Stěně brečí celý den, celou noc.

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

9.4.2018 09:49
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.85.237

Ahoj
Rok byl klid a je to tu zas...sousedi měli psa který brečel, štěkal... Pro nás naštěstí dostal epilepticky záchvat a umřel, dva roky jsme totiž nespali, řval i v noci a bohužel kousek od naší ložnice. Teď si dovezli o víkendu stěně, ani nevím jaké plemeno a zavřeli ho zas na ten betonový dvůr a to tam brečí opět celý den a celou noc. Včera jsem byla celý den na zahradě a za ten den za ním na ten dvůr přišli 2x což je strašně málo, pejska je mi líto, ale taky je mi líto sebe protože jsem opět v noci moc nespala se sousedy domluva není, minule jsme na ně a ne jediní volali i v noci PČR a bez úspěchu, vyřešilo se to po dvou letech že ten pes umřel na ten záchvat. Co teď? Prodat barák se mi kvůli jednim sousedům moc nechce

9.4.2018 12:19
inusanka

XXX.XXX.98.58

Nevím, odkud jste, ale s podobnými problémy se klidně obracejte na MP nebo PČR a klidně každou noc. Nic jiného vám ostatně ani nezbývá, podle veteriny je zřejmě o psa adekvátně postaráno. Neboli má kam vlézt a co žrát a pít.

9.4.2018 12:31
lodenka333

XXX.XXX.188.177

Co mu zkusit hodit nějakou kost na kousání? Ve zverimexu prodávají kde co, např hovězí nohy. Co na to majitelé a tak..Neumím si ani představit jak bych to na vašem místě vydržela, jsem na tohle extra háklivá. Volat policajti každý den, aby je to přestalo bavit a něco snad udělali... Otázka je co se dá dělat. Možná stěně trochu povyroste, smíři se chudák s osudem a bude zticha, ale trochu pochybuju. Co na to ostatní v okolí? A jakou vlastně s nimi máte domluvu vy, dá se komunikovat aspoň trochu ? Fakt mě vytáčí takhle nezodpovědní a hlavně sobečtí lidi. Nemáte v rodině nějakého urostlého chlapíka co by jim šel pohrozit? Nebo vymyslet něco co hodně vadí jim, na sebeobranu, s tím že přestanete vy, přestanu já... Je to hnusný ale co s takovýma ignorantama?

9.4.2018 12:33
Andrýsek3

XXX.XXX.90.4

Na toho NO si pamatuju, jak jste s ním měli starosti.
Předpokládám, že jste zkoušeli, ale nemluvili jste se sousedy, že to přece není normální, aby ten pes žil pouze na betonovým dvoře obklopen čtyřmi stěnami?
Já bych tam bydlet nemohla, nemohla bych se léta koukat, jak zacházejí se psy.
Buď vysvětlovat, volat PČR, nebo v minulém vlákně myslím padly rady na těsnění oken a zdí, aby jste to neslyšeli, případně přemístit ložnici do jiného pokoje... Ale chápu, že to není jen tak, a nechat se omezovat, kvůli bezohledným sousedům musí být hrozné.
Možný je, že štěně teď jak je malé, tak bude brečet, ale pak nebude štěkat celý dny a noci jako ten předchůdce, někteří psi na rezignují a leží a čekají na nic..

Neregistrovaný uživatel

9.4.2018 12:53
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.85.237

Jako samozřejmě doufáme že to pejsek za chvíli vzdá a uklidní se. Ložnici dát jinam nemůžeme, máme malý domek, kde máme jen ložnici a pokoj právě do zahrady a kuchyň dohromady s obývákem k ulici. Policajti a tím posledně vůbec nic neudělali, dokonce ani starosta. Samozřejmě se sousedy domluva není, jelikož nás nařkli, že jsme jim toho posledního psa otrávili. Ke stěněti se nijak nedostaneme, mají to jak Alcatraz, pěti metrové zdi...hodně je mi líto i mé mamky, ta bydlí vedle a volali mi už brečela, že taky celou noc nespala a že to malé tam strašně pláče A co KVS? Jako když jsem kdysi mluvila s jednou vetou co jim jezdí ke králíkům, říkala že pro psa je ten prostor nevhodný, ale nijak to neřešila.

