Dobrý den,
ráda bych zeptala zkušenějších či více orientovaných v tomto tématu. Slyšela jsem, že je možné získat dotaci na kynologickou akci. Nějaké dotace se získávají na klub (zko) na podporu asi jako klubu takového. Ale je možné získat nějakou podporu třeba od města/státu? Kdo už něco pořádal, určitě ví, že akce jsou jak časově, tak finančně náročné a je to spíš charita než výdělek. Pokud by měl někdo nějaké informace či radu v tomto tématu, budu jedině ráda.
Děkuji
Hanula82
napsal(a):
Dobrý den,
ráda bych zeptala zkušenějších či více orientovaných v tomto tématu. Slyšela jsem, že je možné získat dotaci na kynologickou akci. Nějaké dotace se získávají na klub (zko) na podporu asi jako klubu takového. Ale je možné získat nějakou podporu třeba od města/státu? Kdo už něco pořádal, určitě ví, že akce jsou jak časově, tak finančně náročné a je to spíš charita než výdělek. Pokud by měl někdo nějaké informace či radu v tomto tématu, budu jedině ráda.
Děkuji
Od statu nedostanete vůbec nic - to dostává kynologický svaz přes MŠMT, a to v porovnání s jinými sporty v naprosto zanedbatelné částce. Kynologie je prostě nezajímá.
Jediný, co můžete je požádat si o příspěvek od města a sehnat sponzory, tak jako to dělají vsichni ostatní.
Děkuji za odpověď, to jsem i předpokládala. Ale mám informaci, že určitý "řetezec" soutěží získal podporu v rámci statisíců, což není malá částka a akci to dost pomůže. To je možné takovou částku získat i od města myslíte?
Sponzoři se samozřejmě shání, ale je to boj, akcí je spousta a některé firmy mají zájem pouze o akce kde se vyskytují například plemena jimi vlastněná a o jiná nemají sebemenší zájem. Takže člověk je rád za každou droboť kdo co dá. :-)
Hanula82
napsal(a):
Děkuji za odpověď, to jsem i předpokládala. Ale mám informaci, že určitý "řetezec" soutěží získal podporu v rámci statisíců, což není malá částka a akci to dost pomůže. To je možné takovou částku získat i od města myslíte?
Sponzoři se samozřejmě shání, ale je to boj, akcí je spousta a některé firmy mají zájem pouze o akce kde se vyskytují například plemena jimi vlastněná a o jiná nemají sebemenší zájem. Takže člověk je rád za každou droboť kdo co dá. :-)
Záleží na tom z jak bohatého jste města, jaký tam máte vazby, a taky jakou úroveň má váš zavod.
Nicméně statisicovou podporu co vím, tak nedalo žádné město ani na pořádání MS.
Jestli se na to koukáte takto, tak si myslim, že budete zklamaná, protože ve sponzoringu to chodí úplně jinak, a rozhodně nečekejte nějakej vejvar, co vám zbyde v kasičce.
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
Záleží na tom z jak bohatého jste města, jaký tam máte vazby, a taky jakou úroveň má váš zavod.
Nicméně statisicovou podporu co vím, tak nedalo žádné město ani na pořádání MS.
Jestli se na to koukáte takto, tak si myslim, že budete zklamaná, protože ve sponzoringu to chodí úplně jinak, a rozhodně nečekejte nějakej vejvar, co vám zbyde v kasičce.
No nevím odkud přesně ta finanční dotace pramení, ale malá částka to nebyla, dělila se ale na více závodů (cca 5akcí) :-)
Jinak jestli máte radu jak ideálně zapůsobit na sponzory, ráda si to vyslechnu :-D Děláme už několikátou sportovní akci se psy a pokaždé člověk musí skoro prosit.. :-D a přesto velká část firem není schopna ani odpovědět "děkujeme nemáme zájem"
Vejvar z toho rozhodně nečekáme, jsme rádi, že z toho máme na poháry a zaplacení potřebných výdajů...
Hanula82
napsal(a):
No nevím odkud přesně ta finanční dotace pramení, ale malá částka to nebyla, dělila se ale na více závodů (cca 5akcí) :-)
Jinak jestli máte radu jak ideálně zapůsobit na sponzory, ráda si to vyslechnu :-D Děláme už několikátou sportovní akci se psy a pokaždé člověk musí skoro prosit.. :-D a přesto velká část firem není schopna ani odpovědět "děkujeme nemáme zájem"
Vejvar z toho rozhodně nečekáme, jsme rádi, že z toho máme na poháry a zaplacení potřebných výdajů...
Tak třeba na Výběrově soutěže IPO dával generální sponzor 200 000, svaz asi 150 000, krmivářska firma dala granule.
Letos už je to ale o dost hubenější, a navíc ti sponzoři ve sportovce (HST, GAPPAY) jsou sami závodníci, a investují do odvětví, kde mají aspoň nějakou návratnost v podobě prodeje, protože jejich výrobky kupují lidi, co tu sportovku dělají.
Další věc je, že sponzorům musíte i vy sami něco zajímavého nabídnout, a ne jen chtít peníze, a taky je potřeba je oslovit třeba už rok dopředu.