
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Dobrý den,

již delší dobu mám v hlavě takový nápad, že bych sprovoznil službu týkající se ve zkratce venčení psů a vše kolem za určitou částku. V Praze to docela funguje. Tímto se Vás chci zeptat, zda-li by jste někdy takovou to službu využili a za jakých podmínek. Zatím je to navrženo tak, že cca 150, -/h. Nápad zatím je, jinak projekt jako takový je zatím v plenkách. Budu vděčný za jakýkoliv názor.

Mockrát vám děkuji
s pozdravem
Honza smajlík

Neregistrovaný uživatel

20.1.2017 11:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Zdravím,

já v mládí (střední škola) chodila venčit psy starším lidem, co měli aktivní velké plemena a samotní majitelé byli nějak fyzicky už omezení (francouzské hole atd...) je to tedy cca 15 let zpět, psy mi svěřovali, protože znali např. moji babičku atd...peníze za to jako smluvní poplatek jsem nebrala, kdo chtěl dal mi dvacku, kdo chtěl dal mi 50 Kč. já to ale pro peníze nedělala, práce se psy mě bavila a ráda jsem se sama učila od jiných psů...
Jinak já osobně bych psa nikdy nikomu nesvěřila, nejen, že se může opravdu cokoliv, ale cokoliv stát venku, nedejbože že vás pes ve finále ani nepustí na pozemek, do bytu, kousne Vás při tom, když mu budete dávat jídlo, venku Vás nebude poslouchat. Za další bych nedůvěřovala cizímu člověku, jak se psem bude manipulovat a zacházet ani nejlepší recenze a roky praxe by mě nepřesvědčili. Takže jsem Vám vlastně nepotěšila, což mě mrzí, ale názor máte

Eva

20.1.2017 11:39
Atheira

XXX.XXX.240.43

Sice se mě to vůbec netýká, právě kvůli mému postoji k podobným službám (k tomu patří i hotely pro psy a všechny jiné možnosti, kdy se vám vlastně cizí lidi starají o psa), nicméně nedá mi to a vyjádřím se.
Já bych prostě psa nikdy nikomu takhle nesvěřila. I v rámci rodiny a přátel mám jen pár lidí, kterým se nebojím nechat fenu venčit a věřím, že se mi o ni postarají. Ale každému bych ji zkrátka nepůjčila, a to ani některým lidem, které znám celý život, natož cizímu.

Ale to jsem já, řada lidí na to bude mít jistě náhled úplně jiný, hlavně pokud nemají jinou možnost venčení psa, když mají třeba delší směny.

Honza T.

20.1.2017 11:48
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Velmi vám děkuji za reakce. Ano i tohoto rizika jsem si vědom. Právě je to cílené na lidi z "paneláků" co nemají tolik času na svého psa (proč si ho teda pořizovali?) nicméně lenosti a pohodlnosti lidí nebude nikdy málo :-D Uvidíme, náklady na to žádné, krom webu a živnostenského listu, nebudou, tak uvidíme smajlík V Praze pán co provozuje takovéhle venčení na objednávku to dost prosperuje až sem se divil. Ale zase, je to Praha no. Nicméně vám ještě jednou děkuji smajlík

S pozdravem
Honza T.

20.1.2017 11:56
Terven

XXX.XXX.110.147

Dobrý dotaz...zrovna nedávno jsme to doma probírali.
Já si myslím, že takové služby mají budoucnost, poptávka by být mohla. Problém je, jak psali ostatní, že třeba já bych nikdy nesvěřila psa člověku jen na základě inzerátu, asi by mi nestačilo ani několik dobrých referencí. Nehledě na to, že venčiteli musíte svěřit i klíče od bytu...
Osobně bych taky asi upřednostnila raději nějakou známou dívčinu milující psy...jenže když o žádné takové nevím...
Ono se lehko napíše "v životě bych nesvěřila psa nikomu cizímu", pokud je člověk schopný obstarat si ho sám nebo v rámci rodiny. Bohužel, život přináší různé, i nečekané změny, a pokud se má majitel rozhodnout, zda psa dát pryč anebo si zaplatit venčení...pro mě by byla volba jasná.
Myslím, že bude těžší s takovou službou prorazit, získat dobré jméno...chvíli to bude trvat.

Napadlo mě, že by možná nebylo od věci provozovat i jiné aktivity pro psy, kterých by se mohli účastnit i se svými majiteli. Tam by páníčci poznali, komu konkrétně svá zvířata svěřují, mohlo by to být pro ně snazší.
Třeba psí škola, kam docházíme my, nabízí jako službu i hlídání psů ve svých prostorách, v domácím prostředí. Těm bych naprosto neměla problém fenu svěřit, znám je, věřím jim, šla by tam jako domů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 11:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslím, že si to malujete míč růžově. Bude potřeba pojištění, jak Vaše tak vyřešit i pokousání od psa.

Neregistrovaný uživatel

20.1.2017 11:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Víte co, tady jste trochu na špatné adrese, si myslím, tady dle mě jsou totiž lidi, co sami mají občas pocit, že psům nedopřávají to co by měli takže by Vám těžko svěřili psa ale znám lidi, právě z těch paneláků, co jsou opravdu celé dny v práci, co by to uvítali, zkuste si prvně zadat inzeráty, pozjišťujte ve svém okolí, popřípadě okrese, pokud bydlíte ve velkém městě, dejte inzeráty na nástěnky na veterinu atd...začněte pomalu, po troškách, když budete dobrej, lidi si mezi sebou o vás řeknou, pošlou vaše jméno dál a vaše služby, jen to bude asi trvat. Začněte třeba prvně u známých a u známých rodičů, sourozenců, nevím kolik Vám je tak třeba u spolužáků atd atd...napřed ve svém okruhu, nepořizujte si hned teď živnost, nechte to v klidu rozjet on Vás hned každej nepůjde napráskat, že si vyděláte pár stovek...až se to rozjede, tak si zařiďte živnost a všechno hezky tak jak máte mít držím palce.

Honza T.

