Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

20.9.2017 09:28
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Ahojte pejskaři,
máte někdo virtuálně adoptovaného pejska? u nás už prostě není místo, tak jsem si o víkendu adoptovala handicepovanou fenku na kterou budu každý měsíc posílat peníze. Stránky sdružení mám na FB tak vidiím, videa, v čem fenka je, jak se o ni starjí, i pokroky co se týče její pohyblivosti. Spíš mě ale zajímá, ty finance co jí posílám, jakou mám jistotu, že to půjde přímo pro ni a nekoupí si za to třeba něco pečovatelé? nevím jak to přesně funguje, virtuální adopci jsem udělala poprvé...mám z toho skvělý pocit, ale ta moje nedůvěřivá půlka, mi furt něco našeptává, že co když to té fenečce nedají všechno co pošlu
Díky, mějte krásný den

20.9.2017 09:30
Andrýsek3

XXX.XXX.171.68

Jedině transparentní účet, kde uvidíte přesně kam peníze posílají.

Neregistrovaný uživatel

20.9.2017 09:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Andrýsek3 napsal(a):
Jedině transparentní účet, kde uvidíte přesně kam peníze posílají.

Aha tak ten asi nemají...protože to je na slovensko...takže mi nezbyde nic jiného asi než jim důvěřovat, já tak nějak doufám, že když pošlu plácnu třeba 500 kč tak mi třeba dají aspoň vědět že jí za to třeba koupily hračku, nebo tak něco, minimální částka je 5Eur měsíčně, což je na naše nějakých 150 kč, je to málo, ale i tak...a hlavně nebudu posílat jen 150 kč, to je trapný...

20.9.2017 09:40
Andrýsek3

XXX.XXX.171.68

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Aha tak ten asi nemají...protože to je na slovensko...takže mi nezbyde nic jiného asi než jim důvěřovat, já tak nějak doufám, že když pošlu plácnu třeba 500 kč tak mi třeba dají aspoň vědět že jí za to třeba koupily hračku, nebo tak něco, minimální částka je 5Eur měsíčně, což je na naše nějakých 150 kč, je to málo, ale i tak...a hlavně nebudu posílat jen 150 kč, to je trapný...

Asi bych se s nimi zkusila domluvit, zda by ten transparentní účet nezřídili, abyste si byla jista. Většina spolků, kterým věřím ho mají, když ne, tak bych asi peníze neposílala. Bohužel všude je tolik podvodníků, navíc, když si to nemůžete tak úplně ani ověřit, protože asi nebudete jezdit často na Slovensko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2017 09:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Aha tak ten asi nemají...protože to je na slovensko...takže mi nezbyde nic jiného asi než jim důvěřovat, já tak nějak doufám, že když pošlu plácnu třeba 500 kč tak mi třeba dají aspoň vědět že jí za to třeba koupily hračku, nebo tak něco, minimální částka je 5Eur měsíčně, což je na naše nějakých 150 kč, je to málo, ale i tak...a hlavně nebudu posílat jen 150 kč, to je trapný...

Tak určitě to nejsou peníze pro tu jednu konkrétní fenku. Ta určitě chytila za srdce lidí víc a tak má třeba 10 adoptivních majitelů. To by jí časem museli kupovat "zlaté obojky". V lepším případě je to pro ostatní pejsky, v tom horším "to prožerou" majitelé útulku.

Neregistrovaný uživatel

20.9.2017 10:02
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak určitě to nejsou peníze pro tu jednu konkrétní fenku. Ta určitě chytila za srdce lidí víc a tak má třeba 10 adoptivních majitelů. To by jí časem museli kupovat "zlaté obojky". V lepším případě je to pro ostatní pejsky, v tom horším "to prožerou" majitelé útulku.

No ona byla dána do adopce o víkendu a nikdo jiný se jim neozval na tu fenku jen já, takže asi jsem ji adoptovala jen já, enní to útulek ale občanské sdružení, jsou to lidi, co mají své vlastní psi, starjí se jako došaska o druhé a pak je posílají do rodin dál, ale tuto fenku už měli rok tak se rozhdodli, že zůstane u nich a nabídli ji jako virtuální adopci.

Neregistrovaný uživatel

20.9.2017 10:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Tak jsme jim napsala email, ať mi zašlou číslo transparentního účtu FIO banky, tu totiž mají, já si budu u nás u FIO zřizovat účet abych měla odchozí platby do SK zadarmo, spořka totiž má poplatek 220 Kč včera jsme se celkem zděsila po poslání první částky

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2017 11:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když pošlu (nepošlu, donesu, a to českému psu ve spolku, který má transp. účet a ne jen virtuální fb a virtuální psy) pejskovi 2 tisíce, myslíte, že mu koupí hodně hraček nebo jiné jídlo, aby ti ostatní psi smutně koukali ?

