JRT- co je to za typ srsti?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Viktnova

25.9.2019 15:49
Viktnova

XXX.XXX.110.136

Dobrý den,mám poněkud hloupou otázku,ale nevíte někdo co má moje fenecka za srst? Hladkosrsta to není a u broken jsem četla, že by neměla línat, což ta moje líná a to opravdu intenzivně. A taky jak se o srst mám starat??jestli vyčesávát nebo trimování? Dekuju a omlouvám se za hloupou otázku
( fenka je jack russel teriér)

25.9.2019 15:59
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Typy srsti neovládám, ale což tak položit dotaz chovateli, od kterého psa máte?

25.9.2019 18:12
impact

XXX.XXX.16.100

Broken srst prave vetsinou i lina, i se musi trimovat. Me teda podle fotek prijde spise hrubosrsta. Takze trimovat urcite. Jak je stara, ze jste jeste nebyli na trimovani?

Viktnova

26.9.2019 07:24
Viktnova

XXX.XXX.110.136

Je jí 7 měs. Takže ona bude línat celoročně, ale zároveň je potřeba trimovat? Ale jinak moc děkuji za odpověď

26.9.2019 08:01
nehezacka1

XXX.XXX.210.144

Tak pokud ji máte čistokrevnou z ChS tak jste jistě v kontaktu s chovatelkou😉

26.9.2019 08:08
impact

XXX.XXX.16.100

Viktnova napsal(a):
Je jí 7 měs. Takže ona bude línat celoročně, ale zároveň je potřeba trimovat? Ale jinak moc děkuji za odpověď

V sedmi mesicich uz mela byt davno pretrimovana. A to i kvuli nauceni se na trimovani. Me, kdyz ty fotky vidim, uplne cukaji prsty, jak bych ji oskubala. Ma na sobe spoustu stare srsti. Vemte si par delsich chlupu mezi prsty a vytrhnete je a pak se na ne podivejte. Budou cca do pulky bile a od pulky takove prusvitne. To uz je prave ta srst, co se ma trimovat. Vemte fenku a najdete si dobry salon, kde Vam vsechno vysvetli. Jo a hlavne trvejte na trimovani! V zadnem pripade ji nesmi celou sjet strojkem! Srst by se znicila. Na vycesavani Vam nejspis neco poradi v salonu, ale super jsou na ne Furminatory.

26.9.2019 08:12
impact

XXX.XXX.16.100

Tady na te fotce je to docela hezky videt. To, co je vpravo od cary, uz je fuj fuj srst, ktera ma byt vytrhana.

A ty svetly strapce nad ocima, no to tam taky nema vubec byt. Ona uplne prokoukne a bude zas jak stenatko, az se ji nekdo hezky povenuje a srst upravi.

Janae1

26.9.2019 10:03
Janae1

XXX.XXX.160.6

nehezacka1 napsal(a):
Tak pokud ji máte čistokrevnou z ChS tak jste jistě v kontaktu s chovatelkou😉

Ano,rejpanec musí být.
Mám zvířata s PP a s nikým v kontaktu nejsem, to se musí.
Zvláštní, že automaticky předpokládáte, že se jedná o chovatelku, vlastně to není zvláštní, asi neznám žádného prdlého chovatele, zato ženských dost.

Já jen dodám, určitě trimujte, začátky jsou krušné, ale zvíře lépe vypadá a nelíná.
Různé grify a hrabla vám ukáží v salonu, ale dá se i bez salonu existuje mnoho videí.

Impact používáte Furminátor?
Já se ho celkem použít bojím, z mnoha stran slyším, jak ničí srst. Ale nevidím rozdíl mezi projížděním trimovákem a Furminátorem, to ostří mi přijde stejné a z Furminátoru tak nebolí ruka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.9.2019 10:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janae1 napsal(a):
Ano,rejpanec musí být.
Mám zvířata s PP a s nikým v kontaktu nejsem, to se musí.
Zvláštní, že automaticky předpokládáte, že se jedná o chovatelku, vlastně to není zvláštní, asi neznám žádného prdlého chovatele, zato ženských dost.

Já jen dodám, určitě trimujte, začátky jsou krušné, ale zvíře lépe vypadá a nelíná.
Různé grify a hrabla vám ukáží v salonu, ale dá se i bez salonu existuje mnoho videí.