20.1.2017 12:05
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Mockrát vám děkuji smajlík Ano padly zde i názory nad kterými jsem se nezamyslel. Nicméně je pravda, že začít pomalu by nebylo na škodu. No měl jsem na mysli něco takového wwww.vencenipsupraha.cz.Momentálně bydlím ve 100tis. městě a pejskařů je tady strašně moc. Uvidíme, zkusím to a bude. Člověk lituje toho co neudělal než toho co udělal :D tak se v tomhle případě budu řídit tímhle heslem smajlík

Díky vám všem.
S pozdravem
Jan T.

Neregistrovaný uživatel

20.1.2017 12:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Honza T. napsal(a):
Mockrát vám děkuji smajlík Ano padly zde i názory nad kterými jsem se nezamyslel. Nicméně je pravda, že začít pomalu by nebylo na škodu. No měl jsem na mysli něco takového wwww.vencenipsupraha.cz.Momentálně bydlím ve 100tis. městě a pejskařů je tady strašně moc. Uvidíme, zkusím to a bude. Člověk lituje toho co neudělal než toho co udělal :D tak se v tomhle případě budu řídit tímhle heslem smajlík

Díky vám všem.
S pozdravem
Jan T.

Tak to bydlíš v obr městě já bydlím na vesnici s 500 obyvatel a vedle je město s ostatními přilehlými vesnicemi s 10 000 obyv. no asi takto, znám dost podnikatelů ti co chtěli být rychle bohatí velmi rychle skončili, ti co se vypracovávali několik let a šli pomalu a po zkromnu jsou teď bohatí

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 12:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Honza T. napsal(a):
Mockrát vám děkuji smajlík Ano padly zde i názory nad kterými jsem se nezamyslel. Nicméně je pravda, že začít pomalu by nebylo na škodu. No měl jsem na mysli něco takového wwww.vencenipsupraha.cz.Momentálně bydlím ve 100tis. městě a pejskařů je tady strašně moc. Uvidíme, zkusím to a bude. Člověk lituje toho co neudělal než toho co udělal :D tak se v tomhle případě budu řídit tímhle heslem smajlík

Díky vám všem.
S pozdravem
Jan T.

Takže ještě právník na sepsání smlouvy-dohody tak, aby byla platná.

20.1.2017 12:17
tralalák

XXX.XXX.14.251

Taky jsem kdysi venčívala psy sousedce, která byla po infarktu. Těžko člověk může říct, že takovou službu nebude nikdy potřebovat. Stačí zlomená noha a neochotný nebo velmi zaměstnaný zbytek rodiny.
Já to tedy dělala zadarmo, občas mi sousedka za to něco dobrého uvařila.
U nás už taková hlídací a venčící služba funguje, má nasmlouvané hlavně studenty, kteří si venčením přivydělávají. A je dobré, že je někdo zastřešuje a ručí za ně.

Honza T.

20.1.2017 12:49
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Ano, s tím také do budoucna počítám. Nicméně ze začátku to bude hlavně na mě a na přítelkyni popř. pár známých.

Děkuji.

20.1.2017 13:06
Zrzavci

XXX.XXX.65.169

Honza T. napsal(a):
Dobrý den,

již delší dobu mám v hlavě takový nápad, že bych sprovoznil službu týkající se ve zkratce venčení psů a vše kolem za určitou částku. V Praze to docela funguje. Tímto se Vás chci zeptat, zda-li by jste někdy takovou to službu využili a za jakých podmínek. Zatím je to navrženo tak, že cca 150, -/h. Nápad zatím je, jinak projekt jako takový je zatím v plenkách. Budu vděčný za jakýkoliv názor.

Mockrát vám děkuji
s pozdravem
Honza smajlík

Když už by mě někdy situace k tomuto řešení donutila, bylo by pro mě důležité, vědět - ale hlavně vidět - jakým způsobem fungujete. Jaké jsou vaše zkušenosti se psy, jak s nimi fungujete, jak vás oni vnímají, jak zajistíte max. možnou bezpečnost. Během venčení může nastat xy situací, které musíte se psem, který je cizí, řešit. PObíhání pejsků po parku - jak tuhle někdo inzeroval svoje předstvi o venčení cizích psů - no, potěš pánbůh. každopádně pro mě je představa, že bych musela spoléhat na takovouhle službu noční můra. Ač paradoxně já sama nemám problém s tím, že u sebe jiné psy mívám.

20.1.2017 13:15
Lexaurin

XXX.XXX.140.1

No ja bych zrovna ted neco takoveho uvitala, kdyz jsem 2. den po operaci , I kdyz bych mela velky problem pujcit psy.

20.1.2017 13:16
Lexaurin

XXX.XXX.140.1

Po operaci menisku tam melo byt.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 13:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

150.- je podle mne dost, ale rozmlsaným pražákům budiž.
Co mi za tyto peníze nabídnete?
-bude venčen a jak a kde jenom můj pes, nebo jich bude víc
-kdo ručí za škodu a jak způsobenou mým psem s cizím člověkem/firmou(napadení psa, ůtěk a třeba dopravní nehoda..., ůráz venčitele...)
- jak chcete ručit a garantovat, že psu se nic nestane (např. napadení jiným psem, otrava, zranění útěk...)
cena je včetně koupele, umytí usušení při vrácení, nebo mi vrátitite kuličku bláta?
podle mne je spousta různých možných nepříjemných situací
jak toto chcete mít ošetřeno?
budete vydávat e-ůčtenku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 13:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
150.- je podle mne dost, ale rozmlsaným pražákům budiž.
Co mi za tyto peníze nabídnete?
-bude venčen a jak a kde jenom můj pes, nebo jich bude víc
-kdo ručí za škodu a jak způsobenou mým psem s cizím člověkem/firmou(napadení psa, ůtěk a třeba dopravní nehoda..., ůráz venčitele...)
- jak chcete ručit a garantovat, že psu se nic nestane (např. napadení jiným psem, otrava, zranění útěk...)
cena je včetně koupele, umytí usušení při vrácení, nebo mi vrátitite kuličku bláta?
podle mne je spousta různých možných nepříjemných situací
jak toto chcete mít ošetřeno?
budete vydávat e-ůčtenku?

Máte na mysli venčení psa s průjmem?

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 13:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

A venčitel bude sbírat i bobky, nebo to bude za speciální příplatek?
bude mít kopii očkovacího průkazu, pasu, doklad o zaplacení daně pro kontrolu třeba měšťáky?

