Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 19:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý večer,
mám 2.5 měsíční štěně Bígla a i když je od prvního dne v boudě, tak nevím, zda mu není zima. Dnes v noci mají být 3 stupně. Chtěla bych se zeptat, zda někdo nevíte, do kolika stupňů může být štěně venku. Děkuji.

19.10.2017 19:34
Tedysek

XXX.XXX.47.22

Bígl v boudě? Ani náhodou. Jakmile padne teplota pod 7° tak náš bígl má nonstop přístup do domu ke kamnům co hrejou furt.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 19:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Máte pejska domácího nebo též venkovního?

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 19:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte pejska domácího nebo též venkovního?

Pes je pouze domácí , pes venkovní neexistuje:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Pes_dom%C3%A1c%C3%AD.

19.10.2017 19:46
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý večer,
mám 2.5 měsíční štěně Bígla a i když je od prvního dne v boudě, tak nevím, zda mu není zima. Dnes v noci mají být 3 stupně. Chtěla bych se zeptat, zda někdo nevíte, do kolika stupňů může být štěně venku. Děkuji.

Zima mu je určitě a zavřít mimino do boudy je dost hnusné, štěně nemá v boudě samo co dělat.

19.10.2017 19:46
Tedysek

XXX.XXX.47.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte pejska domácího nebo též venkovního?

Půl na půl. Přes den je venku a přes noc doma. Ale jak je zima tak má přístup do předsíně ke kamnům. Myslím že bígl venku v boudě jen pokud je vouda fakt dobře zateplená a má tam hodně chlupatého a opravdu dobrého parťáka který mu pomůže se zahřát.
Jak je bígl hladkosrstý tak mám zkušenost, že namrzaj kulky a jak se snaží se zahřát a "topí" tak se často zapaří uši. Pak je z toho zánět a kvasinky atd... Takže za mě bígla jen ven určitě ne. Navíc je to pes opravdu silne smeckovy, tak sám samotinky na studené zahradě není to pravé.

19.10.2017 19:47
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte pejska domácího nebo též venkovního?

Hladkosrsté plemeno jako venkovní pes? Ve věku malého mimina? Mít ho jako venkovního je opravdu hnus.

19.10.2017 19:49
Tedysek

XXX.XXX.47.22

scylla napsal(a):
Hladkosrsté plemeno jako venkovní pes? Ve věku malého mimina? Mít ho jako venkovního je opravdu hnus.

To brzo zjistí až budou platit na veterine za sníženou imunitu, záněty očí, uší, prostaty a namrzlé kulky...

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 19:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ne, já myslela, zda má paní Bígla venku nebo doma. Omlouvám se za špatnou formulaci. Máme boudu, kterou dělal taťka sám doma. Zateplenou a se zimním plechem. Chtěla jsem poradit a ne hned označit za hnus. Vždyť kdyby mi na pejskovi nezáleželo, tak se neptám. Děkuji za odpovědi a budu ráda za další.

19.10.2017 19:55
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, já myslela, zda má paní Bígla venku nebo doma. Omlouvám se za špatnou formulaci. Máme boudu, kterou dělal taťka sám doma. Zateplenou a se zimním plechem. Chtěla jsem poradit a ne hned označit za hnus. Vždyť kdyby mi na pejskovi nezáleželo, tak se neptám. Děkuji za odpovědi a budu ráda za další.

Kdyby vám na něm záleželo aspoň trošku, nikdy by vás ani ve snu nenapadlo ho vyšoupnout ven do boudy. Co vás vede k pořízení psa, když se o něj nechcete adekvátně starat?

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 19:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chci opravdu chci. Zemřel mi 16ti letý pejsek a tak jsem si pořídila nového. Opravdu se snažím a zajímám. Chtěla jsem poradit, protože chci být vhodná panička. Prosím nesuďte mne hned.

19.10.2017 20:06
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Tak já mám na to naprosto odlišný názor než tady holky. Jelikož bydlím na vesnici, celý život jsem kolem sebe viděla jen psy v zahradách a boudách. A to bez rozdílu, hladkosrsté-dlouhosrsté, nikdo to neřešil. Máma má také hladkosrstou fenu pouze venkovní. Nikdy jsem neviděla, že by jí byla zima a to nemá ani boudu zateplenou, jen ji má po strop na zimu vycpanou senem. Byla tam, i když venku bylo -26st. Jistě, není to štěně. Tady se to řeší hlavně kvůli socializaci, ne až tak kvůli chladu. Nemám bígly, ale je to lovecké plemeno, tak bych odtušila, že i poměrně otužilé. Úplně nejhorší pro psy je právě to doma-venku.
Tedysku, jak staré bígly máte a už byli nemocní...když to popisujete? Mámy feňule je 6.letá a ještě nemocná nebyla...

