Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovanýuživatel

25.11.2020 23:07
Neregistrovanýuživatel

XXX.XXX.209.209

Mám doma 14 týdenní štěně a jak se to vezme...je trochu nezvladatelný. Hodně kouše, hrabe a já vím, že je to u štěňat normální, ale slyšela jsem, že se to musí ve štěněčím věku regulovat, proto jsem pomyslela na psí školku. Náš psík je totiž trochu víc hyperaktivní a nedávno si zlomil nožku a byl na operaci. Uběhlo už asi 15 dní a vypadá to, že se mu to hojí dobře. Za dva týdny má další kontrolu. Chtěla jsem se zeptat, kdy nejdříve bych ho mohla vzít do školky a všechno, co bych o školce měla vědět. Jsem začátečník a chtěla bych, aby se psík měl, co nejlépe a myslím si, že by mu to hodně pomohlo. Děkuju.

25.11.2020 23:16
MajkaP

XXX.XXX.81.194

Ve 14 ti týdnech do školky už může, pokud vaše školka nemá nějaká speciální pravidla. Takže stačí počkat, až to povolí veterinář a můžete vyrazit. U nás je školka teď bohužel zavřená, jestli je vaše v provozu, tak máte štěstí :-) Až tu naší znovu otevřou, tak tu mojí obludu asi nezvládnu vydávat za štěně 🤣🤷

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.11.2020 11:09

Vychovávat a cvičit štěně můžete (nebo spíš měli byste) i bez školky. Chodit ven, socializovat, potkávat pejsky a prostě obecně poznávat svět je taky potřeba i bez školky. Školka je ale fajn, že je tam víc pejsků pohromadě a třeba v podobným věku. Zase je tam ale větší riziko, že vám štěně nějaký jiný pes zbtyečně "semele" nebo vám cvičitel poradí nějakou ptákovinu.