Impact používáte Furminátor?
Já se ho celkem použít bojím, z mnoha stran slyším, jak ničí srst. Ale nevidím rozdíl mezi projížděním trimovákem a Furminátorem, to ostří mi přijde stejné a z Furminátoru tak nebolí ruka.

Já třeba v kontaktu s chovatelkami jsem, dokonce i s chovatelkou otce mého psa a nevidím na tom teda nic divnýho, naopak jsem ráda, když si s něčím nevím rady já, tak si ví rady ona a poradí. On totiž je málokdo ochotnej poradit jen tak, spíš si do vás kdekdo rýpne, jakej jste manták, že to nebo ono nevíte.

Jinak furminátor mi přijde výborný na krátkosrstý psy, třeba na labradorku, která líná celoročně, je úplně super. Na dlouhosrstý plemena se nedoporučuje, já ho teda na zlaťáky použiju tak dvakrát v červenci, kdy se uvolňuje zimní podsada, ale nejde dost dobře vyčesat. Nesmí se to přehnat, pak je pes skoro bez chlupů.

26.9.2019 10:34
Terven

XXX.XXX.110.159

nehezacka1 napsal(a):
Tak pokud ji máte čistokrevnou z ChS tak jste jistě v kontaktu s chovatelkou😉

Čekala jsem, jak rychle se to tu objeví
To, že někdo produkuje psy s PP, ještě automaticky neznamená, že je bůh a děd vševěd v jednom. O jeho inteligenci a vzdělání to nevypovídá zhola nic.
Když občas čtu rady nastávajícím majitelům na stránkách některých chs, vstávají mi vlasy na hlavě.

26.9.2019 10:38
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Hmm, tak já bych předpokládala, že když chovám psy, vím o nich naprosté maximum a neporadit, jak se ošetřuje srst daného plemene? To se na mne nezlobte, ale to pak není žádný chovatel. Já jsem také byla s chovateli mých psů (i koček) v kontaktu, minimálně do doby jejich dospělosti. Pokud někdo z chovatelů něco nevěděl, obrátila jsem se na poradce chovu.
A rozhodně a prvně bych se ptala chovatele, než ,,někoho" v diskusi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.9.2019 10:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Čekala jsem, jak rychle se to tu objeví
To, že někdo produkuje psy s PP, ještě automaticky neznamená, že je bůh a děd vševěd v jednom. O jeho inteligenci a vzdělání to nevypovídá zhola nic.
Když občas čtu rady nastávajícím majitelům na stránkách některých chs, vstávají mi vlasy na hlavě.

Někteří tam nemají nic a když se zeptáte, tak vás ještě zpraží, proč je otravujete, někteří poradí totální blbost a někteří vás rovnou pošlou někam, protože radí jen svým odchovům. Prostě lidi jsou různí, no.

26.9.2019 10:48
Terven

XXX.XXX.110.159

lesnížínka napsal(a):
Hmm, tak já bych předpokládala, že když chovám psy, vím o nich naprosté maximum a neporadit, jak se ošetřuje srst daného plemene? To se na mne nezlobte, ale to pak není žádný chovatel. Já jsem také byla s chovateli mých psů (i koček) v kontaktu, minimálně do doby jejich dospělosti. Pokud někdo z chovatelů něco nevěděl, obrátila jsem se na poradce chovu.
A rozhodně a prvně bych se ptala chovatele, než ,,někoho" v diskusi.

Se srstí by možná poradit mohl, no...ale prostě, ne každej, kdo chová psy s pp je dobrej chovatel. Plus nemusí mít ani ty zkušenosti, může být začínající.
Pokud by mi chovatel poradil některý z těch žvástů, co občas od nich čtu nebo slyším, už se ho na nic ptát nebudu a fakt se radši zeptám na ifauně. Protože tady za ta léta mám vyfiltrováno, čí rady lze brát vážně.
Být v kontaktu je jedna věc, posílat fotky jejich odchovu klidně budu, ale pokud mi budou radit, že štěňátku hlavně ne maso, nýbrž granulky xx, nebudu mít důvod jejich rady brát vážně. A tací opravdu jsou.