20.1.2017 13:49
Zrzavci

XXX.XXX.65.169

Honza T. napsal(a):
Ano, s tím také do budoucna počítám. Nicméně ze začátku to bude hlavně na mě a na přítelkyni popř. pár známých.

Děkuji.

No tak tohle by třeba pro mě bylo nepřijatelný - venčit by měl pouze ten s kým jsem v kontaktu a vidím jak s ním psi fungují, jak funguje on. To že pak psa dostane do ruky někdo úplně jiný, to už jsou úplně jiné podmínky a do toho bych rozhodně nešla.

Honza T.

20.1.2017 13:58
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
150.- je podle mne dost, ale rozmlsaným pražákům budiž.
Co mi za tyto peníze nabídnete?
-bude venčen a jak a kde jenom můj pes, nebo jich bude víc
-kdo ručí za škodu a jak způsobenou mým psem s cizím člověkem/firmou(napadení psa, ůtěk a třeba dopravní nehoda..., ůráz venčitele...)
- jak chcete ručit a garantovat, že psu se nic nestane (např. napadení jiným psem, otrava, zranění útěk...)
cena je včetně koupele, umytí usušení při vrácení, nebo mi vrátitite kuličku bláta?
podle mne je spousta různých možných nepříjemných situací
jak toto chcete mít ošetřeno?
budete vydávat e-ůčtenku?

To vše záleží na domluvě, EET by se muselo vyřešit, pojištění všeho možného by bylo na místě. Garantovat to, že se psu nic nestane je velmi těžké. Cena vč. koupele by byla za příplatek. Samozřejmě pokud by měl být pes v jiným stavu než v takovém, ve kterém jsem si ho vyzvedl je umytí samozřejmostí. Bohužel spousta nepříjemných situací je u všeho a muselo by se to nějak pořešit. Jak říkám, je to zatím na úplném začátku a díky vám všem se tomu může dávat nějaká forma. Mockrát vám děkuji za názory.

Honza T.

20.1.2017 14:00
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Zrzavci napsal(a):
No tak tohle by třeba pro mě bylo nepřijatelný - venčit by měl pouze ten s kým jsem v kontaktu a vidím jak s ním psi fungují, jak funguje on. To že pak psa dostane do ruky někdo úplně jiný, to už jsou úplně jiné podmínky a do toho bych rozhodně nešla.

Ano, samozřejmě bych byl hlavní já a přítelkyně. Reagoval jsem spíš na to, kdyby se to nečekaně rozjelo a bylo potřeba "více" lidí.

Jinak samozřejmě chápu a i já sám psa doma mám a těžko bych ho chtěl někam dávat. Bohudík pro mě je v lidské životě tolik situací, který jinak vyřešit nejdou než psa šoupnot na hodinku dvě někam kde se o něj postarají. Funguje tady psí hotel. Ale jen přes noc. A docela jim to jde. Uvidíme smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 14:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Honza T. napsal(a):
To vše záleží na domluvě, EET by se muselo vyřešit, pojištění všeho možného by bylo na místě. Garantovat to, že se psu nic nestane je velmi těžké. Cena vč. koupele by byla za příplatek. Samozřejmě pokud by měl být pes v jiným stavu než v takovém, ve kterém jsem si ho vyzvedl je umytí samozřejmostí. Bohužel spousta nepříjemných situací je u všeho a muselo by se to nějak pořešit. Jak říkám, je to zatím na úplném začátku a díky vám všem se tomu může dávat nějaká forma. Mockrát vám děkuji za názory.

Koupel ? Vždyť říkám, že si to představujete jsk Hurvínek válku

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 14:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Honza T. napsal(a):
Ano, samozřejmě bych byl hlavní já a přítelkyně. Reagoval jsem spíš na to, kdyby se to nečekaně rozjelo a bylo potřeba "více" lidí.

Jinak samozřejmě chápu a i já sám psa doma mám a těžko bych ho chtěl někam dávat. Bohudík pro mě je v lidské životě tolik situací, který jinak vyřešit nejdou než psa šoupnot na hodinku dvě někam kde se o něj postarají. Funguje tady psí hotel. Ale jen přes noc. A docela jim to jde. Uvidíme smajlík

A co když se venku pes otráví a pak doma sám umře? Jak by se Raková situace řešila?

Honza T.

20.1.2017 14:04
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Koupel ? Vždyť říkám, že si to představujete jsk Hurvínek válku

Takových hurvínků už tu bylo a nějak se jim podařilo prorazit smajlík říkám, uvidíme... smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 14:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak myšlenka a podnikatelský záměr je to pěkný, ale není to tak jednoduché v praxi. Pokud se nestane nějaký průser tak to i může fungovat. Podle mne se vše bude odvíjet na vztahu majitele ke svému psu jak moc ho řeší. Zde na i-fauně se vše až moc prožívá a dramatizuje.
Bych to viděl tak načasovat na stejnou dobu několik psů, naložit je do auta a odvézt někde k rybníku na louku mimo město. Tam by bylo vše lépe kontrolovatelné, bezpečnější a ještě by to pro zákazníka mohlo být zajímavější (venčení v přírodě, hrabaní myšyček...plavání...) než nějaká rychlá procházka někde v parku na špagátě mezi smažkama a bezdˇákama.

Honza T.

20.1.2017 14:10
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak myšlenka a podnikatelský záměr je to pěkný, ale není to tak jednoduché v praxi. Pokud se nestane nějaký průser tak to i může fungovat. Podle mne se vše bude odvíjet na vztahu majitele ke svému psu jak moc ho řeší. Zde na i-fauně se vše až moc prožívá a dramatizuje.
Bych to viděl tak načasovat na stejnou dobu několik psů, naložit je do auta a odvézt někde k rybníku na louku mimo město. Tam by bylo vše lépe kontrolovatelné, bezpečnější a ještě by to pro zákazníka mohlo být zajímavější (venčení v přírodě, hrabaní myšyček...plavání...) než nějaká rychlá procházka někde v parku na špagátě mezi smažkama a bezdˇákama.

