Pes vykonává potřebu doma

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.1.2021 21:03
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

Zdravím,
máme doma téměř roční fenku WHWT a začíná s ní mlátit puberta.
Byla zvyklá čůrat i kakat venku. Ale posledních pár týdnů dělá naschvály. Pokaždé mi udělá hromádku doma. Čůrat zvládá jakž takž venku. Ale hromádky dělá doma. A já už prostě nevím, co s ní.
Když ji chytím při činu, tak jdeme hned ven. Ale ji se to zastaví a prostě už se pak nic nekoná.
Za čůrání venku ji strašně moc chválím a dostane dobrutku. Ale s tím hromádkováním si už fakt nevím rady.
Někdo nějaké rady, jak z toho zavcasu ven? Od února budu chodit do práce a bude ji hlídat babička. A nemůžu ji dát domů psa, který všechno po*ere 😅

Budu vděčná za cokoliv. Jsem bezradná...

12.1.2021 21:08
fikovnice

XXX.XXX.133.39

AnnaZ napsal(a):
Zdravím,
máme doma téměř roční fenku WHWT a začíná s ní mlátit puberta.
Byla zvyklá čůrat i kakat venku. Ale posledních pár týdnů dělá naschvály. Pokaždé mi udělá hromádku doma. Čůrat zvládá jakž takž venku. Ale hromádky dělá doma. A já už prostě nevím, co s ní.
Když ji chytím při činu, tak jdeme hned ven. Ale ji se to zastaví a prostě už se pak nic nekoná.
Za čůrání venku ji strašně moc chválím a dostane dobrutku. Ale s tím hromádkováním si už fakt nevím rady.
Někdo nějaké rady, jak z toho zavcasu ven? Od února budu chodit do práce a bude ji hlídat babička. A nemůžu ji dát domů psa, který všechno po*ere 😅

Budu vděčná za cokoliv. Jsem bezradná...

Dobrý den, neberte to, prosím, urážlivě, ale tady je opravdu kvantum vláken, kde se řeší úplně stejný problém, který popisujete i Vy.

12.1.2021 21:10
fikovnice

XXX.XXX.133.39

AnnaZ napsal(a):
Zdravím,
máme doma téměř roční fenku WHWT a začíná s ní mlátit puberta.
Byla zvyklá čůrat i kakat venku. Ale posledních pár týdnů dělá naschvály. Pokaždé mi udělá hromádku doma. Čůrat zvládá jakž takž venku. Ale hromádky dělá doma. A já už prostě nevím, co s ní.
Když ji chytím při činu, tak jdeme hned ven. Ale ji se to zastaví a prostě už se pak nic nekoná.
Za čůrání venku ji strašně moc chválím a dostane dobrutku. Ale s tím hromádkováním si už fakt nevím rady.
Někdo nějaké rady, jak z toho zavcasu ven? Od února budu chodit do práce a bude ji hlídat babička. A nemůžu ji dát domů psa, který všechno po*ere 😅

Budu vděčná za cokoliv. Jsem bezradná...

Edit: Prosím, jen jedna věcná poznámka. Přestaňte se domnívat či být přesvědčená, že Vám pes dělá naschvály!!! Ne, nedělá! Je to jen "pěkná" ukázka antropomorfismu z Vaší strany.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 21:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přesně jako fikovnice. Pes to nedělá naschvál. Zkuste ubrat s chválením, některým psům to může připadat rušivé a radši si počkají, až bude klid.
Bez práce se to nyní asi samo nezlepší.

12.1.2021 21:14
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Přesně jako fikovnice. Pes to nedělá naschvál. Zkuste ubrat s chválením, některým psům to může připadat rušivé a radši si počkají, až bude klid.
Bez práce se to nyní asi samo nezlepší.

Já to chápu, ale pořád jste mi nikdo neřekl, jak to mám udělat.

12.1.2021 21:16
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

fikovnice napsal(a):
Edit: Prosím, jen jedna věcná poznámka. Přestaňte se domnívat či být přesvědčená, že Vám pes dělá naschvály!!! Ne, nedělá! Je to jen "pěkná" ukázka antropomorfismu z Vaší strany.

