Častější pitný režim a pomočení

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Beninka

22.10.2020 07:06
Beninka

XXX.XXX.107.71

Zdravím,
máme doma 11 letého Bišonka. Jak začla topná sezóna pejsek začal více pít vodu a tím pádem párkrát nevydržel a doma udělal loužičku. V létě probíhalo vše standardně. Paní veterinářka říkala, že se ale může jedna i o příznak p6si cukrovky, takže nás celkem dost vylekala, jelikož pejsek na sebe nenechá ani sáhnout, čili vyšetření je velmi obtížné a při představě píchání inzulínu mě to vyděsilo ještě víc. Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?

22.10.2020 07:08
impact

XXX.XXX.44.221

Mě tady značně děsí to, že si někdo neumí ani během jedenácti let vychovat psa. Ještěže nemáte dobrmana.

Imho pokud ho nenecháte vyšetřit a nebudete ho léčit, tak ho doufám aspoň na tu poslední injekci zvládnete udržet. Abyste nemuseli prosit nějakýho myslivce, aby ho odstřelil.

22.10.2020 07:34
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Beninka napsal(a):
Zdravím,
máme doma 11 letého Bišonka. Jak začla topná sezóna pejsek začal více pít vodu a tím pádem párkrát nevydržel a doma udělal loužičku. V létě probíhalo vše standardně. Paní veterinářka říkala, že se ale může jedna i o příznak p6si cukrovky, takže nás celkem dost vylekala, jelikož pejsek na sebe nenechá ani sáhnout, čili vyšetření je velmi obtížné a při představě píchání inzulínu mě to vyděsilo ještě víc. Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost?

S veterinářkou jste to jen probírali po telefonu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2020 08:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nadměrné pití bohužel velmi často značí něco vážnějšího a je na místě udělat kompletní vyšetření krve, ale i další vyšetření.
Nějaké 3 roky zpátky jsem sem vkládala podobný dotaz s tím, že fence všechny hodnoty v krvi vyšly ukázkově. Fenka po nějaké době sama víc pít přestala. Znovu se nadměrné pití objevilo za cca rok. Šli jsme znovu na odběry a při čekání na výsledky nám fenka zkolabovalo. Při sonu se zjistily velmi špatné ledviny a při následné operaci se našel nádor na nadledvinkách. Pro fenku to bohužel bylo fatální a z narkózy už jsme ji nenechali probudit. Krev která se jí odebrala pár minut před kolapsem, paradoxně vyšla velmi dobře.
Nadměrné pití také může značit Cushingův syndrom.
Nechte psa pořádně vyšetřit. Pokud pije tak moc, že se doma počůrává, není to tím, že jste začali více topit. Taky jsem se utěšovala tím, že fena může více pít, protože zrovna byla vedra..

22.10.2020 09:11
eli22

XXX.XXX.58.40

Kdyby to byla cukrovka, tak je často cítit moč tak nějak jinak, specificky. Já bych řekla ledviny. Je to "zákeřný" orgán v tom, že jako pořád ok a pak najednou kolaps, a to vlastně až tehdy, když jich pracuje méně než 1/3. Pořádné vyšetření je třeba absolvovat a pak to řešit alespoň ledvinovou dietou nebo jinak. Když to neuděláte, bude jen hůř.

22.10.2020 09:26
aluska

XXX.XXX.197.68

Mě začala pít víc fenka pár dnů před tím, než se zjistil zánět dásní a pár zubů muselo ven. Bylo jí 12 let.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2020 13:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

možností je opravdu hodně, cukrovka, cushingův syndrom, selhání jater, selhání ledvin, lymfom nebo jakýkoliv větší zánět v těle nebo i bolavé zuby, někdy si psi pitím studené vody takhle ulevují od jejich bolesti.

takže holt to musíte nějak vymyslet.

a nebo ten pes prostě kvůli tomu, že je nevychovaný a nevyšetřitelný, umře předčasně. nebude bohužel jediný.

22.10.2020 14:22
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Je to bišon. Ne pitbul. Prostě se ho neptejte, jestli chce jít na vyšetření, a běžte tam. Na veterině mu zafixujte tlamu a přidržujte ho.

