Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.11.2019 22:22
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Poradíte?Může to být kříženec knírače malého a maltézáka?Láska na první pohled,ale ráda bych menší až střední nelínající fenečku, aby z ní ve finále nebyl labrador nebo něco podobného.Děkuji za názory.

22.11.2019 22:25
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Takhle od oka to vypadá, že v srsti něco z knírače bude, maltézáka tam já osobně nevidím. Že nebude línat vám asi nikdo nezaručí.

Je to špatně vidět, ale štěně mi přijde v porovnání s tou rukou docela velké - jak jsou stáří? A matka není známa?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2019 22:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

No jestli má standard 2 m, tak jak si všimla Marcela - velikostně to nebude prcek v kombinaci zmíněných plemen, ale spíš střeďák.

22.11.2019 22:35
Lumpina

XXX.XXX.216.174

No údajně jedno je maltéz,druhé knírač,staré 7 týdnů

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2019 22:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neděsila bych se, do 20 kg v dospělosti podle fotky. Kolik aktuálně váží?

22.11.2019 22:45
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Netuším,zeptám se.
Knírače tam také trochu vidím,toho maltéze snad jen v těch pár bílých chlupech,tak se mi to trošku nezdá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2019 23:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

:) ja v tom vidim male cerne snete. Dle tlapek zadnej ooobr. Dle kukuce - normalni stredni strapatec co rad kouse a rad se uci. Do 13 kg.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2019 23:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

...kteryho z ty trojky si berete? Ja bych sla po tom uplne v levo... Vypada jako nejvetsi klidas, ackoli nejvetsi neni.

22.11.2019 23:26
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Ano,tu vlevo 😊

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2019 23:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

No tak dejte vedet jaka je v realu. Kdy bude u vas?

A min. je krasna - ostane povedeni jsou vsichni... at je to co je to... A dospela nebude jina.
Krasnej cernej strapatec.

Takovy - pekne vychovany - je radost potkavat...

23.11.2019 07:48
Kaifra1120

XXX.XXX.128.11

Knírače vidím,maltézska ne.Tipuju do 15max.,spíš míň.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 18:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Knírač někde hodně vzdálený. Nasazení a velikost ucha - úplně jinde! A hlava z profilu - není hlava knírače, spíš labrador ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 18:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tady je hlava knrače z profilu :
http://www.inzerce-cz.cz/zvirata/knirac-maly-cerny-128382.html

https://www.cz-pes.cz/inzerat-82283-q-Knirac-maly-cerny
A tady zpředu, dobře vidět ouška, překlopená, ne visící. Knírač nekupírované uši spontánně postaví, to by u psíků zadavatelky asi nešlo.
Ale štěnda jsou to moc krásná.

Odkazy jsem si "vypůjčila" z internetu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 18:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hledala jsem ještě maltézáka, našla jsem třeba toto :
https://zvirata.biginzerce.cz/psi-inzerce/mini-maltezacek-maltezsky-psik-803912.htm

bez komentáře, maltézákům nerozumím :-)

24.11.2019 18:38
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Dostala jsem video,maminka je opravdu knírač

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 18:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lumpina napsal(a):
Dostala jsem video,maminka je opravdu knírač

Dejte ho seem

24.11.2019 18:47
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak dejte vedet jaka je v realu. Kdy bude u vas?

A min. je krasna - ostane povedeni jsou vsichni... at je to co je to... A dospela nebude jina.
Krasnej cernej strapatec.

Takovy - pekne vychovany - je radost potkavat...

Těsně před vánoci pro ní jedeme. Snad se nám ta výchova podaří,ať je nejen krásná,ale i příslušná 😊 Děkuji.

24.11.2019 18:51
Lumpina

XXX.XXX.216.174

24.11.2019 18:54
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Lumpina napsal(a):
Těsně před vánoci pro ní jedeme. Snad se nám ta výchova podaří,ať je nejen krásná,ale i příslušná 😊 Děkuji.

Edit: poslušná

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 20:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lumpina napsal(a):
Dostala jsem video,maminka je opravdu knírač

Jak daleko to ke štěňatům máte? Proč si nedohodnete návštěvu a nejedete se na ně podívat na živo? Proč máte fenu na videu (jen)?
( Nebo mi něco uniklo?)

