Časová náročnost chodského psa

Chodský pes
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Olga777

16.2.2020 10:57
Olga777

XXX.XXX.48.124

Zdravím,
měla bych dotaz ohledně Choďáka, konkrétně se tedy jedná o to, kolik hodin denně by bylo potřeba se mu po pořízení(mám na mysli celkivě, nejen jako štěněti) věnovat. Od malička zbožňuju psy a moje opravdová láska je mezi velkými plemeny. Jsem studentka střední školy a tak je u mě typický denní režim: v 6:30 vypadnout z domu a mezi 14:30-15:50 se vracím domů. Přestože venčení, procházky, běhání a cvičení psa jsou pro me naprostý psychický relax, mám už dost práce se školou. Jde právě o časovou náročnost, poslední co bych chtěla by bylo, aby pejsek trpěl na nedostatek pohybu. Ráda bych tedy věděla, jestli by pro mě byl Chodský pes ideální nebo ne na základě níže psaného:
Ranní venčení a procházku-max 30 minut bych pejskovi dopřála, dále po mém odchodu by byl mimo výjimky doma sám do mého příchodu( už to muže být problém, jsem si toho vědoma), po mem návratu prochazka s jistou aktivitou( aport, cvičení..), pak bych se věnovala asi tak, že by mi ležel po boku při učení, načež jednou denně bych mu dopřála například běhu u kola nebo společného běhu. Venčení je samozřejmost, to do časové náročnosti nepočítám, jde o to, jestli mu stačí zhruba 2 hodiny aktivity denně a cvičení navíc.
Pokud by u mě Choďák spíše strádal, poprosila bych vás o případně návrhy jiného podobného plemene.
Děkuji:)

Olga777

16.2.2020 11:13
Olga777

XXX.XXX.48.124

Jinak chován by byl v domě s menším dvorkem, takže přístup k zahradě téměř minimání. K mé zkušenosti se psy bych řekla asi tak jen, že jsme dříve měli čínského chocholatého psa, který je ovšem uplne něco jiného než Choďák. Hledala jsem tedy i plemeno pro “začátečníky”.
Mimo výše uvedené aktivity, bych s nim velice ráda na cvičák.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.2.2020 11:17