Zdravím
Potřebovala bych radu, chceme si pořídit Aljašského malamuta nebo Sibiřského husky, ale nevíme, který z nich se k nám hodí více. Ted žijeme v bytě, ale do dvou let budeme mít dům. Žijeme na severu čech u hor, máme tu drsnější polohu a jsme fyzicky aktivní rodina. máme dvě priority co se týče psa: velký kamarád, mazel a velmi energetickej pro naše neúnavné a velmi aktivní, hravý a mazlící se dítě, ale i mazlení pro nás :). A druhá priorita pro zájmový sport jelikož miluji alespon půl denní jízdy na kole a to jak jen to jde, tak mi chybí společník a na zimu bychom chtěli zájmové spřežení, jsem začátečník a uvítala bych doporučenou literaturu, jelikož bych potřebovala vědět potřebné info. a jaké je minimum psu do sání s jednou osobou až dvěmi konkrétně jeden dospělí a dítě do cca 12 let. Děkuji za odpověd
Tak v bytě si obě plemena zvyknou snadno..., ale JE JIM NEUSTÁLE VEDRO
počkejte si na na ten dům a pak pro solo psa buď neustálý přístup do domu, nebo alespoň 2
jelikož miluji alespon půl denní jízdy na kole a to jak jen to jde, tak mi chybí společník a na zimu bychom chtěli zájmové spřežení,
na asfalt zapomeňte, a pak tedy SH
Jste si vědoma jejich loveckého pudu - to značí prakticky NIKDY na volno?
Co ESP?
pudu jsem četla, ale měli jsme jack russela
no děvče, to je nebe a dudy pro SH je vítaná kořist vše od myši po srnu, ovce, kozy, klokany....
hodně dlouhé cyklostezky,
jestli jsou asfaltové apod. tak pro psy (bez sněhu)naprosto nevhodné
udělejte si výlet na off snow závody, kde si můžete udělat rámcovou představu co to vůbec obnáší (ať jen kolo, či spřežení)
https://www.mushing.cz/zavody
neb vaše představy jsou evidentně hrozně naivní
Uživatel s deaktivovaným účtem