Pes někdy vrčí na svého pána

Border kolie
Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Reymont

4.10.2020 22:14
Reymont

XXX.XXX.243.243

Dobrý večer,
chtěla bych se zeptat... sny má BC ,je mu 1,5 roku. Je chytrý,poslouchá ho,učí se ,mazli se. Ale většinou, když mu syn řekne o pusinku, tak na něj vyceni zuby a vrčí. Přijde sice k němu, poslechne když mu řekne sedni. Ale stejně je vidět,jak je v křeči a vrčí. Snažila jsem se vypozorovat proč a kdy to dělá, ale třeba týden je to ok. A pak zase týden vrčí. .
Co je špatně? Stalo se to už někomu?

JDěkuji za rady.

4.10.2020 22:21
juhaj

XXX.XXX.164.121

Tak ať mu neřiká o pusinku. U psa je hlava dost choulostivá část těla a ne každý pes vůbec stojí o nějaký těsný kontakt.

4.10.2020 22:26
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Reymont napsal(a):
Dobrý večer,
chtěla bych se zeptat... sny má BC ,je mu 1,5 roku. Je chytrý,poslouchá ho,učí se ,mazli se. Ale většinou, když mu syn řekne o pusinku, tak na něj vyceni zuby a vrčí. Přijde sice k němu, poslechne když mu řekne sedni. Ale stejně je vidět,jak je v křeči a vrčí. Snažila jsem se vypozorovat proč a kdy to dělá, ale třeba týden je to ok. A pak zase týden vrčí. .
Co je špatně? Stalo se to už někomu?

JDěkuji za rady.

Špatně je to, že syn po něm chce opakovaně něco, co se psovi nelíbí natolik, že se musí uchýlit k takovému varování!

Oliznutí "tlamy" je submisivní gesto, a pes evidentně nechce být do něčeho takoveho nucen. V jejich vztahu pan - pes je něco hodně v nepořádku, a dá se očekávat, že v dalším levelu pejsek syna za ten obličej vezme. Většina pokousání psem je výsledkem toho, že lidé ignorují varovné signály, které k nim pes vysílá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.10.2020 22:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Komu je 1,5 roku? Psovi nebo synovi?
Špatně je asi to, že někdo psa prudí s pusinkami a ten se proti tomu, zaplať bůh, ohrazuje. Zatím jen hlasovým projevem. Neboli se to tomu psovi ani za mák nelíbí.
Rada? Vyprdněte se na pusinkování psa, příště by tahle nesmyslná "pusa" mohla skončit na chirurgii s ukousnutým člověčím nosem nebo šitím v obličeji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.10.2020 22:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kolik je synovi let, že se musí pusinkovat se psem? Ten pes má víc rozumu než člověk. Ať psovi nedělá, co se mu nelíbí a pes na něj nebude vrčet.
Nebo ať mu za to vrčení namlátí a on ho příště rafne, jak píší přede mnou. Pes si nemusí nechat líbit každou ptákovinu.

4.10.2020 23:51
Sunnyday

XXX.XXX.168.205

Já mám psa 4 kg, rád se mazlí, ale prostě nestojí o to, bych si ho tiskla blíže k mojí hlavě, aby tam byla i jeho. Prostě mu to není příjemný, tak už to nedělám. Tak nechápu, proč syn opakovaně chce po psovi něco, co mu vadí.. Za mě riskuje pokousání...

Reymont

5.10.2020 08:24
Reymont

XXX.XXX.243.243

Díky všem za radu. Pusinky odbourá ( pes se totiž rád mazli se mnou a s ním ne) Ale i když mu dá misku s jídlem, pes je v křeči... někdy na něj vrčí jen když přijde domů. Přitom když tu není, tak ho hledá.

5.10.2020 08:35
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Reymont napsal(a):
Díky všem za radu. Pusinky odbourá ( pes se totiž rád mazli se mnou a s ním ne) Ale i když mu dá misku s jídlem, pes je v křeči... někdy na něj vrčí jen když přijde domů. Přitom když tu není, tak ho hledá.