9.4.2018 12:57
lodenka333

XXX.XXX.188.177

Hm, bojím se že KVS nic pokud pes má co žrát, pít, nevypadá nemocný / bitý a zanedbaný. Co hygiena - hladina zvuku? Nebo bych si na barák/ k baráku dala něco co dělá pořádnej humbuk, co nejblíž k jejich oknům. Aby se začali domlouvat.

Neregistrovaný uživatel

9.4.2018 13:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.85.237

Naschválem nic nevyřeším, to zkoušeli posledně oni...rok nás tahali po stavebním úřadě skrz stavbu tak dlouho až jsem se vztekla a rýpla do jejich baráku a zjistilo se že si udělali patro a nikde žádný záznam. Tak v březnu kolaudovali zpětně třicet let postavený barák... Oni jsou, jak to říct... Prostě asi nemají úplně vysoké IQ dokonce si dal minulý rok tu práci že chodil po sousedech aby mu pomohli s tím udáním nás na úřadě atd... S nima je to marný a navíc, nám řekli že oni jsou rodáci a my naplavenina a máme držet hubby, že oni si můžou dělat co chtějí, jsou sprostí... Když jsme s nima něco dřív řešili ještě osobně a po dobrém tak nás poslali někam...pak už jsem s nima nemluvila jen jednala s úřady a teď to chci udělat stejně, s nimi už nechci nic řešit. Maximálně jim poslat SMS s prosbou o zklidnění psa v nočních hodinách a mít to uložené pro případ důkazu, že jsem se s nimi zkusila domluvit.

9.4.2018 13:48
lodenka333

XXX.XXX.188.177

Je mi Vás fakt líto. Dejte vědět jak se to vyvíjí a držte se. Srážka se sprostým blbcem je Hrozný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.4.2018 16:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jako samozřejmě doufáme že to pejsek za chvíli vzdá a uklidní se. Ložnici dát jinam nemůžeme, máme malý domek, kde máme jen ložnici a pokoj právě do zahrady a kuchyň dohromady s obývákem k ulici. Policajti a tím posledně vůbec nic neudělali, dokonce ani starosta. Samozřejmě se sousedy domluva není, jelikož nás nařkli, že jsme jim toho posledního psa otrávili. Ke stěněti se nijak nedostaneme, mají to jak Alcatraz, pěti metrové zdi...hodně je mi líto i mé mamky, ta bydlí vedle a volali mi už brečela, že taky celou noc nespala a že to malé tam strašně pláče A co KVS? Jako když jsem kdysi mluvila s jednou vetou co jim jezdí ke králíkům, říkala že pro psa je ten prostor nevhodný, ale nijak to neřešila.

..co kdyby Vaše maminka zašla k lékaři, že se nevyspí, je zničená, ať jí napíše něco na uklidnění a na spaní...nemusí to brát, jen by prostě měla zdokladované, jak pes vyvádí a že je to holt o zdraví...

9.4.2018 17:01
Forester

XXX.XXX.42.201

A co veřejný ochránce práv-Ombudsman, ten by nepomohl? Jen takový nápad, protože osobní zkušenost nemám. Možná by to spadalo do jeho ko.petence?

Neregistrovaný uživatel

9.4.2018 18:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

A brečí a brečí a brečí Maminka už je v důchodu, horší je to s námi my vstáváme do práce... ombudsman mě nenapadl... A taková blbá otázka, to se mu může jako jen tak napsat? Třeba meil?

Neregistrovaný uživatel

9.4.2018 18:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Možná by nebylo na škodu, dát si schůzku s právníkem a zeptat se jak mám postupovat, co mám dělat a zda je naše vůbec nějaké právo domahatelné, protože posledně když jsme to řešili mi bylo od PČR řečeno že se tím těžko někdo bude zabývat, protože pes je na vesnici normálně držené zvíře a prostě se musí počítat s tím že bude štěkat

9.4.2018 19:55
Enter

XXX.XXX.158.148

Medializovat, ale pak již se sousedy nevydržítesmajlík. Je mi líto vás všech, i pejska

9.4.2018 20:02
Forester

XXX.XXX.42.201

Ano, ale každý má právo na klidný a plnohodnotný život. Na vesnici se seče tráva, řeže dřevo a není dobré zapnout sekačku nebo cirkulárku v neděli v 5 ráno. Reprodukce hlasité hudby také obtěžuje a normálně se řeší. Třeba by někdo z fundovaných věděl víc o té možnosti dovolání se Vašich práv u toho ombudsmana. Jak ho kontaktovat mi není známo, snad poradí někdo kdo o tom má přehled.