22.10.2020 14:34
Terven

XXX.XXX.110.191

impact napsal(a):
Mě tady značně děsí to, že si někdo neumí ani během jedenácti let vychovat psa. Ještěže nemáte dobrmana.

Imho pokud ho nenecháte vyšetřit a nebudete ho léčit, tak ho doufám aspoň na tu poslední injekci zvládnete udržet. Abyste nemuseli prosit nějakýho myslivce, aby ho odstřelil.

Co se týče ošetřování a veterinárních úkonů, taky mám svoje máslo a pořád je co zlepšovat, takže jsem se například přihlásila na on-line kurz nácviku veterinárních úkonů. A to, prosím, na veterině problém nemíváme, jen se mi nelíbí zvířata pacifikovat násilím - přidržím, znehybním...
Prostě jistý věci úplně nemilujou a já s tím nejsem spokojená.
Ale občas žasnu, když se dozvídám, že někteří majitelé mají svého mazlíka v případě ošetřovatelských úkonů na úrovni syrového nedomestikovaného zvířete a vyndat klíště nebo bodlák ze srsti vyžaduje opatření, jako by se jednalo o tygra. Pochopila bych to dočasně u psů ze špatných podmínek, ale u pejsánka, kterýho mají lidi od štěněte...nechápu.
Že je zvíře neošetřitelné není nějaký daný povahový rys, v 90% případů je to chyba majitele.
Naštěstí se to velkých psů typu dobrman týká výrazně méně. Někde jsem slyšela, že malí psi hůře snášejí bolest, nevím, co je na tom pravdy, ale spíš to bude tak, že když si někdo pořídí většího psa, záhy zjistí, že nechce-li mít ze života peklo, nějakou výchovou projít musí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2020 14:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak při vidině, že pes bude mít do pár měsíců třeba třicet, čtyřicet kilo a velké zuby, se nácviku manipulace člověk trochu pověnuje, no. :-)

Teď máme v rodině cca 5 kg mlaďase, a toho musí na kdejakou blbost přispávat. Je to otázka priorit, no... (Pokud má člověk to zvíře od štěněte a není týrané atd.)

22.10.2020 18:34
impact

XXX.XXX.195.92

Terven napsal(a):
Co se týče ošetřování a veterinárních úkonů, taky mám svoje máslo a pořád je co zlepšovat, takže jsem se například přihlásila na on-line kurz nácviku veterinárních úkonů. A to, prosím, na veterině problém nemíváme, jen se mi nelíbí zvířata pacifikovat násilím - přidržím, znehybním...
Prostě jistý věci úplně nemilujou a já s tím nejsem spokojená.
Ale občas žasnu, když se dozvídám, že někteří majitelé mají svého mazlíka v případě ošetřovatelských úkonů na úrovni syrového nedomestikovaného zvířete a vyndat klíště nebo bodlák ze srsti vyžaduje opatření, jako by se jednalo o tygra. Pochopila bych to dočasně u psů ze špatných podmínek, ale u pejsánka, kterýho mají lidi od štěněte...nechápu.
Že je zvíře neošetřitelné není nějaký daný povahový rys, v 90% případů je to chyba majitele.
Naštěstí se to velkých psů typu dobrman týká výrazně méně. Někde jsem slyšela, že malí psi hůře snášejí bolest, nevím, co je na tom pravdy, ale spíš to bude tak, že když si někdo pořídí většího psa, záhy zjistí, že nechce-li mít ze života peklo, nějakou výchovou projít musí.

Moje malý starý feny bytostně naši vetku nenávidí, páč to je vetřelec, kterej vejde do domu a je potřeba udělat poplach. Mamba by jí klidně škubla nohavici, kdyby dostala příležitost. Ale od toho jsem tam já, feny podržím, proběhne úkon, ony drží a jak je postavím na zem, tak řvou a řvou. A když je to v ordinaci, obratem se vyserou na podlahu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2020 19:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Moje malý starý feny bytostně naši vetku nenávidí, páč to je vetřelec, kterej vejde do domu a je potřeba udělat poplach. Mamba by jí klidně škubla nohavici, kdyby dostala příležitost. Ale od toho jsem tam já, feny podržím, proběhne úkon, ony drží a jak je postavím na zem, tak řvou a řvou. A když je to v ordinaci, obratem se vyserou na podlahu.