Podle mě psovi něco špatného dělá (i když to může být i nevědomky), a pes je z nej ve stresu.
Kolik synovi je?

Rymont

5.10.2020 08:50
Rymont

XXX.XXX.175.116

No ale netušíme co ... Je mu 17. Chodil s ním na cvičak,denně s ním chodí ven a to je vše ok. To na něj ani nazvrči. Nechceme aby byl ve stresu, jen už nevíme 😒

5.10.2020 08:57
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Rymont napsal(a):
No ale netušíme co ... Je mu 17. Chodil s ním na cvičak,denně s ním chodí ven a to je vše ok. To na něj ani nazvrči. Nechceme aby byl ve stresu, jen už nevíme 😒

Nechci být nespravedlivá, ale puboši dokážou v rámci různého předvádění se, nebo léčby nějakých mindráků, kolikrát dělat takový věci, o kterých rodiče nemají ani nejmenší tušení. A rozhodně to rodičům nepřiznají - myslím, že by se kolikrát mamka s taťkem hodně divili, čeho jsou jejich andílci schopní🙄

Rymont

5.10.2020 09:16
Rymont

XXX.XXX.175.116

To chápu že děti dokáží cokoliv. Ale jsem stále s nima. A syn jen spíš ten citlivý.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 09:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám psa, co by se se mnou pusinkoval od rána do večera....ale jen se mnou, třeba na dceru taky vrčel, když mu chtěla dát pusu na čumáček, ale zase někdy je ochotnej sám od sebe jí tu pusu dát. Takže dnes to dělá tak, že před ním našpulí a řekne..."dáš mi pusinku??" a pes buď dá a nebo odvrátí hlavu.
A podobně to má pes s objímáním, četla jsem, že psi by se neměli objímat, že jim to vadí....můj pes mi pomalu vleze do náruče, abych ho objala, ale na ostatní při pokusu o objetí taky vrčel...tak ho prostě objímám jenom já a i to si tak nějak řídí, když tisknu na jeho vkus moc, tak mi to řekne.

Za mě je pusinka a objetí dost intimní záležitost a je to pes od psa....některý by se s každým pusinkoval na potkání a pro některého je ta pusinka něco, co fakt nechce.

Díky všem za radu. Pusinky odbourá ( pes se totiž rád mazli se mnou a s ním ne) Ale i když mu dá misku s jídlem, pes je v křeči... někdy na něj vrčí jen když přijde domů. Přitom když tu není, tak ho hledá.

No já obecně tím, že jsem měla vždycky psy k dětem, tak takové chování řeším....snažíla bych se přijít na to, proč je tam to napětí a děcka instruovat, jak ke psu přistupovat v určité situaci, aby to bylo ok...a to i když už to byli pubescenti.
Takže souhlas...syn něco dělá špatně...jde o to, přijít na to CO a pracovat na změně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 09:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Chodil s ním na cvičak,denně s ním chodí ven a to je vše ok."
to je venku,pes má nějakou činnost, zájem....a třeba to OK i není.....

syn může používat tresty, ani o tom nemusí vědět (viz četní zde)

prostě mezi nimi není vše OK

a víc se z těch písmenek poznat nedá

5.10.2020 09:27
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

Rymont napsal(a):
To chápu že děti dokáží cokoliv. Ale jsem stále s nima. A syn jen spíš ten citlivý.

Opět budu asi za hnusnou, ale ti "citliví" většinou bývají v tomto směru nejhorší, protože si tu emoční nerovnováhu pak ventilují někde jinde. Víte houby, co se děje, když je se psem venku nebo o samotě.

Možná je dobře, že pes na problém ukázal - třeba má syn nějaký problém, a díky tomu ho můžete začít řešit.