Neregistrovaný uživatel

9.4.2018 20:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Enter napsal(a):
Medializovat, ale pak již se sousedy nevydržítesmajlík. Je mi líto vás všech, i pejska

Medializovat... Kde? U nás na vsi? Nebo na Facebooku? Je to hrozné a nejhorší na tom je jak on sám se považuje za dokonalého milovníka psů... Že s nimi nevydržím je mi jedno už teď nám neodpoví na pozdrav a pomlouvají nás s těmi svými pár spojenci co mají...za napsání meilu ombudsmanovi asi nic nedám...nebo radši ofiko dopis?

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.4.2018 21:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

V každém případě bych si brek štěněte nahrávala. Ať máte něco v ruce. Pak to pošlete na nenáviděnou Novu. Ono se to nezdá, ale až jim budou s kamerou obcházet barák...

9.4.2018 22:19
saola

XXX.XXX.97.70

Rady padly, ale nic nejde změnit, smutné...no, pokud je to skutečně tak, změnila bych dispozici domu i za cenu stěhování kuchyně. Mít ložnici do zahrady je fajn, ale vyspat se je taky potřeba. Na druhou stranu, na rovinu napsáno, nedokážu si takové sousedské vztahy představit - jako vždycky se mezi lidmi musíte umět dohodnout, nežijete na pustém ostrově. Chápu, že po letech naschválů je to mnohem obtížnější, ale měla byste se sama ve svém vlastním zájmu (a koneckonců i v zájmu toho štěněte, i když to je v problému to poslední) snažit najít se sousedy společnou řeč a cestu.

Připomínáte mi trochu mého nevlastního bratra, jehož manželka se díky své "šťastné" povaze rozhádala s půlkou vsi včetně nejbližších sousedů a nezbylo nic jiného, než koupit pozemek a barák 20 km daleko, zrekonstruovat a bydlet tam - naštěstí peníze nejsou žádný problém. Tento způsob vycházení se sousedy je ale prostě poněkud finančně náročný, no.

Neregistrovaný uživatel

10.4.2018 06:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.83.102

Tak jsem mu včera na večer napsala smsku, samozřejmě slušnou...sic trochu provokativní alr v devět večer byl klid a ticho bylo celou noc...vypadá to, že je pro něj velmi důležité co si o něm lidi myslí... Jinak skrz stěhování, nebo výměny místností, to absolutně nepřipadá v úvahu, leda že bych chtěla mit v ložnici krb, zabudovanou tech.mistnost s pračkou a ke všemu ještě francouzské okno, nevím jak si představujete jak vypadá náš barák ale prostě technicky ani provozně, nejde prohodit ložnici s kuchyní a obývákem... A za další, já se s nikým nepohádala, oni nás začali nenávidět a nechápeme proč, dokonce to na nás tenkrát pořvávali před pánem se SÚ a ten jen nevěřícně kroutil hlavou.a svého dva roky nově dostavěného domu se nevzdám! Máme perfektně vymyšlený dům co se týče fungování a rozhodně ho nevyměním za nějakou polorospadlou rujnu kde budu jen sypat peníze a furt to bude na prd. Já nikdy neutíkám, já vždy bojuju. A pokud začnou další bitvu tak jsem odhodlaná ji opět vyhrát, tak jako tu poslední kdy chodili na SÚ řešit i kde máme dočasně poskládané dřevo na topení... Nakonec si sami pod sebou podřezali větev až jsem se začala do jejich baráku šťourat já.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 06:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Medializovat... Kde? U nás na vsi? Nebo na Facebooku? Je to hrozné a nejhorší na tom je jak on sám se považuje za dokonalého milovníka psů... Že s nimi nevydržím je mi jedno už teď nám neodpoví na pozdrav a pomlouvají nás s těmi svými pár spojenci co mají...za napsání meilu ombudsmanovi asi nic nedám...nebo radši ofiko dopis?