19.10.2017 20:08
Tedysek

XXX.XXX.47.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chci opravdu chci. Zemřel mi 16ti letý pejsek a tak jsem si pořídila nového. Opravdu se snažím a zajímám. Chtěla jsem poradit, protože chci být vhodná panička. Prosím nesuďte mne hned.

Co sis o biglech načetla než sis ho pořídila?
Ze je hyperaktivní, velice smeckovy, odolný (v pohybu tedy při práci), zdravé plemeno, že vymyslí desítky způsobu jak zmizet že zahrady i procházky, těžce uposlusnitelny... A dál co? Ze má kožich uzpůsobeny na to že jich ve stodole spí třeba 10 - 50 zahrabanych ve slámě a navzájem se zahrejou. Co takové mimino samo bude dělat na zahradě fakt nevím. Ze všeho nejdřív omarodi a pak začne vzteky likvidovat že samoty.

19.10.2017 20:08
scylla

XXX.XXX.150.32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chci opravdu chci. Zemřel mi 16ti letý pejsek a tak jsem si pořídila nového. Opravdu se snažím a zajímám. Chtěla jsem poradit, protože chci být vhodná panička. Prosím nesuďte mne hned.

Když dáte mimino samotné do boudy, asi to s tou vhodnou paničkou nebude tak horké, to může napadnout fakt jen ignoranta.

19.10.2017 20:19
Thorey

XXX.XXX.149.3

Je těžké nesoudit, protože pořídit si štěně na zimu a vědět, že ho dám hned ven do boudy není opravdu to pravé. Mohli jste si pejska pořídit třeba na léto kde by mu možná bylo venku i lépe (bude tam chladněji než uvnitř, ale i tak bych ho tam nedala - pouze pokud by sám chtěl), ale na zimu to opravdu není dobré. Navíc je potřeba, aby si na Vás zvykl a začal Vás brát jako svého pána a někoho na koho se může spolehnout, což se venku opravdu nenaučí. Berte ho alespoň na noc dovnitř..


Případně pokud ho opravdu uvnitř v domě nechcete tak mu do boudy dejte hodně něčeho co nenavlhne (slámu, dřevitou vlnu...), deku a třeba alespoň nějaký kus Vašeho oblečení, aby z něho cítil Váš pach.

19.10.2017 20:23
Tedysek

XXX.XXX.47.22

Biglovi je 6. Ano nemocný byl. Jako štěně. Ale z jiných důvodů. Uši nemocné každý rok právě díky tomu že je "pretopi" a jak jsou vpodstate uzavřené tak se mu zapaří.
Měla jsem bígla fenu taky doma-venku a znala veta jen na očkování. Dožila se 13 a půl let. Zemřela na nádor. Neznám nikoho kdo by měl bígla samotného venku v boudě.

19.10.2017 20:23
Fiona.Praha

XXX.XXX.169.194

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chci opravdu chci. Zemřel mi 16ti letý pejsek a tak jsem si pořídila nového. Opravdu se snažím a zajímám. Chtěla jsem poradit, protože chci být vhodná panička. Prosím nesuďte mne hned.

Vám ho není líto?
Je to mimino, které je samo (bez mámy a sourozenců) na cizí zahradě se zateplenou boudou.
S kým si naváže vztah? Zřejmě s boudou a sousedovým psem přes plot.
Necháte mimino venku osudu, aby si poradilo a nějak se s tím vypořádalo a pak se budete divit, že Vás jako vhodnou/nevhodnou paničku vůbec nepotřebuje a nerespektuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Thorey, děkuji. Já vážně chtěla poradit. Teď tu nad těmi komentáři sedím a brečím se štěnětem v klíně. Už jsem volala i našemu veterináři. Na zimu proto, že jsem dodělala školu a než budu moci nastoupit do práce, tak mám téměř celý volný rok. Mohu se tedy pejskovi věnovat opravdu dennodenně. Naše procházky, výchova a starání se nám klape. Mám z něho neskutečnou radost. Ano, pejsek půjde dovnitř. Máme proto i místo u kamen. Jen mě zajímalo, od kdy do kdy bych ho měla ke kamnům vzít. Ne, že bude pořád venku, to ne. Funguje nám to a Čak vypadá jako spokojené štěně.