20.9.2017 11:50
Tedysek

XXX.XXX.53.255

To jsem nevěděla. Rok je v docasce a tak si ji Teda už nechají a tím se stává psem v majetku oné osoby a nechá cizí lidi platit na její psy... To mi přijde jako bych já dala na fb že mi má někdo platit na bígla. Ze už je u mě 6 let a už u mě zůstane, ale že je potřeba zadotovat žrádlo, veterinu atd... Mě se tohle nelíbí. Já myslela že fena je furt k mání.

20.9.2017 11:51
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ahojte pejskaři,
máte někdo virtuálně adoptovaného pejska? u nás už prostě není místo, tak jsem si o víkendu adoptovala handicepovanou fenku na kterou budu každý měsíc posílat peníze. Stránky sdružení mám na FB tak vidiím, videa, v čem fenka je, jak se o ni starjí, i pokroky co se týče její pohyblivosti. Spíš mě ale zajímá, ty finance co jí posílám, jakou mám jistotu, že to půjde přímo pro ni a nekoupí si za to třeba něco pečovatelé? nevím jak to přesně funguje, virtuální adopci jsem udělala poprvé...mám z toho skvělý pocit, ale ta moje nedůvěřivá půlka, mi furt něco našeptává, že co když to té fenečce nedají všechno co pošlu
Díky, mějte krásný den

Jistotu nemáte žádnou. Kupte krmivo na slovenském e-shopu zaplaťte to a nechte to poslat na jejich adresu. Osobně si myslím, že se jedná o trik jak vytáhnout z lidí peníze.

20.9.2017 12:27
macomb

XXX.XXX.99.17

Je to blbý, ale peníze bych nikomu a nikam neposlala. Max jak bylo napsáno výše, poslat přímo granule..

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2017 12:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ahojte pejskaři,
máte někdo virtuálně adoptovaného pejska? u nás už prostě není místo, tak jsem si o víkendu adoptovala handicepovanou fenku na kterou budu každý měsíc posílat peníze. Stránky sdružení mám na FB tak vidiím, videa, v čem fenka je, jak se o ni starjí, i pokroky co se týče její pohyblivosti. Spíš mě ale zajímá, ty finance co jí posílám, jakou mám jistotu, že to půjde přímo pro ni a nekoupí si za to třeba něco pečovatelé? nevím jak to přesně funguje, virtuální adopci jsem udělala poprvé...mám z toho skvělý pocit, ale ta moje nedůvěřivá půlka, mi furt něco našeptává, že co když to té fenečce nedají všechno co pošlu
Díky, mějte krásný den

Víte vůbec, že daná fena existuje? Víte, kolik lidí, stejně naivních jako vy, přispívá v dobré víře na to stejné zvíře?

Neregistrovaný uživatel

20.9.2017 13:09
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Achjooo vy jste ale negativci a nedůvěřivci... jako já co teď? poslali mi takový krásný certifikát za virtuální adopci,... fenku jsem přemýšlela že si vemu ald ty naše telata by ji válcovaly... dostala se k nim s přeraženou páteří, tahala za sebou nohy, teď už se postaví, pohopsá si, udělali s ní kus práce, bohužel trpí inkontinenci a má ten zadek pokřivený, rok byla k mání ale nikdo si ji nevzal a proto zkusili tu virtuální adopci. já fakt nevím jsem na vážkách. chtěla bych pomoct, ráda pomůžu, mám z toho krásný pocit, ale je tam to ale no... ještě teda uvidím, jak se k tomu postaví ten spolek, jinak recenze na ně jsou jen pozitivní, upřímně mám na fb dost stránek psů v nouzi, ale tito se těm psům prostě viditelně věnují, když nabízí tak profi fotky, vše popsané... žádní ušpinění psi z poza mříží... pere se to ve mě, ani nevíte jak moc

