Co na to říkáte? Čivava Simony Krainové

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 17:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
https://www.super.cz/709011-konecne-se-dockala-holcicky-simona-krainova-privitala-do-rodiny-krasne-miminko.html

Já bych to nechtěla ani zadarmo! Bála bych se, že kýchnu a po čivavce zbude jenom mastný flek. Nedokážu posoudit, nakolik je čistokrevná a zdravá. Modrá barva je ve standardu?

2.7.2020 17:53
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych to nechtěla ani zadarmo! Bála bych se, že kýchnu a po čivavce zbude jenom mastný flek. Nedokážu posoudit, nakolik je čistokrevná a zdravá. Modrá barva je ve standardu?

netuším. o malé psy jsem se nikdy nezajímala a též bych ho nikdy nechtěla. ale na fb byly dohady že je z množírny. ale je to asi jen "jedna paní povídala" ....................třeba napíše někdo kdo je má nebo dokonce chová

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 17:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Povolená je jakákoli barva, i ředěná, prostě vše.
Standard jsou tmavé oči, ale nestandardy se rodí také..
Mně se líbí, asi ji koupím megínovi.
No ale dokážu si představit, jaká bude najednou poptávka po modrých čivavách, přece Krainová ji má :-)

2.7.2020 17:55
Atheira

XXX.XXX.209.8

Nelíbí se mi to, barvu to má jak jitrnice a divně se to tváří.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 18:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

A už ji psimagazin řeší.. odkud máte psa? Neřeknu.
Chtěla bych mít tyhle starosti :-)

2.7.2020 18:14
sisi58

XXX.XXX.191.1

GAELLE napsal(a):
https://www.super.cz/709011-konecne-se-dockala-holcicky-simona-krainova-privitala-do-rodiny-krasne-miminko.html

Myslím, že sysel by byl životaschopnější, ve stejné velikosti. Jen nevím, zda se mohou chovat doma.

2.7.2020 18:58
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Atheira napsal(a):
Nelíbí se mi to, barvu to má jak jitrnice a divně se to tváří.

2.7.2020 19:00
fikovnice

XXX.XXX.55.10

Snímek č. 2 je spíš reklama na Colu, ne?

2.7.2020 19:00
fikovnice

XXX.XXX.55.10

lesnížínka napsal(a):


Tak ale ty uši sedí úúúplně!

2.7.2020 19:02
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

fikovnice napsal(a):

Tak ale ty uši sedí úúúplně!

Tak jasně, malé ještě není tolik, tohle je až budoucnost

2.7.2020 19:07
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

fikovnice napsal(a):
Snímek č. 2 je spíš reklama na Colu, ne?

Já to ani dál neotevírala, tady ty rádobycelebrity už mi lezou krkem Koukám..kluci budou venčit malou čivavku? Pochybuju, že tohle kdy bude normálně chodit. Ne, já se prostě na tyhle pejsky nemůžu ani dívat, přijde mi, že chcípnou jen z toho, že na ně mrknu. Omlouvám se těm, co mají ještě normální čivavy..

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 19:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fakt mají mít takhle vypouklou hlavu? Nahlédla jsem ze zvědavosti do standardu, kde se píše, že má být ve tvaru jablka, ale nějak nevím, co si pod tím představit.

2.7.2020 19:13
fikovnice

XXX.XXX.55.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Fakt mají mít takhle vypouklou hlavu? Nahlédla jsem ze zvědavosti do standardu, kde se píše, že má být ve tvaru jablka, ale nějak nevím, co si pod tím představit.

Přesně mi berete slova z úst, teda z klávesnice... To bude hydrocefalický mládě...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 19:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Přesně mi berete slova z úst, teda z klávesnice... To bude hydrocefalický mládě...

Také mě to napadlo. Viděla jsem nějaké krátké video, a ten pes vypadal jako omámený, tak jako divně mžoural...

2.7.2020 19:25
fikovnice

XXX.XXX.55.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Také mě to napadlo. Viděla jsem nějaké krátké video, a ten pes vypadal jako omámený, tak jako divně mžoural...

No právě, on mžourá už na tom prvním snímku...
Nic mi do toho není, ale dost by mě fakt zajímal původ toho zvířete.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 19:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Myslím, že sysel by byl životaschopnější, ve stejné velikosti. Jen nevím, zda se mohou chovat doma.

Leda že by si mohl v bytě vyrobit nory, ale to by se asi nelíbilo sousedům.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 19:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):

Tak ale ty uši sedí úúúplně!

Také za uši

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 19:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Přesně mi berete slova z úst, teda z klávesnice... To bude hydrocefalický mládě...

S velkou pravděpodobností (hydrocephalus).

2.7.2020 19:39
fikovnice

XXX.XXX.55.10

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
S velkou pravděpodobností (hydrocephalus).

Ano ano, souhlasím.

2.7.2020 20:45
janaa

XXX.XXX.247.135

Hele,vůbec se v tom nevyznám,ale mě přijde čistokrevná. Že jako ty pidi chudinky takhle prostě vypadaj

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 21:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, vypadá čistá. Ale to neznamená, že vzhledem k velikosti a téměř nulovým požadavkům k uchovnění bude v pohodě. A křečka bych si fakt nebrala, počkala bych, až se to aspoň trochu přiblíží psovi. S tímhle bych pomalu nespala do doby, než to bude vážit aspoň kilčo. Vlastně já bych nespala už nikdy, taková zmenšenina je o strach do konce života. Si pamatuji, jak měla kamarádka 2 PP něco před kilo, samozřejmě fontanela obě, jedna nedomykavost srdeční chlopně, druhá mentálně trochu mimo (už je to 20 let, ale tipuji lehčí formu hydrocefalu). Celoživotní strach a starost o ně. Nesměly skákat, na hlavu nesahat, bacha, kam šlapete... Brrr...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, vypadá čistá. Ale to neznamená, že vzhledem k velikosti a téměř nulovým požadavkům k uchovnění bude v pohodě. A křečka bych si fakt nebrala, počkala bych, až se to aspoň trochu přiblíží psovi. S tímhle bych pomalu nespala do doby, než to bude vážit aspoň kilčo. Vlastně já bych nespala už nikdy, taková zmenšenina je o strach do konce života. Si pamatuji, jak měla kamarádka 2 PP něco před kilo, samozřejmě fontanela obě, jedna nedomykavost srdeční chlopně, druhá mentálně trochu mimo (už je to 20 let, ale tipuji lehčí formu hydrocefalu). Celoživotní strach a starost o ně. Nesměly skákat, na hlavu nesahat, bacha, kam šlapete... Brrr...

Já bych se rozhodně zbláznila strachy. Kilovému psovi může být osudné hloupé včelí žihadlo... A co teprve když někde něco olíže, sežere... Dávkování léků, strava, větší průjem nebo zvracení... U 30+ kg psa celkem banality, že. Byla bych pořád nervózní.

2.7.2020 22:35
fikovnice

XXX.XXX.134.107

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Také mě to napadlo. Viděla jsem nějaké krátké video, a ten pes vypadal jako omámený, tak jako divně mžoural...

Zkoušela jsem na video kouknout, ale na netu jsem je nenašla. Napište, prosím, kde je k vidění. Děkuju moc.

2.7.2020 22:37
GAELLE

XXX.XXX.55.67

fikovnice napsal(a):
Zkoušela jsem na video kouknout, ale na netu jsem je nenašla. Napište, prosím, kde je k vidění. Děkuju moc.

on vypadá divně i na té fotce. A ta velikost

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 23:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Zkoušela jsem na video kouknout, ale na netu jsem je nenašla. Napište, prosím, kde je k vidění. Děkuju moc.