Nemusíte se tady nikomu z ničeho zpovídat, ale zkuste se nad tím zamyslet, protože zvířata nemají schopnost ani důvod v takových věcech lhát.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 09:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

syn může být jenom nejistý, nepevný, nevůdce....není pro psa tou pravou autoritou
není to mamka, taťka, ale brácha
na hru, na výlety, ale ne na, řekněme, intimnosti

třeba

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 09:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

ještě mi nejde z hlavy:
Ale i když mu dá misku s jídlem, pes je v křeči.

Já nevím, jak to mají ostatní, ale i když moji pesani měli vždycky jako šéfíčka mě, tak ale radostně a ochotně se nechali nakrmit od všech členů rodiny.....proč by měli by mělo být napětí, když jim syn..dcera dávají jídlo??

Tak mi tohle přijde jako dost divný....pokud syn pouze nandá jídlo a dá psu misku na zem, tak proč se pes v téhle běžné, rutinní, každodenní a příjemné situaci chová tímhle způsobem...proč je ve střehu..v křeči...přijde mi jako by si dával na syna velkýho bacha...ale proč??

5.10.2020 10:01
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.217

Mně se zdá, že pes nechce být blízko u syna.
Nechce pusinku, nechce sedět u něj.

Když si to představím, tak bych řekla, že pes očekává něco, co se mu nelíbí.
Třeba fouknutí do čumáku.

Mojí nejmladší pese jsem jednou omylem foukla do čumáku, chytla paniku, stáhla ocas a zmizela. Po cca půl roce jsem to udělala schválně, reakce byla stejná. Ona to prostě nesnáší. Jiným pesám to je/bylo jedno. Když jí to budu dělat každý týden, tak mi to párkrát projde a pak už na takovou vzdálenost nepřijde.

Rymont

5.10.2020 10:53
Rymont

XXX.XXX.175.116

No on syn neukazuje emoce. Mluví na něj stejným tónem. Neumí se pořádně radovat když pes něco udělá. Mluví na něj spíš tak,jak kdyby ho furt vychovaval

5.10.2020 11:03
eli22

XXX.XXX.58.40

Rymont napsal(a):
No on syn neukazuje emoce. Mluví na něj stejným tónem. Neumí se pořádně radovat když pes něco udělá. Mluví na něj spíš tak,jak kdyby ho furt vychovaval

Syn je tedy emočně plochý a pro psa hodně nečitelný. To ale zřejmě úplně ten důvod nebude. A jak to myslítě, že jste s nimi pořád?

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 11:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

No protože s nimi musí být pořád.
BC byl čí nápad; po poradě s kým?

Reymont

5.10.2020 11:26
Reymont

XXX.XXX.243.243

Nemusím s nimi být pořád! Ale žijeme spolu. Jasný že venku s nimi nejsem. Píšu slušně o radu ,chci to rozebrat kde děláme chybu. Tak nějaký že s nimi musím být pořád a proč Bc.... ano,BC protože chceme akčního psa. Je to špatný,? Nesuďte když nevíte. Pes je u baráku. Je spokojený.

Ještě pro ty co nesoudi a snaží se poradit....
Syn si myslí,že to začal dělat, od doby,kdy se s ním " jako pere " útočí mu na ruku a on cenni zuby,ale věří u toho ocáskem a sám kolikrát přijde a začne ho kousat že si chce hrát.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 11:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

"Nemusím s nimi být pořád! " ale měla byste. Důvody vidíte výše.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 11:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Reymont napsal(a):
Nemusím s nimi být pořád! Ale žijeme spolu. Jasný že venku s nimi nejsem. Píšu slušně o radu ,chci to rozebrat kde děláme chybu. Tak nějaký že s nimi musím být pořád a proč Bc.... ano,BC protože chceme akčního psa. Je to špatný,? Nesuďte když nevíte. Pes je u baráku. Je spokojený.

Ještě pro ty co nesoudi a snaží se poradit....
Syn si myslí,že to začal dělat, od doby,kdy se s ním " jako pere " útočí mu na ruku a on cenni zuby,ale věří u toho ocáskem a sám kolikrát přijde a začne ho kousat že si chce hrát.

