Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.9.2018 19:46
VENULEE

XXX.XXX.191.113

Zdravím. Hledám info do budoucna.
Plánuji pořízení vlčího spicika tudíž střední plemeno. Chtěla bych tedy poradit s granulemi nějaké střední třídy. Jednoduše řečeno kvalitní ale abych neplatila za 12 kg pytel 2000.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2018 01:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Purizon? nám šmakuje ovce a ryby, nicméně beru kilové pytlíky s více "příchutěma" na zoohitu mají teď akci kg/119kč https://www.zoohit.cz/shop/psi/granule/purizon máme to spíš jen okrajové krmení a velký pytel máme velice dlouho...

6.9.2018 11:40
Estrella

XXX.XXX.76.49

Já mám fenku na Brit Care a nikdy nebyl problém, za sebe můžu doporučit. Určitě vám tu někdo doporučí i metodu BARF, což je taky samozřejmě super, ale to už záleží na vás a vašich možnostech.. Já se granulky měnit nechystám.

6.9.2018 17:36
Domik047

XXX.XXX.39.67

Estrella napsal(a):
Já mám fenku na Brit Care a nikdy nebyl problém, za sebe můžu doporučit. Určitě vám tu někdo doporučí i metodu BARF, což je taky samozřejmě super, ale to už záleží na vás a vašich možnostech.. Já se granulky měnit nechystám.

Brit Care jsme taky měli (ze začátku) a psovi chutnaly, ale chtěla jsem něco kvalitnějšího. Hlavně po nich hrozně pšoukal a dělal neuvěřitelně velký bobky. Já mít velkej mrazák, tak jdu do barfu.

6.9.2018 18:43
lupus4

XXX.XXX.15.216

VENULEE napsal(a):
Zdravím. Hledám info do budoucna.
Plánuji pořízení vlčího spicika tudíž střední plemeno. Chtěla bych tedy poradit s granulemi nějaké střední třídy. Jednoduše řečeno kvalitní ale abych neplatila za 12 kg pytel 2000.

určitě chcete pro svého psa to nejlepší, že jo ?


https://www.radaveterinare.cz/pes/clanky/barfovani-a-krmeni-psa-je-o-zdravem-selskem-rozumu-rika-veterinar-milan-stourac-94.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.9.2018 18:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
určitě chcete pro svého psa to nejlepší, že jo ?


https://www.radaveterinare.cz/pes/clanky/barfovani-a-krmeni-psa-je-o-zdravem-selskem-rozumu-rika-veterinar-milan-stourac-94.

Sázela jsem na to, ze to sem date uz včera..
Zklamal jste me tim zpozdenim, tady uz se clovek nemůže spolehnout na zadne jistoty

OT -to ten odkaz uz mate nekde pripraveny a jen ho kopírujete, ne?

6.9.2018 19:54
K...

XXX.XXX.245.2

lupus4 napsal(a):
určitě chcete pro svého psa to nejlepší, že jo ?


https://www.radaveterinare.cz/pes/clanky/barfovani-a-krmeni-psa-je-o-zdravem-selskem-rozumu-rika-veterinar-milan-stourac-94.

To je supr rozhovor! Diky!

10.9.2018 09:31
Estrella

XXX.XXX.220.212

Jasně, to už je na chlupáčoj. :) tak mě ještě tak napadá tohle: https://www.carnilove.cz/cs/product/list?cid=187&productType=42273.. měl by to být stejný výrobce jako u Britu. Sama trošku zvažuju změnu, ale nevím, zas na ty současný je už zvyklá a bobiky má ukázkový. :D.

10.9.2018 09:33
Estrella

XXX.XXX.220.212

Domik047 napsal(a):
Brit Care jsme taky měli (ze začátku) a psovi chutnaly, ale chtěla jsem něco kvalitnějšího. Hlavně po nich hrozně pšoukal a dělal neuvěřitelně velký bobky. Já mít velkej mrazák, tak jdu do barfu.

jé, nevložila se mi tam citace, reagovala jsem na vás :).

