Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
24.8.2019 13:42
sydney

XXX.XXX.96.35

Zdravím všechny. Mám pejska zlaťáka, 12 let.
Tento příspěvek zakladám pro všechny, kteří se stébla chytají, tak jako já. Na úvod bych napsala, že nejsem ani fanatik, ani obchodní zástupce, a osobně jsem úplně pragmatický člověk, poslední kdo by věřil na přírodní produkty (bolí mě hlava = vezmu si brufen a nazdar). Ale strašně moc bych chtěla pomoct všem, kteří s hrůzou zjistí, že jejich psímu kamarádovi někde něco roste :-/
Ještě se omlouvám, že nemám nikde veterinární přesná pojmenování. Nemám, pro mě je důležité, že je to pryč.
Takže. Rok a půl, dva zpět, jsem pozorovala malý výrůstek u psa v tlamě, jakby zespod pysku. Nelíbilo se mi to, ale ještě jsem nepanikařila. Z mého oblíbeného eshopu od paní které důvěřuji že prodává jen kvalitní věci (barf a kvalitnější granule), jsem vzala spíš zkusmo nějaký přípravek na nádorové onemocnění a sliznice, že uvidíme. Byl to Annovet od Energy. Pes to dobral a ono to prostě zmizelo...ten útvar měl cca 0,5 cm.
Podruhé to začalo růst za nějaký čas - rostlo to strašně rychle, před očima. To už jsem měla špatné tušení a šla jsem na veterinu, stihlo to narůst do cca 2 cm v průměru. Operace, histologie (cytologie?), a verdikt ZHOUBNÉ. Příště prý půjde pryč i velký kus tkáně, klidně kus čelisti..pro mě šílená zpráva. Hlídala jsem mu papulku, a za cca měsíc rostlo znova - okamžitě jsem objednala dvě lahvičky toho Annovetu, prostě zoufalost. Ještě bych dodala že 10 let je u velkého psa celkem věk, krátce před vyjmutim toho tumoru byl také v narkoze - rtg kvůli loktům a kyčlím, šílela jsem, že přece každý měsíc nebude chodit na operaci...
A teď teda, jsem nasadila ten Annovet. Po první lahvičce to přestalo růst, při druhé to začalo mizet!
Další ROK byl klid. Annovet neužíval. Letos, teď v létě, mu vyrostl tumor na zadním stehně. Nejdřív to nebylo vidět, najednou vyskočila tvrdá velká boule, kterou si pořád lizal. Veterina, ihned to musí pryč, lehounká narkoza, proběhlo to úplně perfektně. Spolu s tím jsem mu ale nahmatala na boku pod kůží bouli - o které se paní veterinářka vyjádřila jako o kosmetické, že to není tak závažné, a pokud by se něco dělo, uděláme odběr. Teda není mi to jasné, jestli je to tukové, ještě s ní budu mluvit. Nicméně na pohmat to bylo už takové...jak když držíš v prstech pingpongovy míček, a protože psa udržuji štíhlého, už se to celkem na tom boku rýsovalo, i mezi chlupy. Objednala a využívali jsme dva Annovety. Paní vetka se na to úplně netvářila, že prý neví o nikom, komu by to zabralo (a doporučila mi od ALAVISU SANICELL, který jsem pro jistotu vzala, ten Annovet se nemá užívat bez přestávky).
No, abyste mě neobvinili z nějaké komerce, přísahám že chci jen pomoct a předat naši zkušenost, protože to zoufalství bylo masakr. Šla jsem kolem obchodu, kde jsem našla v pytlíčkách listy té Annony (GRAVIOLA, taky se někdy uvádí myslím muricata - má mít velmi širokou působnost, ale především nebo co tedy zajímá mě, brzdí postup onkologickych onemocnění, a ničí rakovinové buňky). Čili jsem udělala odvar z těch listů, protože nejlepší je rovnou originál, že...a přilívala jsem to psovi do vody na pití.
Po celé této kúře, hádejte co - ta hrča na boku už nejde ani mezi prsty uchopit.
Tak....já vím jak to zní, asi fanaticky :-) ale víte co? Je to pryč, mizí to, a i kdyby to zabralo jen nějakému pejskovi na určité typy tumorů - tak budu ráda, já bych tu nemoc vzala i na sebe, jen abych ho zachránila, takže tohle je pro mě prostě zázrak.
Promiňte mi obšírnost :-) přeji všem spoustu let ve zdraví s jejich miláčky.