Moc nerozumím tomu, kdo cení zuby :-), ale takovéhle hry bych v situaci, ve které se nacházíte, vynechala... Říkám si, jestli si nekoledujete o nějakou polízanici.

5.10.2020 11:33
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.1.19

Reymont napsal(a):
Nemusím s nimi být pořád! Ale žijeme spolu. Jasný že venku s nimi nejsem. Píšu slušně o radu ,chci to rozebrat kde děláme chybu. Tak nějaký že s nimi musím být pořád a proč Bc.... ano,BC protože chceme akčního psa. Je to špatný,? Nesuďte když nevíte. Pes je u baráku. Je spokojený.

Ještě pro ty co nesoudi a snaží se poradit....
Syn si myslí,že to začal dělat, od doby,kdy se s ním " jako pere " útočí mu na ruku a on cenni zuby,ale věří u toho ocáskem a sám kolikrát přijde a začne ho kousat že si chce hrát.

Ne, tohle určitě není důsledek " bojových her" - tyhle bojovky jsou pro psa přirozené a zábavné. Není to pro psa důvod ke stresu, a ztrátě důvěry k člověku, spíš naopak.

5.10.2020 11:43
Sunnyday

XXX.XXX.168.205

Jinak též mám borderku a mám přítele, který moc neumí nasadit ten "pejskařský tón", když ho chválí, tak je to takový suchý, ale pes ho zbožňuje i bych řekla, že víc se mazlí s ním než semnou. Podle mě je někde docela problém (syn mu mohl omylem něco udělat), nebo prostě si Váš syn s tou borderkou prostě nesedli i o takových případech jsem četla. Snad se Vám podaří problém vyřešit.

Reymont

5.10.2020 11:44
Reymont

XXX.XXX.243.243

Jo,hry už má zakázané (oba ) jen ty s míčkem. No,tak snad ty chyby ještě napravime. Díky za rady. .. nebude ho k sobě volat ,když uvidí náznak že pes nechce. Jen by mě zajímalo, jak se má chovat ,když vrčí . Nechat ho ? Odstrčit?

5.10.2020 11:52
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.1.19

Reymont napsal(a):
Jo,hry už má zakázané (oba ) jen ty s míčkem. No,tak snad ty chyby ještě napravime. Díky za rady. .. nebude ho k sobě volat ,když uvidí náznak že pes nechce. Jen by mě zajímalo, jak se má chovat ,když vrčí . Nechat ho ? Odstrčit?

Správně by k těm momentům kdy pes vrčí nemělo docházet. Ideálně, když syn u krmení vůbec nebude chodit ke psu.

Odstrčit v žádném případě - pes to vyhodnotí jako útok, a buď se rozsype úplně, nebo ho pokouše.

Reymont

5.10.2020 12:02
Reymont

XXX.XXX.243.243

Takže žádný trest za vrčení? Četla sem že třeba sebrat i misku a nedat najíst. Ale zase si říkám, že nás právě varuje.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 12:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Rymont napsal(a):
No on syn neukazuje emoce. Mluví na něj stejným tónem. Neumí se pořádně radovat když pes něco udělá. Mluví na něj spíš tak,jak kdyby ho furt vychovaval

No a já si myslím, že právě i ten tón hlasu a ty emoce je snad to nejdůležitější...

protože stejný povel, stejné sdělení pronesené jiným tónem funguje třeba úplně jinak. A taky, pokud pes něco dělá správně, tak na mém "slovním" hodnocení je to znám...od běžného "hodná".."áno" až do nadšenou pochvalu, kdy pes udělá něco, co je pro něj těžší, to je potom "no ty jsi moje šikovná" hodně nadšeně a taky se u toho přiměřeně tvářím, protože pes je naprosto úžasný a vidí i jestli se směju a nebo mračím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 12:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Reymont napsal(a):
Takže žádný trest za vrčení? Četla sem že třeba sebrat i misku a nedat najíst. Ale zase si říkám, že nás právě varuje.