A to píšete jako příklad jak to má vypadat? Ono podržet psa veterináři není zas takové umění. Pes, který má strach se v tu chvíli dostává za hranici FFF. Velmi rychle zjistí, že utéct nemůže, obrana také nefunguje a tak jediné, co mu zbyde je ztuhnutí. Majitel je spokojený, jak pěkně se to zvládlo a že pes drží. Pes si ale v tu chvíli myslí, že bojuje o život. Jedná jen na základě pudů, aby přežil. To že se pak vysrajdí na podlahu není pomsta, ale výsledek nervů.
Chytnout psa, zpacifikovat ho a ošetřit opravdu není žádná věda. Naučit psa, aby se u toho nebál je už většinou větší oříšek. V závislosti na povaze psa buď větší a nebo menší.
V prvním příspěvku píšete, že vás děsí, že si lidé psy neumí vychovat a pak se tu smějete tomu, jak se vaše fenka u veterináře posere strachy .
Jen reakce na to, že spousta lidí si myslí, jak má jejich pes manipulaci zvládnutou a nemá s ní problém. Být zadavatelkou tak samozřejmě metelím na veterinu. Zdraví je přednější než chvilkový stres psa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.10.2020 20:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tvl a já se strachuju, jestli to není blbý, že se na veterině pes drží sám.

23.10.2020 06:41
impact

XXX.XXX.41.75

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A to píšete jako příklad jak to má vypadat? Ono podržet psa veterináři není zas takové umění. Pes, který má strach se v tu chvíli dostává za hranici FFF. Velmi rychle zjistí, že utéct nemůže, obrana také nefunguje a tak jediné, co mu zbyde je ztuhnutí. Majitel je spokojený, jak pěkně se to zvládlo a že pes drží. Pes si ale v tu chvíli myslí, že bojuje o život. Jedná jen na základě pudů, aby přežil. To že se pak vysrajdí na podlahu není pomsta, ale výsledek nervů.
Chytnout psa, zpacifikovat ho a ošetřit opravdu není žádná věda. Naučit psa, aby se u toho nebál je už většinou větší oříšek. V závislosti na povaze psa buď větší a nebo menší.
V prvním příspěvku píšete, že vás děsí, že si lidé psy neumí vychovat a pak se tu smějete tomu, jak se vaše fenka u veterináře posere strachy .
Jen reakce na to, že spousta lidí si myslí, jak má jejich pes manipulaci zvládnutou a nemá s ní problém. Být zadavatelkou tak samozřejmě metelím na veterinu. Zdraví je přednější než chvilkový stres psa.

Ne, babky vážně nebojují o život. To jsem se teď zasmála.

Na "boje o život" tady mám jiný kanóny. Ale to sem radši nebudu psát, páč byste se z toho mohla psychicky zhroutit.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 08:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pes si ale v tu chvíli myslí, že bojuje o život.

mozna by bylo obcas dobre, opustit knihovny a on-line seminare a zacit s temi zviraty taky trosku zit
pes neni divoka antilopa ani tygr

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 09:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Ne, babky vážně nebojují o život. To jsem se teď zasmála.

Na "boje o život" tady mám jiný kanóny. Ale to sem radši nebudu psát, páč byste se z toho mohla psychicky zhroutit.

Jojo, určitě jsou Vaše fenky úplně v pohodě, když se pak strachy poserou.
Já neodsuzuju to, že to tak máte. Jen se mi nelíbí, že kritizujete někoho za to, že nemá psa vychovaného a naučeného na manipulaci, když Vy jste na tom úplně stejně.
Můj pes taky na veterině ztuhne a může se mu udělat cokoliv. Neznamená to ale, že mám psa vychovaného. Naopak vím, že bychom na tom měli zapracovat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 09:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pes si ale v tu chvíli myslí, že bojuje o život.

mozna by bylo obcas dobre, opustit knihovny a on-line seminare a zacit s temi zviraty taky trosku zit
pes neni divoka antilopa ani tygr

Děkuju za radu, ale já se vzdělávám ráda 🙂. Rozšiřuje to obzory víte? A k tomu společnému žití se zvířaty to pro mě neodmyslitelně patří 😉.