20.9.2017 13:46
Atheira

XXX.XXX.50.119

Mně se tohle prostě nelíbí a jsem proti tomu. Nejlepší pomoc je taková, vzít si tolik zvířat, kolik zvládnu a finančně utáhnu, abychom se všichni - lidští i zvířecí členové rodiny - měli dobře. Zařídit danému zvířeti dobrý život, to je to, o co jde. A jestli to má být jedno nebo pět, to záleží jen na tom, jaké máte podmínky.
Psů jako tahle jedna konkrétní fena je tisíce, tím, že na ní pošlete peníze, jí nezařídíte lepší podmínky nebo jiný život, bude pořád někde v útulku. (a jestli není a dočaskář se rozhodl si ji nechat, je to čistě jeho zodpovědnost a její osud je v jeho rukou!). A nevěřím, že ta finanční částka půjde jen na ni, ale útulek s ní bude pravděpodobně nakládat tak, jak se jim zrovna bude hodit. To znamená, že ta fena z toho stejně nic extra mít nebude, jen se uleví těm lidem, kteří to budou mít finančně méně náročné. Z mého pohledu tohle není pomoc tomu zvířeti. Tu má zařídit člověk, který se o něj stará. To už budete mít jistější, když pro svůj dobrý pocit, že děláte ještě něco navíc, budete každý měsíc vozit do vybraného útulku třeba krmení za tu samou částku.

Profi fotky i nějaké "certifikáty" si umí od počítače udělat každý druhý. To není žádná věda. Vy máte, pokud se nepletu, dvě adoptované feny, kterým jste jistě změnila svět... Proč vám tohle nestačí? Máte dojem, že děláte málo? Kdyby ty dvě mluvily, myslím, že by vám řekly něco úplně jiného.
Netvrdím, že je špatné, chtít udělat ještě něco k tomu, i když si dalšího psa už domů vzít nemůžete. Ale posílat peníze jen tak někam, kde to v životě nejspíš neuvidíte, je blbost. Když už něco takového chcete dělat, opravdu bych si vybrala nějaké pejsky v dosažitelné vzdálenosti, kde za nimi můžete jezdit, a vozila bych jim tam třeba celý valník krmení, to už je jedno, sama jak uznáte za vhodné...

Neregistrovaný uživatel

20.9.2017 15:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Atheiro, asi máte pravdu to co píšete je logické... asi jsem se unáhlila. A ano, mám pocit, že můžu udělat víc, než to že jsem si už dvě fenky takto vzala, nebo že jsem si nechala papouška s handicapem,... zachránit celý svět nemůžu, ikdyž bych moc ráda ještě to vše zvážím a pokud posílat i tak něco budu tak asi ne takové částky jaké jsem měla v plánu...

Neregistrovaný uživatel

20.9.2017 15:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Chtěla bych Vám všem moc poděkovat za jiný pohled na věc, za upřímnost kterou zde vždy najdu. Moc si Vás vážím!
díky.

20.9.2017 15:25
impact

XXX.XXX.195.92

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Achjooo vy jste ale negativci a nedůvěřivci... jako já co teď? poslali mi takový krásný certifikát za virtuální adopci,... fenku jsem přemýšlela že si vemu ald ty naše telata by ji válcovaly... dostala se k nim s přeraženou páteří, tahala za sebou nohy, teď už se postaví, pohopsá si, udělali s ní kus práce, bohužel trpí inkontinenci a má ten zadek pokřivený, rok byla k mání ale nikdo si ji nevzal a proto zkusili tu virtuální adopci. já fakt nevím jsem na vážkách. chtěla bych pomoct, ráda pomůžu, mám z toho krásný pocit, ale je tam to ale no... ještě teda uvidím, jak se k tomu postaví ten spolek, jinak recenze na ně jsou jen pozitivní, upřímně mám na fb dost stránek psů v nouzi, ale tito se těm psům prostě viditelně věnují, když nabízí tak profi fotky, vše popsané... žádní ušpinění psi z poza mříží... pere se to ve mě, ani nevíte jak moc

Nenechte si to zhnusit. Tady na iFauně je prostě všechno kolem spolků a psů k adopci špatně.

I kdyby jí za těch 500 nekoupili přímo krásné hračky, tak pokud je inkontinentní, potřebuje mnohem důležitější věci. A i kdyby část z toho šla na provoz, tak to je pořád investice tam, kde ostatní mohou pomáhat. Pokud máte pochyby, udělejte si výlet a podívejte se na fenku osobně. Pak se rozhodněte, jestli lidem, kteří se o fenku starají, chcete pomáhat nebo ne.

Svět je strašně, ale kolikrát fakt strašně hnusnej. Ale spousta lidí může pomáhat jen proto, že jim to dárci a sponzoři umožní. A já osobně každý den děkuju za to, že lidé, kteří nám pomáhají pomáhat, nedají na nenávistné drby lidí, kteří neznají realitu.

PS: Samozřejmě, že jsou tu hnusné spolky, hnusné útulky a debilní rádoby převychovávači psů, kteří hrabou nekřesťanský peníze. Ale já už se na starý kolena snažím spíš vidět to dobrý. A jsem ráda za tento dar, protože bych nechtěla prožít zbytek života tím, že budu hnít zevnitř..

