Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.1.2021 11:20
adla.ko

XXX.XXX.225.47

Dobrý den, mám doma skoro 4 měsíčního trpasličího pinče a chtěla bych s ním začít chodit na cvičák. Nejde mi vyloženě třeba o agility apod., ale hlavně o naučení poslušnosti, aby se malý vyblbnul atd. Chtěla bych vás tady poprosit o nějaké doporučení, zkušenosti. Děkujiiii :)

GSDErika

6.1.2021 11:35
GSDErika

XXX.XXX.234.159

Dobrý den, začala bych základními povely. Budou vám nejvíce potřebné k životu s pejskem. :) Poté bych klidně zkusila něco na způsob dog dancingu např. slalom mezi nohami, otočky, skoky přes ruce, skoky do náruče apod. Na relax klidně můžete zkusit pachové práce. Viděla sem mnoho pejsků různých plemen a vypadalo to moc dobře. :) Určitě na začátku pozor na dopady aby to neublížilo kloubům. Pokud by jste měla nějaké otázky klidně napište.

6.1.2021 12:16
adla.ko

XXX.XXX.225.47

Jasně, takové ty základy (ke mně, dolů, nesmíš) celkem zvládá, ale chtěla jsem právě na ten cvičák, aby i mě někdo učil jak s malým správně pracovat...Ke mně sice umí, ale stačí jedna vrána a je po poslušnosti...A já nevím, jak na něj

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 12:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

koira.cz

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 12:44
6.1.2021 12:49
vetřelec

XXX.XXX.36.165

adla.ko napsal(a):
Dobrý den, mám doma skoro 4 měsíčního trpasličího pinče a chtěla bych s ním začít chodit na cvičák. Nejde mi vyloženě třeba o agility apod., ale hlavně o naučení poslušnosti, aby se malý vyblbnul atd. Chtěla bych vás tady poprosit o nějaké doporučení, zkušenosti. Děkujiiii :)

Vy myslíte že se vyblbne, když ho budete cvičit jako opičku? Nechte pinčíka pinčíkem!

6.1.2021 13:01
adla.ko

XXX.XXX.225.47

Ano, myslím, že se vyblbne a taky si myslím, že to ten pes potřebuje. Mít řád a vědět co ten pes smí a nesmí je podle mě teda základ...

6.1.2021 13:12
vetřelec

XXX.XXX.36.165

Podle mého názoru pinčík žádný výcvik, ani řád nepotřebuje. Ale řekněte: Co ten pes tedy smí a co naopak nesmí?

6.1.2021 13:22
adla.ko

XXX.XXX.225.47

Třeba nesmí jíst ze stolu jídlo, které není pro něj, skákat na cizí lidi venku...musí umět přijít na povel a taky by měl umět zůstat doma sám, když vy nejste doma. Jak toho chcete jinak docílit bez výcviku? Jestli vy si doma necháváte skákat psa po hlavě, tak prosím, ale já teda ne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 14:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

vetřelec napsal(a):
Podle mého názoru pinčík žádný výcvik, ani řád nepotřebuje. Ale řekněte: Co ten pes tedy smí a co naopak nesmí?

Nepotřebuje? A proč ne? A vůbec to není o tom, co smí a co ne, ale o základní poslušnosti.

6.1.2021 14:53
vetřelec

XXX.XXX.36.165

Jedná se o podněcování nepřirozených reflexů. Může jej dostat, ale nepotřebuje výcvik, protože je plně ovladatelný i bez něj. Poslušnost je podle mého názoru spojena s negativními dopady na osobnost psa.

Malý pinch je v podstatě krysařík a jako takový potřebuje intenzivní výchovu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 15:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

vetřelec napsal(a):
Jedná se o podněcování nepřirozených reflexů. Může jej dostat, ale nepotřebuje výcvik, protože je plně ovladatelný i bez něj. Poslušnost je podle mého názoru spojena s negativními dopady na osobnost psa.

Malý pinch je v podstatě krysařík a jako takový potřebuje intenzivní výchovu.

Výchova na cvičáku se nevylučuje, vždyť to tam není o žádné drezúře. Chodil jste někdy vůbec na cvičák, máte psa? Mám podezření, že vlastníte jen kohouta.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 15:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Výchova na cvičáku se nevylučuje, vždyť to tam není o žádné drezúře. Chodil jste někdy vůbec na cvičák, máte psa? Mám podezření, že vlastníte jen kohouta.

Vždyť jenom provokuje a čeká, kdo se chytí!

