Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.4.2019 14:18
Koník5678

XXX.XXX.162.153

Dobrý den,
před dvouma týdny nám hlídala fenu na víkend sousedka. Až dnes mi přiznala, že ji rozkousala krabičku s ibuprofenem 400 a poměrně hodně jich "zmizelo" ( asi 20 ). Fena má cca 40 kg... Chová se normálně, jí, pije, hraje si, je veselá... Může se otrava ještě projevit i po té době ? Nemusím snad říkat, že na hlídání už ji rozhodně nedám, jsem z té situace opravdu nešťastná...

13.4.2019 14:25
bodlinka

XXX.XXX.237.163

asi dobrý. ibuprofen umí dělat žaludeční vředy a akutní selhání ledvin, případně obojí. ale to už byste věděla.

13.4.2019 15:00
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Nevím, ale kdyby jich sežrala 20, tak si myslím, že je po ní, to je přece obr dávka Tady lidi vyšilujou, když někdo dá psu jeden.

13.4.2019 15:02
Koník5678

XXX.XXX.162.153

Mě ta dávka taky děsí... ale bohužel je to pravda :( no ale opravdu se chová úplně normálně ... jako co o tom vím, tak mi přijde, že divně kouká, měřím, kolik vypije vody, počítám, kolikrát se vyčůrá :D prostě mi hrabe :D ale než jsem se to dozvěděla, nic jsem nepoznala...

Přidejte reakci

Přidat smajlík