26.9.2019 10:51
Terven

XXX.XXX.110.159

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Někteří tam nemají nic a když se zeptáte, tak vás ještě zpraží, proč je otravujete, někteří poradí totální blbost a někteří vás rovnou pošlou někam, protože radí jen svým odchovům. Prostě lidi jsou různí, no.

No, lidi jsou různí...různí jsou i chovatelé psů s pp. S některými z nich jsem mluvila a utvrdila jsem se v tom, že pokud bych od nich měla štěně, určitě zůstaneme v kontaktu a zůstaneme přáteli, ale názor si, s dovolením, nechám svůj a případné rady budu hledat jinde

26.9.2019 10:57
impact

XXX.XXX.16.100

Janae1 napsal(a):
Ano,rejpanec musí být.
Mám zvířata s PP a s nikým v kontaktu nejsem, to se musí.
Zvláštní, že automaticky předpokládáte, že se jedná o chovatelku, vlastně to není zvláštní, asi neznám žádného prdlého chovatele, zato ženských dost.

Já jen dodám, určitě trimujte, začátky jsou krušné, ale zvíře lépe vypadá a nelíná.
Různé grify a hrabla vám ukáží v salonu, ale dá se i bez salonu existuje mnoho videí.

Impact používáte Furminátor?
Já se ho celkem použít bojím, z mnoha stran slyším, jak ničí srst. Ale nevidím rozdíl mezi projížděním trimovákem a Furminátorem, to ostří mi přijde stejné a z Furminátoru tak nebolí ruka.

Pokud mají srst takovou, že ji furmík bere, tak ano, používám. U broken psů rozhodně ano. Ale pravda, psí kadeřník nejsem a výstavní psy nemám.

Jinak já s chovatelkou feny taky v kontaktu nejsem. Strašně mě zklamala svým přístupem k objevené genetické vadě (odoperujem, uchovníme), takže to mě tenkrát viděla naposledy.

Jo a ta fenka, o které se diskutuje, je buď s PP a nebo z vrhu po PP rodičích. Protože je na typického vořechiéra velmi, velmi vydařená. Samotnou by mě zajímalo, odkud tak pěknou fenku má, ale neměla jsem odvahu se zeptat.

Viktnova

26.9.2019 15:05
Viktnova

XXX.XXX.110.136

Děkuji za komentář. Svojí princeznu mám z chovatelské stanice Dominik, paní je moc příjemná a vše se mi líbilo. Pro chytrolíny: můj pes Má průkaz původu, na výstavy nechodíme, Pořizovala jsem si jí hlavně z důvodů abych měla parťáka!! Nemyslím si že každý pes co má PP musí chodit na výstavy. Chovatelce jsem psala, ta však neodpovídá( možná má na práci něco dulezitejsiho než vyřizování e-mailu) tak jsem psala sem na ifaunu. Ptám se proto že nejsem zkušený pejskař, je to můj první pes! Děkuji

26.9.2019 15:20
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Terven napsal(a):
Se srstí by možná poradit mohl, no...ale prostě, ne každej, kdo chová psy s pp je dobrej chovatel. Plus nemusí mít ani ty zkušenosti, může být začínající.
Pokud by mi chovatel poradil některý z těch žvástů, co občas od nich čtu nebo slyším, už se ho na nic ptát nebudu a fakt se radši zeptám na ifauně. Protože tady za ta léta mám vyfiltrováno, čí rady lze brát vážně.
Být v kontaktu je jedna věc, posílat fotky jejich odchovu klidně budu, ale pokud mi budou radit, že štěňátku hlavně ne maso, nýbrž granulky xx, nebudu mít důvod jejich rady brát vážně. A tací opravdu jsou.

Ale to jistě. Jenže: pokud chci být chovatel, musím psa uchovnit, což snad ještě u všech plemen obnáší vystavit. Na výstavu k uchovnění nepolezu snad se psem, kterému neumím správně upravit srst, tedy tak, jak se pro toto plemeno požaduje. Co se týče výcviku či krmení...to máte pravdu, to je jak se zeptat na té veterině. Přesto si pořád lidé myslí, že jen veterinář ví, jak správně psa krmit