Teď nějak nechápu. Pokud správně chápu význam slova, tak nevím, jak to s tím souvisí. Copak já doma se*u po zemi?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 21:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

AnnaZ napsal(a):
Já to chápu, ale pořád jste mi nikdo neřekl, jak to mám udělat.

Pročíst si ta vlákna. Něco se muselo změnit. Poměry v domácnosti? Krmení?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 21:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

prostě se choďte venčit ven. asi častěji, než chodíte, nebo jinak načasovat vzhledem ke krmení.

12.1.2021 21:19
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pročíst si ta vlákna. Něco se muselo změnit. Poměry v domácnosti? Krmení?

Nejsem si ničeho vědoma.
Doma bydlíme pořád stejně. Krmení má stejné už asi půl roku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 21:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

jo, a fakt je možný, že jí chválení za potřebu ruší. jsou psi, kteří tohle úplně nenávidí. mně někdo strašně moc chválit na hajzlu, a cpát mi bombony dřív než spláchnu, taky bych chodila jinam.

12.1.2021 21:20
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
prostě se choďte venčit ven. asi častěji, než chodíte, nebo jinak načasovat vzhledem ke krmení.

To je právě ta horší věc. Ona nejde hned po krmení. Někdy třeba i několik hodin po. Někdy nejde vůbec. Někdy jde v noci. Ale ona prostě neřekne. Nevzbudí mě, nezaknuci, nekouká se na mě. Nic. Prostě odejde do rohu a tam to hodí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 21:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

a kolikrát denně kadí?

12.1.2021 21:22
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, a fakt je možný, že jí chválení za potřebu ruší. jsou psi, kteří tohle úplně nenávidí. mně někdo strašně moc chválit na hajzlu, a cpát mi bombony dřív než spláchnu, taky bych chodila jinam.

To nevím. Mě právě připadá, že se jí to líbí.
Nechvalim ji nějak extra. Většinou jen slovy "No, ty jsi šikovná holčička. Hodná holka." a ona přijde, dostane dobrotu a pohladím ji. Vždycky vrtí ocáskem. Takže tam si myslím, že problém není.

12.1.2021 21:22
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a kolikrát denně kadí?

Maximálně 2x. Většinou jednou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 21:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

AnnaZ napsal(a):
Maximálně 2x. Většinou jednou.

no tak jdete ven a tam jste, dokud se nevykadí, no problemo, ne?

12.1.2021 21:49
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
no tak jdete ven a tam jste, dokud se nevykadí, no problemo, ne?

Tak hodně štěstí 😂 nemám celý den na psa, abych s ním byla venku 24/7. Nevím, jak to máte vy, ale lidi mají práci. Já mám teď na krku na hlídání dvě malé děti, starám se o všechno, jelikož jsem na to sama, když je chlap v práci. Fakt nemám několik hodin denně navíc, abych stepovala se psem venku.
Zkusím chodit co půl hodiny. Ono stačí, aby se to povedlo jednou, dvakrát a myslím, že to bude zase v pohodě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 21:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

AnnaZ napsal(a):
Tak hodně štěstí 😂 nemám celý den na psa, abych s ním byla venku 24/7. Nevím, jak to máte vy, ale lidi mají práci. Já mám teď na krku na hlídání dvě malé děti, starám se o všechno, jelikož jsem na to sama, když je chlap v práci. Fakt nemám několik hodin denně navíc, abych stepovala se psem venku.
Zkusím chodit co půl hodiny. Ono stačí, aby se to povedlo jednou, dvakrát a myslím, že to bude zase v pohodě.

Ale psala jste, že si nejste vědoma žádných změn. A najednou teď máte na krku dvě malé děti. Jak dlouho trvá to teď?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 21:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

AnnaZ napsal(a):
Teď nějak nechápu. Pokud správně chápu význam slova, tak nevím, jak to s tím souvisí. Copak já doma se*u po zemi?

Asi nechápete. Nebo jak si překládáte pojem antropomorfizace?

12.1.2021 22:02
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale psala jste, že si nejste vědoma žádných změn. A najednou teď máte na krku dvě malé děti. Jak dlouho trvá to teď?