23.10.2020 10:41
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jojo, určitě jsou Vaše fenky úplně v pohodě, když se pak strachy poserou.
Já neodsuzuju to, že to tak máte. Jen se mi nelíbí, že kritizujete někoho za to, že nemá psa vychovaného a naučeného na manipulaci, když Vy jste na tom úplně stejně.
Můj pes taky na veterině ztuhne a může se mu udělat cokoliv. Neznamená to ale, že mám psa vychovaného. Naopak vím, že bychom na tom měli zapracovat.

Simolu, ale impact má myslím zachráněné a osvojené psy, ne své psy od štěnda. To je dost rozdíl...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 11:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Simolu, ale impact má myslím zachráněné a osvojené psy, ne své psy od štěnda. To je dost rozdíl...

Vím. Vždyť také píšu, že to neodsuzuju. Jen mi přijde zvláštní kritizovat zadavatelku vlákna za to, že svého psa nezvládla naučit se nebát veterináře a pak tu se smíchem popisovat, jak psi v její péči u veterináře drží, ale pak se strachy poserou. To je přece také příklad nezvládnuté manipulace a ne toho, jak to má vypadat.

Pes který je u veterináře ztuhlý strachy, manipulaci zvládá a pes který se brání je nevychovanec? Já to vnímám tak, že ošetření nezvládá ani jeden.

23.10.2020 13:01
impact

XXX.XXX.37.255

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jojo, určitě jsou Vaše fenky úplně v pohodě, když se pak strachy poserou.
Já neodsuzuju to, že to tak máte. Jen se mi nelíbí, že kritizujete někoho za to, že nemá psa vychovaného a naučeného na manipulaci, když Vy jste na tom úplně stejně.
Můj pes taky na veterině ztuhne a může se mu udělat cokoliv. Neznamená to ale, že mám psa vychovaného. Naopak vím, že bychom na tom měli zapracovat.

Zajímavý je, že se jí vždycky vysere jen pod stůl v ordinaci, ale u nás doma se neposere nikdy.

Jako já Vám věřím Vaše studované zkušenosti, nicméně já, na rozdíl od Vás, dost přesně vím, co si ty moje feny v tu chvíli myslí. A ne, vážně nebojuje o život a ne, vážně nesere strachy. A ne, ani zcela vážně neztuhne děsem.

Někdy je mi lidí, jako jste Vy, upřímně líto a jsem vážně ráda, že můžu se svojí smečkou žít a že se známe tak dobře, že je pro nás vzájemný vztah a vzájemná komunikace o dost na vyšším postu, než studium knih.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 13:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je super, že přesně víte, co si Váš pes myslí. Prozradil Vám tedy proč se na veterině po vyšetření posrajdí? Vzhledem k tomu, že psi se neumí mstít (to jste určitě během svého života se psy zjistila), strach to není, tak to tedy typuju na radost? Hurá jsem na veterině, kde to miluju. Manipulace je mi strašně příjemná a na veterině miluju manipulaci ještě více než doma, tak z toho neudržím svěrače a nechám tu bobek? Prosím, jak se to učí? Nechtěla byste vydat knihu? Že bych to zařadila do svého nabitého vzdělávacího programu 😃.

23.10.2020 13:56
impact

XXX.XXX.37.255

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je super, že přesně víte, co si Váš pes myslí. Prozradil Vám tedy proč se na veterině po vyšetření posrajdí? Vzhledem k tomu, že psi se neumí mstít (to jste určitě během svého života se psy zjistila), strach to není, tak to tedy typuju na radost? Hurá jsem na veterině, kde to miluju. Manipulace je mi strašně příjemná a na veterině miluju manipulaci ještě více než doma, tak z toho neudržím svěrače a nechám tu bobek? Prosím, jak se to učí? Nechtěla byste vydat knihu? Že bych to zařadila do svého nabitého vzdělávacího programu 😃.

Ano, vím, co si moji psi myslí.

A ne, nechtěla bych napsat knihu.

Toto jsou totiž nepřenosné zkušenosti, které se buď životem se psy naučíte a nebo nenaučíte. Tohle žádným studiem bohužel nenaženete, i kdybyste přečetla všechny knihy světa.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 14:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Ano, vím, co si moji psi myslí.

A ne, nechtěla bych napsat knihu.