Ano, v hlavě mám spoustu variant. Tou asi nejhlavnější by bylo se nejdřív s klientem v klidu setkat, poznat se s ním a s jeho psem a pak by se uvidělo. Ano, nabrat více psů by bylo nejideálnější. Ale záleželo by na klientovi, který by měl tu možnost vyjádřit se k tomu, zda-li chce, aby jeho pes byl ve společnosti jiných či nikoliv... no a tak dále a tak dále. No navíc tady v Pardubicích je dost místa, zeleně a přírody kam by jsem s nimi primárně chodil...

Děkuji za názor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 14:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

No a otom to je, popujčoval bych si pár psů nafotil natočil nějaké pěkné videjka, obrázky, založil www stránky a začal nabízet služby. Ideálně to zaštítit pro začátek nějakým známým cvičákem, či chovnou stanici. Vím o chlapovi (psí hotel) a nabízí i ježdění na koloběžce a zákazníky má.
https://www.facebook.com/dogsservice.cz/.

20.1.2017 14:29
Atheira

XXX.XXX.240.171

V Pardubicích hodně zeleně? Kde? To i Pražáci mají víc možností. Ale jo, už jsem si všimla, že místní jsou schopni shluk stromů označovat za lesík a park za mekáčem za zeleň. Asi holt mám jako člověk z vidlákova jiný vnímání světa.
To si neberte osobně, jen mi to přišlo trochu vtipný, to je všechno.

Honza T.

20.1.2017 14:30
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No a otom to je, popujčoval bych si pár psů nafotil natočil nějaké pěkné videjka, obrázky, založil www stránky a začal nabízet služby. Ideálně to zaštítit pro začátek nějakým známým cvičákem, či chovnou stanici. Vím o chlapovi (psí hotel) a nabízí i ježdění na koloběžce a zákazníky má.
https://www.facebook.com/dogsservice.cz/.

To mě nenapadlo zkusit to zaštítit. Nevíte jak nejlépe jim napsat o takovou žádost? Je zde psí hotel cca 5km od Pardubic a dva cvičáky. To není špatný nápad smajlík

Mockrát Vám děkuji!
S pozdravem
Honza T.

Honza T.

20.1.2017 14:31
Honza T.

XXX.XXX.8.184

Atheira napsal(a):
V Pardubicích hodně zeleně? Kde? To i Pražáci mají víc možností. Ale jo, už jsem si všimla, že místní jsou schopni shluk stromů označovat za lesík a park za mekáčem za zeleň. Asi holt mám jako člověk z vidlákova jiný vnímání světa.
To si neberte osobně, jen mi to přišlo trochu vtipný, to je všechno.

Ano co se týče centra, tak je to hnus ale naštěstí Pardubice nejsou zas tak velké a z centra to za město není daleko smajlík Takže tak jsem to myslel. A ani místní parky nenabízejí tolik zeleně a volnosti pro psy. To je pravda. Ale hned za Pardubice, podél Labe... Kunětická hora atd. atd.

Děkuji.

20.1.2017 14:36
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Honza T. napsal(a):
Dobrý den,

již delší dobu mám v hlavě takový nápad, že bych sprovoznil službu týkající se ve zkratce venčení psů a vše kolem za určitou částku. V Praze to docela funguje. Tímto se Vás chci zeptat, zda-li by jste někdy takovou to službu využili a za jakých podmínek. Zatím je to navrženo tak, že cca 150, -/h. Nápad zatím je, jinak projekt jako takový je zatím v plenkách. Budu vděčný za jakýkoliv názor.

Mockrát vám děkuji
s pozdravem
Honza smajlík

Tak se také vyjádřím. Když mi bylo kolem 10ti let, venčila jsem psy jednomu pánovi z vesnice. Má chovatelskou stanici loveckých plemen. Byl to úplně jiný případ, protože jsem z vesnice kde je 200 obyvatel a pán mě znal, všichni se tu známe. Nebrala jsem za to žádné peníze, dělala jsem to ráda. Pro mě to bylo dobré v tom, že můj pes se vylítal s fenkama a pro pána také, protože měl psů moc a tak nějak nestíhal. Měla jsem jeho psy klidně půl dne, chodili jsme vesměs navolno. Někdy nás rodiče dovezli i se psy třeba na písák, kde jsme byli celý den. Nikdy nebyl žádný problém. Když se nad tím teď tak zamyslím, docela se divím, že mi pán psy svěřoval, já bych to neudělala.

A teď k věci. Já bych svého psa na venčení nesvěřila a to hlavně z toho důvodu, že je nedůvěřivý k cizím lidem, nemá rád kontakt s cizím lidmi (najdou se výjimky) a prostě cizí nerespektuje a neposlouchá. Občas má stále nepředvídatelné reakce - tedy pro mě už předvídatelné jsou, ale pro někoho cizího ne. Nejen cizí, občas mi psa venčí táta (kterého pes dobře zná) a ani toho neposlouchá. Tomu ho svěřím, ale opravdu pouze na nutné vyvenčení, na vodítku, a se spoustou připomínek z mojí strany co a jak . Vím, že stát se může cokoli (doufám, že se mi to nestane) a může dojít k tomu, že se o psa někdy bude muset postarat někdo jiný. V tom případě zvolím otce, nebo nejlepší kamarádku, kterou pes také dobře zná. Máme velkou oplocenou zahradu, nebo možnost ještě jednoho oploceného pozemku ve vesnici, takže přinejhorším mi můžou psa vylítat tam. Ale někomu cizímu bych ho opravdu svěřit nemohla.

Ale to je přímo vzhledem k povaze psa. Když se zamyslím třeba nad psem, kterého jsem měla předtím, tak tam by se o tom dalo uvažovat. Sice také neměl rád každého, ale na první pohled bylo vidět koho si oblíbil. Takže bych nejdříve vyžadovala určitě osobní kontakt. Pes byl klidný, nic ho nerozházelo a dokážu si představit, že by šel na procházku s někým cizím - ale až po tom co bychom se párkrát viděli osobně a viděla bych, jak člověk se psy pracuje. A jen pokud by to bylo nezbytně nutné. Ale teď mě napadá, že vlastně nevím, jestli vůbec tam by to šlo, protože pes byl fakt hlídač a jen tak někoho domů nepustil. To by musel být případ, že bych byla doma nemocná a nemohla chodit a někdo si psa vyzvednul, ale to by zase bylo zbytečné, protože máme tu zahradu a mohla bych ho vypustit tam. Takže ne, nevyužila bych to

Honza T.