Pes Vás (resp. syna) varuje, sděluje, že se mu něco hrubě nelíbí, možná se dokonce cítí být v ohrožení. Nenakrmit ho je absolutně neadekvátní (a nevhodná) reakce. To byste byla na nejlepší cestě k eskalaci celého problému... Místo vymýšlení trestů mu vybudujte nějaký “domeček” na klidném místě, kam se může uklidit, a kde ho za žádných okolností nikdo (zejména syn) nebude rušit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 12:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Reymont napsal(a):
Takže žádný trest za vrčení? Četla sem že třeba sebrat i misku a nedat najíst. Ale zase si říkám, že nás právě varuje.

Víte někteří majitelé psů to mají tak, že pes nesmí na ně zavrčet NIKDY, nesmí si to dovolit. Já se přiznám, že tohodle nejsem moc zastánce, protože tím psu sebereme komunikační prostředek, kterým nám sděluje, že je mu něco hodně proti srsti a pak tím pádem už nemusí člověka varovat, ale rovnou jednat...třeba pokousat.

Já jsem z těch, co nějaké vrknutí neřeší...resp. řeší, ale spíš proč si pes zavrčí, protože i to vrčení u nás není vždy varování...někdy je to i výzva - hele mám uzlík, pojď se honit, někdy na sebe se psem vrčíme, když se přetahujeme o uzlík...
Ale to je pes od psa, páníček, který svého psa zná, tak ty druhy vrčení rozliší.

Reymont

5.10.2020 12:19
Reymont

XXX.XXX.243.243

Teď to probíram se synem. Sám pes k němu přijde(i teď a sam mu dává pusinky,lehne si na něj) , vždy si vybere jeho než mě. Když syn odjel na víc dní,tak pes tesknil. Ležel u jeho postele a pískal. Chodil k jeho věcem a čuchal. Bylo vidět, že je smutný. Když přijde sam tak ho olizuje, ruce,obličej... Ale když nemá svůj den a syn ho zavolá,tak prostě vrčí. Sardulah, děkuju. Já si to taky myslím. Ale tím,že psa bereme hodně citově, jsem chtěla zjistit ,vo by mu mohlo vadit. No,nebude mu dávat najíst(myslím,že tím když na něj vyjel jako štěně si to pamatuje) a zřejmě když nemá svůj den a nebo je už unaven tak chce mít klid. On totiž zavrci ale pak mu jde dát pusinku..

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 12:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

“Když nemá svůj den...” Jak je na tom ten pes zdravotně? Nemůže to mít nějakou zdravotní příčinu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 12:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Reymont napsal(a):
Teď to probíram se synem. Sám pes k němu přijde(i teď a sam mu dává pusinky,lehne si na něj) , vždy si vybere jeho než mě. Když syn odjel na víc dní,tak pes tesknil. Ležel u jeho postele a pískal. Chodil k jeho věcem a čuchal. Bylo vidět, že je smutný. Když přijde sam tak ho olizuje, ruce,obličej... Ale když nemá svůj den a syn ho zavolá,tak prostě vrčí. Sardulah, děkuju. Já si to taky myslím. Ale tím,že psa bereme hodně citově, jsem chtěla zjistit ,vo by mu mohlo vadit. No,nebude mu dávat najíst(myslím,že tím když na něj vyjel jako štěně si to pamatuje) a zřejmě když nemá svůj den a nebo je už unaven tak chce mít klid. On totiž zavrci ale pak mu jde dát pusinku..