Toto jsou totiž nepřenosné zkušenosti, které se buď životem se psy naučíte a nebo nenaučíte. Tohle žádným studiem bohužel nenaženete, i kdybyste přečetla všechny knihy světa.

Ach joo, teď jste mě ale vážně zklamala. Takže teď jsem bez šance na to, že někdy budu mít psa, který mi bude radostí srajdit na veterině. Zničila jste můj sen ☹️.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 14:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuju za radu, ale já se vzdělávám ráda 🙂. Rozšiřuje to obzory víte? A k tomu společnému žití se zvířaty to pro mě neodmyslitelně patří 😉.

nekdy rozsiruje obzory, ale nekdy zuuzuje

na zaklade psaneho textu napsat - "pes si mysli, ze bojuje o zivot " a vzapeti majiteli vycitat, ze on prece nevi, co si jeho pes mysli anebo si to mysli blbe - protoze ja to prece umim na tu dalku posoudit mnohem lepe - zacina byt dost zuzeny pohled na vec

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 14:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
nekdy rozsiruje obzory, ale nekdy zuuzuje

na zaklade psaneho textu napsat - "pes si mysli, ze bojuje o zivot " a vzapeti majiteli vycitat, ze on prece nevi, co si jeho pes mysli anebo si to mysli blbe - protoze ja to prece umim na tu dalku posoudit mnohem lepe - zacina byt dost zuzeny pohled na vec

Možná. Pro mě je zase zúžený pohled na věc: Nechápu, jak může být někdo tak neschopný, že neodnaučí psa strachu z veteriny, když můj pes je na veterině v pohodě. A vím to určitě, poznám totiž vždycky, co si myslí.
Jen se pak z té duševní pohody vysere pod stůl 🙊.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 14:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Možná. Pro mě je zase zúžený pohled na věc: Nechápu, jak může být někdo tak neschopný, že neodnaučí psa strachu z veteriny, když můj pes je na veterině v pohodě. A vím to určitě, poznám totiž vždycky, co si myslí.
Jen se pak z té duševní pohody vysere pod stůl 🙊.

jo, po.ral se z toho, ze predtim na stole bojoval o zivot

23.10.2020 14:53
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Možná. Pro mě je zase zúžený pohled na věc: Nechápu, jak může být někdo tak neschopný, že neodnaučí psa strachu z veteriny, když můj pes je na veterině v pohodě. A vím to určitě, poznám totiž vždycky, co si myslí.
Jen se pak z té duševní pohody vysere pod stůl 🙊.

Můj pes byl taky vždycky v pohodě. A to, prosím pěkně, aniž bych ho to nějak speciálně učila nebo ho k tomu vedla. Stačilo, že nikdy neměl negativní zkušenost, znala jsem ho a on znal mě a věřili jsme si.
Ale impact nepracuje se svými vlastními zvířaty, která by měla od štěňátka a dokonale znala jejich minulost. Je logické, že v tom počtu psů, kteří se jí dostanou do rukou, některý bude mít s veterinou problémy. Pes může kálením vyjadřovat spoustu pocitů a dojmů, není to jen strach, ale i nejistota, podřízenost, zloba, uklidnění a další. Jistěže to nedělá natruc, ale stejně tak není ani jisté, že to dělá ze strachu - to prostě takto od stolu nelze posoudit. A máte dvě varianty, buďto impact věříte, nebo jí nevěříte, ale tak jako tak nemůžete vyloučit, že ti psi takto reagují z jiného důvodu, než je strach.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 15:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

A máte dvě varianty, buďto impact věříte, nebo jí nevěříte

az impact napise, ze musi nechat chcipnout psa, protoze nejde osetrovat - muze se ji i neverit
zatim jsem to od ni necetla. na rozdil od tazatelky...

23.10.2020 15:15
impact

XXX.XXX.37.255

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ach joo, teď jste mě ale vážně zklamala. Takže teď jsem bez šance na to, že někdy budu mít psa, který mi bude radostí srajdit na veterině. Zničila jste můj sen ☹️.

Víte o tom, že máte úplně typickou obrannou reakci člověka, který právě zjistil, že existuje něco, čemu on naprosto nerozumí, nechápe to a přijde mu to jako čirý fantas....?

