Pamlsky pro dospělé psy – může i štěně

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
11.7.2020 12:34
Kirina37

XXX.XXX.129.135

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda může štěně i pamlsky pro dospělé psy. Jsem začátečník co se týče štěňat a nerada bych udělala něco špatně.
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.

11.7.2020 13:09
rapotacka11

XXX.XXX.212.64

Doma dělané?
Samozřejmě může.

11.7.2020 13:20
Terven

XXX.XXX.110.191

Já bych spíš řekla, že většinu průmyslově vyráběných pamlsků by neměli žrát ani dospělí psi - zkuste si přečíst složení. A to ani různá oblíbená "stoprocentní" masíčka - jak rády říkají prodavačky ve Zwerimexech- jsou konzervované glycerinem.
Pokud narazíte na pamlsky, které jsou jenom sušené maso či vnitřnosti bez přidaného čehokoliv a nejsou původem z Číny (třeba zn. Mapes) anebo, jak píše rapotačka - upečete si je doma, tak to štěně samozřejmě může.

11.7.2020 13:47
GAELLE

XXX.XXX.55.67

pekla jsem psovi z mletého masa, vajíčka, mrkve, vloček, špaldové mouky.
dělají se i játrové sušenky ale náš pes vnitřnosti nežral.

11.7.2020 13:54
janaa

XXX.XXX.255.212

Já bych to zas tak nedramatizovala, pokud člověk nekupuje opravdu nějaký hnusy a používá fakt jako pamlsek, tak se vybrat dá. Já kupuju velká balení od krmiva hulín, dělají pidi pamlsky na výcvik a super. Psiska miluju,ale píct pro celou smečku,tak mě jebne

11.7.2020 14:04
Terven

XXX.XXX.110.191

janaa napsal(a):
Já bych to zas tak nedramatizovala, pokud člověk nekupuje opravdu nějaký hnusy a používá fakt jako pamlsek, tak se vybrat dá. Já kupuju velká balení od krmiva hulín, dělají pidi pamlsky na výcvik a super. Psiska miluju,ale píct pro celou smečku,tak mě jebne

Taky nepeču, ale pamlskuju opravdu dost, není to jen pár kousků za den, takže to řeším skoro stejně jako to, co dávám do misky.
Nedramatizuju to v případě, pokud jim jinej pejskař dá pamlsek, kterej já bych v životě nekoupila, páč je to humus ono cizí vždycky líp chutná

11.7.2020 17:54