Já to viděla na Instagramu u @simonakrainova, ve stories. Plus na @yvona_malerova_krainova ve feedu. Šla jsem se tam tedy podívat čistě ze zvědavosti, běžně profily tohoto typu nesleduji (a tu druhou dámu ani neznám, jen na ni paní SK odkazovala u nějaké fotografie).

Na druhou stranu, třeba je to normální projev plemene vlivem nízké váhy, já to nijak nesoudím. O čivavách vím jen to, že jsou malé, a že pocházejí z Mexika, což tedy není mnoho, že. Osobně se orientuji na lovecké psy, to je jiný svět. Jen mě zarazil ten tvar hlavy, a napadl mě právě hydrocefalus jako Vás (ani ten bych ale nutně nespojovala jen s množírnami; ostatně sama mám PP epileptika), tak jsem byla zvědavá, jak se ten pes celkově projevuje, a zda je tento tvar hlavy u čivav běžný. Vizuálně mi to moc neštymuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.7.2020 23:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych se rozhodně zbláznila strachy. Kilovému psovi může být osudné hloupé včelí žihadlo... A co teprve když někde něco olíže, sežere... Dávkování léků, strava, větší průjem nebo zvracení... U 30+ kg psa celkem banality, že. Byla bych pořád nervózní.

Vlastně i očkování... Kamarád odvedle měl max. 1,20 kg, chovatelce jako trpaslík "zbyla" a museli čekat. Brali si jí až v půl roce, když měla kilo a byla tak nějak jistota, že je zdravá. Kupodivu byla, jen v 8mi letech zánět dělohy s kastrací a v 5ti zahájila dráhu bezzubky, bohužel standard. V životě bych si nic takového nepořídila, ale nezapomenu, jak moje čerstvé štěně bylo jednou takové a ona ho do zblbnutí honila po obýváku.

3.7.2020 01:28
b.k

XXX.XXX.210.162

Jaj,tak tyhle starosti bych fakt chtěla mít. Docela teda závidím.
Štěně je roztomilé a jo hlavičku má dle standardu..
Na 100% štěndo není z množírny.
Neuvěřitelné ty některé komentáře,ještě příště nezapomentě přispat pod příspěvek BLM...

3.7.2020 17:25
tero

XXX.XXX.237.200

Barva mi připadá spíš " lila, hlava je dle standardu a oči přivřela pří focení. Myslím si, že je to normální štěně čivavy. Čivava je holt mini plemeno a vám s velkým psem může připadat jako nedochůdče.

3.7.2020 17:29
fikovnice

XXX.XXX.134.131

b.k napsal(a):
Jaj,tak tyhle starosti bych fakt chtěla mít. Docela teda závidím.
Štěně je roztomilé a jo hlavičku má dle standardu..
Na 100% štěndo není z množírny.
Neuvěřitelné ty některé komentáře,ještě příště nezapomentě přispat pod příspěvek BLM...

"Na 100% štěndo není z množírny...."

Tak já Vám zas závidím tyto jasnovidecké schopnosti.

3.7.2020 17:30
Dasvo

XXX.XXX.250.72

b.k napsal(a):
Jaj,tak tyhle starosti bych fakt chtěla mít. Docela teda závidím.
Štěně je roztomilé a jo hlavičku má dle standardu..
Na 100% štěndo není z množírny.
Neuvěřitelné ty některé komentáře,ještě příště nezapomentě přispat pod příspěvek BLM...

Co je BLM?

K tématu:
Štěně se mi nelíbí, podle mého názoru vypadá nezdravě, a podle komentářů je to bezpapoš od nějaké známé firmy. Do čivav ale nedělám, tak nevím.

3.7.2020 17:31
fikovnice

XXX.XXX.134.131

Dasvo napsal(a):
Co je BLM?

K tématu:
Štěně se mi nelíbí, podle mého názoru vypadá nezdravě, a podle komentářů je to bezpapoš od nějaké známé firmy. Do čivav ale nedělám, tak nevím.

Děkuji za doplnění. Nevědomky jste se i za mě zeptal, co je BLM. Taktéž neznám...

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.7.2020 17:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

tero napsal(a):
Barva mi připadá spíš " lila, hlava je dle standardu a oči přivřela pří focení. Myslím si, že je to normální štěně čivavy. Čivava je holt mini plemeno a vám s velkým psem může připadat jako nedochůdče.

Však jo, já to i tak psala, že to asi může být tou mini velikostí. Ptala jsem se čistě ze zájmu - nikdy jsem štěně čivavy neviděla. Pro mě s ohařem španělská vesnice. :-) A fakt jsem to nemyslela zle, ani mi to nedělá starosti, ani mi do toho nic není, jen zvědavost, že žádnou čivavu neznám.

3.7.2020 17:53
Markéta80

XXX.XXX.224.55

kdyby štěně bylo s PP ráda by chovatelka měla reklamu. Není první co si vzala psa z množky

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.7.2020 18:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nebudu teď řešit, jestli je čivava s PP nebo bez nebo množírna. Nevím, jestli takhle má vypadat štěně té "značkové" čivavy. Štěňátku bych jen popřála, aby mělo normální páníčky a aby mohla prožít život "normálního" psa.

A na rovinu, velkej respekt před těmi, co takového drobečka dokážou normálně vychovat, popř. vycvičit....já si to s takhle malým pejskem tak nějak neumím představit.
Jednou jedinkrát jsem měla v ruce štěně čivavy a přiznám se, že jsem se celou dobu bála, abych mu nezlomila nohu nebo mu neupadla hlava tím že ho nepohladím dost jemně a citlivě.....i to držení v ruce z mé strany vyžadovalo hodně velkou osobní odvahu....to teda zlatá "bytelná štěňata" velkých plemen....

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.7.2020 19:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Děkuji za doplnění. Nevědomky jste se i za mě zeptal, co je BLM. Taktéž neznám...

BLM a WLM a ALM. Někomu je bližší BLM, někomu WLM, a někomu ALM.

Black Lives Matter
White Lives Matter
All Lives Matter

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.7.2020 20:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tady je dlouholetý zdroj bez pp po rodičích s pp
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/121940047/civava.php
https://zvirata.hyperinzerce.cz/mali-spolecensti-psi/inzerat/14108434-civava-nabidka-vyskov/
Web pořád existuje, stále "fci chs", tak to chudáky lidi mate..

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.7.2020 22:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

No tak finance na pravděpodobně zvýšenou vet péči má a zbavit se jí v případě, že bude chodící zdravotní problém, nemůže. To by jí spoluobčané sežrali. Ale úplně to nechápu, pár lidí z oblasti bulváru znám a tam se na PP FCI docela lpí. Sice to jsou primárně jiné důvody, než by člověk čekal, ale aspoň tak. I biewer by ty pseudoPP měl mít, jinak by se majitel styděl. Pokud SK nezachránila štěně z množírny, což asi ne, tak mi to hlava nebere.

4.7.2020 07:41
tero

XXX.XXX.237.186

Pořád všichni řešíte množírny, ale že doporučujete a vnucujete lidem psy z útulků, to vám jako podpora bezohledného množení a nevšímavosti majitelů fen kříženek nepřidá stejné? Ǔtulky jsou plné především kříženců, psi " čistokrevní" bez PP ojediněle. Proč stejně nebrojíte proti takovým lidem kteří nechají běhat vořechy volně po vesnici a plodit další nešťastníky? Když si někdo koupí z množírny štěně bez PP ( neschvaluju to aby nedošlo k omylu), tak ne všichni jsou na tom zdravotně špatně a většinou se mají v novém domově dobře. Daleko horší to mají štěňata kříženců, pokud nemají to štěstí, že se dostanou do útulku, jsou utraceni a nedělejte si iluze, že humánně.