Nicméně to nic nemění na tom, že to vážně existuje a že se vážně můžete se psy (nebo zvířaty) bavit jinak, jak podle nastudovaných lajn.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 15:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Můj pes byl taky vždycky v pohodě. A to, prosím pěkně, aniž bych ho to nějak speciálně učila nebo ho k tomu vedla. Stačilo, že nikdy neměl negativní zkušenost, znala jsem ho a on znal mě a věřili jsme si.
Ale impact nepracuje se svými vlastními zvířaty, která by měla od štěňátka a dokonale znala jejich minulost. Je logické, že v tom počtu psů, kteří se jí dostanou do rukou, některý bude mít s veterinou problémy. Pes může kálením vyjadřovat spoustu pocitů a dojmů, není to jen strach, ale i nejistota, podřízenost, zloba, uklidnění a další. Jistěže to nedělá natruc, ale stejně tak není ani jisté, že to dělá ze strachu - to prostě takto od stolu nelze posoudit. A máte dvě varianty, buďto impact věříte, nebo jí nevěříte, ale tak jako tak nemůžete vyloučit, že ti psi takto reagují z jiného důvodu, než je strach.

Ale já přece nemám nic proti tomu, že má impact zvířata, která špatně snáší veterinu a chápu to. To už jsem i psala.

Jen si myslím, že není úplně vhodné zkritizovat zadavatelku za to, že nenaučila psa v pohodě zvládat ošetření a jako dobrý příklad uvést dvě feny, u kterých vyšetření probíhá tak, že na veterině drží, ale poserou se. To má být ta zvládnutá manipulace? Ne, to je jen zvládnutá manipulace ze strany lidí, ale ani náhodou ze strany psa.

Jestli to značí to, že má pes strach, je nejistý, nervózní nebo vyděšený je jedno. Ten pes manipulaci nezvládá v pohodě a nepovažuju to za vhodný příklad toho, jak to má vypadat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 15:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Víte o tom, že máte úplně typickou obrannou reakci člověka, který právě zjistil, že existuje něco, čemu on naprosto nerozumí, nechápe to a přijde mu to jako čirý fantas....?

Nicméně to nic nemění na tom, že to vážně existuje a že se vážně můžete se psy (nebo zvířaty) bavit jinak, jak podle nastudovaných lajn.

Víte, já nebyl ten, kdo se začal schovávat za řečičky o knížkách .

Pojďme vynechat tu omáčku okolo. Proč tedy podle Vás fenky po vyšetření u veterináře neudrží svěrače?

23.10.2020 15:29
impact

XXX.XXX.37.255

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Víte, já nebyl ten, kdo se začal schovávat za řečičky o knížkách .

Pojďme vynechat tu omáčku okolo. Proč tedy podle Vás fenky po vyšetření u veterináře neudrží svěrače?

Pokud jste si o tom chtěla popovídat, neměla jste se chovat jako arogantní 🐄.

A ano - tohle je naprosto typický druhý krok - požadavek na vysvětlení a touha pochopit, o čem ten druhý mluví.

Někteří lidi jsou taaaaaak průhlední.

Až se budete chtít příště něco dozvědět, zkuste to bez toho vzteklého kopání nožičkami. Tímhle totiž drtivou většinu lidí naprosto odradíte.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 15:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

impact napsal(a):
Pokud jste si o tom chtěla popovídat, neměla jste se chovat jako arogantní 🐄.

A ano - tohle je naprosto typický druhý krok - požadavek na vysvětlení a touha pochopit, o čem ten druhý mluví.

Někteří lidi jsou taaaaaak průhlední.

Až se budete chtít příště něco dozvědět, zkuste to bez toho vzteklého kopání nožičkami. Tímhle totiž drtivou většinu lidí naprosto odradíte.

Jakže jste to psala s tou obrannou reakcí?

Prosím přečtěte si svůj první příspěvek v této diskuzi. Kdo tu byl jako první arogantní? Kdo měl potřebu si kopnout, bez toho aby odpovídal na položený dotaz? A nejen to, že přispěl jen kritikou. Nakonec se ta kritika ukázala jako bezpředmětná, protože uvedený příklad toho, jak to má správně vypadat, jaksi není úplně zářným příkladem.

Takže nemáte žádné vysvětlení? Výborně . V tom případě se příště, než začnete někoho kritizovat zkuste nejprve zamyslet, jak to funguje u Vás .