10.9.2018 09:34
Atheira

XXX.XXX.50.119

Estrella napsal(a):
Jasně, to už je na chlupáčoj. :) tak mě ještě tak napadá tohle: https://www.carnilove.cz/cs/product/list?cid=187&productType=42273.. měl by to být stejný výrobce jako u Britu. Sama trošku zvažuju změnu, ale nevím, zas na ty současný je už zvyklá a bobiky má ukázkový. :D.

Třeba u nás byly carnilove děsnej průser. Jako vlastně i doslova. :D
A ani se mi nelíbilo složení, co si tak vzpomínám, tak jenom moučka, moučka a takový podivný věci.

10.9.2018 09:39
Estrella

XXX.XXX.220.212

Atheira napsal(a):
Třeba u nás byly carnilove děsnej průser. Jako vlastně i doslova. :D
A ani se mi nelíbilo složení, co si tak vzpomínám, tak jenom moučka, moučka a takový podivný věci.

Tohle co jsem posílala je ale nějaká nová řada, tam moučka není, pokud dobře koukám..? :).

10.9.2018 09:45
Atheira

XXX.XXX.50.119

Estrella napsal(a):
Tohle co jsem posílala je ale nějaká nová řada, tam moučka není, pokud dobře koukám..? :).

Aha, tak to netuším. Nenapadlo mě se podívat, protože jsem nepředpokládala, že mají novou řadu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 09:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Estrella napsal(a):
Tohle co jsem posílala je ale nějaká nová řada, tam moučka není, pokud dobře koukám..? :).

Sice nová řada, ale opět to podělali kuřecím tukem a kuřecími játry v "příchuti" pštros a jehněčí. Takže zase nic, škoda.

26.9.2018 07:57
evis

XXX.XXX.74.184

VENULEE napsal(a):
Zdravím. Hledám info do budoucna.
Plánuji pořízení vlčího spicika tudíž střední plemeno. Chtěla bych tedy poradit s granulemi nějaké střední třídy. Jednoduše řečeno kvalitní ale abych neplatila za 12 kg pytel 2000.

A já už ho mám, heč :-). Kdybych mohla, dávala bych maso, ale potýkali jsme se s průjmy a zvracením, takže jsme teď na granulkách maso ( krůta, hovězí, vepřové). Za mě Devoted, Acana, Barking Heads

26.9.2018 10:14
VENULEE

XXX.XXX.191.113

evis napsal(a):
A já už ho mám, heč :-). Kdybych mohla, dávala bych maso, ale potýkali jsme se s průjmy a zvracením, takže jsme teď na granulkách maso ( krůta, hovězí, vepřové). Za mě Devoted, Acana, Barking Heads

Tak to tiše závidím 😣S masem počítám budu krmit tak nějak normálně. Granule občas krůtí stehna krky, odrezky, ale granule budou hlavní. Tak patram..
Našla jsem Essential... Složením se mi líbí ale cena je taková... No unesena z ní nejsem 😀
U psů rodičů to neřeším tam objednávám N&D ale jsou to mini psy takže v klidu 7 kilo pro oba na měsíc 😀
Tady počítám že budu kupovat tak těch 12 plus maso... Tak uvidím co ještě vyšťouram

26.9.2018 11:00
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

26.9.2018 11:14
evis

XXX.XXX.74.184

VENULEE napsal(a):
Tak to tiše závidím 😣S masem počítám budu krmit tak nějak normálně. Granule občas krůtí stehna krky, odrezky, ale granule budou hlavní. Tak patram..
Našla jsem Essential... Složením se mi líbí ale cena je taková... No unesena z ní nejsem 😀
U psů rodičů to neřeším tam objednávám N&D ale jsou to mini psy takže v klidu 7 kilo pro oba na měsíc 😀
Tady počítám že budu kupovat tak těch 12 plus maso... Tak uvidím co ještě vyšťouram