4.7.2020 07:59
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

tero napsal(a):
Pořád všichni řešíte množírny, ale že doporučujete a vnucujete lidem psy z útulků, to vám jako podpora bezohledného množení a nevšímavosti majitelů fen kříženek nepřidá stejné? Ǔtulky jsou plné především kříženců, psi " čistokrevní" bez PP ojediněle. Proč stejně nebrojíte proti takovým lidem kteří nechají běhat vořechy volně po vesnici a plodit další nešťastníky? Když si někdo koupí z množírny štěně bez PP ( neschvaluju to aby nedošlo k omylu), tak ne všichni jsou na tom zdravotně špatně a většinou se mají v novém domově dobře. Daleko horší to mají štěňata kříženců, pokud nemají to štěstí, že se dostanou do útulku, jsou utraceni a nedělejte si iluze, že humánně.

Na adopci psa z útulku nevidím nic špatného - útulek není to, kde psy množí, ale instituce, co těm chudákům v nouzi pomáhá, a snaží se jim najít lepší domov.

Nebo myslíte, že by se měly zrušit třeba i dětské domovy - to je v podstatě to stejné, protože děcák taky zachraňuje "produkty" množení hlupáků.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.7.2020 09:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

A taky nejde jen o štěňata, ta většinou putují do nového domova a mají se dobře. Jde hlavně o ty feny, které často v příšerných podmínkách rodí jeden vrh za druhým...

4.7.2020 12:39
Terven

XXX.XXX.110.191

tero napsal(a):
Pořád všichni řešíte množírny, ale že doporučujete a vnucujete lidem psy z útulků, to vám jako podpora bezohledného množení a nevšímavosti majitelů fen kříženek nepřidá stejné? Ǔtulky jsou plné především kříženců, psi " čistokrevní" bez PP ojediněle. Proč stejně nebrojíte proti takovým lidem kteří nechají běhat vořechy volně po vesnici a plodit další nešťastníky? Když si někdo koupí z množírny štěně bez PP ( neschvaluju to aby nedošlo k omylu), tak ne všichni jsou na tom zdravotně špatně a většinou se mají v novém domově dobře. Daleko horší to mají štěňata kříženců, pokud nemají to štěstí, že se dostanou do útulku, jsou utraceni a nedělejte si iluze, že humánně.

To je mi logika...myslíte si, že pokud lidi začnou bojkotovat útulky a nebudou si z nich brát psy, že tím ubyde i těch toulavých a opuštěných? Jakože když nebude poptávka, nebude ani nabídka? Asi těžko, žejo...
Takže vzít si psa z útulku je podle vás podpora bezohledného množení...hm, tak to tu ještě nebylo.

5.7.2020 16:54
fikovnice

XXX.XXX.134.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
BLM a WLM a ALM. Někomu je bližší BLM, někomu WLM, a někomu ALM.

Black Lives Matter
White Lives Matter
All Lives Matter

Děkuji "Balu". Já na to pak náhodně narazila úplně jinde a zjistila si to. Ale i tak samozřejmě díky.

5.7.2020 17:00
impact

XXX.XXX.16.70

tero napsal(a):
Pořád všichni řešíte množírny, ale že doporučujete a vnucujete lidem psy z útulků, to vám jako podpora bezohledného množení a nevšímavosti majitelů fen kříženek nepřidá stejné? Ǔtulky jsou plné především kříženců, psi " čistokrevní" bez PP ojediněle. Proč stejně nebrojíte proti takovým lidem kteří nechají běhat vořechy volně po vesnici a plodit další nešťastníky? Když si někdo koupí z množírny štěně bez PP ( neschvaluju to aby nedošlo k omylu), tak ne všichni jsou na tom zdravotně špatně a většinou se mají v novém domově dobře. Daleko horší to mají štěňata kříženců, pokud nemají to štěstí, že se dostanou do útulku, jsou utraceni a nedělejte si iluze, že humánně.

Ano, čistokrevní bezPP se v útulcích prakticky nevyskytují a proto jsme museli před patnácti lety rozjíždět rescue projekty pro jednotlivá plemena v nouzi a teď, po patnácti letech můžeme "hrdě" konstatovat, že je tolik čistokrevných bezPP psů v nouzi, že má každé plemeno svůj projekt, některé dokonce dva.

Vy tomu myslím taky rozumíte jak koza petrželi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2020 14:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jak se tady spekulovalo o hydrocefalu - dneska jsem narazila na video, kde je hlavička čivavky vidět z více úhlů. Co myslíte teď?
https://www.instagram.com/p/CCQ4pjCAm7G/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2020 14:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak se tady spekulovalo o hydrocefalu - dneska jsem narazila na video, kde je hlavička čivavky vidět z více úhlů. Co myslíte teď?
https://www.instagram.com/p/CCQ4pjCAm7G/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

Takhle nějak hydrocephalus vypadá. Ale třeba je to u čivav vyšlechtěný plemenný znak (jak to tady už někdo psal - hlava ve tvaru jablka), protože je to roztomilé a lid si to žádá, stejně jako vypouklé oči a placaté čumáky. Že to doprovází zdravotní problémy, bohužel ne každý řeší.

7.7.2020 15:31
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jak se tady spekulovalo o hydrocefalu - dneska jsem narazila na video, kde je hlavička čivavky vidět z více úhlů. Co myslíte teď?
https://www.instagram.com/p/CCQ4pjCAm7G/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

Ano, tohle vypadá jako "hydrohlava"

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2020 15:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nikdy jsem si nemyslela, že řeknu, že některé štěně není hezké.

7.7.2020 15:47
fikovnice

XXX.XXX.55.28

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Takhle nějak hydrocephalus vypadá. Ale třeba je to u čivav vyšlechtěný plemenný znak (jak to tady už někdo psal - hlava ve tvaru jablka), protože je to roztomilé a lid si to žádá, stejně jako vypouklé oči a placaté čumáky. Že to doprovází zdravotní problémy, bohužel ne každý řeší.

Také bych si tipla, že je to hydrocefalické zvíře.
Vkládám obrázek čivavy s PP. Rozdíl tam vidím, i když možná ne nějak markantní.

7.7.2020 15:48
fikovnice

XXX.XXX.55.28

fikovnice napsal(a):
Také bych si tipla, že je to hydrocefalické zvíře.
Vkládám obrázek čivavy s PP. Rozdíl tam vidím, i když možná ne nějak markantní.

Edit: i když, když na to koukám znova, tak ty hlavy fakt vypadají rozdílně.
Nabízí se otázka, proč si S.K. kupuje psa bůhví odkud...

7.7.2020 16:42
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nikdy jsem si nemyslela, že řeknu, že některé štěně není hezké.

Zrovna mi to běželo taky hlavou...mě to přijde s prominutím hnusné Já vím, že o postižených se tak nemá mluvit, ale mám prostě problém na to koukat

7.7.2020 16:56
fikovnice

XXX.XXX.55.28

lesnížínka napsal(a):
Zrovna mi to běželo taky hlavou...mě to přijde s prominutím hnusné Já vím, že o postižených se tak nemá mluvit, ale mám prostě problém na to koukat


To by Ti S.K. dala, kdybys jí řekla, že má postižené zvíře!