20.1.2017 14:45
Honza T.

XXX.XXX.8.184

marcelaamax napsal(a):
Tak se také vyjádřím. Když mi bylo kolem 10ti let, venčila jsem psy jednomu pánovi z vesnice. Má chovatelskou stanici loveckých plemen. Byl to úplně jiný případ, protože jsem z vesnice kde je 200 obyvatel a pán mě znal, všichni se tu známe. Nebrala jsem za to žádné peníze, dělala jsem to ráda. Pro mě to bylo dobré v tom, že můj pes se vylítal s fenkama a pro pána také, protože měl psů moc a tak nějak nestíhal. Měla jsem jeho psy klidně půl dne, chodili jsme vesměs navolno. Někdy nás rodiče dovezli i se psy třeba na písák, kde jsme byli celý den. Nikdy nebyl žádný problém. Když se nad tím teď tak zamyslím, docela se divím, že mi pán psy svěřoval, já bych to neudělala.

A teď k věci. Já bych svého psa na venčení nesvěřila a to hlavně z toho důvodu, že je nedůvěřivý k cizím lidem, nemá rád kontakt s cizím lidmi (najdou se výjimky) a prostě cizí nerespektuje a neposlouchá. Občas má stále nepředvídatelné reakce - tedy pro mě už předvídatelné jsou, ale pro někoho cizího ne. Nejen cizí, občas mi psa venčí táta (kterého pes dobře zná) a ani toho neposlouchá. Tomu ho svěřím, ale opravdu pouze na nutné vyvenčení, na vodítku, a se spoustou připomínek z mojí strany co a jak . Vím, že stát se může cokoli (doufám, že se mi to nestane) a může dojít k tomu, že se o psa někdy bude muset postarat někdo jiný. V tom případě zvolím otce, nebo nejlepší kamarádku, kterou pes také dobře zná. Máme velkou oplocenou zahradu, nebo možnost ještě jednoho oploceného pozemku ve vesnici, takže přinejhorším mi můžou psa vylítat tam. Ale někomu cizímu bych ho opravdu svěřit nemohla.

Ale to je přímo vzhledem k povaze psa. Když se zamyslím třeba nad psem, kterého jsem měla předtím, tak tam by se o tom dalo uvažovat. Sice také neměl rád každého, ale na první pohled bylo vidět koho si oblíbil. Takže bych nejdříve vyžadovala určitě osobní kontakt. Pes byl klidný, nic ho nerozházelo a dokážu si představit, že by šel na procházku s někým cizím - ale až po tom co bychom se párkrát viděli osobně a viděla bych, jak člověk se psy pracuje. A jen pokud by to bylo nezbytně nutné. Ale teď mě napadá, že vlastně nevím, jestli vůbec tam by to šlo, protože pes byl fakt hlídač a jen tak někoho domů nepustil. To by musel být případ, že bych byla doma nemocná a nemohla chodit a někdo si psa vyzvednul, ale to by zase bylo zbytečné, protože máme tu zahradu a mohla bych ho vypustit tam. Takže ne, nevyužila bych to

Děkuji za názor smajlík

Ano, setkání před venčením by bylo nezbytně nutné i z mé strany. A je mi jasné, že né každý by to využil. Ale také mi je jasné, že spousta lidí bydlí "bohužel" v malých bytech a né vždy to jsou psi nedůvěřiví...my máme zase fenečku, která je zase taková, že by odešla s kýmkoliv :-D takže asi soudím hlavně podle sebe. No ale hold, kdo nebude chtít, tak to nevyužije. Kdo jo, tak pak je to na domluvě smajlík

Mějte se
s pozdravem
Honza T.

20.1.2017 14:48
Zrzavci

XXX.XXX.65.169

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak myšlenka a podnikatelský záměr je to pěkný, ale není to tak jednoduché v praxi. Pokud se nestane nějaký průser tak to i může fungovat. Podle mne se vše bude odvíjet na vztahu majitele ke svému psu jak moc ho řeší. Zde na i-fauně se vše až moc prožívá a dramatizuje.
Bych to viděl tak načasovat na stejnou dobu několik psů, naložit je do auta a odvézt někde k rybníku na louku mimo město. Tam by bylo vše lépe kontrolovatelné, bezpečnější a ještě by to pro zákazníka mohlo být zajímavější (venčení v přírodě, hrabaní myšyček...plavání...) než nějaká rychlá procházka někde v parku na špagátě mezi smažkama a bezdˇákama.

Tak tohle je přesně ta varianta, kterou bych já za žádnou cenu nechtěla. Pobrat pár psů a někde je vypustit? Skupinu cizích psů? U kterých nemám jistotu, že mě poslechnou? Jak budou reagovat, když k nim přijde cizí pes? Vyrazí zajíc?... přesně pro takovýhle přístup bych se bála jákékoliv takovéhle služby využít. Zaštítění cvičákem? když tam ten člověk není členem, necvičí tam? Tak trošku podvod, ne?

20.1.2017 14:48
inusanka

XXX.XXX.98.58

No, já svého psa svěřím jen tomu, komu svěřím klíče, takže je to jen pár lidí. Ona by taky s někým neznámým nešla a předešlý pes už vůbec ne. Ale je spousta lidí, kteří mají psa jako módní doplněk, dokonce je i dost lidí, kteří psa nevenčí a nechávají ho venčit doma na plence. Pro ty psy by byl kamarád venčič přínosem, co si budeme povídat. Takže nevím, kde byste chtěl provozovat tuhle práci, ale ve velkém městě si myslím že ano.

20.1.2017 17:10
rapotacka11

XXX.XXX.32.40

´Já myslím, že by se to mohlo v Pze, pomalu rozjet a možná
časem i něco vydělat.

20.1.2017 18:27
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

Honza T. napsal(a):
Mockrát vám děkuji smajlík Ano padly zde i názory nad kterými jsem se nezamyslel. Nicméně je pravda, že začít pomalu by nebylo na škodu. No měl jsem na mysli něco takového wwww.vencenipsupraha.cz.Momentálně bydlím ve 100tis. městě a pejskařů je tady strašně moc. Uvidíme, zkusím to a bude. Člověk lituje toho co neudělal než toho co udělal :D tak se v tomhle případě budu řídit tímhle heslem smajlík

Díky vám všem.
S pozdravem
Jan T.