Myslíte 12 kg na měsíc?? To mají velcí psi, ne? My jsme sice celkově zvláštní, jak řekla včera paní vetka :-D, ale víte kolik já kupuju granulí? cca 5 kg na měsíc..jasně nějaké to maso k tomu, ale on fakt sežere 3/4 misky s masem 1x denně..má 18 kg a hubený fakt není. Suším maso jako mlsky tak cca 3/4 kg na týden čerstvého, minus 70% vody..má to když si zaslouží, na vycházky, když jdu do práce - úplateček :)

26.9.2018 11:52
VENULEE

XXX.XXX.191.113

evis napsal(a):
Myslíte 12 kg na měsíc?? To mají velcí psi, ne? My jsme sice celkově zvláštní, jak řekla včera paní vetka :-D, ale víte kolik já kupuju granulí? cca 5 kg na měsíc..jasně nějaké to maso k tomu, ale on fakt sežere 3/4 misky s masem 1x denně..má 18 kg a hubený fakt není. Suším maso jako mlsky tak cca 3/4 kg na týden čerstvého, minus 70% vody..má to když si zaslouží, na vycházky, když jdu do práce - úplateček :)

Nemyslela jsem na měsíc ale zase jsem nechtěla kupovat tak často mensi množství. I když Teda jak tak čtu tak 😂u vás to funguje. Od kud máte pejska ?

26.9.2018 12:05
evis

XXX.XXX.74.184

Já jsem taky nechtěla, ale vždycky se mi vymstilo koupit pytel - prostě přestal je žrát, ať to byly Orijen, ND, Carnilov, Brit..noo prošli jsme toho dost :-/ Pak jsem je rozdávala..pesana mám odtud, ale u nás je víc CHS po republice ;-) http://www.keeshond.cz/hlavni.html

26.9.2018 12:09
VENULEE

XXX.XXX.191.113

evis napsal(a):
Já jsem taky nechtěla, ale vždycky se mi vymstilo koupit pytel - prostě přestal je žrát, ať to byly Orijen, ND, Carnilov, Brit..noo prošli jsme toho dost :-/ Pak jsem je rozdávala..pesana mám odtud, ale u nás je víc CHS po republice ;-) http://www.keeshond.cz/hlavni.html

Dekuju za tipy😊 Já vím že je jich více. Pejska už mám zamluveneho 😊jsem tzv na čekačce 😂 ale bude to klasický německý typ

26.9.2018 12:21
evis

XXX.XXX.74.184

Myslíte klasický vlčounek? Já mám keese, ale mám známé, kteří mají jak kříženého vlčího s keesem i klasického vlčího a jsou všichni skvělí, kontaktní, nezákeřní, mírumilovní...

26.9.2018 12:30
VENULEE

XXX.XXX.191.113

evis napsal(a):
Myslíte klasický vlčounek? Já mám keese, ale mám známé, kteří mají jak kříženého vlčího s keesem i klasického vlčího a jsou všichni skvělí, kontaktní, nezákeřní, mírumilovní...

Ano klasického vlčího špice 😊😊 dlouho jsem vybírala. A myslím že tohle bude pravý rodinný pohodář.Nemáte zkušenost krmit průměrnými granulemi s BARFEM?

26.9.2018 12:42
evis

XXX.XXX.74.184

Za mě - pokud bude baštit maso, tak bych granule vůbec neřešila. A dráž to nevyjde, pokud spočítáte dávku. Jasně pokud člověk někam jede, tak samozřejmě je to výjimečnně náhrada, to by mohl být klidně i Brit, není špatný, ale já bych brala masisko ;-).- Dívám se - máte bandu doma :-)To jsou asi rodičů, jak píšete, že? A kočenda? Jako že byste je mohla utáhnout na maso všechny, ne? :-)

26.9.2018 13:13
VENULEE

XXX.XXX.191.113

evis napsal(a):
Za mě - pokud bude baštit maso, tak bych granule vůbec neřešila. A dráž to nevyjde, pokud spočítáte dávku. Jasně pokud člověk někam jede, tak samozřejmě je to výjimečnně náhrada, to by mohl být klidně i Brit, není špatný, ale já bych brala masisko ;-).- Dívám se - máte bandu doma :-)To jsou asi rodičů, jak píšete, že? A kočenda? Jako že byste je mohla utáhnout na maso všechny, ne? :-)