19.10.2017 20:31
Tedysek

XXX.XXX.47.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Thorey, děkuji. Já vážně chtěla poradit. Teď tu nad těmi komentáři sedím a brečím se štěnětem v klíně. Už jsem volala i našemu veterináři. Na zimu proto, že jsem dodělala školu a než budu moci nastoupit do práce, tak mám téměř celý volný rok. Mohu se tedy pejskovi věnovat opravdu dennodenně. Naše procházky, výchova a starání se nám klape. Mám z něho neskutečnou radost. Ano, pejsek půjde dovnitř. Máme proto i místo u kamen. Jen mě zajímalo, od kdy do kdy bych ho měla ke kamnům vzít. Ne, že bude pořád venku, to ne. Funguje nám to a Čak vypadá jako spokojené štěně.

Pokud bude přes den (když je teplo a nikdo doma) venku a na večer a noc doma tak to bude dobrý. Musíš odpozorovat při které teplotě je venku zima když je v klidu. ;) my máme těch 7 st. Fena měla 5 až 10. Jiný bígl může mít hustší srst a může bez uhody dat i 0 až 5 st. Ale štěně bych nenechala venku pod 15st. ;).

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 20:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když je v boudě, tak od 22:00 do 05:30. Pak už k němu každý den vstávám a na ranní snídani a pomazlení chodíme dovnitř. Není den, abych spala déle. Myslela jsem si, že takto krátká noční doba není pro pejska zničující. A protože jsem znejistila, zeptala jsem se vás. Měla jsem asi úvodní téma více vysvětlit a požádat o rady bez urážek.

19.10.2017 20:32
Thorey

XXX.XXX.149.3

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Thorey, děkuji. Já vážně chtěla poradit. Teď tu nad těmi komentáři sedím a brečím se štěnětem v klíně. Už jsem volala i našemu veterináři. Na zimu proto, že jsem dodělala školu a než budu moci nastoupit do práce, tak mám téměř celý volný rok. Mohu se tedy pejskovi věnovat opravdu dennodenně. Naše procházky, výchova a starání se nám klape. Mám z něho neskutečnou radost. Ano, pejsek půjde dovnitř. Máme proto i místo u kamen. Jen mě zajímalo, od kdy do kdy bych ho měla ke kamnům vzít. Ne, že bude pořád venku, to ne. Funguje nám to a Čak vypadá jako spokojené štěně.

Tak to je jiná...u kamen mu bude určitě lépe a uvidíte, že v létě třeba bude chtít sám zůstávat venku, protože mu bude uvnitř vedro, každopádně v této době bych ho na noc už brávala dovnitř a ven dávala až tehdy, když uvidíte, že tam chce sám zůstat.
Přeji hodně štěstí s mrňousem...také mám doma jednoho 4,5 měsíčního

19.10.2017 20:37
Tedysek

XXX.XXX.47.22

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když je v boudě, tak od 22:00 do 05:30. Pak už k němu každý den vstávám a na ranní snídani a pomazlení chodíme dovnitř. Není den, abych spala déle. Myslela jsem si, že takto krátká noční doba není pro pejska zničující. A protože jsem znejistila, zeptala jsem se vás. Měla jsem asi úvodní téma více vysvětlit a požádat o rady bez urážek.

Mezi 22h a 5:30 je největší zima. Já bych tam bígla fakt nenechala. Zvlášť štěně. Neurazim. Ale po tolika letech s biglama bych to neudělala. Už jen proto, že v noci mám psa pod dohledem. Možná přehnaně toužím po tom mít vše pod kontrolou, ale zatím se mi to vyplácí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2017 20:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobře, děkuji. Pejsek bude během chvilky ležet tam, kde mi radíte. Jen jsem potřebovala radu.

19.10.2017 20:53
dadu

XXX.XXX.61.94

Kdysi jsem si též na podzim koupila štěně šarplaninského pasteveckého psa, tudíž dlouhosrstého. Přes to, že jsem už měla dospělou fenu šarplaninku, venku jsem ho přes zimu nenechala. Na noc vegetil ve verandě a byl spokojený. Jakmile se na jaře oteplilo, sám si vybral, že už chce být venku i v noci.

19.10.2017 21:09
Šarina

XXX.XXX.231.146

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Thorey, děkuji. Já vážně chtěla poradit. Teď tu nad těmi komentáři sedím a brečím se štěnětem v klíně. Už jsem volala i našemu veterináři. Na zimu proto, že jsem dodělala školu a než budu moci nastoupit do práce, tak mám téměř celý volný rok. Mohu se tedy pejskovi věnovat opravdu dennodenně. Naše procházky, výchova a starání se nám klape. Mám z něho neskutečnou radost. Ano, pejsek půjde dovnitř. Máme proto i místo u kamen. Jen mě zajímalo, od kdy do kdy bych ho měla ke kamnům vzít. Ne, že bude pořád venku, to ne. Funguje nám to a Čak vypadá jako spokojené štěně.