6.1.2021 17:27
vetřelec

XXX.XXX.36.165

Vážně tam budou pinčíka vychovávat?
Nebudou!
Stěženní činnost bude spočívat v systematickém podněcování nepřirozených reflexů. Na tom se totiž zakládá tzv. poslušnost psů.

6.1.2021 20:07
JoPe

XXX.XXX.82.6

vetřelec napsal(a):
Vážně tam budou pinčíka vychovávat?
Nebudou!
Stěženní činnost bude spočívat v systematickém podněcování nepřirozených reflexů. Na tom se totiž zakládá tzv. poslušnost psů.

Co si představujete pod termínem "nepřirozené reflexy", můžete to vysvětlit prosím ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 20:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

JoPe napsal(a):
Co si představujete pod termínem "nepřirozené reflexy", můžete to vysvětlit prosím ?

Bacha na to, co si přejete

6.1.2021 20:11
JoPe

XXX.XXX.82.6

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Bacha na to, co si přejete

Já kromě osvěty pro pejskařskou veřejnost nic.

6.1.2021 20:14
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

vetřelec napsal(a):
Jedná se o podněcování nepřirozených reflexů. Může jej dostat, ale nepotřebuje výcvik, protože je plně ovladatelný i bez něj. Poslušnost je podle mého názoru spojena s negativními dopady na osobnost psa.

Malý pinch je v podstatě krysařík a jako takový potřebuje intenzivní výchovu.

Poslušnost je podle mého názoru spojena s negativními dopady na osobnost psa.

Takže podle vás je nejlepší nechat všechny psy růst jako dříví v lese, bez nějakého základního vychování, základní poslušnosti? A všichni budou celý život jen chodit na vodítku, nic se po nich chtít nebude a doma s nimi budete žít jak? Jo ono vlastně pes žijící doma s pánem zavání nějakou úchylkou, takže všechny psy na zahradu, nejlíp do kotce nebo na úvaz, protože jedině tak asi nebudete potřebovat, aby pes nějak fungoval....

Stále jsme se nedozvěděli, jestli máte psa, jakého, případně na co.. Ale zkuste pochopit, že většina lidí má psa primárně jako svého společníka, kamaráda. Chce s tím psem nějak žít, má být součástí rodiny, rodinných aktivit, výletů atd... No a k tomu prostě nějaké základní vychování potřebuje... Nechtěla bych vidět, jak by to v ulicích a všude vypadalo, kdyby nikdo se psem nic nedělal.

Malý pinch je v podstatě krysařík a jako takový potřebuje intenzivní výchovu

V čem se intenzivní výchova liší od poslušnosti? Nebo jinak, co má být důsledkem intenzivní výchovy, ne náhodou poslušnost?

6.1.2021 20:48
vetřelec

XXX.XXX.36.165

JoPe: Reflexy nikoli vrozené, ale reflexy uměle vybudované. Např. veškeré zautomatizované reakce na povely.

marcelaamax: Představujete si to špatně.

6.1.2021 20:49
JoPe

XXX.XXX.82.6

vetřelec napsal(a):
JoPe: Reflexy nikoli vrozené, ale reflexy uměle vybudované. Např. veškeré zautomatizované reakce na povely.

marcelaamax: Představujete si to špatně.

A které reflexy považujete za vrozené ?

6.1.2021 21:04
vetřelec

XXX.XXX.36.165

Jejich výčet je nad moje možnosti, bylo by jich zajisté mnoho. Od sacího reflexu, přes reakci na bolest, až po kill a pudové předpoklady.

6.1.2021 21:12
JoPe

XXX.XXX.82.6

vetřelec napsal(a):
Jejich výčet je nad moje možnosti, bylo by jich zajisté mnoho. Od sacího reflexu, přes reakci na bolest, až po kill a pudové předpoklady.

Ještě se vás zeptám, které z těch vámi vyjmenovaných využíváte vy jako majitel psa a jak konkrétně ?

6.1.2021 21:16
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

JoPe napsal(a):
Ještě se vás zeptám, které z těch vámi vyjmenovaných využíváte vy jako majitel psa a jak konkrétně ?

Obávám se, jestli vůbec nějakého psa má... Prý je to tajemství

6.1.2021 21:20
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

marcelaamax napsal(a):
Obávám se, jestli vůbec nějakého psa má... Prý je to tajemství

Nemá, má jen bojovýho kohouta na zápasy, a sem chodí provokovat😉

6.1.2021 22:11
vetřelec

XXX.XXX.36.165

Žádného kohouta nemám, šlechtím norníky!
JoPe: Všechny. Zvířata šlechtím, vychovávám, kondičně trénuji, pracovně uplatňuji, vykořisťuji a hýčkám! Necvičím je v žádném ohledu!