Zkontaktujte se s majitelkou uvedených stránek a poptejte se, jak to funguje.
Těžko pro ni budete v Pardubicích konkurence. Nebo se chovejte jako zájemce o venčení a uvidíte, jak to u nich chodí.

20.1.2017 18:31
tapina

XXX.XXX.211.95

Tady třeba to provozuje firma, která má hlavní náplň úklid, vyvenčí i psa, kdyby člověk chtěl. Podle mě je to dobrý nápad, pes je na paní uklízečku trochu zvyklý, a kdyby bylo potřeba, vyvenčit by ho mohla. Zaměstnávají hlavně ZTP, studenty. Taky ty lidi většinou pustíte po určité době do firmy, bytu, když tam nejste.

Honza T.

20.1.2017 19:07
Honza T.

XXX.XXX.206.219

Fiona.Praha napsal(a):
Zkontaktujte se s majitelkou uvedených stránek a poptejte se, jak to funguje.
Těžko pro ni budete v Pardubicích konkurence. Nebo se chovejte jako zájemce o venčení a uvidíte, jak to u nich chodí.

Dobrý den,

to už jsem právě udělal a velmi mne to překvapilo a díky tomu to nechci nechat jen v hlavě ale zkusit to realizovat.

Děkuji smajlík

20.1.2017 19:26
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

V Praze jsou tyto služby naprosto běžné. Znám několik takových lidí, povětšinu tedy ženského pohlaví a takto si přivydělávají. Jejich zákazníci jsou z větší části cizinci a lidé, kteří často cestují, starší spoluobčané, lidé co jedou na dovolenou a nechtějí své mazlíky dávat do hotelů a podobně. Nic nového pod sluncem.150 ká za hodinu je běžná cena.300 ká je např. cena, kdy máte psa u dotyčné osoby u ní doma a ona se o něj stará celý den. Také existuje možnost předání klíčů od bytu, člověk psa vezme ven, vyvenčí, projde se s ním, pohraje a provětrá a zase vrátí domů. Jinak jsou to většinou firmy, kdy přes ni se nakontaktujete a ozve se vám dotyčný "hlídač". Ale jsou zde i samostatné jednotky. A světe div se, rozežraní pražáci jsou rádi a spokojení, že takové služby existují.

20.1.2017 19:44
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Honza T. napsal(a):
Dobrý den,

to už jsem právě udělal a velmi mne to překvapilo a díky tomu to nechci nechat jen v hlavě ale zkusit to realizovat.

Děkuji smajlík

Doporučuji do toho jít. Jsou to peníze, které leží na zemi. Chce to čas, trpělivost, být spolehlivý a zákazníci se najdou. A také stálý zákazníci. Tento druh "podnikáni" funguje dobře a pokud zatím není v Pardubicích konkurence, tak je šance se chytnout.

20.1.2017 21:59
conie

XXX.XXX.206.202

Pokud chcete, napište SZ. Jsem od vás z blízka, mám hodně zkušeností.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 22:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
V Praze jsou tyto služby naprosto běžné. Znám několik takových lidí, povětšinu tedy ženského pohlaví a takto si přivydělávají. Jejich zákazníci jsou z větší části cizinci a lidé, kteří často cestují, starší spoluobčané, lidé co jedou na dovolenou a nechtějí své mazlíky dávat do hotelů a podobně. Nic nového pod sluncem.150 ká za hodinu je běžná cena.300 ká je např. cena, kdy máte psa u dotyčné osoby u ní doma a ona se o něj stará celý den. Také existuje možnost předání klíčů od bytu, člověk psa vezme ven, vyvenčí, projde se s ním, pohraje a provětrá a zase vrátí domů. Jinak jsou to většinou firmy, kdy přes ni se nakontaktujete a ozve se vám dotyčný "hlídač". Ale jsou zde i samostatné jednotky. A světe div se, rozežraní pražáci jsou rádi a spokojení, že takové služby existují.

...presne tak.
V Praze uz je takovych sluzeb dost, ale mam pocit, ze je zatim provozuji jen "nadsenci/nadsenci studenti".

Pravni zajisteni +/- nula... Stejne tak "odbornost".

Smlouvy, psane jen na "jednu stranu" (cokoli po... vencitel, je ok. Cokoli udela pes - jde za mijitelem, ktery u toho ani nebyl...).

Napad je fajn. Ovsem praxe...

Reseni?
Vencit byste musel nakonec vzdy jen vy (klice jsou u vas - u nikoho jineho).
Super pojistka na blbost.
S kazdym klientem se sejit a nechat si detailne popsat kazdeho "klienta/psa". Chovani, zlozvyky, trasu tury... atd. O vsem referovat pomoci sms + aplikace...

Bude na to 150/hod. stacit?

20.1.2017 22:59
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...presne tak.
V Praze uz je takovych sluzeb dost, ale mam pocit, ze je zatim provozuji jen "nadsenci/nadsenci studenti".

Pravni zajisteni +/- nula... Stejne tak "odbornost".

Smlouvy, psane jen na "jednu stranu" (cokoli po... vencitel, je ok. Cokoli udela pes - jde za mijitelem, ktery u toho ani nebyl...).

Napad je fajn. Ovsem praxe...

Reseni?
Vencit byste musel nakonec vzdy jen vy (klice jsou u vas - u nikoho jineho).
Super pojistka na blbost.
S kazdym klientem se sejit a nechat si detailne popsat kazdeho "klienta/psa". Chovani, zlozvyky, trasu tury... atd. O vsem referovat pomoci sms + aplikace...

Bude na to 150/hod. stacit?