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2017 16:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano, jsem asi hnusná. Ale můj názor je ten, že fenku s přeraženou páteří je třeba humánně uspat a ušetřit ji tak spousty bolesti.
Když už ji někdo "zachraňuje", pak by to měl dělat s vědomím, že se o ni bude moci postarat.

20.9.2017 16:48
impact

XXX.XXX.195.92

Nevím, jestli hnusná. Spíš hloupá, že zase soudíte z pár řádků na iFauně. Orionko, Vy mě dokážete vždycky dojmout.

Dívám se na tu fenu na videa a fenka normálně stojí na čtyřech. Blbě, ale je evidentně šťastná a spokojená.

Zachraňovat s vědomím, že se budu moct postarat, to je tak hloupý argument. To by nezachraňoval nikdo. Každý pes, kterého zachráním, se jednou může dostat do průšvihu. Pokud bych měla zachraňovat s tím, že se o všechny naráz třeba budu muset postarat, zachráním jednoho nebo dva psy a ne x stovek. Což je skvělý přístup. Všichni se na to vybodněme, ono to nějak dopadne.

Virtuální adopci tam řeší normálně veřejně. Ozývají se tam lidi. Kdyby bylo 50 virtuálních rodičů na jednoho psa, tak počítám, že by si toho někdo fakt všiml.

Ifauna opravdu opět nezklamala. Jeden vedle druhýho by neposlal ani korunu, ale všichni se cítí být těmi nejpovolanější z nepovolanějších, aby těm lidem kázali, co mají nebo nemají dělat.

Bože, jdu radši posbírat hovňouse do kotců, protože to už jak jsem viděla nadpis virtuální adopce, tak mě bylo naprosto jasný, jak se tu snese hejno semetrik a budou plivat jedy na všechny strany. Jenom Scylla vám tu ještě chybí do klubu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2017 18:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Asi máme na štěstí každá jiný názor. A nepřipadám si hloupá, protože mi přijde divné zachraňovat ( bolestivě, ta fena při všech těch operacích musela hodně trpět ) a pak hledat komu ji dát.
Kdyby to byl pes, který má milujícího páníka, který se následně postará...
Nevím, proč si myslíte že jsem hloupá, když mám jiný názor než vy.
Nakonec, nemůže být každý tak geniální, jako vy.
A se Scyllou jste se tentokrát vůbec netrefila - ta by určitě zachranovala.

20.9.2017 18:48
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

impact napsal(a):
Nevím, jestli hnusná. Spíš hloupá, že zase soudíte z pár řádků na iFauně. Orionko, Vy mě dokážete vždycky dojmout.

Dívám se na tu fenu na videa a fenka normálně stojí na čtyřech. Blbě, ale je evidentně šťastná a spokojená.

Zachraňovat s vědomím, že se budu moct postarat, to je tak hloupý argument. To by nezachraňoval nikdo. Každý pes, kterého zachráním, se jednou může dostat do průšvihu. Pokud bych měla zachraňovat s tím, že se o všechny naráz třeba budu muset postarat, zachráním jednoho nebo dva psy a ne x stovek. Což je skvělý přístup. Všichni se na to vybodněme, ono to nějak dopadne.

Virtuální adopci tam řeší normálně veřejně. Ozývají se tam lidi. Kdyby bylo 50 virtuálních rodičů na jednoho psa, tak počítám, že by si toho někdo fakt všiml.

Ifauna opravdu opět nezklamala. Jeden vedle druhýho by neposlal ani korunu, ale všichni se cítí být těmi nejpovolanější z nepovolanějších, aby těm lidem kázali, co mají nebo nemají dělat.

Bože, jdu radši posbírat hovňouse do kotců, protože to už jak jsem viděla nadpis virtuální adopce, tak mě bylo naprosto jasný, jak se tu snese hejno semetrik a budou plivat jedy na všechny strany. Jenom Scylla vám tu ještě chybí do klubu.

O úrovni p. Gabriely svědčí dopis p. Lenky Kamenské uveřejněný s komentářem na www.russell-rescue.cz. Je mi blbě z pomyšlení, jací lidé se ohánějí péčí o opuštěné psy
P.S. Komentář p. Gabriely nenípravděpodobný, protože kdyby vše probíhalo jak líčí, neměla by p. Kamenská důvod dopis psát!