24.11.2019 20:11
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak daleko to ke štěňatům máte? Proč si nedohodnete návštěvu a nejedete se na ně podívat na živo? Proč máte fenu na videu (jen)?
( Nebo mi něco uniklo?)

Daleko,jet tam nezávazně nehrozí.
Co by vám mělo uniknout?Trochu nerozumím,na co se ptáte 😊

24.11.2019 20:17
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Ale i když by byla osobní návštěva,já nejsem zkušený pejskař, houby poznám co se týče těch plemen. Proto zkouším tady,víc hlav víc ví.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 20:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nečetla jsem to celé znovu, tak jsem si nebyla jistá, jestli jste štěňátka na živo neviděla. Tak jsem tam dala otázku, jestli mi to neuniklo, jestli jsem to nepřehlédla.
Ale teď se ještě zeptám : To budete fakt kupovat "zajíce v pytli" ? Jen podle fotek
( třeba naaranžovaných) a telefonátů? Od neznámých lidí?
Podle čeho soudíte, že fena na videu je opravdu matka štěňat? Stejně tak fotky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 20:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ono v podstatě je jedno, jaká plemena jsou pokřížená, spíš jde o to, aby to nebyla prachsprostá množárna.

24.11.2019 20:26
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Myslím,že to video je právě spíš průkazné než fotky.S fenou jsou tam i ta štěňata,tak to asi nebude video odněkud "půjčené",jako můžou být právě fotky.
Doufám,že to majitelka nemá zapotřebí. Štěně je za symbolickou cenu,právě proto,že jde o křížence,tak doufám,že pro ně chtějí dobrý domov a nepotřebují lhát.
Ale možné to je.Ale jak jsem psala,láska na první pohled rozhodla😇

24.11.2019 20:38
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ono v podstatě je jedno, jaká plemena jsou pokřížená, spíš jde o to, aby to nebyla prachsprostá množárna.

Množírna doufám ne,ta by na štěňatech chtěla rýžovat,to podporovat nechci.To doufám je jasné už z toho,že mám zájem opravdu o křížence a ne o rádoby čistokrevné štěně.Podle mě nechtěné spojení, maltéz je sousedů,stalo se.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 20:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano, i tak to může být :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 22:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lumpina napsal(a):
Daleko,jet tam nezávazně nehrozí.
Co by vám mělo uniknout?Trochu nerozumím,na co se ptáte 😊

Jet pro křížence daleko? Když jsou kříženců plné útulky v blízkém okolí?

24.11.2019 22:50
Lumpina

XXX.XXX.216.174

V útulku ten původ bude ještě nejasnější.
Důvod jsem psala hned v úvodu, chtěla bych nelínajícího křížence, což by knírač a maltéz mohl splňovat.
Snad to není odsouzeníhodné 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 22:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lumpina napsal(a):
V útulku ten původ bude ještě nejasnější.
Důvod jsem psala hned v úvodu, chtěla bych nelínajícího křížence, což by knírač a maltéz mohl splňovat.
Snad to není odsouzeníhodné 😉

A jak víte, že to štěně je opravdu produkt křížení mezi kníračem a maltézákem?
Jinak, samozřejmě dělejte co uznáte za vhodné, je mi to jedno.

24.11.2019 23:07
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Samozřejmě nevím,proto se radím .Ale rodiče jsou k vidění,takže doufám,že ano.Útulek by byl asi větší sázka do loterie.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 23:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lumpina napsal(a):
Samozřejmě nevím,proto se radím .Ale rodiče jsou k vidění,takže doufám,že ano.Útulek by byl asi větší sázka do loterie.

Je to úplně stejná sázka do loterie. Pes a fena, které vám ukážou, vůbec nemusí být rodiči toho štěněte. A podle vzhledu štěněte nikdo nepozná, jestli byli rodiče opravdu deklarovaní knírač a maltézák nebo dva kříženci kříženců, nebo jeden kříženec kříženců a jeden knírač, nebo jeden kříženec kříženců a jeden maltézák, atd.