Donedávna jsem bydlela ještě u našich teď jsem cca dva roky už ve svém se zahradou. Ale pejsci i kočka u rodičů mají granule N&D nejsem tam každý den a rodiče určitě na maso nenaučím😂jsem ráda že alepson svolili abych jim objednávala tyhle granule. U svého už chci najet na režim maso granule... Uvažovala jsem i nad magnusson nebo jak se to píše 😊... Tak nevím

26.9.2018 13:27
evis

XXX.XXX.74.184

VENULEE napsal(a):
Donedávna jsem bydlela ještě u našich teď jsem cca dva roky už ve svém se zahradou. Ale pejsci i kočka u rodičů mají granule N&D nejsem tam každý den a rodiče určitě na maso nenaučím😂jsem ráda že alepson svolili abych jim objednávala tyhle granule. U svého už chci najet na režim maso granule... Uvažovala jsem i nad magnusson nebo jak se to píše 😊... Tak nevím

Tak to jste dobře vymyslela magnuson-to jsou pečené se dívám.. 44% čerstvé hovězí a vepřové maso - musíte odečíst 70% vody, takže zbude 13,2 sušiny, zas není tam toho moc co do počtu surovin, což je někdy lepší...stejně budete postupně ledat, co Vám bude vyhovovat jak finančně, tak hlavně do bříška :-)

26.9.2018 14:06
VENULEE

XXX.XXX.191.113

evis napsal(a):
Tak to jste dobře vymyslela magnuson-to jsou pečené se dívám.. 44% čerstvé hovězí a vepřové maso - musíte odečíst 70% vody, takže zbude 13,2 sušiny, zas není tam toho moc co do počtu surovin, což je někdy lepší...stejně budete postupně ledat, co Vám bude vyhovovat jak finančně, tak hlavně do bříška :-)

Páni to mě vůbec nenapadlo s tím čerstvým masem... 😊Mě ty granule jednou doženou k šílenství 😀

26.9.2018 14:10
evis

XXX.XXX.74.184

Ano, to jsou potom někdy docela jiná čísla ;-)

11.11.2018 21:04
Eliskajano

XXX.XXX.168.118

Předpokládám, že budeš mít štěňě. Já mám nejlepší zkušennost s Essential foods.
https://www.aaagranule.cz/granule-pro-psy/essential-foods-beginning-large-breed-12-5-kg/
Předtímjsem měla i Taste. https://www.aaagranule.cz/granule-pro-psy/taste-of-the-wild-high-prairie-puppy-13-kg/

12.11.2018 14:22
tichustka

XXX.XXX.221.25

Zdravím chystáme se za měsíc pro našeho nového člena rodiny, pejska, tak jsem si říkala, že se poohlídnu po nějakých granulích pro štěňata. Budeme mít labradora, tak jsem si říkala, že mu koupím nějaké kvalitní granule. Jelikož to bude náš první pes, tak nevím jaké koupit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 14:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

tichustka napsal(a):
Zdravím chystáme se za měsíc pro našeho nového člena rodiny, pejska, tak jsem si říkala, že se poohlídnu po nějakých granulích pro štěňata. Budeme mít labradora, tak jsem si říkala, že mu koupím nějaké kvalitní granule. Jelikož to bude náš první pes, tak nevím jaké koupit.

dyť máte Husse, ne :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 14:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

a pak dycky přijde hojka1 a řekne Brit
a nakonec dají i odkaz na juko-krmiva
a spolu s MirkaKnot nebo Kot ještě na baron cd vet
takže tady je tak 50% fake ifauňáků
paráda
:-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 14:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

tichustka napsal(a):
Zdravím chystáme se za měsíc pro našeho nového člena rodiny, pejska, tak jsem si říkala, že se poohlídnu po nějakých granulích pro štěňata. Budeme mít labradora, tak jsem si říkala, že mu koupím nějaké kvalitní granule. Jelikož to bude náš první pes, tak nevím jaké koupit.