23.10.2020 15:50
impact

XXX.XXX.37.255

Já se bohužel (bohudík) nad ničím vážně nepotřebuju zamýšlet. Mě je tak nějak úplně jedno, že nespadám do Vašeho nastudovaného vidění světa. Fakt je mi to úplně jedno. A nehodlám si z Vašeho pokřikování ani brát nějaké poznatky, takže jste mi tak nějak jedno i s kázáním, co bych měla nebo neměla.

Beninka

23.10.2020 21:12
Beninka

XXX.XXX.56.13

Doufám že Vás rodiče taky nechají uspat, aby nemuseli shánět myslivce, když jste takový idiot, že soudíte výchovu psa, na základě jednoho dotazu... 🥰🥰

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.10.2020 21:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Beninka napsal(a):
Doufám že Vás rodiče taky nechají uspat, aby nemuseli shánět myslivce, když jste takový idiot, že soudíte výchovu psa, na základě jednoho dotazu... 🥰🥰

jeden dotaz začínající tím, že veterina nebude, protože by se to pejsáčkovi nelíbílo, řekne opravdu vše, co je potřeba vědět.

znala jsem třeba pejsáčka, kterého panička natolik neomezovala na jeho psích právech, že když si o klacek natrhl zadek, nebylo možné ránu ošetřit - nebylo to možné, protože nebyla možná jakákoliv fixace ani na sedaci, ani podání jakýcholiv léků jiným způsobem.

no a tak když pejsáček začal o pár dní později divně křivit tlamu, tak bohužel když byl pejsáček neomezený výchovou úplně dřevěný a už byl chtě nechtě spolupracujícím pacientem, tak se pro tetanus prostě utratil.

blbej příběh, že?

24.10.2020 04:31
impact

XXX.XXX.37.255

Beninka napsal(a):
Doufám že Vás rodiče taky nechají uspat, aby nemuseli shánět myslivce, když jste takový idiot, že soudíte výchovu psa, na základě jednoho dotazu... 🥰🥰

No já nejsem ta, která vypisuje zděšený příspěvky, že psovi nedokáže píchnout inzulín.

25.10.2020 09:30
eli22

XXX.XXX.58.40

Já to teda celé nečetla, protože se v tom dost ztrácím, ale můj názor je, a všichni moji psi to tak měli, že pokud s pejskem máte dobrý, vynikající vztah, on vám bezmezně věří, tak přežije i veterinu, byť to nesnáší. Ví, že ho nenecháte "padnout", že vyšetření sice bud hnusné, ale že s páníkem to dokáže. Takhle to u nás bylo a je po více než 40 let. A pokadění nebo pozvracení ze stresu asi být může, moje fenka se taky jednou po injekci pozvracela, ale vždycky všichni dělali, co jsem chtěla já a vet.

25.10.2020 10:00
fikovnice

XXX.XXX.134.127

Varaxi napsal(a):
Je to bišon. Ne pitbul. Prostě se ho neptejte, jestli chce jít na vyšetření, a běžte tam. Na veterině mu zafixujte tlamu a přidržujte ho.

Jj, byla jsem svědkem, že si vet s laborantem s neposlušným psem poradili tak, že mu tlamu ovázali gázou, aby po nich nevyjížděl... Ale rozhodně to není jejich povinnost. Myslím, že bišonkovi nasadit náhubek by snad probůh neměl být problém, souhlasím s Vámi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.10.2020 10:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je to i značkování. Vůbec to nemusí být stresem, dělo by se to na místě, kde pes stojí, ne na pořád stejném místě.
Zvracení teda ne..
Dělají to většinou samci, ale protože doopravdy nikdo neví, co si ten pes myslí, tak proč ne fena. Znám dost značkujících fen močí, hlavně pak "zahrabávání", není to jen výsada samců - otření potních ploch na tlapách - byl jsem tu.

25.10.2020 10:05
fikovnice

XXX.XXX.134.127

lesnížínka napsal(a):
Simolu, ale impact má myslím zachráněné a osvojené psy, ne své psy od štěnda. To je dost rozdíl...

Ano, takto to je, máš plnou pravdu.

25.10.2020 10:13
fikovnice

XXX.XXX.134.127

impact napsal(a):
Pokud jste si o tom chtěla popovídat, neměla jste se chovat jako arogantní 🐄.