To není teď něco nového. Momentálně jsou se mnou častěji. Ale to už trvá několik měsíců. Doma kadi pár týdnů. Jsem teď na nemocenské, takže jsem "opatrovnice" 😂 když teď není ta škola.

12.1.2021 22:03
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi nechápete. Nebo jak si překládáte pojem antropomorfizace?

Podle Google to je přenesení lidských vlastností na zvířata.
Což nechápu teda, jak s tím váš komentář souvisí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 22:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

AnnaZ napsal(a):
Podle Google to je přenesení lidských vlastností na zvířata.
Což nechápu teda, jak s tím váš komentář souvisí.

Tak, že člověk dokáže dělat naschvály, pes to nedokáže. Tak je to myšleno, já o tom úplně přesvědčená nejsem. Ale to vyprazdňování doma, naschvál nebude.
Výhodné je, naučit psa vykadit se na povel, na určité místo. Já už mám třetího psa naučeného :"Ještě kádínko" ( když to trvá dlouho, tak je z toho :tak už se konečně vys...). Dobře se to učí, když je hnusně a nechce být venku, když se těší, že se někam pojede, když se těší na večeři.....Ale musíte vědět, že před tím určitou dobu nebyl.
Jestli chodí ráno po vzbuzení, tak ráno. Odvedu k mostku a "Ještě za potok, káďo udělat, pojedem" - když se chystáme odjet. Když se večer před spaním vyčůrá a já si tuším, že by mohl být ještě bobek, tak to samé : "Ještě káďo a jdeme spát". Ne vždycky ten bobek je, ale když vidím, že odběhne, začuchá a třeba se ještě jednou jen vyčůrá....tak je to v pohodě.
Ježiš, to je keců o ho.....

12.1.2021 22:43
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

AnnaZ napsal(a):
Tak hodně štěstí 😂 nemám celý den na psa, abych s ním byla venku 24/7. Nevím, jak to máte vy, ale lidi mají práci. Já mám teď na krku na hlídání dvě malé děti, starám se o všechno, jelikož jsem na to sama, když je chlap v práci. Fakt nemám několik hodin denně navíc, abych stepovala se psem venku.
Zkusím chodit co půl hodiny. Ono stačí, aby se to povedlo jednou, dvakrát a myslím, že to bude zase v pohodě.

Vaše fenka je už dospělá, není žádné štěně, aby jste s ní běhala každou půlhodinu. Vtip je v tom, že dospělý pes potřebuje trochu pohybu, aby vykonal potřebu, musí se mu rozhýbat střeva. Takže nestačí se s ním postavit před bytovku a čekat, že to pustí. Pes se k večeru prostě vezme na alespoň hodinovou a alespoň 5km prochajdu. Postavit před bytovku se půjdete před spaním, aby si čůrla před spaním.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.1.2021 23:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám devítiměsíční štěně v režimu bydlení v domě s volným přístupem na zahradu.
Pokud jdeme na prochajdu někam, kam chodíme pravidelně, tak se vyčůrá, někdy i vykadí......prostě vyvenčení bez problémů.
Ale vyrazíme pěšmo k babičce na návštěvu...trasa, kterou běžně nechodí a nic...ona nemá čas, dojdeme k babičce na sídliště, tam to s ní ještě 3x obejdu, ale to taky nemá čas, protože ví, že na sídlišti jsou pejsci a tak čmuchá a vyhlíží jestli někde nevyleze psí kámoš....po hodině a půl venku to vzdám, přijdeme k babičce domů a madam se v nestřeženém okamžiku vyčůrá do rohu v obýváku.
Nebo jdeme jinou trasu a přijdem domů a feňule se utíká vyvenčit na zahradu.