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2020 17:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tady je ta hlavička vidět pěkně z profilu, z úhlu, který by neměl příliš zkreslovat. (Foto jsem ořízla, aby nerušilo členité okolí.)
Nu, mému oku to nelahodí a obávala bych se zdravotních komplikací, ale pokud je to takto standardní, jak bylo výše psáno a lidem se to líbí... Kdo já jsem, abych je soudila. :-)

7.7.2020 17:56
Markéta80

XXX.XXX.224.55

Hezké štěně to není . Kdo ví kde jí koupili

7.7.2020 18:24
ainu

XXX.XXX.49.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak finance na pravděpodobně zvýšenou vet péči má a zbavit se jí v případě, že bude chodící zdravotní problém, nemůže. To by jí spoluobčané sežrali. Ale úplně to nechápu, pár lidí z oblasti bulváru znám a tam se na PP FCI docela lpí. Sice to jsou primárně jiné důvody, než by člověk čekal, ale aspoň tak. I biewer by ty pseudoPP měl mít, jinak by se majitel styděl. Pokud SK nezachránila štěně z množírny, což asi ne, tak mi to hlava nebere.

mě to nepřekvapuje vůbec, jaký pán, takový pes

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2020 19:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Zrovna mi to běželo taky hlavou...mě to přijde s prominutím hnusné Já vím, že o postižených se tak nemá mluvit, ale mám prostě problém na to koukat

Já taky. Ale možná jenom nemám to správné oko.

7.7.2020 19:50
ainu

XXX.XXX.187.213

Mně teď pobavila hláška:
Simonu Krainovou lidé stále napadají, že nemá mozek, tak si pořídila psa, který vypadá, že má mozky rovnou dva 😀

9.7.2020 05:17
fikovnice

XXX.XXX.135.179

ainu napsal(a):
Mně teď pobavila hláška:
Simonu Krainovou lidé stále napadají, že nemá mozek, tak si pořídila psa, který vypadá, že má mozky rovnou dva 😀

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.7.2020 06:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

...tak když se kupuji značkové hadry, kabelky, botinky a tak vselijak podobně , tak holt na něcem se pak ušetřit musi no...

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.7.2020 07:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ježiš, to je tak hnusnej pes, pardon.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.7.2020 10:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...tak když se kupuji značkové hadry, kabelky, botinky a tak vselijak podobně , tak holt na něcem se pak ušetřit musi no...

Ale třeba nešetřila. Asi má pojem o penězích někde jinde než většina a tak to mohl být pro množku největší vejvar v kariéře.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.7.2020 10:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale třeba nešetřila. Asi má pojem o penězích někde jinde než většina a tak to mohl být pro množku největší vejvar v kariéře.

..ja to myslela jako ironii..

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.7.2020 10:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ono si tam koupilo čivavu víc VIP, takže jeden řekl - mám ji odtud.. a další už šli jen tam. Nemusí to být hnusná množírna, ve smyslu "nemocní špinaví zavření", protože kdyby jeden z těch lidí dostal nemocné zvíře, tak to všem v klubu vyslepičí.
Ale nevím, Duplex už není, co býval.

9.7.2020 15:44
Moyda

XXX.XXX.147.89

Na té první fotce to vypadá jako něco z jiné planety .

9.7.2020 15:54
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Moyda napsal(a):
Na té první fotce to vypadá jako něco z jiné planety .

Taky mě to napadlo. Ti mimozemšťani se ne a ne ukázat, tak si prostě nějaké vyrobíme sami, však všichni tak trochu víme, jak by asi měli vypadat Velké oči, velká vypouklá hlava...jako bych sledovala Mars útočí mimochodem můj oblíbený film

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.7.2020 16:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uff. Tak tohle fakt nebude normální. Jak dlouho s tím asi může přežít?

9.7.2020 17:12
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Uff. Tak tohle fakt nebude normální. Jak dlouho s tím asi může přežít?

Chudák zvíře 🙄

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.7.2020 17:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Uff. Tak tohle fakt nebude normální. Jak dlouho s tím asi může přežít?

Zajímalo by mě, jak vypadá RTG hlavy.

9.7.2020 17:14
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímalo by mě, jak vypadá RTG hlavy.

To mě taky

9.7.2020 17:33
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Uff. Tak tohle fakt nebude normální. Jak dlouho s tím asi může přežít?

Sem vám říkala baby...nedávejte to sem, mám po obědě a tohle mi vážně nedělá dobře

9.7.2020 23:34
fikovnice

XXX.XXX.135.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Uff. Tak tohle fakt nebude normální. Jak dlouho s tím asi může přežít?

Ježkovy voči, to je děs!

9.7.2020 23:35
fikovnice

XXX.XXX.135.11

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zajímalo by mě, jak vypadá RTG hlavy.

Mě teda ještě víc zajímá, co je uvnitř té hlavy...

9.7.2020 23:38
fikovnice

XXX.XXX.135.11

fikovnice napsal(a):
Mě teda ještě víc zajímá, co je uvnitř té hlavy...

Měla jsem na mysli, že by mě víc zajímalo CT nebo MRI. Ale u této hlavy bude asi i na nativním RTG uvnitř "černá díra"!

Tooros

7.9.2020 16:56
Tooros

XXX.XXX.243.219

Ehm. BARVA: Přípustné jsou všechny barvy ve všech odstínech a kombinacích mimo merle barev. Což zrovna tato Merle je. Takže to nemůže být pes s PP. Lidé si myslí, že množírna je pouze to špatné místečko, které vidí ve zprávách, kde se pejci mají špatně. Bohužel už ale lidé zapomínají na drobné domácí množení, což je tento případ. Už bych chtěl vidět "chovatele" ke kterému přijedete a on Vám na první dobrou dá štěňátko ....

Takže ne, tohle čivava není.

Otevřete prosím oči, a až půjdete pro nového pejska, tak nekupujte psa bez PP. ❗️❗️

Výmluvy typu, nemám tolik peněz atd. si strčte za klobouk. Spousta lidi nemá problém našetřit na Iphone 8 za 20 tisíc, ale na kamaráda, který s Váma bude i 15 let to nejde ...... Pokud si opravdu nemůžu pořídit psa s PP (ať už z jakékoliv důvodu) tak běžte a adoptuje štěně, či dospělého pejska z útulku.

I Vy se můžete podílet na tom, že tohle šílenství skončí !🐶😕 Poptávka ovlivňuje nabídku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.9.2020 17:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Mě teda ještě víc zajímá, co je uvnitř té hlavy...

Které hlavy?

8.9.2020 07:36
domi.t

XXX.XXX.131.130

fikovnice napsal(a):
Mě teda ještě víc zajímá, co je uvnitř té hlavy...

Všade prázdno

8.9.2020 07:46
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

Asi budu opet jediná, jen nechápu proc tady máte potřebu pejska hanit ...
Je to živý tvor a ať přišel na svět jakkoliv, on za to fakt nemůže. Láska a pochopení by se měly dávat všem, ne jen svým blízkým

Fikovnice - Vy jste mi nedávno psala, že by jste si netroufla hodnotit člověka, kterého neznáte a přesně to teď děláte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 07:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Asi budu opet jediná, jen nechápu proc tady máte potřebu pejska hanit ...
Je to živý tvor a ať přišel na svět jakkoliv, on za to fakt nemůže. Láska a pochopení by se měly dávat všem, ne jen svým blízkým

Fikovnice - Vy jste mi nedávno psala, že by jste si netroufla hodnotit člověka, kterého neznáte a přesně to teď děláte.