20.9.2017 19:04
impact

XXX.XXX.33.110

Pro me za me se z toho treba pozvracejte. Kdyz je Vam tak hrozne blbe. Nebyl jste tam, nevidel jste psa, ktery je totalne nevychovany, rozmazleny a majitelum to prijde usmevne. Jen dalsi z rady nevychovanych krypliku radobyjackrussellu, kteri celemu plemeni jen spini jmeno. Stejne jako ty psy zachranim, mam pravo odmitnout adopci psa do rukou cloveka, ktery je naprosto neschopny vychovat sveho psa. Ne tak radne socializovat a vychovat fenku z mnozirny.

Soudite moji uroven z jedne moji adopce. Uzijte si to a budte na to hrdy. Ja jsem hrda na svych x set uspesnych adopci a spokojenych adoptovanych psu. A nic na tom zadna jahoda nezmeni, at me bude na iFaune spinit jak chce.

Apropo cela ta kauza je verejne proto, ze se nemam za co stydet a za kazdym svym slovem i cinem si stojim. Jedovatej flusanec z iFauny me nerozhodi.

Bavte se tim!

PS: Z adopcnich podminek:

Nestává se často, že by byla zájemci adopce našeho svěřence vyloženě odmítnuta, nicméně stát se to může. Někdy si prostě pejsek od začátku se zájemci nesedne nebo zájemci nemají evidentně dostatek zkušeností, aby se o konkrétního svěřence zvládli postarat. Pokud k tomuto nemilému rozhodnutí dojde, respektujte to prosím. Opravdu děláme maximum, co je v našich silách, aby naši svěřenci udělali za svým životem tlustou čáru a začali znovu a už se svojí trvalou rodinou. Je opravdu smutné, když se pak od odmítnutých zájemců dočteme lži a výmysly o tom, jak u nás týráme psy.

http://russell-rescue.cz/2017/04/podminky-adopce-russell-rescue-z-s/.

20.9.2017 19:27
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

impact napsal(a):
Pro me za me se z toho treba pozvracejte. Kdyz je Vam tak hrozne blbe. Nebyl jste tam, nevidel jste psa, ktery je totalne nevychovany, rozmazleny a majitelum to prijde usmevne. Jen dalsi z rady nevychovanych krypliku radobyjackrussellu, kteri celemu plemeni jen spini jmeno. Stejne jako ty psy zachranim, mam pravo odmitnout adopci psa do rukou cloveka, ktery je naprosto neschopny vychovat sveho psa. Ne tak radne socializovat a vychovat fenku z mnozirny.

Soudite moji uroven z jedne moji adopce. Uzijte si to a budte na to hrdy. Ja jsem hrda na svych x set uspesnych adopci a spokojenych adoptovanych psu. A nic na tom zadna jahoda nezmeni, at me bude na iFaune spinit jak chce.

Apropo cela ta kauza je verejne proto, ze se nemam za co stydet a za kazdym svym slovem i cinem si stojim. Jedovatej flusanec z iFauny me nerozhodi.

Bavte se tim!

PS: Z adopcnich podminek:

Nestává se často, že by byla zájemci adopce našeho svěřence vyloženě odmítnuta, nicméně stát se to může. Někdy si prostě pejsek od začátku se zájemci nesedne nebo zájemci nemají evidentně dostatek zkušeností, aby se o konkrétního svěřence zvládli postarat. Pokud k tomuto nemilému rozhodnutí dojde, respektujte to prosím. Opravdu děláme maximum, co je v našich silách, aby naši svěřenci udělali za svým životem tlustou čáru a začali znovu a už se svojí trvalou rodinou. Je opravdu smutné, když se pak od odmítnutých zájemců dočteme lži a výmysly o tom, jak u nás týráme psy.

http://russell-rescue.cz/2017/04/podminky-adopce-russell-rescue-z-s/.

Á, potrefená husa...

20.9.2017 20:22
impact

XXX.XXX.195.92

jahodapavel napsal(a):
Á, potrefená husa...

Nabízí se říct:"Á, potrefenej blb!"

Potrefená husa se ozývá na rádoby anonymně cílenej komentář, kde není nikdo jmenovaný, ale ta potrefená husa se tam najde. Vy jste, milej pane Jahodo, jmenoval konkrétně mě. Takže na to jmenovitě reaguji. Na iFauně nejsem anonym. Přispívám sem už víc jak takřka 12 let a spousta uživatelů ví, kdo jsem a za čím stojím.

A ne, nebudu se stydět za svoji práci. Nebudu se za ni stydět ani kvůli hlupáčkům, kteří si myslí, že mohou anonymně plivat jedy. Plivejte. A užijte si to. Já budu pořád hrdá na to, co jsem se svým týmem a s našimi příznivci dokázala. Nezměníte na tom nic ani Vy, ani paní ublížená Kamenská.