No já vždycky děti učila, ať za psem nelozí...pokud si pes jde zalézt k sobě...a pes ví, že když chce klid, tak tam ho nikdo obtěžovat nebude.
A já se přiznám, že ani já psy nevolám cíleně na mazlení, ani za nima nechodím..nelozím.
Když se pes přijde pomazlit, tak ho klidně budu drbkat hodinu, ale když už nechce a odejde, tak ho k tomu "nenutím"

5.10.2020 12:30
rapotacka11

XXX.XXX.212.228

On totiž zavrci ale pak mu jde dát pusinku..
"""""""""""""""""""""""""""""""
No vida, vše je v pohodě, co řešíte?

5.10.2020 12:34
eli22

XXX.XXX.58.40

Takhle na dálku je těžké radit. Chtělo by to vidět v reálu, protože když vy nemáte moc zkušeností se psy, můžete to chování popisovat nechtěně i špatně, nebo něco důležitého vynecháte. Něco bude v tom přivolání. Například: pes je doma, já ho k sobě zavolám a když radostně přijde, šoupnu ho ven, což pro něj bude zklamání a velká rána. Když tohle udělám několikrát, nejen že pes nebude chtít přijít (nechce ven do sychrava), ale může se bránit i vrčením. Ne že by to bylo stejné u vás, je to jen příklad.

Reymont

5.10.2020 12:34
Reymont

XXX.XXX.243.243

Řeším právě proč někdy u toho zavrci. Kláním se k tomu,že ho volá i když si zaleze. Takže to zkusíme a pak vám dám vědět. Děkuju všem za rady ,mějte krásný den

5.10.2020 12:36
eli22

XXX.XXX.58.40

Ještě mě napadlo, jestli ho nemůže něco bolet.

5.10.2020 12:45
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.217

Mne napadlo při sdělení "syn neukazuje emoce", jestli je syn psychicky v pořádku. Jestli třeba nemá nějakou poruchu a pes to špatně vyhodnocuje.

Reymont

5.10.2020 12:49
Reymont

XXX.XXX.243.243

Syn je v pořádku. Jen je prostě chlap a každý ty emoce neumí dávat najevo. Ale vyřídím mu to ☺

5.10.2020 12:50
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Fiona.Praha napsal(a):
Mne napadlo při sdělení "syn neukazuje emoce", jestli je syn psychicky v pořádku. Jestli třeba nemá nějakou poruchu a pes to špatně vyhodnocuje.

Nemusí mít ani poruchu, jen tím, že ty emoce neprojevuje, je pro psa špatně čitelný a pes je s ním nejistý. Hlavně taková citlivka, jako bordera.

5.10.2020 12:53
ainu

XXX.XXX.160.49

Nebo tento scenar:
Pes je citlivy, syn precitlively a necitelny nejen pro vas, ale i nekdy pro psa. Kdyz uz je toho moc, tak mu zavrci "dost, dej mi pokoj".

Otazkou je, zda syn neukazuje emoce, protoze nevi jak, nebo to jen neumite poznat. Ale to je vec na jine povidani, pripadnes jinymi lidmi v rodine atd.

Psi dokazi byt skvelym ukazatelem, ze neco neni ok, pokud majitele opravdu vnimaji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 13:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

zcela upřímně, jak se tady ta písmenka odvíjí, jednou tamhle, podruhé semhle, tak mám dojem, že k tomu (vlastně čemu?) psát něco jenom přes obrazovku moc smyslu nemá.......

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 13:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
On totiž zavrci ale pak mu jde dát pusinku..
"""""""""""""""""""""""""""""""
No vida, vše je v pohodě, co řešíte?

No já bych se spíš zeptala, jaký je vlastně pes....nemůže to být, že zavrčí, ale následně jde dát pusinku (omluvit se??)...omlouvá se, protože se jemu samotnému zdá, že by vrčet neměl?? Nebo se omlouvá, protože se pán zlobí a je to jenom reakce?

Ono i ten pes může být citlivka a s těma je to potom ještě o něco těžší a ten přístup ke psu té povaze musí odpovídat, aby pes fungoval.

5.10.2020 13:28
Fiona.Praha

XXX.XXX.236.217

lesnížínka napsal(a):
Nemusí mít ani poruchu, jen tím, že ty emoce neprojevuje, je pro psa špatně čitelný a pes je s ním nejistý. Hlavně taková citlivka, jako bordera.

