Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Pan Chodny

24.9.2017 11:57
Pan Chodny

XXX.XXX.93.2

Dobrý den, chtěl bych s Vámi podělit o dnešní zkušenost s veterinární klinikou Praha 4 - Lhotka (Veterinární klinika Lhotka - www.vetlhotka.cz). Ač se tato "klinika presentuje jako pohotovost s víkendovým provozem, tak skutečnost je poněkud odlišná. Když jsem okolo 10:30 dorazil na tuto pohotovost, bylo mi sdělěno, slovy sestry, že musím počkat, protože mají objednané zákroky (nic proti tomu, ale pohotovost asi funguje jinak, že?). A na mou otázku jak budu dlouho čekat byla odpověď, že neví, protože mají objednané zákroky, snad půl hodiny no a možná, že i tři.
Tak si to shrneme:
- pohotovost si já osobně představuji, tak, že přijedu (i když si asi budu muset počkat, až odbaví klienty přede mnou), ošetří mi zvíře, zaplatím a jdu pryč.
- rozhodně do pojmu pohotovost nepatří čekání na odbavení objednaných zákroků mimo rozsah 12:00 - 14:30 - vycházím z údajů uvedených na jejich www:
Po - Pá 8,00 - 20,00, So - Ne 9,00 - 18,00, čas 12,00 - 14,30 je vyhrazen. Přednost mají akutní a objednaní pacienti.

Přeji příjemný den.

24.9.2017 12:11
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Tak já si pohotovost dokonce představuju tak, že pokud tam jedu s akutním problémem(s jiným bych tam ani nejela) tak podle naléhavosti(autonehoda, torze žaludku) snad nebudu čekat ani chvilku. Já mám takovou nejbližší veterinu bohužel 30minut autem, takže bych ještě před nastupováním telefonicky zalarmovala doktora.

24.9.2017 13:34
Tedysek

XXX.XXX.56.238

Taky si pohotovost predstavuju jinak. Přijdu a pes jde hned na stůl. Ale taky hned volám na okolní veterinu kam můžeme dojet. Takže třeba se mi stalo že vet co neměl vůbec pohotovost a navíc víkend zavřeno, tak v neděli odpoledne operoval...

jolyha

24.9.2017 14:08
jolyha

XXX.XXX.229.101

Pan Chodny napsal(a):
Dobrý den, chtěl bych s Vámi podělit o dnešní zkušenost s veterinární klinikou Praha 4 - Lhotka (Veterinární klinika Lhotka - www.vetlhotka.cz). Ač se tato "klinika presentuje jako pohotovost s víkendovým provozem, tak skutečnost je poněkud odlišná. Když jsem okolo 10:30 dorazil na tuto pohotovost, bylo mi sdělěno, slovy sestry, že musím počkat, protože mají objednané zákroky (nic proti tomu, ale pohotovost asi funguje jinak, že?). A na mou otázku jak budu dlouho čekat byla odpověď, že neví, protože mají objednané zákroky, snad půl hodiny no a možná, že i tři.
Tak si to shrneme:
- pohotovost si já osobně představuji, tak, že přijedu (i když si asi budu muset počkat, až odbaví klienty přede mnou), ošetří mi zvíře, zaplatím a jdu pryč.
- rozhodně do pojmu pohotovost nepatří čekání na odbavení objednaných zákroků mimo rozsah 12:00 - 14:30 - vycházím z údajů uvedených na jejich www:
Po - Pá 8,00 - 20,00, So - Ne 9,00 - 18,00, čas 12,00 - 14,30 je vyhrazen. Přednost mají akutní a objednaní pacienti.

Přeji příjemný den.