26.9.2019 15:25
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Viktnova napsal(a):
Děkuji za komentář. Svojí princeznu mám z chovatelské stanice Dominik, paní je moc příjemná a vše se mi líbilo. Pro chytrolíny: můj pes Má průkaz původu, na výstavy nechodíme, Pořizovala jsem si jí hlavně z důvodů abych měla parťáka!! Nemyslím si že každý pes co má PP musí chodit na výstavy. Chovatelce jsem psala, ta však neodpovídá( možná má na práci něco dulezitejsiho než vyřizování e-mailu) tak jsem psala sem na ifaunu. Ptám se proto že nejsem zkušený pejskař, je to můj první pes! Děkuji

Nevím, kde se tedy psalo o nějakých výstavách. Mám to stejně jako vy a stejně jsem se ale první ptala své chovatelky. A když se psu nepostavila ouška, také poradkyně chovu. Chápu, že se sem zrovna nepíše všechno, no stačilo napsat: chovatelka mi na dotaz neodpověděla

26.9.2019 17:44
impact

XXX.XXX.16.100

Viktnova napsal(a):
Děkuji za komentář. Svojí princeznu mám z chovatelské stanice Dominik, paní je moc příjemná a vše se mi líbilo. Pro chytrolíny: můj pes Má průkaz původu, na výstavy nechodíme, Pořizovala jsem si jí hlavně z důvodů abych měla parťáka!! Nemyslím si že každý pes co má PP musí chodit na výstavy. Chovatelce jsem psala, ta však neodpovídá( možná má na práci něco dulezitejsiho než vyřizování e-mailu) tak jsem psala sem na ifaunu. Ptám se proto že nejsem zkušený pejskař, je to můj první pes! Děkuji

Aaaaa poznala jsem to. Já si říkala hned, že je krásná.

A odkud jste? Mohla bych Vám třeba doporučit někoho, kdo vyloženě trimuje raslíky.

Případně mi napište do zpráv a poradím Vám. Jen se asi kvůli soukromému psaní musíte na ifauně zaregistrovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.7.2022 16:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vytahuji starou diskuzi, neb jsem se z ní dozvěděla, že pejsek od mladých má broken srst. Měl by se tedy trimovat. Stará srst vyškubávat jde, ale jen někde, na některých místech chloupky drží. Je to možné, že by měl pejsek víc typů srsti dohromady? Protože na uších a hlavě má i ostrůvky hedvábné srsti (asi od otce, matka je drsnosrstá jezevčice).

Jak udržovat takového psa? Vyškubávat to, co jde a zbytek zarovnat strojkem na stejnou délku?
Furminátorem toho z něj moc nevyčešu, musím vysloveně vyškubávat prsty. Jde to snadno, po chomáčcích, jak je psáno výše, pes u toho pochrupuje. Jen je to teda piplačka...
Existuje nějaký nástroj, který by to urychlil?

Prosím help🙏, nikdy jsem trimovacího psa neměla. Do salónu se nechystám, pro psa je údržba příjemnější ode mě v klidu domova. Na výstavy se s wořechem rozhodně nechystáme, jde mi o kvalitu srsti, aby se nezhoršovala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.7.2022 19:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

U vořechoviče je možné cokoliv. Na fotce vypadá jak lev.
Jak udržovat takového psa? Vyškubávat to, co jde a zbytek zarovnat strojkem na stejnou délku?
Ano, trimovala bych, co jde. Jen strojkem bych nic nezarovnávala právě kvůli kvalitě srsti, to radši efilačkama jen dorovnat přechody. Než furminátor, zkuste pořídit kvalitní trimovací hrabičky a trimovací nůž. Volila bych asi vyšší počet zubů a kratší čepel, ať se dostanete všude. Správný trimovací nůž není ostrý, takže nekupovat nějaké noname výrobky - já mám hrabičky i trimovací nože od Marsu. Trimování je vždy piplačka. I když se nikam extra nechystáte, s úpravou, technikou a volbou správného nářadí by vám nejlépe poradil někdo zkušený naživo, jedna návštěva, ať se vše správně naučíte ke spokojenosti psíčka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.7.2022 20:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hlavu a krk už jsem vyškubala, tak zkusím pokračovat a uvidím. Mám doma i ty efilačky.
Do salónu se mi ho úplně tahat nechce, on je dost stresák a nesl by to špatně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.7.2022 20:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nemyslela jsem zrovna salón, stačil by nějaký zkušený teriéří trimovač/ka z okolí a vycházka se psem, postavit krasoně na lavičku třeba, aby člověk zhodnotil typ srsti, poradil fígle, doporučil nářadí. Jinak když neznáte práci s trimovacím nožem, je trimování prsty bezvadné, sice na palici, ale vůbec nic nezkazíte, spíš naopak. Ať se dílo podaří!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.7.2022 14:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ještě není zcela hotovo, je to fakt pakárna.
Nějak mi z toho leze jiný pes😃