Napadlo mne to, protože už jsem zažila pár psů, pořízených pro dítě s nějakou psychickou poruchou s tím, že pes dítěti pomůže. Pes nepomohl, protože si pořídili štěně, které nenaučili, jak s takovým dítětem spolupracovat. Krom toho, každý pes se na to nehodí.

Reymont

5.10.2020 13:47
Reymont

XXX.XXX.243.243

Syn poruchy nemá. Psa už měl. Ale umřel stářím. Nesl to špatně,to ano. Ale bez psa si prostě neumíme život přestavit. Spíš je to vážně tím,že když si pes zaleze ,syn ho i tak zavolá a on jde ale vrčí. .. nedal mu pokoj.

5.10.2020 13:57
rapotacka11

XXX.XXX.212.228

No to je jasný.
To si čokl na chlapa nesmí dovolit.
Ještě, že jste sem napsala.
Dneska ti psi chtějí mít práva ....
snad i na klid ?!

Uzasnak

5.10.2020 14:00
Uzasnak

XXX.XXX.243.243

To jsou rady tohle. Syna zavrit na psychiatrii, psa do útulku. Kazdy pes někdy zavrci. A bc jsou cotlivky. Udělejte to že ho necháte v klidu když si lehne. Syn projevit emoce a už to víc nečtěte. Tady jsou vážně odborníci 😃😂😂😂🙈

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 14:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uzasnak napsal(a):
To jsou rady tohle. Syna zavrit na psychiatrii, psa do útulku. Kazdy pes někdy zavrci. A bc jsou cotlivky. Udělejte to že ho necháte v klidu když si lehne. Syn projevit emoce a už to víc nečtěte. Tady jsou vážně odborníci 😃😂😂😂🙈

Vidíte ta čísílka u nicku? To je adresa zařízení, ze kterého sem píšete.
Už pro to dítě - vzpamatujte se.

5.10.2020 14:03
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Hm, napsal jste to, co většina ostatních. Ještě, že vás tu paní má

Raymont

5.10.2020 14:06
Raymont

XXX.XXX.170.174

Nebudeme se hádat. ..dekuju všem. Rady jsem pobrala a zaměřím se na oba víc. Děkuju. Mějte se hezky

Uzasnak

5.10.2020 14:20
Uzasnak

XXX.XXX.243.243

Ano, sem kamarádka. A musela sem reagovat. A že jsme na stejné síti je jasné. Když jsme ve stejném baracku😂

5.10.2020 14:26
ainu

XXX.XXX.160.49

Uzasnak napsal(a):
Ano, sem kamarádka. A musela sem reagovat. A že jsme na stejné síti je jasné. Když jsme ve stejném baracku😂

O zavreni na psychiatrii nikdo nepsal. A uz vubec ne o psovi do utulku.

Jsou to dohady online, jak psal/a hmn_

Jiste je, ze pes je u syna kontrolka, coz je vlastne dobra zprava. Pes komunikuje, rika, kdy uz ma dost. Vrcenim, cili zpusobem, jakym psi reaguji. Naucit se s tim pracovat, kdyz pani zna syna nejlepe a psa taky zna.


Drzim palce.

5.10.2020 14:29
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vidíte ta čísílka u nicku? To je adresa zařízení, ze kterého sem píšete.
Už pro to dítě - vzpamatujte se.

Stejně tomu houby rozumím, ale žádná čísílka já tam na tabletu nemám

5.10.2020 14:35
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.1.19

lesnížínka napsal(a):
Stejně tomu houby rozumím, ale žádná čísílka já tam na tabletu nemám

Já je mám na pc, ale na telefonu ne.

5.10.2020 14:38
ainu

XXX.XXX.160.49

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Já je mám na pc, ale na telefonu ne.