24.8.2019 13:59
eli22

XXX.XXX.181.79

sydney napsal(a):
Zdravím všechny. Mám pejska zlaťáka, 12 let.
Tento příspěvek zakladám pro všechny, kteří se stébla chytají, tak jako já. Na úvod bych napsala, že nejsem ani fanatik, ani obchodní zástupce, a osobně jsem úplně pragmatický člověk, poslední kdo by věřil na přírodní produkty (bolí mě hlava = vezmu si brufen a nazdar). Ale strašně moc bych chtěla pomoct všem, kteří s hrůzou zjistí, že jejich psímu kamarádovi někde něco roste :-/
Ještě se omlouvám, že nemám nikde veterinární přesná pojmenování. Nemám, pro mě je důležité, že je to pryč.
Takže. Rok a půl, dva zpět, jsem pozorovala malý výrůstek u psa v tlamě, jakby zespod pysku. Nelíbilo se mi to, ale ještě jsem nepanikařila. Z mého oblíbeného eshopu od paní které důvěřuji že prodává jen kvalitní věci (barf a kvalitnější granule), jsem vzala spíš zkusmo nějaký přípravek na nádorové onemocnění a sliznice, že uvidíme. Byl to Annovet od Energy. Pes to dobral a ono to prostě zmizelo...ten útvar měl cca 0,5 cm.
Podruhé to začalo růst za nějaký čas - rostlo to strašně rychle, před očima. To už jsem měla špatné tušení a šla jsem na veterinu, stihlo to narůst do cca 2 cm v průměru. Operace, histologie (cytologie?), a verdikt ZHOUBNÉ. Příště prý půjde pryč i velký kus tkáně, klidně kus čelisti..pro mě šílená zpráva. Hlídala jsem mu papulku, a za cca měsíc rostlo znova - okamžitě jsem objednala dvě lahvičky toho Annovetu, prostě zoufalost. Ještě bych dodala že 10 let je u velkého psa celkem věk, krátce před vyjmutim toho tumoru byl také v narkoze - rtg kvůli loktům a kyčlím, šílela jsem, že přece každý měsíc nebude chodit na operaci...
A teď teda, jsem nasadila ten Annovet. Po první lahvičce to přestalo růst, při druhé to začalo mizet!
Další ROK byl klid. Annovet neužíval. Letos, teď v létě, mu vyrostl tumor na zadním stehně. Nejdřív to nebylo vidět, najednou vyskočila tvrdá velká boule, kterou si pořád lizal. Veterina, ihned to musí pryč, lehounká narkoza, proběhlo to úplně perfektně. Spolu s tím jsem mu ale nahmatala na boku pod kůží bouli - o které se paní veterinářka vyjádřila jako o kosmetické, že to není tak závažné, a pokud by se něco dělo, uděláme odběr. Teda není mi to jasné, jestli je to tukové, ještě s ní budu mluvit. Nicméně na pohmat to bylo už takové...jak když držíš v prstech pingpongovy míček, a protože psa udržuji štíhlého, už se to celkem na tom boku rýsovalo, i mezi chlupy. Objednala a využívali jsme dva Annovety. Paní vetka se na to úplně netvářila, že prý neví o nikom, komu by to zabralo (a doporučila mi od ALAVISU SANICELL, který jsem pro jistotu vzala, ten Annovet se nemá užívat bez přestávky).
No, abyste mě neobvinili z nějaké komerce, přísahám že chci jen pomoct a předat naši zkušenost, protože to zoufalství bylo masakr. Šla jsem kolem obchodu, kde jsem našla v pytlíčkách listy té Annony (GRAVIOLA, taky se někdy uvádí myslím muricata - má mít velmi širokou působnost, ale především nebo co tedy zajímá mě, brzdí postup onkologickych onemocnění, a ničí rakovinové buňky). Čili jsem udělala odvar z těch listů, protože nejlepší je rovnou originál, že...a přilívala jsem to psovi do vody na pití.
Po celé této kúře, hádejte co - ta hrča na boku už nejde ani mezi prsty uchopit.
Tak....já vím jak to zní, asi fanaticky :-) ale víte co? Je to pryč, mizí to, a i kdyby to zabralo jen nějakému pejskovi na určité typy tumorů - tak budu ráda, já bych tu nemoc vzala i na sebe, jen abych ho zachránila, takže tohle je pro mě prostě zázrak.
Promiňte mi obšírnost :-) přeji všem spoustu let ve zdraví s jejich miláčky.