6.1.2021 22:58
lupus4

XXX.XXX.205.61

no jak je na tom s norníky , je v celku vidět zde

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3451523/vysetreni-dkk-dlk?from-list=1#a3663285

stačí příspěvky od 2.9.2019 21:36
jestli stejně "odborně" káže lidovým "mislivcům" tak bych to chtěl alespoň jednou vidět...

PS. to i/y je tam schválně

6.1.2021 23:16
molok

XXX.XXX.39.11

lupus4 napsal(a):
no jak je na tom s norníky , je v celku vidět zde

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3451523/vysetreni-dkk-dlk?from-list=1#a3663285

stačí příspěvky od 2.9.2019 21:36
jestli stejně "odborně" káže lidovým "mislivcům" tak bych to chtěl alespoň jednou vidět...

PS. to i/y je tam schválně

A nemyslí on norníky jako hraboše? Na jejich šlechtění, výchovu, kondiční trénink, pracovní uplatnění, vykořisťování a hýčkání by se mohl docela hodit.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Norn%C3%ADk_rud%C3%BD

7.1.2021 07:01
JoPe

XXX.XXX.82.6

vetřelec napsal(a):
Žádného kohouta nemám, šlechtím norníky!
JoPe: Všechny. Zvířata šlechtím, vychovávám, kondičně trénuji, pracovně uplatňuji, vykořisťuji a hýčkám! Necvičím je v žádném ohledu!

To není konkrétní odpověď na můj dotaz, který zněl : jakým způsobem využíváte NR vámi vyjmenované vy osobně ? Šlechtění ani hýčkání není pro mě odpověď a vykořisťováním nazývali v minulosti komunisté kapitalismus.

7.1.2021 10:40
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

lupus4 napsal(a):
no jak je na tom s norníky , je v celku vidět zde

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3451523/vysetreni-dkk-dlk?from-list=1#a3663285

stačí příspěvky od 2.9.2019 21:36
jestli stejně "odborně" káže lidovým "mislivcům" tak bych to chtěl alespoň jednou vidět...

PS. to i/y je tam schválně

Tak jsem mrkla na ten příspěvěk - jeee z nás by měl vetřelec asi radost, přesně tohle se psema v rámci tréninku dělám, ale mimo to s nimi i cvičím poslušnost, takže zase nic .

7.1.2021 13:30
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

marcelaamax napsal(a):
Tak jsem mrkla na ten příspěvěk - jeee z nás by měl vetřelec asi radost, přesně tohle se psema v rámci tréninku dělám, ale mimo to s nimi i cvičím poslušnost, takže zase nic .

No, ale hlavně je nemáte venku v bečce na 20 kg řetězu, a nemate je na zápasy...

Tímhle ho asi neuchvátíte🤪

7.1.2021 20:00
vetřelec

XXX.XXX.36.165

Inspektor Pišišvor: Zajisté preferujete konzistenci k nakousnutí. Ochutnáváte je často? Vychutnáváte si je ještě teplá? Jinak si Vaši úroveň nedovedu vysvětlit, než že se jimi vytrvale živíte. Vy jste prostě potravní specialista a máte je všude, hubou počínaje...

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2021 20:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

adla.ko napsal(a):
Dobrý den, mám doma skoro 4 měsíčního trpasličího pinče a chtěla bych s ním začít chodit na cvičák. Nejde mi vyloženě třeba o agility apod., ale hlavně o naučení poslušnosti, aby se malý vyblbnul atd. Chtěla bych vás tady poprosit o nějaké doporučení, zkušenosti. Děkujiiii :)

Já to vrátím na začátek...
Nejsem sice z Ostravy a tak cvičák doporučit nemohu, nicméně zadavatelku velmi chválím za zodpovědný přístup. Protože lidí, co si myslí, že pidi pes nemusí nic umět, jsou všude mraky.
A tak jsem ráda, že jsou mezi námi i tací, kteří i malé plemeno považují za normálního psa a chtějí s ním něco dělat, ať už se týká zábavy a nebo poslušnosti.
Děkuji

7.1.2021 21:24
Inspektor Pišišvor

XXX.XXX.197.228

vetřelec napsal(a):
Inspektor Pišišvor: Zajisté preferujete konzistenci k nakousnutí. Ochutnáváte je často? Vychutnáváte si je ještě teplá? Jinak si Vaši úroveň nedovedu vysvětlit, než že se jimi vytrvale živíte. Vy jste prostě potravní specialista a máte je všude, hubou počínaje...

Jste roztomilý, děkuju za optání. 😂

Přidejte reakci

Přidat smajlík