Vím, že to není to samé, ale chci tím říct, že prostě venku třeba na to nemá čas a přijde domů, tam to zná, takže si konečně vzpomene, že by měla vykonat potřebu.
Nevím, jak to máte vy, ale moje fena tak nějak kadí pravidelně a povětšinou ráno a veřer.
Takže já bych zkusila za prvé určit si nějaký ne moc velký okruh, který bych teď chodila furt...aby to pro ní byla za chvíli nuda....ono když budete chodit několikrát denně kolečka kolem baráku, to si myslím, že přestane bavit každýho. Pořádně bych se oblíkla a šla bych hoďku chodit.
Nevím jak vaše fena, ale moje před tím než udělá bobek potřebuje pohyb. Mám ještě psa a ten hodí bobek hned na začátku prochajdy a feňule třeba až když se vracíme a moje předchozí fena to měla stejně.
Možná to nebude mít úspěch hned, ale myslím, že po nějaké době nudných venčení, kdy si nehrajeme, ale jen chodíme stále dokola kratšií trasu, tak by se nějaký výsledek mohl dostavit a jako odměna bych použila něco ve smyslu "hodná, udělala jsi kakinky makinky, tak teď bude bžunda" a vzala bych jí někam mimo venčící trasu a ...nevím, co má fenka ráda...aportík, honička...prostě nějakou zábavu.

Ale chci upozornit, že za prvé to může trvat déle než si myslíte a za druhé to taky nemusí fungovat vůbec.

13.1.2021 10:54
fikovnice

XXX.XXX.135.157

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, a fakt je možný, že jí chválení za potřebu ruší. jsou psi, kteří tohle úplně nenávidí. mně někdo strašně moc chválit na hajzlu, a cpát mi bombony dřív než spláchnu, taky bych chodila jinam.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2021 11:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

neboli : jak dlouhé jsou procházky? A jsou to procházky nebo jen šmrdolení kolem baráku?
"co půl hodinu" evokuje pětiminutovky......

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2021 12:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

AnnaZ napsal(a):
Podle Google to je přenesení lidských vlastností na zvířata.
Což nechápu teda, jak s tím váš komentář souvisí.

Souvisí s tím, že si myslíte, že pes dělá něco naschvál. Nedělá.

13.1.2021 13:22
AnnaZ

XXX.XXX.36.116

lesnížínka napsal(a):
Vaše fenka je už dospělá, není žádné štěně, aby jste s ní běhala každou půlhodinu. Vtip je v tom, že dospělý pes potřebuje trochu pohybu, aby vykonal potřebu, musí se mu rozhýbat střeva. Takže nestačí se s ním postavit před bytovku a čekat, že to pustí. Pes se k večeru prostě vezme na alespoň hodinovou a alespoň 5km prochajdu. Postavit před bytovku se půjdete před spaním, aby si čůrla před spaním.

Běhá s dalšími pejsky každý den minimálně půl hodiny, hodinku na zahradě. Ale to se stalo jen paaaarkrat, že se vys...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.1.2021 13:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

AnnaZ napsal(a):
Běhá s dalšími pejsky každý den minimálně půl hodiny, hodinku na zahradě. Ale to se stalo jen paaaarkrat, že se vys...

Takže nechodí na procházky mimo zahradu? To může být taky problém, někteří psi se na vlastní zahradě nevykadí.

Pokud píšete, že kadí jednou denně, tak prostě vysledujte, kdy. Pokud pravidelně krmíte, tak by se pes měl i pravidelně vyprazdňovat ne? Alespoň všichni moji psi to tak mají. Pak vím, kdy stačí vyvenčit pět minut na rychlý čůro a kdy musím čekat na bobky...

14.1.2021 10:28
tero

XXX.XXX.237.25

AnnaZ napsal(a):
Já to chápu, ale pořád jste mi nikdo neřekl, jak to mám udělat.

Zkuste vypozorovat kdy to dělá, jak dlouho po nakrmení atd. Potom ji vyvenčete v tuhle dobu. Taky může mít pubertu a to pak se někdy dějí věci.neměla špatný zážitek při konání potřeby venku?
Nebudete se mnou asi souhlasit, ale složené noviny v pravou chvíli udělají někdy dobrou službu. Né bití, zkuste nejprve jen o svou ruku, vyvolání nepříjemného pocitu, nebo úleku u toho co se dělat doma nemá. Venku pochvalte.