Dáte fotku pejska?

24.8.2019 14:09
sydney

XXX.XXX.96.35

Oříznutá fotka, týden po operaci

24.8.2019 14:10
eli22

XXX.XXX.181.79

sydney napsal(a):
Oříznutá fotka, týden po operaci

Děkuju, krásnej, rána je vidět.

24.8.2019 14:26
sydney

XXX.XXX.96.35

eli22 napsal(a):
Děkuju, krásnej, rána je vidět.

Děkuju. Těch zdravotních problémů bylo samozřejmě za ta léta x....artroza, zažívací problémy atd, ale jinak je neskutečně vitální, hravý, šťastný, aktivní - diagnoza, že by v ještě téměř plné síle v tak krásném věku se zdravým srdcem, očima, chrupem...měl odejít, tak s tím se prostě nemůžu smířit. Studovala jsem, čeho se lidi chytají, kteří se léčí na onko - je to prakticky porucha imunity...nechci být zase obšírná, zkoušela jsem kdeco, zásadité potraviny....naštěstí zabralo, co už jsem psala. Nevím na jak dlouho, ale prostě to mizí, jsem šťastná jako blázen :-)))

24.8.2019 15:18
eli22

XXX.XXX.181.79

sydney napsal(a):
Děkuju. Těch zdravotních problémů bylo samozřejmě za ta léta x....artroza, zažívací problémy atd, ale jinak je neskutečně vitální, hravý, šťastný, aktivní - diagnoza, že by v ještě téměř plné síle v tak krásném věku se zdravým srdcem, očima, chrupem...měl odejít, tak s tím se prostě nemůžu smířit. Studovala jsem, čeho se lidi chytají, kteří se léčí na onko - je to prakticky porucha imunity...nechci být zase obšírná, zkoušela jsem kdeco, zásadité potraviny....naštěstí zabralo, co už jsem psala. Nevím na jak dlouho, ale prostě to mizí, jsem šťastná jako blázen :-)))

To věřím, náš má takovou bulku na boku, ale zdá se mi tuková spíš, nezvětšuje se, je stejná už asi 4 roky, zatím s ní nemá problémy. Je mu 14 let.

24.8.2019 15:38
sydney

XXX.XXX.96.35

Eli22: tak to je určitě v pohodě ❤ Nám všechno, co jsem vyjmenovala, rostlo doslova že dne na den.

24.8.2019 16:36
eli22

XXX.XXX.181.79

sydney napsal(a):
Eli22: tak to je určitě v pohodě ❤ Nám všechno, co jsem vyjmenovala, rostlo doslova že dne na den.

No snad jo, určitě v tomhle věku nechci jít na žádný zákrok, pokud se to nebude horšit.Ale na ten Annovet mrknu, už jsem vlastně koukala, píšou, že se před podáváním nemá ale do nádoru nijak zasahovat.

24.8.2019 16:47
jahodapavel

XXX.XXX.168.150

A ještě tu o Sněhurce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2019 18:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Musela jsem si to najít...slyšela jsem to prvně....tak jsem běžně prolétla internet a nevím, jestli neumím hledat, ale krom nějakých pokusů in-vitro, kde to vypadalo, že by nějaký účinek na růst určitých buněk by to mít mohlo, tak nikde ani zmíňka o nějakých zázračných cytostatických účincích. Spíš na podporu imunity a pod.
Jsem teda hodně skeptická k tomu, že by nějaký přírodní extrakt vyléčil rakovinu, ale pokud to pejskovi pomohlo, tak zaplať pánbůh za ty dary a ať se pejsovi daří.

Ale téma diskuze "máme lék na rakovinu" je prostě trochu zavádějící.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2019 19:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já přípravky od Energy znám delší dobu, občas jsem je užívala na podporu imunity, ale že by to byly léky proti rakovině, se mi moc nezdá. Že někde na těle pejskovi bulka zmizela, ještě neznamená, že nemá metastázy jinde, to by chtělo celkové vyšetření, pak můžeme soudit. Zadavatelka nic nepíše o tom, jestli vyšetřili krev a případně zrentgenovali plíce a srdce. Samozřejmě pokud to aspoň trošku posílilo imunitu, tak je to jen dobře.

