Krmení štěněte syrovým masem

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
3.3.2020 12:47
maty13

XXX.XXX.156.2

Zdravím. Mám desetitýdenní štěňátko malého plemene, nyní něco málo přes 2 kg. Krmím syrovým - křídla, hřbety (skelety u nás nemají), krky, srdíčko, žaludek - vše kuřecí, ale protože ještě nedá v celku ani hodně pokrájené, tak z toho všeho mám namletou směs, se kterou krmím. Nevadí, že je takto vše dohromady v každé krmné dávce? Přidávám řasu Kelp, hydrolyzovaný kolagen se šípkem, né pokaždé přistrouhám např. kořenovou petržel, nebo mrkev a také trochu vloček. Krmím 4x denně, jednu dávku dávám obden i granule (essential).

A mám ještě jeden totaz - mám přidávat další minerální doplňky? Ve zverimexu mi prodavačka říkala, že nebude mít dostatek minerálů a vitamínů, když krmím syrovým a né jenom granulemi.
Děkuji za odpovědi.

3.3.2020 13:07
conie

XXX.XXX.206.202

Krmit jen kuřecím mi přijde jednostranné, přidala bych hovězí, rybu, u nás krmím ještě krůtím, kachnou, jehněčím i občas libovým vepřovým, oblíbené držky, přidávám vajíčko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2020 15:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

conie napsal(a):
Krmit jen kuřecím mi přijde jednostranné, přidala bych hovězí, rybu, u nás krmím ještě krůtím, kachnou, jehněčím i občas libovým vepřovým, oblíbené držky, přidávám vajíčko.

Ano, je to jednostranné krmení. Dětem ve škole dávám číst článek, kdy chovatel krmil svého vipeta jenom kuřaty a vyrobil mu tak "krásnou" strumu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2020 16:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, je to jednostranné krmení. Dětem ve škole dávám číst článek, kdy chovatel krmil svého vipeta jenom kuřaty a vyrobil mu tak "krásnou" strumu.

otázkou je, jestli by vipet nemel vole na kazdem krmeni
protože predpokladam, ze struma se dela diky nedostatku hormonu stitky, ne při jejím prebytku.

3.3.2020 17:40
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
otázkou je, jestli by vipet nemel vole na kazdem krmeni
protože predpokladam, ze struma se dela diky nedostatku hormonu stitky, ne při jejím prebytku.

Ziju v domneni, ze pri obojim... struma muze byt hypofunkcni, hyperfunkcni... i eufunkcni.
Kometa je, tusim, vet 😏

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2020 17:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Ziju v domneni, ze pri obojim... struma muze byt hypofunkcni, hyperfunkcni... i eufunkcni.
Kometa je, tusim, vet 😏

U molossu byva velmi caste, ze se krmi vyhradne kuraty.
Mnoho a mnoho psu.
Maji problemy, ale ne vole.

3.3.2020 20:49
keissa

XXX.XXX.155.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
U molossu byva velmi caste, ze se krmi vyhradne kuraty.
Mnoho a mnoho psu.
Maji problemy, ale ne vole.

krmím převážně kuřecí a krutí maso a krmím tím už asi 30 let ,psi několik generací takže staré,mladé,štěnata,kojící,v rustu a nikdy žádný problém u žádného psa ..

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2020 21:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prodávají se celé štěněcí směsky, jako např. https://praha6.lovebarf.cz/hovezi/best-balancer-stene-0-4-kg/

Jistota je mletá drůbež komplet vč. drobů. Nebo krůta s kostí od Amose, to je jak paštika, k tomu nějaké srdíčko apod....

Já řeším jen maso, přílohu si nechávám namíchat v Bohemia Pet Food, tam si navíc pojistím Ca mletým parožím.

Pro nejisté se prodává třeba Roboran Barf, ale ten mi pes nepozřel ani zabalený ve zmíněné "paštice".

Na "lov a vraždu" je pro menší štěňata vhodný malý sleď, AgroBio má nádherné. Jednou jsem je zapomněla v lednici v podnikovém dovolenkovém sídle. Když jsem večer volala, ať je dá správcová svému psovi, tak lidé po nás už je měli na grilu.