Lepší je oficiální dopis, ale rovnou vám řeknu, abyste si od toho moc neslibovala. Máme s tím kvůli sousedům taky zkušenosti...lidi od ombudsmana udělají šetření (nebo taky ne) a buď to vyhodnotí tak, že porušeno není nic, a nebo dají orgánům doporučení, kterým se ale nikdo řídit nemusí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 07:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

saola napsal(a):
Rady padly, ale nic nejde změnit, smutné...no, pokud je to skutečně tak, změnila bych dispozici domu i za cenu stěhování kuchyně. Mít ložnici do zahrady je fajn, ale vyspat se je taky potřeba. Na druhou stranu, na rovinu napsáno, nedokážu si takové sousedské vztahy představit - jako vždycky se mezi lidmi musíte umět dohodnout, nežijete na pustém ostrově. Chápu, že po letech naschválů je to mnohem obtížnější, ale měla byste se sama ve svém vlastním zájmu (a koneckonců i v zájmu toho štěněte, i když to je v problému to poslední) snažit najít se sousedy společnou řeč a cestu.

Připomínáte mi trochu mého nevlastního bratra, jehož manželka se díky své "šťastné" povaze rozhádala s půlkou vsi včetně nejbližších sousedů a nezbylo nic jiného, než koupit pozemek a barák 20 km daleko, zrekonstruovat a bydlet tam - naštěstí peníze nejsou žádný problém. Tento způsob vycházení se sousedy je ale prostě poněkud finančně náročný, no.

Vaše vyjádření je "super". Asi jste se ještě nesetkala s lidmi IQ tykve, zloba z nich kape a když s nimi jednáte slušně, pokládají to za slabotu, na kterou si můžou tím víc dovolit. Jediné, co na ně platí je klacek a nadávky. V takovém případě prostě na hrubý pytel hrubá záplata.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 08:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vaše vyjádření je "super". Asi jste se ještě nesetkala s lidmi IQ tykve, zloba z nich kape a když s nimi jednáte slušně, pokládají to za slabotu, na kterou si můžou tím víc dovolit. Jediné, co na ně platí je klacek a nadávky. V takovém případě prostě na hrubý pytel hrubá záplata.

Přesně tak, kdybych se měla kvůli blbému sousedovi stěhovat ze sotva dostavěného baráku, tak se pak můžu stěhovat pořád. Zásadně se nesmí ustupovat a pokud začne soused postupovat tvrdšími prostředky, musím taky přitvrdit, to se nedá nic dělat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 08:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jen k tomu ombudsmanovi - tady jste malinko mimo. Ten neřeší sousedské spory a občanskoprávní záležitosti, ale výhradně "dozoruje" činnost státních orgánů, jejich rozhodování, postupy. A jak už tu padlo, jeho stanoviska nejsou závazná.

https://www.ochrance.cz/stiznosti-na-urady/chcete-si-stezovat/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 08:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jen k tomu ombudsmanovi - tady jste malinko mimo. Ten neřeší sousedské spory a občanskoprávní záležitosti, ale výhradně "dozoruje" činnost státních orgánů, jejich rozhodování, postupy. A jak už tu padlo, jeho stanoviska nejsou závazná.

https://www.ochrance.cz/stiznosti-na-urady/chcete-si-stezovat/.

Ano, tady by paní nejspíš musela podat stížnost na starostu, potažmo příslušný OÚ nebo MěÚ, kteří to už v minulosti řešili a nekonali, případně neřešili. Ale oni se samozřejmě budou bránit a určitě doloží, že konali a vyřešili.
Jinak jak tady ještě výše padlo změřit limit hluku, tak psí kňučení a štěkot určitě limit nepřesáhne, to jsem si jistá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 08:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, tady by paní nejspíš musela podat stížnost na starostu, potažmo příslušný OÚ nebo MěÚ, kteří to už v minulosti řešili a nekonali, případně neřešili. Ale oni se samozřejmě budou bránit a určitě doloží, že konali a vyřešili.
Jinak jak tady ještě výše padlo změřit limit hluku, tak psí kňučení a štěkot určitě limit nepřesáhne, to jsem si jistá.

Jediná oficiální cesta vede přes soud, bohužel. Nadměrné obtěžování hlukem - občanský zákoník - občanskoprávní žaloba.