Tleskám vám. A tiše přeji: klidně tou záští zhnijte zevnitř. Ono vás to doběhne, nebojte.

20.9.2017 20:49
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

impact napsal(a):
Nabízí se říct:"Á, potrefenej blb!"

Potrefená husa se ozývá na rádoby anonymně cílenej komentář, kde není nikdo jmenovaný, ale ta potrefená husa se tam najde. Vy jste, milej pane Jahodo, jmenoval konkrétně mě. Takže na to jmenovitě reaguji. Na iFauně nejsem anonym. Přispívám sem už víc jak takřka 12 let a spousta uživatelů ví, kdo jsem a za čím stojím.

A ne, nebudu se stydět za svoji práci. Nebudu se za ni stydět ani kvůli hlupáčkům, kteří si myslí, že mohou anonymně plivat jedy. Plivejte. A užijte si to. Já budu pořád hrdá na to, co jsem se svým týmem a s našimi příznivci dokázala. Nezměníte na tom nic ani Vy, ani paní ublížená Kamenská.

Tleskám vám. A tiše přeji: klidně tou záští zhnijte zevnitř. Ono vás to doběhne, nebojte.

Na rozdí od vás se neschovávám za přezdívku. Na nikoho nic neplivám, jen jsem si přečetl vaše stránky. A díky vaší hysterické reakce jsm ještě více přesvědčen o pravdě paní Kamenské !

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2017 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, jsem asi hnusná. Ale můj názor je ten, že fenku s přeraženou páteří je třeba humánně uspat a ušetřit ji tak spousty bolesti.
Když už ji někdo "zachraňuje", pak by to měl dělat s vědomím, že se o ni bude moci postarat.



Naprosto souhlasím!

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.9.2017 21:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nevím, kde se bere ta touha zachraňovat za každou cenu i zvířata v beznadějném stavu. Fenku zachránili, absolvovala x operací, rehabilitaci, to jsou vše bolestivé procedury. Fenka je a bude do konce života inkontinentní. Kdo to někdy zažil, ví, co je to za komplikaci a jaká je to řehole. A tak se fenka nabídla k adopci. Nikdo ji pochopitelně nechtěl. A tak se na ni aspoň vyžebrají penízky. To jde snadno, naivek je, jak vidno, dost. Jinak by se spolku (spolkům, které tohle dělají, obecně) tahle činnost nevyplácela.

Člověk by měl vědět, kdy zvíře zachraňovat a kdy nechat raději bezbolestně odejít.

21.9.2017 04:50
impact

XXX.XXX.33.110

jahodapavel napsal(a):
Na rozdí od vás se neschovávám za přezdívku. Na nikoho nic neplivám, jen jsem si přečetl vaše stránky. A díky vaší hysterické reakce jsm ještě více přesvědčen o pravdě paní Kamenské !

Hysterické? Ale jdi ty. Fakt si dost fandíš. Doby, kdy by mě mohl rozhodit nějaký anonym na ifauně, jsou dávno pryč. Btw. ta přezdívka má už tak 15 let a rozhodně ji nebudu měnit kvůli tomu, že si nějaký trdlo dupne.

Díky za zvednutí návštěvnosti na stránkách. Dokonce se mi tady do zpráv ozval možný sponzor, co nás doteď neznal. Já se s dovolením odháčkuju z diskuze. Bazíruješ na nesmyslech (viz nick) a dobrá diskuze se vytratila. Už je to jen nesmyslný flejm.