4.3.2020 06:25
maty13

XXX.XXX.156.2

děkuji za reakce

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2020 09:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Ziju v domneni, ze pri obojim... struma muze byt hypofunkcni, hyperfunkcni... i eufunkcni.
Kometa je, tusim, vet 😏

Ano, domnění je správné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2020 12:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, domnění je správné.

https://www.vetweb.cz/juvenilni-hypotyreoza-u-dvou-stenat-vipetu/

to je to, co "davate cist"?

jsem si nejdriv myslela, ze varujete obecne před kuraty. tohle je trosku neco jineho

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2020 13:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

keissa napsal(a):
krmím převážně kuřecí a krutí maso a krmím tím už asi 30 let ,psi několik generací takže staré,mladé,štěnata,kojící,v rustu a nikdy žádný problém u žádného psa ..

cetla jsem několik clanku, kde se resilo krmeni velkého množství kurecich krku - nebo obecne- krku -ze tohle krmeni obsahuje i stitnou zlazu zkrmovanych zvirat a muze to skutecne delat problémy a ovlivnovat fungovani stítné zlázy i psum, kterym se to krmi.

několik chovatelu i tvrdilo, ze kdyz vynechalo tohle krmeni -upravili se hodnoty psum.
nemám to uplne overene -jen tuhle informaci beru jako jednu z mnoha -ze je "dobře o tomhle vedet" -kdyby se to nahodou nekdy hodilo

4.3.2020 13:49
lupus4

XXX.XXX.205.61

krku -ze tohle krmeni obsahuje i stitnou zlazu zkrmovanych zvirat a muze to skutecne delat problémy

to máte pravdu

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2020 15:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://www.vetweb.cz/juvenilni-hypotyreoza-u-dvou-stenat-vipetu/

to je to, co "davate cist"?

jsem si nejdriv myslela, ze varujete obecne před kuraty. tohle je trosku neco jineho

Mám několik článků z Veterinářství na téma různých hormonálních poruch, které si studenti v rámci jednoho anatomického cvičení pročítají a pak se o nich bavíme a vysvětlujeme (to teda hlavně já).

Ne, nevaruju obecně před kuřaty, ale před monodietou. Jakoukoli.

4.3.2020 15:58
maty13

XXX.XXX.156.2

Takže byste radili krky úplně vynechat?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2020 15:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám několik článků z Veterinářství na téma různých hormonálních poruch, které si studenti v rámci jednoho anatomického cvičení pročítají a pak se o nich bavíme a vysvětlujeme (to teda hlavně já).

Ne, nevaruju obecně před kuřaty, ale před monodietou. Jakoukoli.

Jo a je to ten článek, akorát u toho mého je právě hezká fotka postiženého štěněte.

4.3.2020 16:14
maty13

XXX.XXX.156.2

zařadím i další maso, resp. již včera jsem dojela do našeho zverimexu a koupila mražené hovězí, celá mletá kachna a držky - nic víc u nás neměli

4.3.2020 16:23
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Holky, prosím vás, nechce se mi to číst, ale kuřecí krky s tou hypotézou o části štítné žlázy na krcích nemají nic společného. Takto se u řezníka dají koupit vepřové hrtany - take jsem je občas krmila a tam občas kousek bývá. Vůbec netuším tedy, jak je na tom drůbež a studovat se mi to nechce, ale tipla bych, že ani štítnou žlázu nemá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2020 16:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

maty13 napsal(a):
Takže byste radili krky úplně vynechat?

ne, jen nekrmit jen ty

4.3.2020 17:33
lupus4

XXX.XXX.205.61

krky u řezníka jsou bez závad, to jen když jsem krmil celé slepice, tak hlavy s kouskem krku šli pa...

4.3.2020 20:51
Terven

XXX.XXX.110.191

Na kurecich... a asi ani na kachnich krcich z marketu tipuju, ze zadna stitna zlaza nebude.

4.3.2020 21:19
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Terven napsal(a):
Na kurecich... a asi ani na kachnich krcich z marketu tipuju, ze zadna stitna zlaza nebude.

Na žádných drůbežich krcích...

4.3.2020 21:37
lupus4

XXX.XXX.205.61

lesnížínka napsal(a):
Na žádných drůbežich krcích...

melete opět nesmysly - je kolem průdušnice a hrtanu.
Proto, když jsem měl zdroj na udupaně brojlery v peří, tak právě jsem pro jistotu kus krku s hlavou usekával a vyhazoval...
Parathormon, hormon vytvářený příštitnými tělísky, vyplavuje vápník z kostí a zvyšuje tak jeho koncentraci v krvi. Ovlivňuje také hladinu fosforu v krvi.