6.7.2022 16:15
janaa

XXX.XXX.174.173

S trimovacíma hrabičkama u vořecha nic nezkazíte a je to velký pomocník. Plus se mi osvědčily trimovací návleky na prsty. Jj,ta proměna po trimování je obrovská,jinej pes

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.7.2022 16:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

janaa napsal(a):
S trimovacíma hrabičkama u vořecha nic nezkazíte a je to velký pomocník. Plus se mi osvědčily trimovací návleky na prsty. Jj,ta proměna po trimování je obrovská,jinej pes

Já si je zkusím půjčit na vyzkoušení, potkáváme se při venčení s pánem, který má borderteriérku a trimuje si ji sám. Bude mít asi i jiné pomůcky, tak snad půjčí a poradí.

Ještě dotaz. Trimují se i nohy, bříško a ocásek? Nebo tam jen přistřihnout do tvaru?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.7.2022 17:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lesk jak blesk a to číro! Dejte pak finální produkt před a po, prosím.
Trimují se i nohy, bříško a ocásek? Nebo tam jen přistřihnout do tvaru?
Co půjde, vytrimujte a dotvarujte efilačkama. Jak na něj koukám, už moc chlupů na škubání nezbývá, skvělá práce!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.7.2022 21:55

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.7.2022 22:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vystřihnout jen detail upravené hlavy, pochválím velšteriéra či štěně erdela. Vy jste mu ušmikla šošolku!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.7.2022 22:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vystřihnout jen detail upravené hlavy, pochválím velšteriéra či štěně erdela. Vy jste mu ušmikla šošolku!

Jasně, že ne. Jen trochu zvednul hlavu.
Číro je stále na svém místě 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.7.2022 22:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Joo, je tam, svět je v pořádku. Jen ať tam zůstane, můžete fotit kalendář s culíčkem a beruškou, drsňáka s cukrovým čírem, jednorožce...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2022 11:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dr. Jekyll a pan Hyde 😆

A který je který?

7.7.2022 14:27
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A který je který?

Ale no táák! To je přeciž jasný :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2022 14:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Ale no táák! To je přeciž jasný :-)

Když já si to pořád pletu. Dr, Jekyll byl ten hodný?

7.7.2022 14:33
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když já si to pořád pletu. Dr, Jekyll byl ten hodný?

Jo, to byl hodnej uhlazenej týpek. I když hodný.... ono je to sporný, když se nad tím zamyslíte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2022 14:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když já si to pořád pletu. Dr, Jekyll byl ten hodný?

Ano, proto jsem i fotky vložila v pořadí slusňák/ přízrak a ne klasické před a po...😉

7.7.2022 14:43
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Kometo - jednoduchá mnemo pomůcka - doktor - byl ten, kdo míchal ten elixír, obyč maník - tedy Mr. Hyde by si to sám nenamíchal. A v příběhu vystupuje logicky první Dr. Jekyll , takže tím to máte ještě ujednodušený.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2022 14:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Jo, to byl hodnej uhlazenej týpek. I když hodný.... ono je to sporný, když se nad tím zamyslíte.

Zrzavci, byl to tip od vás na ty Dingo suchary, že ano? Tak naši psi děkují, prý je to ňamka. Taková, že se mi při otevírání balíku trochu poškorpili. Jak jsem otevřela krabici, Jekyll vyskočil na pytel sucharů a proměnil se v Hydea. Docela překvapil, chlapec, ještěže bígloid umí zůstat nad věcí a nevlítl na něj natvrdo.
Ale můžu za to já, dělala jsem nad balíkem trochu vzrůšo, jakože "kluci, přišel vám balík, to budou dobrůtky, to budou ňaminky...," a přetočila jsem ho. Normálně cvaknul zubama i po mě, když jsem ho chtěla sundat🙄
Asi mám dominantní štěně 😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2022 15:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zrzavci napsal(a):
Jo, to byl hodnej uhlazenej týpek. I když hodný.... ono je to sporný, když se nad tím zamyslíte.