Pokud vidím, mají tam psáno "přednost mají akutní a OBJEDNANÍ pacienti. " Takže dle mě jde o to s jakým problémem jste tam jeli. Pokud by to bylo něco život ohrožujícího, samozřejmě by mi přišlo normální, kdyby vás vzali přednostně. Jestli to byla nějaká banalita, tak je dle mého jejich chování odpovídající tomu, co sami na svých stránkách uvádí a nevím proč se čílíte. V dnešní době "pohotovost" znamení víceméně to, že mají otevřeno i o víkendech - což dost běžných vetů nemá. Objednaný zákrok často znamená třeba operaci zlomeniny, přetrhaných vazů, odstranění nádoru. To chodí tak, že vet jeden den udělá rentgeny, diagnozu, a pokud je zvíře stabilizované, on má v tu chvíli plno a ví, že by byl problém s ostatními v čekárně, kdyby vzal takovéto "neakutní" zvíře na operaci před nimi, objedná si ho na druhý den. Opakovaná zkušenost, takže vím, že takto to fakt chodí. Takže je to zákrok v podstatě akutní, ale ne tak moc jako torze nebo třeba císařský řez. Jen to zvíře s přetrhanýma vazama nebo zlomeninou do druhého dne vydrží a na operaci si počká - samozřejmě s fixací a plus je to, že jde pod kudlu nalačno, hrozí menší riziko zadušení během narkozy. Takže je z něj ten "objednaný pacient", u kterého je ten zákrok nutný. Nebo se fakt musí operovat hned (torze, císař) a pak to nepočká. Jejich přístup mi příjde normální v případě, že se vás sestra zeptala co je za problém. Pokud ho yhodnotila jako neakutní, nedivím se, že jste musel čekat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.9.2017 21:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pan Chodny napsal(a):
Dobrý den, chtěl bych s Vámi podělit o dnešní zkušenost s veterinární klinikou Praha 4 - Lhotka (Veterinární klinika Lhotka - www.vetlhotka.cz). Ač se tato "klinika presentuje jako pohotovost s víkendovým provozem, tak skutečnost je poněkud odlišná. Když jsem okolo 10:30 dorazil na tuto pohotovost, bylo mi sdělěno, slovy sestry, že musím počkat, protože mají objednané zákroky (nic proti tomu, ale pohotovost asi funguje jinak, že?). A na mou otázku jak budu dlouho čekat byla odpověď, že neví, protože mají objednané zákroky, snad půl hodiny no a možná, že i tři.
Tak si to shrneme:
- pohotovost si já osobně představuji, tak, že přijedu (i když si asi budu muset počkat, až odbaví klienty přede mnou), ošetří mi zvíře, zaplatím a jdu pryč.
- rozhodně do pojmu pohotovost nepatří čekání na odbavení objednaných zákroků mimo rozsah 12:00 - 14:30 - vycházím z údajů uvedených na jejich www:
Po - Pá 8,00 - 20,00, So - Ne 9,00 - 18,00, čas 12,00 - 14,30 je vyhrazen. Přednost mají akutní a objednaní pacienti.

Přeji příjemný den.

Tak asi záleží na tom, s jakým problémem jste tam jel.

24.9.2017 21:33
dadu

XXX.XXX.61.94

Tak já mám zkušenost, že v Jičíně si říkali "veterinární klinika s nepřetržitým provozem", bohužel, když jsem potřebovala císaře ve tři ráno, tak nejen že na klinice nikdo nebyl, ale dokonce nebylo ani možné se někomu (ze tří vetů) dovolat Podotýkám, že už je to takových 8 let. Jak je to tam dnes, to nevím. Jednak jsem se přestěhovala a jednak už tam po těch zkušenostech ani "nepáchnu"

24.9.2017 23:32
Iliena

XXX.XXX.37.7

Máme tu 2 veteriny. Jedna po ordinační době a v neděli pohotovost po předešlém zavolání a ta druhá pohotovost nonstop. Ale ať už jsme jeli tam nebo tam já tedy vždy volala, že je psovi to a to a že jedeme. Co když doktor na pohotovosti zrovna bude operovat nebo je na akutním výjezdu? Takhle bych mohla jet rovnou jinam a neztrácet zbytečně čas.

V dnešní době mobilů mi zavolání předem přijde tak nějak samozřejmé...