Pár celých sežraných ulovených slepic psa na zdraví určitě neohrozí.
Tohle povědomí jsme měli stejně jako např. u Ach ve vepřovým...

4.3.2020 21:48
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

lupus4 napsal(a):
melete opět nesmysly - je kolem průdušnice a hrtanu.
Proto, když jsem měl zdroj na udupaně brojlery v peří, tak právě jsem pro jistotu kus krku s hlavou usekával a vyhazoval...
Parathormon, hormon vytvářený příštitnými tělísky, vyplavuje vápník z kostí a zvyšuje tak jeho koncentraci v krvi. Ovlivňuje také hladinu fosforu v krvi.

Pár celých sežraných ulovených slepic psa na zdraví určitě neohrozí.
Tohle povědomí jsme měli stejně jako např. u Ach ve vepřovým...

melete opět nesmysly - je kolem průdušnice a hrtanu - no jistě, když to tvrdíte, tak to musí být pravda. Můžete mi sem dát odkaz? Foto, obrázek...Nemalujte ho prosím sám

4.3.2020 21:51
lupus4

XXX.XXX.205.61

hledej šmudlo

4.3.2020 21:55
Terven

XXX.XXX.110.191

Tak ptaci stitnou zlazu maji... a slepice je ptak, tak proc by ji nemela mit, zejo...

4.3.2020 22:20
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Terven napsal(a):
Tak ptaci stitnou zlazu maji... a slepice je ptak, tak proc by ji nemela mit, zejo...

Můžete dát obrázek, foto? Ano, hledala jsem, leč nenašla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2020 22:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
melete opět nesmysly - je kolem průdušnice a hrtanu.
Proto, když jsem měl zdroj na udupaně brojlery v peří, tak právě jsem pro jistotu kus krku s hlavou usekával a vyhazoval...
Parathormon, hormon vytvářený příštitnými tělísky, vyplavuje vápník z kostí a zvyšuje tak jeho koncentraci v krvi. Ovlivňuje také hladinu fosforu v krvi.

Pár celých sežraných ulovených slepic psa na zdraví určitě neohrozí.
Tohle povědomí jsme měli stejně jako např. u Ach ve vepřovým...

Tak jestli jste usekával hlavy jen s částí krku, tak to nejspíš moc platný nebylo. Podle strýčka gůgla mají ptáci štítnou žlázu níž, tam kde se krk napojuje na hrudník.

" In adult birds the thyroids are paired and lie just cranial to the thoracic inlet"

4.3.2020 22:52
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak jestli jste usekával hlavy jen s částí krku, tak to nejspíš moc platný nebylo. Podle strýčka gůgla mají ptáci štítnou žlázu níž, tam kde se krk napojuje na hrudník.

" In adult birds the thyroids are paired and lie just cranial to the thoracic inlet"

Chingis zdravím a děkuju Já to fakt hledala, ale nikde mi to obrázek nehodilo. Tedy obrázky kde čeho na slepici, jen ne tu štítnici. Tak ale mají pravdu ti, co říkali, že je to na tom krku, dá se říct, že dole na krku to je. Mamka před týdnem našla chcíplou slepici, vařila ji Mandy, nevím, jestli bych to zvládla, mrtvé zvíře jsem nikdy vidět nechtěla, ale ze studijních důvodů bych se šla snad kouknout, jak to má tedy vypadat. Nikdy jsem neslyšela, že by někdo při zabíjení drůbeže vzpomněl, že vyhazuje štítnou žlázu. O víkendu se musím vyptat tchánů, ti pořád něco vraždí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.3.2020 22:57
4.3.2020 23:05
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Joj, já tam chtěla připsat, že mrtvé kuře jsem teda viděla maximálně z marketu a jestli se ta štítnice teda neodstraňuje při kuchání třeba s nějak s voletem? Jak tak koukám, asi ne, tuším to normálně všechno pečem, ne? Takže varem se to nejspíš ničí? Pes sežere kuře stejně maximálně pečené No a na krcích z marketu to očividně není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2020 07:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Joj, já tam chtěla připsat, že mrtvé kuře jsem teda viděla maximálně z marketu a jestli se ta štítnice teda neodstraňuje při kuchání třeba s nějak s voletem? Jak tak koukám, asi ne, tuším to normálně všechno pečem, ne? Takže varem se to nejspíš ničí? Pes sežere kuře stejně maximálně pečené No a na krcích z marketu to očividně není.