14.1.2021 13:25
fikovnice

XXX.XXX.135.93

tero napsal(a):
Zkuste vypozorovat kdy to dělá, jak dlouho po nakrmení atd. Potom ji vyvenčete v tuhle dobu. Taky může mít pubertu a to pak se někdy dějí věci.neměla špatný zážitek při konání potřeby venku?
Nebudete se mnou asi souhlasit, ale složené noviny v pravou chvíli udělají někdy dobrou službu. Né bití, zkuste nejprve jen o svou ruku, vyvolání nepříjemného pocitu, nebo úleku u toho co se dělat doma nemá. Venku pochvalte.

Tak na noviny bych se já teda totálně vykašlala, byť by neměly způsobovat bolest!

14.1.2021 14:07
Vendula Švanhalová

XXX.XXX.39.50

My máme 11-cti týdeního pejska Welsh Corgi Pembroke a musím říct, že učení bylo nesmírně jednoduché. Máme ho v domě protože máme malinký dvorek, tak jsem ho učila rovnou ven. Samozřejmě že jinam nechodíme protože ještě není plně očkovaný, ale normálně chodí na dvorek místo podložek. Jednou udělal loužičku doma, od té doby už ne. Stačí s ním chodit po každém jídle, spaní, hraní atd. V noci vstávám tak zhruba kolem třetí ráno a jdeme vyčurat vykakat a zase spát. Potom stačí jit až ráno. Za každou správně vykonanou potřebu dostane pamlsek a hrajeme si, ale nikdy ho za vykonanou potřebu vevnitř netrestat. Prostě to utřít když tam zrovna pejsek není a dělat že je vám to jedno. Nikdy mu ale nenamáčejte čumák do loužičky, pejsek to muže vzít tak, že čuraní je samo o sobe špatné. Prostě musíte vystihnout moment, kdy je pejsek nervozní třeba se točí kolem dokola nebo očuchává rohy, šup s ním ven.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2021 14:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Samozřejmě že jinam nechodíme protože ještě není plně očkovaný

To je docela škoda....neříkám, že s ním máte vyrazit na nějakej psí plácek, kde je hromada cizích psů, které neznáte, ale někam na prochajdu a nějaké setkání třeba se spím kámošem někoho ze známých by taky nebylo od věci....

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2021 14:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Samozřejmě že jinam nechodíme protože ještě není plně očkovaný

To je docela škoda....neříkám, že s ním máte vyrazit na nějakej psí plácek, kde je hromada cizích psů, které neznáte, ale někam na prochajdu a nějaké setkání třeba se spím kámošem někoho ze známých by taky nebylo od věci....

Tak tak.

14.1.2021 15:22
Vendula Švanhalová

XXX.XXX.39.50

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Samozřejmě že jinam nechodíme protože ještě není plně očkovaný

To je docela škoda....neříkám, že s ním máte vyrazit na nějakej psí plácek, kde je hromada cizích psů, které neznáte, ale někam na prochajdu a nějaké setkání třeba se spím kámošem někoho ze známých by taky nebylo od věci....

Ano, s pejsky od příbuzných se setkáváme. Bylo to myšleno tak, že nechodíme třeba do lesa nebo tak.

14.1.2021 15:27
lupus4

XXX.XXX.205.61

nechodíme třeba do lesa nebo tak.

hm, a přitom v lese je fajn, corgi neloví, klíšťata teď taky nejsou, takže nechápu

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2021 15:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vendula Švanhalová napsal(a):
Ano, s pejsky od příbuzných se setkáváme. Bylo to myšleno tak, že nechodíme třeba do lesa nebo tak.

