Nejsem na to odborník, ale co se tvrdých povrchů týče, tedy i mramorového koberce, jsou sice dobré na údržbu, ale pro chůzi ať už lidí nebo psů na prd, dřevo je naopak měkké, po větších psech zůstavají nepěkné rýhy (i na lakovaném tvrdým lakem) Nenapadá mne nic, co by bylo jak dobré pro psy, tak na údržbu
lesnížínka
napsal(a):
Nejsem na to odborník, ale co se tvrdých povrchů týče, tedy i mramorového koberce, jsou sice dobré na údržbu, ale pro chůzi ať už lidí nebo psů na prd, dřevo je naopak měkké, po větších psech zůstavají nepěkné rýhy (i na lakovaném tvrdým lakem) Nenapadá mne nic, co by bylo jak dobré pro psy, tak na údržbu
Ideální by byl asi koberec, který se dobře udržuje :D
Vím, že pár lidí má doma umělou trávu (ne po celem bytě ) -jednotlivé díly se dají osprchovat, ale to pro mě není také zcela nejlepším řešením,...nebo pěnové puzzle, ale tam je zase problém s údržbou.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pro psy je nejlepší koberec, protože neklouže. Na údržbu je horší, ale co by člověk pro psa neudělal...

Kvalitní vinyl protiskluz. Třeba s extrémním gravírem to psovi neujede ani při tryskacím záchvatu v ostré zatáčce.
Nejlepší je vinyl s výrazným reliéfem, vytlačeným vzorem. Pak to neklouže. Super na údržbu i pro psy. Máme a vřele doporučuji.
A doporučuji tedy tmavší vzor. Na světlém by brzy nějaká ta špína v těch rýhách byla hrozně vidět a drbat se s tím...to by asi člověk zešílel. My máme odstín "modrá borovice". :).
V některých pokojích máme staré parkety, renovované, ale nenalakované, jen čistý dub a naolejovaný. Vrypy po drápech vidět jsou, ale to mi nevadí, neklouže jim to a mně se právě ty důkazy po drápech v tom dřevě líbí.
burunduk
napsal(a):
Nejlepší je vinyl s výrazným reliéfem, vytlačeným vzorem. Pak to neklouže. Super na údržbu i pro psy. Máme a vřele doporučuji.
A doporučuji tedy tmavší vzor. Na světlém by brzy nějaká ta špína v těch rýhách byla hrozně vidět a drbat se s tím...to by asi člověk zešílel. My máme odstín "modrá borovice". :).