24.11.2019 23:18
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Pořád je větší šance že to tak bude.
Ale děkuji za názor.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2019 23:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lumpina napsal(a):
V útulku ten původ bude ještě nejasnější.
Důvod jsem psala hned v úvodu, chtěla bych nelínajícího křížence, což by knírač a maltéz mohl splňovat.
Snad to není odsouzeníhodné 😉

Odsouzeníhodné to určitě není, štěňata jsou opravdu pěkná. Jen nevím, proč si myslíte, že nebudou línat. Knírač nelíná, jen když je pravidelně upravovaný-trimovaný, na to musí mít správnou kníračskou hrubou srst. Z neupravovaného knírače je po bytě chlupů jako z každého jiného psa.
Ale nechci vás rozhodně od vybraného štěňátka odradit.

24.11.2019 23:26
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Ano,bude upravovaný,aby nelínal.A maltézové,pokud vím,se řadí mezi nelínající plemena.Proto si myslím,že línat nebude,případně bude méně než kříženec jiných plemen.

Janae1

24.11.2019 23:30
Janae1

XXX.XXX.160.6

Ale kříženec pravděpodobně línat bude.
Knírač nelíná, protože se trimuje. Pokud netrimujete, pes normálně líná.
Přikřížením maltézáka, dostanete pravděpodobně běžnou srst, která nepůjde trimovat a pes bude normálně línat.
Křížíte dvě naprosto odlišné srsti, nikde není psáno, co z toho vyleze.

Já dodám ještě jeden aspekt. Ač knírače miluji a vlastním, tak jejich kříženci jsou fakt hodně nehezcí vořeši.
On teda i knírač je celkem nehezký pes, ale střihem se vymodeluje do krasavce, z vořecha nikdy krasavce nevystřiháte.

24.11.2019 23:47
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Janae1 napsal(a):
Ale kříženec pravděpodobně línat bude.
Knírač nelíná, protože se trimuje. Pokud netrimujete, pes normálně líná.
Přikřížením maltézáka, dostanete pravděpodobně běžnou srst, která nepůjde trimovat a pes bude normálně línat.
Křížíte dvě naprosto odlišné srsti, nikde není psáno, co z toho vyleze.

Já dodám ještě jeden aspekt. Ač knírače miluji a vlastním, tak jejich kříženci jsou fakt hodně nehezcí vořeši.
On teda i knírač je celkem nehezký pes, ale střihem se vymodeluje do krasavce, z vořecha nikdy krasavce nevystřiháte.

Děkuji i za váš názor.Máte s tím zkušenost?Znáte podobného křížence?Co třeba labradoodle?Křížení dva psi taky odlišné srsti,aby vznikl "nelínající labrador".Ale neříkám,že nemáte pravdu,já s tím zkušenosti nemám,i o tom labradoodlovi jsem pouze četla.
Co se týče vzhledu,o ten mi ani tak nejde.Chci chytrého,zdravého,vychovatelného,aktivního,doma mě vítajícího 🥰 parťáka.

Janae1

24.11.2019 23:48
Janae1

XXX.XXX.160.6

Janae1 napsal(a):
Ale kříženec pravděpodobně línat bude.
Knírač nelíná, protože se trimuje. Pokud netrimujete, pes normálně líná.
Přikřížením maltézáka, dostanete pravděpodobně běžnou srst, která nepůjde trimovat a pes bude normálně línat.
Křížíte dvě naprosto odlišné srsti, nikde není psáno, co z toho vyleze.

Já dodám ještě jeden aspekt. Ač knírače miluji a vlastním, tak jejich kříženci jsou fakt hodně nehezcí vořeši.
On teda i knírač je celkem nehezký pes, ale střihem se vymodeluje do krasavce, z vořecha nikdy krasavce nevystřiháte.

Operujete s tím, že pes bude mít srst po jednom plemeni, ale zapomínate nebo nevíte, že knírač má na těle dva druhy srsti (zkušení chovatelé tvrdí, že víc), trimovací srst má po trupu a horní části krku. Na hlavě a nohách má celkem hedvábnou srst, která se netrimuje a normálně líná.
Takže se vám najednou do "nelínající" srsti přikříží srst "línací".

Já nejsem proti křížencům nebo psům bezPP, ale pokud chci nějakou vlastnost, tak pořídím plemeno.