A navíc tyhle hormony jsou bílkovinné povahy, tudíž se už v žaludku degradují. Ale zase je pravda, že léky při nedostatečné funkci štítné žlázy se polykají, takže jsem si uložila za domácí úkol zjistit, jak to teda funguje.

5.3.2020 07:23
lupus4

XXX.XXX.205.61

jestli jste usekával hlavy jen s částí krku, tak to nejspíš moc platný nebylo...

hm, to asi máte pravdu naštěstí to "období" netrvalo dlouho a nežrali to denně, pak šel kámoš ke kravám a zase chvíli a fakt jen občas byli zmetaný telata. To vše bylo počátkem divokých 90 let...pak už to nešlo

PS. alespoň se l.žíně dozvěděla, že co všechno mají i ptáci

5.3.2020 08:00
saola

XXX.XXX.44.66

No, konečně zase zajímavá diskuze
Každý obratlovec má štítnou žlázu a ty nižší organismy mají často něco jako štítnou žlázu.
Ale štítná žláza není samozřejmě jediná hormonálně aktivní tkáň v těle.
Tak by mne zajímalo, co na to zarytí barfisté-puristé, tvrdící, že když krmit, tak jedině celým komplet zvířetem?

Pro lupus4:
Ta telata psi sežrali celá komplet? Nebo nechávali zbytky? Tedy že dávali některým částem jejich těl přednost?
Děkuji za odpověď.

Myslím si, že ani ve volnosti vlci ani jiné psékovité šelmy nesežerou z kořisti za normálních okolností všechno. Taky při slovení větší kořisti se na každé zvíře ve smečce dostane pokaždé něco jiného.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2020 08:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Protože krmím celé kuře, a nejen furt krky, nemám se čeho bát. Žluč a střeva psovi moc nepojedou, myslím, že se špatnému vyhne.
Jsou všichni vlci nemocní se štítnou žlázou, nebo přímo otráveni?
Totiž šelmy loví tak, že skočí po krku :-) A pak to plivou, protože se ví, že jíst krk je špatné :-)
Ne, ví se, že slepice je ok.
Ví se také, že komerční krmiva mají daný limit na obsah hormonů št. žlázy (který vesele nedodržují, protože problém mají už s tím, co do krmiva nepatří) - granule, konzervy, sušené, všecko.
Taktéž víme, že teplota tyto hormony dostatečně nezlikviduje.
Krky koupené z distribuce pro lidi už tohle neobsahují. Co je v mletinách a různých vedlejších produktů neurčených pro lidi? Nevím, nekupuji už.
Když se podíváte, kolik čeho je v slepici, tak střednímu psovi to nic moc neprovede - slepice denně. No, možná bude přežraný.
Vše je sepsané zde:
https://www.researchgate.net/publication/328800903_Thyroid_hormones_in_dog_food

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2020 08:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

co zaryti barfiste - to nevim.

ale krmit se ma aspoň trochu pestre. cele kure hodit psovi -to da. i dve
jenze kdo nekdy kupoval kurata pro psy ve velkem - to, co prodavaji -krky a skelety - muze obsahovat ne jednu, ale u velkého psa 5-6? kusu stitky na jedno krmeni.
když tim krmim 3 dny? to uz bych premyslela, jestli to nemuze delat paseku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2020 09:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ostatní.. nevím nevím. Říká se, že kuřata už nedostávají různé vylepšení krmné dávky, ale jestli tomu věřit.. asi by se nedalo krmit ničím. Že by mi ale psa zlikvidovalo běžné kuře, tomu nevěřím, tam nejsou nebezpečné dávky asi ničeho. Na problémech posledních let se jistě nepodílí jen strava.
Mohu rizika eliminovat tak, že nedávám jen hlavy, jen vnitřnosti, jen...to je hlavní problém. Také se v pozorovaných případech právě krmily jen hlavy s krkem a navazující části a zdroje se neví - to je ten problém.
Možná by na tom byl pes lépe, kdyby dostal divoké zvíře? Hraboše :-) Né.
Chtěla jsem, ale bohužel, myš byla psem rozšlápnuta a tu už jíst nechtěl. Tak má kuře.