Wolfsblut

13.11.2018 20:57
Eliskajano

XXX.XXX.168.118

Za mne Essential foods jasný favorit.

13.11.2018 21:05
lupus4

XXX.XXX.205.61

lupus4 napsal(a):
určitě chcete pro svého psa to nejlepší, že jo ?


https://www.radaveterinare.cz/pes/clanky/barfovani-a-krmeni-psa-je-o-zdravem-selskem-rozumu-rika-veterinar-milan-stourac-94.

že mu koupím nějaké kvalitní granule. Jelikož to bude náš první pes, tak nevím jaké koupit.

tož se ocituji

14.11.2018 21:43
Radanos

XXX.XXX.104.33

Ahoj všem, ráda bych se s vámi podělila o své zkušenosti. Granule pro naše psy jsem si vybírala opravdu pečlivě. Zkoumala jsem několik značek, jejich složení, poměr ceny a kvality. Musím říct, že nejlíp ze všech mi vyšel Brit. Jejich granule mají vynikající složení, plné masa! Taky hodně oceňuju přehlednost jejich poduktů... V neposlední řadě pak taky mají skvělé ceny v porovnání s nabízenou kvalitou.

14.11.2018 22:16
lupus4

XXX.XXX.205.61

Radanos napsal(a):
Ahoj všem, ráda bych se s vámi podělila o své zkušenosti. Granule pro naše psy jsem si vybírala opravdu pečlivě. Zkoumala jsem několik značek, jejich složení, poměr ceny a kvality. Musím říct, že nejlíp ze všech mi vyšel Brit. Jejich granule mají vynikající složení, plné masa! Taky hodně oceňuju přehlednost jejich poduktů... V neposlední řadě pak taky mají skvělé ceny v porovnání s nabízenou kvalitou.

no na to, že s nimi máte "zkušenosti" už 14 dní

vždyť to složení je hrůza hrůz

mají vynikající složení, plné masa! můj ty bože

Junior - 42% jehněčí masová moučka, 36% rýže...
Dog Adult Medium - 38% jehněčí masová moučka, 37% rýže,...

u všeho v podstatě to samé +/- pár %

víte z čeho je masová moučka a jak se upravuje ?
to , co jste napsala je jen výplod zcela nepoučené Kikiny

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2018 06:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

no jo, jenže oni řekli, že tam maso je
https://krmivo-brit.cz/cs/consultations/detail?nid=281656

ale pak zas že ne.. a to v žádných jejich granulích
https://www.krmivo-brit.cz/cs/consultations/detail?nid=75085
https://www.krmivo-brit.cz/cs/consultations/detail?nid=75147
https://www.krmivo-brit.cz/cs/consultations/detail?nid=153363

velmi zajímavé krmivo :-) moučka v kvalitě pro lidi neexistuje a maso se může psát
pouze, pokud se jedná o kosterní svalovinu
str. 29 pod tabulkou
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0068&from=CS

já říkala, že přijde někdo napsat Brit :-)

15.11.2018 07:24
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Ona je to totiž zase šikovně zabalená reklama(nebo nešikovně - jak to kdo veme)

15.11.2018 10:22
Estrella

XXX.XXX.111.208

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
no jo, jenže oni řekli, že tam maso je
https://krmivo-brit.cz/cs/consultations/detail?nid=281656

ale pak zas že ne.. a to v žádných jejich granulích
https://www.krmivo-brit.cz/cs/consultations/detail?nid=75085
https://www.krmivo-brit.cz/cs/consultations/detail?nid=75147
https://www.krmivo-brit.cz/cs/consultations/detail?nid=153363

velmi zajímavé krmivo :-) moučka v kvalitě pro lidi neexistuje a maso se může psát
pouze, pokud se jedná o kosterní svalovinu
str. 29 pod tabulkou
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/PDF/?uri=CELEX:32013R0068&from=CS

já říkala, že přijde někdo napsat Brit :-)