Jsou lidé, hlídači, kteří mají zkušenosti a mají své psy a podobně. Je to jasné, pořád to je ve stylu "free", nebo "no stress", ale funguje to. Neznám připad, že se něco stalo. Každopádně já mám svého psa pojištěného, jak na zdraví, tak na způsobenou škodu. Pravdou ale je, že těch profi, je pomálu a možná nikdo. Proto vidím díru na trhu. Ovšem profi služba bude asi za jiný peníz. Nicméně Praha je schopna toto pokrýt. Poptávka tady jistě bude.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 23:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bezdětní známí mých známých, co díky kariéře začali mít přes týden méně času a nechtěli nechat psa (fena, asi kříženec fouska) 10 h doma bez venčení, sehnali na cvičáku jednu studentku, která tam byla se svým psem. Jsou za ní šťastní a aktuálně se střídá se svou kamarádkou, taky pejskařkou, navíc s praxí vet sestry, která bydlí u tolerantních rodičů v domě se zahradou. Nevím, kolik za to holkám dávají (není to na papír), ale jsou prý nadšené a venčí i dalším známým, vznikla jim ucelená pohodová smečka. Během sbírání psů vyvenčí a když je počasí, tak je jako bonus vypustí na hodinku na zmíněnou zahradu. Prý snad i hlídají při dovolených. Jen jsem se nezeptala, jak to budou řešit, až slečny dostudují. Stálí klienti jsou podle všeho ideální situace. Mít dům se zabezpečeným pozemkem, tak klienty sbírám už od štěněte. Taková desetihlavá smečka by člověka možná i uživila.

Studentů se zkušenostmi se psy je spousta, určitě bych vybírala mezi nimi, až vyřešíte všechny formality kolem.

20.1.2017 23:13
tapina

XXX.XXX.211.95

Tady, Středočeský kraj,30 min od Prahy, mají taxu 140 Kč/hod, je jedno, jestli úklid, nákup, zalít zahradu, venčit psa. Smlouva, faktura, "zajížděcí" dny u klientů s dlouhodobou smlouvou. Jsou pojištění, jsou to fajn lidi, snaží se, když je třeba někdo nemocný, je náhrada. Mají plnou kapacitu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 23:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrá smlouva a pojištění všech zůčastněných je zásadní podmínkou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.1.2017 23:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Free" a "no stress" jsou.
O tom zadna - ovsem s rizikem...

Ale to asi nebude cilovka zadavatele... Ten by asi rad "zamestnany" tricatniky.
Bo "babi z panelaku" o netu leda slysela a klice od bytu by nikomu nedela (to si radsi koupi deky a hrnce...). A z cvicaku taky moc znamosti mit nebude.

20.1.2017 23:40
tapina

XXX.XXX.211.95

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Free" a "no stress" jsou.
O tom zadna - ovsem s rizikem...

Ale to asi nebude cilovka zadavatele... Ten by asi rad "zamestnany" tricatniky.
Bo "babi z panelaku" o netu leda slysela a klice od bytu by nikomu nedela (to si radsi koupi deky a hrnce...). A z cvicaku taky moc znamosti mit nebude.

To je zas výkvět.

Představte si, moje babi z paneláku je na FB, jméno za svobodna, a je v kontaktu mimo jiné s několika málo žijícími spolužáky. Se spoustou "důchodců" komunikuji mailem, protože maj pak čas vklidu si rozmyslet odpověď, když přes den mají tolik aktivit, a hrnce a deky to rozhodně nejsou. Třeba trénujou paměť, učí se jazyky, chodí do bazénu. I pejsky mají a někteří jsou ochotni do nich investovat více, než ten třicátník.

Oproti tomu spousta třicátníků nemá bazální slušnost, například se omluvit, pokud něco nestíhají. Jsou sobečtí a považují se za střed světa. Neštítí se rozhořčeně pošpinit na internetu, chválu sdělí málokdy. "Peníze nejsou problém." znamená nemám problém jít tam, kde to bude levnější, bez ohledu na dohodu nebo plán.

Jasně že ne všichni důchodci, ani všichni třicátníci, ale tak, celkem dost, shodujeme se i s kolegyní.

To je tak asi zkušenost z práce s lidmi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2017 00:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

tapina napsal(a):
To je zas výkvět.

Představte si, moje babi z paneláku je na FB, jméno za svobodna, a je v kontaktu mimo jiné s několika málo žijícími spolužáky. Se spoustou "důchodců" komunikuji mailem, protože maj pak čas vklidu si rozmyslet odpověď, když přes den mají tolik aktivit, a hrnce a deky to rozhodně nejsou. Třeba trénujou paměť, učí se jazyky, chodí do bazénu. I pejsky mají a někteří jsou ochotni do nich investovat více, než ten třicátník.

Oproti tomu spousta třicátníků nemá bazální slušnost, například se omluvit, pokud něco nestíhají. Jsou sobečtí a považují se za střed světa. Neštítí se rozhořčeně pošpinit na internetu, chválu sdělí málokdy. "Peníze nejsou problém." znamená nemám problém jít tam, kde to bude levnější, bez ohledu na dohodu nebo plán.

Jasně že ne všichni důchodci, ani všichni třicátníci, ale tak, celkem dost, shodujeme se i s kolegyní.

To je tak asi zkušenost z práce s lidmi.

Aj aj...to byla "nadsazka". Nic vic.
...kazdopadne Vase aktivni Babi jiste nebude nekomu platit 150 za to, ze ji projde psa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.1.2017 02:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Aj aj...to byla "nadsazka". Nic vic.
...kazdopadne Vase aktivni Babi jiste nebude nekomu platit 150 za to, ze ji projde psa.

"Jistě" ehm ehm
A proč ne, když hraje celé dopoledne bowling, jako Vy jste ve fabrice, protože musíte a ona nemusí, protože přehazuje prachy lopatou, no, kdo vyvenčí Beníčka, co ? Nebo je chudá a stejně si těch 150 utrhne a dá na venčení, protože Beníček nevydrží, než se vrátí od doktora a to je dycky all day, no tak Beníček bude mít all inclusive. No a.

Přece fauna řekla - pes nemůže být doma víc jak 8 nebo 80 hodin, to jsem zapomněla přesně..

No prostě,

nejen bohatší majitelé a snaživci snaživí a zodpovědní, hlavně ti líní a namyšlení, těch bude kopec.

"To náš dobrman Hektor, ten má procházku 5x denně, víte kolik to stojí ?!"
NE
"150 na hodinu !"
Ty brďo ! Hustýýýý.