Já bych dala přednost životu se psem. "SE" psem. To znamená, že s ním chci trávit maximum času, i během noci. Pes si pak sám vybere, kde mu bude dobře. Mám psy 40 let. Můj první pes byl jako štěně podle příruček odsunut do kotce, Na cca půl roku, než mi docvaklo, že tohle nechci. Bylo mi 17 a prostě jsem dala na chytré knížky. Byl to úžasný pes a dodnes se mu v duchu za to omlouvám. Každé naše další štěně začalo u nás v posteli. Jak rostlo, postel opouštělo, dokonce se odsouvalo i dál od naší ložnice. Nemáme psy venkovní, tudíž "skončili" u hlavních vstupních dveří, jiní na chodbě atd... prostě každý vždy tam, kde mu bylo milé. Zajímavé je, že si někteří "ob generaci" vybrali stejné místo- zřejmě nějaké přívětivé zóny.
Pokud máte možnost, sdílejte s vaším štěňátkem život a užívejte si. Toto období hrozně rychle pomine... Hodně štěstí!

19.10.2017 22:14
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

Šarina napsal(a):
Já bych dala přednost životu se psem. "SE" psem. To znamená, že s ním chci trávit maximum času, i během noci. Pes si pak sám vybere, kde mu bude dobře. Mám psy 40 let. Můj první pes byl jako štěně podle příruček odsunut do kotce, Na cca půl roku, než mi docvaklo, že tohle nechci. Bylo mi 17 a prostě jsem dala na chytré knížky. Byl to úžasný pes a dodnes se mu v duchu za to omlouvám. Každé naše další štěně začalo u nás v posteli. Jak rostlo, postel opouštělo, dokonce se odsouvalo i dál od naší ložnice. Nemáme psy venkovní, tudíž "skončili" u hlavních vstupních dveří, jiní na chodbě atd... prostě každý vždy tam, kde mu bylo milé. Zajímavé je, že si někteří "ob generaci" vybrali stejné místo- zřejmě nějaké přívětivé zóny.
Pokud máte možnost, sdílejte s vaším štěňátkem život a užívejte si. Toto období hrozně rychle pomine... Hodně štěstí!

Tady vám radí holé blbosti. Vyberte si kde chcete psa mít, ale ze všeho nejhorší je nechat půl dne venku a půldne u kamen. Dělejte to tak a psa si brzo odděláte. Jinak je třeba vycházet z toho, kde štěně vyrůstalo dodnes. Dát psa, který byl odchován v bytě na zimu ven bych neriskoval.

20.10.2017 11:12
Tedysek

XXX.XXX.47.22

jahodapavel napsal(a):
Tady vám radí holé blbosti. Vyberte si kde chcete psa mít, ale ze všeho nejhorší je nechat půl dne venku a půldne u kamen. Dělejte to tak a psa si brzo odděláte. Jinak je třeba vycházet z toho, kde štěně vyrůstalo dodnes. Dát psa, který byl odchován v bytě na zimu ven bych neriskoval.

Proč je doma- venku to nejhorší?

20.10.2017 12:30
rapotacka11

XXX.XXX.32.122

Třeba, když psa po noci ve vyhřátém bytě, ráno vyšoupnou do - 20...

20.10.2017 13:39
Tedysek

XXX.XXX.47.22

rapotacka11 napsal(a):
Třeba, když psa po noci ve vyhřátém bytě, ráno vyšoupnou do - 20...

No pokud doma někdo dělá saunu 24st a víc tak to asi jo. Ale když to člověk nepřehání tak to takový nářez není. Horší je to u bytových pastelových psů a ranním venčení.

20.10.2017 20:12
tetrivek

XXX.XXX.82.8

Souhlasím. Pes má být buď venku nebo doma. Veterinář mi to sám řekl že nejhorší pro psa je to střídání teplot. A proto ti kteří mají své psy doma a pak je pustí do zimy na zahradu. Mají problémy s nachlazením. Pes který má zateplenou boudu pěkně vystlanou slámou určitě netrpí, teda pokud to není vyloženě plemeno do bytu(jork, naháč atd).