Já teda nevím, ale osobně jsem první odpověď pochopila prostě tak, že garantují, že to maso (ze kterého se poté dělá moučka) je v potravinářské kvalitě, tedy že dávají pozor, aby neobsahovalo žádné nežádoucí látky, které by mohly ohrozit zdraví pejsků. Osobně těmahle granulema krmím taky a přijde mi, že tu trošku zbytečně pořádáte hon na čarodějnice. Každý má jiná kritéria, podle kterých se rozhoduje a pokud paní napíše, že jí složení granulí přijde fajn a vyhovují jim, proč ne? Mně se líbí taky a na moučce nevidím nic špatného. :) A k vaší poslední poznámce - ono se asi není čemu divit, že tu Brit často zaznívá, vzhledem k tomu, jak je ta firma velká a značka známá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2018 10:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

A co se Vám na moučce líbí, její konzervace? A ano, každý má jiná kritéria pro rozhodování, jakými granulemi krmit, někdo finanční a někdo zdravotní.

15.11.2018 10:36
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Estrella napsal(a):
Já teda nevím, ale osobně jsem první odpověď pochopila prostě tak, že garantují, že to maso (ze kterého se poté dělá moučka) je v potravinářské kvalitě, tedy že dávají pozor, aby neobsahovalo žádné nežádoucí látky, které by mohly ohrozit zdraví pejsků. Osobně těmahle granulema krmím taky a přijde mi, že tu trošku zbytečně pořádáte hon na čarodějnice. Každý má jiná kritéria, podle kterých se rozhoduje a pokud paní napíše, že jí složení granulí přijde fajn a vyhovují jim, proč ne? Mně se líbí taky a na moučce nevidím nic špatného. :) A k vaší poslední poznámce - ono se asi není čemu divit, že tu Brit často zaznívá, vzhledem k tomu, jak je ta firma velká a značka známá.

Ale oni nepíšou, že se jedná o maso v lidské kvalitě. Oni píšou, že se jedná o maso ze závodů, které vyrábějí potraviny pro lidi.
Třeba ty závody vyrábějí i krmiva. Nebo vyrábějí potraviny, ale do granulí jde jen to, co není pro lidskou potravinu přijatelné. Nebo cokoli jiného.

15.11.2018 10:49
Estrella

XXX.XXX.106.166

Varaxi napsal(a):
Ale oni nepíšou, že se jedná o maso v lidské kvalitě. Oni píšou, že se jedná o maso ze závodů, které vyrábějí potraviny pro lidi.
Třeba ty závody vyrábějí i krmiva. Nebo vyrábějí potraviny, ale do granulí jde jen to, co není pro lidskou potravinu přijatelné. Nebo cokoli jiného.

"Je pro nás důležité používat pouze suroviny s tzv. human grade quality" - No tak já nevím, podle mě to píšou.

A k Rájce: " Jde o to, že všechny naše suroviny mají tzv. human grade quality. Musí splňovat hygienické standardy obvyklé v humánní výživě. Naše moučky jsou stabilizovány pomocí směsných tokoferolů. To jsou látky přírodního původu, velmi podobné známému vitamínu E, alfa tokoferolu." (viz. jeden z komentářů, co sdílela Megi.) .. takže ano, konzervace mi nevadí.. :)

Osobně bych prostě od pejskařů čekala příjemnější debatu, ale občas mám dojem, že jak tu někdo nebarfuje nebo nepoužívá nejkvalitnější možné granule, protože ano, i finanční důvody to nemusí dovolit, hned se tu snese vlna nepříjemných úroků, že chce ten či onen pisatel svého psa skoro zabít. No nevím, přijde mi to zbytečně přehnaný. Bylo by super, kdyby tu vládla větší tolerance. :))

15.11.2018 11:06
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Estrella napsal(a):
"Je pro nás důležité používat pouze suroviny s tzv. human grade quality" - No tak já nevím, podle mě to píšou.