Ony ty úřady s tím ani moc dělat nemůžou. Jedině noční klid (samozřejmě s měřením, které ale může provádět pouze a jenom držitel akreditace nebo autorizace, což v drtivé většině třeba městská policie prostě nebude), ale otázkou je, jestli pokuta tomu štěněti pomůže tak, aby nebrečelo... asi těžko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 09:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jediná oficiální cesta vede přes soud, bohužel. Nadměrné obtěžování hlukem - občanský zákoník - občanskoprávní žaloba.

Ony ty úřady s tím ani moc dělat nemůžou. Jedině noční klid (samozřejmě s měřením, které ale může provádět pouze a jenom držitel akreditace nebo autorizace, což v drtivé většině třeba městská policie prostě nebude), ale otázkou je, jestli pokuta tomu štěněti pomůže tak, aby nebrečelo... asi těžko.

Jasně, já měla na mysli konkrétně možnost toho ombudsmana. Sama v tom teda nějaké řešení právě taky moc nevidím.
Jinak do soudního sporu asi zadavatelka nebude chtít jít, tipuju, ono je to teda docela na dlouho a výsledek taky nejistý a ještě to není zadarmo. Ale tam se tím zaručeně zabývat budou...co jsem měla možnost zažít, s jakýma kravinama lidi chodí k soudu a soud to fakt řeší, škoda mluvit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 11:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Takové sousedy by asi měla zažít naše sousedka...když včera letěli moji pesani k brance...vyštěkat chlapa s letákama, co ¨"ohrožuje" naší poštovní schránku, tak prohodila k svému partnerovi "to je hrozný, tohle furt poslouchat" a to podotýkám, že nemáme psy trvale na zahradě...pokud štěkají v kuse déle než půl minuty, tak je berem domů a nebo na ně houknem, aby přestali...pokud se sousedka šmrdolí u společného plotu - pleje skalku, tak taky mají tendenci štěkat, takže je berem domů, aby si to v klidu vyplela...celou noc jsou zavření doma, pokud někam jdeme, tak jsou zavření doma...ale holt to jsou psi, tak prostě zahlásí kolemjdoucího, ale vzhledem k tomu, že u nás není takový "provoz" tak je to párkrát za den a i to je špatně...jen čekám, až mě osloví s tím, jaká je to hrůza... že si o sobě myslím, že jsem slušná, tak už jí rovnou slušně pošlu někam, ať si jde na mě stěžovat kam chce...

10.4.2018 12:32
amiš

XXX.XXX.59.90

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takové sousedy by asi měla zažít naše sousedka...když včera letěli moji pesani k brance...vyštěkat chlapa s letákama, co ¨"ohrožuje" naší poštovní schránku, tak prohodila k svému partnerovi "to je hrozný, tohle furt poslouchat" a to podotýkám, že nemáme psy trvale na zahradě...pokud štěkají v kuse déle než půl minuty, tak je berem domů a nebo na ně houknem, aby přestali...pokud se sousedka šmrdolí u společného plotu - pleje skalku, tak taky mají tendenci štěkat, takže je berem domů, aby si to v klidu vyplela...celou noc jsou zavření doma, pokud někam jdeme, tak jsou zavření doma...ale holt to jsou psi, tak prostě zahlásí kolemjdoucího, ale vzhledem k tomu, že u nás není takový "provoz" tak je to párkrát za den a i to je špatně...jen čekám, až mě osloví s tím, jaká je to hrůza... že si o sobě myslím, že jsem slušná, tak už jí rovnou slušně pošlu někam, ať si jde na mě stěžovat kam chce...

No ano, to dělá i náš soused, důchodce. Stěžoval si, že slyší naší fenku štěkat celou noc (prý se to rozléhá komínem), přitom byla v noci s námi doma, většinou spala manželovi u postele. Nadával mi tak dlouho, až jsem ho poslala někam (doslova), od té doby si na mně netroufá, ale manželovi si stěžoval stále. Bohužel, o naší milovanou holku jsme před 2 měsíci přišli, mám už rezervaci na novou kámošku, tak jsem zvědavá, s čím na nás soused vyrukuje, až zjistí, že je tam nový pes.
Co se týče tématu diskuze, nešlo by to řešit jako týrání psa chovem, betonový dvorek přece není odpovídající chovné zařízení pro štěně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.4.2018 12:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