25.11.2019 00:08
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Janae1 napsal(a):
Operujete s tím, že pes bude mít srst po jednom plemeni, ale zapomínate nebo nevíte, že knírač má na těle dva druhy srsti (zkušení chovatelé tvrdí, že víc), trimovací srst má po trupu a horní části krku. Na hlavě a nohách má celkem hedvábnou srst, která se netrimuje a normálně líná.
Takže se vám najednou do "nelínající" srsti přikříží srst "línací".

Já nejsem proti křížencům nebo psům bezPP, ale pokud chci nějakou vlastnost, tak pořídím plemeno.

Neoperuji,že bude srst spíš kníračí jde vidět už teď.Akorát mě možná zmátlo,že prodejci kníračů je deklarují jako nelínající plemeno.
Takže děkuji za osvětu.

25.11.2019 04:31
rapotacka11

XXX.XXX.212.233

Kdo má srst, tak prostě líná.

Janae1

25.11.2019 07:29
Janae1

XXX.XXX.160.6

rapotacka11 napsal(a):
Kdo má srst, tak prostě líná.

Knírač fakt nelíná, ale není to srstí, je to udržbou.
Není to jen o velkém trimování jednou za čas, ze srsti se pravidelně odstraňuje podsada a z toho pekelně bolí ruka.
Kdybych se se stejnou péčí věnovala jakémukoli psovi, tak také nelína.
A naopak, kdybych knírače upravila pouze strojkem, tak líná.

25.11.2019 08:06
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Pokud jste smířená s tím, že pes nemusí mít tu požadovanou nelínací srst, psíka bych si klidně vzala. A klidně bych pro něj jela daleko. I když je to kříženeček.
Jako ano, pokud chcete psa požadovaných vlastnostní, je čistokrevný pes nejlepší volba. Ale pokud jste z toho ochotná případně ustoupit, neřešila bych to. Ano, kříženci kníračů jsou takoví střapatí ultravoříšci, ale co na tom? Mně se to třeba docela líbí.
Pokud ji chcete, jeďte si pro ni. Když se Vám něco nebude zamlouvat na místě, tak holt přinejhorším přijedete s prázdnou. Ale jestli Vám za to stojí, zkusila bych to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 08:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

"On teda i knírač je celkem nehezký pes, ale střihem se vymodeluje do krasavce, z vořecha nikdy krasavce nevystřiháte".
V tomhle rozhodně nemáte pravdu. Už Švejk říkal : "Stájový pinč ten je tak ošklivej, až je vlastně krásnej" !! To za prvé.
A za druhé : Už jsem viděla dost voříšků vystříhaných na krasavce, až se lidi ptali, co že je to za plemeno, to oni chtějí taky. Chce to jen péči. ( Pokud tedy ten voříšek má patřičné proporce, když je to veliká hlava, dlouhé tělo, křivé nohy, hladká srst - tak s tím opravdu moc nenaděláte. Ale i takový ošklivka může být milován :-)) )

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 08:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janae1 napsal(a):
Knírač fakt nelíná, ale není to srstí, je to udržbou.
Není to jen o velkém trimování jednou za čas, ze srsti se pravidelně odstraňuje podsada a z toho pekelně bolí ruka.
Kdybych se se stejnou péčí věnovala jakémukoli psovi, tak také nelína.
A naopak, kdybych knírače upravila pouze strojkem, tak líná.

Kdybych se se stejnou péčí věnovala jakémukoli psovi, tak také nelína.
Jenomže trimovat nelze jakéhokoliv psa. I knírači mají škálu srsti od nežádoucí měkké jemné (vyřazující z chovu), která se jinak než strojkem upravit nedá, po žádoucí tvrdou, hrubou, kterou lze trimovat. A u křížence buhví jakých plemen nelze dopředu říct, jaká bude po přelínaní do dospělé srsti její struktura, a jestli bude vhodná pro trimování.