Vám přijde v pořádku podporovat množení takovýchto chudáků?

8.9.2020 08:10
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.8.78

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Asi budu opet jediná, jen nechápu proc tady máte potřebu pejska hanit ...
Je to živý tvor a ať přišel na svět jakkoliv, on za to fakt nemůže. Láska a pochopení by se měly dávat všem, ne jen svým blízkým

Fikovnice - Vy jste mi nedávno psala, že by jste si netroufla hodnotit člověka, kterého neznáte a přesně to teď děláte.

Mně víc než co to je za psa vadilo, jak tam s ním zacházela - to bylo na facku🤮

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 09:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Asi budu opet jediná, jen nechápu proc tady máte potřebu pejska hanit ...
Je to živý tvor a ať přišel na svět jakkoliv, on za to fakt nemůže. Láska a pochopení by se měly dávat všem, ne jen svým blízkým

Fikovnice - Vy jste mi nedávno psala, že by jste si netroufla hodnotit člověka, kterého neznáte a přesně to teď děláte.

Jako myslíte to hezky, ale mně je úplně jedno, kdo si toho psa koupil, nebo vytvořil. Taková zvířata jsou chudáci. Bolest, zvracení, poruchy koordinace, zmatek, dvojité a rozmazané vidění, inkontinence, spavost, nervičky, chůze,.....smrt.
Na lidech je, aby vlastně ti psíci radši nežili, to totiž není o velké divné hlavě, ale o spoustě problémů, které nevidí / nechce vidět ani prodávající, ani kupující.
A když si ten kupující pořídí ještě jedno zvíře ze stejného chovu, tak je to pro mě ubožák a týrá / podporuje týrání / zvířata, což je v naší zemi trestné.
Lidé takto známí by měli jít příkladem a ne se s těmi chudáky ještě všude vystavovat.

8.9.2020 09:30
ainu

XXX.XXX.57.105

Běžná věc - rádobycelebrita s dvojciferným IQ, představující falešný konzumní život, si pořídí rádobyplemeno vzhledem přesně k sobě.

Nečekáte snad, že taková entita, která není ničím inspirující, půjde příkladem. Tomu, jak a co si pořídila, se ale můžeme zasmát. Své k svému :)

Něco na spravení nálady - adoptovaní psi známých tváří.

1. Jon Hamm
2. George Clooney
3. Ryan Gosling - jeho pes je úžasný originál!
4. Robert Pattison
5. Sandra Bullock
6. Drew Barrymore

a další..
https://blog.worldofangus.com/40-celebrities-who-adopted-a-dog-and-liked-it/

8.9.2020 09:45
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.46.53

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vám přijde v pořádku podporovat množení takovýchto chudáků?

Nepříjde.
Ale nepříjde mi ani v pořádku taky hanit psa, kterej za to nemůže

8.9.2020 09:54
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.46.53

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jako myslíte to hezky, ale mně je úplně jedno, kdo si toho psa koupil, nebo vytvořil. Taková zvířata jsou chudáci. Bolest, zvracení, poruchy koordinace, zmatek, dvojité a rozmazané vidění, inkontinence, spavost, nervičky, chůze,.....smrt.
Na lidech je, aby vlastně ti psíci radši nežili, to totiž není o velké divné hlavě, ale o spoustě problémů, které nevidí / nechce vidět ani prodávající, ani kupující.
A když si ten kupující pořídí ještě jedno zvíře ze stejného chovu, tak je to pro mě ubožák a týrá / podporuje týrání / zvířata, což je v naší zemi trestné.
Lidé takto známí by měli jít příkladem a ne se s těmi chudáky ještě všude vystavovat.

To rozhodne s Vámi souhlasím ,... !


Ale nikdo neví jak to bylo nebo nebylo,.
Takže jen spekulace o něčem, co nikdo tady neví 100%.

A ten pes za to rozhodně nemůže. A myslím, že si nezaslouží ta hanliva slova o sobě. I když si je naštěstí prečist nemůže. 😐

8.9.2020 10:00
Varaxi

XXX.XXX.1.226

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Nepříjde.
Ale nepříjde mi ani v pořádku taky hanit psa, kterej za to nemůže

Tak ten pes za to nemůže, to je fakt.
Ale taky je objektivní fakt, že ten chudák pes je nezdravý, že v té lebce může mít nějakou výduť, mozek může být utlačovaný nějakým výpotkem apod. a že je to zkrátka děs, jak to nazvala fíkovnice. Je děsné, co si někdo k živému tvoru dovolí, je děsné, co jsou lidi ochotní udělat pro peníze a slávu, je děsné, ta bezohlednost a sebestřednoust, celé je to děsné.
Nemyslím si, že fíkovnice psala, že ten pes je blbý, ale že zkrátka nějaký nález na CT či MRI být musí. To není možné, aby v takové lebce byl normální mozek.
Už dlouho mi nebylo někoho líto tak, jak teď lituji toho psíka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 10:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Nepříjde.
Ale nepříjde mi ani v pořádku taky hanit psa, kterej za to nemůže

Ale vy píšete fikovnici, že hodnotí člověka, kterého nezná. Já teda nebudu hodnotit Krainovou, ačkoliv myslet si o ní můžu, co chci, ale ten, kdo vyprodukoval tohohle jakožepsa, fakt není normální, slušně řečeno.

8.9.2020 10:46
Markéta80

XXX.XXX.239.177

RozaTonda-mopsi napsal(a):
To rozhodne s Vámi souhlasím ,... !


Ale nikdo neví jak to bylo nebo nebylo,.
Takže jen spekulace o něčem, co nikdo tady neví 100%.

A ten pes za to rozhodně nemůže. A myslím, že si nezaslouží ta hanliva slova o sobě. I když si je naštěstí prečist nemůže. 😐

Myslíte že si to ten pes přečte? Blbá panička a vzala co našla jak první, ano chudák pes. vypadá prostě hrozně

8.9.2020 13:36
ainu

XXX.XXX.57.105

Markéta80 napsal(a):
Myslíte že si to ten pes přečte? Blbá panička a vzala co našla jak první, ano chudák pes. vypadá prostě hrozně

ne že by majitelka vypadala lépe.. mi to připomnělo Mars útočí

8.9.2020 13:41
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.10.111

Markéta80 napsal(a):
Myslíte že si to ten pes přečte? Blbá panička a vzala co našla jak první, ano chudák pes. vypadá prostě hrozně

Jak píšu v mem prispevku, který citujete: pes si to nepřečte.

Ale je mi lito psa i těch ošklivých komentářu většiny. A nechápu důvod, proc tu špinit něco a někoho, o čem nic nevíte.

Toť vše..

8.9.2020 14:42
ainu

XXX.XXX.248.234

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Jak píšu v mem prispevku, který citujete: pes si to nepřečte.

Ale je mi lito psa i těch ošklivých komentářu většiny. A nechápu důvod, proc tu špinit něco a někoho, o čem nic nevíte.

Toť vše..

Úplně se mi teď vybavují ty obhajoby jedinců, kteří se koupí psa z množírny pasují do role záchranců....

8.9.2020 16:31
Markéta80

XXX.XXX.239.177

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Jak píšu v mem prispevku, který citujete: pes si to nepřečte.

Ale je mi lito psa i těch ošklivých komentářu většiny. A nechápu důvod, proc tu špinit něco a někoho, o čem nic nevíte.

Toť vše..