24.8.2019 19:51
sydney

XXX.XXX.96.4

Měli jsme vyšetření krve.
Dobře je účinek té rostliny popsán na téhle stránce (nic jsem tam nekupovala) http://www.zdravizperu.cz/anona-graviola
A pro ty, co píšou poznámky a pohádce - je mi to tak fuk :-) já vím svoje a proto to sem vkládám. Jednou se možná i vy budete chytat každé naděje.

24.8.2019 19:53
sydney

XXX.XXX.96.4

Jo vlastně jsem ještě zapomněla poznámku - veterinářka mu pořádně prohlídla tlamičku, s tím že je opravdu čistá, a řekla mi, že útvar který jsme odstranili ze stehna, s tlamou nesouvisí (nechápu metastázy, nejsem lékař).
A to je už všechno k tématu. Že jsem napsala relativně kontroverzní název příspěvku, tak to schválně, abych upoutala pozornost těch, co budou hledat v tématech.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2019 20:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

no, nevím. Osobně se snažím, aby se moji psi měli celý život co možná dobře a když dostanou, nedejbože, rakovinu nebo jiný nevyléčitelný fujtajxsl, jsem zastáncem rychlého ukončení trápení. Zvíře žije přítomností. je lepší když prožije svůj život ve zdraví a kondici, užívá si a pak má rychlý bezbolestný konec. Na nějaké prodlužování pomocí léků nevěřím, to je jen berlička pro majitele. Člověk i když má bolesti, může pořád najít věci na které se těší a kvůli nim mu stojí za to žít, zvíře, ať už jakékoli ne.

24.8.2019 20:08
fikovnice

XXX.XXX.110.162

sydney napsal(a):
Jo vlastně jsem ještě zapomněla poznámku - veterinářka mu pořádně prohlídla tlamičku, s tím že je opravdu čistá, a řekla mi, že útvar který jsme odstranili ze stehna, s tlamou nesouvisí (nechápu metastázy, nejsem lékař).
A to je už všechno k tématu. Že jsem napsala relativně kontroverzní název příspěvku, tak to schválně, abych upoutala pozornost těch, co budou hledat v tématech.

To není RELATIVNĚ kontroverzní název. To je TOTÁLNĚ kontroverzní a možná bych použila i jiné slovo, název. Internet má dnes celkem sílu ovlivňovat lidi... A Vaše informace jsou, nezlobte se, absolutně nevědecké, neobsahují tzv. evidence-based medicínu. Prostě pro mě toto je dost za hranou...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2019 20:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

sydney napsal(a):
Jo vlastně jsem ještě zapomněla poznámku - veterinářka mu pořádně prohlídla tlamičku, s tím že je opravdu čistá, a řekla mi, že útvar který jsme odstranili ze stehna, s tlamou nesouvisí (nechápu metastázy, nejsem lékař).
A to je už všechno k tématu. Že jsem napsala relativně kontroverzní název příspěvku, tak to schválně, abych upoutala pozornost těch, co budou hledat v tématech.

Jestli jsou a kde jsou metastázy jinde v těle, zjistíte jen rentgenem, pokud si to dobře pamatuju.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.8.2019 21:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

sydney napsal(a):
Měli jsme vyšetření krve.
Dobře je účinek té rostliny popsán na téhle stránce (nic jsem tam nekupovala) http://www.zdravizperu.cz/anona-graviola
A pro ty, co píšou poznámky a pohádce - je mi to tak fuk :-) já vím svoje a proto to sem vkládám. Jednou se možná i vy budete chytat každé naděje.

Jak jsem psala, pokud to pomohlo vašemu pejskovi, tak hurá..super......No člověk je asi opravdu ochoten vyzkoušet cokoliv a nikdy neříkej nikdy.

Ale co se článku na, který jste dala odkaz týče, tak na mě osobně to působí podobně jako články na zázračně účinkující léky na hubnutí, taky se to čte moc hezky.

z článku bych ocitovala toto: působí proti novotvarům, ničí rakovinové buňky

no tak wau...je to prostě zázrak:
https://www.uspesna-lecba.cz/rakovina/graviola-zabijec-rakoviny/?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=Graviola+-+S+-+5,-&utm_content=Graviola&utm_term=anona+graviola+zkusenosti+rakovina

hurá, konec rakoviny......teď bez ironie, kéž by to byla pravda

24.8.2019 22:35
fikovnice

XXX.XXX.110.162

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak jsem psala, pokud to pomohlo vašemu pejskovi, tak hurá..super......No člověk je asi opravdu ochoten vyzkoušet cokoliv a nikdy neříkej nikdy.