A k Rájce: " Jde o to, že všechny naše suroviny mají tzv. human grade quality. Musí splňovat hygienické standardy obvyklé v humánní výživě. Naše moučky jsou stabilizovány pomocí směsných tokoferolů. To jsou látky přírodního původu, velmi podobné známému vitamínu E, alfa tokoferolu." (viz. jeden z komentářů, co sdílela Megi.) .. takže ano, konzervace mi nevadí.. :)

Osobně bych prostě od pejskařů čekala příjemnější debatu, ale občas mám dojem, že jak tu někdo nebarfuje nebo nepoužívá nejkvalitnější možné granule, protože ano, i finanční důvody to nemusí dovolit, hned se tu snese vlna nepříjemných úroků, že chce ten či onen pisatel svého psa skoro zabít. No nevím, přijde mi to zbytečně přehnaný. Bylo by super, kdyby tu vládla větší tolerance. :))

"Je pro nás důležité používat pouze suroviny s tzv. human grade quality" - No tak já nevím, podle mě to píšou.

Píšou, že je to pro ně důležité, ne že je používají a už vůbec ne, že je používají výlučně.
Já vím, že je to slovíčkaření. Ale prostě u reklam, inzerátů a podobných textů je nutné se chovat jako detektiv a právník v jednom. Co není uvedeno jednoznačně, je stejné, jako kdyby to nebylo uvedeno vůbec. A co není uvedeno, je mnohem důležitější než to, co uvedeno je.

Já Brity neznám. Podle složení se mi nelíbily, tak jsem je nikdy nekoupila. Třeba jsou fajn a jen trpí na špatnou prezentaci. Ale riskovat to prostě nebudu.
Jinak já Vás nechtěla napadat. Krmte, čím uznáte za vhodné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2018 13:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

šatně PR, jo :-)
nakonec, když se zeptáte přímo na konzervaci a zdroj masa, tak řeknou:
maso nepoužíváme a u mouček je pro nás důležité peroxidové číslo
víte, co to je ?
jestli žlukne za týden nebo za měsíc
a pardon, surovinou, která leží v bigbagu v nějakém skladu
a kterou vyrobili zásadně z odpadu
a pozlatili ji antioxidanty velmi škodlivými, protože kdyby ne, tak žlukne :-)
krmit nebudu

human grade je vůbec krávovina (human grade moučka už totálně)
protože jakmile surovina překročí práh továrny na krmiva, stává se krmnou surovinou
jenom někteří mají zásadu, že moučky a čínské věci prostě nepoužívají

hon na čarodejnice.. ne.. na vše, co se vydává za kvalitní krmivo
Annamaet jsou na chlup stejné granule
Nutra, Taste, Timberwolf, ....je úplně jedno, kolik to stojí, je to šmejd

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.11.2018 13:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

tolerance jo, já toleruji, že je někdo chudý
já su také chudá
krmím maso a tak nějak bezpečné granule..a když se mi kvůli těmto a dalším z produkce Vafo všecko drbe ? včetně mě - naberu granule rukou a mám vyrážku, to není normální..no tak nejsem normální, ok :-)
ale Estrella, dyť Vy sem chodíte jen čistě kvůli Brit granulím..

ne že šatna potřebuje lepší PR, pardon :D
s tokoferoly u mouček to není pravda, to prostě nevydrží rok, ani omylem, v pytli, na podlaze ?

19.11.2018 16:05
hojka1

XXX.XXX.221.25

Já tedy většinou psovi dávám syrové maso a když nestíhám tak mu dám nějakou kvalitní konzervu. Nedávno jsem objevila tuhle https://www.granuleprobrno.cz/brit-boutiques/brit-dog-konz-mono--protein-beef-400g/ a náš pes to sní, sice potom nejede jak po syrovém masu, ale...