5.3.2020 10:25
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ostatní.. nevím nevím. Říká se, že kuřata už nedostávají různé vylepšení krmné dávky, ale jestli tomu věřit.. asi by se nedalo krmit ničím. Že by mi ale psa zlikvidovalo běžné kuře, tomu nevěřím, tam nejsou nebezpečné dávky asi ničeho. Na problémech posledních let se jistě nepodílí jen strava.
Mohu rizika eliminovat tak, že nedávám jen hlavy, jen vnitřnosti, jen...to je hlavní problém. Také se v pozorovaných případech právě krmily jen hlavy s krkem a navazující části a zdroje se neví - to je ten problém.
Možná by na tom byl pes lépe, kdyby dostal divoké zvíře? Hraboše :-) Né.
Chtěla jsem, ale bohužel, myš byla psem rozšlápnuta a tu už jíst nechtěl. Tak má kuře.

No tak náš měl včera právě toho hraboše. Nebo nějakou myš prostě, už byla trochu sežvíknutá, tak jsme úplně nechtěla vidět co přesně to je Kočku jsem viděla půl hodiny před tím žváchat jednu, tak tu druhou přinela kotěti na výcvik. Bohužel to zmerčil Worka, tak se moc necvičilo, zabavil a sežral.
Saola - ano, myslela jsem si tak nějak, že štítnou jako takovou už ptactvo nemá, že tu funkci přebral nějaký jiný orgán, třeba takový, co savci nemají. Ptáky nechovám, tak se v tom fakt neorientuju.
Že je blbost krmit jeden druh masa, to asi většina krmičů masem ví. Snad teda To už by mohli dávat jen ty grancle

5.3.2020 10:45
lupus4

XXX.XXX.205.61

pro Saolu :
telata - záleželo na "stáří" a většinou mimo lebky (čelistí)nezbylo nic
pokud jsem to kvůli mouchám nevyhodil dřív...
sranda byla jak si každý uklidil svůj díl a co nezbouchal hned si hlídal tak dlouho, až buď ho to přestalo bavit, nebo mu to někdo čmajznul ...
rvačky nebyly, jen výhružky...

PS.jen pro lžíni
Ptáky nechovám, tak se v tom fakt neorientuju.
a to si ještě představte, že některé rody mají i "ptáčka" tedy penis

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2020 10:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
No tak náš měl včera právě toho hraboše. Nebo nějakou myš prostě, už byla trochu sežvíknutá, tak jsme úplně nechtěla vidět co přesně to je Kočku jsem viděla půl hodiny před tím žváchat jednu, tak tu druhou přinela kotěti na výcvik. Bohužel to zmerčil Worka, tak se moc necvičilo, zabavil a sežral.
Saola - ano, myslela jsem si tak nějak, že štítnou jako takovou už ptactvo nemá, že tu funkci přebral nějaký jiný orgán, třeba takový, co savci nemají. Ptáky nechovám, tak se v tom fakt neorientuju.
Že je blbost krmit jeden druh masa, to asi většina krmičů masem ví. Snad teda To už by mohli dávat jen ty grancle

Právě že nemohli :-)
https://www.petfoodindustry.com/search?q=thyroid

5.3.2020 12:00
maty13

XXX.XXX.158.2

conie napsal(a):
Krmit jen kuřecím mi přijde jednostranné, přidala bych hovězí, rybu, u nás krmím ještě krůtím, kachnou, jehněčím i občas libovým vepřovým, oblíbené držky, přidávám vajíčko.

Chtěla bych se ještě prosím zeptat, když bych kupovala hovězí u řezníka, v obchodě - jaké mám vzít, je pro štěně nejvhodnější, nejlepší? děkuji

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2020 13:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

maty13 napsal(a):
Chtěla bych se ještě prosím zeptat, když bych kupovala hovězí u řezníka, v obchodě - jaké mám vzít, je pro štěně nejvhodnější, nejlepší? děkuji

napr. trochu srdce, drztky, plice, ohanky na okus.
uplne svalovina to není uplne to prave.
psum se davaji ořezy - napr. z huby, s blanama, slachy. trachey - a to se na krame nesezne.

