Rezervace na štěňátka

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Pkoutny50

13.7.2020 11:05
Pkoutny50

XXX.XXX.60.4

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat zkušenějších chovatelů jak přijímají rezervace na štěňátka. Udělal jsem ji pořadník podle toho jak nový budoucí majitelé volali a podle toho že si budou vybírat nejdřív 1 zájemce atd, jenže mi volají někteří zájemci na konci pořadníku a vybírali by jsi nejradši hned.
Když slušně řeknu, že to dělám tak, aby to bylo pro všechny spravedlivé, jsou celkově naštvaní.
Jsem začátečník proto budu rád za rady.

Děkuji moc, hezký den.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.7.2020 11:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Co je to za plemeno?
Těm naštvaným bych nic nedala :-) Netrpělivý člověk nemůže mít psa.

13.7.2020 12:18
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Pkoutny50 napsal(a):
Dobrý den,

chtěl bych se zeptat zkušenějších chovatelů jak přijímají rezervace na štěňátka. Udělal jsem ji pořadník podle toho jak nový budoucí majitelé volali a podle toho že si budou vybírat nejdřív 1 zájemce atd, jenže mi volají někteří zájemci na konci pořadníku a vybírali by jsi nejradši hned.
Když slušně řeknu, že to dělám tak, aby to bylo pro všechny spravedlivé, jsou celkově naštvaní.
Jsem začátečník proto budu rád za rady.

Děkuji moc, hezký den.

Pokud máte dost zájemců, tak si nedělejte pořadník podle toho, jak lidi volají, ale podle toho jak se vám ti lidi pozdávají - ti, na kterých se vám něco nezdá pošlete do háje hned (třeba s tím, že máte moc zajemců, alebo všechno rezervované, ale kdyby se něco uvolnilo, tak dáte vědět...)

Uvědomte si, že hledáte nové pánečky, na dalších 10 i víc let, a nejste jen obchod kam si nekdo přijde koupit štěně, protože se rozhodl, že ho teď hned prostě chce. Takoví se totiž těch psů v případě problému nejdřív zbavují 🙄

13.7.2020 14:25
aneleh

XXX.XXX.128.28