Janae1

25.11.2019 08:24
Janae1

XXX.XXX.160.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdybych se se stejnou péčí věnovala jakémukoli psovi, tak také nelína.
Jenomže trimovat nelze jakéhokoliv psa. I knírači mají škálu srsti od nežádoucí měkké jemné (vyřazující z chovu), která se jinak než strojkem upravit nedá, po žádoucí tvrdou, hrubou, kterou lze trimovat. A u křížence buhví jakých plemen nelze dopředu říct, jaká bude po přelínaní do dospělé srsti její struktura, a jestli bude vhodná pro trimování.

Jasně, že se trimovat nedá. Ovšem, kdybych se jeho srsti věnovala s takovu pečlivostí, s jakou se věnuji našem knírům, i kdyby to bylo obyčejné vyčesávání, tak je i z vořecha chlupů minimum.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 08:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Neoperuji,že bude srst spíš kníračí jde vidět už teď".
Jaká bude srst po přelínání na štěněti nepoznáte, a už vůbec ne z fotky :-). Ale štěně vám nevymlouvám. Až pro něj pojedete, tak se spíš než na srst zaměřte na jeho chování. Jestli je to hravé, "sebevědomé", zvědavé štěně, nebo jestli je to labilek, který i před chovatelem zalézá do kouta a před návštěvou se strachy počůrá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 08:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janae1 napsal(a):
Jasně, že se trimovat nedá. Ovšem, kdybych se jeho srsti věnovala s takovu pečlivostí, s jakou se věnuji našem knírům, i kdyby to bylo obyčejné vyčesávání, tak je i z vořecha chlupů minimum.

Aha, takhle jste to myslela, tak to jo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 08:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

A když se vrátím ke kníračům - touha po krásném dlouhém vousu a dlouhých hedvábných praporech, vedla k jiným preferencím v chovu a tím vzala kníračům část jejich žádoucích "vlastností". Pustit dne výstavního knírače do podrostu, tak máte na hodiny o práci vystaráno, než z něj vyberete kotačky, větvičky, semena......Před lety knírači žádnou hedvábnou srst na nohách neměli.

25.11.2019 08:42
Lumpina

XXX.XXX.213.160

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"Neoperuji,že bude srst spíš kníračí jde vidět už teď".
Jaká bude srst po přelínání na štěněti nepoznáte, a už vůbec ne z fotky :-). Ale štěně vám nevymlouvám. Až pro něj pojedete, tak se spíš než na srst zaměřte na jeho chování. Jestli je to hravé, "sebevědomé", zvědavé štěně, nebo jestli je to labilek, který i před chovatelem zalézá do kouta a před návštěvou se strachy počůrá.

Děkuji za tip. Z videí vypadá, že je z nich nejklidnější a taková "uťápnutá" těmi ostatními, ale nemyslím si, že to je na škodu, nebo že by byla bojácná a labilní.. Ale uvidíme, no.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 10:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

...sleduji štěňata jak se chovají, nejsou li bojácná!, jak reagují na zvuky, pohraju si s nimi, zeptám se chovatele jaké štěně mi doporučí dle mých preferencí, a když mám vybráno, pochovám si štěně, kouknu, jestli má čistá ouška, zadeček, kouknu na stav srsti.... Přidala bych čisté oči a jestli nemžourá, netře si uši, oči a čenich tlapkami, nemá nafouklé bříško.
Vedle v diskuzi o malém NO popisuje Balu(asi) jak vybírat štěně. Celé se vás to netýká, ale něco přece jen. I ta stať ohledně kupní smlouvy a očkovacího průkazu. A při odběru před Vánoci by mohlo být štěně i čipované, když je to od nového roku povinné.
Hlavně si nenechte štěně strčit do ruky mezi vrátky. Někteří noví majitelé přebírají štěňata způsobem, že by mohla být třínohá a stěží by si všimli.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 10:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...sleduji štěňata jak se chovají, nejsou li bojácná!, jak reagují na zvuky, pohraju si s nimi, zeptám se chovatele jaké štěně mi doporučí dle mých preferencí, a když mám vybráno, pochovám si štěně, kouknu, jestli má čistá ouška, zadeček, kouknu na stav srsti.... Přidala bych čisté oči a jestli nemžourá, netře si uši, oči a čenich tlapkami, nemá nafouklé bříško.
Vedle v diskuzi o malém NO popisuje Balu(asi) jak vybírat štěně. Celé se vás to netýká, ale něco přece jen. I ta stať ohledně kupní smlouvy a očkovacího průkazu. A při odběru před Vánoci by mohlo být štěně i čipované, když je to od nového roku povinné.
Hlavně si nenechte štěně strčit do ruky mezi vrátky. Někteří noví majitelé přebírají štěňata způsobem, že by mohla být třínohá a stěží by si všimli.