Neregistrovaný uživatel

21.9.2017 07:05
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18

Teda vy jste se tady doštěkali... to jsem netušila, že to tady tak dopadne.
Chtěla bych k tomu napsat jen tohle, jsou lidi, kteří se rozhodnou nějakým způsobem se starat o zatoulaná zvířata, poskytují dočasky, ale taky hradí veterináře, kupují třeba speciální jídlo atd...znám pár takových co normálně chodí do práce a ve svém volnu dělají tohle, střídají se třeba v péči aby u psíků někdo byl, no a prostě se stane, že potřebují pomoc, většinou finanční, někdy jsou to ale deky, jídlo pro psy, nebo jiné prostředky, je neplatí jako útulek město. Určitě jsou spolky kde na psy kašlou a poslané peníze si rozdělí a jdou třeba na pivo, to už je fuk, ale jsou i sdružení, kde jde vidět že ta pomoc tam je, kde se lidi snaží. A pak jsou tu lidi, jako já, co nějaké sdružení pozoruje už víc jak rok, vidí jak se psy jednají, jak je dávají dohromady a pak taky vidí jak jim noví majitelé posílají fotky svěřenců v jejich péči.A ten člověk se tam zakouká do psa, kterého si ale nemůže vzít a později se naskytne možnost virtuální adopce, vidí jaký kus cesty ten pes ušel, vidí jak pobíhá po zahradě, ikdyž trochu na křivo, vidí jak si hraje se zachráněnými štěňaty, jakou má radost ze života, jak poskakuje. Virtuální adopce byla nabídnuta za mě za symbolických 5 Eur měsíčně, což je 150 Kč, nevím co je pro vác 150 Kč, ale pro mě je to na měsíc, "pár drobných" fenka přes den moč udrží, občas si cvrkne pod sebe do pelecha v noci, potřebuje takové ty absorbční podložky a ty něo stojí, tak lidi potřebují pomoct a o pomoc si řeknou.
Kdyby všichni byli jak teda většina z vás, tak by žádné spolky asi fungovat dlouhodobě nemohli, protože každý potřebuje občas nějakou tu berličku, pomoc. Jsou lidé, kteří se pro druhé obětují, lidé kteří tráví volno umýváním kotců, záchranou. Takových lidí bysme si měli vážit. Kdyby tady nebyli, tak by hromada těch psů někde trpěla. Já jsem si furt myslela, že jsou tady milovníci psů, co se tady snaží zachraňovat, ale příjde mi, že byste jako první vytáhli flintu a všechny tulácký psy byste postříleli, krom teda vašeho miláčka, mufíčka, čumáčka...
Když se na to podíváte zpětně, na celou tu situaci, furt to s vámi nijak nehýbe? žádný emoce, žádná lítost, nic? Pokud ne tak je to hodně smutné...
Samozřejmě si celou situaci budu hlídat, budu se dívat na tr.účet kam peníze na co jdou atd...budu vidět fotky, videa...pokud jim sama pošlu nějaké věci, tak to tam uvidím a kolem Vánoc se tam chystám na návštěvu, takže na vlastní oči uvidím s kým mám tu čest.
Opatrujte se a buďte trochu pozitivní, žijem jen jednou

21.9.2017 07:47
scylla

XXX.XXX.150.32

impact napsal(a):
Hysterické? Ale jdi ty. Fakt si dost fandíš. Doby, kdy by mě mohl rozhodit nějaký anonym na ifauně, jsou dávno pryč. Btw. ta přezdívka má už tak 15 let a rozhodně ji nebudu měnit kvůli tomu, že si nějaký trdlo dupne.

Díky za zvednutí návštěvnosti na stránkách. Dokonce se mi tady do zpráv ozval možný sponzor, co nás doteď neznal. Já se s dovolením odháčkuju z diskuze. Bazíruješ na nesmyslech (viz nick) a dobrá diskuze se vytratila. Už je to jen nesmyslný flejm.

Ano, ta přezdívka je opravdu hodně stará a pamatuju doby, na které asi moc hrdá dnes nebude. Kdybych chtěla škodit, mohla bych sem nějaké materiály z minulosti dohodit, například ze žumpy, ale škodit nechci. Jinak dávám výjimečně za pravdu Jahodapavel, má velkou pravdu. Sponzora a psy lituju.

21.9.2017 08:32
impact

XXX.XXX.33.110

scylla napsal(a):
Ano, ta přezdívka je opravdu hodně stará a pamatuju doby, na které asi moc hrdá dnes nebude. Kdybych chtěla škodit, mohla bych sem nějaké materiály z minulosti dohodit, například ze žumpy, ale škodit nechci. Jinak dávám výjimečně za pravdu Jahodapavel, má velkou pravdu. Sponzora a psy lituju.

Jenze me Hano neuskodis. Jednak mi naprosto nezalezi na tom, co si o me mysli diskutujici na internetu. Uz jsem to tu rikala nekolikrat. Realita je tam venku a tam po nas zustavaji viditelne stopy. A druhak se vsemi svymi ciny a skutky jsem uz dlouhou dobu smirena. Byla to nekdy tezka cesta a obcas bylo i neskutecne narocne se s nekterymi vecmi vyrovnat a umet si priznat tezkou porazku. Ale zvladla jsem to. Ted stojim obema nohama pevne na zemi, jdu s hrde zvednutou hlavou vpred a kdo chce, jde se mnou.

A ten, kdo plive jedy, je pro me pouze nicota, ktera stoji v mem stinu...

Mimochodem diskuze za sebou zasadne nemazu, nemizim ze sveta a nemenim identity. Prave proto, ze jsem jiz dlouhou dobu se svymi skutky srovnana a nemam co skryvat.