Budu si to muset pustit. Pro oživení paměti.

8.7.2022 02:22
Trickyvoo

XXX.XXX.62.63

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dr. Jekyll a pan Hyde 😆

Jéé, vy máte nového pejska . To je teda proměna .

8.7.2022 07:21
Fiona.Praha

XXX.XXX.70.34

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zrzavci, byl to tip od vás na ty Dingo suchary, že ano? Tak naši psi děkují, prý je to ňamka. Taková, že se mi při otevírání balíku trochu poškorpili. Jak jsem otevřela krabici, Jekyll vyskočil na pytel sucharů a proměnil se v Hydea. Docela překvapil, chlapec, ještěže bígloid umí zůstat nad věcí a nevlítl na něj natvrdo.
Ale můžu za to já, dělala jsem nad balíkem trochu vzrůšo, jakože "kluci, přišel vám balík, to budou dobrůtky, to budou ňaminky...," a přetočila jsem ho. Normálně cvaknul zubama i po mě, když jsem ho chtěla sundat🙄
Asi mám dominantní štěně 😂

Můžete prosím mrknout na složení? Na stránkách není.
Máme jednoho psa alergického na kuřecí maso (i tuk) a druhého na lepek.

8.7.2022 07:52
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Fiona.Praha napsal(a):
Můžete prosím mrknout na složení? Na stránkách není.
Máme jednoho psa alergického na kuřecí maso (i tuk) a druhého na lepek.

Fiono - koukla jsem - pro Vás to bohužel nebude, je tam pšenice, a i to kuře

Ir.ma - jo jo, typ na dingáče jsem dávala já. No koukám, že se mladej kapek rozparádil teda , tak aspoň zase máte na čem trénovat sebeovládání se pana Hydeho

9.7.2022 09:22
Fiona.Praha

XXX.XXX.70.34

Zrzavci napsal(a):
Fiono - koukla jsem - pro Vás to bohužel nebude, je tam pšenice, a i to kuře

Ir.ma - jo jo, typ na dingáče jsem dávala já. No koukám, že se mladej kapek rozparádil teda , tak aspoň zase máte na čem trénovat sebeovládání se pana Hydeho

Díky, škoda, hodilo by se nám něco na zubní kámen.
Parůžek je pro jednu nezajímavý a pro jinou jsou nezajímavé kosti.
Tak jsem doufala, že by třeba suchary byly to pravé.

11.7.2022 08:19
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Fiono a nedalo mi to, zkusila jsem zadat psí suchary bez lepku a vyjela mi nějaká Yoggísová varianta - helejte:

https://pamlsky-pro-psy.heureka.cz/yoggies-dietni-suchary-pro-psy-bez-masa-a-lepku-se-spenatem-150-g/#prehled/

to by třebas šlo?

12.7.2022 14:55
Fiona.Praha

XXX.XXX.70.37

Zrzavci napsal(a):
Fiono a nedalo mi to, zkusila jsem zadat psí suchary bez lepku a vyjela mi nějaká Yoggísová varianta - helejte:

https://pamlsky-pro-psy.heureka.cz/yoggies-dietni-suchary-pro-psy-bez-masa-a-lepku-se-spenatem-150-g/#prehled/

to by třebas šlo?

To by šlo
Děkuji, yoggies kupujeme, ale na suchar mne kouknout nenapadlo
Bez masa a lepku je pro všechny, snad budou chutnat.
Až budu objednávat, přihodí je.
Ještě jednou děkuji.

12.7.2022 21:37
Zrzavci

XXX.XXX.17.192

Fiona.Praha napsal(a):
To by šlo
Děkuji, yoggies kupujeme, ale na suchar mne kouknout nenapadlo
Bez masa a lepku je pro všechny, snad budou chutnat.
Až budu objednávat, přihodí je.
Ještě jednou děkuji.

No není vůbec zač, budu jen ráda, že jsem mohla pomoct. Jestli to bude fachat, tak je to skvělý.

Přidejte reakci

Přidat smajlík