5.3.2020 15:17
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
napr. trochu srdce, drztky, plice, ohanky na okus.
uplne svalovina to není uplne to prave.
psum se davaji ořezy - napr. z huby, s blanama, slachy. trachey - a to se na krame nesezne.

Ze svaloviny bych dávala hlavně kližku, byla mi doporučená pro důchodce, kvůli kolagenu na nožky. K té můžete vzít žebro. Záleží ovšem, co je to za plemeno, pidi pes si s tím neporadí.

5.3.2020 15:31
maty13

XXX.XXX.251.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
napr. trochu srdce, drztky, plice, ohanky na okus.
uplne svalovina to není uplne to prave.
psum se davaji ořezy - napr. z huby, s blanama, slachy. trachey - a to se na krame nesezne.

Děkuji, držky jsem koupila mražené ve zverimexu, zkusím se mrknout v řeznictví a zverimexu v jiném městě. Plíce mám sušené, jako pamlsek, ale ty zatím nechce.

5.3.2020 15:34
maty13

XXX.XXX.251.251

lesnížínka napsal(a):
Ze svaloviny bych dávala hlavně kližku, byla mi doporučená pro důchodce, kvůli kolagenu na nožky. K té můžete vzít žebro. Záleží ovšem, co je to za plemeno, pidi pes si s tím neporadí.

Jj, na kližku jsem taky myslela, díky za info. Je to bostonek, holka, teď má cca dva kg, v sobotu jí jedenáct týdnů. Kuřecí jí zatím melu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.3.2020 15:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hovězí hrtan.. má kráva štítnou žlázu?
:-)
Dršťky neprané, zelené mají psi rádi. Někdo říkal, že to supluje zeleninu. Skvěle to smrdí.
Kližka a oháňka jsou dobré. Akorát že bych to sežrala sama, kdyby vůbec někde nějaký ocásek měli. Játra, srdce, kližka, žebra, .. řezník naporcuje a mlýnek to jistí.
Zkuste ryby. Mražené makrely koupíte všude.
https://www.dopsimisky.eu/
http://www.tutani.cz/

5.3.2020 15:55
Terven

XXX.XXX.103.178

maty13 napsal(a):
Děkuji, držky jsem koupila mražené ve zverimexu, zkusím se mrknout v řeznictví a zverimexu v jiném městě. Plíce mám sušené, jako pamlsek, ale ty zatím nechce.

V reznictvi dostanete drstky prane, pro psy jsou ale vyhodne prave ty neprane, ktere obsahuji i natraveninu ze zaludku.

5.3.2020 16:03
maty13

XXX.XXX.251.251

Terven napsal(a):
V reznictvi dostanete drstky prane, pro psy jsou ale vyhodne prave ty neprane, ktere obsahuji i natraveninu ze zaludku.

Mám je, ze zverimexu mražené, neprané

5.3.2020 16:07
maty13

XXX.XXX.251.251

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hovězí hrtan.. má kráva štítnou žlázu?
:-)
Dršťky neprané, zelené mají psi rádi. Někdo říkal, že to supluje zeleninu. Skvěle to smrdí.
Kližka a oháňka jsou dobré. Akorát že bych to sežrala sama, kdyby vůbec někde nějaký ocásek měli. Játra, srdce, kližka, žebra, .. řezník naporcuje a mlýnek to jistí.
Zkuste ryby. Mražené makrely koupíte všude.
https://www.dopsimisky.eu/
http://www.tutani.cz/

Mám zelené, neprané, zmražené. Byl to velký "salám" zatím jsem si je připravila na kolečka a smrdí dost dobře :)) že bych i počkala na jaro, léto, abych misku s jídlem dala ven :))
Díky za odkazy, dívala jsem se na obaly a je to od - dopsimisky, asi pár věcí do zverimexu berou

5.3.2020 16:14
Terven

XXX.XXX.103.178

maty13 napsal(a):
Mám zelené, neprané, zmražené. Byl to velký "salám" zatím jsem si je připravila na kolečka a smrdí dost dobře :)) že bych i počkala na jaro, léto, abych misku s jídlem dala ven :))
Díky za odkazy, dívala jsem se na obaly a je to od - dopsimisky, asi pár věcí do zverimexu berou

Z Do psi misky jsou super i bio skopove drstky, smrdi o dost min- vlastne spis voni oveckama😃... jen ted pres zimu maji vypadek, budou az zase na jare.

Přidejte reakci

Přidat smajlík