25.9.2017 07:21
Terven

XXX.XXX.110.147

Asi to vidím trochu jinak než zadavatel. Pohotovost si představuju tak, že vám tam zvíře ošetří i v době, kdy všude jinde mají zavřeno, mimo obvyklé ordinační hodiny. Pokud je zvíře v akutním ohorožení života, tak ideálně ihned, pokud není, počítám s tím, že si počkám možná i déle než v normální ordinační době. Protože o pohotovosti předpokládám na veterině míň personálu a závažnější pacienty. Že si vyhradí jistý čas i o víkendu na plánované zákroky či kontroly rozléčených pacientů, se vůbec nedivím.Ono prostě pokud se zvířeti píchají denně ATB, těžko lze sobotu a neděli vynechat - jen příklad.
Další věc je, že na pohotovosti často dlouho čekáte z důvodu, že někteří majitelé ji zneužívají - tj. řeší záležitosti, které v pohodě jdou řešit v normálních ordinačních hodinách. Jenže o víkendu holt mají lidi víc času.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.9.2017 07:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když mi před několika - no, vlastně před více jak deseti, čas strašně letí - zkolaboval na ulici při brzkém ranním venčení (cca v pět hodin ráno) velký pes, neměla jsem čas na telefonování, ale mojí jedinou starostí bylo zalarmovat syna, naložit psa do auta a co nejrychleji odfrčet na VFU. Věděla jsem, že tam pohotovost je na sto procent. Psa se hned ujala doktorka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.9.2017 07:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Asi to vidím trochu jinak než zadavatel. Pohotovost si představuju tak, že vám tam zvíře ošetří i v době, kdy všude jinde mají zavřeno, mimo obvyklé ordinační hodiny. Pokud je zvíře v akutním ohorožení života, tak ideálně ihned, pokud není, počítám s tím, že si počkám možná i déle než v normální ordinační době. Protože o pohotovosti předpokládám na veterině míň personálu a závažnější pacienty. Že si vyhradí jistý čas i o víkendu na plánované zákroky či kontroly rozléčených pacientů, se vůbec nedivím.Ono prostě pokud se zvířeti píchají denně ATB, těžko lze sobotu a neděli vynechat - jen příklad.
Další věc je, že na pohotovosti často dlouho čekáte z důvodu, že někteří majitelé ji zneužívají - tj. řeší záležitosti, které v pohodě jdou řešit v normálních ordinačních hodinách. Jenže o víkendu holt mají lidi víc času.

Je to úplně stejné, jako lidská pohotovost - účel i zneužívání.

25.9.2017 09:13
katkaa1

XXX.XXX.43.146

Ja si tiež nemyslím, že pohotovosť funguje štýlom prídem a všetci sa po..
U nás to funguje dokonca tak, že ak máte akútny prípad treba volať už cestou, lebo sa môže stať, že doktor tam ani nie je, ale príde hneď ako mu zavoláte do 15 minút. S podozrením na torziu som volala už z domu večer o 23:00 a kým sme tam prišli tak prišiel aj doktor. Pokiaľ sa nejedná o akútny prípad tak sa môže stať, že vás vôbec ani nezoberú a povedia vám aby ste prišli v ordinačných hodinách..

Leeee

25.9.2017 09:39
Leeee

XXX.XXX.79.50

Tak my zrovna s touto pohotovostí máme zkušenost výbornou. Jeli jsme se zastaveným porodem v půl jedné v noci a nebyl problém. zavolali jsme samozřejmě předem, jestli nás vezmou (mšli aspoň čas zalarmovat asistenci) a ve tři ráno už byla štěnda venku císařem. Všichni, co tam tou dobou byli, tak milí, vstřícní, profesionální.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.9.2017 09:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pane chodny, a kde jsi vzal tu pohotovost? Jsi tam přijel v normální ordinační dobu a ještě máš na jejich stránkách jasně napsáno, nechť se objednáš.
A že přednost mají akutní a objednaní - tvé zvíře bylo ve stavu akutním život ohrožujícím či jsi byl objednán?...?

Přidejte reakci

Přidat smajlík