Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den, mám doma 8-mi týdenní čivavu. Chtěla bych poprosit o radu, zda je to fenka, či pes. Jsem v tomto naprostý laik a rozdílné názory ostatních mě naprosto zmátli. Moc děkuji

napsal(a):
Dobrý den, mám doma 8-mi týdenní čivavu. Chtěla bych poprosit o radu, zda je to fenka, či pes. Jsem v tomto naprostý laik a rozdílné názory ostatních mě naprosto zmátli. Moc děkuji
..a jakého pohlaví jste si ji od chovatele kupovala - respektive co máte napsáno v PP, očkovacím průkaze, kupní smlouvě.....

co píší v návodu ?
na cenovce bylo F nebo M 1999 ?

fikovnice
napsal(a):
To je ale dotaz....
...neuvěřitelné.....že by dozvuky sobotního mejdanu........

fikovnice
napsal(a):
Megí, už zase?
a ještě foto nanic, lépe se to pozná podle uší
nahoru - kluk
dolů - holka
jako ale bez českého návodu, já bych ho vrátila

Je to samice, neboť má vulvu.
Kdyby to byl samec, bude mít penis a varlata.
Stejný jako u lidí
Teda pokud nejedete gender, v tom případě musíte vysledovat, jako jaké pohlaví se čivava cítí a pojmenovat podle toho. Případně vždycky může být René.
napsal(a):
Stejný jako u lidí
Teda pokud nejedete gender, v tom případě musíte vysledovat, jako jaké pohlaví se čivava cítí a pojmenovat podle toho. Případně vždycky může být René.
Tak koukám toto vlákno bude výživné!

napsal(a):
a ještě foto nanic, lépe se to pozná podle uší
nahoru - kluk
dolů - holka
jako ale bez českého návodu, já bych ho vrátila
..co když budou do strany ta ušiska......naší malé beranici - králici je motýl pořád staví, takže je jak semafor - jedno dolů a druhé nahoru.........

napsal(a):
Stejný jako u lidí
..nebo Sáša.....

napsal(a):
..co když budou do strany ta ušiska......naší malé beranici - králici je motýl pořád staví, takže je jak semafor - jedno dolů a druhé nahoru.........
hermafrodit!

napsal(a):
hermafrodit!

fikovnice
napsal(a):
Teda ten Váš motýl...co s tou zvěří u Vás všechno nedělá...