Píšu já

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 10:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Píšu já

Tak pardon, neudržím myšlenku po dobu kopírování
:-)) a hledat znova se mi to nechtělo, tak jsem to přisoudila Balu....Ještě že jsem připsala "asi".

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 10:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak pardon, neudržím myšlenku po dobu kopírování
:-)) a hledat znova se mi to nechtělo, tak jsem to přisoudila Balu....Ještě že jsem připsala "asi".

Jj, ještě, že

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.11.2019 10:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak pardon, neudržím myšlenku po dobu kopírování
:-)) a hledat znova se mi to nechtělo, tak jsem to přisoudila Balu....Ještě že jsem připsala "asi".

Jinak, doufám totiž, že se alespoň zadavatelka ponaučí a něco si o psech přečte.

25.12.2019 14:44
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Tak se hlasime, holčičku už máme doma a jsme z té křižovatky ještě víc v pasti 😂 Z malteze nám přijde že nemá vůbec nic,má dlouhatanske nohy,je droboucka a gaucovy povalec 😂 Je klidná a nebojí se vůbec lidí. Kazdopadne je to zlatíčko, ty nožičky jsou k sežrání 🥰

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.12.2019 15:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lumpina napsal(a):
Tak se hlasime, holčičku už máme doma a jsme z té křižovatky ještě víc v pasti 😂 Z malteze nám přijde že nemá vůbec nic,má dlouhatanske nohy,je droboucka a gaucovy povalec 😂 Je klidná a nebojí se vůbec lidí. Kazdopadne je to zlatíčko, ty nožičky jsou k sežrání 🥰

No tak maltézáčka tam teda taky nevidím

Každopádně je roztomiloučká, hlavně ať vám dělá radost a ať je zdravá...

GeminiIcey

27.12.2019 09:33
GeminiIcey

XXX.XXX.1.20

Janae1 napsal(a):
Ale kříženec pravděpodobně línat bude.
Knírač nelíná, protože se trimuje. Pokud netrimujete, pes normálně líná.
Přikřížením maltézáka, dostanete pravděpodobně běžnou srst, která nepůjde trimovat a pes bude normálně línat.
Křížíte dvě naprosto odlišné srsti, nikde není psáno, co z toho vyleze.

Já dodám ještě jeden aspekt. Ač knírače miluji a vlastním, tak jejich kříženci jsou fakt hodně nehezcí vořeši.
On teda i knírač je celkem nehezký pes, ale střihem se vymodeluje do krasavce, z vořecha nikdy krasavce nevystřiháte.

S tímhle si dovolím nesouhlasit, dle mého je to i věc osobního vkusz, náš první pes, kterého jsme si pořizovali když jsme byli malí , byl právě kříženec knírače(podobně jko tady byla mamina kníračka, akorát že taťka byl neznámý mix) a rozhodně nebyl nehezký, naopak

27.12.2019 09:39
eli22

XXX.XXX.58.41

Neznám nehezkého psa. Mně se zdají všichni krásní. .

27.12.2019 20:46
vetřelec

XXX.XXX.224.254

eli22:
Jenže nejsou všichni krásní, to je objektivní fakt. Krása psů vychází především z funkčních parametrů. Funkční psi jsou krásní, nefunkční jsou oškliví.

Jen pro příklad:
Psi nemocní jsou samozřejmě ošklivější, než psi zdraví.

Disproporční zvířata bývají nepatrně ošklivější, než zvířata proporcionální.

Zvířata atletická, nebo zvířata dynamická bývají krásnější, než zvířata mechanicky nedokonalá.

Zvířata neurohumorálně a povahově dokonalá jsou mnohem krásnější, než zvířata povahově indisponovaná.