Ale co se článku na, který jste dala odkaz týče, tak na mě osobně to působí podobně jako články na zázračně účinkující léky na hubnutí, taky se to čte moc hezky.

z článku bych ocitovala toto: působí proti novotvarům, ničí rakovinové buňky

no tak wau...je to prostě zázrak:
https://www.uspesna-lecba.cz/rakovina/graviola-zabijec-rakoviny/?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=Graviola+-+S+-+5,-&utm_content=Graviola&utm_term=anona+graviola+zkusenosti+rakovina

hurá, konec rakoviny......teď bez ironie, kéž by to byla pravda

Narovinu, onkolog nikdy nepoužije slovo "rakovina", snad v hovorové řeči ano, jinak ne. Jsou prostě nádorová onemocnění, nádory/tumory - benigní/maligní, solidní/hematologické (krevní), atd.atd. Ale už jen termín "rakovina" mě odrazuje a nabádá k opatrnosti vůči takovýmto přípravkům. Bohužel...

24.8.2019 22:40
fikovnice

XXX.XXX.110.162

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli jsou a kde jsou metastázy jinde v těle, zjistíte jen rentgenem, pokud si to dobře pamatuju.

Metastázy - opět velmi záleží, kde a co je origo (tj.primární nádor) a jaké tvoří metastázy (zda vůbec, zda blízké nebo vzdálené). Jednou z nejsuverénnějších metod dneška je PET, event. PET-CT vyš., dále MRI, UZV, prostě zobrazovací metody. Rentgenem uvidíte dobře osteolýzu, kterou vyvolala metastáza v kosti (event. primární nádor kosti, nejčastěji sarkom), to ano. Ale neuvidíte zas třeba metastázy v mozku, játrech, prostě parenchymatózních orgánech.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2019 08:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

nebo když uvidím, tak už jsou obrovské. uvidím masu, uvidím několik cm velké metastáze na plicích, uvidím je ještě lépe, když jich tam bude rovnou víc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2019 09:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nebo když uvidím, tak už jsou obrovské. uvidím masu, uvidím několik cm velké metastáze na plicích, uvidím je ještě lépe, když jich tam bude rovnou víc.

A digitálním RTG je to vidět líp?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2019 10:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A digitálním RTG je to vidět líp?

ne. digitální rtg jen pomáhá s expozicí, je mnohem těžší snímek "zkazit", nemusím řešit vývojku a kdy do ustalovače ale limity rtg jsou shodné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2019 12:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ne. digitální rtg jen pomáhá s expozicí, je mnohem těžší snímek "zkazit", nemusím řešit vývojku a kdy do ustalovače ale limity rtg jsou shodné.

OK. Jen že to někteří vychvalují, jaký je to zázrak :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2019 12:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ne. digitální rtg jen pomáhá s expozicí, je mnohem těžší snímek "zkazit", nemusím řešit vývojku a kdy do ustalovače ale limity rtg jsou shodné.

a zvetseni, zesvetleni/ztmaveni konktretni oblasti , mereni vzdalenosti - to se nepocita?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2019 12:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a zvetseni, zesvetleni/ztmaveni konktretni oblasti , mereni vzdalenosti - to se nepocita?

nepočítá.

rozdíl mezi normálním rtg a digitálem je stejný jako mezi normální fotografií a digitálem. to, že fotku máte v počítači a v programu si můžete dělat zoom nebo si to zesvětlovat či ztmavovat znamená, že můžete být trochu nešikovný na samotné vyvolávání a nevadí.

ale sebelepší počítač si nedokáže domyslet, co na fotce primárně není.

a měření vzdáleností... to si můžu měřit pravítkem i na vyvolané fotografii. nemá to nic společného ze skutečnou vzdáleností u pacienta.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2019 12:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
OK. Jen že to někteří vychvalují, jaký je to zázrak :-)

je to zázrak. film je vyvolaný rychle a nemusím v temné komoře u červenýho světlýlka dumat, jestli už dobrý. a možnost upravovat obrázek digitálně znamená, že mi to odpustí trochu špatnou expozici. trochu. a na fotce se mi nedělají divný fleky, protože vývojka potřebuje vyměnit a nemusím toho chudáka rentgenovat ještě jednou.