Do lesa právě klidně choďte....nevím jak u vás, ale u nás nasněžilo a taková procházka v délce úměrné vašemu štěňátku je super.....
Ono se to obecně doporučuje pořád nechodit nikam s nedoočkovaným štěnětem, ale bohužel z mé vlastní smutné zkušenosti třeba parvovirźu přitáhnete domu vy a ani štěně nemusí nikam chodit.
Takže se toho nebojte a hurá ven vyřádit se do sněhu

14.1.2021 15:41
Vendula Švanhalová

XXX.XXX.39.50

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Do lesa právě klidně choďte....nevím jak u vás, ale u nás nasněžilo a taková procházka v délce úměrné vašemu štěňátku je super.....
Ono se to obecně doporučuje pořád nechodit nikam s nedoočkovaným štěnětem, ale bohužel z mé vlastní smutné zkušenosti třeba parvovirźu přitáhnete domu vy a ani štěně nemusí nikam chodit.
Takže se toho nebojte a hurá ven vyřádit se do sněhu

Dobře děkuju za doporučení, určitě vyrazíme alespon na chvíli tak uvidíme jak to štěně zvládne

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.1.2021 15:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vendula Švanhalová napsal(a):
Dobře děkuju za doporučení, určitě vyrazíme alespon na chvíli tak uvidíme jak to štěně zvládne

Fakt stačí třeba půl hoďky...uvidíte sami, ono nemyslím, že zrovna vaše plemeno by byl magor, co by to s pohybem přepísknul, takže pokud budete vidět, že zájem štěňátka opadá, že už je unavené, tak ho popadněte a hurá domů do teplého pelíšku.
Navíc nevím o lepším tréningu chůze na volno a přivolání než v období, kdy se štěndo defakto drží "máminy sukně"...tak si to užijte

15.1.2021 20:32
LenkaVolna

XXX.XXX.61.150

V takovém případě vám doporučuji se odčervovat aspoň do doby než se to přenaučí :)
My měli problémy s parazity v těle a bylo to právě z tohohle důvodu.

15.1.2021 21:17
lupus4

XXX.XXX.205.61

LenkaVolna napsal(a):
V takovém případě vám doporučuji se odčervovat aspoň do doby než se to přenaučí :)
My měli problémy s parazity v těle a bylo to právě z tohohle důvodu.

jj , mozkožrout je sviňa

15.1.2021 21:24
fikovnice

XXX.XXX.134.105

LenkaVolna napsal(a):
V takovém případě vám doporučuji se odčervovat aspoň do doby než se to přenaučí :)
My měli problémy s parazity v těle a bylo to právě z tohohle důvodu.

Tak, a já Vás normálně nahlásím a je mi fuk, že budu za bonzáka!!! Protože natahat ten svůj Wurmex nebo co to tu propagujete a přitom je to kdovíjaký shit, do téměř každého vlákna, je už opravdu hodně přes čáru!!!

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2021 21:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Tak, a já Vás normálně nahlásím a je mi fuk, že budu za bonzáka!!! Protože natahat ten svůj Wurmex nebo co to tu propagujete a přitom je to kdovíjaký shit, do téměř každého vlákna, je už opravdu hodně přes čáru!!!

Nahlásíme spolu. Jdu na to!

15.1.2021 21:40
lupus4

XXX.XXX.205.61

LenkaVolna napsal(a):
V takovém případě vám doporučuji se odčervovat aspoň do doby než se to přenaučí :)
My měli problémy s parazity v těle a bylo to právě z tohohle důvodu.

njn, pokud uklízíte houna holejma rukama a pak si olizujete, tož se nedivte

evidentně čas na modlitbu ...

15.1.2021 21:42
fikovnice

XXX.XXX.134.105

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nahlásíme spolu. Jdu na to!

Z mé strany nahlášeno!

Ovšem, že někdo půjde na propagaci něčeho tak neskutečně stupidně a pitomě, by mě ani ve snu nenapadlo!!!

15.1.2021 21:43
fikovnice

XXX.XXX.134.105

lupus4 napsal(a):
njn, pokud uklízíte houna holejma rukama a pak si olizujete, tož se nedivte

evidentně čas na modlitbu ...

Prosím Tě, vždyť dotyčná ani žádné zvíře doma nemá. Je to dealerka!

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2021 21:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Z mé strany nahlášeno!

Ovšem, že někdo půjde na propagaci něčeho tak neskutečně stupidně a pitomě, by mě ani ve snu nenapadlo!!!

Z mé taky!

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.1.2021 21:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
njn, pokud uklízíte houna holejma rukama a pak si olizujete, tož se nedivte

evidentně čas na modlitbu ...

Přidejte reakci

Přidat smajlík