Ze subjektivního úhlu pohledu jsou potom zvířata ušlechtilá, vysoce adaptovaná na komplexní selekční tlak, mnohem krásnější než vořeši a plemena nespecificky vedená.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.12.2019 01:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

A kupodivu, i tady - za mne opet vorech vede...
Holcicka je prenadherna.
Jste snad zklamani?
Vase "Nohatice" je min. pro mne to nejkrasnejsi psisko co tu letos bylo...

28.12.2019 13:23
Lumpina

XXX.XXX.216.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A kupodivu, i tady - za mne opet vorech vede...
Holcicka je prenadherna.
Jste snad zklamani?
Vase "Nohatice" je min. pro mne to nejkrasnejsi psisko co tu letos bylo...

Nejsme😇 Jen hádáme, co nám z ní vyroste.Ale jestli byl otec křižovatka křižovatek, tak na to stejně nepřijdeme 😂
Je to miláček♥️

28.12.2019 18:29
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Lumpina napsal(a):
Nejsme😇 Jen hádáme, co nám z ní vyroste.Ale jestli byl otec křižovatka křižovatek, tak na to stejně nepřijdeme 😂
Je to miláček♥️

můžete si nechat udělat genetický test. genomia

Vahine

1.7.2020 18:16
Vahine

XXX.XXX.191.11

Četla jsem diskuzi a přidám svého adoptovaného kluka z útulku, který měl v popisku-kříženec malého knírače a maltézáčka. Podle mne je v našem útuláčkovi více knírače, jestli je to fakt kříženec?...a rozhodně nelíná, pokud je tedy srst udržovaná. I psi z útulku jsou boží 😉
Bílý knírač má jinou srst než černý a je bez podsady. Chodíme na stříhání. Je to moje zlato, máme ho necelý rok. Předtím jsme měli v rodině také bílého knírače a vypadal skoro stejně, naopak byl větší a měl delší nohy. Měl 11 kilíček a tenhle náš utuláček má 8 kilo.
Vaše černá holčička je moc krásná! A když ji budete upravovat srst častěji, ani línat nebude, myslím si....to je jen z praxe, znalec nejsem.

1.7.2020 23:59
fikovnice

XXX.XXX.55.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
:) ja v tom vidim male cerne snete. Dle tlapek zadnej ooobr. Dle kukuce - normalni stredni strapatec co rad kouse a rad se uci. Do 13 kg.

Ale bacha, ony jsou ty tlapky zrádné . Náš měl vzhledem k velikosti těla přímo obrtlapy, všichni se děsili, co z něj vyroste za monstrum a má cca 16 kg.

2.7.2020 08:01
Lumpina

XXX.XXX.213.177

Vahine napsal(a):
Četla jsem diskuzi a přidám svého adoptovaného kluka z útulku, který měl v popisku-kříženec malého knírače a maltézáčka. Podle mne je v našem útuláčkovi více knírače, jestli je to fakt kříženec?...a rozhodně nelíná, pokud je tedy srst udržovaná. I psi z útulku jsou boží 😉
Bílý knírač má jinou srst než černý a je bez podsady. Chodíme na stříhání. Je to moje zlato, máme ho necelý rok. Předtím jsme měli v rodině také bílého knírače a vypadal skoro stejně, naopak byl větší a měl delší nohy. Měl 11 kilíček a tenhle náš utuláček má 8 kilo.
Vaše černá holčička je moc krásná! A když ji budete upravovat srst častěji, ani línat nebude, myslím si....to je jen z praxe, znalec nejsem.

Ježiši, ten je ale fakt krásnej. My jsme jí ještě upravit nenechali, ono jí to totiž moc neroste, tak já nevím, jestli by si kadeřnice neťukala na čelo, co na ní chceme stříhat. Má trochu delší srst na nožkách, tam má jemnější a jinak po těle hrubší a teda líná. Ale je strašně šikovná.

2.7.2020 08:06
tero

XXX.XXX.236.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hledala jsem ještě maltézáka, našla jsem třeba toto :
https://zvirata.biginzerce.cz/psi-inzerce/mini-maltezacek-maltezsky-psik-803912.htm

bez komentáře, maltézákům nerozumím :-)

Asi spletli fotku...

Přidejte reakci

Přidat smajlík