žádné ošklivé komentáře nevidím, lidi jen píšou co vidí. Možná je to dobře a i kdyby jeden co chce čivavu bez PP viděl že je to špatně tak je to fajn. zvířete je mne líto co ho ještě čeká. Roste ta fena vůbec, tohle je extrémní miniatura Vědět ani nic nemusím, kdyby byla s PP jasně že by se tím pochlubila takhle jen prská že jí lidi píšou že podpořila množku a to podpořila

akculan

8.9.2020 17:18
akculan

XXX.XXX.8.98

Tohle mluví za vše. Takže veškeré argumenty, že čivava Krainové je standard a že o paní chovatelce nic nevíme, jsou passé. Paní Samcová je množka a vydává se za CHS vedenou pod UCI, která rozhodně není to samé co FCI. Je to pochybná a pofidérní unie a “chovatelky” další způsob jak vést množírnu, aniž by někdo něco poznal. Podívejte se na foto. Styl focení (vedle plechovky od Coly), a to jméno (na inzerátu v.s. a instagram Vladi Samcová). Inzerát na Bazoši je z roku 2016, čivava bez PP za 8500 Kč. Foto jsem vzala z videa Sáry Holanové. Internet nikdy nezapomíná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 17:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

RozaTonda-mopsi napsal(a):
To rozhodne s Vámi souhlasím ,... !


Ale nikdo neví jak to bylo nebo nebylo,.
Takže jen spekulace o něčem, co nikdo tady neví 100%.

A ten pes za to rozhodně nemůže. A myslím, že si nezaslouží ta hanliva slova o sobě. I když si je naštěstí prečist nemůže. 😐

A ono se to právě ví, je to přesně to, co se furt omílá dokolečka dokola, ale zbytečně - prověřte si, kam to vlastně pro toho psa jdete.
https://1url.cz/sz4LX
https://1url.cz/Bz4LO
Jinak jasně, chudák pes, ale ifauna za to nemůže.
Výjimečně.
Ten pejsek je chudák a "ošklivý". Ani pořádně nevidí, vypadá jako ospalá slepička těsně před.. jako promiňte, ale tohle je učebnicový příklad, jaké štěně si nebrat.

8.9.2020 20:08
Šarina

XXX.XXX.243.72

Já jsem se k tomu dosud nijak nevyjadřovala, o čivavách nic nevím a vzhledově ani velikostí se mi vyloženě nelíbí. Ani jsem nikdy nesledovala paní Krainovou. Spíš jsem si doteď myslela, že to je hezká, normálně chytrá ženská. Ale jak říkám, nesledovala jsem ji.
Teď jsem se na základě této diskuze podívala na pořad s Janem Krausem, kde se tento pejsek objevil. Musím tedy říct, že to fakt nechápu - 4měsíční štěně, které vydrží celou dobu "v náručí", a když je na chvilinku postaveno na gauč, neudělá krok, chvílemi se výrazně klepe a jenom pasivně strpí různé převracení a muchlání... to je u této rasy jako normální?
Když si vezmu, jak řádí normální 4měsíční štěně, tak fakt nevím.
Co mají děti paní Krainové (které údajně iniciovali koupi) z takového parťáka? Je to pouze pasivní objekt na přenášení, nebo je to normální - jenom hodně malý - pes?
O tom, že se mi zdálo, že má každé očičko pootevřené jinak, o tom nepíšu, to mohla zkreslit TV... Ale kdybych ztlumila zvuk, tak by ten záznam fakt mohl fungovat jako osvětový pořad na téma, jak nenaletět při koupi psa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 20:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šarina napsal(a):
Já jsem se k tomu dosud nijak nevyjadřovala, o čivavách nic nevím a vzhledově ani velikostí se mi vyloženě nelíbí. Ani jsem nikdy nesledovala paní Krainovou. Spíš jsem si doteď myslela, že to je hezká, normálně chytrá ženská. Ale jak říkám, nesledovala jsem ji.
Teď jsem se na základě této diskuze podívala na pořad s Janem Krausem, kde se tento pejsek objevil. Musím tedy říct, že to fakt nechápu - 4měsíční štěně, které vydrží celou dobu "v náručí", a když je na chvilinku postaveno na gauč, neudělá krok, chvílemi se výrazně klepe a jenom pasivně strpí různé převracení a muchlání... to je u této rasy jako normální?
Když si vezmu, jak řádí normální 4měsíční štěně, tak fakt nevím.
Co mají děti paní Krainové (které údajně iniciovali koupi) z takového parťáka? Je to pouze pasivní objekt na přenášení, nebo je to normální - jenom hodně malý - pes?
O tom, že se mi zdálo, že má každé očičko pootevřené jinak, o tom nepíšu, to mohla zkreslit TV... Ale kdybych ztlumila zvuk, tak by ten záznam fakt mohl fungovat jako osvětový pořad na téma, jak nenaletět při koupi psa.

No upřímně čtyřměsíční Gina měla režim spím, koušu a nebo dělám blbostii a když už ležím, tak něco koušu....pořad jsem neviděla a ani po tomto popisu nemám chuť se na to zpětně kouknout, i když možná jsem zvědavá ženská, tak juknu....čivavy nejsou můj šálek kávy a ani neznám naturel čivavavindových štěňat, ale už vidím Ginu...potažmo moje ber-bery v jejím věku nebo mojí ovčandu jako štěndo, že by se chovali takhle....to snad jen chťák by si lehnul a dejte mi všichni pokoj, mám vás na háku....

8.9.2020 21:09
Šarina

XXX.XXX.243.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No upřímně čtyřměsíční Gina měla režim spím, koušu a nebo dělám blbostii a když už ležím, tak něco koušu....pořad jsem neviděla a ani po tomto popisu nemám chuť se na to zpětně kouknout, i když možná jsem zvědavá ženská, tak juknu....čivavy nejsou můj šálek kávy a ani neznám naturel čivavavindových štěňat, ale už vidím Ginu...potažmo moje ber-bery v jejím věku nebo mojí ovčandu jako štěndo, že by se chovali takhle....to snad jen chťák by si lehnul a dejte mi všichni pokoj, mám vás na háku....

mrkněte na to... fakt mě zajímá, jestli jsou ty pocity jenom moje

8.9.2020 21:11
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Já jsem to teda taky neviděla, ale zas je třeba brát v potaz, že to štěně bylo v cizím prostředí, mezi spoustou cizích lidí, neznámých věcí, kamer, mohlo být vystrašené.

janae1

8.9.2020 21:13
janae1

XXX.XXX.160.6

Šarina napsal(a):
mrkněte na to... fakt mě zajímá, jestli jsou ty pocity jenom moje

Moji pracovní a velcí psi by se jako štěňata chovali asi stejně, nebo by měli tendence zdrhat.
Hodně lidí, hodně světla, hodně všeho, všechno cizí.

8.9.2020 21:19
Šarina

XXX.XXX.243.72

janae1 napsal(a):
Moji pracovní a velcí psi by se jako štěňata chovali asi stejně, nebo by měli tendence zdrhat.
Hodně lidí, hodně světla, hodně všeho, všechno cizí.

Tendence zdrhat, nervozitu, mletí, snahu se vyprostit, případně prozkoumat, to vše chápu a beru. Ale nechat se pasivně převracet, otáčet, manipulovat bez nějaké reakce?
--------------------------------
Viděla jste ten pořad?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 21:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Šarina napsal(a):
Tendence zdrhat, nervozitu, mletí, snahu se vyprostit, případně prozkoumat, to vše chápu a beru. Ale nechat se pasivně převracet, otáčet, manipulovat bez nějaké reakce?
--------------------------------
Viděla jste ten pořad?

to nema cenu asi vysvetlovat dal :-)

tady je odkaz na ten porad
https://youtu.be/HfJGiRLdeFY

8.9.2020 21:21
Šarina

XXX.XXX.243.72

marcelaamax napsal(a):
Já jsem to teda taky neviděla, ale zas je třeba brát v potaz, že to štěně bylo v cizím prostředí, mezi spoustou cizích lidí, neznámých věcí, kamer, mohlo být vystrašené.