19.11.2018 16:16
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
šatně PR, jo :-)
nakonec, když se zeptáte přímo na konzervaci a zdroj masa, tak řeknou:
maso nepoužíváme a u mouček je pro nás důležité peroxidové číslo
víte, co to je ?
jestli žlukne za týden nebo za měsíc
a pardon, surovinou, která leží v bigbagu v nějakém skladu
a kterou vyrobili zásadně z odpadu
a pozlatili ji antioxidanty velmi škodlivými, protože kdyby ne, tak žlukne :-)
krmit nebudu

human grade je vůbec krávovina (human grade moučka už totálně)
protože jakmile surovina překročí práh továrny na krmiva, stává se krmnou surovinou
jenom někteří mají zásadu, že moučky a čínské věci prostě nepoužívají

hon na čarodejnice.. ne.. na vše, co se vydává za kvalitní krmivo
Annamaet jsou na chlup stejné granule
Nutra, Taste, Timberwolf, ....je úplně jedno, kolik to stojí, je to šmejd

huesky megi, ale obávám se, že těm 3 v 1 nebo kolik jich tu těch "Brit" propagátorek s IQ tykve je, o to vůbec nejde
ty si budou mlejt tu svoji nablblou mantru furt dokola

2.12.2018 16:56
Radanos

XXX.XXX.104.33

My jsme s těma Brit krmivy hodne spokojení. Ta kvalita je výborná. I cenově nám sedí.

2.12.2018 17:08
lupus4

XXX.XXX.205.61

Radanos napsal(a):
My jsme s těma Brit krmivy hodne spokojení. Ta kvalita je výborná. I cenově nám sedí.

a pak dycky přijde hojka1 a řekne Brit


tak znova
obávám se, že těm 3 v 1 nebo kolik jich tu těch "Brit" propagátorek s IQ tykve je, o to vůbec nejde
ty si budou mlejt tu svoji nablblou mantru furt dokola

2.12.2018 19:59
Terven

XXX.XXX.110.147

Radanos napsal(a):
My jsme s těma Brit krmivy hodne spokojení. Ta kvalita je výborná. I cenově nám sedí.

A když je ta kvalita tak výborná a cena příznivá a vůbec jsou to tak super granule...proč potřebujou takovej zoufalej způsob reklamy jako je rádobynenápadná propagace v internetové diskuzi ? Myslím si, že tohle naopak potenciální zájemce spolehlivě odradí.

18.12.2018 08:09
Radanos

XXX.XXX.222.18

No, tak asi takhle :) Nevím, jak někdo přišel na to, že Brit granule kupujeme 14 dní nebo na to, že soudím po 14 dnech... Tohle je diskuze ohledně spokojenosti s granulema. Já jen říkám, s jakými jsme spokojeni my. A nemáme jich vyzkoušeno málo. Jen jsem chtěla říct, že pokud má někdo problém s tím, že mu pes odmítá granule, tak je potřeba zkoušet. My jsme zůstali až u Britu, protože prostě našemu psovi chutnají. Jasně, koukala jsem se i na složení a teda musím říct, že mi přijde dobré, i když já jsem hlavně ráda, že jsme našli něco, co našemu psovi vyhovuje :)

18.12.2018 08:19
lupus4

XXX.XXX.205.61

Nevím, jak někdo přišel na to, že Brit granule kupujeme 14 dní nebo na to, že soudím po 14 dnech... T

Jak ? snadno jitko

31.10.2018 18:45
Radanos

Dobrý den, granule jsme zatím kupovali jen v supermarketu.


1.11.2018 09:15
Radanos

Děkuji moc za info. Já s tímto počítám. No, jinak já jsem rovnou uvažoval nad tou prémiovou řadou, ale pokud je ta super


14.11.2018 21:47
Radanos

Tak to se docela divím. My jsme měli docela problémy s granule jiných značek. Začínali jsem na supermarketových, pak jsme se přešli na e-shopy a teda žádná sláva. Nakonec nám právě nejvíc sedí ten Brit. Rozhodně se nám ještě za tu dobu, co ho kupujeme nestalo, a


Přidejte reakci

Přidat smajlík