20.10.2017 22:05
Tedysek

XXX.XXX.47.22

No, my dřív nechávali otevřené dveře do predsine a to ve velkých mrazech bylo v předsíni těch 7st (před kamny vic o trošku) a venku mráz. Letos jsou dvířka ve dveřích tak předpokládám, že bude aspoň 13 :)
Jinak Teda u nás je večer 21 a ráno 17 při těch mrazech a psi přechody dávají s naprostou pohodou.
Ale mít doma 24 i ráno tak je nedostanu ven ani násilím. Takhle ráno v 5 jdou dobrovolně ven a v 6 na zahradu a dle sousedky tak v 10 jdou spát dovnitř. Nachlazení u nás neprobíha, naopak jsou jak rybky. Doma bez dozoru neexistuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.10.2017 10:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šarina napsal(a):
Já bych dala přednost životu se psem. "SE" psem. To znamená, že s ním chci trávit maximum času, i během noci. Pes si pak sám vybere, kde mu bude dobře. Mám psy 40 let. Můj první pes byl jako štěně podle příruček odsunut do kotce, Na cca půl roku, než mi docvaklo, že tohle nechci. Bylo mi 17 a prostě jsem dala na chytré knížky. Byl to úžasný pes a dodnes se mu v duchu za to omlouvám. Každé naše další štěně začalo u nás v posteli. Jak rostlo, postel opouštělo, dokonce se odsouvalo i dál od naší ložnice. Nemáme psy venkovní, tudíž "skončili" u hlavních vstupních dveří, jiní na chodbě atd... prostě každý vždy tam, kde mu bylo milé. Zajímavé je, že si někteří "ob generaci" vybrali stejné místo- zřejmě nějaké přívětivé zóny.
Pokud máte možnost, sdílejte s vaším štěňátkem život a užívejte si. Toto období hrozně rychle pomine... Hodně štěstí!

Mám to stejně...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.10.2017 11:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

tetrivek napsal(a):
Souhlasím. Pes má být buď venku nebo doma. Veterinář mi to sám řekl že nejhorší pro psa je to střídání teplot. A proto ti kteří mají své psy doma a pak je pustí do zimy na zahradu. Mají problémy s nachlazením. Pes který má zateplenou boudu pěkně vystlanou slámou určitě netrpí, teda pokud to není vyloženě plemeno do bytu(jork, naháč atd).

Asi souhlasím s tím, že není ideální režim psa noc doma-den venku, ale jinak problém přechod byt a ven nevidím, to by žádny pes, co je doma nemohl v zimě vytáhnout paty z bytu...moji psi jsou domácí, nicméně zimu milují, v zimě tráví na zahradě více času než v létě, někdy hlavně psa musím pomalu přemlouvat, aby šel dom a žádná nachlazení se nekoná, krom jedné virozy, co měla čubina cca v šesti měsících, za celych osm let nemarodili...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.10.2017 12:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dost záleží i na teplotě v bytě. Když jsem měla psy v paneláku, mívali v kuchyni, kde byli přes den kolem 18°. V pokoji jsem měla kolem 20 a na spaní míň. Teď mám v ložnici 15-16, ve zbytku 18-20.
Příbuzní když nemají 24, tak je jim zima.

21.10.2017 14:05
lesnížínka

XXX.XXX.240.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dost záleží i na teplotě v bytě. Když jsem měla psy v paneláku, mívali v kuchyni, kde byli přes den kolem 18°. V pokoji jsem měla kolem 20 a na spaní míň. Teď mám v ložnici 15-16, ve zbytku 18-20.
Příbuzní když nemají 24, tak je jim zima.

Je to asi i tou změnou počasí, ale schválně jsem se šla kouknout a teplota v baráku je 25,8st...a zdá se mi...chladno Topí podlahovky, všude krom obýváku. Kupodivu, když pes přijde, tam si většinou sám nelehne. Nejraděj leží v kuchyni asi proto, že tam je vždycky největší průvan, či je to spíš jediné místo v domě, kde obvykle průvan je.

21.10.2017 19:28
dadu

XXX.XXX.61.94

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dost záleží i na teplotě v bytě. Když jsem měla psy v paneláku, mívali v kuchyni, kde byli přes den kolem 18°. V pokoji jsem měla kolem 20 a na spaní míň. Teď mám v ložnici 15-16, ve zbytku 18-20.
Příbuzní když nemají 24, tak je jim zima.

Tak s váma (ve studeném odchovu) bych teda bydlet nemohla Jsem hrozně "zmrzlý tvor" Mému psu (RTW) je tu sice teplo, ale je rád, když tu se mnou může nějakou chvíli být smajlík

Přidejte reakci

Přidat smajlík