amiš napsal(a):
No ano, to dělá i náš soused, důchodce. Stěžoval si, že slyší naší fenku štěkat celou noc (prý se to rozléhá komínem), přitom byla v noci s námi doma, většinou spala manželovi u postele. Nadával mi tak dlouho, až jsem ho poslala někam (doslova), od té doby si na mně netroufá, ale manželovi si stěžoval stále. Bohužel, o naší milovanou holku jsme před 2 měsíci přišli, mám už rezervaci na novou kámošku, tak jsem zvědavá, s čím na nás soused vyrukuje, až zjistí, že je tam nový pes.
Co se týče tématu diskuze, nešlo by to řešit jako týrání psa chovem, betonový dvorek přece není odpovídající chovné zařízení pro štěně.

Obávám se, že představy KVS o vyhovujících podmínkách pro chov psa se dost liší od obecných představ průměrných majitelů psa.

Už bylo psáno výše - pokud je krmený, má vodu, základní veterinární péči a nějaký ten životní prostor, bude to z jejich pohledu naprosto v pořádku. Rozhodně ne na odebrání a vsadila bych si, že ani na výtku...

Neregistrovaný uživatel

10.4.2018 13:23
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.92.118

Tak z KVS už mi odepsali, vkládám kopii z meilu.

K dané věci Vám sdělujeme následující:

Zákon na ochranu zvířat proti týrání v platném znění (dále jen „zákon č.246/1992 Sb.“) nestanovuje přesné podmínky chovu psů (prostor k chovu, četnost krmení, napájení, venčení a pod.), ale každý chovatel je povinen zabezpečit zvířeti v zájmovém chovu přiměřené podmínky pro zachování jeho fyziologických funkcí a zajištění jeho biologických potřeb tak, aby nedocházelo k bolesti, utrpení nebo poškození zdraví zvířete a učinit opatření proti úniku zvířat. Z postoupeného sdělení nelze potvrdit ani vyvrátit, že by se chovatel dopustil porušení povinností chovatele zvířat dle zákona 246/1992 Sb..
Pro uskutečnění výkonu státního veterinárního dozoru Vás žádáme o doplnění identifikačních údajů o chovateli, tj. zejména přesné označení místa (např. adresa), a označení chovatele předmětného psa. Bez doplnění těchto údajů nelze kontrolu uskutečnit. Rovněž tak upozorňujeme na skutečnost, že bez doplnění údajů o podavateli ve smyslu správního řádu, KVS Olomouc anonymní osobě informace o svých zjištěních nepodává.
Platná právní úprava, týkající se výkonu činností KVS Olomouc, neumožňuje posoudit míru obtěžování štěkotem psů. KVS Olomouc nemá možnost být Vám nápomocná při řešení daného problému.

Pokud se domníváte, že- i s přihlédnutím k tomu, že pes je živé zvíře a jeho typickým projevem je štěkot, že i tak přesahuje štěkání psa Vašich sousedů běžné poměry, máte právo obrátit se se svým nárokem na soud, jenž může majitelům psů uložit, aby zjednali ve věci přiměřenou nápravu.

S přáním hezkého dne

MVDr. Dagmar Matoušková
Vedoucí oddělení péče o pohodu zvířat
Krajská veterinární správa SVS pro Olomoucký kraj.

10.4.2018 14:33
Forester

XXX.XXX.42.201

Takže poraď si jak můžeš...já nevím, ale dlouhotrvající psí nářek přeci není běžný štěkot. Asi na to nemají kolonku, moc vám tedy nepomohli...

Neregistrovaný uživatel

10.4.2018 20:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Klasika, já jsem zvyklá, mě ještě nikdy nikdo nepomohl ikdyž by měl, takže počítám s tím že pokud bude pejsek brečet budu si muset zaplatit právníka a řešit co a jak... Každopádně včera večer a teď je ticho, odpoledne jsem ho slyšela jen chvíli, mamka říkala že nejvíc brečí dopoledne ale tak to jsou v práci to se samozřejmě nedá nic dělat, taky chodíme do práce... Uvidím jak se to bude vyvíjet, doufám že dobře. Každý normální člověk přece ví že největší pouto se psem buduje tak, že jsou co nejvíc spolu, doufám že už na to taky přišel konečně, a tráví s ním volný čas a pelech mu dali někam do chodby.

Přidejte reakci

Přidat smajlík