No jo, ne každý může mít psa.
Jen tito:
Zaměstnaní
Rentiéři
Zaměstnaní důchodci
Důchodci rentiéři
Nezaměstnaní se zaměstnají u pana zadavatele a venčit se budou zdarma aj s svými psy.

21.1.2017 07:54
tapina

XXX.XXX.11.171

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Aj aj...to byla "nadsazka". Nic vic.
...kazdopadne Vase aktivni Babi jiste nebude nekomu platit 150 za to, ze ji projde psa.

Jo, máte pravdu, moje babi má totiž ještě manžela.

Chci tím říct, rozhodně nepodceňujte jakoukoliv skupinu populace. Nesnažte se jednotlivé lidi nacpat do nějakých šablon. To není nadsázka, to jsou stereotypy, předsudky, posměch.

Představte si, teď mi do práce 2* v týdnu chodí uklízet někdo jiný, protože paní teď v tom mraze a náledí 40 minut obchází s Ginou ("Džínou") park, pak ji umyje nohy, a vrátí paničce. Tam, kde chodí 1* za 14 dní vytřít prach z lustrů a skříní, vyluxovat za skříněmi a 2* do roka umýt okna. Všichni jsou spokojení. I ti třicátníci vnuci, co bydlí o pár ulic vedle.

Je to na hlavu? Nebo není? Kdo to může posuzovat a co je komu do toho.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 17:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

No tak to je dobra zprava pro zadavatele.
Babi "Megiii" i "tapina" budou prvni verne zakaznice.

...co takhle sjet celou dikuzi, nez zacnu prskat?

22.1.2017 17:56
tapina

XXX.XXX.211.193

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak to je dobra zprava pro zadavatele.
Babi "Megiii" i "tapina" budou prvni verne zakaznice.

...co takhle sjet celou dikuzi, nez zacnu prskat?

Prosím můžete mi vysvětlit, co tím chcete říct, případně, co jsem napsala špatného?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 18:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...presne tak.
V Praze uz je takovych sluzeb dost, ale mam pocit, ze je zatim provozuji jen "nadsenci/nadsenci studenti".

Pravni zajisteni +/- nula... Stejne tak "odbornost".

Smlouvy, psane jen na "jednu stranu" (cokoli po... vencitel, je ok. Cokoli udela pes - jde za mijitelem, ktery u toho ani nebyl...).

Napad je fajn. Ovsem praxe...

Reseni?
Vencit byste musel nakonec vzdy jen vy (klice jsou u vas - u nikoho jineho).
Super pojistka na blbost.
S kazdym klientem se sejit a nechat si detailne popsat kazdeho "klienta/psa". Chovani, zlozvyky, trasu tury... atd. O vsem referovat pomoci sms + aplikace...

Bude na to 150/hod. stacit?

...jen to, ze jsem uz jako x lidi vyse psala svuj nazor a Vasi reakci tim padem asi nechapu...

22.1.2017 18:05
tapina

XXX.XXX.211.193

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...jen to, ze jsem uz jako x lidi vyse psala svuj nazor a Vasi reakci tim padem asi nechapu...

Co na té mojí reakci nechápete konkrétně? Mohu Vám to vysvětlit nějak blíže?

Reagovala jsem na Váš rádoby vtipný příspěvek stran starších lidí. Ano, spousta lidí si to myslí dost podobně jako Vy. Tak jsem jen napsala, jak to je u nás ve městě.

Máte s tím nějaký problém? Urazilo Vás to?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 18:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

...vase reakce my nedava smysl v kontextu s tim, co se tady probira.
Tedy "vencici sluzba v Praze"...

= zadny problem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 18:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Četla jsem vše. Nelíbí se mi říkat - ono to nejde, zvlášť někomu, kdo chce něco dělat a, Victoria, jak se bavíte o starších, u jiných zas jak mluví o nemocných, slabších atd. Nejsem stádo, nepotřebuji "lajk", nemám se zač omlouvat. Mohla jsem si z Vás dělat legraci, pohrdat, ale napsala jsem to opatrně, jelikož Vás neznám, jako Vy tu babičku, studenta, ...

22.1.2017 18:22
tapina

XXX.XXX.211.193

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...vase reakce my nedava smysl v kontextu s tim, co se tady probira.
Tedy "vencici sluzba v Praze"...

= zadny problem.

Probíralo se podle mě to, že pan Honza chce začít podnikat s venčením psů v jiném, menším, městě, než je Praha. Tak jsem napsala zkušenost z menšího města.

Asi jsme každá četla něco jiného.

Každopádně ony ty služby, jak jste si správně všimla, jsou poskytovány lidem, ne psům, takže se domnívám, že jakákoliv zkušenost nebo postřeh z práce s lidmi je i v tomto případě přínosem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 18:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...vase reakce my nedava smysl v kontextu s tim, co se tady probira.
Tedy "vencici sluzba v Praze"...

= zadny problem.

Ale ono nešlo až tak moc o Prahu, zadavatel je z Pardubic. Dost rozdíl proti Praze.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 18:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

...tak to se moc omlouvam. Mela jsem pocit, ze jde o Prahu.
Muj omyl.

Ale i tak bych se zamerovala na cilovku - 30+. Sorry.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 18:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě teda megi vyvenčí sama. Dá mi kapucu, boty a jde se. Je mi + - 30. No čím bych se venku chlubila, botkami ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.1.2017 18:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ach jo.
Jeste jednou...
Vencici sluzby jsou.
Vencici sluzby jsou vyuzivane (jinak by jich nebylo).
Provozovat takovou vec je narocne jak z technickeho, pravnickeho, tak lidskeho hlediska.

A ano - muze to byt zdroj obzivy.

Konec.

23.1.2017 11:35
HonzaT

XXX.XXX.8.184

Všem vám děkuji moc za reakce smajlík
Moc mi to pomohlo. Pokud máte nějaké další tipy, zkušenosti atd. sem s tím :-D

S pozdravem
Teisler Jan.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.1.2017 13:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já bych ještě dodala : Vždycky respektujte přání majitele. Jestli jeho přání nemůžete ( nebo nechcete ) vyhovět, odmítněte ho, bez ohledu na ušlý zisk.

Přidejte reakci

Přidat smajlík