Tto štěně mi nepřišlo nějak vystrašené, jenom pasivní. Možná jsem na to ale koukala blbě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 21:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

To štěně nebylo vystrašené, jen neuvěřitelně pasivní.
A v tomhle extra přídavku SK přímo říká, že čivavka téměř nepřetržitě spí.

https://www.youtube.com/watch?v=VRG-eOPUXw8

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 21:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jedna pravda v tom poradu zaznela ale :-)
vetsina lidi se zajede podivat na stene a s jednim .odjede domu.
tak si vetsina naroda porizuje psy.

janae1

8.9.2020 21:29
janae1

XXX.XXX.160.6

Šarina napsal(a):
Tendence zdrhat, nervozitu, mletí, snahu se vyprostit, případně prozkoumat, to vše chápu a beru. Ale nechat se pasivně převracet, otáčet, manipulovat bez nějaké reakce?
--------------------------------
Viděla jste ten pořad?

Narychlo jsem zkoukla bez zvuku, je na youtube.

Mě to připomnělo jedno našeho kocoura, u veterináře vždy volně leží na mě, pro neznalé spokojeně přede a nechá ze sebou dělat vše. Já vím, že je totálně paralizovaný strachem.
Štěně bych podle tohoto nesoudila, ale Krainová je kačena, že štěně do takového prostředí vůbec tahá. Celou dobu mi kauza čivava byla jedno, ale tímto mě celkem nakrkla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ten pes je nemocný. Nedá se na to koukat.
"chudák paní chovatelka"
Svádí to na děti.. to je ostuda.. tohle byl nákup na doporučení.
Protože Koudy je nádherný čivava. Koudy se narodil před rokem. Týjo, jsou si podobní úplně náhodou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.9.2020 22:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Štěně bylo asi hodně unavené, natáčení není o tom, že přijedete a jdete rovnou na plac. Tím ale samozřejmě neomlouvám producentku, od které si psa současná majitelka tupě koupila, a už vůbec si nemyslím, že je to vysmátý zdravý pes. Pár normálních FCI čivav od štěněte znám, takhle nevypadají. A běhají i coursing. A třeba extra prcek modrá kryska je největší vrahounek a srdcař, který nadšením a výkonem převálcuje většinu plemen. I trpaslík může být zdravý a víc než životaschopný, tady to ale nevypadá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.9.2020 07:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě jsou takové "celebrity" celkem fuk. Vcelku je nerozlišuju. Ale když už se zviditelňuje psem, je to dost trapné. Pořídila si psa, pořídila si ho dost nevhodně a nepromyšleně - to všechno se může stát. Ale proč ho tahá do televize?
Snad jen, aby "celému národu" ukázala, jak se pes kupovat nemá! Ale to asi v pořadu nezaznělo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.9.2020 08:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak jsem se na to jukla......a upřímně v něčem má Simona pravdu...dá fotku na instagram a lidi to tam začnou strašně řešit??......Já bych se na to tak nějak vykašlala, má psa každého věc jakého.
Co mě teda překvapilo bylo, když na začátku pořadu mluví o tom, jestli je to čivava a nebo to není čivava...na to by byla jednoduchá odpověď...pes má PP takže z něj jezevčík nevyroste....ptát se veterináře jestli je to čivava...proč, když mám průkaz původu.......no a když nemám??

Jedné, co mě na tom mrzí je, že když je člověk známá osobnost, tak má prostě určitou moc, je vidět a je slyšet a může ovlivnit "obyčejné lidi"......a určitě by spíš bylo přínosné, kdyby taková osobnost šla, co se výběru psa týče, příkladem....

No tak ať je pejsek paní Krainové zdravý a ať jim dělá radost....to štěňátko, které nemusí vypadat jako čivava, ale kolik lidí to opravdu pozná? (já znalec nejsem, kdybych potkala někoho s takovým psem a pak o tom vyprávěla, tak řeknu "potkala jsem paní s čivavou").....Jestli to štěndo bude mít zdravotní problémy nebo nebude taky neposoudím a nevím, opravdu se to dá poznat jen z fotky a nebo videa?? předpokládám, že tenhle pes bude mít toho nej veta, takže co se zdraví týče ...to není naše starost.

9.9.2020 14:50
Markéta80

XXX.XXX.239.177

čivavu jsme měli a byl akční od prvního dne kdy jsme ho měli doma. jenže tohle je nemocné zvíře, postižený člověk taky většinou leží a moc se o nic nezajímá a jestli řekla že skoro pořád jen spí tak to přece není normální

9.9.2020 15:03
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Markéta80 napsal(a):
čivavu jsme měli a byl akční od prvního dne kdy jsme ho měli doma. jenže tohle je nemocné zvíře, postižený člověk taky většinou leží a moc se o nic nezajímá a jestli řekla že skoro pořád jen spí tak to přece není normální

... já muset s sebou tahat takovou hydrohlavu, tak taky raději jen spím... 🤫

9.9.2020 16:03
ainu

XXX.XXX.248.234

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak jsem se na to jukla......a upřímně v něčem má Simona pravdu...dá fotku na instagram a lidi to tam začnou strašně řešit??......Já bych se na to tak nějak vykašlala, má psa každého věc jakého.
Co mě teda překvapilo bylo, když na začátku pořadu mluví o tom, jestli je to čivava a nebo to není čivava...na to by byla jednoduchá odpověď...pes má PP takže z něj jezevčík nevyroste....ptát se veterináře jestli je to čivava...proč, když mám průkaz původu.......no a když nemám??

Jedné, co mě na tom mrzí je, že když je člověk známá osobnost, tak má prostě určitou moc, je vidět a je slyšet a může ovlivnit "obyčejné lidi"......a určitě by spíš bylo přínosné, kdyby taková osobnost šla, co se výběru psa týče, příkladem....

No tak ať je pejsek paní Krainové zdravý a ať jim dělá radost....to štěňátko, které nemusí vypadat jako čivava, ale kolik lidí to opravdu pozná? (já znalec nejsem, kdybych potkala někoho s takovým psem a pak o tom vyprávěla, tak řeknu "potkala jsem paní s čivavou").....Jestli to štěndo bude mít zdravotní problémy nebo nebude taky neposoudím a nevím, opravdu se to dá poznat jen z fotky a nebo videa?? předpokládám, že tenhle pes bude mít toho nej veta, takže co se zdraví týče ...to není naše starost.

Jsem omylem dala palec nahoru místo odpovědi...

Není naše starost... to je obvyklý argument. A že matka tohoto chudáka je ještě větší chudák, rodí jak na běžícím pásu, jak to běžně v množírnách bývá.... hlavně udělat ťuťu hezkou fotku štěňat, to utrpení za tím už není starost lidí. Vivat pozlátko marketingu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.9.2020 17:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

ainu napsal(a):
Jsem omylem dala palec nahoru místo odpovědi...

Není naše starost... to je obvyklý argument. A že matka tohoto chudáka je ještě větší chudák, rodí jak na běžícím pásu, jak to běžně v množírnách bývá.... hlavně udělat ťuťu hezkou fotku štěňat, to utrpení za tím už není starost lidí. Vivat pozlátko marketingu...