Myššš

22.9.2017 16:00
Myššš

XXX.XXX.11.210

Podvod jak vyšitý...
Nemají transparentní účet, možná ani ve skutečnosti neexistuje ta fenka k adopci. Nebylo by to poprvé, kdy nějaký spolek rýžoval prachy na fiktivní nebo dávno adoptované nebo mrtvé psy, případně kočky.
Pokud chceš někde pomáhat, najdi si nejbližší útulek, azyl, depozitum...obhlídni osobně, jestli jsou tam slušní lidi a starají se poctivě o reálně existující zvířata a můžeš pomoct s venčením, úklidem, nákupem krmiv.

22.9.2017 19:45
lavacca

XXX.XXX.63.20

No už jen ten chybějící transparentní účet je takový... podivný. Zvlášť kdyz nabízejí i virtuální adopce. Jinak je jasné, ze to nejde jen na tu fenku, ze ty peníze klidně použijí i pro další psy..

Taky jsem spis pro pomoc materialni ( bežně nosím věci na umistovaci výstavy, kde se sjede více spolku a rozdělluji to mezi ty, které déle sleduji a vim, ze to fakt využiji). Plus mame doma 2 psy z útulku. To vidím jako největší pomoc - rovnou adoptovat.

23.9.2017 07:31
scylla

XXX.XXX.150.32

impact napsal(a):
Jenze me Hano neuskodis. Jednak mi naprosto nezalezi na tom, co si o me mysli diskutujici na internetu. Uz jsem to tu rikala nekolikrat. Realita je tam venku a tam po nas zustavaji viditelne stopy. A druhak se vsemi svymi ciny a skutky jsem uz dlouhou dobu smirena. Byla to nekdy tezka cesta a obcas bylo i neskutecne narocne se s nekterymi vecmi vyrovnat a umet si priznat tezkou porazku. Ale zvladla jsem to. Ted stojim obema nohama pevne na zemi, jdu s hrde zvednutou hlavou vpred a kdo chce, jde se mnou.

A ten, kdo plive jedy, je pro me pouze nicota, ktera stoji v mem stinu...

Mimochodem diskuze za sebou zasadne nemazu, nemizim ze sveta a nemenim identity. Prave proto, ze jsem jiz dlouhou dobu se svymi skutky srovnana a nemam co skryvat.

Já na žumpu a její členy kašlu a jak jsem psala, škodit nechci, i když bych mohla. Za to mi opravdu lidé vašeho typu nestojí.

Nicota ve vašem stínu? Hodně to toho o vás vypovídá, škodíte si sama. Mějte krásný víkend.

23.9.2017 16:48
impact

XXX.XXX.195.92

scylla napsal(a):
Já na žumpu a její členy kašlu a jak jsem psala, škodit nechci, i když bych mohla. Za to mi opravdu lidé vašeho typu nestojí.

Nicota ve vašem stínu? Hodně to toho o vás vypovídá, škodíte si sama. Mějte krásný víkend.

Ale no taaaaaaak. Ja uz jsem uskozena na maximum tim, ze jsem reditelka spolku, ze nase sverence kastrujeme, ze vybirame tisicikorunovy adopcni poplatek, ze si adopcni rodice peclive vybirame, ze spolupracujeme se sponzory a dalsich asi komrdesat veci. Nejaka myslenka o nulach, co neumi nic nez plivat kolem sebe, me fakt uz vic uskodit nemuze.

3.10.2017 00:50
Ebra

XXX.XXX.191.130

Vypadá to, že Gábina s Hanou se nemají úplně v lásce...pobavilo.

3.10.2017 00:59
Ebra

XXX.XXX.191.130

Virtuální adopce je žádoucí, ověřit si na místě pejska i spolek, nejlépe útulek třeba pro staré pejsky tzv. stálice je virtuální adopce rozhodně přínosem velkým.Pokud se přesvědčíte jak je o pejska seriozně a s láskou postaráno, virtuálně adoptujte, neváhejte. Jak se tady tak psaly ty názory, já jsem osobně taky za rychlé a decentní bezbolestné uspání psa pokud jsou jeho zranění neslučitelná s vyhlídkou na následný kvalitní, plnohodnotný a šťastný psí život. Jakékoli geniálně moderní přístroje namontované na ubohém zbytku psa odsuzuji. Fotky a videa takto těžce poškozených pejsků by měla zůstat v soukromí majitele, nikdy by neměla pronikat na veřejnost jak se tomu dnes zcela běžně deje a ještě si žádají potlesk ( finanční příspěvky samozřejmostí..).

Přidejte reakci

Přidat smajlík