A ano - tohle je naprosto typický druhý krok - požadavek na vysvětlení a touha pochopit, o čem ten druhý mluví.

Někteří lidi jsou taaaaaak průhlední.

Až se budete chtít příště něco dozvědět, zkuste to bez toho vzteklého kopání nožičkami. Tímhle totiž drtivou většinu lidí naprosto odradíte.

"Impact", a když se Vás zeptám já...? Nikdy jsem s Vámi nebyla v žádném sporu a nikdy jsem se netajila tím, že Vaši činnost obdivuji! Myslím, že to víte.

Čím tedy je, že Vaše fenka se u veta vykadí? Náš zas u vetky už párkrát označkoval vetčin stůl nebo vyšetřovací lehátko. Už jsem to tu i psala. Že se vetka na nás strašně zlobila. Ale je to vždy taková rychlost, navíc povětšinou jsem u toho ani já nebyla - mám to spíš referováno od příbuzných. Já to zažila jednou a byl to zlomek sekundy - zvednutí nohy a značka na nohu od stolu.

25.10.2020 10:41
GAELLE

XXX.XXX.66.235

Tak já nevím. Psa jsme získali v 9ti, očkování, braní krve vše zvládal bez problému. Až když mu jednou špatně odebrali krev z packy začal se bát. Pak když už byl hodně nemocný tak se před ordinací klepal a plakal. Ale i tak rentgeny a další vyšetření zvládal když jsme byli uvnitř s ním.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.10.2020 11:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Beninka napsal(a):
Doufám že Vás rodiče taky nechají uspat, aby nemuseli shánět myslivce, když jste takový idiot, že soudíte výchovu psa, na základě jednoho dotazu... 🥰🥰

Ten jeden dotaz stačil. Máte nevyšetřitelného a neošetřitelného bišonka, ne rotvajlera. Někde se stala chyba a nebude to ve psu. Já zvládám už několikátého kocoura - tablety, injekce. A to mají kromě zubů i drápy - a uměli by obojí použít.

25.10.2020 11:13
impact

XXX.XXX.49.198

fikovnice napsal(a):
"Impact", a když se Vás zeptám já...? Nikdy jsem s Vámi nebyla v žádném sporu a nikdy jsem se netajila tím, že Vaši činnost obdivuji! Myslím, že to víte.

Čím tedy je, že Vaše fenka se u veta vykadí? Náš zas u vetky už párkrát označkoval vetčin stůl nebo vyšetřovací lehátko. Už jsem to tu i psala. Že se vetka na nás strašně zlobila. Ale je to vždy taková rychlost, navíc povětšinou jsem u toho ani já nebyla - mám to spíš referováno od příbuzných. Já to zažila jednou a byl to zlomek sekundy - zvednutí nohy a značka na nohu od stolu.

Už to tu nebudu rozebírat, protože cokoliv napíšu, tak naběhne Simolu a začne to rozebírat. Úplně ji vidím, jak číhá.

Tohle téma tu pro mě definitivně skončilo.

Imho ale nechápu, proč by se měla vetka zlobit. Tolik pachů v ordinaci, to by snad mohla být smířená s tím, že to občas někomu ujede. My se tomu s vetkou vždycky zasmějeme, že jsme se zase zapovídaly a nepohlídaly si čupky bl bý.

29.10.2020 12:48
fikovnice

XXX.XXX.135.88

impact napsal(a):
Už to tu nebudu rozebírat, protože cokoliv napíšu, tak naběhne Simolu a začne to rozebírat. Úplně ji vidím, jak číhá.

Tohle téma tu pro mě definitivně skončilo.

Imho ale nechápu, proč by se měla vetka zlobit. Tolik pachů v ordinaci, to by snad mohla být smířená s tím, že to občas někomu ujede. My se tomu s vetkou vždycky zasmějeme, že jsme se zase zapovídaly a nepohlídaly si čupky bl bý.

Jj, myslím, že už dřív jste zde vy, co jste mnohem zkušenější než já, psali, že vetka by se za to označkování neměla zlobit... Jinak ji uznávám a cítím z ní hezký vztah ke zvířatům. Toto ale nějak (nervově) nezvládá...

Přidejte reakci

Přidat smajlík