Víte co je na tom nejhorší, že to "válečné tažení" na mě působí kontraproduktivně.......v pořadu ta čivava byla dle mého právě proto, že vzbudila záporné reakce, byla tam právě proto, že někteří a asi jich bylo vícero, nechtěli mlčet...
a jak na vás působí ten rozhovor.?...na mě působí následovně ...skupina hysterických a zlých lidí okomentovala negativně zveřejněné fotky čivavy...že to není čivava, že je stopro nemocná nebo nemocná bude, že možná umře atd atd.....a výsledek?? Pořad, kde jsou diváci ujištěni, že to je čivava, i podle veta a vzhledem k tomu, že jsou "čivavě" 4 měsíce, tak je jasný, že už z ní jezevčík nevyroste...no tak s tím myslím musíme souhlasit všichni...štěně z množky stopro není, protože tam nebylo 200 štěňat, ale asi jenom 4...a samozřejmě je "čivava" zdravá, protože nebyly žádné zdravotní komplikace zmíněny, navíc je zmiňována "paní chovatelka", takže ten odběr štěněte působí seriózně.......ve své podstatě se všem, co "pomluvili" její čivavu se vysmála za asistence moderátora.....

Nebo jste z reportáže měla jiný pocit??
Já teda když na to budu koukat tak nějak objektivně, tak ten pocit mám....

9.9.2020 18:24
ainu

XXX.XXX.121.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Víte co je na tom nejhorší, že to "válečné tažení" na mě působí kontraproduktivně.......v pořadu ta čivava byla dle mého právě proto, že vzbudila záporné reakce, byla tam právě proto, že někteří a asi jich bylo vícero, nechtěli mlčet...
a jak na vás působí ten rozhovor.?...na mě působí následovně ...skupina hysterických a zlých lidí okomentovala negativně zveřejněné fotky čivavy...že to není čivava, že je stopro nemocná nebo nemocná bude, že možná umře atd atd.....a výsledek?? Pořad, kde jsou diváci ujištěni, že to je čivava, i podle veta a vzhledem k tomu, že jsou "čivavě" 4 měsíce, tak je jasný, že už z ní jezevčík nevyroste...no tak s tím myslím musíme souhlasit všichni...štěně z množky stopro není, protože tam nebylo 200 štěňat, ale asi jenom 4...a samozřejmě je "čivava" zdravá, protože nebyly žádné zdravotní komplikace zmíněny, navíc je zmiňována "paní chovatelka", takže ten odběr štěněte působí seriózně.......ve své podstatě se všem, co "pomluvili" její čivavu se vysmála za asistence moderátora.....

Nebo jste z reportáže měla jiný pocit??
Já teda když na to budu koukat tak nějak objektivně, tak ten pocit mám....

Jak píšu... vivat marketing a propaganda. Mystifikace v TV se stávají pravdou....

Definici plemene dle FCI/ČMKÚ, chovatele apod. jsem tu psala již několikrát. Že v nějakém zábavném TV tyjátru valí klíny do hlavy hlupákům, je věc jiná...chléb a hry

9.9.2020 20:22
Markéta80

XXX.XXX.239.177

Inspektor Pišišvor napsal(a):
... já muset s sebou tahat takovou hydrohlavu, tak taky raději jen spím... 🤫

bohužel, chudák zvíře. To jim ani vet nic neřekne?

10.9.2020 07:51
Huskyjanina

XXX.XXX.252.62

Markéta80 napsal(a):
bohužel, chudák zvíře. To jim ani vet nic neřekne?

A neměl by to náhodou ten vet poznat? Je zase zvláštní, že vet neví, ale lidi na fauně jo :)

10.9.2020 08:49
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Markéta80 napsal(a):
bohužel, chudák zvíře. To jim ani vet nic neřekne?

Co by jim říkal? Oni to slyšet nechtějí, a přece si nevyplaší slepici, co mu může snášet zlatá vejce🤔

10.9.2020 09:55
ainu

XXX.XXX.244.143

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Co by jim říkal? Oni to slyšet nechtějí, a přece si nevyplaší slepici, co mu může snášet zlatá vejce🤔

Veterináři přece vědí, co jsou nejlepší granule, znají standardy plemen, výchovu a výcvik. Prostě supermani, jako všichni doktoři

TV is better than real life. Simona nám to dokáže!

10.9.2020 10:11
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

ainu napsal(a):
Veterináři přece vědí, co jsou nejlepší granule, znají standardy plemen, výchovu a výcvik. Prostě supermani, jako všichni doktoři

TV is better than real life. Simona nám to dokáže!

Náhodou můj vet docela procitl, a zjistil že ty granule co jim cpou distributoři (eukanuba, Hill's, Calibra atd.) jsou shit, a teď když chce někdo poradit s výběrem, nebo krmit masem, tak ho směřuje na mě 😉.

... ale je pravda, že jeho veterina neživí, takže má ušlechtilejší cíle, že jen co nejvyšší marže, a po mně potopa...

10.9.2020 10:30
ainu

XXX.XXX.244.143

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Náhodou můj vet docela procitl, a zjistil že ty granule co jim cpou distributoři (eukanuba, Hill's, Calibra atd.) jsou shit, a teď když chce někdo poradit s výběrem, nebo krmit masem, tak ho směřuje na mě 😉.

... ale je pravda, že jeho veterina neživí, takže má ušlechtilejší cíle, že jen co nejvyšší marže, a po mně potopa...

Ten post byl myšlen s nadsázkou jako odpověď na to divadlo v televizi pro "obyčejného člověka", který má doktory za kápa a co vidí na FB/Insta/televizi apod., berou jako dané.

Pak se tu objevují příspěvky typu "veterinar mi doporucil nejlepsi granule royal canin/proplan/....", "veterinar mi rekl, ze mam s vychovou psa delat tohle..." "veterinar rekl, ze to je civava/labrador/..." a pod. Lidi jsou zblblí.

10.9.2020 10:48
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

ainu napsal(a):
Ten post byl myšlen s nadsázkou jako odpověď na to divadlo v televizi pro "obyčejného člověka", který má doktory za kápa a co vidí na FB/Insta/televizi apod., berou jako dané.

Pak se tu objevují příspěvky typu "veterinar mi doporucil nejlepsi granule royal canin/proplan/....", "veterinar mi rekl, ze mam s vychovou psa delat tohle..." "veterinar rekl, ze to je civava/labrador/..." a pod. Lidi jsou zblblí.

On ten Vás post byl bohužel smutná realita.

10.9.2020 11:00
ainu

XXX.XXX.244.143

Pro mne a spoustu dalších tohle realita není. Takže se tím netrápím. Simona a další podobné "celebrity" (Kostková, insta "celebritky" pod.) jsou ukázkové odstrašující případy. Tomu se člověk musí smát, přece po takovém materiálu nemůže chtít, aby šel příkladem :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2020 12:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

ainu napsal(a):
Jak píšu... vivat marketing a propaganda. Mystifikace v TV se stávají pravdou....

Definici plemene dle FCI/ČMKÚ, chovatele apod. jsem tu psala již několikrát. Že v nějakém zábavném TV tyjátru valí klíny do hlavy hlupákům, je věc jiná...chléb a hry

Přesně tak, pro mě tento pořad vůbec není relevantní. Někdy mně ani vlastně není jasný, jestli si tam Kraus zve někoho proto, aby ho podpořil, nebo spíš, aby ho zesměšnil.

Přidejte reakci

Přidat smajlík