Luciekvapilova

XXX.XXX.210.45
Jsem studentka gymnázia, s dobrým prospěchem a rozhoduji se jestli mám jít na veterinu. Od mala jsem vyrůstala mezi zvířaty a veterinář byl jeden z mých snů. Upustila jsem od něj když jsem vlezla na gympl jelikož jsem se zalekla chemie hlavně kvůli hodně špatnému učiteli, kterého máme po celé studium. Teď ve třeťáku jsem o veterině začala opět přemýšlet. Mám veterináře dva metry od domu a už jsem mu pomáhala uspávat i zašívat psy. Trochu se bojím ale budoucích operací, ne že by mi vadila krev ani s pitváním nemám problémy ( u praktik biologie s mrtvými srnkami jsem byla ze třídy jediná holka, která mohla pitvat bez toho aniž by se jí zvedal žaludek). Zkušenosti se psy mám taky, pomalu šest let výcviku kynologie.
Jenom váhám, jestli dám studium. Hlavní problém je, že bych se kynologii chtěla alespoň částečně věnovat i na univerzitě což zahrnuje psa (malinu) na kolejích. Bojím se kvůli času. Vím že budu mít hodně práce se školou, ale psi jsou můj život. Jaký na to máte názor ? Tohle je moje hlavní dilema. Ano práce veterináře by mě naplňovala, plus bych si chtěla udělat kurz i na rehabilitace a fyzio.
Děkuji za odpovědi 😊
Luciekvapilova
napsal(a):
Jsem studentka gymnázia, s dobrým prospěchem a rozhoduji se jestli mám jít na veterinu. Od mala jsem vyrůstala mezi zvířaty a veterinář byl jeden z mých snů. Upustila jsem od něj když jsem vlezla na gympl jelikož jsem se zalekla chemie hlavně kvůli hodně špatnému učiteli, kterého máme po celé studium. Teď ve třeťáku jsem o veterině začala opět přemýšlet. Mám veterináře dva metry od domu a už jsem mu pomáhala uspávat i zašívat psy. Trochu se bojím ale budoucích operací, ne že by mi vadila krev ani s pitváním nemám problémy ( u praktik biologie s mrtvými srnkami jsem byla ze třídy jediná holka, která mohla pitvat bez toho aniž by se jí zvedal žaludek). Zkušenosti se psy mám taky, pomalu šest let výcviku kynologie.