25.8.2019 15:31
fikovnice

XXX.XXX.131.20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nebo když uvidím, tak už jsou obrovské. uvidím masu, uvidím několik cm velké metastáze na plicích, uvidím je ještě lépe, když jich tam bude rovnou víc.

Ano, na to jsem zapomněla. Pakety meta uzlin (nebo i jinak patologických - např. TBC) jsou dobře vidět i na prostém RTG.

25.8.2019 16:11
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Můžu se zeptat, proč vlastně řešíme ty zobrazovací metody? To, co uvidíme na rentgenu už je většinou v takovém rozsahu, že pozdě. PET je schopný rozsvítit všechny nádory a metastázy.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2019 16:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Můžu se zeptat, proč vlastně řešíme ty zobrazovací metody? To, co uvidíme na rentgenu už je většinou v takovém rozsahu, že pozdě. PET je schopný rozsvítit všechny nádory a metastázy.

To jsem se víceméně ptala já.
Tímto děkuji všem, kteří mi to osvětlili.

25.8.2019 16:29
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Doufám, že ne kvůli sobě? A teď to čtu zpětně a koukám, že Fíkovnice už to tu napsala jako první.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2019 16:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Doufám, že ne kvůli sobě? A teď to čtu zpětně a koukám, že Fíkovnice už to tu napsala jako první.

Ne, všichni jsou zdraví (klepu na dřevo). Ale lepší je, když člověk ví.

25.8.2019 16:51
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Tak to nepochybně. Když měl před 20 roky taťka infarkt, netušili jsme nic, projevy, následně možnosti léčby, komplikace. Možná by ještě žil, kdyby jsme 100% nespoléhali na doktory:( a něco o tom věděli...

26.8.2019 13:59
sydney

XXX.XXX.40.188

Ahojte...víte co, mně je fakt jedno kdo tomu věří a kdo ne, já vám jen říkám, že to zmizelo před myma očima, a ty tukové (nebo co to je), nejdou nahmatat. Během pár dní, kdy dostával ten přípravek od Energy, a také přímo odvar z listů. Ze zoufalství jsem něco vyzkoušela, a ono to zabírá. Pes je vitální, šťastný, blbne, žere...a to je pro mě důležité.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2019 14:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

sydney napsal(a):
Ahojte...víte co, mně je fakt jedno kdo tomu věří a kdo ne, já vám jen říkám, že to zmizelo před myma očima, a ty tukové (nebo co to je), nejdou nahmatat. Během pár dní, kdy dostával ten přípravek od Energy, a také přímo odvar z listů. Ze zoufalství jsem něco vyzkoušela, a ono to zabírá. Pes je vitální, šťastný, blbne, žere...a to je pro mě důležité.

Ale to vám nikdo nevyvrací, že to zmizelo před vašima očima. Otázka je, co je uvnitř. Ono se to asi nevrátilo po roce (jak uvádíte) jen tak.

28.8.2019 00:37
fikovnice

XXX.XXX.135.155

lesnížínka napsal(a):
Můžu se zeptat, proč vlastně řešíme ty zobrazovací metody? To, co uvidíme na rentgenu už je většinou v takovém rozsahu, že pozdě. PET je schopný rozsvítit všechny nádory a metastázy.

PET je také zobrazovací metoda , a celkem dost drahá.

28.8.2019 00:40
fikovnice

XXX.XXX.135.155

lesnížínka napsal(a):
Můžu se zeptat, proč vlastně řešíme ty zobrazovací metody? To, co uvidíme na rentgenu už je většinou v takovém rozsahu, že pozdě. PET je schopný rozsvítit všechny nádory a metastázy.

Vidíš, ale já tu píšu o PET a PET-CT, ale nevím, zda tyto metody mají využití ve veterinární medicíně. Můj příspěvek se týkal humánní medicíny. Jinak PET je opravdu velmi suverénní metoda jak na origo, tak na event. metastázy; ale i na jiná onemocnění (sama jsem PET vyš. absolvovala).

Přidejte reakci

Přidat smajlík