Protoze na mobilnich zarizenich je to na ifaune omezeno kvuli kompaktnimu zobrazeni (mensi displej), jinak by to byl slusny bordel, jeste vmestnavat cast IP k postu.

5.10.2020 14:39
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.1.19

ainu napsal(a):
Protoze na mobilnich zarizenich je to na ifaune omezeno kvuli kompaktnimu zobrazeni (mensi displej), jinak by to byl slusny bordel, jeste vmestnavat cast IP k postu.

Jj, já vím 😉

5.10.2020 14:41
ainu

XXX.XXX.160.49

Inspektor Pišišvor napsal(a):
Jj, já vím 😉

Pardon, to mela byt citace lesnizinky.

Reymont

5.10.2020 14:43
Reymont

XXX.XXX.243.243

Taky nic nevidím
🤣 syn si to vše přečetl, uznal že ho volal zbytečně když odpočíval. I to,že už mu o pusinku říkat nebude. Víc se na vše zaměříme. Takže díky všem. Mějte se hezky a opatrujte se .

5.10.2020 14:46
Atheira

XXX.XXX.209.8

Syn se psem si určitě nějak poradí a porozumí... maj se rádi, nic zlýho si snad neudělali, to se nějak zachrání...

Ale co ta potrhlá kamarádka ze stejnýho baráku? To je normální, že takhle šmíruje, co děláte na internetu?

5.10.2020 14:55
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.1.19

Atheira napsal(a):
Syn se psem si určitě nějak poradí a porozumí... maj se rádi, nic zlýho si snad neudělali, to se nějak zachrání...

Ale co ta potrhlá kamarádka ze stejnýho baráku? To je normální, že takhle šmíruje, co děláte na internetu?

👍

To teda dík pěkně za takovou kamarádku 😱

Ale je šikovná, že "úplně náhodou" přišla na úplně stejnou diskuzi, ve stejnou dobu, když je tu zadavatelka prvně, a ještě ani ne pod vlastním jménem - na tolik náhod najednou by člověk ani nevěřil 🤪

Reymont

5.10.2020 15:30
Reymont

XXX.XXX.243.243

Ne nahodou. Já ji o tom řekla. Má pejska bišonka a chodí k nám. Řekla jsem ji to já. Nečekala sem takovou reakci. Tak se za ní omlouvám. Ona by ti neřesila se svým psem. Já se raději vždy zeptám.

Teď jsme byli venku. Syn zkoušel emoce. Takže víc chválil a jiným tónem. Dal mu dobrutku, vše ok. Pejsek si na něj pak skočil když seděl a tak ho olizoval... chtěla jsem dát fotku ale furt posílám a nejde mi to. Tak věřím,že prostě to kluci dají. Děkuju všem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.10.2020 15:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Reymont napsal(a):
Ne nahodou. Já ji o tom řekla. Má pejska bišonka a chodí k nám. Řekla jsem ji to já. Nečekala sem takovou reakci. Tak se za ní omlouvám. Ona by ti neřesila se svým psem. Já se raději vždy zeptám.

Teď jsme byli venku. Syn zkoušel emoce. Takže víc chválil a jiným tónem. Dal mu dobrutku, vše ok. Pejsek si na něj pak skočil když seděl a tak ho olizoval... chtěla jsem dát fotku ale furt posílám a nejde mi to. Tak věřím,že prostě to kluci dají. Děkuju všem.

Určitě dají......chce to opravdu nejen se psem být a něco dělat, ale nechat ho i v klidu.
A ty emoce...myslím, že když v tom syn bude pokračovat, tak by nějakou změnu měl vidět...pes se v tom bude lépe orientovat...držím palečky.

Zkuste třeba za týden, co bude bude syn tohle dodržovat, hodit info, jak se to vyvíjí..jestli to pomohlo

Reymont

5.10.2020 15:59
Reymont

XXX.XXX.243.243

Určitě dám vědět. Moc děkuji ☺

Přidejte reakci

Přidat smajlík